Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Akademisk vejleder 28 timer

Har du lyst til at vejlede og hjælpe vores studerende og har du sans for koordinering, administration, udvikling, samarbejde og regler? Og vil du gerne sørge for at vores studerende får en god studiestart og hjælp til at planlægge et godt studieforløb? Hvis du er frisk på en alsidig vejlederstilling med gode udviklingsmuligheder både fagligt og personligt, så har vi brug for dig på Institut for Tværkulturelle og Regionale studier.

Stillingen indeholder overordnet følgende 3 ansvarsområder:

  • Daglig ledelse og drift af vores studievejledning, som består af et antal studenterstudievejledere. Herunder blandt andet rekruttering, oplæring, økonomi, semesterplanlægning, administration, afrapportering, og studenterkommunikation. Du er bindeled mellem vejledning, studieledelse og fakultet.
  • Indslusning af nye studerende på alle niveauer, dvs. koordinering og projektledelse af studiestart (BA og KA) - herunder blandt andet rekruttering af tutorer, oplæring, administration, økonomi, kvalitetssikring og udvikling.
  • Studievejledning af vores studerende - pr. telefon, pr. mail og face-to-face på vejlederkontoret. Herunder indgår faglig studievejledning i studieordninger, oplæg i forbindelse med Årshjulet (fx til Åbent hus, tilvalgsdag og studiestart), deltagelse i AC-vejledernetværket på Humaniora, og ad hoc opgaver i forhold til gennemførsels- og frafaldsindsatser.
Vi har brug for, at du:
  • Arbejder selvstændigt, tager initiativ og selv kan tilrettelægge dit arbejde
  • Er åben, udadvendt og møder de studerende med et smil
  • Har lyst til opgaver, der kræver overblik, analytisk sans, systematik og struktur
  • Befinder dig godt med at skifte rolle og perspektiv mange gange i løbet af din dag eller uge
  • Har det godt med at læse studieordninger og sætte dig ind i regler og rammer
  • Arbejder professionelt og målrettet i opgaveløsningen
Vi lægger særligt vægt på, du har:
  • Erfaring fra tidligere studievejlederstilling
  • Forståelse for og erfaring med universitetet som arbejdsplads
  • Erfaring i forhold til koordinering, vejledning og administration
  • En kandidatuddannelse – gerne cand.mag.
Som daglig leder og del af studievejledningen vil du indgå som del af administrationen og være i tæt samarbejde med studieledelse og resten af instituttet samt indgå i netværk med de andre institutter og fakultetet på Humaniora. Vi er et institut med en bred vifte af spændende sprog- og områdestudier. Vi synes selv her er højt til loftet, og vi har en uformel tone med plads til alle.

Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og cirkulære om overenskomst for Akademikere i staten (AC- overenskomsten) med indplacering som fuldmægtig med mulighed for forhandling af tillæg. Arbejdstiden er 28 timer ugentligt.


Vi glæder os til at høre fra dig Er du interesseret i stillingen, skal du sende en elektronisk ansøgning med CV og andre relevante dokumenter via Jobportalen (klik på SØG STILLINGEN nederst i opslaget), så den er os i hænde senest d. 17. april 2018.

Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.


Hvis du er interesseret i at høre mere er du velkommen til kontakte vores AC-vejleder Dorthe Horup (tlf. 51 30 36 15)



Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329786562Phoenix-4eeecbb212018-04-03T18:02:38.810Akademisk vejleder 28 timerHar du lyst til at vejlede og hjælpe vores studerende og har du sans for koordinering, administration, udvikling, samarbejde og regler? Og vil du gerne sørge for at vores studerende får en god studiestart og hjælp til at planlægge et godt studieforløb? Hvis du er frisk på en alsidig vejlederstilling med gode udviklingsmuligheder både fagligt og personligt, så har vi brug for dig på Institut for Tværkulturelle og Regionale studier.

Stillingen indeholder overordnet følgende 3 ansvarsområder:
  • Daglig ledelse og drift af vores studievejledning, som består af et antal studenterstudievejledere. Herunder blandt andet rekruttering, oplæring, økonomi, semesterplanlægning, administration, afrapportering, og studenterkommunikation. Du er bindeled mellem vejledning, studieledelse og fakultet.
  • Indslusning af nye studerende på alle niveauer, dvs. koordinering og projektledelse af studiestart (BA og KA) - herunder blandt andet rekruttering af tutorer, oplæring, administration, økonomi, kvalitetssikring og udvikling.
  • Studievejledning af vores studerende - pr. telefon, pr. mail og face-to-face på vejlederkontoret. Herunder indgår faglig studievejledning i studieordninger, oplæg i forbindelse med Årshjulet (fx til Åbent hus, tilvalgsdag og studiestart), deltagelse i AC-vejledernetværket på Humaniora, og ad hoc opgaver i forhold til gennemførsels- og frafaldsindsatser.
Vi har brug for, at du:
  • Arbejder selvstændigt, tager initiativ og selv kan tilrettelægge dit arbejde
  • Er åben, udadvendt og møder de studerende med et smil
  • Har lyst til opgaver, der kræver overblik, analytisk sans, systematik og struktur
  • Befinder dig godt med at skifte rolle og perspektiv mange gange i løbet af din dag eller uge
  • Har det godt med at læse studieordninger og sætte dig ind i regler og rammer
  • Arbejder professionelt og målrettet i opgaveløsningen
Vi lægger særligt vægt på, du har:
  • Erfaring fra tidligere studievejlederstilling
  • Forståelse for og erfaring med universitetet som arbejdsplads
  • Erfaring i forhold til koordinering, vejledning og administration
  • En kandidatuddannelse – gerne cand.mag.
Som daglig leder og del af studievejledningen vil du indgå som del af administrationen og være i tæt samarbejde med studieledelse og resten af instituttet samt indgå i netværk med de andre institutter og fakultetet på Humaniora. Vi er et institut med en bred vifte af spændende sprog- og områdestudier. Vi synes selv her er højt til loftet, og vi har en uformel tone med plads til alle.

Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og cirkulære om overenskomst for Akademikere i staten (AC- overenskomsten) med indplacering som fuldmægtig med mulighed for forhandling af tillæg. Arbejdstiden er 28 timer ugentligt.


Vi glæder os til at høre fra dig Er du interesseret i stillingen, skal du sende en elektronisk ansøgning med CV og andre relevante dokumenter via Jobportalen (klik på SØG STILLINGEN nederst i opslaget), så den er os i hænde senest d. 17. april 2018.

Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.


