Albertshøj plejecenter søger social og sundhedsassistenter

Vi er på ingen måde et kedeligt plejecenter…

Her er både kollegaer og opgaver mangfoldige og farverige. Vi søger social- og sundhedsassistenter, der vil bidrage til vores hverdag. 

Plejecenteret har super fede rammer, huset stod færdigbygget i 2016, og indeholder 81 boliger fordelt på 8 grupper. Huset er bygget med velfærdsteknologiske løsninger, tiltænkt til at skabe en god dagligdag for borger og medarbejdere. Vi er for lidt over et år siden, overgået til omsorgssystemet CURA.

Plejecentret ligger tæt på Albertslund centrum, så der er muligheder for at skabe aktiviteter med plejehjemsbeboere ude i det aktive samfundslivs, og så det er nemt at komme til og fra arbejde med offentlig transport. 

Vi søger den rette social og sundhedsassistent, der vil kunne deltage og bidrage til vores arbejdsfællesskab, så der sker udvikling for gruppen og trivslen.

Det kunne være dig, der har mange års erfaring, alternativt kunne det også være dig, der er nyuddannet, da vi har et kompetenceudviklingsprogram, som vil være med til at klæde dig på til de arbejdsopgaver der venter.

Vi søger assistenter, der kan arbejde enten som dag eller aftenvagter. På mellem 28 – 37 timer.  Som aftenvagt arbejder man i et fast 5-2 rul, som dagvagt er der mulighed for at vælge at arbejde hver 2. eller 3. weekend.

Det der kendetegner os:

  • Vi er en dynamisk arbejdsplads, med den form for struktur det tillader.
  • Vi har et kollegasammenhold, hvor vi er hjælpsomme, fleksible, har en høj faglighed og stabilitet. 
  • Du vil få en leder der er deltagende, medinddragende, problemløsende og autentisk. Vi sætter en ære i, at være med til at udvikle vores medarbejdere. 
Du er velkommen til at ringe, for at træffe en aftale om at komme på besøg, til en kop kaffe og rundvisning, inden du sender din ansøgning. 

Kontakt afdelingsleder Mette Christensen tlf. 51 66 33 36 eller afdelingsleder Jane Rostock tlf: 40 49 48 03, for rundvisning og en kop kaffe.

Samtaler vil blive afholdt løbende, sidste frist for at komme i betragtning er 29. Februar 2020.

Det er en del af Albertslund Kommunes ansættelsespolitik, at fremme lige kønsfordeling og etnisk ligestilling.

I August 2020 indfører Albertslund kommune røgfri arbejdstid.  


 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330159615Phoenix-08bae9fb12020-01-17T14:00:44.877Albertshøj plejecenter søger social og sundhedsassistenterVi er på ingen måde et kedeligt plejecenter…

Her er både kollegaer og opgaver mangfoldige og farverige. Vi søger social- og sundhedsassistenter, der vil bidrage til vores hverdag. 

Plejecenteret har super fede rammer, huset stod færdigbygget i 2016, og indeholder 81 boliger fordelt på 8 grupper. Huset er bygget med velfærdsteknologiske løsninger, tiltænkt til at skabe en god dagligdag for borger og medarbejdere. Vi er for lidt over et år siden, overgået til omsorgssystemet CURA.

Plejecentret ligger tæt på Albertslund centrum, så der er muligheder for at skabe aktiviteter med plejehjemsbeboere ude i det aktive samfundslivs, og så det er nemt at komme til og fra arbejde med offentlig transport. 

Vi søger den rette social og sundhedsassistent, der vil kunne deltage og bidrage til vores arbejdsfællesskab, så der sker udvikling for gruppen og trivslen.

Det kunne være dig, der har mange års erfaring, alternativt kunne det også være dig, der er nyuddannet, da vi har et kompetenceudviklingsprogram, som vil være med til at klæde dig på til de arbejdsopgaver der venter.

Vi søger assistenter, der kan arbejde enten som dag eller aftenvagter. På mellem 28 – 37 timer.  Som aftenvagt arbejder man i et fast 5-2 rul, som dagvagt er der mulighed for at vælge at arbejde hver 2. eller 3. weekend.

Det der kendetegner os:
  • Vi er en dynamisk arbejdsplads, med den form for struktur det tillader.
  • Vi har et kollegasammenhold, hvor vi er hjælpsomme, fleksible, har en høj faglighed og stabilitet. 
  • Du vil få en leder der er deltagende, medinddragende, problemløsende og autentisk. Vi sætter en ære i, at være med til at udvikle vores medarbejdere. 
Du er velkommen til at ringe, for at træffe en aftale om at komme på besøg, til en kop kaffe og rundvisning, inden du sender din ansøgning. 

Kontakt afdelingsleder Mette Christensen tlf. 51 66 33 36 eller afdelingsleder Jane Rostock tlf: 40 49 48 03, for rundvisning og en kop kaffe.

Samtaler vil blive afholdt løbende, sidste frist for at komme i betragtning er 29. Februar 2020.

Det er en del af Albertslund Kommunes ansættelsespolitik, at fremme lige kønsfordeling og etnisk ligestilling.

I August 2020 indfører Albertslund kommune røgfri arbejdstid.  


