Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Allerød Kommune søger handicap- og plankoordinator til vikariat

Unge og Sociale Indsatser i Allerød Kommune søger en handicap- og plankoordinator med tiltrædelse 1. april 2019. Stillingen er et barselsvikariat og er på 30 timer ugentligt.

Om os
Allerød Kommune deltager i Frikommuneforsøg II og arbejder sammen med 8 andre kommuner med et fælles projekt - Én borger én plan. Det betyder, at alle borgere med komplekse problemstillinger har en plankoordinator, som sørger for at samle alle planer og indsatser på tværs af den kommunale forvaltning i én plan, som udarbejdes sammen med borgeren.

Unge og Sociale indsatser er en del af Borgerservice i Allerød Kommune, og består af 8 engagerede og fagligt dygtige medarbejdere. Den samlede Borgerservice på Allerød Rådhus beskæftiger ca. 70 medarbejdere. Derudover er der tilknyttet 2 udførende virksomheder inden for socialpsykiatri og handicap.


Om stillingen
Brænder du for at arbejde med unge og voksne, som har særlige behov inden for handicapområdet, og er du samtidig dygtig til at koordinere på tværs af faggrupper, forvaltninger, andre myndigheder og samarbejdspartnere, sikre flow i udviklingsprocesser, sætte dig for bordenden og være koordinator i sagen? Så er det måske lige dig, vi søger.


Om dig

  • Vi lægger vægt på, at du er uddannet socialrådgiver/socialformidler eller tilsvarende relevant uddannelse.
  • Du har god erfaring med rådgivning og sagsbehandling på handicapområdet herunder bevilling af støtteforanstaltninger, behandling, botilbud, STU og BPA-ordninger m.m.
  • Du har erfaring med både den sociale og beskæftigelsesrettede indsats og kendskab til relevant lovgivning på området.
  • Du er særlig god til at koordinere på tværs af afdelinger, andre myndigheder, eksterne samarbejdspartnere mm., og samtidig lede et dynamisk teamarbejde omkring den enkelte borger.
  • Du kan bevare overblikket, så der skabes sammenhængende og koordinerede forløb med optimal timing mellem tilbuddene.
  • Du vægter dialogen med borgerne og de pårørende højt og kan håndtere pressede situationer og konflikter.
  • Du er engageret, struktureret og synes, at det er sjovt at gå på arbejde.
  • Du har en god skriftlighed.
  • Du har kendskab til IT på brugerniveau (vi anvender Fasit og Acadre).
     
Derfor skal du vælge os
Allerød Kommune er en arbejdsplads med en høj social kapital. Vi vægter tværfagligt samarbejde, kompetence- og jobudvikling og ikke mindst medindflydelse på egen hverdag højt. Det vigtigste for os er vores kerneopgave - at skabe værdi for borgeren.

Vi kan tilbyde:
  • Barselsvikariat på 30 timer ugentligt.
  • Flekstidsordning.
  • Afvekslende og udfordrende arbejde, hvor ikke 2 dage er ens.
  • En stilling med høj grad af selvstændighed og indflydelse samt gode samarbejdsrelationer.
  • Storrumsarbejdsplads på et nyere rådhus.
  • Engagerede og kompetente kollegaer.
  • Fast supervision.

Løn- og ansættelsesvilkår vil blive fastsat efter gældende overenskomst.

Du er velkommen til at kontakte gruppeleder Lise Sørensen på 4812 6192 for at høre nærmere om stillingen.

Vi indhenter referencer og straffeoplysninger på alle kommende medarbejdere.

Du sender din ansøgning digitalt via linket i annoncen senest den 17. februar 2019. Uddannelsesbevis, dokumentation for tidligere erfaring og andre relevante bilag uploader du separat med din ansøgning.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 19. og 22. februar 2019.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.



Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har ca. 25.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.

Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hver 10. minut fra Allerød Station.

Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.

Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.

Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.



Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329945314Phoenix-1d62a25e12019-01-21T12:16:28.573Allerød Kommune søger handicap- og plankoordinator til vikariatUnge og Sociale Indsatser i Allerød Kommune søger en handicap- og plankoordinator med tiltrædelse 1. april 2019. Stillingen er et barselsvikariat og er på 30 timer ugentligt.

Om os
Allerød Kommune deltager i Frikommuneforsøg II og arbejder sammen med 8 andre kommuner med et fælles projekt - Én borger én plan. Det betyder, at alle borgere med komplekse problemstillinger har en plankoordinator, som sørger for at samle alle planer og indsatser på tværs af den kommunale forvaltning i én plan, som udarbejdes sammen med borgeren.

