Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Akademisk medarbejder til strategisk arbejde med sundhed og luftforurening til Center for Sundhed

Har du lyst til at arbejde med sundhed og luftforurening i København, så er du måske vores nye kollega i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen, Center for Sundhed. Vi søger en akademisk medarbejder med stærke proceskompetencer og lysten til at betræde nye græsgange sammen med os. Stillingen er tidsbegrænset.

Om os
Center for Sundhed har ansvaret for den strategiske udvikling af sundhedsområdet i Københavns Kommune. Stillingen er placeret i Center for Sundhed, Afdeling for Strategisk Folkesundhed, som består af ca. 19 engagerede medarbejdere, som primært er akademikere med sundhedsfaglig eller samfundsvidenskabelig baggrund. Centeret har i alt ca. 70 medarbejdere fordelt på adresser i Sjællandsgade og Randersgade.

Københavns Kommunes sundhedspolitik er forankret i vores afdeling, og ambitionen om at bryde den sociale ulighed i sundhed er omdrejningspunktet for vores arbejde. Med aftalen om budget 2019 er der afsat midler til en ny indsats målrettet øget viden om de sundhedsskadelige effekter af luftforurening i København. Indsatsen er forankret i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen.

Om jobbet
Der er tale om en tidsbegrænset stilling frem til 31. december 2020 med fokus på at generere øget viden om de sundhedsskadelige effekter af luftforurening i København, som kan danne baggrund for nye kommunale og nationale anbefalinger og politiske tiltag på området. Du vil danne team med den anden akademiske medarbejder for indsatsen, som også er ansat i Afdeling for Strategisk Folkesundhed.

Vi har brug for en erfaren kollega, der vil være med til at udvikle indsatsen vedr. sundhedskonsekvenserne af luftforurening i København. Du har faglig viden om luftforurening eller relevante snitflader til emnet. Vi samarbejder bredt for at kunne løfte indsatsen, så inddragelse, kommunikation og dialog med samarbejdspartnere og andre interessenter er også en vigtig del af opgaven.

Kvalifikationer

Vi forestiller os, at du har følgende faglige kompetencer:

  • En relevant akademisk kandidatgrad
  • Viden om luftforurening og tilstødende dagsordner – og kan anvende den faglige viden i en politisk kontekst
  • Stor proceserfaring og gerne erfaring med sekretariatsbistand af arbejdsgrupper, ekspertudvalg el.lign.
  • Minimum tre års erfaring fra kommune eller anden politisk organisation og dokumenterede resultater i forhold til at navigere i samarbejdet mellem det politiske niveau i kommunen, forvaltningen og samarbejdspartnere

Vi forestiller os desuden, at du er kendetegnet ved disse personlige kompetencer:

  • Du har lyst til at arbejde med og opbygge viden om sundhedseffekter af luftforurening i København
  • Du har en naturlig imødekommenhed, gode samarbejdskompetencer og formår at opbygge og vedligeholde gode relationer
  • Du er en udpræget teamplayer
  • Du er selvstændig, god til at samle trådene og afslutte opgaver, samt kan prioritere din tid og villig til at gøre en ekstra indsats, når det kræves

Mere information
Stillingen er 37 timer om ugen og til besættelse snarest muligt – vi ser gerne, at du kan starte den 1. august 2019.
Stillingen er placeret i Center for Sundhed, Sundheds- og Omsorgsforvaltningen, Københavns Kommune, som ligger i Sjællandsgade på Nørrebro. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningens Centralforvaltning har vi røgfri arbejdstid. Du kan læse mere om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen på www.kk.dk.

Har du spørgsmål, er du er velkommen til at kontakte folkesundhedschef Katrine Schjønning på 3530 3535 eller afdelingsleder Kim Roat Pedersen på 2331 7286.

Søg via nedenstående link senest onsdag den 26. juni 2019
Ansættelsessamtaler forventes at blive afholdt den 2. juli.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330041823Phoenix-8a5a8fb912019-06-12T15:03:01.187Akademisk medarbejder til strategisk arbejde med sundhed og luftforurening til Center for Sundhed

Har du lyst til at arbejde med sundhed og luftforurening i København, så er du måske vores nye kollega i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen, Center for Sundhed. Vi søger en akademisk medarbejder med stærke proceskompetencer og lysten til at betræde nye græsgange sammen med os. Stillingen er tidsbegrænset.

Om os
Center for Sundhed har ansvaret for den strategiske udvikling af sundhedsområdet i Københavns Kommune. Stillingen er placeret i Center for Sundhed, Afdeling for Strategisk Folkesundhed, som består af ca. 19 engagerede medarbejdere, som primært er akademikere med sundhedsfaglig eller samfundsvidenskabelig baggrund. Centeret har i alt ca. 70 medarbejdere fordelt på adresser i Sjællandsgade og Randersgade.

Københavns Kommunes sundhedspolitik er forankret i vores afdeling, og ambitionen om at bryde den sociale ulighed i sundhed er omdrejningspunktet for vores arbejde. Med aftalen om budget 2019 er der afsat midler til en ny indsats målrettet øget viden om de sundhedsskadelige effekter af luftforurening i København. Indsatsen er forankret i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen.

Om jobbet
Der er tale om en tidsbegrænset stilling frem til 31. december 2020 med fokus på at generere øget viden om de sundhedsskadelige effekter af luftforurening i København, som kan danne baggrund for nye kommunale og nationale anbefalinger og politiske tiltag på området. Du vil danne team med den anden akademiske medarbejder for indsatsen, som også er ansat i Afdeling for Strategisk Folkesundhed.

Vi har brug for en erfaren kollega, der vil være med til at udvikle indsatsen vedr. sundhedskonsekvenserne af luftforurening i København. Du har faglig viden om luftforurening eller relevante snitflader til emnet. Vi samarbejder bredt for at kunne løfte indsatsen, så inddragelse, kommunikation og dialog med samarbejdspartnere og andre interessenter er også en vigtig del af opgaven.