 

Vi er på ingen måde et kedeligt plejecenter . Her er både kollegaer og opgaver mangfoldige og farverige. Vi søger social- og sundhedsassistenter, der vil bidrage til vores hverdag. Plejecenteret har super fede rammer, huset stod færdigbygget i 2016, og indeholder 81 boliger fordelt på 8 grupper. Huset er bygget med velfærdsteknologiske løsninger, tiltænkt til at skabe en god dagligdag for borger og medarbejdere. Vi er for lidt over et år siden, overgået til omsorgssystemet CURA.Plejecentret ligger tæt på Albertslund centrum, så der er muligheder for at skabe aktiviteter med plejehjemsbeboere ude i det aktive samfundslivs, og så det er nemt at komme til og fra arbejde med offentlig transport. Vi søger den rette social og sundhedsassistent, der vil kunne deltage og bidrage til vores arbejdsfællesskab, så der sker udvikling for gruppen og trivslen.Det kunne være dig, der har mange års erfaring, alternativt kunne det også være dig, der er nyuddannet, da vi har et kompetenceudviklingsprogram, som vil være med til at klæde dig på til de arbejdsopgaver der venter.Vi søger assistenter, der kan arbejde enten som dag eller aftenvagter. På mellem 28 37 timer. Som aftenvagt arbejder man i et fast 5-2 rul, som dagvagt er der mulighed for at vælge at arbejde hver 2. eller 3. weekend.Det der kendetegner os: Vi er en dynamisk arbejdsplads, med den form for struktur det tillader. Vi har et kollegasammenhold, hvor vi er hjælpsomme, fleksible, har en høj faglighed og stabilitet. Du vil få en leder der er deltagende, medinddragende, problemløsende og autentisk. Vi sætter en ære i, at være med til at udvikle vores medarbejdere. Du er velkommen til at ringe, for at træffe en aftale om at komme på besøg, til en kop kaffe og rundvisning, inden du sender din ansøgning. Kontakt afdelingsleder Mette Christensen tlf. 51 66 33 36 eller afdelingsleder Jane Rostock tlf: 40 49 48 03, for rundvisning og en kop kaffe.Samtaler vil blive afholdt løbende, sidste frist for at komme i betragtning er 29. Februar 2020.Det er en del af Albertslund Kommunes ansættelsespolitik, at fremme lige kønsfordeling og etnisk ligestilling.I August 2020 indfører Albertslund kommune røgfri arbejdstid.10Phoenix08bae9fb101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-21T00:00:000010https://albertslund.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=c58a3e10-3bce-42f0-8bf7-a131a588f6510EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3693754Sundhed, Pleje og Omsorg11Nordmarks Alle 12620AlbertslundDKDanmarkORS/08bae9fb_logo.gifORS/Small/08bae9fb_logo.gif0
mette.christensen@albertslund.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent10001887109EmplyMinimum252b99a2-259f-44ad-a2dd-075b2b8d52e2_391400017-01-2020001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=08bae9fbhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=08bae9fbhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=08bae9fb&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=08bae9fb&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Pleje_og_omsorg/2.jpgAlbertshøj plejecenter søger social og sundhedsassistenter12008011Dansk3Læse/ tale346017Social- og sundhedsassistent25Offentlig administration77Pleje og omsorg363948608Mette Christensenmette.christensen@albertslund.dkDanmarkDanmark330171765Ballerup hjemmepleje søger afløsereBasic Vi søger afløsere til Ballerup hjemmepleje. Du er uddannet social- og sundhedsassistent eller social- og sundhedshjælper. Elever på sundhedsuddannelser og sygeplejestuderende (fra 4 semester) er velkomne til også at søge.VI TILBYDER En spændende hverdag med gode kollegaer Deltagelse i en forandringsproces, som sætter borgeren i centrum Faglighed og kvalitet i opgaveløsningen For den faglærte er tilknytning også en mulighed for at stifte bekendtskab med Ballerup hjemmepleje, hvis du senere ønsker fast ansættelse Studerende elever får mulighed for at få indblik i arbejdsopgaver de vil møde i deres kommende profession. VI SØGER PERSONER DER Er uddannet social- og sundhedsassistent -hjælper og studerende elever med funktion som ikke faglært hjælper Er selvstændig og samtidig teamspiller Er robust og omstillingsparat samt rumme en stor mængde empati LIDT OM OSDer er 3 teams i det kroniske område, hvor vi hovedsageligt har borgere med diabetes, cancer, KOL og hjerte-kar sygdomme. Vores teams består af engagerede social- og sundhedshjælpere og social- og sundhedsassistenter, som i et tværfagligt fællesskab med sygeplejersker varetager de ydelser borgerne har fået visiteret. Der er spændende, udfordrende og komplicerede sundhedsfaglige opgaver hos borgerne. LØN OG ANS TTELSELøn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisationYDERLIGERE INFORMATIONRing og hør mere om jobbet hos teamleder Peter Dzougov på telefon 7230 9460, teamleder Lisbeth Jallbjørn på telefon 7230 9430 eller teamleder Anette Pedersen på telefon 7230 9060.ANSØGNINGSFRIST: 1. MARTS 2020 KL. 12.00 Ansættelsessamtaler afholder vi løbende.Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på send ansøgning og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.Vi søger afløsere til Ballerup hjemmepleje. Du er uddannet social- og sundhedsassistent eller social- og sundhedshjælper. Elever på sundhedsuddannelser og sygeplejestuderende (fra 4 semester) er velkomne til også at søge.

VI TILBYDER
  • En spændende hverdag med gode kollegaer
  • Deltagelse i en forandringsproces, som sætter borgeren i centrum
  • Faglighed og kvalitet i opgaveløsningen
  • For den faglærte er tilknytning også en mulighed for at stifte bekendtskab med Ballerup hjemmepleje, hvis du senere ønsker fast ansættelse
  • Studerende/elever får mulighed for at få indblik i arbejdsopgaver de vil møde i deres kommende profession.

