Akademisk medarbejder til byggesagsbehandling til Affald og Genbrug

Vi søger en akademisk medarbejder til byggesagsbehandling på affaldsområdet.
 
Københavns Kommune har store ambitioner på affalds- og genbrugsområdet, hvor vi er ved at virkeliggøre Ressource- og Affaldsplan 2018 og samtidig formulere en ny affaldsplan med endnu højere ambitionsniveau. En af forudsætningerne for succes er, at vi indretter byrummet og faciliteterne på ejendommene, så byens borgere har optimale forhold til at håndtere og sortere og deres affald. Enhed for Affald og Genbrug søger en akademisk medarbejder til at styrke vores sagsbehandling på området.  
 
Om jobbet  
Der er gang i byggeriet i Københavns Kommune, og gennem de seneste år er antallet af byggesager, som enheden er involveret i, steget betragteligt. Byggesagsbehandlingen på affaldsområdet løses på tværs af forvaltningen samt efter behov med eksterne samarbejdspartnere. 
 
I Affald og Genbrug tager vi forhåndsdialoger med bygherrer, arkitekter mv. og vejleder omkring indretning af konkrete affaldsløsninger, herunder standpladser, mobilsug, nedgravede løsninger, adgangsforhold og alle øvrige forhold med betydning for sortering og drift. Efterfølgende giver vi input til den endelige byggetilladelse til vores kolleger i andre dele af forvaltningen, så vi sammen får skabt sammenhæng mellem drift, byggeplaner og lovgrundlag.  
 
Affald og Genbrug sørger også for opfølgningen på affaldsløsningerne i byggesagerne. Vores kommende kollega skal hjælpe med at få driften til at fungere optimalt, når affaldsløsningerne på en ny bygning skal godkendes og efterfølgende overgå til drift med fortløbende tømninger.  
 
Du vil blive en del af kundekonsulentteamet på 13 personer, hvor der pt. er to medarbejdere, der primært beskæftiger sig med affaldsløsninger i nybyggeri.  
 
I teamet og enheden har vi en flad struktur, hvor vi sætter pris på åbenhed, humør og faglighed. Arbejdsdagene er typisk afvekslende og med fokus på, at borgerne og erhvervslivet i Københavns Kommune får tilfredsstillende og effektive affaldsløsninger.  
 
Vi søger en akademisk medarbejder, der
  • kan lide og har erfaring med sagsbehandling, men samtidig også finder det spændende med konkrete driftsdetaljer  
  • er god til at gennemskue komplekse problemstillinger og data  
  • er god til at formulere sig på skrift og gøre det komplekse forståeligt  
  • kan lide at finde løsninger, der tilgodeser både drift og lovgrundlag  
  • har personlig gennemslagskraft, men også er god til at gå i konstruktiv dialog med vores samarbejdspartnere – både interne og eksterne  
  • har flair for at udbygge og bibeholde struktur og gennemsigtighed i sagsbehandlingen  
  • tænker proaktivt i forhold til optimering af sagsflow
Løn- og ansættelsesvilkår  
Ansættelse er efter gældende overenskomst og i øvrigt efter forhandling med den faglige organisation.
 
Vi har 37 timers arbejdsuge inkl. frokost, og vi har flekstid.
 
Forventet tiltrædelse hurtigst muligt, dog senest den 1. april 2018.
 
Ansættelsesstedet er Teknik- og Miljøforvaltningen, Byens Drift, Affald og Genbrug på Islands Brygge, København. I efteråret 2018 flytter vi til nye lokaler på Kraftværksvej.  
 
Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte programchef Lene Dyrskov Toftgaard på 2491 0583.  
 
Medsend motiveret ansøgning, CV, uddannelsesbevis og evt. anden relevant dokumentation.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 21. februar 2018
Vi forventer at afholde samtaler den 27. februar.
  
 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Indrykket:25. januar 2018
Udløbsdato:22. februar 2018

Ambitiøse data- og analyseprofiler søges til undervisningsområdet

Styrelsen for It og Læring

Har du lyst til at være en del af udviklingen af data i undervisningssektoren og er du vild med at arbejde med data, tal og analyser? Så er et job som fuldmægtig i Center for Data og Analyse lige noget for dig. Hvem er vi? Styrelsen for It og Læring...
Indrykket:31. januar 2018
Udløbsdato:25. februar 2018

Forretningsudvikler til årsopgørelsen i den kommende Skattestyrelse

SKAT

Vil du hjælpe med at servicere 5 millioner skatteydere? Brænder du for udvikling og for at skabe gode processer? Så har du muligheden nu, hvor du sammen med dygtige kollegaer i vores lønmodtagerteam skal drive udviklingen af årsopgørelsen. Spændende...
Indrykket:1. februar 2018
Udløbsdato:21. februar 2018

To regulatoriske projektledere til godkendelse af lægemidler

Lægemiddelgodkendelse

Er du farmaceut og interesseret i at arbejde med godkendelse af lægemidler? Så er du måske vores nye kollega i Lægemiddelstyrelsens enhed for Lægemiddelgodkendelse. Vi søger to nye kollegaer til sektionen Regulatorisk projektledelse. Om os Lægemidde...
Indrykket:1. februar 2018
Udløbsdato:21. februar 2018

Økonomispecialister til Udenrigsministeriet

Udenrigsministeriet

København
Økonomispecialister til Udenrigsministeriet Har du en skarp pen og vil du være med til at styre Udenrigsministeriets økonomi og sikre grundlaget for udenrigs- og udviklingspolitikken, så er her chancen for at blive en del af en global og spændende o...
Indrykket:6. februar 2018
Udløbsdato:4. marts 2018

AC-specialist til IT-arkitektur og forretningsmodellering

Styrelsen for Dataforsyning og Effektivisering

København
Er koblingen mellem forretning og IT-arkitektur din spidskompetence?Styrelsen for Dataforsyning og Effektivisering er den drivende kraft i arbejdet med at udnytte mulighederne for at bruge data effektivt og innovativt til gavn for samfundet. Vi arbe...