Akademisk medarbejder til 4-måneders projektansættelse til Afdeling for Evaluering i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen i Københavns Kommune

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vi mangler hænder til vores evaluering af indsatsen ”Sæt hjemmeplejen Fri”, og vi har derfor brug hjælp fra marts til juni i 2022.

I Afdeling for Evaluering bidrager vi til at styrke Sundheds- og Omsorgsforvaltningens evne til at handle vidensbaseret. Vi skaber indsigt i organisationens arbejde med indsatser og udviklingsinitiativer. Vi kvalificerer projektgrundlag i opstartsfasen gennem drøftelser af formål og virkning. Og vi opsamler viden i etableringsfasen med henblik på løbende justering og gør status over etablerede initiativer som grundlag for refleksion og udvikling.

Arbejdsopgaver og ansvarsområder 
Vi søger en medarbejder, der kan bidrage til afdelingens evalueringsarbejde specifikt i forhold til indsatsen ”Sæt hjemmeplejen fri”. Du skal selvstændigt kunne gennemføre evalueringer og analyser af kvalitativ og kvantitativ karakter. Derudover skal du yde fagligt velkvalificeret evalueringsrådgivning og facilitere processer om forandringsteori, dataindsamling, kvalificering og anvendelse af data.

Dine faglige kompetencer
Vi forventer, at du har

  • en relevant samfundsvidenskabelig akademisk uddannelse med grundigt kendskab til evalueringsmetoder
  • viden og praktisk erfaring med kvalitative og kvantitative metoder herunder interview-, og spørgeskemametoder
  • erfaring med at facilitere processer, som afsæt for udvikling af evalueringsdesign
  • evne til at udvikle evalueringsdesign, der både inddrager kvalitative og kvantitative data
  • evne til at analysere kvalitative og kvantitative data
  • evne til at formidle skriftligt og mundtligt til forskellige målgrupper
  • gerne kendskab til sundheds- og omsorgsområdet, herunder demensområdet
  • gerne kendskab til PRO-/effektmålingsværktøjer inden for sundhedsområdet
  • minimum et års erhvervserfaring efter afsluttet uddannelse

Dine personlige kompetencer  

  • Du er analytisk velfunderet med en god forståelse for forandringsprocesser
  • Du trives med en alsidig hverdag og er samtidig god til at prioritere
  • Du arbejder selvstændigt, er initiativrig, nytænkende og har et højt drive
  • Du kan arbejde i et miljø med mange interessenter og stå fast ved din faglighed
  • Du er god til at samarbejde og skabe relationer 

Hvis du har disse kompetencer, vil vi meget gerne have en ansøgning fra dig.

Stillingen er på 37 timer ugentligt. Forventet jobstart 1. marts 2022 og ansættelse frem til og med juni 2022.

Om Afdeling for Evaluering og Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
I Afdeling for Evaluering er vi fire medarbejdere, to studenter og en afdelingsleder, der arbejder med evalueringer, analyser og brugerundersøgelser. Afdeling for Evaluering er en del af Center for Innovation og Evaluering i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen, der har ca. 35.000 brugere og 8.000 ansatte.

Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Max Miiller på 2361 6269.

Sammen med din ansøgning og CV bedes du vedhæfte relevante eksamenspapirer.

Søg via linket senest fredag den 10. december 2021
Samtaler afholdes torsdag den 16. december om formiddagen.

Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Vores hverdag handler om mennesker. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningen er der fleksibel arbejdstid, som indebærer, at du har medindflydelse på din arbejdstid. Hvis du er sygeplejerske, SOSU-assistent eller SOSU-hjælper, har du derudover ret til at få fuld tid, hvis du ønsker det. Se mere om vores hverdag på www.vores-hverdag.dk, Facebook og LinkedIn.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Akademisk medarbejder til 4-måneders projektansættelse til Afdeling for Evaluering i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen i Københavns Kommune

Vi mangler hænder til vores evaluering af indsatsen ”Sæt hjemmeplejen Fri”, og vi har derfor brug hjælp fra marts til juni i 2022.

I Afdeling for Evaluering bidrager vi til at styrke Sundheds- og Omsorgsforvaltningens evne til at handle vidensbaseret. Vi skaber indsigt i organisationens arbejde med indsatser og udviklingsinitiativer. Vi kvalificerer projektgrundlag i opstartsfasen gennem drøftelser af formål og virkning. Og vi opsamler viden i etableringsfasen med henblik på løbende justering og gør status over etablerede initiativer som grundlag for refleksion og udvikling.

Arbejdsopgaver og ansvarsområder 
Vi søger en medarbejder, der kan bidrage til afdelingens evalueringsarbejde specifikt i forhold til indsatsen ”Sæt hjemmeplejen fri”. Du skal selvstændigt kunne gennemføre evalueringer og analyser af kvalitativ og kvantitativ karakter. Derudover skal du yde fagligt velkvalificeret evalueringsrådgivning og facilitere processer om forandringsteori, dataindsamling, kvalificering og anvendelse af data.

Dine faglige kompetencer
Vi forventer, at du har

  • en relevant samfundsvidenskabelig akademisk uddannelse med grundigt kendskab til evalueringsmetoder
  • viden og praktisk erfaring med kvalitative og kvantitative metoder herunder interview-, og spørgeskemametoder
  • erfaring med at facilitere processer, som afsæt for udvikling af evalueringsdesign
  • evne til at udvikle evalueringsdesign, der både inddrager kvalitative og kvantitative data
  • evne til at analysere kvalitative og kvantitative data
  • evne til at formidle skriftligt og mundtligt til forskellige målgrupper
  • gerne kendskab til sundheds- og omsorgsområdet, herunder demensområdet
  • gerne kendskab til PRO-/effektmålingsværktøjer inden for sundhedsområdet
  • minimum et års erhvervserfaring efter afsluttet uddannelse

Dine personlige kompetencer  

  • Du er analytisk velfunderet med en god forståelse for forandringsprocesser
  • Du trives med en alsidig hverdag og er samtidig god til at prioritere
  • Du arbejder selvstændigt, er initiativrig, nytænkende og har et højt drive
  • Du kan arbejde i et miljø med mange interessenter og stå fast ved din faglighed
  • Du er god til at samarbejde og skabe relationer 

Hvis du har disse kompetencer, vil vi meget gerne have en ansøgning fra dig.

Stillingen er på 37 timer ugentligt. Forventet jobstart 1. marts 2022 og ansættelse frem til og med juni 2022.

Om Afdeling for Evaluering og Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
I Afdeling for Evaluering er vi fire medarbejdere, to studenter og en afdelingsleder, der arbejder med evalueringer, analyser og brugerundersøgelser. Afdeling for Evaluering er en del af Center for Innovation og Evaluering i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen, der har ca. 35.000 brugere og 8.000 ansatte.

Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Max Miiller på 2361 6269.

Sammen med din ansøgning og CV bedes du vedhæfte relevante eksamenspapirer.

Søg via linket senest fredag den 10. december 2021
Samtaler afholdes torsdag den 16. december om formiddagen.

Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Vores hverdag handler om mennesker. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningen er der fleksibel arbejdstid, som indebærer, at du har medindflydelse på din arbejdstid. Hvis du er sygeplejerske, SOSU-assistent eller SOSU-hjælper, har du derudover ret til at få fuld tid, hvis du ønsker det. Se mere om vores hverdag på www.vores-hverdag.dk, Facebook og LinkedIn.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.