Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

All-round regnskabsassistent/administrativ medarbejder

Trives du i et selvstændigt job med forskelligartede opgaver? Er struktur og overblik nogle af dine spidskompetencer? Er du serviceorienteret og fyldt med godt humør?
Så er det dig, vi gerne vil have med på holdet i vores administration.

Om jobbet
Din dagligdag vil blive præget af en del faste administrative opgaver, forskellige ad hoc opgaver, og derudover vil du blive det koordinerende led på opgaver i vores administration.


Dine primære opgaver vil bl.a. indbefatte
¦ bogføring kreditorer
¦ finansposteringer
¦ bindeled mellem os og vores shared service center i Prag
¦ afrapportering på uge- måneds- og årsbasis
¦ indkøbsopgaver, herunder benchmarking
¦ ajourføring af kørselslister mm.
¦ virksomhedens ansigt udadtil, bl.a. via kundekontakt

 

Din baggrund
Du har erfaring i regnskab og økonomi og har minimum et par års erfaring fra en lignende stilling. Ledelseserfaring vil være godt, men ikke et krav.

 

Vi forventer at du
¦ har erfaring med ERP-systemer gerne C5 og AX
¦ er superbruger af MS-Office, herunder Excel
¦ kan arbejde selvstændigt med dine opgaver
¦ behersker engelsk i skrift og tale, samt tysk i tale

 

Vi tilbyder
¦ et godt og uhøjtideligt arbejdsmiljø
¦ gode arbejdskolleger
¦ fuldtidsstilling
¦ gode personaleforhold, bl.a. sundhedsforsikring, fysioterapeutordning og frugt
¦ løn efter kvalitikationer

 

Er du interessert i stillingen, send os gerne en mail med ansøgning og CV.
Send din mail til jesper.rasmussen@bodycote.com

For yderligere info kontakt Senior General Manager Jesper Rasmussen på tlf. 40 62 60 63.

 

Vi læser løbende ansøgninger igennem og kalder til samtale. Annoncen vil blive lukket ned, når vi har fundet den rette kandidat.

 

Om Bodycote
Bodycote behandler stål til alle formål. Vi tilbyder adskillige processer indenfor hærdning, varmebehandling og overfladebehandling. Bodycote Ejby er en del af den engelske Bodycote koncern, som har hærderier i hele verden.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330025805Phoenix-c973bb0c12019-05-16T00:00:00All-round regnskabsassistent/administrativ medarbejder

Trives du i et selvstændigt job med forskelligartede opgaver? Er struktur og overblik nogle af dine spidskompetencer? Er du serviceorienteret og fyldt med godt humør?
Så er det dig, vi gerne vil have med på holdet i vores administration.

Om jobbet
Din dagligdag vil blive præget af en del faste administrative opgaver, forskellige ad hoc opgaver, og derudover vil du blive det koordinerende led på opgaver i vores administration.


Dine primære opgaver vil bl.a. indbefatte
¦ bogføring kreditorer
¦ finansposteringer
¦ bindeled mellem os og vores shared service center i Prag
¦ afrapportering på uge- måneds- og årsbasis
¦ indkøbsopgaver, herunder benchmarking
¦ ajourføring af kørselslister mm.
¦ virksomhedens ansigt udadtil, bl.a. via kundekontakt

 

Din baggrund
Du har erfaring i regnskab og økonomi og har minimum et par års erfaring fra en lignende stilling. Ledelseserfaring vil være godt, men ikke et krav.

 

Vi forventer at du
¦ har erfaring med ERP-systemer gerne C5 og AX
¦ er superbruger af MS-Office, herunder Excel
¦ kan arbejde selvstændigt med dine opgaver
¦ behersker engelsk i skrift og tale, samt tysk i tale

 

Vi tilbyder
¦ et godt og uhøjtideligt arbejdsmiljø
¦ gode arbejdskolleger
¦ fuldtidsstilling
¦ gode personaleforhold, bl.a. sundhedsforsikring, fysioterapeutordning og frugt
¦ løn efter kvalitikationer

 

Er du interessert i stillingen, send os gerne en mail med ansøgning og CV.
Send din mail til jesper.rasmussen@bodycote.com

For yderligere info kontakt Senior General Manager Jesper Rasmussen på tlf. 40 62 60 63.

 

Vi læser løbende ansøgninger igennem og kalder til samtale. Annoncen vil blive lukket ned, når vi har fundet den rette kandidat.

 

Om Bodycote
Bodycote behandler stål til alle formål. Vi tilbyder adskillige processer indenfor hærdning, varmebehandling og overfladebehandling. Bodycote Ejby er en del af den engelske Bodycote koncern, som har hærderier i hele verden.

