Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Akademisk medarbejder til DANAK

Har du lyst til at arbejde med bedømmelse af akkrediterede laboratorier inden for miljø- og fødevareområdet, og være med til at lægge grundlaget for national og international anerkendelse af laboratorier så er du måske vores nye medarbejder.

 

Som ledende assessor hos DANAK får du en uddannelse, der vil lære dig om de metoder vi bruger til bedømmelse af laboratorier og sikre dig forståelse for de akkrediteringsstandarder, som laboratorierne arbejder i henhold til. I uddannelsesforløbet vil du først være observatør på et antal bedømmelser, hvorefter du under supervision selv skal varetage bedømmelse af et antal laboratorier før du godkendes som ledende assessor. Bedømmelsesarbejdet omfatter udvælgelse og ledelse af et bedømmelseshold, som udover dig består af et antal eksperter (tekniske assessorer), oftest 1-2 men i visse tilfælde op til 4-8 eksperter. Du skal desuden koordinere og planlægge bedømmelsen og varetage afrapporteringen og den opfølgning, som ligger til grund for, at et laboratorium kan akkrediteres.

Udover bedømmelse af laboratorier vil du blive inddraget i drift af infrastrukturen i DANAK, som bl.a. omfatter betjening af sektorudvalg, kontakt til myndigheder, afvikling af kurser for de akkrediterede laboratorier samt regelmæssige møder med de tekniske assessorer.

Vi kan tilbyde spændende og afvekslende arbejdsopgaver i et dynamisk miljø, med gode kollegaer og en uformel omgangstone. Som ledende assessor er man generalist, men vi hjælper hinanden med forskellige problemstillinger med den faglige ballast vi hver især har. Du kommer til at arbejde i laboratoriesektionen både på vores kontor i Skovlunde og hos de akkrediterede laboratorier i hele landet. Da der er en vis rejseaktivitet knyttet til arbejdet med periodevis lange arbejdsdage til følge, vil du have flekstid og gode muligheder for fleksibilitet i at planlægge dit arbejde.

 

Om os

DANAK (Den danske Akkrediteringsfond) er en selvstændig og uafhængig fond, og er Danmarks nationale akkrediteringsorgan, som i henhold til EU forordning 765 foretager akkreditering af danske virksomheder.

DANAKs mission er at sikre troværdig dokumentation for overholdelse af kravspecifikationer gennem akkreditering. Det gør vi ved at akkreditere laboratorier, certificerings- og inspektionsorganer mv. til at kalibrere, udføre prøvninger og analyser, certificere og foretage inspektioner efter internationale standarder. Vi har et tæt samarbejde med myndigheder i Danmark og akkrediteringsorganer i andre lande.

DANAK har 30 fastansatte medarbejdere, hvoraf 23 er ledende assessorer, samt 130 eksperter tilknyttet. DANAK har akkrediteret ca. 200 laboratorier, 40 certificeringsorganer og 50 inspektionsorganer.

 

Om dig

Vi forestiller os, at du er akademiker eller tilsvarende med en relevant naturvidenskabelig uddannelse f.eks. som ingeniør eller kemiker og med minimum fem års erhvervserfaring. Det er vigtigt at du har erfaring eller viden indenfor analytisk kemi på miljøområdet og at du har interesse i samarbejde med myndighederne.

Du skal have erfaring med laboratoriearbejde og vi lægger vægt på kendskab til kvalitetssikring (f.eks. inden for ISO standarder og/eller andet) og auditering (intern eller ekstern). Desuden må du gerne have erfaring med undervisning (f. eks. afholdelse af kurser) og/eller myndighedsarbejde. Kendskab til DANAKs arbejde ses som en fordel.

I jobbet er der brug for at du har gode kommunikationsevner - både skriftligt og mundtligt på dansk og engelsk. Desuden forventer vi, at du har en positiv tilgang til vores kunder og overskud til at klare en til tider meget travl arbejdsdag.

 

Om vilkårene

Vi har 37 timers arbejdsuge inklusiv frokost, flekstidsordning og flere personalegoder f. eks. sundhedsforsikring og massageordning. Da rejseaktivitet er en del af jobbet, indgår dette som en del af arbejdstiden.

Vil du vide mere om jobbet som ledende assessor, er du velkommen til at kontakte sektionsleder for laboratoriesektionen Kirsten M. Rosenberg (7733 9583) eller ledende assessor Henrik Lykkegaard Jørgensen (7733 9554).

 

Ansøgning

Send ansøgning med oplysning om dine kvalifikationer og din arbejdsmæssige baggrund hurtigst muligt og senest 16. februar 2020 til job@danak.dk.

_______________________________________________________________________________

DANAK er udpeget som det nationale akkrediteringsorgan i Danmark.

EU-Kommissionen har anerkendt akkreditering som et centralt element i styrkelse af det Indre Marked. Læs mere om DANAK og Den Danske Akkrediteringsfond på www.danak.dk

 

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330165718Phoenix-6a26b69312020-01-28T00:00:00Akademisk medarbejder til DANAK

Har du lyst til at arbejde med bedømmelse af akkrediterede laboratorier inden for miljø- og fødevareområdet, og være med til at lægge grundlaget for national og international anerkendelse af laboratorier så er du måske vores nye medarbejder.

 

Som ledende assessor hos DANAK får du en uddannelse, der vil lære dig om de metoder vi bruger til bedømmelse af laboratorier og sikre dig forståelse for de akkrediteringsstandarder, som laboratorierne arbejder i henhold til. I uddannelsesforløbet vil du først være observatør på et antal bedømmelser, hvorefter du under supervision selv skal varetage bedømmelse af et antal laboratorier før du godkendes som ledende assessor. Bedømmelsesarbejdet omfatter udvælgelse og ledelse af et bedømmelseshold, som udover dig består af et antal eksperter (tekniske assessorer), oftest 1-2 men i visse tilfælde op til 4-8 eksperter. Du skal desuden koordinere og planlægge bedømmelsen og varetage afrapporteringen og den opfølgning, som ligger til grund for, at et laboratorium kan akkrediteres.

Udover bedømmelse af laboratorier vil du blive inddraget i drift af infrastrukturen i DANAK, som bl.a. omfatter betjening af sektorudvalg, kontakt til myndigheder, afvikling af kurser for de akkrediterede laboratorier samt regelmæssige møder med de tekniske assessorer.