Hvis du er interesseret i at høre mere er du velkommen til kontakte vores AC-vejleder Dorthe Horup (tlf. 51 30 36 15)


2018-04-18T00:50:36.687 Har du lyst til at vejlede og hjælpe vores studerende og har du sans for koordinering, administration, udvikling, samarbejde og regler? Og vil du gerne sørge for at vores studerende får en god studiestart og hjælp til at planlægge et godt studieforløb? Hvis du er frisk på en alsidig vejlederstilling med gode udviklingsmuligheder både fagligt og personligt, så har vi brug for dig på Institut for Tværkulturelle og Regionale studier. Stillingen indeholder overordnet følgende 3 ansvarsområder: Daglig ledelse og drift af vores studievejledning, som består af et antal studenterstudievejledere. Herunder blandt andet rekruttering, oplæring, økonomi, semesterplanlægning, administration, afrapportering, og studenterkommunikation. Du er bindeled mellem vejledning, studieledelse og fakultet. Indslusning af nye studerende på alle niveauer, dvs. koordinering og projektledelse af studiestart (BA og KA) - herunder blandt andet rekruttering af tutorer, oplæring, administration, økonomi, kvalitetssikring og udvikling. Studievejledning af vores studerende - pr. telefon, pr. mail og face-to-face på vejlederkontoret. Herunder indgår faglig studievejledning i studieordninger, oplæg i forbindelse med Årshjulet (fx til Åbent hus, tilvalgsdag og studiestart), deltagelse i AC-vejledernetværket på Humaniora, og ad hoc opgaver i forhold til gennemførsels- og frafaldsindsatser. Vi har brug for, at du: Arbejder selvstændigt, tager initiativ og selv kan tilrettelægge dit arbejde Er åben, udadvendt og møder de studerende med et smil Har lyst til opgaver, der kræver overblik, analytisk sans, systematik og struktur Befinder dig godt med at skifte rolle og perspektiv mange gange i løbet af din dag eller uge Har det godt med at læse studieordninger og sætte dig ind i regler og rammer Arbejder professionelt og målrettet i opgaveløsningen Vi lægger særligt vægt på, du har: Erfaring fra tidligere studievejlederstilling Forståelse for og erfaring med universitetet som arbejdsplads Erfaring i forhold til koordinering, vejledning og administration En kandidatuddannelse gerne cand.mag. Som daglig leder og del af studievejledningen vil du indgå som del af administrationen og være i tæt samarbejde med studieledelse og resten af instituttet samt indgå i netværk med de andre institutter og fakultetet på Humaniora. Vi er et institut med en bred vifte af spændende sprog- og områdestudier. Vi synes selv her er højt til loftet, og vi har en uformel tone med plads til alle. Løn og ansættelsesvilkår Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og cirkulære om overenskomst for Akademikere i staten (AC- overenskomsten) med indplacering som fuldmægtig med mulighed for forhandling af tillæg. Arbejdstiden er 28 timer ugentligt. Vi glæder os til at høre fra dig Er du interesseret i stillingen, skal du sende en elektronisk ansøgning med CV og andre relevante dokumenter via Jobportalen (klik på SØG STILLINGEN nederst i opslaget), så den er os i hænde senest d. 17. april 2018. Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Hvis du er interesseret i at høre mere er du velkommen til kontakte vores AC-vejleder Dorthe Horup (tlf. 51 30 36 15)11Jobnet4eeecbb2100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1307&ProjectId=147027&DepartmentId=18985&MediaId=4632&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnTårnbyEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3204188Institut for Tværkulturelle og Regionale Studier11Karen Blixens Vej 42300København S51303615DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent548519JobNet48033711000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4eeecbb2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4eeecbb2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4eeecbb2&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4eeecbb2&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/6.jpgSom Akademisk medarbejder hos Institut for Tværkulturelle og Regionale Studier bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12007991Dansk3Læse/ tale241210Akademisk medarbejder5Kontor og administration354140384Maja Abdulkarimmaq@hrsc.ku.dkDKDanmarkDKDanmark329955458Akademisk medarbejder til Afdeling for Strategisk FolkesundhedBasic Har du lyst til at være med til at skabe bedre livskvalitet og bryde med den sociale ulighed i sundhed blandt københavnerne? Så er du måske vores nye medarbejder i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen, Center for Sundhed. Vi søger en selvstændig generalist, gerne nyuddannet, med gode samarbejdsevner og interesse for forebyggelse og projektarbejde til en 2 årig stilling. Om os Center for Sundhed har ansvaret for den strategiske udvikling af sundhedsområdet i Københavns Kommune. Stillingen er placeret i Center for Sundhed, Afdeling for Strategisk Folkesundhed, som består af ca. 17 engagerede medarbejdere som primært er akademikere med sundhedsfaglig eller samfundsvidenskabelig baggrund. Centeret har i alt ca. 60 medarbejdere, fordelt på adresser i Sjællandsgade og Randersgade. Københavns Kommunes sundhedspolitik er forankret i vores afdeling, og ambitionen om at bryde den sociale ulighed i sundhed er omdrejningspunktet for vores arbejde. Derfor har vi i Københavns Kommune taget et modigt og ambitiøst valg om at prioritere at arbejde strukturelt og flerstrenget med forebyggelse. Vores målgrupper er både børn, unge og voksne, hvor vi vil skabe effekter vedrørende røgfrihed, gode alkoholvaner og psykisk sundhed. Indsatserne fokuserer på de steder, hvor der er flest i målgruppen, bl.a. skoler, ungdomsuddannelser og arbejdspladser. Dette arbejde sker i tæt samarbejde med Afdeling for Folkesundhed i København. Herudover har vi ansvaret for en del af den faglige understøttelse af kommunens sundhedshuse, herunder stressklinikkerne og sundhedsydelser til borgere fra kommunens jobcentre. Ydermere arbejder vi aktivt med at præge og indrette byens rum og grønne områder, så de understøtter en sund livsstil for alle københavnere. Dette arbejde sker i tæt samarbejde med Afdelingen for Det Nære Sundhedsvæsen samt øvrige forvaltninger og samarbejdspartnere. På tværs af alle indsatser arbejder vi målrettet med monitorering og implementering for at sikre, at indsatserne får en varig effekt. Om jobbet Vi har flere nye opgaver i afdelingen, som du vil få medansvar for at bidrage til. En af dine primære opgaver vil være at understøtte udbredelsen af tilbud om HPV-vaccination til alle skolebørn på 6. klassetrin på skolerne i København. Herudover vil du skulle bidrage til en kortlægning af stilleområder i København, samt understøtte udvikling og implementering af en ny indsats, der skal fremme sunde madvaner og sociale fællesskaber i udsatte boligområder. Indsatserne kræver tæt samspil med andre forvaltninger og interessenter i både planlægnings- og implementeringsfase, såvel som gode skriftlige formidlingsevner i betjeningen af direktion, borgmester og politiske udvalg. Dine konkrete opgaver kan således spænde fra at indsamle, analysere og strukturere viden, til at formidle det i form af for eksempel et politisk beslutningsoplæg, til at koordinere og planlægge på tværs af interessenter i udviklingen og implementeringen af indsatserne. Vi tilbyder et selvstændigt og udfordrende job i et engageret, energisk og travlt miljø med skiftende dagsordener og alsidige opgaver. Vi lægger stor vægt på et godt arbejdsmiljø, faglig sparring, ansvarlighed og respekt. Kvalifikationer Vi forestiller os, at du har følgende faglige kompetencer: En samfundsvidenskabelig kandidatgrad, gerne i folkesundhedsvidenskab, sundhedsfremme eller lignende. Organisatorisk forståelse og blik for at navigere i samarbejdet mellem det politiske niveau i kommunen, forvaltningen og samarbejdspartnere det er en fordel, hvis du har erfaring med arbejdet i en politisk organisation. Kendskab til forebyggelsesområdet, og du formår at anvende din faglige viden i en politisk kontekst. Kendskab og interesse for udvikling og implementering af indsatser og evner at planlægge og koordinere fra idé til forankring. Vi forestiller os desuden, at du er kendetegnet ved disse personlige kompetencer: Du har analytisk sans og er hurtig til at sætte dig ind i komplekse problemstillinger og kan skabe overblik. Du kan formidle komplicerede budskaber kort og præcist, både skriftligt og mundtligt, uanset om modtageren er en politiker, borger, medarbejder eller leder. Du er selvstændig, forstået som god til at tage initiativ, holde overblik, samle trådene og afslutte opgaver samt kan prioritere din tid mellem flere forskellige sideløbende opgaver og villig til at gøre en ekstra indsats, når det kræves. Du har gode samarbejdskompetencer og formår at opbygge og vedligeholde gode relationer. Mere information Stillingen er 37 timer ugentligt og til besættelse hurtigst muligt gerne fra 1. marts 2019. Stillingen er midlertidig og løber til udgangen af 2020. Stillingen er placeret i Center for Sundhed, Sundheds- og Omsorgsforvaltningen, Københavns Kommune, som ligger i Sjællandsgade på Nørrebro. Du kan læse mere om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen på www.kk.dk Har du spørgsmål, er du er velkommen til at kontakte afdelingsleder Kim Roat Pedersen på 2331 7286. Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 20. februar 2019. Ansættelsessamtaler forventes at ligge den 26. februar 2019
Har du lyst til at være med til at skabe bedre livskvalitet og bryde med den sociale ulighed i sundhed blandt københavnerne?
Så er du måske vores nye medarbejder i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen, Center for Sundhed.  
 