VI SØGER PERSONER DER
  • Er uddannet social- og sundhedsassistent/-hjælper og studerende/elever med funktion som ikke faglært hjælper
  • Er selvstændig og samtidig teamspiller
  • Er robust og omstillingsparat samt rumme en stor mængde empati

LIDT OM OS
Der er 3 teams i det kroniske område, hvor vi hovedsageligt har borgere med diabetes, cancer, KOL og hjerte-kar sygdomme. Vores teams består af engagerede social- og sundhedshjælpere og social- og sundhedsassistenter, som i et tværfagligt fællesskab med sygeplejersker varetager de ydelser borgerne har fået visiteret. Der er spændende, udfordrende og komplicerede sundhedsfaglige opgaver hos borgerne. 

LØN OG ANSÆTTELSE
Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation

YDERLIGERE INFORMATION
Ring og hør mere om jobbet hos teamleder Peter Dzougov på telefon 7230 9460, teamleder Lisbeth Jallbjørn på telefon 7230 9430 eller teamleder Anette Pedersen på telefon 7230 9060.

ANSØGNINGSFRIST: 1. MARTS 2020 – KL. 12.00 
Ansættelsessamtaler afholder vi løbende.

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.

Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.
 

ORS/Small/f76a5f05_logo.jpegHjemmeplejenBallerup2020-02-05T10:03:28.8132020-03-01T00:00:00
330173775Social- og sundhedsassistent til dagvagtBasic Kirstinehaven er et godt sted at bo og et godt sted at arbejde, fordi alle tager individuelle hensyn og ser det enkelte menneske. Kirstinehaven er et lille hyggeligt plejecenter midt i Ballerup nær stationen og tæt på Ballerup Centeret. Vi har 39 beboere fordelt på 3 etager. Vi holder jævnligt beboerkonferencer, hvor vi sætter beboeren i centrum. Dette gør vi i håb om, at kunne øge de ældres trivsel og skabe små stjernestunder for dem midt i en hverdag med de udfordringer der er, når man lever med en demenssygdom.Har du lyst til, at arbejde sammen med superdygtige kolleger om at gøre en forskel for ældre mennesker med demenssygdomme og deres pårørende? Har du lyst til at være med til at skabe stjernestunder for vores beboere, så opnormerer vi lige nu.Du skal være uddannet social- og sundhedsassistent, være stabil, fleksibel, dygtig og kompetent samt vigtigst af alt - have lyst til at arbejde med demente beboere. Det drejer sig om en fast stilling i dagvagt på 30 37 t uge med weekendvagt hver 3. uge. Stillingen er til besættelse hurtigst muligt.Demensrejseholdet har været hos os i efteråret og har uddannet en gruppe medarbejdere til at se nye perspektiver på personcentreret omsorg og livskvalitet.Vi er desuden optaget af t hus tankegangen, hjælper hinanden på tværs og vores værdigrundlag forsøger vi at gøre oprigtigt og levende.Mange kolleger har fejret både 10, 15, 20 og 25 års jubilæum, og det er vigtigt for os, at vi har en positiv og anerkendende tilgang til hinanden i samspil med beboere og pårørende. Hverdagens helte er ansat hos os, og vi er både sygeplejersker, social- og sundhedsassistenter -hjælpere, pædagoger, elever og studerende. Vi vægter en høj faglighed og gør brug af alles kompetencer.Som ny kollega, vil du blive knyttet til en fast mentor, som vil være din vejleder og sparringspartner i din introduktionsperiode.LØN- OG ANS TTELSESVILKÅRLøn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.YDERLIGERE INFORMATIONHvis du vil vide mere om os, så kig forbi vores hjemmeside ballerup.dk kirstinehavenDu er også velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Bettina Hansen på telefon 4477 3661 - også hvis du gerne lige vil mærke stemningen hos os, inden du søger? Vi giver gerne en rundvisning.ANSØGNINGSFRIST: 21. FEBRUAR 2020Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på send ansøgning og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.”Kirstinehaven er et godt sted at bo og et godt sted at arbejde, fordi alle tager individuelle hensyn og ser det enkelte menneske.”

Kirstinehaven er et lille hyggeligt plejecenter midt i Ballerup nær stationen og tæt på Ballerup Centeret. Vi har 39 beboere fordelt på 3 etager. Vi holder jævnligt beboerkonferencer, hvor vi sætter beboeren i centrum. Dette gør vi i håb om, at kunne øge de ældres trivsel og skabe små stjernestunder for dem midt i en hverdag med de udfordringer der er, når man lever med en demenssygdom.

Har du lyst til, at arbejde sammen med superdygtige kolleger om at gøre en forskel for ældre mennesker med demenssygdomme og deres pårørende? Har du lyst til at være med til at skabe stjernestunder for vores beboere, så opnormerer vi lige nu.

Du skal være uddannet social- og sundhedsassistent, være stabil, fleksibel, dygtig og kompetent samt vigtigst af alt - have lyst til at arbejde med demente beboere. Det drejer sig om en fast stilling i dagvagt på 30–37 t/uge med weekendvagt hver 3. uge. Stillingen er til besættelse hurtigst muligt.

Demensrejseholdet har været hos os i efteråret og har uddannet en gruppe medarbejdere til at se nye perspektiver på personcentreret omsorg og livskvalitet.

Vi er desuden optaget af Ét hus tankegangen, hjælper hinanden på tværs og vores værdigrundlag forsøger vi at gøre oprigtigt og levende.