Vi kan tilbyde spændende og afvekslende arbejdsopgaver i et dynamisk miljø, med gode kollegaer og en uformel omgangstone. Som ledende assessor er man generalist, men vi hjælper hinanden med forskellige problemstillinger med den faglige ballast vi hver især har. Du kommer til at arbejde i laboratoriesektionen både på vores kontor i Skovlunde og hos de akkrediterede laboratorier i hele landet. Da der er en vis rejseaktivitet knyttet til arbejdet med periodevis lange arbejdsdage til følge, vil du have flekstid og gode muligheder for fleksibilitet i at planlægge dit arbejde.

 

Om os

DANAK (Den danske Akkrediteringsfond) er en selvstændig og uafhængig fond, og er Danmarks nationale akkrediteringsorgan, som i henhold til EU forordning 765 foretager akkreditering af danske virksomheder.

DANAKs mission er at sikre troværdig dokumentation for overholdelse af kravspecifikationer gennem akkreditering. Det gør vi ved at akkreditere laboratorier, certificerings- og inspektionsorganer mv. til at kalibrere, udføre prøvninger og analyser, certificere og foretage inspektioner efter internationale standarder. Vi har et tæt samarbejde med myndigheder i Danmark og akkrediteringsorganer i andre lande.

DANAK har 30 fastansatte medarbejdere, hvoraf 23 er ledende assessorer, samt 130 eksperter tilknyttet. DANAK har akkrediteret ca. 200 laboratorier, 40 certificeringsorganer og 50 inspektionsorganer.

 

Om dig

Vi forestiller os, at du er akademiker eller tilsvarende med en relevant naturvidenskabelig uddannelse f.eks. som ingeniør eller kemiker og med minimum fem års erhvervserfaring. Det er vigtigt at du har erfaring eller viden indenfor analytisk kemi på miljøområdet og at du har interesse i samarbejde med myndighederne.

Du skal have erfaring med laboratoriearbejde og vi lægger vægt på kendskab til kvalitetssikring (f.eks. inden for ISO standarder og/eller andet) og auditering (intern eller ekstern). Desuden må du gerne have erfaring med undervisning (f. eks. afholdelse af kurser) og/eller myndighedsarbejde. Kendskab til DANAKs arbejde ses som en fordel.

I jobbet er der brug for at du har gode kommunikationsevner - både skriftligt og mundtligt på dansk og engelsk. Desuden forventer vi, at du har en positiv tilgang til vores kunder og overskud til at klare en til tider meget travl arbejdsdag.

 

Om vilkårene

Vi har 37 timers arbejdsuge inklusiv frokost, flekstidsordning og flere personalegoder f. eks. sundhedsforsikring og massageordning. Da rejseaktivitet er en del af jobbet, indgår dette som en del af arbejdstiden.

Vil du vide mere om jobbet som ledende assessor, er du velkommen til at kontakte sektionsleder for laboratoriesektionen Kirsten M. Rosenberg (7733 9583) eller ledende assessor Henrik Lykkegaard Jørgensen (7733 9554).

 

Ansøgning

Send ansøgning med oplysning om dine kvalifikationer og din arbejdsmæssige baggrund hurtigst muligt og senest 16. februar 2020 til job@danak.dk.

_______________________________________________________________________________

DANAK er udpeget som det nationale akkrediteringsorgan i Danmark.

EU-Kommissionen har anerkendt akkreditering som et centralt element i styrkelse af det Indre Marked. Læs mere om DANAK og Den Danske Akkrediteringsfond på www.danak.dk

 

 

 