Vi søger en selvstændig generalist, gerne nyuddannet, med gode samarbejdsevner og interesse for forebyggelse og projektarbejde til en 2 årig stilling.  
 
Om os  
Center for Sundhed har ansvaret for den strategiske udvikling af sundhedsområdet i Københavns Kommune. Stillingen er placeret i Center for Sundhed, Afdeling for Strategisk Folkesundhed, som består af ca. 17 engagerede medarbejdere som primært er akademikere med sundhedsfaglig eller samfundsvidenskabelig baggrund. Centeret har i alt ca. 60 medarbejdere, fordelt på adresser i Sjællandsgade og Randersgade.  
 
Københavns Kommunes sundhedspolitik er forankret i vores afdeling, og ambitionen om at bryde den sociale ulighed i sundhed er omdrejningspunktet for vores arbejde. Derfor har vi i Københavns Kommune taget et modigt og ambitiøst valg om at prioritere at arbejde strukturelt og flerstrenget med forebyggelse. Vores målgrupper er både børn, unge og voksne, hvor vi vil skabe effekter vedrørende røgfrihed, gode alkoholvaner og psykisk sundhed. Indsatserne fokuserer på de steder, hvor der er flest i målgruppen, bl.a. skoler, ungdomsuddannelser og arbejdspladser. Dette arbejde sker i tæt samarbejde med Afdeling for Folkesundhed i København.  
 
Herudover har vi ansvaret for en del af den faglige understøttelse af kommunens sundhedshuse, herunder stressklinikkerne og sundhedsydelser til borgere fra kommunens jobcentre. Ydermere arbejder vi aktivt med at præge og indrette byens rum og grønne områder, så de understøtter en sund livsstil for alle københavnere. Dette arbejde sker i tæt samarbejde med Afdelingen for Det Nære Sundhedsvæsen samt øvrige forvaltninger og samarbejdspartnere.  
 
På tværs af alle indsatser arbejder vi målrettet med monitorering og implementering for at sikre, at indsatserne får en varig effekt.  
 
Om jobbet  
Vi har flere nye opgaver i afdelingen, som du vil få medansvar for at bidrage til. En af dine primære opgaver vil være at understøtte udbredelsen af tilbud om HPV-vaccination til alle skolebørn på 6. klassetrin på skolerne i København. Herudover vil du skulle bidrage til en kortlægning af stilleområder i København, samt understøtte udvikling og implementering af en ny indsats, der skal fremme sunde madvaner og sociale fællesskaber i udsatte boligområder. Indsatserne kræver tæt samspil med andre forvaltninger og interessenter i både planlægnings- og implementeringsfase, såvel som gode skriftlige formidlingsevner i betjeningen af direktion, borgmester og politiske udvalg.  
 
Dine konkrete opgaver kan således spænde fra at indsamle, analysere og strukturere viden, til at formidle det i form af for eksempel et politisk beslutningsoplæg, til at koordinere og planlægge på tværs af interessenter i udviklingen og implementeringen af indsatserne.  
 
Vi tilbyder et selvstændigt og udfordrende job i et engageret, energisk og travlt miljø med skiftende dagsordener og alsidige opgaver. Vi lægger stor vægt på et godt arbejdsmiljø, faglig sparring, ansvarlighed og respekt.  
 
Kvalifikationer  
Vi forestiller os, at du har følgende faglige kompetencer:  
  • En samfundsvidenskabelig kandidatgrad, gerne i folkesundhedsvidenskab, sundhedsfremme eller lignende.  
  • Organisatorisk forståelse og blik for at navigere i samarbejdet mellem det politiske niveau i kommunen, forvaltningen og samarbejdspartnere – det er en fordel, hvis du har erfaring med arbejdet i en politisk organisation.  
  • Kendskab til forebyggelsesområdet, og du formår at anvende din faglige viden i en politisk kontekst. 
  • Kendskab og interesse for udvikling og implementering af indsatser – og evner at planlægge og koordinere fra idé til forankring.  
Vi forestiller os desuden, at du er kendetegnet ved disse personlige kompetencer:  
  • Du har analytisk sans og er hurtig til at sætte dig ind i komplekse problemstillinger og kan skabe overblik.  
  • Du kan formidle komplicerede budskaber kort og præcist, både skriftligt og mundtligt, uanset om modtageren er en politiker, borger, medarbejder eller leder.  
  • Du er selvstændig, forstået som god til at tage initiativ, holde overblik, samle trådene og afslutte opgaver samt kan prioritere din tid mellem flere forskellige sideløbende opgaver og villig til at gøre en ekstra indsats, når det kræves.  
  • Du har gode samarbejdskompetencer og formår at opbygge og vedligeholde gode relationer.  
Mere information  
Stillingen er 37 timer ugentligt og til besættelse hurtigst muligt – gerne fra 1. marts 2019. Stillingen er midlertidig og løber til udgangen af 2020.  
 