 

2019-06-27T16:51:28.147 Trives du i et selvstændigt job med forskelligartede opgaver? Er struktur og overblik nogle af dine spidskompetencer? Er du serviceorienteret og fyldt med godt humør? Så er det dig, vi gerne vil have med på holdet i vores administration. Om jobbetDin dagligdag vil blive præget af en del faste administrative opgaver, forskellige ad hoc opgaver, og derudover vil du blive det koordinerende led på opgaver i vores administration. Dine primære opgaver vil bl.a. indbefatte¦ bogføring kreditorer¦ finansposteringer¦ bindeled mellem os og vores shared service center i Prag¦ afrapportering på uge- måneds- og årsbasis¦ indkøbsopgaver, herunder benchmarking¦ ajourføring af kørselslister mm.¦ virksomhedens ansigt udadtil, bl.a. via kundekontakt Din baggrundDu har erfaring i regnskab og økonomi og har minimum et par års erfaring fra en lignende stilling. Ledelseserfaring vil være godt, men ikke et krav. Vi forventer at du¦ har erfaring med ERP-systemer gerne C5 og AX¦ er superbruger af MS-Office, herunder Excel¦ kan arbejde selvstændigt med dine opgaver¦ behersker engelsk i skrift og tale, samt tysk i tale Vi tilbyder¦ et godt og uhøjtideligt arbejdsmiljø¦ gode arbejdskolleger¦ fuldtidsstilling¦ gode personaleforhold, bl.a. sundhedsforsikring, fysioterapeutordning og frugt¦ løn efter kvalitikationer Er du interessert i stillingen, send os gerne en mail med ansøgning og CV. Send din mail til jesper.rasmussen@bodycote.com For yderligere info kontakt Senior General Manager Jesper Rasmussen på tlf. 40 62 60 63. Vi læser løbende ansøgninger igennem og kalder til samtale. Annoncen vil blive lukket ned, når vi har fundet den rette kandidat. Om BodycoteBodycote behandler stål til alle formål. Vi tilbyder adskillige processer indenfor hærdning, varmebehandling og overfladebehandling. Bodycote Ejby er en del af den engelske Bodycote koncern, som har hærderier i hele verden.11jobnetc973bb0c100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-11T00:00:0000000EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynMiddelfart3529225BODYCOTE VARMEBEHANDLING A/S11Industribuen 165592EjbyDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent762273JobNet4990747499074710016-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c973bb0chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c973bb0chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c973bb0c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c973bb0c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonAll-round regnskabsassistent/administrativ medarbejder1Dansk3Læse/ tale934941Administrativ medarbejder5Kontor og administration361840585Jesperjesper.rasmussen@bodycote.comDKDanmarkDKDanmark330093902Administrativ medarbejder til EntreprenørgårdenBasic Har du lyst til at prøve nye udfordringer i en moderne organisation? Kan du levere et højt engagement og faglighed? Og har du samtidig humoristisk sans og lyst til at arbejde tæt sammen med gode kolleger? Så er du måske lige den nye kollega, vi står og mangler! Hos Entreprenørgården i Assens Kommune søger vi snarest muligt og senest 1. december en engageret administrativ medarbejder. Stillingen er på 37 timer om ugen. Hvem er vi Entreprenørgården er beliggende i Aarup og er en decentral kommunal driftsenhed, der primært varetager driftsopgaver inden for parker, grønne arealer, idrætsanlæg, vejområdet og rengøring på kommunale institutioner. Vi er kendetegnet ved en dygtig og engageret blandet personalegruppe. Vi sætter fagligheden højt og vægter medarbejdernes trivsel. Vi er udpræget udviklingsorienteret og tager gerne nye initiativer. Assens Kommune er for nuværende i gang med en større organisatorisk ændring, herunder oprettelse af et fælles ejendomscenter, som kan vil få indflydelse på stillingens samlede indhold. Om jobbet Du refererer indtil videre til driftslederen på Entreprenørgården. En stor del af dine opgaver vil foregå i tæt samarbejde med Entreprenørgårdens andre administrative medarbejdere og ledere. Du skal også samarbejde med de øvrige kommunale afdelinger og institutioner. Det er derfor vigtigt, at du besidder gode kommunikations og samarbejdsevner, ligesom det er vigtigt, at du kan formidle gode administrative løsninger og krav specielt overfor ikke administrativt personale. Dine hovedopgaver vil være: Løn og personaleadministration, herunder indberetning af mandskabstimer, ferie og sygdom Kontering af regninger Fakturering Budget og regnskabsopgaver At deltage i forefaldende opgaver, fx indkøb af kontorhold og telefonpasning Hvem er du Vi forventer, at du: har en stærk administrativ baggrund med uddannelse inden for økonomi eller lignende, gerne med en kommunal baggrund er hurtig til at sætte dig ind i nye opgaver kan arbejde med IT, Outlook, Office pakken her specielt Word og Excel er god til at formulere dig både skriftligt og mundtligt er i stand til at arbejde selvstændigt kan administrere din egen tid kan lide at arbejde med tal Derudover lægger vi vægt på, at du er udadvendt og har en initiativrig tilgang til dit arbejde, og at du trives med en uformel tone i et åbent og livligt kontormiljø. Det er en fordel, hvis du har kendskab til KMD Opus og Rollebaseret indgang. Løn og ansættelsesvilkår Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og efter principperne for lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at du selv skal indhente straffeattest ved ansættelse. Dette gør du digitalt med NemID på www.borger.dk eller www.politi.dk Vil du vide mere Hvis du ønsker nærmere oplysninger om stillingen, kan du kontakte driftsleder Freddy Nielsen på tlf. 64 74 67 91 eller løn- og budgetmedarbejder Tove Bejlegaard Jensen på tlf. 64 74 67 92. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 43. Vi glæder til at høre fra dig!