2020-02-17T00:59:04.983 Har du lyst til at arbejde med bedømmelse af akkrediterede laboratorier inden for miljø- og fødevareområdet, og være med til at lægge grundlaget for national og international anerkendelse af laboratorier så er du måske vores nye medarbejder. Som ledende assessor hos DANAK får du en uddannelse, der vil lære dig om de metoder vi bruger til bedømmelse af laboratorier og sikre dig forståelse for de akkrediteringsstandarder, som laboratorierne arbejder i henhold til. I uddannelsesforløbet vil du først være observatør på et antal bedømmelser, hvorefter du under supervision selv skal varetage bedømmelse af et antal laboratorier før du godkendes som ledende assessor. Bedømmelsesarbejdet omfatter udvælgelse og ledelse af et bedømmelseshold, som udover dig består af et antal eksperter (tekniske assessorer), oftest 1-2 men i visse tilfælde op til 4-8 eksperter. Du skal desuden koordinere og planlægge bedømmelsen og varetage afrapporteringen og den opfølgning, som ligger til grund for, at et laboratorium kan akkrediteres. Udover bedømmelse af laboratorier vil du blive inddraget i drift af infrastrukturen i DANAK, som bl.a. omfatter betjening af sektorudvalg, kontakt til myndigheder, afvikling af kurser for de akkrediterede laboratorier samt regelmæssige møder med de tekniske assessorer. Vi kan tilbyde spændende og afvekslende arbejdsopgaver i et dynamisk miljø, med gode kollegaer og en uformel omgangstone. Som ledende assessor er man generalist, men vi hjælper hinanden med forskellige problemstillinger med den faglige ballast vi hver især har. Du kommer til at arbejde i laboratoriesektionen både på vores kontor i Skovlunde og hos de akkrediterede laboratorier i hele landet. Da der er en vis rejseaktivitet knyttet til arbejdet med periodevis lange arbejdsdage til følge, vil du have flekstid og gode muligheder for fleksibilitet i at planlægge dit arbejde. Om os DANAK (Den danske Akkrediteringsfond) er en selvstændig og uafhængig fond, og er Danmarks nationale akkrediteringsorgan, som i henhold til EU forordning 765 foretager akkreditering af danske virksomheder. DANAKs mission er at sikre troværdig dokumentation for overholdelse af kravspecifikationer gennem akkreditering. Det gør vi ved at akkreditere laboratorier, certificerings- og inspektionsorganer mv. til at kalibrere, udføre prøvninger og analyser, certificere og foretage inspektioner efter internationale standarder. Vi har et tæt samarbejde med myndigheder i Danmark og akkrediteringsorganer i andre lande. DANAK har 30 fastansatte medarbejdere, hvoraf 23 er ledende assessorer, samt 130 eksperter tilknyttet. DANAK har akkrediteret ca. 200 laboratorier, 40 certificeringsorganer og 50 inspektionsorganer. Om dig Vi forestiller os, at du er akademiker eller tilsvarende med en relevant naturvidenskabelig uddannelse f.eks. som ingeniør eller kemiker og med minimum fem års erhvervserfaring. Det er vigtigt at du har erfaring eller viden indenfor analytisk kemi på miljøområdet og at du har interesse i samarbejde med myndighederne. Du skal have erfaring med laboratoriearbejde og vi lægger vægt på kendskab til kvalitetssikring (f.eks. inden for ISO standarder og eller andet) og auditering (intern eller ekstern). Desuden må du gerne have erfaring med undervisning (f. eks. afholdelse af kurser) og eller myndighedsarbejde. Kendskab til DANAKs arbejde ses som en fordel. I jobbet er der brug for at du har gode kommunikationsevner - både skriftligt og mundtligt på dansk og engelsk. Desuden forventer vi, at du har en positiv tilgang til vores kunder og overskud til at klare en til tider meget travl arbejdsdag. Om vilkårene Vi har 37 timers arbejdsuge inklusiv frokost, flekstidsordning og flere personalegoder f. eks. sundhedsforsikring og massageordning. Da rejseaktivitet er en del af jobbet, indgår dette som en del af arbejdstiden. Vil du vide mere om jobbet som ledende assessor, er du velkommen til at kontakte sektionsleder for laboratoriesektionen Kirsten M. Rosenberg (7733 9583) eller ledende assessor Henrik Lykkegaard Jørgensen (7733 9554). Ansøgning Send ansøgning med oplysning om dine kvalifikationer og din arbejdsmæssige baggrund hurtigst muligt og senest 16. februar 2020 til job@danak.dk. _______________________________________________________________________________ DANAK er udpeget som det nationale akkrediteringsorgan i Danmark. EU-Kommissionen har anerkendt akkreditering som et centralt element i styrkelse af det Indre Marked. Læs mere om DANAK og Den Danske Akkrediteringsfond på www.danak.dk11Jobnet6a26b693100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-16T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBallerup3699530DANAK DEN DANSKE AKKREDITERINGSFOND11Dyregårdsvej 5B2740SkovlundeDKDanmark0
job@danak.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent10000891651JobNet5105856510585610024-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6a26b693https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6a26b693https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6a26b693&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6a26b693&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/jobtitle/315218-72-1.jpgAkademisk medarbejder til DANAK12008001Dansk3Læse/ tale315218Kvalitetsmedarbejder0Øvrige364025752Kirsten Rosenbergjob@danak.dkDKDanmarkDKDanmark330188132Senior Regulatory Professional in RA DevicesRobot Regulatory Søborg Join a fast-changing environment where engaged people do their best every day to get Novo Nordisk medicine and devices approved globally. Our people have a unique combination of scientific insight and the ability to navigate many agendas and stakeholders. That makes Regulatory Affairs a truly interesting place to work but also quite challenging. Are you up for that challenge? About the department The RA Devices department is part of the Regulatory Affairs CMC Device organisation and consist of 16 engaged and ambitious employees. Our key responsibilities are to ensure regulatory compliance in the development projects of medical devices and drug device combination products and to provide regulatory input to our products globally. This is achieved by developing and implementing regulatory strategies based on current legislation and regulations. We are also responsible for updating or maintaining regulatory files within the defined area of responsibility, including evaluation of the regulatory implications of changes and necessary actions. You will be cooperating closely with a wide range of stakeholders from e.g. Product Supply, Device R D, QA, Medical Science, Affiliates and Marketing. The job As Senior Regulatory Professional you will be working in one or several of the development projects in Device R D where you will be the person representing regulatory from the device perspective. In that role you will be responsible for providing regulatory input to the strategy, review submission documentation, clinical trial documentation and preparing material for interaction with health authorities. Furthermore, you will facilitate the approval process by identifying device key issues, interaction with the regulatory authorities and ensuring timely and high-quality answers to authority questions. As the area is moving into handling and managing more and more complex projects involving many stakeholders, this position requires independent drive, proactive and innovative mind-set as well as talent for project management. You will get a unique opportunity to establish a global network working with our affiliates and to enhance your knowledge by participating in a wide range of projects involving highly skilled people. Qualifications You hold a master s degree in Science, Engineering, Pharmacy or other relevant education and you have minimum several years of relevant experience working with regulations of medical devices. Knowledge of international legislation and standards, experience from the pharmaceutical industry as well as project management will be an advantage. It is imperative that you are self-driven, have a strategic mind-set and able to make the right regulatory decisions and thus drive the regulatory agenda. With a proactive and innovative approach you are able to bring valuable input and set the strategic direction for the project(s). Finally, you can communicate complex regulatory topics to many different stakeholders from R D to production and marketing. You are fluent in written and spoken English, have strong communication skills and you bring a can-do attitude. At Novo Nordisk, your skills, dedication and ambition help us change lives for the better. In exchange, we offer you an opportunity to work with extraordinary talent and benefit from a range of possibilities for professional and personal development. Contact For further information please contact Charlotte Bennrup 45 3075 8404 Deadline 21 February 2020. Applications will be evaluated continuously when received and candidates may be called or interview before the deadline. Millions rely on us To work for Novo Nordisk you will need the skills, dedication and ambition to change lives for the better for millions of patients living with diabetes and other chronical diseases. In exchange, we offer the chance to be part of a truly global workplace, where passion and engagement are met with opportunities for professional and personal development.
  • Regulatory
  • Søborg

Join a fast-changing environment where engaged people do their best every day to get Novo Nordisk medicine and devices approved globally.

Our people have a unique combination of scientific insight and the ability to navigate many agendas and stakeholders. That makes Regulatory Affairs a truly interesting place to work – but also quite challenging. Are you up for that challenge?


About the department
The RA Devices department is part of the Regulatory Affairs CMC & Device organisation and consist of 16 engaged and ambitious employees. Our key responsibilities are to ensure regulatory compliance in the development projects of medical devices and drug/device combination products and to provide regulatory input to our products globally. This is achieved by developing and implementing regulatory strategies based on current legislation and regulations. We are also responsible for updating or maintaining regulatory files within the defined area of responsibility, including evaluation of the regulatory implications of changes and necessary actions. You will be cooperating closely with a wide range of stakeholders from e.g. Product Supply, Device R&D, QA, Medical & Science, Affiliates and Marketing.