Stillingen er placeret i Center for Sundhed, Sundheds- og Omsorgsforvaltningen, Københavns  Kommune, som ligger i Sjællandsgade på Nørrebro.
Du kan læse mere om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen på www.kk.dk 
 
Har du spørgsmål, er du er velkommen til at kontakte afdelingsleder Kim Roat Pedersen på 2331 7286.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 20. februar 2019.  
Ansættelsessamtaler forventes at ligge den 26. februar 2019

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngAfdeling for Strategisk FolkesundhedKøbenhavn N2019-02-06T13:05:54.4172019-02-20T00:00:00
329950485Postdoc/videnskabelig medarbejder til etablering af dansk-svensk mandlig infertilitetskohorte ved Arbejds- og Miljømedicinsk Afdeling, Bispebjerg HospitalRobot Ved Arbejds- og Miljømedicinsk Afdeling (AMED) er en 2 1 2-årig fuldtidsstilling ledig til besættelse pr. 1.4.2019 eller snarest derefter. Stillingen er finansieret af ReproUnion 2.0. Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge. Sammen med reproduktionsforskere og fertilitetslæger fra Rigshospitalet, Lunds Universitet og Skåne Universitetssjukhus, skal vi over de næste år oparbejde en ny kohorte af mænd, der deltager i fertilitetsbehandling. Kohorten skal bruges til at identificere risikofaktorer for mandlig infertilitet, validere nye infertilitetsmarkører, forbedre diagnostik og behandling for infertile mænd og generere epidemiologisk evidens for sammenhængen mellem mandlig infertilitet, sygelighed og dødelighed. Vi har ansvar for den del, der handler om risikofaktorer for mandlig infertilitet med særligt fokus på betydningen af arbejdsmiljø og eksponering for miljøfremmede stoffer. Arbejdsopgaver Konkret vil arbejdet komme til at bestå af tre overordnede faser: Kohorteetablering - Udarbejde spørgeskema vedrørende arbejds- og miljøeksponeringer for både mænd og kvinder - Udvælge kliniske, biokemiske og genetiske relevante prøver, der skal indsamles - Bidrage til fælles kohorteprotokol samt ansøgninger til videnskabsetisk komité og datatilsynet - Bidrage til etablering af system for datasamkøring med registre herhjemme og over sundet. Hypoteseudvikling - Skrive og publicere systematiske reviews om risikofaktorer for mandlig infertilitet - Forberedelse af fondsansøgninger (Bevillingen er givet som en slags kick-starter til at få kohorten etableret og en anseelig del af arbejdet vil derfor bestå i at forberede hypoteser og forskningsprotokoller med henblik på at indhente yderligere finansiering. Dette betyder implicit mulighed for forlængelse, hvis finansiering opnås. Jobeksponeringsmatricer - På afdelingen har vi udviklet jobeksponeringsmatricer, der indeholder detaljeret information om arbejds-, miljø- og livsstilseksponeringer. Læs mere om DOC*X her. Disse skal klargøres så de kan supplere den information deltagerne giver i spørgeskemaet. Afdelingen Arbejds- og Miljømedicinsk Afdeling er et hospitalsambulatorium, som undersøger og vejleder patienter med arbejdsrelaterede sygdomme. Hertil er knyttet en forskningsenhed med en professor, 4 postdocs, 8 ph.d.-studerende, en statistiker, en videnskabelig assistent og en studentermedhjælper. Du vil indgå i en forskningsgruppe, der arbejder for at klarlægge betydningen af miljøfremmede stoffer i fostertilværelsen for fertilitet senere i livet. Som en vigtig del indgår populationsbaserede undersøgelser af sædkvalitet blandt sønner til mødre med dokumenteret eksponering for miljøfremmede stoffer under svangerskabet. Der vil således være rig mulighed for selvstændigt at arbejde med hovedpublikationer indenfor området f.eks. på baggrund af data fra FEPOS kohorten (læs mere her). Dette vil også gøre det muligt at opretholde en vis videnskabelige produktion trods det i starten mere praktiske arbejde med kohorteetablering. Kvalifikationer Vi ønsker os en kandidat inden for medicin, folkesundhedsvidenskab eller tilsvarende uddannelse. En ph.d. -grad er en fordel men ikke et krav og vi ser også gerne ansøgninger fra personer, der har arbejdet som videnskabelige medarbejdere. Det vigtigste er, at du har vist du kan skrive videnskabelige tekster og manuskripter. Epidemiologisk kompetence er en nødvendighed, og arbejdsmedicinsk og eller miljømedicinsk indsigt en fordel. Arbejdet med spørgeskemaudvikling forudsætter et vist niveau af danskfærdigheder. Vi lægger vægt på engagement i og interesse for opgaven og evnen til at arbejde selvstændigt og til at samarbejde. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst. Yderligere oplysning om stillingen kan fås ved henvendelse til projektleder postdoc Sandra Søgaard Tøttenborg på tlf. 23 35 58 85, e-mail: sandra.soegaard.toettenborg@regionh.dk Ansøgning, CV, eksamenspapirer og publikationsliste sendes via nedenstående link, senest søndag den 24. februar 2019 kl. 12:00. Ansættelsessamtaler forventes at finde sted i uge. den 13. marts 2019 fra kl. 13:00-16:00.Ved Arbejds- og Miljømedicinsk Afdeling (AMED) er en 2 1/2-årig fuldtidsstilling ledig til besættelse pr. 1.4.2019 eller snarest derefter. Stillingen er finansieret af ReproUnion 2.0. Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge.

Sammen med reproduktionsforskere og fertilitetslæger fra Rigshospitalet, Lunds Universitet og Skåne Universitetssjukhus, skal vi over de næste år oparbejde en ny kohorte af mænd, der deltager i fertilitetsbehandling. Kohorten skal bruges til at identificere risikofaktorer for mandlig infertilitet, validere nye infertilitetsmarkører, forbedre diagnostik og behandling for infertile mænd og generere epidemiologisk evidens for sammenhængen mellem mandlig infertilitet, sygelighed og dødelighed. Vi har ansvar for den del, der handler om risikofaktorer for mandlig infertilitet med særligt fokus på betydningen af arbejdsmiljø og eksponering for miljøfremmede stoffer.

Arbejdsopgaver
Konkret vil arbejdet komme til at bestå af tre overordnede faser:

Kohorteetablering
- Udarbejde spørgeskema vedrørende arbejds- og miljøeksponeringer for både mænd og kvinder
- Udvælge kliniske, biokemiske og genetiske relevante prøver, der skal indsamles
- Bidrage til fælles kohorteprotokol samt ansøgninger til videnskabsetisk komité og datatilsynet
- Bidrage til etablering af system for datasamkøring med registre herhjemme og over sundet.