Kvalifikationer

Vi forestiller os, at du har følgende faglige kompetencer:

  • En relevant akademisk kandidatgrad
  • Viden om luftforurening og tilstødende dagsordner – og kan anvende den faglige viden i en politisk kontekst
  • Stor proceserfaring og gerne erfaring med sekretariatsbistand af arbejdsgrupper, ekspertudvalg el.lign.
  • Minimum tre års erfaring fra kommune eller anden politisk organisation og dokumenterede resultater i forhold til at navigere i samarbejdet mellem det politiske niveau i kommunen, forvaltningen og samarbejdspartnere

Vi forestiller os desuden, at du er kendetegnet ved disse personlige kompetencer:

  • Du har lyst til at arbejde med og opbygge viden om sundhedseffekter af luftforurening i København
  • Du har en naturlig imødekommenhed, gode samarbejdskompetencer og formår at opbygge og vedligeholde gode relationer
  • Du er en udpræget teamplayer
  • Du er selvstændig, god til at samle trådene og afslutte opgaver, samt kan prioritere din tid og villig til at gøre en ekstra indsats, når det kræves

Mere information
Stillingen er 37 timer om ugen og til besættelse snarest muligt – vi ser gerne, at du kan starte den 1. august 2019.
Stillingen er placeret i Center for Sundhed, Sundheds- og Omsorgsforvaltningen, Københavns Kommune, som ligger i Sjællandsgade på Nørrebro. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningens Centralforvaltning har vi røgfri arbejdstid. Du kan læse mere om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen på www.kk.dk.

Har du spørgsmål, er du er velkommen til at kontakte folkesundhedschef Katrine Schjønning på 3530 3535 eller afdelingsleder Kim Roat Pedersen på 2331 7286.

Søg via nedenstående link senest onsdag den 26. juni 2019
Ansættelsessamtaler forventes at blive afholdt den 2. juli.

2019-06-27T00:52:13.227 Har du lyst til at arbejde med sundhed og luftforurening i København, så er du måske vores nye kollega i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen, Center for Sundhed. Vi søger en akademisk medarbejder med stærke proceskompetencer og lysten til at betræde nye græsgange sammen med os. Stillingen er tidsbegrænset. Om os Center for Sundhed har ansvaret for den strategiske udvikling af sundhedsområdet i Københavns Kommune. Stillingen er placeret i Center for Sundhed, Afdeling for Strategisk Folkesundhed, som består af ca. 19 engagerede medarbejdere, som primært er akademikere med sundhedsfaglig eller samfundsvidenskabelig baggrund. Centeret har i alt ca. 70 medarbejdere fordelt på adresser i Sjællandsgade og Randersgade. Københavns Kommunes sundhedspolitik er forankret i vores afdeling, og ambitionen om at bryde den sociale ulighed i sundhed er omdrejningspunktet for vores arbejde. Med aftalen om budget 2019 er der afsat midler til en ny indsats målrettet øget viden om de sundhedsskadelige effekter af luftforurening i København. Indsatsen er forankret i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen. Om jobbet Der er tale om en tidsbegrænset stilling frem til 31. december 2020 med fokus på at generere øget viden om de sundhedsskadelige effekter af luftforurening i København, som kan danne baggrund for nye kommunale og nationale anbefalinger og politiske tiltag på området. Du vil danne team med den anden akademiske medarbejder for indsatsen, som også er ansat i Afdeling for Strategisk Folkesundhed. Vi har brug for en erfaren kollega, der vil være med til at udvikle indsatsen vedr. sundhedskonsekvenserne af luftforurening i København. Du har faglig viden om luftforurening eller relevante snitflader til emnet. Vi samarbejder bredt for at kunne løfte indsatsen, så inddragelse, kommunikation og dialog med samarbejdspartnere og andre interessenter er også en vigtig del af opgaven. Kvalifikationer Vi forestiller os, at du har følgende faglige kompetencer: En relevant akademisk kandidatgrad Viden om luftforurening og tilstødende dagsordner og kan anvende den faglige viden i en politisk kontekst Stor proceserfaring og gerne erfaring med sekretariatsbistand af arbejdsgrupper, ekspertudvalg el.lign. Minimum tre års erfaring fra kommune eller anden politisk organisation og dokumenterede resultater i forhold til at navigere i samarbejdet mellem det politiske niveau i kommunen, forvaltningen og samarbejdspartnere Vi forestiller os desuden, at du er kendetegnet ved disse personlige kompetencer: Du har lyst til at arbejde med og opbygge viden om sundhedseffekter af luftforurening i København Du har en naturlig imødekommenhed, gode samarbejdskompetencer og formår at opbygge og vedligeholde gode relationer Du er en udpræget teamplayer Du er selvstændig, god til at samle trådene og afslutte opgaver, samt kan prioritere din tid og villig til at gøre en ekstra indsats, når det kræves Mere information Stillingen er 37 timer om ugen og til besættelse snarest muligt vi ser gerne, at du kan starte den 1. august 2019. Stillingen er placeret i Center for Sundhed, Sundheds- og Omsorgsforvaltningen, Københavns Kommune, som ligger i Sjællandsgade på Nørrebro. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningens Centralforvaltning har vi røgfri arbejdstid. Du kan læse mere om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen på www.kk.dk. Har du spørgsmål, er du er velkommen til at kontakte folkesundhedschef Katrine Schjønning på 3530 3535 eller afdelingsleder Kim Roat Pedersen på 2331 7286. Søg via nedenstående link senest onsdag den 26. juni 2019 Ansættelsessamtaler forventes at blive afholdt den 2. juli.10Phoenix8a5a8fb9101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-26T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=158995&DepartmentId=20583&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3545859Afdeling for Strategisk Folkesundhed11Sjællandsgade 402200København NDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid47Tidsbegrænset777017KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk15899500012-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8a5a8fb9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=8a5a8fb9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8a5a8fb9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8a5a8fb9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/9.jpgEr du god til at planlægge? Som Akademisk medarbejder er dette en værdsat egenskab. Søg jobbet hos Afdeling for Strategisk Folkesundhed nu.12007991Dansk3Læse/ tale241210Akademisk medarbejder5Kontor og administration362078490mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330054283Akademisk medarbejder til Center for Udsatte Voksne og FamilierBasic Vi søger en akademisk medarbejder med tiltrædelse hurtigst muligt. Stillingen er på 37 timer ugentligt. Center for Udsatte Voksne og Familier har driftsansvaret for herberger, krisecentre, botilbud, gadesundhed og stofindtagelse i Københavns Kommunes socialforvaltning. Dine primære arbejdsopgaver vil være Udarbejdelse af kvalitative såvel som kvantitative analyser og beslutningsoplæg til centerledelse og ledergruppe Udarbejdelse af ledelsesinformation Deltagelse i udvikling, implementering og forankring af interne og eksterne dokumentations- og effektstyringsredskaber herunder vores brugertilfredshedsundersøgelse Tovholderfunktion for interne organisatoriske og faglige udviklingsprojekter Opfølgning og opsamling på vores udviklingsplaner, med fokus på at understøtte implementeringen af planerne Vi lægger vægt på At du har en relevant akademisk uddannelse At du har indgående kendskab til området og gerne Københavns Kommune At du besidder relevante kompetencer i forhold til vores analyse-behov At du er erfaren og habil bruger i fx SAS, Drupal, SPSS, Easy Resarch og CSC At du har gode formidlingsevner, både skriftligt og mundtligt At du kan arbejde selvstændigt og levere til til tider stramme deadlines At du har projektledererfaring Du indgår i centrets stabsfunktion med reference til centerledelsen. Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte centerchef Lis Bjarnesen på 6037 7348 i tidsrummet 12:00-13:00 på hverdage. CV og relevante bilag skal vedhæftes ansøgningen. Løn forhandles i henhold til principperne om Ny Løn i henhold til gældende overenskomst. Søg via nedenstående link senest tirsdag den 23. juli 2019 Der forventes ansættelsessamtaler i uge 31.