 

The job

As Senior Regulatory Professional you will be working in one or several of the development projects in Device R&D where you will be the person representing regulatory from the device perspective. In that role you will be responsible for providing regulatory input to the strategy, review submission documentation, clinical trial documentation and preparing material for interaction with health authorities. Furthermore, you will facilitate the approval process by identifying device key issues, interaction with the regulatory authorities and ensuring timely and high-quality answers to authority questions.

 

As the area is moving into handling and managing more and more complex projects involving many stakeholders, this position requires independent drive, proactive and innovative mind-set as well as talent for project management.

 

You will get a unique opportunity to establish a global network working with our affiliates and to enhance your knowledge by participating in a wide range of projects involving highly skilled people.
 

Qualifications
You hold a master’s degree in Science, Engineering, Pharmacy or other relevant education and you have minimum several years of relevant experience working with regulations of medical devices. Knowledge of international legislation and standards, experience from the pharmaceutical industry as well as project management will be an advantage.
 
It is imperative that you are self-driven, have a strategic mind-set and able to make the right regulatory decisions – and thus drive the regulatory agenda. With a proactive and innovative approach you are able to bring valuable input and set the strategic direction for the project(s). Finally, you can communicate complex regulatory topics to many different stakeholders from R&D to production and marketing.

You are fluent in written and spoken English, have strong communication skills and you bring a can-do attitude.
 
At Novo Nordisk, your skills, dedication and ambition help us change lives for the better. In exchange, we offer you an opportunity to work with extraordinary talent and benefit from a range of possibilities for professional and personal development.

 

Contact
For further information please contact Charlotte Bennrup + 45 3075 8404


Deadline
21 February 2020. Applications will be evaluated continuously when received and candidates may be called or interview before the deadline.

 

Millions rely on us
To work for Novo Nordisk you will need the skills, dedication and ambition to change lives for the better for millions of patients living with diabetes and other chronical diseases. In exchange, we offer the chance to be part of a truly global workplace, where passion and engagement are met with opportunities for professional and personal development.

 

Novo Nordisk A/SSøborg2020-02-19T00:00:002020-02-21T00:00:00
330188153Lean lead & AnalystRobot Role with focus on operation controlling and continuous improvementAre you passionate about datamining and continuous improvement and do you want to be part of building a success story together with an ambitious team? Join a dynamic and international company where everyone is responsible for delivering right and on time as one team! We are looking for a skilled Lean Lead and Analyst who can develop and implement databased reporting throughout Quality Control (QC) and take ownership of system implementation and anchoring across our departments in Copenhagen. Further to support our journey towards integration and seamless processes across the Copenhagen site. About the department With reference to the head of QC -you will join QC consisting of 70 dedicated colleagues in three departments, Microbiology, Bioassay and Chromatography. We are responsible for method validations for early and late stage products, release analysis of clinical and commercial batches as well as analysis of raw materials and stability programs. We are working in an international and customer oriented way to secure fast and reliable support to our customers. The job The role is new and therefore an excellent opportunity for someone truly interested in making a difference. To succeed in the job, you thrive in a fast-paced environment. You have a strong desire to create a foundation, maintain operational excellence and contribute to the development of Quality Control. You naturally create a positive and inspiring environment around you and lead by being the good example. The main responsibilities are Identify, define and drive improvement initiatives Master data management and maintenance Reporting and follow up on QC KPIs Mentor board meetings across departments and teamsAnchor on all optimization projects in QC As Lean Lead and Analyst you Analyze large data sets to identify opportunities for QC Build dashboards using Excel to explain communicate e.g. process performance and identify opportunities for improvement Partner closely with Manufacturing and Quality Assurance teams to create recommendations on optimization opportunities Act as systems thinker, business analyzer, barrier breaker, facilitator and are willing to drive change Provide project leadership and management Possess the ability to see how the parts connect to the whole operation and respond cross-functionally to meet production and business goals, quality standards and company values. Keep the bigger picture in mind at all times, yet you understand the importance of minding the details. The ideal candidate is expected to have A degree in natural science, engineering or supply chain management Solid IT skills - profound understanding of Excel Several years of Lean experience Business controlling experience is an advantage Advanced English and Danish oral and written communications skills ability to communicate with management, peers and subordinates effectively Travel activities up to 10 days per year is possible. AGC offers AGC offers a dynamic working place with good opportunities of working with a varied array of manufacturing tasks and challenges. You will get insight into and experience with the way the various departments throughout a contract manufacturing organization interact in order to achieve success. Exciting and challenging assignments will constantly come your way, and you will to a large extent be able to plan your daily work yourself. AGC offers an informal working environment, where humor is part of the daily work life. We respect each other and our individual differences. AGC s employees have a flexible attitude and we help each other to reach deadlines together as one team. For further information regarding the position, please do not hesitate to contact Director Casper Berg, telephone 45 41377913. We process the applications as we receive them. Please submit your CV and application as soon as possible and not later than February 23rd 2020. AGC Biologics (AGC) is a global Contract Manufacturing Organization (CMO) with biomanufacturing facilities in Europe, Japan and the USA. The company provides a comprehensive range of commercial and clinical cGMP biologics manufacturing services, from DNA to active pharmaceutical ingredient (API). The company s team and approach are tailored to each of its client s needs, whether turnkey manufacturing or sophisticated, stand-alone analytical, formulation and stability services. AGC Biologics also offers non-exclusive license to CHEF1™, a proprietary CHO cell line development platform. CHEF1 delivers stable, high-titer, production-quality cell lines in optimized time frames. It is the foundation of CMC Biologics innovative approach to cell line and process development. Visit www.agcbio.com to learn why AGC Biologics is a World Leader in process development and contract manufacturing.

Role with focus on operation controlling and continuous improvementAre you passionate about datamining and continuous improvement and do you want to be part of building a success story together with an ambitious team? Join a dynamic and international company where everyone is responsible for delivering right and on time as one team! We are looking for a skilled Lean Lead and Analyst who can develop and implement databased reporting throughout Quality Control (QC) and take ownership of system implementation and anchoring across our departments in Copenhagen. Further to support our journey towards integration and seamless processes across the Copenhagen site.  