Hypoteseudvikling
- Skrive og publicere systematiske reviews om risikofaktorer for mandlig infertilitet
- Forberedelse af fondsansøgninger (Bevillingen er givet som en slags ”kick-starter” til at få kohorten etableret og en anseelig del af arbejdet vil derfor bestå i at forberede hypoteser og forskningsprotokoller med henblik på at indhente yderligere finansiering. Dette betyder implicit mulighed for forlængelse, hvis finansiering opnås.

Jobeksponeringsmatricer
- På afdelingen har vi udviklet jobeksponeringsmatricer, der indeholder detaljeret information om arbejds-, miljø- og livsstilseksponeringer. Læs mere om DOC*X her. Disse skal klargøres så de kan supplere den information deltagerne giver i spørgeskemaet.

Afdelingen
Arbejds- og Miljømedicinsk Afdeling er et hospitalsambulatorium, som undersøger og vejleder patienter med arbejdsrelaterede sygdomme. Hertil er knyttet en forskningsenhed med en professor, 4 postdocs, 8 ph.d.-studerende, en statistiker, en videnskabelig assistent og en studentermedhjælper. Du vil indgå i en forskningsgruppe, der arbejder for at klarlægge betydningen af miljøfremmede stoffer i fostertilværelsen for fertilitet senere i livet. Som en vigtig del indgår populationsbaserede undersøgelser af sædkvalitet blandt sønner til mødre med dokumenteret eksponering for miljøfremmede stoffer under svangerskabet. Der vil således være rig mulighed for selvstændigt at arbejde med hovedpublikationer indenfor området f.eks. på baggrund af data fra FEPOS kohorten (læs mere her). Dette vil også gøre det muligt at opretholde en vis videnskabelige produktion trods det i starten mere praktiske arbejde med kohorteetablering.

Kvalifikationer
Vi ønsker os en kandidat inden for medicin, folkesundhedsvidenskab eller tilsvarende uddannelse. En ph.d. -grad er en fordel men ikke et krav og vi ser også gerne ansøgninger fra personer, der har arbejdet som videnskabelige medarbejdere. Det vigtigste er, at du har vist du kan skrive videnskabelige tekster og manuskripter. Epidemiologisk kompetence er en nødvendighed, og arbejdsmedicinsk og/eller miljømedicinsk indsigt en fordel. Arbejdet med spørgeskemaudvikling forudsætter et vist niveau af danskfærdigheder. Vi lægger vægt på engagement i og interesse for opgaven og evnen til at arbejde selvstændigt og til at samarbejde.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst. Yderligere oplysning om stillingen kan fås ved henvendelse til projektleder postdoc Sandra Søgaard Tøttenborg på tlf. 23 35 58 85, e-mail: sandra.soegaard.toettenborg@regionh.dk

Ansøgning, CV, eksamenspapirer og publikationsliste sendes via nedenstående link, senest søndag den 24. februar 2019 kl. 12:00. Ansættelsessamtaler forventes at finde sted i uge. den 13. marts 2019 fra kl. 13:00-16:00.


Bispebjerg HospitalKøbenhavn NV2019-01-29T00:00:002019-02-24T00:00:00
329950465Centerchef til SundhedsstyrelsenRobot Vil du være med til at skabe sundhed for alle i Danmark? Brænder du for at skabe et bedre sundhedsvæsen, har du solid indsigt på området og vil du være med til at gøre en forskel? Så er du måske vores nye centerchef. Om os At sætte rammer og retning på sundhedsområdet er kerneopgaven for Sundhedsstyrelsen. Vores center for planlægning varetager en række opgaver ift. national sygehusplanlægning samt rådgivning af regioner og kommuner vedrørende udredning, behandling, rehabilitering, palliation m.v. Vi har et særligt fokus på at sikre sammenhæng og høj kvalitet i den samlede sundhedsindsats på tværs af sektorer og fag. I den kommende tid vil centret have et helt særligt fokus på kvaliteten i sundhedsvæsenet både i det primære sundhedsvæsen og på sygehuse, på tiltag, der kan mindske ulighed i sundhed, og på sundhedsindsatsen ift. særlige sårbare grupper, herunder mennesker med psykiske lidelser. Sundhedsstyrelsen er den øverste sundhedsfaglige myndighed med en central og unik position pa° sundheds- og ældreomra°det i Danmark. De seneste a°r har vi skærpet vores profil samtidig med, at vi har styrket vores opgavevaretagelse ift. udviklingen og udfordringerne pa° sundheds- og ældreomra°det ba°de fagligt og organisatorisk. I de kommende år forventer vi nye store spændende opgaver med at sætte ramme og retning på sundheds- og ældreområdet. Forebyggelse, sundhedsfremme og lighed i sundhed vil være nogle af vores vigtigste strategiske prioriteter. Vores strategiske ledelseskraft skal matche vores stigende ambitionsniveau, og vi har derfor netop udvidet ledelsesgruppen med yderligere to chefer og en vicedirektør. I den forbindelse blev de to største enheder (PLAN og EUB) omdannet til centre med hver to chefer. Sundhedsstyrelsen har et dynamisk tværfagligt samarbejdsmiljø, hvor du vil have rig mulighed for at udvikle dine kompetencer fagligt og ledelsesmæssigt. Arbejdsklimaet er energisk, uformelt og præget af stort fagligt engagement og gensidig respekt. Dit arbejde Centerchefen vil få ansvar for den faglige og strategiske udvikling i Sundhedsstyrelsens Center for Planlægning med ansvar for at sikre gode processer og høj faglig kvalitet i centerets opgaveløsning. Du vil få en væsentlig opgave i at sikre den tværgående opgaveløsning i styrelsen og skabe relationer til andre myndigheder og samarbejdspartnere. Som chef skal du desuden sikre et godt og trygt arbejdsmiljø for centerets medarbejdere. Du skal desuden kunne repræsentere centeret og styrelsen i en række sammenhænge og kunne håndtere presse- og kommunikationsopgaver. Du vil referere direkte til direktøren, og du vil indgå i chefgruppen sammen med de øvrige syv enheds- og centerchefer. I centeret vil du varetage den overordnede strategiske ledelse sammen med den anden centerchef, og I vil udgøre ledelsesgruppen sammen med to sektionsledere. Enheden beskæftiger 45-50 medarbejdere med forskellig faglig baggrund. Din uddannelse og erfaring Vi forventer, at du har en relevant sundheds- eller samfundsfaglig akademisk uddannelse, at du har interesse for og relevant erfaring inden for centerets opgaveområder, og at du har solid indsigt i sundhedsvæsenets udfordringer og muligheder. Vi lægger derudover vægt på, at du: har relevant ledelseserfaring og gerne med ledelse gennem ledere udøver synlig og troværdig ledelse, hvor du står i spidsen for en række dedikerede medarbejdere, der ofte er specialister inden for deres område har gode og stærke kommunikationsevner kan skabe tillidsbaserede samarbejdsrelationer, både internt og eksternt er handlekraftig og kan navigere på et område med mange aktører og interessenter trives i et tværfagligt dynamisk miljø præget af højt tempo, stor faglighed og udfordrende opgaver har en god forståelse af strategiske og politiske processer, gerne med erfaring fra en politisk styret organisation. Det er en forudsætning for ansættelsen, at du har været gennem PETs godkendelsesprocedure med henblik på sikkerhedsgodkendelse. Kontakt os gerne Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos centerchef Helene Probst, hpr@sst.dk eller direktør Søren Brostrøm, sbro@sst.dk. Send en af os en mail med angivelse af mobilnummer, hvorefter du vil blive kontaktet. Du kan også kontakte partner i ZeuthenStorm, Eva Zeuthen Bentsen på telefon 20 86 03 25. Om ansættelsen Løn- og ansættelsesvilkår forhandles efter Rammeaftale om kontraktansættelse af chefer i staten med indplacering i gruppe 1 (lønramme 37). Stillingen besættes som udgangspunkt på åremål. Er du interesseret? Klik på søg stillingen og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag den 6. marts 2019 for første samtale og anden samtale den 12. marts 2019. Ansøgere der går videre til anden samtale vil gennemgå et testforløb med fokus på færdigheder og ledelseskompetencer. Test af ansøgere vil ske i perioden den 7. marts 11. marts 2019.Vil du være med til at skabe sundhed for alle i Danmark? Brænder du for at skabe et bedre sundhedsvæsen, har du solid indsigt på området og vil du være med til at gøre en forskel? Så er du måske vores nye centerchef.

