Akademisk medarbejder til koordinering, kvalitetssikring og ledelsesbetjening

Har du lyst til at arbejde med ledelsesbetjening og koordinering i en stor, politisk organisation? Så har vi et spændende og udfordrende job til dig. Vi søger en stærk og selvkørende akademisk medarbejder med mod på tværgående samarbejde i en kompleks organisation.

Du vil få et indgående kendskab til opgaverne omkring administrationen i Teknik- og Miljøforvaltningen, og du vil få mulighed for indgå i et samarbejde med erfarne kolleger på tværs af Stab og sekretariatet på Københavns Rådhus. Stillingen er et barselsvikariat af op til et års varighed.

Opgaver i stillingen vil bl.a. omfatte

  • Koordinere bestillinger og spørgsmål fra Rådhussekretariatet
  • Koordinere og kvalitetssikre ledelsesinformation og mødeforberedelse til direktionen
  • Udarbejde oversigter over sager til vicedirektøren og lederne i Stab
  • Indgå i tværgående aktiviteter og indsatser – f.eks. seminarer
  • Udarbejde oplæg til ledelsen
  • Diverse ad hoc-opgaver

Du kan være både nyuddannet eller have et par års erfaring – det er en fordel, hvis du har relevant erfaring fra en politisk styret organisation. Vigtigst er dog, at du formår at holde flere bolde i luften på samme tid, har blik for detaljen, og at du synes, at det er spændende at arbejde med de klassiske embedsmandsopgaver.

Vi forventer, at du

  • har en relevant samfundsvidenskabelig uddannelse eller lignende
  • har lyst til at arbejde med ledelsesbetjening inden for det offentlige
  • er struktureret og god til at bevare overblikket i en travl hverdag
  • er god til at koordinere og samarbejde på tværs  
  • er serviceminded  
  • har gode formidlingsevner – både mundtligt og skriftligt 

Løn- og ansættelsesvilkår  
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.
Stillingen er med tiltrædelse den 1. oktober 2020 og vil forventeligt være op til et års varighed.  

Yderligere information
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Cecilie Gedua Vyff på 2116 4507.

Søg via nedenstående link senest fredag den 21. august 2020
Vi forventer at holde samtaler i uge 35.

Om os  
Stab er Teknik- og Miljøforvaltningens administrative rygrad med ca. 120 medarbejdere. Vi understøtter hele organisationen inden for digitalisering, økonomistyring, jura, kommunikation samt HR- og organisationsudvikling. Du bliver ansat i enheden Organisation og Ledelse. Det er Stabs opgave at sikre en professionel administrativ styring, rådgivning og udvikling af forvaltningen, så enhederne i forvaltningen kan koncentrere sig om deres faglige kerneopgaver. En stor del af opgaveløsningen sker i samarbejde med rådhusets og de fire afdelingers sekretariater.  

Et job hos os giver gode faglige og personlige udviklingsmuligheder. Du får en spændende hverdag i en moderne organisation i forandring. Vi har et højt ambitionsniveau og en uformel tone.
Du kan læse mere om Teknik- og Miljøforvaltningen på:
http://www.kk.dk/artikel/teknik-og-milj%C3%B8forvaltningen  


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Engageret akademisk medarbejder til 2. kontor i Centralforvaltningen, Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen

CF 2. kontor - Aktivitetsparate og Sygedagpengemodtagere

København V
Vil du være med til at udvikle beskæftigelsesindsatsen for udsatte borgere? Vil du være med til at understøtte gode og effektive modeller for det offentlige private samarbejde om udsatte borgere? Så søger vi netop nu en engageret akademisk medarbejd...
Indrykket:25. juni 2020

Akademisk medarbejder til Sekretariat for styring af specialområdet i Børne- og Ungdomsforvaltningen

Fagligt Center

København V
Vil du arbejde med data og analyser, der giver os nye indsigter i specialområdet i Børne- og Ungdomsforvaltningen? Vi søger en målrettet og struktureret akademisk medarbejder til en nyoprettet stilling, som vil hjælpe med at levere data og lave prog...
Indrykket:7. juli 2020

Akademisk medarbejder til grønne udviklingsplaner og anlægsprojekter i Parker, Kirkegårde og Renhold i Københavns Kommune

Bynatur

København S
Genopslag Teknik- og Miljøforvaltningen søger en akademisk medarbejder, der i ni måneder kan hjælpe Kvalitetsenheden i Parker, Kirkegårde og Renhold med udarbejdelse af udviklingsplaner og modtagelse af nye anlægsprojekter. Har du lyst til at indgå ...
Indrykket:14. juli 2020

Akademisk medarbejder til Enhed for HR og Service i Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen

CF Enhed for HR og Service

København V
Er du struktureret og strategisk i din opgaveløsning og evner du at bevare overblikket og levere opgaver af høj, faglig kvalitet i en hverdag, hvor der er fart på? Så er det dig, vi søger til stillingen som akademisk medarbejder i Enhed for HR og Se...
Indrykket:24. juli 2020

Medarbejder til optimering og videreudvikling af IT-systemer

Erhvervsstyrelsen

København Ø
Ønsker du at indgå i et samarbejde med fagligt kompetente kollegaer og leverandører, om vedligeholdet og videreudviklingen af Erhvervsstyrelsens mere end 50 IT-systemer? Så er du måske vores nye Application Manager. Vi søger en samarbejdsorienteret,...
Indrykket:25. juni 2020

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Engageret akademisk medarbejder til 2. kontor i Centralforvaltningen, Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen

CF 2. kontor - Aktivitetsparate og Sygedagpengemodtagere

København V
Vil du være med til at udvikle beskæftigelsesindsatsen for udsatte borgere? Vil du være med til at understøtte gode og effektive modeller for det offentlige private samarbejde om udsatte borgere? Så søger vi netop nu en engageret akademisk medarbejd...
Indrykket:25. juni 2020

Akademisk medarbejder til Sekretariat for styring af specialområdet i Børne- og Ungdomsforvaltningen

Fagligt Center

København V
Vil du arbejde med data og analyser, der giver os nye indsigter i specialområdet i Børne- og Ungdomsforvaltningen? Vi søger en målrettet og struktureret akademisk medarbejder til en nyoprettet stilling, som vil hjælpe med at levere data og lave prog...
Indrykket:7. juli 2020

Akademisk medarbejder til grønne udviklingsplaner og anlægsprojekter i Parker, Kirkegårde og Renhold i Københavns Kommune

Bynatur

København S
Genopslag Teknik- og Miljøforvaltningen søger en akademisk medarbejder, der i ni måneder kan hjælpe Kvalitetsenheden i Parker, Kirkegårde og Renhold med udarbejdelse af udviklingsplaner og modtagelse af nye anlægsprojekter. Har du lyst til at indgå ...
Indrykket:14. juli 2020

Akademisk medarbejder til Enhed for HR og Service i Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen

CF Enhed for HR og Service

København V
Er du struktureret og strategisk i din opgaveløsning og evner du at bevare overblikket og levere opgaver af høj, faglig kvalitet i en hverdag, hvor der er fart på? Så er det dig, vi søger til stillingen som akademisk medarbejder i Enhed for HR og Se...
Indrykket:24. juli 2020

Medarbejder til optimering og videreudvikling af IT-systemer

Erhvervsstyrelsen

København Ø
Ønsker du at indgå i et samarbejde med fagligt kompetente kollegaer og leverandører, om vedligeholdet og videreudviklingen af Erhvervsstyrelsens mere end 50 IT-systemer? Så er du måske vores nye Application Manager. Vi søger en samarbejdsorienteret,...
Indrykket:25. juni 2020