About the department
With reference to the head of QC -you will join QC consisting of 70 dedicated colleagues in three departments, Microbiology, Bioassay and Chromatography. We are responsible for method validations for early and late stage products, release analysis of clinical and commercial batches as well as analysis of raw materials and stability programs. We are working in an international and customer oriented way to secure fast and reliable support to our customers.  

The job
The role is new and therefore an excellent opportunity for someone truly interested in making a difference.  To succeed in the job, you thrive in a fast-paced environment. You have a strong desire to create a foundation, maintain operational excellence and contribute to the development of Quality Control. You naturally create a positive and inspiring environment around you and lead by being the good example. 

The main responsibilities are

  • Identify, define and drive improvement initiatives 
  • Master data management and maintenance 
  • Reporting and follow up on QC KPIs 
  • Mentor board meetings across departments and teamsAnchor on all optimization projects in QC

 As Lean Lead and Analyst you

  • Analyze large data sets to identify opportunities for QC
  • Build dashboards using Excel to explain/communicate e.g. process performance and identify opportunities for improvement
  • Partner closely with Manufacturing and Quality Assurance teams to create recommendations on optimization opportunities 
  • Act as systems thinker, business analyzer, barrier breaker, facilitator and are willing to drive change
  • Provide project leadership and management
  • Possess the ability to see how the parts connect to the whole operation and respond cross-functionally to meet production and business goals, quality standards and company values.
  • Keep the bigger picture in mind at all times, yet you understand the importance of minding the details.

 The ideal candidate is expected to have

  • A degree in natural science, engineering or supply chain management
  • Solid IT skills - profound understanding of Excel 
  • Several years of Lean experience 
  • Business controlling experience is an advantage
  • Advanced English and Danish oral and written communications skills; ability to communicate with management, peers and subordinates effectively

 Travel activities up to 10 days per year is possible. 

AGC offers
AGC offers a dynamic working place with good opportunities of working with a varied array of manufacturing tasks and challenges. You will get insight into and experience with the way the various departments throughout a contract manufacturing organization interact in order to achieve success. Exciting and challenging assignments will constantly come your way, and you will to a large extent be able to plan your daily work yourself. AGC offers an informal working environment, where humor is part of the daily work life. We respect each other and our individual differences. AGC’s employees have a flexible attitude and we help each other to reach deadlines together as one team. For further information regarding the position, please do not hesitate to contact Director Casper Berg, telephone +45 41377913. We process the applications as we receive them. Please submit your CV and application as soon as possible and not later than February 23rd 2020.

AGC Biologics (AGC) is a global Contract Manufacturing Organization (CMO) with biomanufacturing facilities in Europe, Japan and the USA. The company provides a comprehensive range of commercial and clinical cGMP biologics manufacturing services, from DNA to active pharmaceutical ingredient (API). The company’s team and approach are tailored to each of its client’s needs, whether turnkey manufacturing or sophisticated, stand-alone analytical, formulation and stability services. AGC Biologics also offers non-exclusive license to CHEF1™, a proprietary CHO cell line development platform. CHEF1 delivers stable, high-titer, production-quality cell lines in optimized time frames. It is the foundation of CMC Biologics’ innovative approach to cell line and process development. Visit www.agcbio.com to learn why AGC Biologics is a World Leader in process development and contract manufacturing.

AGC Biologics A/SSøborg2020-02-19T00:00:002020-02-23T00:00:00
330189470Kvalitetstekniker til METRO THERMRobot Kvalitetstekniker til METRO THERM ScanPeople søger en Kvalitetstekniker til METRO THERM. METRO THERMs produkter og systemløsninger er kendt for høj kvalitet og driftssikkerhed. Du får medansvaret for, at sikre kvaliteten i produktionsprocessen, så produktkvaliteten sikres også i de nye og banebrydende produkter, som netop er under introduktion i markedet. For at kunne opretholde produkternes høje kvalitet samt det generelle serviceniveau, søger vi DIG, der kan holde hovedet koldt i pressede situationer. Dig, der har en solid og allround teknisk forståelse, mekanisk baggrund uddannelse, gennemslagskraft samt dén empati, der kræves, når du dagligt arbejder med mange forskellige kulturer. OM JOBBET Du bliver en del af kvalitetsteamet, bestående af 4 meget kompetente kollegaer, inkl. QHSE-Manager, Pia Kolind, som du vil referere til. Du vil i dagligdagen være medansvarlig ift. at opretholde kvaliteten på produkterne, og sørge for, at interne processer overholdes. Du spotter fejlene før andre , og fikser problemet rettidigt. Problemet skal løses på fabrikken, inden kunden modtager produktet. Udover de daglige, praktiske arbejdsopgaver, vil du også håndtere administration i ERP-systemet og du vil udarbejde SOP er. Din arbejdsplads bliver på hovedkontoret i Helsinge. PROFIL Du har en solid mekanisk og elektrisk forståelse samt hænderne godt skruet på. Du har gerne en uddannelse som automatikfagtekniker, automatikmekaniker, maskinmester, maskinarbejder, finmekaniker eller tilsvarende. Du kan med den rette erfaring godt være autodidakt. Du trives med en kombination af praktisk samt administrativt arbejde. Du har gerne erfaring inden for ISO 9001 ISO 14001, DS, OHSAS 18001 eller tilsvarende kvalitetsstyringssystemer. Du er struktureret og kan sætte tingene i system. Du behersker både dansk og engelsk i skrift og tale. Du behersker både Word og Excel VIRKSOMHEDEN TILBYDER DIG En afvekslende hverdag i et uformelt miljø. Et job i en stærk og velrenommeret international virksomhed i vækst med 100 kollegaer i Danmark. Et job med gode personlige- og faglige udviklingsmuligheder. Et job i et produktionsmiljø med mange forskellige maskiner og anlæg med bl.a. svejserobotter, håndteringsrobotter, stans- og bukkemaskiner m.v. Lønpakke inkl. pension og sundhedsforsikring. En spændende fremtid med vækst og gode oplevelser, sammen med kompetente kollegaer. Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte Thomas Rastad eller ChristianOlesen på tlf.: 45 43 31 00 71. Klik på linket. Indtast via linket dine oplysninger og upload dit CV. Er du allerede regi-streret i vores database, skal du blot logge ind og tilføje jobkoden 11570 for at søge jobbet. http: www.scanpeople.axp.dk index.php?axp_act adetails version 1 axp_recruitment_references[] 11570 OM SCANPEOPLE ScanPeople er en solid og dynamisk, danskejet virk-somhed i Scanavo grup-pen. Vi er yderst service-mindede og kompetente rådgivere. Vi besidder et vidtrækkende rekrut-teringsnetværk og en bred erfaring med vikar-assistance, search, rekrut-tering, interim manage-ment og outplacement. Yderligere information findes på: www.scanpeople.dk OM METRO THERM Nordeuropas førende varme- og varmtvands leverandør METRO THERM A S leverer det varme vand til hele Danmark gennem vandvarmere, fjernvarmeunits, pillefyr og varmepumper. Både private kunder og VVS-installatører over hele landet kender dem for deres suveræne kvalitet og for produkter, der er nemme at installere og servicere. METRO THERMs program dækker alle former for varmt vand og varme uanset varmekilden. El, fjernvarme eller centralvarme, pillefyr, luft- eller jordvarme de har løsningen. Deres produkter kan bruges til ethvert byggeri lige fra enfamilieshuse til store industrielle anlæg. En god, dansk historie METRO THERMs produkter har været brugt i danske hjem i snart hundrede år. Så teknologien er udviklet, testet og forbedret gennem generationer, og derfor fungerer deres varmtvandsbeholdere også upåklageligt den dag i dag selv efter årtier på væggen i bryggerset. Den kompromisløse kvalitet i hver eneste lille detalje har betydet, at masser af danskere i dag som en naturlig ting vælger et METRO THERM-produkt, når det varme vand skal komme helt uden problemer i de næste mange, mange år. METRO THERM er Nordeuropas største producent af vandvarmere. De er repræsenteret i Danmark, Norge, Sverige og Finland og arbejder løbende på at udvikle og udvide vores produktprogram, så det passer til tidens og fremtidens krav. Yderligere informationer om virksomheden kan indhentes her: https: www.metrotherm.dk om-metro-therm