Vi søger en akademisk medarbejder med tiltrædelse hurtigst muligt. Stillingen er på 37 timer ugentligt.

Center for Udsatte Voksne og Familier har driftsansvaret for herberger, krisecentre, botilbud, gadesundhed og stofindtagelse i Københavns Kommunes socialforvaltning.

Dine primære arbejdsopgaver vil være

  • Udarbejdelse af kvalitative såvel som kvantitative analyser og beslutningsoplæg til centerledelse og ledergruppe
  • Udarbejdelse af ledelsesinformation
  • Deltagelse i udvikling, implementering og forankring af interne og eksterne dokumentations- og effektstyringsredskaber herunder vores brugertilfredshedsundersøgelse
  • Tovholderfunktion for interne organisatoriske og faglige udviklingsprojekter
  • Opfølgning og opsamling på vores udviklingsplaner, med fokus på at understøtte implementeringen af planerne

Vi lægger vægt på

  • At du har en relevant akademisk uddannelse
  • At du har indgående kendskab til området og gerne Københavns Kommune
  • At du besidder relevante kompetencer i forhold til vores analyse-behov
  • At du er erfaren og habil bruger i fx SAS, Drupal, SPSS, Easy Resarch og CSC
  • At du har gode formidlingsevner, både skriftligt og mundtligt
  • At du kan arbejde selvstændigt og levere til – til tider – stramme deadlines
  • At du har projektledererfaring

Du indgår i centrets stabsfunktion med reference til centerledelsen.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte centerchef Lis Bjarnesen på 6037 7348 i tidsrummet 12:00-13:00 på hverdage.

CV og relevante bilag skal vedhæftes ansøgningen.

Løn forhandles i henhold til principperne om Ny Løn i henhold til gældende overenskomst.

Søg  via nedenstående link senest tirsdag den 23. juli 2019
Der forventes ansættelsessamtaler i uge 31.

 

 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngCenter for Udsatte Voksne og FamilierKøbenhavn S2019-07-04T15:00:44.2372019-07-23T00:00:00
330058424Akademisk medarbejder til Center for Diabetes (tidsbegrænset stilling)Basic Har du lyst til at være med til at udvikle indsatser og tilbud til borgere med type 2 diabetes og hjertesygdomme i Københavns Kommune? Så er denne stilling måske noget for dig. I Center for Diabetes arbejder vi løbende på at forbedre og udvikle vores indsatser, både internt og med eksterne samarbejdspartnere, og det kan du være med til. Du vil blive en del af centrets udviklingsteam, som arbejder med at sikre de bedste tilbud til borgerne. Dine arbejdsopgaver vil omfatte planlægning og koordinering af den daglige drift i centeret, i samarbejde med driftsledelsen. Desuden vil du blive projektleder på forskellige projekter, heriblandt et samarbejde med Steno Diabetes Center Copenhagen om kvinder med graviditets-diabetes, et samarbejde med Apotekerforeningen samt interne projekter i centeret. Dine arbejdsopgaver bliver bl.a.: at være projektleder på forskellige udviklingsprojekter internt i centeret og sammen med eksterne samarbejdspartnere facilitering, koordinering og afholdelse af møder, samt implementering i praksis i samarbejde med sundhedsprofessionelle kollegaer udføre fysiologiske undersøgelser på borgere, herunder måling af HbA1c, kolesteroltal, kropskomposition, blodtryk mm. og derudfra give en faglig vejledning indtastning af data i dokumentations- og fagsystemer arbejde datadrevet med planlægning, strukturering og udvikling af den daglige drift i centeret. Her er erfaring med it-systemer som CURA og Qlikview absolut en fordel. Vi forestiller os, at du har afsluttet din kandidatuddannelse i fx humanfysiologi, med efterfølgende arbejdserfaring indenfor rehabilitering i den kommunale sektor har erfaring med forskningsarbejde, herunder indsamling af både fysiologiske og kvalitative data har indsigt i, og erfaring med kommunale dokumentationssystemer, fx Columna Cura har interesse i, og erfaring med diabetes, hjertesygdomme og andre kroniske sygdomme er god til at have mange bolde i luften og samtidig have et godt overblik arbejder struktureret og har interesse i administrative opgaver tager ansvar for, at dine opgaver afsluttes og projekter kommer i mål evner både at arbejde selvstændigt og løse opgaver sammen med andre er ambitiøs og har et højt fagligt niveau er åben, tillidsfuld og dialogorienteret. Vi tilbyder et spændende udviklingsmiljø i et center i rivende udvikling kollegaskab med kompetente medarbejdere med høj motivation et stimulerende samarbejde mellem almen praksis, Bispebjerg Hospital, Steno Diabetes Center Copenhagen og andre samarbejdspartnere i sundhedsvæsenet mulighed for løbende kompetenceudvikling og efteruddannelse et center, hvor faglighed, tillid, åbenhed og engagement er grundlæggende værdier Stillingen er tidsbegrænset og løber fra 1. oktober 2019 til den 31. december 2020. Om Center for Diabetes Center for Diabetes blev etableret i 2016 og varetager den kommunale rehabiliteringsindsats til borgere med type 2 diabetes. I 2019 udbygges centret med opgaver indenfor hjerteområdet, så der sikres en stærk synergi mellem de to faglige felter: diabetes og hjertesygdomme. I Centeret giver vi borgeren en helhedsorienteret tværfaglig indsats, der tager udgangspunkt i borgerens behov. Vi tilbyder rehabiliteringsindsatser såsom træning, patientuddannelse i diabetes og hjertesygdomme, diætvejledning, rygestopkurser. Vi er ca. 35 medarbejdere og repræsenterer forskellige fagligheder så som fysioterapeuter, sygeplejersker, diætister, akademikere og har en lægefaglig chef. Centret er en del af Sundheds- og Omsorgsforvaltningen i Københavns Kommune. Yderligere oplysninger Få mere information om Center for Diabetes på www.diabetes.kk.dk Du er også velkommen til at kontakte kvalitetskoordinator Lene Christensen på 2910 0660 eller centerchef Charlotte Glümer på 4255 1855. Søg via nedenstående link senest fredag den 26. juli 2019 Vi holder ansættelsessamtaler i uge 34.

