Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Akademisk medarbejder til koordinering, kvalitetssikring og ledelsesbetjening

Har du lyst til at arbejde med ledelsesbetjening og koordinering i en stor, politisk organisation? Så har vi et spændende og udfordrende job til dig. Vi søger en stærk og selvkørende akademisk medarbejder med mod på tværgående samarbejde i en kompleks organisation.

Du vil få et indgående kendskab til opgaverne omkring administrationen i Teknik- og Miljøforvaltningen, og du vil få mulighed for indgå i et samarbejde med erfarne kolleger på tværs af Stab og sekretariatet på Københavns Rådhus. Stillingen er et barselsvikariat af op til et års varighed.

Opgaver i stillingen vil bl.a. omfatte

  • Koordinere bestillinger og spørgsmål fra Rådhussekretariatet
  • Koordinere og kvalitetssikre ledelsesinformation og mødeforberedelse til direktionen
  • Udarbejde oversigter over sager til vicedirektøren og lederne i Stab
  • Indgå i tværgående aktiviteter og indsatser – f.eks. seminarer
  • Udarbejde oplæg til ledelsen
  • Diverse ad hoc-opgaver

Du kan være både nyuddannet eller have et par års erfaring – det er en fordel, hvis du har relevant erfaring fra en politisk styret organisation. Vigtigst er dog, at du formår at holde flere bolde i luften på samme tid, har blik for detaljen, og at du synes, at det er spændende at arbejde med de klassiske embedsmandsopgaver.

Vi forventer, at du

  • har en relevant samfundsvidenskabelig uddannelse eller lignende
  • har lyst til at arbejde med ledelsesbetjening inden for det offentlige
  • er struktureret og god til at bevare overblikket i en travl hverdag
  • er god til at koordinere og samarbejde på tværs  
  • er serviceminded  
  • har gode formidlingsevner – både mundtligt og skriftligt 

Løn- og ansættelsesvilkår  
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.
Stillingen er med tiltrædelse den 1. oktober 2020 og vil forventeligt være op til et års varighed.  

Yderligere information
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Cecilie Gedua Vyff på 2116 4507.

Søg via nedenstående link senest fredag den 21. august 2020
Vi forventer at holde samtaler i uge 35.

Om os  
Stab er Teknik- og Miljøforvaltningens administrative rygrad med ca. 120 medarbejdere. Vi understøtter hele organisationen inden for digitalisering, økonomistyring, jura, kommunikation samt HR- og organisationsudvikling. Du bliver ansat i enheden Organisation og Ledelse. Det er Stabs opgave at sikre en professionel administrativ styring, rådgivning og udvikling af forvaltningen, så enhederne i forvaltningen kan koncentrere sig om deres faglige kerneopgaver. En stor del af opgaveløsningen sker i samarbejde med rådhusets og de fire afdelingers sekretariater.  

Et job hos os giver gode faglige og personlige udviklingsmuligheder. Du får en spændende hverdag i en moderne organisation i forandring. Vi har et højt ambitionsniveau og en uformel tone.
Du kan læse mere om Teknik- og Miljøforvaltningen på:
http://www.kk.dk/artikel/teknik-og-milj%C3%B8forvaltningen  


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.