Om os
At sætte rammer og retning på sundhedsområdet er kerneopgaven for Sundhedsstyrelsen. Vores center for planlægning varetager en række opgaver ift. national sygehusplanlægning samt rådgivning af regioner og kommuner vedrørende udredning, behandling, rehabilitering, palliation m.v. Vi har et særligt fokus på at sikre sammenhæng og høj kvalitet i den samlede sundhedsindsats på tværs af sektorer og fag. I den kommende tid vil centret have et helt særligt fokus på kvaliteten i sundhedsvæsenet både i det primære sundhedsvæsen og på sygehuse, på tiltag, der kan mindske ulighed i sundhed, og på sundhedsindsatsen ift. særlige sårbare grupper, herunder mennesker med psykiske lidelser.

Sundhedsstyrelsen er den øverste sundhedsfaglige myndighed med en central og unik position pa° sundheds- og ældreomra°det i Danmark. De seneste a°r har vi skærpet vores profil samtidig med, at vi har styrket vores opgavevaretagelse ift. udviklingen og udfordringerne pa° sundheds- og ældreomra°det – ba°de fagligt og organisatorisk. I de kommende år forventer vi nye store spændende opgaver med at sætte ramme og retning på sundheds- og ældreområdet. Forebyggelse, sundhedsfremme og lighed i sundhed vil være nogle af vores vigtigste strategiske prioriteter.

Vores strategiske ledelseskraft skal matche vores stigende ambitionsniveau, og vi har derfor netop udvidet ledelsesgruppen med yderligere to chefer og en vicedirektør. I den forbindelse blev de to største enheder (PLAN og EUB) omdannet til centre med hver to chefer.

Sundhedsstyrelsen har et dynamisk tværfagligt samarbejdsmiljø, hvor du vil have rig mulighed for at udvikle dine kompetencer – fagligt og ledelsesmæssigt. Arbejdsklimaet er energisk, uformelt og præget af stort fagligt engagement og gensidig respekt.

Dit arbejde
Centerchefen vil få ansvar for den faglige og strategiske udvikling i Sundhedsstyrelsens Center for Planlægning med ansvar for at sikre gode processer og høj faglig kvalitet i centerets opgaveløsning. Du vil få en væsentlig opgave i at sikre den tværgående opgaveløsning i styrelsen og skabe relationer til andre myndigheder og samarbejdspartnere. Som chef skal du desuden sikre et godt og trygt arbejdsmiljø for centerets medarbejdere. Du skal desuden kunne repræsentere centeret og styrelsen i en række sammenhænge og kunne håndtere presse- og kommunikationsopgaver.

Du vil referere direkte til direktøren, og du vil indgå i chefgruppen sammen med de øvrige syv enheds- og centerchefer. I centeret vil du varetage den overordnede strategiske ledelse sammen med den anden centerchef, og I vil udgøre ledelsesgruppen sammen med to sektionsledere. Enheden beskæftiger 45-50 medarbejdere med forskellig faglig baggrund.

Din uddannelse og erfaring
Vi forventer, at du har en relevant sundheds- eller samfundsfaglig akademisk uddannelse, at du har interesse for og relevant erfaring inden for centerets opgaveområder, og at du har solid indsigt i sundhedsvæsenets udfordringer og muligheder.

Vi lægger derudover vægt på, at du:
  • har relevant ledelseserfaring – og gerne med ledelse gennem ledere
  • udøver synlig og troværdig ledelse, hvor du står i spidsen for en række dedikerede medarbejdere, der ofte er specialister inden for deres område
  • har gode og stærke kommunikationsevner
  • kan skabe tillidsbaserede samarbejdsrelationer, både internt og eksternt
  • er handlekraftig og kan navigere på et område med mange aktører og interessenter
  • trives i et tværfagligt dynamisk miljø præget af højt tempo, stor faglighed og udfordrende opgaver
  • har en god forståelse af strategiske og politiske processer, gerne med erfaring fra en politisk styret organisation.
Det er en forudsætning for ansættelsen, at du har været gennem PETs godkendelsesprocedure med henblik på sikkerhedsgodkendelse.

Kontakt os gerne
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos centerchef Helene Probst, hpr@sst.dk eller direktør Søren Brostrøm, sbro@sst.dk. Send en af os en mail med angivelse af mobilnummer, hvorefter du vil blive kontaktet. Du kan også kontakte partner i ZeuthenStorm, Eva Zeuthen Bentsen på telefon 20 86 03 25.

Om ansættelsen
Løn- og ansættelsesvilkår forhandles efter Rammeaftale om kontraktansættelse af chefer i staten med indplacering i gruppe 1 (lønramme 37). Stillingen besættes som udgangspunkt på åremål.

Er du interesseret?
Klik på "søg stillingen" og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag den 6. marts 2019 for første samtale og anden samtale den 12. marts 2019.