Kvalitetstekniker til METRO THERM

ScanPeople søger en Kvalitetstekniker til METRO THERM.

METRO THERMs produkter og systemløsninger er kendt for høj kvalitet og driftssikkerhed. Du får medansvaret for, at sikre kvaliteten i produktionsprocessen, så produktkvaliteten sikres også i de nye og banebrydende produkter, som netop er under introduktion i markedet.


For at kunne opretholde produkternes høje kvalitet samt det generelle serviceniveau, søger vi DIG, der kan holde hovedet koldt i pressede situationer. Dig, der har en solid og allround teknisk forståelse, mekanisk baggrund/uddannelse, gennemslagskraft samt dén empati, der kræves, når du dagligt arbejder med mange forskellige kulturer.

OM JOBBET

Du bliver en del af kvalitetsteamet, bestående af 4 meget kompetente kollegaer, inkl. QHSE-Manager, Pia Kolind, som du vil referere til.
Du vil i dagligdagen være medansvarlig ift. at opretholde kvaliteten på produkterne,  og sørge for, at interne processer overholdes. Du spotter fejlene før andre , og fikser problemet rettidigt. Problemet skal løses på fabrikken, inden kunden modtager produktet.

Udover de daglige, praktiske arbejdsopgaver, vil du også håndtere administration i ERP-systemet – og du vil udarbejde SOP’er.

Din arbejdsplads bliver på hovedkontoret i Helsinge.

PROFIL

  • Du har en solid mekanisk og elektrisk forståelse samt hænderne godt skruet på.
  • Du har gerne en uddannelse som automatikfagtekniker, automatikmekaniker, maskinmester, maskinarbejder, finmekaniker eller tilsvarende.
  • Du kan – med den rette erfaring – godt være autodidakt.
  • Du trives med en kombination af praktisk samt administrativt arbejde.
  • Du har gerne erfaring inden for ISO 9001/ISO 14001, DS, OHSAS 18001 eller tilsvarende kvalitetsstyringssystemer.
  • Du er struktureret og kan sætte tingene i system.
  • Du behersker både dansk og engelsk i skrift og tale.
  • Du behersker både Word og Excel

VIRKSOMHEDEN TILBYDER DIG

  • En afvekslende hverdag i et uformelt miljø.
  • Et job i en stærk og velrenommeret international virksomhed i vækst med +100 kollegaer i Danmark.
  • Et job med gode personlige- og faglige udviklingsmuligheder.
  • Et job i et produktionsmiljø med mange forskellige maskiner og anlæg med bl.a. svejserobotter, håndteringsrobotter, stans- og bukkemaskiner m.v.
  • Lønpakke inkl. pension og sundhedsforsikring.
  • En spændende fremtid med vækst og gode oplevelser, sammen med kompetente kollegaer.

Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte Thomas Rastad eller ChristianOlesen på tlf.:+45 43 31 00 71.

Klik på linket. Indtast via linket dine oplysninger og upload dit CV. Er du allerede regi-streret i vores database, skal du blot logge ind og tilføje jobkoden 11570 for at søge jobbet.

http://www.scanpeople.axp.dk/index.php?axp_act=adetails&version=1&axp_recruitment_references[]=11570

 

OM SCANPEOPLE
ScanPeople er en solid og dynamisk, danskejet virk-somhed i Scanavo grup-pen. Vi er yderst service-mindede og kompetente rådgivere. Vi besidder et vidtrækkende rekrut-teringsnetværk og en bred erfaring med vikar-assistance, search, rekrut-tering, interim manage-ment og outplacement. 

Yderligere information findes på: www.scanpeople.dk

 

OM METRO THERM

Nordeuropas førende varme- og varmtvands­leverandør

METRO THERM A/S leverer det varme vand til hele Danmark – gennem vandvarmere, fjernvarmeunits, pillefyr og varmepumper. Både private kunder og VVS-installatører over hele landet kender dem for deres suveræne kvalitet og for produkter, der er nemme at installere og servicere.

METRO THERMs program dækker alle former for varmt vand og varme uanset varmekilden. El, fjernvarme eller centralvarme, pillefyr, luft- eller jordvarme – de har løsningen. Deres produkter kan bruges til ethvert byggeri lige fra enfamilieshuse til store industrielle anlæg.