Mange kolleger har fejret både 10, 15, 20 og 25 års jubilæum, og det er vigtigt for os, at vi har en positiv og anerkendende tilgang til hinanden i samspil med beboere og pårørende. Hverdagens helte er ansat hos os, og vi er både sygeplejersker, social- og sundhedsassistenter/-hjælpere, pædagoger, elever og studerende. Vi vægter en høj faglighed og gør brug af alles kompetencer.

Som ny kollega, vil du blive knyttet til en fast mentor, som vil være din vejleder og sparringspartner i din introduktionsperiode.

LØN- OG ANSÆTTELSESVILKÅR
Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

YDERLIGERE INFORMATION
Hvis du vil vide mere om os, så kig forbi vores hjemmeside ballerup.dk/kirstinehaven

Du er også velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Bettina Hansen på telefon 4477 3661 - også hvis du gerne lige vil mærke stemningen hos os, inden du søger? Vi giver gerne en rundvisning.

ANSØGNINGSFRIST: 21. FEBRUAR 2020

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.

Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.
 

ORS/Small/9cdb3e25_logo.jpegPlejecenter KirstinehavenBallerup2020-02-07T12:05:27.5072020-02-21T00:00:00
330174006Rehabiliteringsafdelingen i Albertslund, søger en faglig koordinator med uddannelsesbaggrund som social og sundhedsassistent.Basic Rehabiliteringsafdelingen i Albertslund har 12 pladser, med et stort flow af borgere, til rehabilitering og aflastning.Borgerne visiteres primært efter en hospitalsindlæggelse, til et forløb på rehabiliteringsafdelingen.Forløbet har fokus på rehabilitering, hvor der sammen med borger sættes mål, og delmål for opholdet, med udgangspunkt i hele borgerens livssituation. Formålet er, at borger i løbet af kort tid igen kan mestre sit liv og komme hjem i egen bolig med de rigtige hjælpemidler og den nødvendige hjælp.Afdelingen er beliggende tæt på Albertslund station, i det nye sundhedshus der blev indviet januar 2016, med nye flotte lokaler, og velfærdsteknologiske hjælpemidler.Der er ansat sygeplejersker, social og sundhedsassistenter, fysioterapeuter, ergoterapeut og køkkenassistent på afdelingen, og der er social og sundhedsassistentelever samt sygeplejestuderende. Den faglige koordinators opgave, er at sørge for den daglige drift af afdelingen. I hverdagen betyder det, at koordinere i forhold personale, elever, sygeplejefaglige opgaver og administrative opgaver således at afdelingens kerneopgave bliver udført bedst muligt.Den faglige koordinators opgaver er typisk: Administrative opgaver: Vagtplanlægning. Herunder udarbejde vagtplan, bestille vagter ved sygdom eller kurser, udarbejde rulleplaner, ferieplaner mm. Sikre faglig høj kvalitet i dokumentationen, ved at lave audit i omsorgssystemet CURA og supervisere kollegaer, der har behov for udvikling til dokumentationen. Bestille diverse forbrugsvarer til afdelingen. Sygeplejefaglige opgaver: Være medansvarlig for at sikre en høj faglig kvalitet i plejen, bl.a. ved at se på kompetencerne og fordele dem. Være midlertidig støtte til afdelingen som medkontaktperson Deltage i relevante møder Vi foretrækker, at: Du er uddannet Social og sundhedsassistent og har nogle års erfaring, det er en fordel hvis ud har akademiuddannelsen. Du har viden og erfaring med rehabilitering, eller erfaring fra primær sektor. Du har særligt flair for at dokumentere, særligt med fokus på borgernes rehabiliterings mål. Vi har CURA-omsorgssystem. Du kan arbejde tværfagligt, fleksibelt og selvstændigt også på tværs af organistationen. Du er initiativrig, tager ansvar og ser muligheder Du kan tale og forstå det danske sprog, og har gode IT-færdigheder. Du er velkommen til at ringe, for at træffe en aftale om at komme på besøg, til en kop kaffe og rundvisning, inden du sender din ansøgning.Kontakt afdelingsleder Mette Christensen tlf. 51 66 33 36, for rundvisning og en kop kaffe.Samtaler vil blive afholdt i uge 12, sidste frist for at komme i betragtning er 15. Marts 2020.Det er en del af Albertslund Kommunes ansættelsespolitik, at fremme lige kønsfordeling og etnisk ligestilling.I August 2020 indfører Albertslund kommune røgfri arbejdstid.Rehabiliteringsafdelingen i Albertslund har 12 pladser, med et stort flow af borgere,  til rehabilitering og aflastning.
Borgerne visiteres primært efter en hospitalsindlæggelse, til et forløb på rehabiliteringsafdelingen.
Forløbet har fokus på rehabilitering, hvor der sammen med borger sættes mål, og delmål for opholdet, med udgangspunkt i hele borgerens livssituation. Formålet er, at borger i løbet af kort tid igen kan mestre sit liv og komme hjem i egen bolig med de rigtige hjælpemidler og den nødvendige hjælp.
Afdelingen er beliggende tæt på Albertslund station, i det nye sundhedshus der blev indviet januar 2016, med nye flotte lokaler, og velfærdsteknologiske hjælpemidler.
Der er ansat sygeplejersker, social og sundhedsassistenter, fysioterapeuter, ergoterapeut og køkkenassistent på afdelingen, og der er social og sundhedsassistentelever samt sygeplejestuderende.
 
Den faglige koordinators opgave, er at sørge for den daglige drift af afdelingen. I hverdagen betyder det, at koordinere i forhold personale, elever, sygeplejefaglige opgaver og administrative opgaver således at afdelingens kerneopgave bliver udført bedst muligt.

