Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Akademisk medarbejder til projektteam i Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen

Vil du sætte dit fingeraftryk på det nye Jobcenter København i Valby?  
 
Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen (BIF) i Københavns Kommune søger en akademisk medarbejder, som har lyst til at indgå i et projektteam. Projektteamet arbejder med etablering af et nyt jobcenter. Stillingen er en tidsbegrænset projektansættelse på 1½ år.  
 
I april 2019 flytter seks af vores nuværende job- og beskæftigelsescentre til Valby. Der etableres et helt nyt og moderne jobcenter, som skal danne rammerne for 1.000 medarbejdere og op mod 2.500 besøgende hver dag.  
 
Der er vedtaget fire pejlemærker for det nye center  
  • Borgerne skal træde ind i et professionelt og levende hus, som summer af job og uddannelse  
  • Borgerne skal opleve en sammenhængende indsats i vejen til job og uddannelse  
  • Vi skal opnå øget effektivitet ved at samarbejde om opgaver, så der frigøres ressourcer til kernedriften  
  • Vi vil skabe et fleksibelt og åbent kontormiljø, som understøtter videndeling 
Det nye jobcenter indrettes som aktivitetsbaseret arbejdsplads for at fremme videndeling og samarbejde til gavn for borgere og virksomheder i København.  
 
Et projektteam på fem medarbejdere i Centralforvaltningen er tovholder på samlokaliseringsprocessen og arbejder for, at de fire pejlemærker realiseres. Derudover er der etableret fem arbejdsgrupper med repræsentanter fra alle centrene samt en styregruppe med direktionen, centercheferne og medarbejderrepræsentanter. Du vil blive en del af projektteamet.  
 
Projektteamet arbejder blandt andet med  
  • Aktivitetsbaseret arbejdsplads (indretningsprocesser med medarbejdere, workshops om leveregler og kultur, design- og inventarvalg, afdækning af fleksible it-løsninger, udbudsmateriale mv.)  
  • Serviceoplevelse (kommunikation og budskaber, wayfinding, skiltning, fremmøde- og lokalebookning)  
  • Organisering (faglige synergier, facility management)  
  • Flytteproces (planlægning, logistik og processer)  
Dine opgaver i projektgruppen vil f.eks. indbefatte:  
  • udarbejde notater, oplæg og indstillinger til styregruppe og arbejdsgrupper  
  • undersøge og afdække nuværende praksis og behov i centrene  
  • planlægge processer og workshops  
  • understøtte arbejdsgrupper med dagsordner, oplæg og referater  
  • udarbejde forslag til indretningsmuligheder og plantegninger  
  • indgå i et tæt samarbejde med erfarne og kompetente kolleger på de konkrete opgaver   
Vi forestiller os, at du 
  • har en relevant akademisk uddannelse, fx statskundskab- eller arkitektuddannet  
  • er udadvendt og imødekommende  
  • kan styre processer og facilitere møder  
  • arbejder systematisk og struktureret med sans for detaljen  
  • kan arbejde selvstændigt  
  • er en kompetent og resultatorienteret samarbejdspartner  
  • kendskab til beskæftigelsesområdet er en fordel, men ikke et krav
Vores organisation  
BIF har ca. 1.800 medarbejdere fordelt på en centralforvaltning og ti decentrale centre. Forvaltningen er ledet af Beskæftigelses- og Integrationsborgmesteren og betjener Beskæftigelses- og Integrationsudvalget. Projektgruppen er forankret i 5. kontor (Økonomi og Resultater), som er en del af Centralforvaltningen. Vi er ca. 30 medarbejdere i kontoret, hvoraf projektgruppen udgør fem medarbejdere. Du vil blive mødt af kompetente kolleger med en uhøjtidelig omgangstone.  
 
Løn- og ansættelsesforhold  
Stillingen er en tidsbegrænset projektansættelse på 1½ år. Du ansættes efter gældende overenskomst mellem Københavns Kommune og relevant faglig organisation. Lønnen er efter principperne om Ny Løn. Arbejdstiden er 37 timer om ugen. Tiltrædelse snarest.  
 
Vil du vide mere  
Du kan læse mere om Københavns Kommune og Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen på www.kk.dk/bif  
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte projektleder Marie Hertz på 2494 4527.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 21. februar 2018
Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 23. februar 2018.  
 
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Indrykket:31. januar 2018
Udløbsdato:25. februar 2018

Forretningsudvikler til årsopgørelsen i den kommende Skattestyrelse

SKAT

Vil du hjælpe med at servicere 5 millioner skatteydere? Brænder du for udvikling og for at skabe gode processer? Så har du muligheden nu, hvor du sammen med dygtige kollegaer i vores lønmodtagerteam skal drive udviklingen af årsopgørelsen. Spændende...
Indrykket:6. februar 2018
Udløbsdato:27. februar 2018

Teknisk specialist med interesse for offshore og arbejdsmiljø

Arbejdstilsynet

København
Er du ingeniør, maskinmester el. lign. med viden om indvinding og produktion af olie og gas? Vil du arbejde med sikkerhed og sundhed i forbindelse med olie- og gas aktiviteter offshore? Og er du god til at samarbejde og dele din viden? Så har vi en ...
Indrykket:6. februar 2018
Udløbsdato:4. marts 2018

AC-specialist til IT-arkitektur og forretningsmodellering

Styrelsen for Dataforsyning og Effektivisering

København
Er koblingen mellem forretning og IT-arkitektur din spidskompetence?Styrelsen for Dataforsyning og Effektivisering er den drivende kraft i arbejdet med at udnytte mulighederne for at bruge data effektivt og innovativt til gavn for samfundet. Vi arbe...
Indrykket:6. februar 2018
Udløbsdato:5. marts 2018

Konsulent med potentiale til Koncernøkonomi i Energi-, Forsynings- og Klimaministeriet

Energi-, Forsynings- og Klimaministeriet

Bemærk forlænget ansøgningsfrist til 5. marts 2018. Vil du arbejde med finanslov, koncernstyring og økonomi i en koncern, der favner særdeles bredt over alt fra energiforlig og vejrudsigter til jordbundsundersøgelser og store offentlige digitaliseri...
Indrykket:6. februar 2018
Udløbsdato:27. marts 2018

Analytiker til afdelingen for Mellemøstanalyse ved Forsvarets Efterretningstjeneste

Analysesektoren

København
Afdelingen for Mellemøstanalyse søger to analytikere. Den ene stilling er en fast stilling den anden er årsvikariat, som er ledigt frem til juli 2019. For begge stillinger gælder, at der er tale om et arbejdsfelt, hvor du får adgang til et unikt dat...