En god, dansk historie
METRO THERMs produkter har været brugt i danske hjem i snart hundrede år. Så teknologien er udviklet, testet og forbedret gennem generationer, og derfor fungerer deres varmtvandsbeholdere også upåklageligt den dag i dag – selv efter årtier på væggen i bryggerset. Den kompromisløse kvalitet i hver eneste lille detalje har betydet, at masser af danskere i dag som en naturlig ting vælger et METRO THERM-produkt, når det varme vand skal komme helt uden problemer i de næste mange, mange år.

METRO THERM er Nordeuropas største producent af vandvarmere. De er repræsenteret i Danmark, Norge, Sverige og Finland og arbejder løbende på at udvikle og udvide vores produktprogram, så det passer til tidens – og fremtidens – krav.

Yderligere informationer om virksomheden kan indhentes her:
https://www.metrotherm.dk/om-metro-therm

SCANPEOPLE ApSTaastrup2020-02-20T00:00:002020-03-04T00:00:00
330182919QA SpecialistRobot The position is open both in Copenahgen as well as Malmö. Please email marinas@ioi.dk if you have any questions regarding this role. We are looking forward to your applications! :)

The position is open both in Copenahgen as well as Malmö.

Please email marinas@ioi.dk if you have any questions regarding this role.

We are looking forward to your applications! :)

IO InteractiveKøbenhavn K2020-02-18T00:00:002020-03-03T00:00:00
330182392Koordinering og overholdelse af jernbanens sikkerhedsreglerRobot Jernbanesikkerheden er i fokus brænder du for at sikre, at reglerne omkring sikkerhed bliver overholdt? Så er du måske vores nye sikkerhedskoordinator. Hverdagen er dynamisk med rejseaktivitet til jernbaneprojekternes byggepladser, hvor du har ansvar for at regler for jernbanesikkerheden bliver overholdt. Du bliver en del af et team af koordinatorer, der arbejder med sikkerhedsreglementet (SR) og operation rules (OR) og understøtter jernbaneprojekter og programmer over hele Danmark. Du bliver en del af Anlægsdivisionen, Banedanmark bygherreorganisation og en af landets største bygherrer. Her indgår du i sektionen Jernbanesikkerhed, som understøtter på tværs af divisionen. Som sikkerhedskoordinator bliver du tilknyttet projektteams, der arbejder inden for områderne spor, sikring, broer, anlæg og kørestrøm. Du får arbejdssted på vores hovedkontor centralt i København, og dækker primært projekter på Sjælland og Lolland-Falster. Dog vil der være noget rejseaktivitet til Fyn og Jylland i gennemsnit omkring 1-3 dage om måneden. Du må også forvente nat - og weekendarbejde i forbindelse med tilsyn. Du håndterer koordinering af SR og OR i flere sideløbende projekter Som vores nye sikkerhedskoordinator deltager du aktivt i flere sideløbende byggeprojekter. Det er dit ansvar, at der fastholdes fokus på jernbanesikkerheden. Du skal blandt andet godkende jernbanesikkerhedsplaner fra entreprenørerne. Vi leder efter en sikkerhedskoordinator, der brænder for at arbejde med jernbanesikkerhed på såvel store som små anlægs- og fornyelsesprojekter. Mere præcist får du ansvaret for følgende: Godkendelse af jernbanesikkerhedsplaner og instruktioner Tilsyn med at jernbanesikkerhedsreglerne overholdes Udarbejdelse af SR OR-tilsynsrapporter Vejledning til entreprenører, eksterne parter samt internt i Banedanmark omkring jernbanesikkerhedsmæssige forhold i planlægnings- og udførelsesfasen Registrering og opfølgning på hændelser, herunder anvendelse af SafetyNet (hændelsesregistrering) Eventuel undervisning i diverse regelværker Desuden arbejder faggruppen tæt sammen om jernbanesikkerhed med sektionens anden faggruppe, der varetager CSM og tekniske specifikationer for interoperalitet på Anlægs projekter. Stærke kompetencer indenfor jernbanesikkerhed Vi ser gerne, at du har erfaring som SR1-arbejdsleder eller lignende med praktisk erfaring fra både planlægning og udførelse. Ideelt set er du fortrolig med SR-reglement og -regler og har kendskab til bygherres, arbejdsgivers og rådgivers pligter og ansvar. Kendskab til OR er en fordel men ikke et krav. Det er desuden en fordel, at du har et bredt kendskab til trafikale regler, anlægsbestemmelser, kørestrøm, spor og sikringstekniske forhold. For at få succes i stillingen forventer vi desuden, at du har erfaring med håndtering af jernbanesikkerhed ved arbejde med spor i drift. Du har en systematisk såvel som løsningsorienteret tilgang til opgaverne. Du bliver tilknyttet flere projekter ad gangen, hvilket du lykkes med gennem et tillidsfuldt samarbejde på tværs af projekterne. Her kommer dine evner til at vejlede og undervise i spil. Du har evnen til at kombinere teori og praksis, og du har naturlig gennemslagskraft såvel som en positiv indstilling. Du har kørekort i kategori b, og det er en fordel, hvis du har egen bil. For at varetage stillingen skal du opfylde helbredskravene for jernbaneområdet. Du kan læse mere på Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsens hjemmeside. Løn Har du en administrativ uddannelse vil lønnen blive fastsat af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK Stat, Danmark samt protokollat for kontorfunktionærer ansat ved Banedanmark. Stillingen er placeret mellem løngruppe 3, sats 1, Hovedstad, hvor basislønnen pt. udgør kr. 27.279,42 månedligt og løngruppe 3, sats 3, Hovedstad, hvor basislønnen pt. udgør kr. 31.306,17 månedligt. Hertil kommer pension. Der er mulighed for at forhandle tillæg. Hvis du allerede er tjenestemand, vil du kunne bevare din tjenestemandsansættelse i lønramme 34. Ansøgning og kontakt Vil du vide mere, så kontakt fagkoordinator Torben Stingelund Pedersen eller teamleder Rasmus Vedel Friis. For at søge stillingen klikker du på linket Søg stillingen og følger instruktionerne.Jernbanesikkerheden er i fokus – brænder du for at sikre, at reglerne omkring sikkerhed bliver overholdt? Så er du måske vores nye sikkerhedskoordinator.