Den faglige koordinators opgaver er typisk:

           Administrative opgaver:
  • Vagtplanlægning. Herunder udarbejde vagtplan, bestille vagter ved sygdom eller kurser, udarbejde rulleplaner, ferieplaner mm.
  • Sikre faglig høj kvalitet i dokumentationen, ved at lave audit i omsorgssystemet CURA og supervisere kollegaer, der har behov for udvikling til dokumentationen.
  • Bestille diverse forbrugsvarer til afdelingen.
           Sygeplejefaglige opgaver:
  • Være medansvarlig for at sikre en høj faglig kvalitet i plejen, bl.a. ved at se på kompetencerne og fordele dem.
  • Være midlertidig støtte til afdelingen som medkontaktperson
  • Deltage i relevante møder
 Vi foretrækker, at:
  • Du er uddannet Social og sundhedsassistent og har nogle års erfaring, det er en fordel hvis ud har akademiuddannelsen.
  • Du har viden og erfaring med rehabilitering, eller erfaring fra primær sektor.
  • Du har særligt flair for at dokumentere, særligt med fokus på borgernes rehabiliterings  mål. Vi har CURA-omsorgssystem.
  • Du kan arbejde tværfagligt, fleksibelt og selvstændigt også på tværs af organistationen.
  • Du er initiativrig, tager ansvar og ser muligheder
  • Du kan tale og forstå det danske sprog, og har gode IT-færdigheder.
 
Du er velkommen til at ringe, for at træffe en aftale om at komme på besøg, til en kop kaffe og rundvisning, inden du sender din ansøgning.

Kontakt afdelingsleder Mette Christensen tlf. 51 66 33 36, for rundvisning og en kop kaffe.

Samtaler vil blive afholdt i uge 12, sidste frist for at komme i betragtning er 15. Marts 2020.

Det er en del af Albertslund Kommunes ansættelsespolitik, at fremme lige kønsfordeling og etnisk ligestilling.

I August 2020 indfører Albertslund kommune røgfri arbejdstid. 
 

ORS/Small/e1023d35_logo.gifRehabiliteringsafdelingAlbertslund2020-02-07T15:18:36.1402020-03-13T00:00:00
330175089Leder til Hjemmeplejen i Albertslund KommuneProfile Er du sygeplejerske, eller har du en anden sundhedsfaglig baggrund, og kæres du om det nære? Og brænder du for at gøre en forskel som leder gennem dit fokus på kvalitet, sammenhæng og trivsel i en alsidig hverdag? Så er du måske en af vores to nye dikstriktledere til vores dynamiske lederteam. Hjemmeplejen i Albertslund Kommune er en spændende arbejdsplads med et stærkt fagligt miljø bestående af sygeplejersker, SSA, SSH, studerende, elever, servicemedarbejdere og afløsere. Vi er samlet på n adresse, som emmer af liv, når medarbejderne møder ind til de faste daglige møder. Vi lægger vægt på, at der arbejdes på tværs af fagligheder med fokus på helhedspleje og med afsæt i den rehabiliterende tankegang. Vores medarbejdere er meget dedikerede og fokuserede på at levere den bedste pleje til en bred gruppe af borgere i et multikulturelt miljø. Vi har et godt arbejdsmiljø, hvor der er plads til kollegial hjælp og sparring med mulighed for egen faglig udvikling. Det betyder, at vi har mange medarbejdere med mere end fem års anciennitet og tilfredse elever, der efter endt uddannelse vælger at arbejde hos os. Som distriktsleder bliver du personaleleder for ca. 30 engagerede medarbejdere i dag- og aftenvagt. Her får du ansvar for den daglige drift og ledelse af flere faggrupper i et distrikt med fokus på sparring og løsninger til gode sammenhængende borgerforløb. Arbejdstiden er fleksibel dog med en forventning om, at du deltager i medarbejdernes daglige sparringsmøder, og at du står til rådighed i sjældne nødstilfælde.Om hjemmeplejen og Albertslund Kommune Hjemmeplejen består af fire distrikter og et team for planlægning og visitation samt en stabs enhed, hvor ledelsen er fordelt mellem lederne i værkstedsgården. Du bliver således en del af et lederteam på fem med stort drive, der arbejder tæt sammen, og hvor ledelsesopgaver ofte går på tværs. Du vil derfor også få ansvar for ledelsesopgaver, som vedrører hele hjemme- og sygeplejen, og i øjeblikket er der mange spændende opgaver på tegnebrættet, såsom kompetenceudvikling af de forskellige faggrupper, fokus på arbejdsmiljø og sunde arbejdsfællesskaber og den fortsatte implementering af vores omsorgssystem.Vi er en arbejdsplads i vækst, hvorfor udvikling og forandring er en konstant del af vores ledelsesrum. Vi tilbyder derfor en arbejdsplads med mulighed for at vokse gennem spændende udfordringer, og hvor en positiv tilgang til udfordringer og humor er en naturlig del af hverdagen. Der er højt til loftet og kort afstand til det politiske niveau. Er du vores ny lederkollega?Det er helt centralt, at du har gode samarbejdsevner og kan indgå i et tæt, åbent og tillidsfuldt samspil med dine ledelseskolleger. Vi forventer, at du kan initiere samarbejder på tværs af fagligheder bl.a. med borgere, pårørende, visitation, rehabiliteringsafdeling og mange flere. Vi er et erfarent lederteam, som hjælper og støtter dig, så du kommer godt fra start. Derudover forventer vi følgendeFaglig og personlig profil Uddannet sygeplejerske eller anden relevant sundhedsfaglig uddannelse. Relevant og dokumenteret ledelseserfaring og gerne lederuddannelse på diplomniveau. Dokumenteret erfaring med samarbejde på tværs af fagligheder på sundhedsområdet. Evner at tage ansvar og bidrage til løsningen af fælles opgaver organisationen på tværs. Tillidsskabende og lyttende leder med gennemslagskraft. Stærke pædagogiske evner til at motivere og anerkende medarbejderne. Tværorganisatorisk samarbejdende og tydeligt kommunikerende. Trives i en varierende hverdag, hvor ingen dage er ens. Praktiske oplysningerDer er ansøgningsfrist den 8. marts 2020. Samtaler vil blive afholdt mandag den 16. marts og torsdag den 17. marts. Forventet ansættelse den 1 maj 2019.Har du yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte os.Distriktsleder Birgith Larsen på telefon 40 12 95 25Distriktsleder Henriette Christiansen 20 11 97 97Leder af området for hjemme- og sygepleje Kristina Aggergaard på telefon 51 62 84 53.Løn- og ansættelsesvilkår efter kvalifikationer i henhold til gældende overenskomst.Er du sygeplejerske, eller har du en anden sundhedsfaglig baggrund, og kæres du om det nære? Og brænder du for at gøre en forskel som leder gennem dit fokus på kvalitet, sammenhæng og trivsel i en alsidig hverdag? Så er du måske en af vores to nye dikstriktledere til vores dynamiske lederteam. 

