Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Akademisk medarbejder til projektteam i Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen

Vil du sætte dit fingeraftryk på det nye Jobcenter København i Valby?  
 
Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen (BIF) i Københavns Kommune søger en akademisk medarbejder, som har lyst til at indgå i et projektteam. Projektteamet arbejder med etablering af et nyt jobcenter. Stillingen er en tidsbegrænset projektansættelse på 1½ år.  
 
I april 2019 flytter seks af vores nuværende job- og beskæftigelsescentre til Valby. Der etableres et helt nyt og moderne jobcenter, som skal danne rammerne for 1.000 medarbejdere og op mod 2.500 besøgende hver dag.  
 
Der er vedtaget fire pejlemærker for det nye center  
  • Borgerne skal træde ind i et professionelt og levende hus, som summer af job og uddannelse  
  • Borgerne skal opleve en sammenhængende indsats i vejen til job og uddannelse  
  • Vi skal opnå øget effektivitet ved at samarbejde om opgaver, så der frigøres ressourcer til kernedriften  
  • Vi vil skabe et fleksibelt og åbent kontormiljø, som understøtter videndeling 
Det nye jobcenter indrettes som aktivitetsbaseret arbejdsplads for at fremme videndeling og samarbejde til gavn for borgere og virksomheder i København.  
 
Et projektteam på fem medarbejdere i Centralforvaltningen er tovholder på samlokaliseringsprocessen og arbejder for, at de fire pejlemærker realiseres. Derudover er der etableret fem arbejdsgrupper med repræsentanter fra alle centrene samt en styregruppe med direktionen, centercheferne og medarbejderrepræsentanter. Du vil blive en del af projektteamet.  
 
Projektteamet arbejder blandt andet med  
  • Aktivitetsbaseret arbejdsplads (indretningsprocesser med medarbejdere, workshops om leveregler og kultur, design- og inventarvalg, afdækning af fleksible it-løsninger, udbudsmateriale mv.)  
  • Serviceoplevelse (kommunikation og budskaber, wayfinding, skiltning, fremmøde- og lokalebookning)  
  • Organisering (faglige synergier, facility management)  
  • Flytteproces (planlægning, logistik og processer)  
Dine opgaver i projektgruppen vil f.eks. indbefatte:  
  • udarbejde notater, oplæg og indstillinger til styregruppe og arbejdsgrupper  
  • undersøge og afdække nuværende praksis og behov i centrene  
  • planlægge processer og workshops  
  • understøtte arbejdsgrupper med dagsordner, oplæg og referater  
  • udarbejde forslag til indretningsmuligheder og plantegninger  
  • indgå i et tæt samarbejde med erfarne og kompetente kolleger på de konkrete opgaver   
Vi forestiller os, at du 
  • har en relevant akademisk uddannelse, fx statskundskab- eller arkitektuddannet  
  • er udadvendt og imødekommende  
  • kan styre processer og facilitere møder  
  • arbejder systematisk og struktureret med sans for detaljen  
  • kan arbejde selvstændigt  
  • er en kompetent og resultatorienteret samarbejdspartner  
  • kendskab til beskæftigelsesområdet er en fordel, men ikke et krav
Vores organisation  
BIF har ca. 1.800 medarbejdere fordelt på en centralforvaltning og ti decentrale centre. Forvaltningen er ledet af Beskæftigelses- og Integrationsborgmesteren og betjener Beskæftigelses- og Integrationsudvalget. Projektgruppen er forankret i 5. kontor (Økonomi og Resultater), som er en del af Centralforvaltningen. Vi er ca. 30 medarbejdere i kontoret, hvoraf projektgruppen udgør fem medarbejdere. Du vil blive mødt af kompetente kolleger med en uhøjtidelig omgangstone.  
 
Løn- og ansættelsesforhold  
Stillingen er en tidsbegrænset projektansættelse på 1½ år. Du ansættes efter gældende overenskomst mellem Københavns Kommune og relevant faglig organisation. Lønnen er efter principperne om Ny Løn. Arbejdstiden er 37 timer om ugen. Tiltrædelse snarest.  
 
Vil du vide mere  
Du kan læse mere om Københavns Kommune og Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen på www.kk.dk/bif  
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte projektleder Marie Hertz på 2494 4527.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 21. februar 2018
Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 23. februar 2018.  
 
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Skarp økonom til samfundsøkonomiske analyser af uddannelse og forskning

Uddannelses- og Forsknings- ministeriet

Er du analytisk stærk og har du interesse for uddannelse og forskning? Synes du politikudvikling og samfundsøkonomiske analyser er spændende? Og kan du formidle komplekse problemstillinger på en kort og præcis måde? Så har vi en spændende stilling i...
Indrykket:10. september 2018
Udløbsdato:26. oktober 2018

Farmakoepidemiolog søges til Farmakostatisktisk Enhed på Klinisk Farmakologisk Afdeling

Bispebjerg Hospital

København
Farmakoepidemiolog søges til Farmakostatistisk Enhed på Klinisk Farmakologisk Afdeling, Bispebjerg og Frederiksberg Hospital. Der er en stilling som farmakoepidemiolog til besættelse ved Klinisk Farmakologisk Afdeling, Bispebjerg og Frederiksberg Ho...
Indrykket:6. september 2018
Udløbsdato:1. november 2018

Assistent til Liquid and Dry Bulk

COPENHAGEN MALMÖ PORT, FILIAL AF COPENHAGEN MALMÖ PORT AB, SVERIGE

Vores afdeling for Liquid Dry Bulk søger en ny kollega der har et godt drive, og som gerne vil have en 80 stilling (dvs. 30 timer om ugen). Du vil være personen, der skal kunne håndtere lejemålsrelateret arbejde i både København og Malmø. Du vil få ...
Indrykket:18. september 2018
Udløbsdato:13. november 2018

Har du ekstraordinær god ordenssans?

Banedanmark, Amerika Plads 15

København
Vi søger en stabsmedarbejder, der skal hjælpe os med at fastholde struktur og skabe gode rutiner for dokumentstyring i ét af Banedanmarks megaprojekter. Elektrificeringsprogrammet står for at elektrificere store dele af det danske jernbanenet. Vi sk...
Indrykket:27. september 2018
Udløbsdato:31. oktober 2018

Jurist med interesse for afgifter til Juras skattefaglige afdeling i Skattestyrelsen

Skatteforvaltningen, KBH, Østbanegade

København
Er du eller kunne du tænke dig at blive ekspert indenfor punktafgifter? Søger du nye faglige udfordringer, og vil du være en del af et stærkt juridisk hold med faglighed og udvikling i absolut fokus? Så er du måske vores nye kollega. Vi tilbyder dig...
Indrykket:3. oktober 2018
Udløbsdato:30. oktober 2018