Har du lyst til at være med til at udvikle indsatser og tilbud til borgere med type 2 diabetes og hjertesygdomme i Københavns Kommune? Så er denne stilling måske noget for dig.

I Center for Diabetes arbejder vi løbende på at forbedre og udvikle vores indsatser, både internt og med eksterne samarbejdspartnere, og det kan du være med til.

Du vil blive en del af centrets udviklingsteam, som arbejder med at sikre de bedste tilbud til borgerne. Dine arbejdsopgaver vil omfatte planlægning og koordinering af den daglige drift i centeret, i samarbejde med driftsledelsen. Desuden vil du blive projektleder på forskellige projekter, heriblandt et samarbejde med Steno Diabetes Center Copenhagen om kvinder med graviditets-diabetes, et samarbejde med Apotekerforeningen samt interne projekter i centeret.

Dine arbejdsopgaver bliver bl.a.:

  • at være projektleder på forskellige udviklingsprojekter – internt i centeret og sammen med eksterne samarbejdspartnere
  • facilitering, koordinering og afholdelse af møder, samt implementering i praksis i samarbejde med sundhedsprofessionelle kollegaer
  • udføre fysiologiske undersøgelser på borgere, herunder måling af HbA1c, kolesteroltal, kropskomposition, blodtryk mm. og derudfra give en faglig vejledning
  • indtastning af data i dokumentations- og fagsystemer
  • arbejde datadrevet med planlægning, strukturering og udvikling af den daglige drift i centeret. Her er erfaring med it-systemer som CURA og Qlikview absolut en fordel.

Vi forestiller os, at du

  • har afsluttet din kandidatuddannelse i fx humanfysiologi, med efterfølgende arbejdserfaring indenfor rehabilitering i den kommunale sektor
  • har erfaring med forskningsarbejde, herunder indsamling af både fysiologiske og kvalitative data
  • har indsigt i, og erfaring med kommunale dokumentationssystemer, fx Columna Cura
  • har interesse i, og erfaring med diabetes, hjertesygdomme og andre kroniske sygdomme
  • er god til at have mange bolde i luften og samtidig have et godt overblik
  • arbejder struktureret og har interesse i administrative opgaver
  • tager ansvar for, at dine opgaver afsluttes og projekter kommer i mål
  • evner både at arbejde selvstændigt og løse opgaver sammen med andre
  • er ambitiøs og har et højt fagligt niveau
  • er åben, tillidsfuld og dialogorienteret.

Vi tilbyder

  • et spændende udviklingsmiljø i et center i rivende udvikling
  • kollegaskab med kompetente medarbejdere med høj motivation
  • et stimulerende samarbejde mellem almen praksis, Bispebjerg Hospital, Steno Diabetes Center Copenhagen og andre samarbejdspartnere i sundhedsvæsenet
  • mulighed for løbende kompetenceudvikling og efteruddannelse
  • et center, hvor faglighed, tillid, åbenhed og engagement er grundlæggende værdier

Stillingen er tidsbegrænset og løber fra 1. oktober 2019 til den 31. december 2020.

Om Center for Diabetes
Center for Diabetes blev etableret i 2016 og varetager den kommunale rehabiliteringsindsats til borgere med type 2 diabetes. I 2019 udbygges centret med opgaver indenfor hjerteområdet, så der sikres en stærk synergi mellem de to faglige felter: diabetes og hjertesygdomme.

I Centeret giver vi borgeren en helhedsorienteret tværfaglig indsats, der tager udgangspunkt i borgerens behov. Vi tilbyder rehabiliteringsindsatser såsom træning, patientuddannelse i diabetes og hjertesygdomme, diætvejledning, rygestopkurser. Vi er ca. 35 medarbejdere og repræsenterer forskellige fagligheder så som fysioterapeuter, sygeplejersker, diætister, akademikere og har en lægefaglig chef. Centret er en del af Sundheds- og Omsorgsforvaltningen i Københavns Kommune.

Yderligere oplysninger
Få mere information om Center for Diabetes på www.diabetes.kk.dk

Du er også velkommen til at kontakte kvalitetskoordinator Lene Christensen på 2910 0660  eller centerchef Charlotte Glümer på 4255 1855.