Hjemmeplejen i Albertslund Kommune er en spændende  arbejdsplads med et stærkt fagligt miljø bestående af sygeplejersker, SSA, SSH, studerende, elever, servicemedarbejdere og afløsere. Vi  er samlet på én adresse, som emmer af liv, når medarbejderne møder ind til de faste daglige møder. Vi lægger vægt på, at der arbejdes på  tværs af fagligheder med fokus på helhedspleje og med afsæt i den rehabiliterende tankegang. Vores medarbejdere er meget dedikerede og fokuserede på at levere den bedste pleje til en bred gruppe af borgere i et multikulturelt miljø. Vi har et godt arbejdsmiljø, hvor der er plads til kollegial hjælp og sparring med mulighed for egen faglig udvikling. Det betyder, at vi har mange medarbejdere med mere end fem års anciennitet og tilfredse elever, der efter endt uddannelse vælger at arbejde hos os.  

Som distriktsleder bliver du personaleleder for ca. 30 engagerede medarbejdere i dag- og aftenvagt. Her får du ansvar for den daglige drift og ledelse af flere faggrupper i et distrikt med fokus på sparring og løsninger til gode sammenhængende borgerforløb. Arbejdstiden er fleksibel dog med en forventning om, at du deltager i medarbejdernes daglige sparringsmøder, og at du står til rådighed i sjældne nødstilfælde.

Om hjemmeplejen og Albertslund Kommune 
Hjemmeplejen består af fire distrikter og et team for planlægning og visitation samt en stabs enhed, hvor ledelsen er fordelt mellem lederne i værkstedsgården. Du bliver således en del af et lederteam på fem med stort drive, der arbejder tæt sammen, og hvor ledelsesopgaver ofte går på tværs. Du vil derfor også få ansvar for ledelsesopgaver, som vedrører hele hjemme- og sygeplejen, og i øjeblikket er der mange spændende opgaver på tegnebrættet, såsom kompetenceudvikling af de forskellige faggrupper,  fokus på arbejdsmiljø og sunde arbejdsfællesskaber og den fortsatte implementering af vores omsorgssystem.

Vi er en arbejdsplads i vækst, hvorfor udvikling og forandring er en konstant del af vores ledelsesrum. Vi tilbyder derfor en arbejdsplads med mulighed for at vokse gennem spændende udfordringer, og hvor en positiv tilgang til udfordringer og humor er en naturlig del af hverdagen. Der er højt til loftet og kort afstand til det politiske niveau. 

Er du vores ny lederkollega?
Det er helt centralt, at du har gode samarbejdsevner og kan indgå i et tæt, åbent og tillidsfuldt samspil med dine ledelseskolleger. Vi forventer, at du kan initiere samarbejder på tværs af fagligheder  bl.a. med borgere, pårørende, visitation, rehabiliteringsafdeling og mange flere. Vi er et erfarent lederteam, som hjælper og støtter dig, så du kommer godt fra start. 

Derudover forventer vi følgende

Faglig og personlig profil 
  • Uddannet sygeplejerske eller anden relevant sundhedsfaglig uddannelse.
  • Relevant og dokumenteret ledelseserfaring og  gerne lederuddannelse på diplomniveau. 
  • Dokumenteret erfaring med samarbejde på tværs af fagligheder på sundhedsområdet. 
  • Evner at tage ansvar og bidrage til løsningen af fælles opgaver organisationen på tværs.
  • Tillidsskabende og lyttende leder med gennemslagskraft.
  • Stærke pædagogiske evner til at motivere og anerkende medarbejderne.
  • Tværorganisatorisk samarbejdende og tydeligt kommunikerende.
  • Trives i en varierende hverdag, hvor ingen dage er ens. 
 
Praktiske oplysninger
Der er ansøgningsfrist den 8. marts 2020. Samtaler vil blive afholdt mandag den 16. marts og torsdag den 17. marts. Forventet ansættelse den 1 maj 2019.

Har du yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte os.
Distriktsleder Birgith Larsen  på telefon 40 12 95 25
Distriktsleder Henriette Christiansen 20 11 97 97
Leder af området for hjemme- og sygepleje Kristina Aggergaard på telefon 51 62 84 53.

Løn- og ansættelsesvilkår efter kvalifikationer i henhold til gældende overenskomst. 
 