Ansøgere der går videre til anden samtale vil gennemgå et testforløb med fokus på færdigheder og ledelseskompetencer. Test af ansøgere vil ske i perioden den 7. marts – 11. marts 2019.
SundhedsstyrelsenKøbenhavn S2019-01-29T00:00:002019-02-23T00:00:00
329949667Fuldmægtig med flair for økonomi og ITRobot Fuldmægtig med flair for økonomi og IT Vil du gerne arbejde med statslig styring og administration i praksis? Så har vi måske stillingen til dig. Hos os får du mulighed for at prøve kræfter med alle aspekter af, hvordan man driver en statslig institution både i forhold til økonomi og IT. Om os Danmarks Akkrediteringsinstitution er en mindre statslig institution med godt 40 medarbejdere på Uddannelses- og Forskningsministeriets ressortområde. Vi arbejder med kvalitetssikring af de videregående uddannelser i Danmark til gavn for både de studerende og det danske samfund. Vi har en uformel omgangstone og en høj grad af selvledelse. Du vil således få stor indflydelse på din egen opgaveløsning og prioriteringen af arbejdsopgaverne. Samtidig lægger vi vægt på en god balance mellem arbejdsliv og privatliv. Arbejdsopgaverne Du kommer til at indgå i et tæt samarbejde med dine nye kollegaer om vores økonomistyring og IT samt opfølgningen på vores mål- og resultatplaner. De konkrete arbejdsopgaver vil blive tilpasset dine kompetencer, men stillingen indeholder i udgangspunktet følgende opgaver: Budgetlægning og udgiftsopfølgning Udarbejdelse af ledelsesinformation og analyser til brug for ledelsen Controlling af mål- og resultatplaner Udvikling af IT-strategi og systemportefølje Ansvar for opdatering af databaser og IT-systemer mv. Deltagelse i både interne og eksterne netværk om IT og data mv. Om dig Du er analytisk skarp og god til at bevare overblikket, selvom du har mange bolde i luften, ligesom du har sans for detaljen. Vi lægger samtidig vægt på, at du er udadvendt og har et godt humør. Du har en økonomisk eller samfundsvidenskabelig uddannelse (fx cand.merc., cand.scient.adm. eller cand.scient.pol.). Du kan både være nyuddannet eller have nogle års erfaring. Det afgørende er, at du udviser engagement og har lyst til at gøre en forskel i det daglige arbejde. Du skal også have flair for IT og lyst til at arbejde med en fortsat udvikling af vores systemportefølje samt brugen af systemerne. Erfaring med Access-databaser og SQL er en fordel, men ikke et krav. Vil du vide mere om stillingen Hvis du gerne vil vide mere om stillingen og dens indhold, er du velkommen til at kontakte vores økonomichef Sune Asrild på telefon 7231 8848 eller sua@akkr.dk. Ansøgningsfrist Frist for indsendelse af ansøgning til stillingen er mandag den 25. februar 2019 kl. 12.00. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 10. Stillingen er til besættelse snarest muligt. Løn- og ansættelsesvilkår Du bliver ansat som fuldmægtig i henhold til gældende overenskomst. Ved ansættelsen kan der forhandles et tillæg, der passer til dine kvalifikationer. Vi ønsker at fremme ligestillingen i alle dens aspekter. Derfor opfordres alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingerne. Vi gør opmærksom på, at Danmarks Akkrediteringsinstitution er omfattet af regeringens planer om udflytning af statslige arbejdspladser. Institutionen flytter derfor fra København til Holbæk medio 2020.Fuldmægtig med flair for økonomi og IT

Vil du gerne arbejde med statslig styring og administration i praksis? Så har vi måske stillingen til dig. Hos os får du mulighed for at prøve kræfter med alle aspekter af, hvordan man driver en statslig institution både i forhold til økonomi og IT.

Om os
Danmarks Akkrediteringsinstitution er en mindre statslig institution med godt 40 medarbejdere på Uddannelses- og Forskningsministeriets ressortområde. Vi arbejder med kvalitetssikring af de videregående uddannelser i Danmark til gavn for både de studerende og det danske samfund.

Vi har en uformel omgangstone og en høj grad af selvledelse. Du vil således få stor indflydelse på din egen opgaveløsning og prioriteringen af arbejdsopgaverne. Samtidig lægger vi vægt på en god balance mellem arbejdsliv og privatliv.

Arbejdsopgaverne
Du kommer til at indgå i et tæt samarbejde med dine nye kollegaer om vores økonomistyring og IT samt opfølgningen på vores mål- og resultatplaner. De konkrete arbejdsopgaver vil blive tilpasset dine kompetencer, men stillingen indeholder i udgangspunktet følgende opgaver:
  • Budgetlægning og udgiftsopfølgning
  • Udarbejdelse af ledelsesinformation og analyser til brug for ledelsen
  • Controlling af mål- og resultatplaner
  • Udvikling af IT-strategi og systemportefølje
  • Ansvar for opdatering af databaser og IT-systemer mv.
  • Deltagelse i både interne og eksterne netværk om IT og data mv.
Om dig
Du er analytisk skarp og god til at bevare overblikket, selvom du har mange bolde i luften, ligesom du har sans for detaljen. Vi lægger samtidig vægt på, at du er udadvendt og har et godt humør. Du har en økonomisk eller samfundsvidenskabelig uddannelse (fx cand.merc., cand.scient.adm. eller cand.scient.pol.).

Du kan både være nyuddannet eller have nogle års erfaring. Det afgørende er, at du udviser engagement og har lyst til at gøre en forskel i det daglige arbejde.

Du skal også have flair for IT og lyst til at arbejde med en fortsat udvikling af vores systemportefølje samt brugen af systemerne. Erfaring med Access-databaser og SQL er en fordel, men ikke et krav.

Vil du vide mere om stillingen
Hvis du gerne vil vide mere om stillingen og dens indhold, er du velkommen til at kontakte vores økonomichef Sune Asrild på telefon 7231 8848 eller sua@akkr.dk.

Ansøgningsfrist
Frist for indsendelse af ansøgning til stillingen er mandag den 25. februar 2019 kl. 12.00.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 10. Stillingen er til besættelse snarest muligt.

Løn- og ansættelsesvilkår
Du bliver ansat som fuldmægtig i henhold til gældende overenskomst. Ved ansættelsen kan der forhandles et tillæg, der passer til dine kvalifikationer.

Vi ønsker at fremme ligestillingen i alle dens aspekter. Derfor opfordres alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingerne.

Vi gør opmærksom på, at Danmarks Akkrediteringsinstitution er omfattet af regeringens planer om udflytning af statslige arbejdspladser. Institutionen flytter derfor fra København til Holbæk medio 2020.