Søg via nedenstående link senest fredag den 26. juli 2019
Vi holder ansættelsessamtaler i uge 34. 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngCenter for Diabetes og Hjerte - KbhKøbenhavn V2019-07-11T12:02:29.2672019-07-26T00:00:00
330059497Akademisk medarbejder til Center for Sundhed i Københavns KommuneBasic Fælles elektronisk indgang, ledelsesinformation og CURA vækker disse stikord din interesse, er du måske vores nye akademiske medarbejder i Center for Sundhed i Københavns Kommune Om os Center for Sundhed har som en del af Sundheds- og Omsorgsforvaltningen ansvaret for den strategiske udvikling af sundhedsområdet i Københavns Kommune. Stillingen er placeret i Afdeling for Strategisk Folkesundhed, der er en af tre afdelinger i centeret, og består af 19 engagerede medarbejdere som primært er akademikere med sundhedsfaglig eller samfundsvidenskabelig baggrund. Københavns Kommunes sundhedspolitik er forankret i vores afdeling, og ambitionen om at bryde den sociale ulighed i sundhed er omdrejningspunktet for vores arbejde. Derfor har vi i Københavns Kommune taget et modigt og ambitiøst valg om at prioritere at arbejde strukturelt og flerstrenget med forebyggelse. Vores målgrupper er både børn, unge og kortuddannede voksne, og vores indsatser fokuserer på de steder, hvor der er flest i målgruppen, bl.a. skoler, ungdomsuddannelser og arbejdspladser, ligesom vi arbejder aktivt med at præge og indrette byens rum og grønne områder, så de understøtter en sund hverdag for alle københavnere. Herudover har vi ansvaret for den faglige understøttelse af nogle af kommunens bydækkende enheder, herunder stressklinikker og sundhedsydelser til borgere fra kommunens jobcentre. Tilsvarende har en af de andre afdelinger i centeret, Afdeling for Det Nære Sundhedsvæsen, blandt andet ansvaret for understøttelse af bydækkende enheder for henholdsvis kræft, for diabetes inklusiv hjertesygdom, for voksetandplejen samt en igangværende samling af kompetencerne på lungeområdet, og de to afdelinger samarbejder tæt om denne understøttelse. Om jobbet En af dine første konkrete opgaver vil være at medvirke til at etablere en fælles, elektronisk indgang for praktiserende læger med fælles visitation til de bydækkende enheder. Herudover vil dit hovedfokus være udvikling og understøttelse af datadrevet ledelse i de bydækkende enheder. Du vil løbende skulle bidrage i hele kæden fra formulering af relevante (effekt)mål, udvikling udvælgelse af relevante faglige dokumentationsværktøjer og IT-understøttelse heraf, udarbejdelse af monitorerings set-up samt understøttelse af registreringspraksis og håndtering af løbende tilpasninger af vores dokumentationssystem, CURA. Arbejdet vil foregå i tæt samarbejde med kollegaer i Center for Sundhed, vores IT-afdeling samt relevante medarbejdere i driften. Om dig Vi søger en medarbejder med solidt kendskab til kommunernes opgaver og udfordringer i det nære sundhedsvæsen. Det vil således kun være ansøgere med minimum et par års erfaring, som kommer i betragtning. Vi forestiller os, at du har følgende faglige kompetencer En samfundsvidenskabelig kandidatgrad Grundigt kendskab til forebyggelse og erfaring med datadrevet kvalitetsudvikling på området Det vil være en klar fordel, hvis du har kendskab til vores omsorgssystem CURA Da vi arbejder på et område med stor politisk interesse, er det desuden afgørende, at du har lyst til at navigere i krydsfeltet mellem politik og faglighed og besidder en række organisatoriske kompetencer Kendskab til det danske sundhedsvæsens organisatoriske set-up Evner til at navigere i samarbejdet mellem kommuner, almen praksis og hospitaler Lyst og evner til at navigere i samarbejdet mellem det politiske niveau i kommunen, den centrale del af forvaltningen og driften, og du formår at anvende din faglige viden i en politisk kontekst Vi forestiller os desuden, at du er kendetegnet ved disse personlige kompetencer Du har analytisk sans og er hurtig til at sætte dig ind i komplekse problemstillinger Du kan formidle komplicerede budskaber kort og præcist, både skriftligt og mundtligt uanset om modtageren er en politiker, borger, medarbejder eller leder Du er selvstændig, forstået som god til at holde overblik, samle trådene og afslutte opgaver samt kan prioritere din tid mellem flere forskellige sideløbende opgaver og villig til at gøre en ekstra indsats, når det kræves Har en stor position nysgerrighed og trives med at arbejde sammen med kolleger med forskellige fagligheder, og har en udpræget evne til at skabe overblik og koordinere på et felt med mange interessenter Vi tilbyder Vi tilbyder et selvstændigt og udfordrende job i et engageret, energisk og travlt miljø med skiftende dagsordener og alsidige opgaver, hvor du blandt andet vil komme til at arbejde sammen med nogle af de ca. 70 gode kollegaer i Center for Sundhed, som er fordelt på adresser i Sjællandsgade og Randersgade. Vi lægger stor vægt på et godt arbejdsmiljø, faglig sparring, ansvarlighed og respekt. Mere information Stillingen er 37 timer og til besættelse 1. oktober 2019. Stillingen er placeret i Center for Sundhed, Sundheds- og Omsorgsforvaltningen, Københavns Kommune, som ligger i Sjællandsgade på Nørrebro. Du kan læse mere om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen på www.kk.dk. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningens centralforvaltning har vi røgfri arbejdstid. Har du spørgsmål vedrørende stillingen, er du er velkommen til at kontakte afdelingsleder Kim Roat Pedersen på 2331 7286. Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og andre relevante dokumenter. Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 19. august 2019 Vi forventer at holde samtaler tirsdag den 27. august.

Fælles elektronisk indgang, ledelsesinformation og CURA – vækker disse stikord din interesse, er du måske vores nye akademiske medarbejder i Center for Sundhed i Københavns Kommune

Om os
Center for Sundhed har – som en del af Sundheds- og Omsorgsforvaltningen – ansvaret for den strategiske udvikling af sundhedsområdet i Københavns Kommune. Stillingen er placeret i Afdeling for Strategisk Folkesundhed, der er en af tre afdelinger i centeret, og består af 19 engagerede medarbejdere som primært er akademikere med sundhedsfaglig eller samfundsvidenskabelig baggrund.

Københavns Kommunes sundhedspolitik er forankret i vores afdeling, og ambitionen om at bryde den sociale ulighed i sundhed er omdrejningspunktet for vores arbejde. Derfor har vi i Københavns Kommune taget et modigt og ambitiøst valg om at prioritere at arbejde strukturelt og flerstrenget med forebyggelse.

Vores målgrupper er både børn, unge og kortuddannede voksne, og vores indsatser fokuserer på de steder, hvor der er flest i målgruppen, bl.a. skoler, ungdomsuddannelser og arbejdspladser, ligesom vi arbejder aktivt med at præge og indrette byens rum og grønne områder, så de understøtter en sund hverdag for alle københavnere.

Herudover har vi ansvaret for den faglige understøttelse af nogle af kommunens bydækkende enheder, herunder stressklinikker og sundhedsydelser til borgere fra kommunens jobcentre.

Tilsvarende har en af de andre afdelinger i centeret, Afdeling for Det Nære Sundhedsvæsen, blandt andet ansvaret for understøttelse af bydækkende enheder for henholdsvis kræft, for diabetes inklusiv hjertesygdom, for voksetandplejen samt en igangværende samling af kompetencerne på lungeområdet, og de to afdelinger samarbejder tæt om denne understøttelse.

Om jobbet
En af dine første konkrete opgaver vil være at medvirke til at etablere en fælles, elektronisk indgang for praktiserende læger med fælles visitation til de bydækkende enheder.

Herudover vil dit hovedfokus være udvikling og understøttelse af datadrevet ledelse i de bydækkende enheder. Du vil løbende skulle bidrage i hele kæden fra formulering af relevante (effekt)mål, udvikling/udvælgelse af relevante faglige dokumentationsværktøjer og IT-understøttelse heraf, udarbejdelse af monitorerings set-up samt understøttelse af registreringspraksis og håndtering af løbende tilpasninger af vores dokumentationssystem, CURA. Arbejdet vil foregå i tæt samarbejde med kollegaer i Center for Sundhed, vores IT-afdeling samt relevante medarbejdere i driften.