 
 

 
 
 
 

ORS/Small/561cf5a6_logo.gifBørn, Sundhed og VelfærdAlbertslund2020-02-10T15:30:36.7702020-03-08T00:00:00
330179860Social- og sundhedsassistent til åbent afsnitRobot Social- og sundhedsassistent til åbent afsnit -Vi ønsker os en dygtig psykiatri-entusiast, der kan manøvrere i en omskiftelig hverdag. Appellerer nedenstående til dig, så er du måske vores nye kollega På åbent afsnit 11 er vi en gruppe præget af stor diversitet, og det er noget, vi vægter meget højt både i forhold til samarbejdet samt kvaliteten af den behandling, vi tilbyder. Det kommer bl.a. til udtryk i forhold til køn, alder, uddannelse og specialeerfaring ligeså vel som der er ekstroverte, introverte og dem lige midt i mellem Nogen snakker meget, andre griner ulideligt højt, én er den der tysser på de andre og en helt anden er dén, som taler før der tænkes og til tider kommer med upassende kommentarer. Alt i alt Vi er rummelige og har plads til stort set alle, og det betyder også, at vi møder patienterne som (og hvor) de er. Vi vægter at lære af hinanden og have fokus på den enkeltes ressourcer og kompetencer personlige som faglige, og søger dermed også en ny kollega, som er bevidst om, hvad han hun vil kunne bidrage med i en gruppe og ikke mindst i forhold til behandlingsforløbene. Så hvad laver du i din fritid, som du kunne bringe med i arbejdet her på afsnit 11? Har du tidligere erhvervserfaring, som ville kunne komme i spil? Hvilke personlige kompetencer ville vi ikke kunne sige nej til? Det er vigtigt, at du har lyst og evne til at bidrage til vores gode arbejdsmiljø, og medvirke til, at alle møder glade og trygge op på arbejdet. Der er en varme og en omsorg i afsnittet, som er helt uvurderlig, og det skinner af på både sammenholdet og patientplejen. Derfor taler vi også med hinanden ikke om hinanden. Og hvorfor nu det store fokus på os som gruppe jo, det er nemlig som gruppe, vi står stærkest. Det er grobunden for, at vi kan give en kvalificeret behandling til patienterne og deres pårørende. Og nu lidt om selve afsnittet: Afsnittet er normeret til 14 patienter, typisk i alderen 18-67 år, med behandlingskrævende tilstande inden for depression, bipolar lidelse, skizofreni og angst. Rigtig mange har også dobbeltdiagnoser. Vi arbejder aktivt med recovery og rehabilitering og inddrager patienterne i udarbejdelsen af sygeplejeplaner og behandlingsplaner. Inddragelse og feed-back fra såvel patienter som pårørende er en vigtig del af vores kontinuerlige forbedringsarbejde for at sikre høj tilfredshed, med den ydelse vi leverer på tværs af faggrupperne. Medarbejderindflydelse er også af stor vigtighed for os, og du får rig mulighed for at kunne påvirke arbejdsgangene og komme med nye spændende forslag og initiativer via forbedringstavlen. Vi har fokus på at reducere genindlæggelser, ved at sikre god koordinering af netværksmøder og samarbejde med ambulante enheder. Vi er ligeledes afsnit for to Patientstyrede senge, hvor ambulant tilknyttede patienter, kan få en kontrakt, og indlægge sig selv i afsnittet uden om akutmodtagelsen. I marts opstarter vi obligatorisk uddannelse i KAT (Kognitiv Adfærds Terapi), hvilket vi glæder os meget til. Vi kan tilbyde både Mentorordning, Supervision, at du bliver en del af et stort Psykiatrisk center med masser af muligheder, massageordning, motion og fitness i Centrets egne lokaler samt kurser hos Skolen for Recovery som ligger på matriklen Ansættelsesvilkår: Stillingen er på 35 eller 37 timer om ugen i blandede vagter. Fortrinsvis i dag- og aftenvagter, da vi har faste nattevagter. Weekendvagt hver 3. weekend. Opstart 1. april 2020 eller efter aftale. Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst. Der indhentes altid referencer forud for endelig ansættelse. Du bedes derfor til samtalen medbringe oplysninger om to referencer med angivelse af navn, stilling og telefonnummer. Ansøgningsfristen er d. 21 2 12.00 og samtalerne vil ligge tirsdag d. 25 2 mellem kl. 9 - 15 Er du interesseret i at høre nærmere om stillingen eller komme og se afsnittet, er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Mette Hansen på 2617 4593 eller mail: Mette.langballe.hansen@regionh.dkSocial- og sundhedsassistent til åbent afsnit

-Vi ønsker os en dygtig psykiatri-entusiast, der kan manøvrere i en omskiftelig hverdag.



Appellerer nedenstående til dig, så er du måske vores nye kollega

På åbent afsnit 11 er vi en gruppe præget af stor diversitet, og det er noget, vi vægter meget højt – både i forhold til samarbejdet samt kvaliteten af den behandling, vi tilbyder.

Det kommer bl.a. til udtryk i forhold til køn, alder, uddannelse og specialeerfaring ligeså vel som der er ekstroverte, introverte og dem lige midt i mellem; Nogen snakker meget, andre griner ulideligt højt, én er den der tysser på de andre og en helt anden er dén, som taler før der tænkes og til tider kommer med upassende kommentarer. Alt i alt; Vi er rummelige og har plads til stort set alle, og det betyder også, at vi møder patienterne som (og hvor) de er.



