Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Akademisk sagsbehandler til koordination, planlægning og opfølgning i Forsvaret

Kunne du tænke dig at arbejde med komplekse forretningsprocesser og brænder du for at arbejde med opfølgning og koordinering, er du måske vores nye sagsbehandler i Datasektionen ved Kapacitetsansvarlig Luftsystemer, Værnsfælles Forretningsområde i Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse i Ballerup.

Om os

Kapacitetsansvarlig Luftsystemer er et af Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelses fire kapacitetsansvarsområder (It, Land, Maritim og Luft). Kapacitetsansvarlig Luftsystemer har en stor berøringsflade med interessenter internt i Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse, med leverandører og kunder – særligt i form af de enkelte værnsstabe i Værnsfælles Forsvarskommando med flere.

Datasektionen arbejder med forretningssiden af materielstamdatas sammenhænge mellem forretningen og Forsvarets ERP system (SAP).
Vi består af 48 medarbejdere, hvoraf hovedparten er civilt ansatte. Sektionen er opdelt i fire elementer og et sagsbehandler område. Vi arbejder med regelsæt for ensretning af materielstamdata, som skal sikre en bedre datakvalitet. Vi arbejder også med strukturering af processer for indsamling og sletning af materielstamdata og berigelse af disse på tværs af forsvaret. Herudover arbejder vi med målsætninger, KPI tal og effektiviseringer indenfor vores procesområde.

Om stillingen

Sagsbehandleren, vi søger, skal indgå i et team bestående af fire sagsbehandlere, hvoraf de tre sidder med ansvar for processerne i sektionen, samt de processer, der dækker indsamling af materielstamdata i hele koncernen. Den fjerde sagsbehandler – som måske er dig – skal primært arbejde med udvikling af controlling og datakvaliteten i materielstamdata.

Du vil komme til at arbejde med koordination, planlægning og opfølgning af interne uddannelser. Endvidere skal du arbejde med grundlaget og behovet for Business Intelligence rapportering og koordinere med Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelses Business Intelligence udviklingsområde. Du skal formidle og motivere til at ibrugtage nye tiltag. Du vil få en stor berøringsflade i hele koncernen, da materielstamdata har mange tilhørsforhold.

Om dig

Du har en akademisk uddannelse og kan lide, at have ”hands on” og udtrække datagrundlag for analyser samt selvstændigt udarbejde større dataanalyser. Det er en afgørende faktor, at du kan lide at arbejde sammen med mange mennesker, men også at du formår at uddelegere opgaver.

Som person er du struktureret, og i stand til at skabe overblik, planlægge, fordele opgaver og følge op. Du har gode samarbejdsevner og kan formidle et budskab. Du trives i en hektisk hverdag med travlhed og mange bolde i luften uden at miste overblikket. Du formår at træde et skidt tilbage, men samtidig have øje for detaljerne. Du har lyst til at samarbejde og kommunikere med mange forskellige personlighederr. Derudover er du grundig og kvalitetsbevidst i forhold til dine arbejdsopgaver. Du kan både arbejde selvstændigt og være en teamplayer.
Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til SAP eller andre større ERP-systemer.

Ansættelsesvilkår

Alt efter din uddannelse vil du enten blive ansat som ingeniør eller fuldmægtig og aflønnet efter den til enhver tid gældende Akademikeroverenskomst mellem Finansministeriet og akademikere i Staten på basisløntrin 4 – 8. Der er for fuldmægtige knyttet et anciennitetsafhængigt rådighedstillæg til stillingen. Derudover vil der, afhængig af dine kvalifikationer, være mulighed for at forhandle tillæg. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning på 17,1 % af basisløn og pensionsgivende tillæg og 9,0 % af rådighedstillægget.

Som ansat i Forsvarsministeriets koncern er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.

KONTAKT OG ANSØGNING
Du er meget velkommen til at høre mere om stillingen hos Stine Maria Bockhoff på telefon 728 15331. Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du ringe til HR-konsulent Britt Holde på telefon 728 19143.

Ansøgningsfristen er 25. februar 2018, vi forventer at afholde samtaler umiddelbart herefter.

Vi vil bede dig om at søge stillingen via linket. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.

Forsvarsministeriets Koncern er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen, fordi vi tror på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem dynamik og nytækning.

OM FORSVARSMINISTERIETS MATERIEL OG INDKØBSSTYRELSE
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) har, som styrelse under Forsvarsministeriets koncern, det overordnede ansvar for koncernens materiel- og informatiksystemer fra ’vugge til grav’. FMI har ca. 1.900 medarbejdere. Omkring 1.400 er civile, imens 500 er militære. Knap 850 af FMI’s ca. 1.900 medarbejdere er placeret i domicilet i Ballerup.
FMI’s hovedopgave er at anskaffe, vedligeholde og videreudvikle materiel til hele Forsvarsministeriets koncern, lige fra kampvogne, skibe og jagerfly til IT-udstyr, feltrationer og lommeknive. Til at gøre dette administrerer FMI årligt ca. 7 mia. kr. af det samlede forsvarsbudget. Pengene bliver brugt til at yde den bedst mulige støtte til især de udsendte styrker og operative enheder, da det er støtten hertil, som altid er i centrum.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Fire naturvidenskabelige stillinger indenfor Dyreforsøg, Dyrevelfærd, og Veterinærmedicin til enheden for Dyrevelfærd & Veterinærmedicin, Glostrup

Fødevarestyrelsen

Brøndby
Har du lyst til faglige udfordringer? Vil du arbejde inden for områderne dyreforsøg, dyrevelfærd, og eller veterinærmedicin i et politisk, strategisk, vækst og kundeorienteret perspektiv. Så har vi stillinger til besættelse i Dyrevelfærd & Veterinær...
Indrykket:17. april 2018
Udløbsdato:1. maj 2018

Specialister til kontrolopgaver i tilknytning til CEBIS i den kommende Skattestyrelse

Skatteområdet i SKAT

Høje-Taastrup
Har du drive og engagement til at sætte et betydeligt aftryk på samfundsøkonomien? Ønsker du at deltage i en målrettet indsats mod grænseoverskridende skattetænkning, skattespekulation og skatteunddragelse, hvor din arbejdsindsats kan betyde et mind...
Indrykket:6. april 2018
Udløbsdato:30. april 2018

RUC Uddannelse & Studerende søger to erfarne tal- og analysemedarbejdere

Roskilde Universitet

Roskilde
RUC Uddannelse Studerende søger to erfarne tal- og analysemedarbejdere til uddannelsesstatistik, kvalitetsarbejde og akkreditering til faste stillinger på fuld tid.Hvem er vi?RUC Uddannelseskvalitet og - strategi (RUKS) er én af 6 enheder i RUC Udda...
Indrykket:13. april 2018
Udløbsdato:30. april 2018

Medarbejdere til Nordsjællands Politi, Udlændingecenter Nordsjælland UCN

Nordsjællands Politi, Brikerød

Furesø
Birkerød, Nordsjællands Politi Udlændingecenter Nordsjælland (UCN) søger nogle medarbejdere til Analyse- og Statistikenheden der skal analysere og formidle data og statistik på asyl- og udlændingeområdet til brug for ledelsen samt en række eksterne ...
Indrykket:18. april 2018
Udløbsdato:2. maj 2018

Project Manager with good communication skills

Job-Link ApS

Job-Link is looking for a Project Manager with workingplace in Søborg. At first it will be a temp position, and if you do well, it will ends up in a permanent position. You will get the responsibility for differece projects - big and small ones - an...
Indrykket:14. marts 2018
Udløbsdato:11. maj 2018