Om dig
Vi søger en medarbejder med solidt kendskab til kommunernes opgaver og udfordringer i det nære sundhedsvæsen. Det vil således kun være ansøgere med minimum et par års erfaring, som kommer i betragtning.

Vi forestiller os, at du har følgende faglige kompetencer

  • En samfundsvidenskabelig kandidatgrad
  • Grundigt kendskab til forebyggelse og erfaring med datadrevet kvalitetsudvikling på området
  • Det vil være en klar fordel, hvis du har kendskab til vores omsorgssystem CURA

Da vi arbejder på et område med stor politisk interesse, er det desuden afgørende, at du har lyst til at navigere i krydsfeltet mellem politik og faglighed og besidder en række organisatoriske kompetencer

  • Kendskab til det danske sundhedsvæsens organisatoriske set-up
  • Evner til at navigere i samarbejdet mellem kommuner, almen praksis og hospitaler
  • Lyst og evner til at navigere i samarbejdet mellem det politiske niveau i kommunen, den centrale del af forvaltningen og driften, og du formår at anvende din faglige viden i en politisk kontekst

Vi forestiller os desuden, at du er kendetegnet ved disse personlige kompetencer

  • Du har analytisk sans og er hurtig til at sætte dig ind i komplekse problemstillinger
  • Du kan formidle komplicerede budskaber kort og præcist, både skriftligt og mundtligt uanset om modtageren er en politiker, borger, medarbejder eller leder
  • Du er selvstændig, forstået som god til at holde overblik, samle trådene og afslutte opgaver samt kan prioritere din tid mellem flere forskellige sideløbende opgaver og villig til at gøre en ekstra indsats, når det kræves
  • Har en stor position nysgerrighed og trives med at arbejde sammen med kolleger med forskellige fagligheder, og har en udpræget evne til at skabe overblik og koordinere på et felt med mange interessenter

Vi tilbyder
Vi tilbyder et selvstændigt og udfordrende job i et engageret, energisk og travlt miljø med skiftende dagsordener og alsidige opgaver, hvor du blandt andet vil komme til at arbejde sammen med nogle af de ca. 70 gode kollegaer i Center for Sundhed, som er fordelt på adresser i Sjællandsgade og Randersgade.

Vi lægger stor vægt på et godt arbejdsmiljø, faglig sparring, ansvarlighed og respekt.

Mere information
Stillingen er 37 timer og til besættelse 1. oktober 2019.

Stillingen er placeret i Center for Sundhed, Sundheds- og Omsorgsforvaltningen, Københavns Kommune, som ligger i Sjællandsgade på Nørrebro. Du kan læse mere om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen på www.kk.dk.

I Sundheds- og Omsorgsforvaltningens centralforvaltning har vi røgfri arbejdstid.

Har du spørgsmål vedrørende stillingen, er du er velkommen til at kontakte afdelingsleder Kim Roat Pedersen på 2331 7286.

Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og andre relevante dokumenter.

Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 19. august 2019
Vi forventer at holde samtaler tirsdag den 27. august. 

 

 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngAfdeling for Strategisk FolkesundhedKøbenhavn N2019-07-15T01:00:31.9702019-08-02T00:00:00
330060891Akademisk medarbejder til Kontoret for Selskaber og Rettigheder i ØkonomiforvaltningenBasic Er du vores nye fuldmægtig, som har indsigt i og interesse for tinglysning og økonomiske rettigheder over fast ejendom? Du kan blive en del af et centralt kontor i Økonomiforvaltningen på Københavns Rådhus, som er med til at sikre, at Københavns Kommunes værdier, rettigheder, forpligtelser og interesser bliver administreret og håndteret i forhold til byens borgere, virksomheder samt kommunens forvaltninger. Kontoret varetager også opgaver i forhold til de selskaber, som Københavns Kommune er medejer af. Du bliver en del af et kontor, hvor tonen er uformel, samt hvor videndeling og sparring bliver prioriteret højt. Arbejdsopgaver Du vil komme til at beskæftige dig med: sagsbehandling af sager vedrørende økonomiske rettigheder over fast ejendom klargøring af tilbud om frikøb af kommunens tilbagekøbsrettigheder udarbejdelse af økonomiske og juridiske notater udarbejdelse af beslutningsoplæg og indstillinger til Økonomiudvalget og Borgerrepræsentationen deltagelse i byudviklingsprojekter Som vores nye juridiske fuldmægtig vil du få en travl hverdag med sagsbehandling, møder og forhandlinger med eksterne parter, rådgivere, mæglere, advokater m.fl. Vi forventer, at du er fleksibel og kan håndtere en større sagsportefølje. Kvalifikationer Det er vores forventning, at du er cand.jur., cand.merc.jur. eller lignende, gerne nyuddannet. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring fx fra et studenterjob i et ministerium, en kommune, en bank eller et advokatkontor. Vi lægger vægt på, at du er dygtig til at kommunikere i både skrift og tale. Der vil være mulighed for deltagelse i såvel intern som ekstern efteruddannelse. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen ønskes besat snarest muligt. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende AC-overenskomst for kommunalt ansatte med mulighed for forhandling i forhold til relevante kvalifikationer og anciennitet. Mere information Yderligere oplysninger om stillingen får du ved at kontakte kontorchef Per Justesen på 2673 2435 eller vicekontorchef Pia Mørkedal på 2157 1073. Søg via nedenstående link senest onsdag den 21. august 2019. Vi forventer at afholde samtaler i uge 35. Om Økonomiforvaltningen Økonomiforvaltningen er en af Københavns Kommunes syv forvaltninger. Vi arbejder for overborgmesteren, Borgerrepræsentationen og Økonomiudvalget og understøtter derved kommunale beslutningsorganer på højeste niveau. Sideløbende varetager vi de overordnede, koordinerende opgaver vedrørende kommunens økonomi, personale, fysiske planlægning, administration, beredskab, kommunikation og den generelle udvikling af byen. Vores mål er at fastholde og udvikle København som en af verdens bedste byer at bo i og skabe øget vækst gennem viden, innovation og beskæftigelse.

Er du vores nye fuldmægtig, som har indsigt i og interesse for tinglysning og økonomiske rettigheder over fast ejendom?

Du kan blive en del af et centralt kontor i Økonomiforvaltningen på Københavns Rådhus, som er med til at sikre, at Københavns Kommunes værdier, rettigheder, forpligtelser og interesser bliver administreret og håndteret i forhold til byens borgere, virksomheder samt kommunens forvaltninger. Kontoret varetager også opgaver i forhold til de selskaber, som Københavns Kommune er medejer af.