Vi vægter at lære af hinanden og have fokus på den enkeltes ressourcer og kompetencer – personlige som faglige, og søger dermed også en ny kollega, som er bevidst om, hvad han/hun vil kunne bidrage med i en gruppe og ikke mindst i forhold til behandlingsforløbene. Så hvad laver du i din fritid, som du kunne bringe med i arbejdet her på afsnit 11? Har du tidligere erhvervserfaring, som ville kunne komme i spil? Hvilke personlige kompetencer ville vi ikke kunne sige nej til?

Det er vigtigt, at du har lyst og evne til at bidrage til vores gode arbejdsmiljø, og medvirke til, at alle møder glade og trygge op på arbejdet. Der er en varme og en omsorg i afsnittet, som er helt uvurderlig, og det skinner af på både sammenholdet og patientplejen. Derfor taler vi også med hinanden – ikke om hinanden.

Og hvorfor nu det store fokus på os som gruppe; jo, det er nemlig som gruppe, vi står stærkest. Det er grobunden for, at vi kan give en kvalificeret behandling til patienterne og deres pårørende.



Og nu lidt om selve afsnittet:

Afsnittet er normeret til 14 patienter, typisk i alderen 18-67 år, med behandlingskrævende tilstande inden for depression, bipolar lidelse, skizofreni og angst. Rigtig mange har også dobbeltdiagnoser.

Vi arbejder aktivt med recovery og rehabilitering og inddrager patienterne i udarbejdelsen af sygeplejeplaner og behandlingsplaner.
Inddragelse og feed-back fra såvel patienter som pårørende er en vigtig del af vores kontinuerlige forbedringsarbejde for at sikre høj tilfredshed, med den ydelse vi leverer på tværs af faggrupperne.

Medarbejderindflydelse er også af stor vigtighed for os, og du får rig mulighed for at kunne påvirke arbejdsgangene og komme med nye spændende forslag og initiativer via forbedringstavlen.

Vi har fokus på at reducere genindlæggelser, ved at sikre god koordinering af netværksmøder og samarbejde med ambulante enheder. Vi er ligeledes afsnit for to Patientstyrede senge, hvor ambulant tilknyttede patienter, kan få en kontrakt, og indlægge sig selv i afsnittet uden om akutmodtagelsen.

I marts opstarter vi obligatorisk uddannelse i KAT (Kognitiv Adfærds Terapi), hvilket vi glæder os meget til.

Vi kan tilbyde både Mentorordning, Supervision, at du bliver en del af et stort Psykiatrisk center med masser af muligheder, massageordning, motion og fitness i Centrets egne lokaler samt kurser hos ”Skolen for Recovery” som ligger på matriklen





Ansættelsesvilkår:
Stillingen er på 35 eller 37 timer om ugen i blandede vagter. Fortrinsvis i dag- og aftenvagter, da vi har faste nattevagter.

Weekendvagt hver 3. weekend.

Opstart 1. april 2020 eller efter aftale.
Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst.
Der indhentes altid referencer forud for endelig ansættelse. Du bedes derfor til samtalen medbringe oplysninger om to referencer med angivelse af navn, stilling og telefonnummer.

Ansøgningsfristen er d. 21/2 12.00 og samtalerne vil ligge tirsdag d. 25/2 mellem kl. 9 - 15




Er du interesseret i at høre nærmere om stillingen eller komme og se afsnittet, er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Mette Hansen på 2617 4593 eller mail: Mette.langballe.hansen@regionh.dk





Psykiatrisk Center BallerupBallerup2020-02-18T00:00:002020-02-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ballerup hjemmepleje søger afløsere

Hjemmeplejen

Ballerup
Vi søger afløsere til Ballerup hjemmepleje. Du er uddannet social- og sundhedsassistent eller social- og sundhedshjælper. Elever på sundhedsuddannelser og sygeplejestuderende (fra 4 semester) er velkomne til også at søge.VI TILBYDER En spændende hve...
Indrykket:5. februar 2020

Social- og sundhedsassistent til dagvagt

Plejecenter Kirstinehaven

Ballerup
Kirstinehaven er et godt sted at bo og et godt sted at arbejde, fordi alle tager individuelle hensyn og ser det enkelte menneske. Kirstinehaven er et lille hyggeligt plejecenter midt i Ballerup nær stationen og tæt på Ballerup Centeret. Vi har 39 be...
Indrykket:7. februar 2020

Rehabiliteringsafdelingen i Albertslund, søger en faglig koordinator med uddannelsesbaggrund som social og sundhedsassistent.

Rehabiliteringsafdeling

Albertslund
Rehabiliteringsafdelingen i Albertslund har 12 pladser, med et stort flow af borgere, til rehabilitering og aflastning.Borgerne visiteres primært efter en hospitalsindlæggelse, til et forløb på rehabiliteringsafdelingen.Forløbet har fokus på rehabil...
Indrykket:7. februar 2020

Leder til Hjemmeplejen i Albertslund Kommune

Børn, Sundhed og Velfærd

Albertslund
Er du sygeplejerske, eller har du en anden sundhedsfaglig baggrund, og kæres du om det nære? Og brænder du for at gøre en forskel som leder gennem dit fokus på kvalitet, sammenhæng og trivsel i en alsidig hverdag? Så er du måske en af vores to nye d...
Indrykket:10. februar 2020

Social- og sundhedsassistent til åbent afsnit

Psykiatrisk Center Ballerup

Ballerup
Social- og sundhedsassistent til åbent afsnit -Vi ønsker os en dygtig psykiatri-entusiast, der kan manøvrere i en omskiftelig hverdag. Appellerer nedenstående til dig, så er du måske vores nye kollega På åbent afsnit 11 er vi en gruppe præget af sto...
Indrykket:18. februar 2020