Vi søger en akademisk medarbejder, der kan indgå i vores administration og samarbejde tæt med centerchefen samt afdelingslederne på de forskellige områder. Du kommer dybt i ned i driften, og din primære opgave er at støtte op om denne og lette arbejdsdagen for vores kollegaer, der har deres gang tæt på borgeren.
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte
- Ledelsessparring med centerchef og afdelingsledere på tværs af centret
- Udarbejdelse af interne nyhedsbreve, stillingsopslag, pjecer, referater, lokale politikker og oplæg
- At klæde ledelsen på og udarbejde præsentationer til møder med såvel interne som eksterne samarbejdspartnere
- Intern kommunikation af retningslinjer, ledelsesbeslutninger m.m.
- Behandling af klagesager
- Diverse administrative opgaver såsom fakturaoprettelse- og behandling, oprettelse af udlæg, indberetning af ansættelser, lønoplæg, bestilling af varer mv.
Du kommer til at samarbejde tæt med vores centerchef og bliver både sparringspartner på strategiske beslutninger, så vel som hvem, der laver kaffen til næste møde.
Hvem er du?
Du har en akademisk uddannelse og en analytisk og selvstændig tilgang til dine opgaver – og kan se dig selv i flere forskellige områder. Du er hverken bange for at byde ind med dine ideer til optimering af arbejdsgange og processer eller for at hjælpe med at stille stolene på plads efter mødet. Du skal være affundet med at arbejde på kanten af teamet – men ikke være indlejret i det.
Vores ønsker er dertil, at du
- Har en god systemforståelse, da vi arbejder i mange forskellige og komplekse systemer
- Sætter dig hurtigt ind i vores organisation og forstår at navigere på mange organisatoriske niveauer
- Har flair for tal og budgetter – og trives med at arbejde i Excel
- Har gode samarbejdsevner, som du vil anvende i dit brede samarbejde på tværs af centret og forvaltningen – samt på vores tilsvarende center i Valby
- Er en dygtig formidler, koordinator og kan overskue komplicerede processer
- Er reflekterende, lærenem og nysgerrig på nye opgaver
- Har erfaring med lignende stilling – gerne på sundhedsområdet
Vi tilbyder
- En hel unik mulighed for at dykke ned i driften i det nære sundhedsvæsen
- Et indgående kendskab til Sundheds- og Omsorgsforvaltningen – og mulighed for at opbygge et netværk i forvaltningen
- En travl hverdag, hvor få dage er ens
- Dygtige kollegaer fra mange forskellige faggrupper, der alle bidrager til løsning af opgaver
Om Center for Rehabilitering og Akutpleje
Vi har 89 døgnpladser til borgere med behov for midlertidig pleje og ca. 160 medarbejdere og ledere med forskellige uddannelsesmæssige baggrunde. Blandt andet ergo- og fysioterapeuter, sygeplejersker, social- og sundhedsassistenter, servicepersonale og administrative medarbejdere.
Øvrige oplysninger
Løn og ansættelse efter gældende overenskomst.
Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte centerchef Berit Juhl på 2491 7755.
Du kan læse mere om os her.
Søg via nedenstående link senest fredag den 26. februar 2021
Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Vores hverdag handler om mennesker. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningen er der fleksibel arbejdstid, som indebærer, at du har medindflydelse på din arbejdstid. Hvis du er sygeplejerske, sosu-assistent eller sosu-hjælper, har du derudover fra 1. september 2020 ret til at få fuld tid, hvis du ønsker det. Se mere om os på vores-hverdag.dk.