Du bliver en del af et kontor, hvor tonen er uformel, samt hvor videndeling og sparring bliver prioriteret højt.

Arbejdsopgaver
Du vil komme til at beskæftige dig med:

  • sagsbehandling af sager vedrørende økonomiske rettigheder over fast ejendom
  • klargøring af tilbud om frikøb af kommunens tilbagekøbsrettigheder
  • udarbejdelse af økonomiske og juridiske notater
  • udarbejdelse af beslutningsoplæg og indstillinger til Økonomiudvalget og Borgerrepræsentationen
  • deltagelse i byudviklingsprojekter

Som vores nye juridiske fuldmægtig vil du få en travl hverdag med sagsbehandling, møder og forhandlinger med eksterne parter, rådgivere, mæglere, advokater m.fl. Vi forventer, at du er fleksibel og kan håndtere en større sagsportefølje.

Kvalifikationer
Det er vores forventning, at du er cand.jur., cand.merc.jur. eller lignende, gerne nyuddannet. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring fx fra et studenterjob i et ministerium, en kommune, en bank eller et advokatkontor. Vi lægger vægt på, at du er dygtig til at kommunikere i både skrift og tale. Der vil være mulighed for deltagelse i såvel intern som ekstern efteruddannelse.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen ønskes besat snarest muligt. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende AC-overenskomst for kommunalt ansatte med mulighed for forhandling i forhold til relevante kvalifikationer og anciennitet.

Mere information
Yderligere oplysninger om stillingen får du ved at kontakte kontorchef Per Justesen på 2673 2435 eller vicekontorchef Pia Mørkedal på 2157 1073.

Søg via nedenstående link senest onsdag den 21. august 2019.
Vi forventer at afholde samtaler i uge 35.

Om Økonomiforvaltningen
Økonomiforvaltningen er en af Københavns Kommunes syv forvaltninger. Vi arbejder for overborgmesteren, Borgerrepræsentationen og Økonomiudvalget og understøtter derved kommunale beslutningsorganer på højeste niveau. Sideløbende varetager vi de overordnede, koordinerende opgaver vedrørende kommunens økonomi, personale, fysiske planlægning, administration, beredskab, kommunikation og den generelle udvikling af byen. Vores mål er at fastholde og udvikle København som en af verdens bedste byer at bo i – og skabe øget vækst gennem viden, innovation og beskæftigelse.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngKontoret for Selskaber og RettighederKøbenhavn V2019-07-17T07:00:13.9872019-08-05T00:00:00
330039091Medarbejder til Koncernøkonomi- og Driftsafdelingen i ForsvarsministerietRobot Vil du være med til at styre Forsvarets økonomi? Brænder du for økonomistyring i en spændende og kompleks virksomhed? Er du engageret, fagligt dygtig og god til at samarbejde? Så er du måske den vi søger.Om os Økonomifunktionen i Forsvarsministeriet er koncernfælles og er organisatorisk samlet i Forsvarsministeriets Koncernøkonomi og Drift. Koncernøkonomi og Drift består af en central økonomifunktion i koncernen og af decentrale økonomidivisioner, som er fysisk placeret ved den styrelse, som de arbejder sammen med. Koordinations- og Styringssektionen er den enhed i Forsvarsministeriets Koncernøkonomi- og Driftsafdeling, der er økonomisk business partner for Forsvarskommandoen. Forsvarskommandoen er den største myndighed under Forsvarsministeriet og rummer, sammen med Hjemmeværnskommandoen, det samlede danske forsvar. Hos Koordinations- og Styringssektionen er vores mission at levere værdiskabende økonomisk rådgivning til Forsvaret og vi gør det gennem en fagligt stærk, målrettet og udviklingsorienteret holdindsats. Dit daglige arbejdssted bliver på Flyvestation Karup (Region Midtjylland), der er én af Forsvarets største arbejdspladser. Her vil du arbejde sammen med ca. 45 kollegaer, som tilsammen udgør den centrale del af Forsvarskommandoens Økonomidivision. Om stillingen Vi tilbyder et spændende job med gode muligheder for faglig og personlig udvikling og hvor du vil komme helt tæt på de centrale beslutningsprocesser i Forsvaret. Vi sørger for en solid introduktion til opgaverne, og du bliver oplært i de metoder og værktøjer, som vi anvender i det daglige arbejde. Stillingen, der er placeret i vores Koordinations- og Styringssektion indbefatter opgaver i forhold til: - Den overordnede budgetproces for Forsvarskommandoen - Overordnet styring af Forsvarskommandoens økonomiske rammer - Ledelsesinformation og udgiftsopfølgning - Implementering af Forsvarsforlig 2018-2023 - Styring, koordination og udvikling af tværgående processer og produkter på økonomiområdet - Udarbejdelse af beslutningsoplæg til Forsvarsministeriets- og Forsvarskommandoens ledelse Du bliver del af et fagligt stærkt team med et godt fællesskab præget af en uformel omgangstone, humor og højt tempo. Arbejdsdagen er afvekslende med fleksible arbejdstider og god mulighed for indflydelse på opgavernes tilrettelæggelse.Om dig Du har en relevant akademisk uddannelse på kandidatniveau, som f.eks. cand.oecon, cand. polit, cand. merc. eller cand.scient.pol. Du har gerne et par års erfaring med økonomistyring, men vil som nyuddannet også kunne komme i betragtning. Vi lægger vægt på, at du: - Er konstruktiv og engageret - Kan samarbejde på tværs af organisationer og faggrupper - Er analytisk stærk - Er kvalitetsbevidst og arbejder systematisk, grundigt og effektivt. - Besidder gode mundtlige og skriftlige formuleringsevner.Ansættelsesvilkår Du bliver ansat og aflønnet efter den til enhver tid gældende Akademikeroverenskomst mellem Finansministeriet og akademikere i Staten. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinanceret pensionsordning på 17,1 af basisløn og pensionsgivende tillæg. Der vil alt efter dine kvalifikationer og kompetencer være mulighed for forhandling af tillæg. Som ansat i Forsvaret er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet. Kontakt og ansøgning Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Thomas Stauning, fungerende chef for Koordinations- og Styringssektionen, på telefon 40177593. Har du spørgsmål til løn eller ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte HR-konsulent Nezi Olgun, på telefon 32665792. Ansøgningsfristen er den 28. juli og vi forventer at gennemføre ansættelsessamtaler i ugerne 31 og 32. Vi vil bede dig om at søge stillingen via nedenstående link. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale. Forsvarsministeriets koncern er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen, fordi vi tror på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem dynamik og nytænkning.Vil du være med til at styre Forsvarets økonomi? Brænder du for økonomistyring i en spændende og kompleks virksomhed? Er du engageret, fagligt dygtig og god til at samarbejde? Så er du måske den vi søger.

