Akademisk medarbejder til grønne udviklingsplaner og anlægsprojekter i Parker, Kirkegårde og Renhold i Københavns Kommune

Genopslag

Teknik- og Miljøforvaltningen søger en akademisk medarbejder, der i ni måneder kan hjælpe Kvalitetsenheden i Parker, Kirkegårde og Renhold med udarbejdelse af udviklingsplaner og modtagelse af nye anlægsprojekter.

Har du lyst til at indgå i et afvekslende og spændende opgavefællesskab med en række projektledere? Har du lyst til at være med til at sætte præg på københavnernes hverdag og medvirke til at skabe en velfungerende og indbydende by? Brænder du for det grønne område og har kendskab til kommunal drift? Så er du måske vores nye medarbejder.  

Kvalitetsenheden er dannet den 1. juli 2020 ved en større organisationsændring i hele afdelingen for Parker, Kirkegårde og Renhold. En række af enhedens medarbejdere medvirker til at understøtte organisationsændringen, så du skal midlertidigt, og i samarbejde med dine kollegaer, løfte en række forskelligartede opgaver.

Dine arbejdsopgaver
Du vil blive tilknyttet to teams i Kvalitet, og dine opgaver vil blive mangesidige. Enheden har bl.a. ansvar for at udarbejde og revidere udviklingsplaner for byens parker og naturområder. Din tilknytning til udviklingsplansteamet vil umiddelbart bestå i arbejdet med nedenstående opgaver:

  • Bidrage til udarbejdelsen af udviklingsplanen for Fæstningsringen i form af tekstafsnit, kort, layout mm.
  • Bistå i udviklingen af Amager Strandpark herunder mindre udviklingsprojekter
  • Deltage i parkbrugerrådsmøder og skrive referat fra samme

Enheden har samtidig ansvar for det generelle kvalitetsarbejde i afdelingen. I tilknytning til dette team vil dit arbejde bestå i at:

  • Bidrage til modtagelse af nye anlægsprojekter, som afdelingen efterfølgende får driftsansvaret for
  • Beregne afledt drift for nye anlægsprojekter sammen med projektlederen
  • Bidrage til vores træplantningsprojekter med ledningsplaner mm.

Derudover vil du skulle indgå i enhedens øvrige opgaver, hvor vi tit bidrager med notater, præsentationer eller andet skriftligt materiale til brug for hele afdelingen.

Din profil
Du har en akademisk uddannelse som geograf, landskabsarkitekt, landskabsforvalter eller anden relevant uddannelse. Du har et par års erfaring og vil gerne udvikle din generalistprofil. Det er en forudsætning, at du har kendskab til arbejdet med grønne opgaver i en kommune.
Vi forestiller os, at du har erfaring fra en anden kommune eller anden offentlig myndighed og har lyst til at arbejde i en politisk styret organisation med et bredt opgavefelt af såvel generelle som specialiserede opgaver. Det vil desuden være en fordel, hvis du har erfaring inden for grøn drift.

Derudover lægger vi vægt på, at du

  • er god til at kommunikere i skrift og tale med forskellige faggrupper
  • har gode samarbejdsevner, engagement og evnen til at trives med selvstændigt ansvar
  • har kendskab til og evner at bruge InDesign og QGIS
  • hurtigt kan sætte dig ind i nye problemstillinger
  • har et godt humør, og at du kan bevare overblikket – også når der er travlt

Vi tilbyder

  • Fleksordning
  • Selvstændig opgaveløsning
  • Tæt sparring med kolleger og chef
  • Et kompetent, udviklende og engageret arbejdsklima

Du bliver en del af enheden Kvalitet, der tæller ca. 27 medarbejdere. Enheden arbejder med et bredt spektrum af opgaver fra beplantningsudvikling, udviklingsplaner for byens parker og naturområder, modtagelse af anlægsprojekter til monumentbevaring.
Vi lægger vægt på et uformelt og inspirerende arbejdsklima med vægt på faglighed, engagement og sammenhold. Jobbet rummer mange udviklingsmuligheder og udfordringer, både fagligt og personligt.

Med afsæt i byens behov betjener Kvalitet resten af Parker, Kirkegårde og Renholds ca. 800 medarbejdere med fokuseret udvikling, der skaber resultater med effekt og relevans for byen og københavnerne.

Derudover tilbyder vi dig en gennemsnitlig 37 timers arbejdsuge inklusive frokost, idet vi lægger vægt på et afbalanceret forhold mellem arbejdsliv og familie-/fritidsliv.

Arbejdssted er Københavns Kommune, Teknik- og Miljøforvaltningen, Kvalitet. Vi bor i Njalsgade i København S.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst, afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.