Danmarks AkkrediteringsinstitutionKøbenhavn K2019-01-28T00:00:002019-02-27T00:00:00
329951907SmartLearning søger udvikler til digitalt læringsteamRobot SmartLearning søger en projektmedarbejder, der skal have fokus på at udvikle digitalt indhold til vores uddannelser. Har du en uddannelse inden for det pædagogiske område og erfaring med undervisning eller formidling? Så er du måske den kollega, som vi søger. Om jobbet En af dine primære opgaver vil være at deltage i udvikling og produktion af digitale læringsobjekter og didaktisk sparring med undervisere om strukturering af undervisningsforløb. Du skal indgå i et anerkendende og respektfuldt samarbejde med vores undervisere. Det er en fordel, hvis du har erfaring med at kommunikere og motivere i forhold til forandringsprocesser. Du kommer til at arbejde tæt sammen med vores undervisere om udvikling af digitale læringsobjekter som quizzer, afstemninger, interaktive videoer og peer to peer-øvelser i vores learning management system Moodle. Om dig Du er udadvendt og har nemt ved at agere i et fagligt samarbejde med interne og eksterne undervisere. Du har en respektfuld tilgang til menneskelige og pædagogiske forskelle. Det er ikke afgørende, at du er et teknisk geni og kan det hele på forhånd. Det er vigtigere for os, at du har lyst til og mod på at lære nyt. Løn- og ansættelsesvilkår Du bliver ansat og aflønnet efter den gældende overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation. Du bliver ansat ved Copenhagen Business Academy (Cphbusiness), der har det institutionelle ansvar for SmartLearnings aktiviteter. Cphbusiness er landets største erhvervsakademi. Cphbusiness er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk oprindelse til at søge stillingen. Stillingen er en projektstilling på fuld tid i et år. Vi ønsker stillingen besat pr. 15. april 2019 eller snarest derefter. Dit arbejdssted vil være Cphbusiness Søerne, Nansensgade 19, København K. Vil du vide mere? Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Tue Bjerl Nielsen på e-mail: tbn@smartlearning.dk. Sådan søger du Vi vil bede dig søge jobbet via nedenstående link. Ansøgningsfristen er søndag den 24. februar 2019. Samtaler vil blive afholdt umiddelbart efter ansøgningsfristen ________________________________________ Om SmartLearning og de uddannelser, vi udbyder SmartLearning er et samarbejde mellem landets otte erhvervsakademier om udbud af akademi- og diplomuddannelser online. Vi er en af landets største udbydere af kompetencegivende online uddannelse. Derudover står vi i spidsen for et projekt- og ressourcecenter, som servicerer hele erhvervsakademisektoren. Læs mere om os på www.smartlearning.dkSmartLearning søger en projektmedarbejder, der skal have fokus på at udvikle digitalt indhold til vores uddannelser.

Har du en uddannelse inden for det pædagogiske område og erfaring med undervisning eller formidling? Så er du måske den kollega, som vi søger.

Om jobbet
En af dine primære opgaver vil være at deltage i udvikling og produktion af digitale læringsobjekter og didaktisk sparring med undervisere om strukturering af undervisningsforløb. Du skal indgå i et anerkendende og respektfuldt samarbejde med vores undervisere. Det er en fordel, hvis du har erfaring med at kommunikere og motivere i forhold til forandringsprocesser.
Du kommer til at arbejde tæt sammen med vores undervisere om udvikling af digitale læringsobjekter som quizzer, afstemninger, interaktive videoer og peer to peer-øvelser i vores learning management system Moodle.

Om dig
Du er udadvendt og har nemt ved at agere i et fagligt samarbejde med interne og eksterne undervisere. Du har en respektfuld tilgang til menneskelige og pædagogiske forskelle. Det er ikke afgørende, at du er et teknisk geni og kan det hele på forhånd. Det er vigtigere for os, at du har lyst til og mod på at lære nyt.

Løn- og ansættelsesvilkår
Du bliver ansat og aflønnet efter den gældende overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation.

Du bliver ansat ved Copenhagen Business Academy (Cphbusiness), der har det institutionelle ansvar for SmartLearnings aktiviteter. Cphbusiness er landets største erhvervsakademi. Cphbusiness er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk oprindelse til at søge stillingen.

Stillingen er en projektstilling på fuld tid i et år.
Vi ønsker stillingen besat pr. 15. april 2019 eller snarest derefter.

Dit arbejdssted vil være Cphbusiness Søerne, Nansensgade 19, København K.

Vil du vide mere?
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Tue Bjerl Nielsen på e-mail: tbn@smartlearning.dk.

Sådan søger du
Vi vil bede dig søge jobbet via nedenstående link.

Ansøgningsfristen er søndag den 24. februar 2019.

Samtaler vil blive afholdt umiddelbart efter ansøgningsfristen
________________________________________

Om SmartLearning og de uddannelser, vi udbyder

SmartLearning er et samarbejde mellem landets otte erhvervsakademier om udbud af akademi- og diplomuddannelser online. Vi er en af landets største udbydere af kompetencegivende online uddannelse. Derudover står vi i spidsen for et projekt- og ressourcecenter, som servicerer hele erhvervsakademisektoren.

Læs mere om os på www.smartlearning.dk



Copenhagen Business AcademyKøbenhavn K2019-01-31T00:00:002019-02-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Akademisk medarbejder til Afdeling for Strategisk Folkesundhed

Afdeling for Strategisk Folkesundhed

København N
Har du lyst til at være med til at skabe bedre livskvalitet og bryde med den sociale ulighed i sundhed blandt københavnerne? Så er du måske vores nye medarbejder i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen, Center for Sundhed. Vi søger en selvstændig genera...
Indrykket:6. februar 2019
Udløbsdato:20. februar 2019

Postdoc/videnskabelig medarbejder til etablering af dansk-svensk mandlig infertilitetskohorte ved Arbejds- og Miljømedicinsk Afdeling, Bispebjerg Hospital

Bispebjerg Hospital

København NV
Ved Arbejds- og Miljømedicinsk Afdeling (AMED) er en 2 1 2-årig fuldtidsstilling ledig til besættelse pr. 1.4.2019 eller snarest derefter. Stillingen er finansieret af ReproUnion 2.0. Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge. Sammen med reprodukt...
Indrykket:29. januar 2019
Udløbsdato:24. februar 2019

Centerchef til Sundhedsstyrelsen

Sundhedsstyrelsen

København S
Vil du være med til at skabe sundhed for alle i Danmark? Brænder du for at skabe et bedre sundhedsvæsen, har du solid indsigt på området og vil du være med til at gøre en forskel? Så er du måske vores nye centerchef. Om os At sætte rammer og retning...
Indrykket:29. januar 2019
Udløbsdato:23. februar 2019

Fuldmægtig med flair for økonomi og IT

Danmarks Akkrediteringsinstitution

København K
Fuldmægtig med flair for økonomi og IT Vil du gerne arbejde med statslig styring og administration i praksis? Så har vi måske stillingen til dig. Hos os får du mulighed for at prøve kræfter med alle aspekter af, hvordan man driver en statslig instit...
Indrykket:28. januar 2019
Udløbsdato:27. februar 2019

SmartLearning søger udvikler til digitalt læringsteam

Copenhagen Business Academy

København K
SmartLearning søger en projektmedarbejder, der skal have fokus på at udvikle digitalt indhold til vores uddannelser. Har du en uddannelse inden for det pædagogiske område og erfaring med undervisning eller formidling? Så er du måske den kollega, som...
Indrykket:31. januar 2019
Udløbsdato:24. februar 2019