Akademisk medarbejder til Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningens Kontor for Digitalisering

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kom og bliv en del af en superspændende teknologisk fremtid i en forvaltning under rivende udvikling i Københavns Kommune. Du skal være skarp til interne processer i en kommunal kontekst, herunder udarbejdelse af notater, bestillinger og business cases til vores direktion og politiske udvalg. Du er tændt på potentialet i digitalisering og teknologi som løftestang til en bedre service overfor borgere og virksomheder.

Om stillingen
Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen arbejder ambitiøst med digitaliseringsdagsordenen. Således har vi et par år arbejdet med vores Digitaliseringsstrategi. Samtidig har vi også stor fokus på at udvikle vores kerneopgaver vedrørende projektledelse, systemejerroller, it-governance og vores it-fagsupport. Du vil få en central rolle i staben, der skal medvirke til at udvikle og understøtte både digitaliseringsstrategien og udviklingen af vores kerneopgaver.

Arbejdsopgaver

  • Procesunderstøtte forvaltningens arbejdsgange, herunder udarbejdelse af indstillinger og svar på bestillinger til udvalg, borgmester og direktion
  • Understøttelse af kontorets opgaveportefølje, herunder PMO-funktionen
  • Udviklingsopgaver i kontoret og forvaltningen
  • Rådgive forvaltningen om procesoptimering og automatisering
  • Projektledelse i tekniske projekter

Den kandidat vi søger

  • har erfaring med betjening af direktion og politisk niveau i den offentlige sektor
  • har indsigt i processer i en større kommune
  • har stort kendskab til beskæftigelses- og integrationsområdet
  • er stærk til relationer på alle niveauer i organisationen
  • har en akademisk baggrund, gerne samfundsvidenskabelig
  • har erfaring med digitaliseringsprojekter og stor nysgerrighed på teknologi
  • har erfaring med projekter omkring RPA og Machinelearning

Vi lægger derudover vægt på, at du

  • er en stærk kommunikator, både mundtligt og skriftligt
  • tænker strategisk i forhold til de politiske processer
  • er god til at håndtere mange sideløbende opgaver og kan arbejde selvstændigt
  • er god til at have blik for detaljer og kan overholde korte deadlines

Som medarbejder i digitaliseringsenheden bliver du en del af et hold på 28 medarbejdere, der arbejder med mange aspekter af udvikling og support på IT og digitalisering. Vi er en travl, energisk og humørfyldt arbejdsplads, hvor fleksibilitet går begge veje.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst.
Stillingen ønskes besat hurtigst muligt og senest 1. januar 2022. Dit primære arbejdssted vil være i centralforvaltningen, der er beliggende skråt over for Hovedbanegården i Bernstorffsgade 17, København V.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte digitaliseringschef Anders Lungholt på 2487 2563 eller områdechef Lene Gøhlmann Madsen på 3031 6513. 

Søg via nedenstående link senest søndag den 21. november 2021
Ansættelsessamtaler finder sted den 24. november 2021.

Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen 
I Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen hjælper vi hver dag året rundt københavnere i job og uddannelse eller finder andre veje videre for borgerne. Vi understøtter virksomhederne med at finde den rette arbejdskraft. Vi inddrager borgerne, stiller konstruktive krav, og vi tror på, at vi sammen kan skabe fremskridt. Vi er Danmarks største beskæftigelsesforvaltning, og vi er med til at sætte en høj standard på beskæftigelsesområdet ved at arbejde strategisk med udvikling af driften, servicedesign og nye digitale løsninger. Vi har fokus på trivsel og har en kultur med høj faglighed, hvor der er plads til dine input og idéer. 

Du kan læse mere om Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen her.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Akademisk medarbejder til Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningens Kontor for Digitalisering

Kom og bliv en del af en superspændende teknologisk fremtid i en forvaltning under rivende udvikling i Københavns Kommune. Du skal være skarp til interne processer i en kommunal kontekst, herunder udarbejdelse af notater, bestillinger og business cases til vores direktion og politiske udvalg. Du er tændt på potentialet i digitalisering og teknologi som løftestang til en bedre service overfor borgere og virksomheder.

Om stillingen
Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen arbejder ambitiøst med digitaliseringsdagsordenen. Således har vi et par år arbejdet med vores Digitaliseringsstrategi. Samtidig har vi også stor fokus på at udvikle vores kerneopgaver vedrørende projektledelse, systemejerroller, it-governance og vores it-fagsupport. Du vil få en central rolle i staben, der skal medvirke til at udvikle og understøtte både digitaliseringsstrategien og udviklingen af vores kerneopgaver.

Arbejdsopgaver

  • Procesunderstøtte forvaltningens arbejdsgange, herunder udarbejdelse af indstillinger og svar på bestillinger til udvalg, borgmester og direktion
  • Understøttelse af kontorets opgaveportefølje, herunder PMO-funktionen
  • Udviklingsopgaver i kontoret og forvaltningen
  • Rådgive forvaltningen om procesoptimering og automatisering
  • Projektledelse i tekniske projekter

Den kandidat vi søger

  • har erfaring med betjening af direktion og politisk niveau i den offentlige sektor
  • har indsigt i processer i en større kommune
  • har stort kendskab til beskæftigelses- og integrationsområdet
  • er stærk til relationer på alle niveauer i organisationen
  • har en akademisk baggrund, gerne samfundsvidenskabelig
  • har erfaring med digitaliseringsprojekter og stor nysgerrighed på teknologi
  • har erfaring med projekter omkring RPA og Machinelearning

Vi lægger derudover vægt på, at du

  • er en stærk kommunikator, både mundtligt og skriftligt
  • tænker strategisk i forhold til de politiske processer
  • er god til at håndtere mange sideløbende opgaver og kan arbejde selvstændigt
  • er god til at have blik for detaljer og kan overholde korte deadlines

Som medarbejder i digitaliseringsenheden bliver du en del af et hold på 28 medarbejdere, der arbejder med mange aspekter af udvikling og support på IT og digitalisering. Vi er en travl, energisk og humørfyldt arbejdsplads, hvor fleksibilitet går begge veje.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst.
Stillingen ønskes besat hurtigst muligt og senest 1. januar 2022. Dit primære arbejdssted vil være i centralforvaltningen, der er beliggende skråt over for Hovedbanegården i Bernstorffsgade 17, København V.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte digitaliseringschef Anders Lungholt på 2487 2563 eller områdechef Lene Gøhlmann Madsen på 3031 6513. 

Søg via nedenstående link senest søndag den 21. november 2021
Ansættelsessamtaler finder sted den 24. november 2021.

Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen 
I Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen hjælper vi hver dag året rundt københavnere i job og uddannelse eller finder andre veje videre for borgerne. Vi understøtter virksomhederne med at finde den rette arbejdskraft. Vi inddrager borgerne, stiller konstruktive krav, og vi tror på, at vi sammen kan skabe fremskridt. Vi er Danmarks største beskæftigelsesforvaltning, og vi er med til at sætte en høj standard på beskæftigelsesområdet ved at arbejde strategisk med udvikling af driften, servicedesign og nye digitale løsninger. Vi har fokus på trivsel og har en kultur med høj faglighed, hvor der er plads til dine input og idéer. 

Du kan læse mere om Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen her.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.