Yderligere oplysninger
Ansættelse er fra 1. september 2020 til 31. maj 2021, med mulighed for kort forlængelse.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte projektleder Lærke Knudsen på 3045 3560 i uge 29 og enhedschef for Kvalitet Jens Ole Juul på 2270 6520 i uge 33.

Søg via nedenstående link senest tirsdag den 11. august 2020
Vi forventer at afholde samtaler i slutningen af august.

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelsen, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.050 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 3 mia. kr. 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Engageret akademisk medarbejder til 2. kontor i Centralforvaltningen, Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen

CF 2. kontor - Aktivitetsparate og Sygedagpengemodtagere

København V
Vil du være med til at udvikle beskæftigelsesindsatsen for udsatte borgere? Vil du være med til at understøtte gode og effektive modeller for det offentlige private samarbejde om udsatte borgere? Så søger vi netop nu en engageret akademisk medarbejd...
Indrykket:25. juni 2020

Akademisk medarbejder til Sekretariat for styring af specialområdet i Børne- og Ungdomsforvaltningen

Fagligt Center

København V
Vil du arbejde med data og analyser, der giver os nye indsigter i specialområdet i Børne- og Ungdomsforvaltningen? Vi søger en målrettet og struktureret akademisk medarbejder til en nyoprettet stilling, som vil hjælpe med at levere data og lave prog...
Indrykket:7. juli 2020

Akademisk medarbejder til Enhed for HR og Service i Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen

CF Enhed for HR og Service

København V
Er du struktureret og strategisk i din opgaveløsning og evner du at bevare overblikket og levere opgaver af høj, faglig kvalitet i en hverdag, hvor der er fart på? Så er det dig, vi søger til stillingen som akademisk medarbejder i Enhed for HR og Se...
Indrykket:24. juli 2020

Akademisk medarbejder til koordinering, kvalitetssikring og ledelsesbetjening

Organisation og Ledelse

København S
Har du lyst til at arbejde med ledelsesbetjening og koordinering i en stor, politisk organisation? Så har vi et spændende og udfordrende job til dig. Vi søger en stærk og selvkørende akademisk medarbejder med mod på tværgående samarbejde i en komple...
Indrykket:5. august 2020

Klimaattaché i Beijing

Klima- og energiministeriets departement

København K
Klima-, Energi-, og Forsyningsministeriet søger en strategisk energi- og klimaattaché, der skal understøtte CO2-reduktioner i Kina. Klima-, Energi-, og Forsyningsministeriet har et stort fokus på at øge de globale klimaambitioner og reducere CO2-emi...
Indrykket:18. juni 2020

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Engageret akademisk medarbejder til 2. kontor i Centralforvaltningen, Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen

CF 2. kontor - Aktivitetsparate og Sygedagpengemodtagere

København V
Vil du være med til at udvikle beskæftigelsesindsatsen for udsatte borgere? Vil du være med til at understøtte gode og effektive modeller for det offentlige private samarbejde om udsatte borgere? Så søger vi netop nu en engageret akademisk medarbejd...
Indrykket:25. juni 2020

Akademisk medarbejder til Sekretariat for styring af specialområdet i Børne- og Ungdomsforvaltningen

Fagligt Center

København V
Vil du arbejde med data og analyser, der giver os nye indsigter i specialområdet i Børne- og Ungdomsforvaltningen? Vi søger en målrettet og struktureret akademisk medarbejder til en nyoprettet stilling, som vil hjælpe med at levere data og lave prog...
Indrykket:7. juli 2020

Akademisk medarbejder til Enhed for HR og Service i Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen

CF Enhed for HR og Service

København V
Er du struktureret og strategisk i din opgaveløsning og evner du at bevare overblikket og levere opgaver af høj, faglig kvalitet i en hverdag, hvor der er fart på? Så er det dig, vi søger til stillingen som akademisk medarbejder i Enhed for HR og Se...
Indrykket:24. juli 2020

Akademisk medarbejder til koordinering, kvalitetssikring og ledelsesbetjening

Organisation og Ledelse

København S
Har du lyst til at arbejde med ledelsesbetjening og koordinering i en stor, politisk organisation? Så har vi et spændende og udfordrende job til dig. Vi søger en stærk og selvkørende akademisk medarbejder med mod på tværgående samarbejde i en komple...
Indrykket:5. august 2020

Klimaattaché i Beijing

Klima- og energiministeriets departement

København K
Klima-, Energi-, og Forsyningsministeriet søger en strategisk energi- og klimaattaché, der skal understøtte CO2-reduktioner i Kina. Klima-, Energi-, og Forsyningsministeriet har et stort fokus på at øge de globale klimaambitioner og reducere CO2-emi...
Indrykket:18. juni 2020