Om os

Økonomifunktionen i Forsvarsministeriet er koncernfælles og er organisatorisk samlet i Forsvarsministeriets Koncernøkonomi og Drift. Koncernøkonomi og Drift består af en central økonomifunktion i koncernen og af decentrale økonomidivisioner, som er fysisk placeret ved den styrelse, som de arbejder sammen med.

Koordinations- og Styringssektionen er den enhed i Forsvarsministeriets Koncernøkonomi- og Driftsafdeling, der er økonomisk business partner for Forsvarskommandoen.

Forsvarskommandoen er den største myndighed under Forsvarsministeriet og rummer, sammen med Hjemmeværnskommandoen, det samlede danske forsvar.

Hos Koordinations- og Styringssektionen er vores mission at levere værdiskabende økonomisk rådgivning til Forsvaret – og vi gør det gennem en fagligt stærk, målrettet og udviklingsorienteret holdindsats.

Dit daglige arbejdssted bliver på Flyvestation Karup (Region Midtjylland), der er én af Forsvarets største arbejdspladser. Her vil du arbejde sammen med ca. 45 kollegaer, som tilsammen udgør den centrale del af Forsvarskommandoens Økonomidivision.

Om stillingen

Vi tilbyder et spændende job med gode muligheder for faglig og personlig udvikling – og hvor du vil komme helt tæt på de centrale beslutningsprocesser i Forsvaret.

Vi sørger for en solid introduktion til opgaverne, og du bliver oplært i de metoder og værktøjer, som vi anvender i det daglige arbejde.

Stillingen, der er placeret i vores Koordinations- og Styringssektion indbefatter opgaver i forhold til:
- Den overordnede budgetproces for Forsvarskommandoen
- Overordnet styring af Forsvarskommandoens økonomiske rammer
- Ledelsesinformation og udgiftsopfølgning
- Implementering af Forsvarsforlig 2018-2023
- Styring, koordination og udvikling af tværgående processer og produkter på økonomiområdet
- Udarbejdelse af beslutningsoplæg til Forsvarsministeriets- og Forsvarskommandoens ledelse

Du bliver del af et fagligt stærkt team med et godt fællesskab præget af en uformel omgangstone, humor og højt tempo. Arbejdsdagen er afvekslende med fleksible arbejdstider og god mulighed for indflydelse på opgavernes tilrettelæggelse.

Om dig

Du har en relevant akademisk uddannelse på kandidatniveau, som f.eks. cand.oecon, cand. polit, cand. merc. eller cand.scient.pol. Du har gerne et par års erfaring med økonomistyring, men vil som nyuddannet også kunne komme i betragtning.

Vi lægger vægt på, at du:
- Er konstruktiv og engageret
- Kan samarbejde på tværs af organisationer og faggrupper
- Er analytisk stærk
- Er kvalitetsbevidst og arbejder systematisk, grundigt og effektivt.
- Besidder gode mundtlige og skriftlige formuleringsevner.

Ansættelsesvilkår

Du bliver ansat og aflønnet efter den til enhver tid gældende Akademikeroverenskomst mellem Finansministeriet og akademikere i Staten. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinanceret pensionsordning på 17,1 % af basisløn og pensionsgivende tillæg.

Der vil alt efter dine kvalifikationer og kompetencer være mulighed for forhandling af tillæg.

Som ansat i Forsvaret er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.

Kontakt og ansøgning
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Thomas Stauning, fungerende chef for Koordinations- og Styringssektionen, på telefon 40177593.

Har du spørgsmål til løn eller ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte HR-konsulent Nezi Olgun, på telefon 32665792.

Ansøgningsfristen er den 28. juli og vi forventer at gennemføre ansættelsessamtaler i ugerne 31 og 32.

Vi vil bede dig om at søge stillingen via nedenstående link. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.

Forsvarsministeriets koncern er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen, fordi vi tror på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem dynamik og nytænkning.
Forsvarsministeriet, DepartementetKøbenhavn K2019-06-06T00:00:002019-07-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Akademisk medarbejder til Center for Udsatte Voksne og Familier

Center for Udsatte Voksne og Familier

København S
Vi søger en akademisk medarbejder med tiltrædelse hurtigst muligt. Stillingen er på 37 timer ugentligt. Center for Udsatte Voksne og Familier har driftsansvaret for herberger, krisecentre, botilbud, gadesundhed og stofindtagelse i Københavns Kommune...
Indrykket:4. juli 2019
Udløbsdato:23. juli 2019

Akademisk medarbejder til Center for Diabetes (tidsbegrænset stilling)

Center for Diabetes og Hjerte - Kbh

København V
Har du lyst til at være med til at udvikle indsatser og tilbud til borgere med type 2 diabetes og hjertesygdomme i Københavns Kommune? Så er denne stilling måske noget for dig. I Center for Diabetes arbejder vi løbende på at forbedre og udvikle vore...
Indrykket:11. juli 2019
Udløbsdato:26. juli 2019

Akademisk medarbejder til Center for Sundhed i Københavns Kommune

Afdeling for Strategisk Folkesundhed

København N
Fælles elektronisk indgang, ledelsesinformation og CURA vækker disse stikord din interesse, er du måske vores nye akademiske medarbejder i Center for Sundhed i Københavns Kommune Om os Center for Sundhed har som en del af Sundheds- og Omsorgsforvalt...
Indrykket:15. juli 2019
Udløbsdato:2. august 2019

Akademisk medarbejder til Kontoret for Selskaber og Rettigheder i Økonomiforvaltningen

Kontoret for Selskaber og Rettigheder

København V
Er du vores nye fuldmægtig, som har indsigt i og interesse for tinglysning og økonomiske rettigheder over fast ejendom? Du kan blive en del af et centralt kontor i Økonomiforvaltningen på Københavns Rådhus, som er med til at sikre, at Københavns Kom...
Indrykket:17. juli 2019
Udløbsdato:5. august 2019

Medarbejder til Koncernøkonomi- og Driftsafdelingen i Forsvarsministeriet

Forsvarsministeriet, Departementet

København K
Vil du være med til at styre Forsvarets økonomi? Brænder du for økonomistyring i en spændende og kompleks virksomhed? Er du engageret, fagligt dygtig og god til at samarbejde? Så er du måske den vi søger.Om os Økonomifunktionen i Forsvarsministeriet...
Indrykket:6. juni 2019
Udløbsdato:28. juli 2019