Har du lyst til at prøve nye udfordringer i en moderne organisation? Kan du levere et højt engagement og faglighed? Og har du samtidig humoristisk sans og lyst til at arbejde tæt sammen med gode kolleger? Så er du måske lige den nye kollega, vi står og mangler!

Hos Entreprenørgården i Assens Kommune søger vi snarest muligt og senest 1. december en engageret administrativ medarbejder. Stillingen er på 37 timer om ugen.

Hvem er vi

Entreprenørgården er beliggende i Aarup og er en decentral kommunal driftsenhed, der primært varetager driftsopgaver inden for parker, grønne arealer, idrætsanlæg, vejområdet og rengøring på kommunale institutioner.

Vi er kendetegnet ved en dygtig og engageret blandet personalegruppe. Vi sætter fagligheden højt og vægter medarbejdernes trivsel. Vi er udpræget udviklingsorienteret og tager gerne nye initiativer.

Assens Kommune er for nuværende i gang med en større organisatorisk ændring, herunder oprettelse af et fælles ejendomscenter, som kan/vil få indflydelse på stillingens samlede indhold.

Om jobbet

Du refererer indtil videre til driftslederen på Entreprenørgården.

En stor del af dine opgaver vil foregå i tæt samarbejde med Entreprenørgårdens andre administrative medarbejdere og ledere.

Du skal også samarbejde med de øvrige kommunale afdelinger og institutioner. Det er derfor vigtigt, at du besidder gode kommunikations og samarbejdsevner, ligesom det er vigtigt, at du kan formidle gode administrative løsninger og krav – specielt overfor ikke administrativt personale.

Dine hovedopgaver vil være:

  • Løn og personaleadministration, herunder indberetning af mandskabstimer, ferie og sygdom
  • Kontering af regninger
  • Fakturering
  • Budget og regnskabsopgaver
  • At deltage i forefaldende opgaver, fx indkøb af kontorhold og telefonpasning

Hvem er du

Vi forventer, at du:

  • har en stærk administrativ baggrund med uddannelse inden for økonomi eller lignende, gerne med en kommunal baggrund
  • er hurtig til at sætte dig ind i nye opgaver
  • kan arbejde med IT, Outlook, Office pakken her specielt Word og Excel
  • er god til at formulere dig både skriftligt og mundtligt
  • er i stand til at arbejde selvstændigt
  • kan administrere din egen tid
  • kan lide at arbejde med tal

Derudover lægger vi vægt på, at du er udadvendt og har en initiativrig tilgang til dit arbejde, og at du trives med en uformel tone i et åbent og livligt kontormiljø.

Det er en fordel, hvis du har kendskab til KMD Opus og Rollebaseret indgang.

Løn og ansættelsesvilkår

Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og efter principperne for lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at du selv skal indhente straffeattest ved ansættelse. Dette gør du digitalt med NemID på www.borger.dk eller www.politi.dk

Vil du vide mere

Hvis du ønsker nærmere oplysninger om stillingen, kan du kontakte driftsleder Freddy Nielsen på tlf. 64 74 67 91 eller løn- og budgetmedarbejder Tove Bejlegaard Jensen på tlf. 64 74 67 92.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 43. 

Vi glæder til at høre fra dig!

ORS/Small/f050ed65_logo.pngAssens Kommune - EntreprenørgårdenAssens2019-09-23T11:01:26.5672019-10-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Administrativ medarbejder til Entreprenørgården

Assens Kommune - Entreprenørgården

Assens
Har du lyst til at prøve nye udfordringer i en moderne organisation? Kan du levere et højt engagement og faglighed? Og har du samtidig humoristisk sans og lyst til at arbejde tæt sammen med gode kolleger? Så er du måske lige den nye kollega, vi står...
Indrykket:23. september 2019
Udløbsdato:16. oktober 2019