Gem job

Allerød Kommune søger administrativ sagsbehandler til Ældre og Sundhed

Vil du arbejde i en afdeling med kollegaer fyldt med energi og godt humør? Har du kompetencer inden for bogføring og sagsbehandling af kropsbårne hjælpemidler, og ønsker du at arbejde som administrativ medarbejder 32-35 timer om ugen i en fast stilling fra 1. juni 2021 eller tidligere. Så er det dig, vi søger.  

Du kommer som administrativ medarbejder til at arbejde tæt sammen en kollega, der varetager administrative opgaver og borgerrettet sagsbehandling af kropsbårne hjælpemidler. I vil samarbejde tæt med afdelingens øvrige 30 ansatte, som arbejder i funktionsopdelte teams i forhold til visitation, hjælpemidler, demens, forebyggelse, administration og konsulentarbejde.

Dine faglige kompetencer:

  • Du er uddannet assistent inden for kontor og administration – alternativt uddannet inden for sundhedsområdet.
  • Du kan bogføre og kender Prisme.
  • Du har erfaring med sagsbehandling vedrørende kropsbårne hjælpemidler og flexhandicap.
  • Du har eventuelt erfaring med bilberegninger i forbindelse med bevilling af støtte til køb af bil.
  • Du har eventuelt erfaring med udbud af kropsbårne hjælpemidler i forhold til den faglige del og implementering af udbud.
  • Du kan varetage telefonbetjening og sekretærfunktion.

Dine personlige, faglige kompetencer:
  • Du lægger vægt på kvalitet, faglighed og service over for borgere, pårørende, kolleger og samarbejdspartnere.
  • Du har gode kommunikative evner både skriftligt og mundtligt med borgere, pårørende, kollegaer og samarbejdspartnere.
  • Du kan lide at tage ansvar.
  • Du kan prioritere dine opgaver, er struktureret og god til at koordinere.
  • Du er mentalt robust.
  • Du er fleksibel, selvstændig, stabil og kan indgå i et team og arbejde på tværs af afdelingen.
  • Du er fleksibel i forhold til opgaveløsninger.
  • Du bidrager aktivt til det gode arbejdsmiljø.

Hvis du kan sige ja til flere af ovenstående punkter, har du mulighed for at blive en del af vores arbejdsplads.

Dine kerneopgaver vil bestå i bogføring, administrativ sagsbehandling, journalisering, telefonbetjening og andre administrative opgaver. Det er en fordel, hvis du har brugererfaring med omsorgssystemet Cura, Prisme, Acadre og har interesse for it-området.

Hos os er arbejdsintensiteten og ambitionsniveauet højt, stemningen er uhøjtidelig, vi bakker hinanden op og fejrer vores succeser.
 
Stillingen er placeret i Ældre og Sundhed, der har kontor på Rådhuset, og er den del af den samlede Forvaltning. Ældre og Sundhed består af 30 gode og erfarne kollegaer, der arbejder med sundhed på forskellige områder. Vi har et nært og tillidsfuldt samarbejde i afdelingen.

Vi tilbyder:
  • fagligt stærke og erfarne kollegaer
  • ledelse og interesse for dine udviklingsmuligheder
  • et godt arbejdsmiljø
  • mulighed for at bruge dine kompetencer til opgaver, der understøtter de politiske mål
  • indflydelse og ansvar, fleksibilitet og muligheder
  • løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst for organisationen.
 
Allerød Kommune er en arbejdsplads med en høj social kapital. Vi vægter tværfagligt samarbejde, kompetence- og jobudvikling og ikke mindst medindflydelse på egen hverdag højt. Det vigtigste for os er vores kerneopgave - at skabe værdi for borgerne.

Løn- og ansættelsesvilkår vil blive fastsat efter gældende overenskomst med HK.

Vi indhenter privat straffeattest og referencer forud for endelig ansættelse.

Du kan få flere oplysninger om stillingen hos konstitueret sundhedschef Helle Petersen på 23 37 63 04. 

Du uploader din ansøgning sammen med dit CV og dit uddannelsesbevis via linket i annoncen senest 19. april 2021.  

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler 23. april 2021 og eventuelt anden samtale 26. april 2021. Vi kontakter de ansøgere, vi ønsker at se til en samtale, for at aftale konkret tidspunkt for samtalen.
 
Vi glæder os til at modtage din motiverede ansøgning.


Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har over 25.500 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.

Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hver 10. minut fra Allerød Station.

Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.

Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.

Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.



 


Gem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.