Hverdagen er dynamisk med rejseaktivitet til jernbaneprojekternes byggepladser, hvor du har ansvar for at regler for jernbanesikkerheden bliver overholdt. Du bliver en del af et team af koordinatorer, der arbejder med sikkerhedsreglementet (SR) og operation rules (OR) og understøtter jernbaneprojekter og programmer over hele Danmark.

Du bliver en del af Anlægsdivisionen, Banedanmark bygherreorganisation og en af landets største bygherrer. Her indgår du i sektionen Jernbanesikkerhed, som understøtter på tværs af divisionen. Som sikkerhedskoordinator bliver du tilknyttet projektteams, der arbejder inden for områderne spor, sikring, broer, anlæg og kørestrøm.

Du får arbejdssted på vores hovedkontor centralt i København, og dækker primært projekter på Sjælland og Lolland-Falster. Dog vil der være noget rejseaktivitet til Fyn og Jylland – i gennemsnit omkring 1-3 dage om måneden. Du må også forvente nat - og weekendarbejde i forbindelse med tilsyn.

Du håndterer koordinering af SR og OR i flere sideløbende projekter

Som vores nye sikkerhedskoordinator deltager du aktivt i flere sideløbende byggeprojekter. Det er dit ansvar, at der fastholdes fokus på jernbanesikkerheden. Du skal blandt andet godkende jernbanesikkerhedsplaner fra entreprenørerne.

Vi leder efter en sikkerhedskoordinator, der brænder for at arbejde med jernbanesikkerhed på såvel store som små anlægs- og fornyelsesprojekter. Mere præcist får du ansvaret for følgende:

  • Godkendelse af jernbanesikkerhedsplaner og instruktioner
  • Tilsyn med at jernbanesikkerhedsreglerne overholdes
  • Udarbejdelse af SR/OR-tilsynsrapporter
  • Vejledning til entreprenører, eksterne parter samt internt i Banedanmark omkring jernbanesikkerhedsmæssige forhold i planlægnings- og udførelsesfasen
  • Registrering og opfølgning på hændelser, herunder anvendelse af SafetyNet (hændelsesregistrering)
  • Eventuel undervisning i diverse regelværker
Desuden arbejder faggruppen tæt sammen om jernbanesikkerhed med sektionens anden faggruppe, der varetager CSM og tekniske specifikationer for interoperalitet på Anlægs projekter.

Stærke kompetencer indenfor jernbanesikkerhed
Vi ser gerne, at du har erfaring som SR1-arbejdsleder eller lignende med praktisk erfaring fra både planlægning og udførelse. Ideelt set er du fortrolig med SR-reglement og -regler og har kendskab til bygherres, arbejdsgivers og rådgivers pligter og ansvar. Kendskab til OR er en fordel men ikke et krav. Det er desuden en fordel, at du har et bredt kendskab til trafikale regler, anlægsbestemmelser, kørestrøm, spor og sikringstekniske forhold. For at få succes i stillingen forventer vi desuden, at du har erfaring med håndtering af jernbanesikkerhed ved arbejde med spor i drift.

Du har en systematisk såvel som løsningsorienteret tilgang til opgaverne. Du bliver tilknyttet flere projekter ad gangen, hvilket du lykkes med gennem et tillidsfuldt samarbejde på tværs af projekterne. Her kommer dine evner til at vejlede og undervise i spil. Du har evnen til at kombinere teori og praksis, og du har naturlig gennemslagskraft såvel som en positiv indstilling.

Du har kørekort i kategori b, og det er en fordel, hvis du har egen bil.

For at varetage stillingen skal du opfylde helbredskravene for jernbaneområdet. Du kan læse mere på Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsens hjemmeside.

Løn
Har du en administrativ uddannelse vil lønnen blive fastsat af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/Stat, Danmark samt protokollat for kontorfunktionærer ansat ved Banedanmark. Stillingen er placeret mellem løngruppe 3, sats 1, Hovedstad, hvor basislønnen pt. udgør kr. 27.279,42 månedligt og løngruppe 3, sats 3, Hovedstad, hvor basislønnen pt. udgør kr. 31.306,17 månedligt. Hertil kommer pension. Der er mulighed for at forhandle tillæg.

Hvis du allerede er tjenestemand, vil du kunne bevare din tjenestemandsansættelse i lønramme 34.

Ansøgning og kontakt
Vil du vide mere, så kontakt fagkoordinator Torben Stingelund Pedersen eller teamleder Rasmus Vedel Friis.

For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen” og følger instruktionerne.

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43København Ø2020-02-18T00:00:002020-02-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Senior Regulatory Professional in RA Devices

Novo Nordisk A/S

Søborg
Regulatory Søborg Join a fast-changing environment where engaged people do their best every day to get Novo Nordisk medicine and devices approved globally. Our people have a unique combination of scientific insight and the ability to navigate many a...
Indrykket:19. februar 2020

Lean lead & Analyst

AGC Biologics A/S

Søborg
Role with focus on operation controlling and continuous improvementAre you passionate about datamining and continuous improvement and do you want to be part of building a success story together with an ambitious team? Join a dynamic and internationa...
Indrykket:19. februar 2020

Kvalitetstekniker til METRO THERM

SCANPEOPLE ApS

Taastrup
Kvalitetstekniker til METRO THERM ScanPeople søger en Kvalitetstekniker til METRO THERM. METRO THERMs produkter og systemløsninger er kendt for høj kvalitet og driftssikkerhed. Du får medansvaret for, at sikre kvaliteten i produktionsprocessen, så p...
Indrykket:20. februar 2020

QA Specialist

IO Interactive

København K
The position is open both in Copenahgen as well as Malmö. Please email marinas@ioi.dk if you have any questions regarding this role. We are looking forward to your applications! :)
Indrykket:18. februar 2020

Koordinering og overholdelse af jernbanens sikkerhedsregler

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

København Ø
Jernbanesikkerheden er i fokus brænder du for at sikre, at reglerne omkring sikkerhed bliver overholdt? Så er du måske vores nye sikkerhedskoordinator. Hverdagen er dynamisk med rejseaktivitet til jernbaneprojekternes byggepladser, hvor du har ansva...
Indrykket:18. februar 2020