Akutinstitutionen Udsigten søger selvstændig og struktureret studentermedhjælper med gode regnefærdigheder til en midlertidig stilling på 9 måneder

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kan du lide tal og regnskab, og vil du have ansvar for lette administrative opgaver, herunder særligt at sikre at kassen optælles og afstemmes ugentligt og sørge for koordinering, indkøb og scanning af bilag. Så er du måske den studentermedhjælper, vi søger på Udsigten.

Du vil blive en del af en institution, som gør en forskel for udsatte unge mellem 13 og 23 år, der befinder sig i kritiske situationer, og der har behov for omfattende socialpædagogisk støtte og et sted at bo akut.

Udsigten er en døgninstitution med akutfunktion forankret i Center for Brobygning, Rådgivning og Fleksible Indsatser (BROFI) i Borgercenter Børn og Unge, Socialforvaltningen i Københavns kommune.

Administrative regnskabsopgaver
Vi forestiller os at du arbejder struktureret og alsidigt med flere administrative opgaver, herunder både rutineopgaver og mere alsidige administrative opgaver:

  • Optælling/afstemning af kassen.
  • Udfyldelse af kassebogsbilag for to afdelinger, samt scanning af kvitteringer. 
  • Biler: Kontakt og koordinering med værksted ifm. reparation m.m.
  • Indkøb via kvantum, kontor artikler m.m.
  • Afstemning af dankort kvitteringer, samt scanning af bilag

Struktureret, ansvarsbevidst og selvstændig
Du er måske i gang med din uddannelse i administration, erhvervsøkonomi, regnskab eller lignende, og du har gode regnefærdigheder kombineret med, at du ønsker praktisk erfaring med bogføring og regnskab. Du bliver en del af en lille afdeling på 25 kolleger med tæt dialog og kontakt til ledelsen.

Som person arbejder du selvstændigt og ansvarsbevidst ved at sikre, at tallene og kassen stemmer. Du er god til at koordinere, og kan selvstændigt administrere din tid, så du kommer i mål med alle opgaver. Du trives med administrative opgaver, uanset om det er tastninger og udregninger i excel, eller om det er scanning af bilag. Da du kommer til at arbejder i forskellige administrative systemer, kræver det gode it-kundskaber.

Du bliver en del af en god medarbejdergruppe, der professionelt arbejder for hinanden og de unge – og hvor den respektfulde og humoristiske tilgang er i højsæde. Vi er en arbejdsplads, der tænker mangfoldighed som en styrke, og hvor de forskellige fagligheder spiller sammen til gavn for den unge, og som er med til at udvikle vores arbejdsplads og hinanden.

Hvis du vil vide mere
Du kan få yderligere information om stillingerne ved at kontakte institutionsleder Anja Svendsen på 2614 5182. Du kan også læse mere om os og vores arbejde på https://centerforforebyggelseograadgivning.kk.dk/artikel/udsigten

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er midlertidig på 9 måneder med tiltrædelse hurtigst muligt, og er på 10 timer ugentligt. Vi er selvfølgelig fleksible i forhold til studiet, men tænker ideelt set at du kommer på arbejde to eller tre gange om ugen.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og kvalifikationer.

Vedlæg ansøgning og CV og søg via linket senest søndag den 5. december 2021

Der afholdes ansættelsessamtaler i uge 49/50.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Akutinstitutionen Udsigten søger selvstændig og struktureret studentermedhjælper med gode regnefærdigheder til en midlertidig stilling på 9 måneder

Kan du lide tal og regnskab, og vil du have ansvar for lette administrative opgaver, herunder særligt at sikre at kassen optælles og afstemmes ugentligt og sørge for koordinering, indkøb og scanning af bilag. Så er du måske den studentermedhjælper, vi søger på Udsigten.

Du vil blive en del af en institution, som gør en forskel for udsatte unge mellem 13 og 23 år, der befinder sig i kritiske situationer, og der har behov for omfattende socialpædagogisk støtte og et sted at bo akut.

Udsigten er en døgninstitution med akutfunktion forankret i Center for Brobygning, Rådgivning og Fleksible Indsatser (BROFI) i Borgercenter Børn og Unge, Socialforvaltningen i Københavns kommune.

Administrative regnskabsopgaver
Vi forestiller os at du arbejder struktureret og alsidigt med flere administrative opgaver, herunder både rutineopgaver og mere alsidige administrative opgaver:

  • Optælling/afstemning af kassen.
  • Udfyldelse af kassebogsbilag for to afdelinger, samt scanning af kvitteringer. 
  • Biler: Kontakt og koordinering med værksted ifm. reparation m.m.
  • Indkøb via kvantum, kontor artikler m.m.
  • Afstemning af dankort kvitteringer, samt scanning af bilag

Struktureret, ansvarsbevidst og selvstændig
Du er måske i gang med din uddannelse i administration, erhvervsøkonomi, regnskab eller lignende, og du har gode regnefærdigheder kombineret med, at du ønsker praktisk erfaring med bogføring og regnskab. Du bliver en del af en lille afdeling på 25 kolleger med tæt dialog og kontakt til ledelsen.

Som person arbejder du selvstændigt og ansvarsbevidst ved at sikre, at tallene og kassen stemmer. Du er god til at koordinere, og kan selvstændigt administrere din tid, så du kommer i mål med alle opgaver. Du trives med administrative opgaver, uanset om det er tastninger og udregninger i excel, eller om det er scanning af bilag. Da du kommer til at arbejder i forskellige administrative systemer, kræver det gode it-kundskaber.

Du bliver en del af en god medarbejdergruppe, der professionelt arbejder for hinanden og de unge – og hvor den respektfulde og humoristiske tilgang er i højsæde. Vi er en arbejdsplads, der tænker mangfoldighed som en styrke, og hvor de forskellige fagligheder spiller sammen til gavn for den unge, og som er med til at udvikle vores arbejdsplads og hinanden.

Hvis du vil vide mere
Du kan få yderligere information om stillingerne ved at kontakte institutionsleder Anja Svendsen på 2614 5182. Du kan også læse mere om os og vores arbejde på https://centerforforebyggelseograadgivning.kk.dk/artikel/udsigten

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er midlertidig på 9 måneder med tiltrædelse hurtigst muligt, og er på 10 timer ugentligt. Vi er selvfølgelig fleksible i forhold til studiet, men tænker ideelt set at du kommer på arbejde to eller tre gange om ugen.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og kvalifikationer.

Vedlæg ansøgning og CV og søg via linket senest søndag den 5. december 2021

Der afholdes ansættelsessamtaler i uge 49/50.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.