Unge og Sociale indsatser er en del af Borgerservice i Allerød Kommune, og består af 8 engagerede og fagligt dygtige medarbejdere. Den samlede Borgerservice på Allerød Rådhus beskæftiger ca. 70 medarbejdere. Derudover er der tilknyttet 2 udførende virksomheder inden for socialpsykiatri og handicap.


Om stillingen
Brænder du for at arbejde med unge og voksne, som har særlige behov inden for handicapområdet, og er du samtidig dygtig til at koordinere på tværs af faggrupper, forvaltninger, andre myndigheder og samarbejdspartnere, sikre flow i udviklingsprocesser, sætte dig for bordenden og være koordinator i sagen? Så er det måske lige dig, vi søger.


Om dig
  • Vi lægger vægt på, at du er uddannet socialrådgiver/socialformidler eller tilsvarende relevant uddannelse.
  • Du har god erfaring med rådgivning og sagsbehandling på handicapområdet herunder bevilling af støtteforanstaltninger, behandling, botilbud, STU og BPA-ordninger m.m.
  • Du har erfaring med både den sociale og beskæftigelsesrettede indsats og kendskab til relevant lovgivning på området.
  • Du er særlig god til at koordinere på tværs af afdelinger, andre myndigheder, eksterne samarbejdspartnere mm., og samtidig lede et dynamisk teamarbejde omkring den enkelte borger.
  • Du kan bevare overblikket, så der skabes sammenhængende og koordinerede forløb med optimal timing mellem tilbuddene.
  • Du vægter dialogen med borgerne og de pårørende højt og kan håndtere pressede situationer og konflikter.
  • Du er engageret, struktureret og synes, at det er sjovt at gå på arbejde.
  • Du har en god skriftlighed.
  • Du har kendskab til IT på brugerniveau (vi anvender Fasit og Acadre).
     
Derfor skal du vælge os
Allerød Kommune er en arbejdsplads med en høj social kapital. Vi vægter tværfagligt samarbejde, kompetence- og jobudvikling og ikke mindst medindflydelse på egen hverdag højt. Det vigtigste for os er vores kerneopgave - at skabe værdi for borgeren.

Vi kan tilbyde:
  • Barselsvikariat på 30 timer ugentligt.
  • Flekstidsordning.
  • Afvekslende og udfordrende arbejde, hvor ikke 2 dage er ens.
  • En stilling med høj grad af selvstændighed og indflydelse samt gode samarbejdsrelationer.
  • Storrumsarbejdsplads på et nyere rådhus.
  • Engagerede og kompetente kollegaer.
  • Fast supervision.

Løn- og ansættelsesvilkår vil blive fastsat efter gældende overenskomst.

Du er velkommen til at kontakte gruppeleder Lise Sørensen på 4812 6192 for at høre nærmere om stillingen.

Vi indhenter referencer og straffeoplysninger på alle kommende medarbejdere.

Du sender din ansøgning digitalt via linket i annoncen senest den 17. februar 2019. Uddannelsesbevis, dokumentation for tidligere erfaring og andre relevante bilag uploader du separat med din ansøgning.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 19. og 22. februar 2019.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.



Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har ca. 25.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.

Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hver 10. minut fra Allerød Station.

Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.

Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.

Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.


2019-02-18T00:50:48.663 Unge og Sociale Indsatser i Allerød Kommune søger en handicap- og plankoordinator med tiltrædelse 1. april 2019. Stillingen er et barselsvikariat og er på 30 timer ugentligt.Om osAllerød Kommune deltager i Frikommuneforsøg II og arbejder sammen med 8 andre kommuner med et fælles projekt - n borger n plan. Det betyder, at alle borgere med komplekse problemstillinger har en plankoordinator, som sørger for at samle alle planer og indsatser på tværs af den kommunale forvaltning i n plan, som udarbejdes sammen med borgeren.Unge og Sociale indsatser er en del af Borgerservice i Allerød Kommune, og består af 8 engagerede og fagligt dygtige medarbejdere. Den samlede Borgerservice på Allerød Rådhus beskæftiger ca. 70 medarbejdere. Derudover er der tilknyttet 2 udførende virksomheder inden for socialpsykiatri og handicap.Om stillingenBrænder du for at arbejde med unge og voksne, som har særlige behov inden for handicapområdet, og er du samtidig dygtig til at koordinere på tværs af faggrupper, forvaltninger, andre myndigheder og samarbejdspartnere, sikre flow i udviklingsprocesser, sætte dig for bordenden og være koordinator i sagen? Så er det måske lige dig, vi søger.Om dig Vi lægger vægt på, at du er uddannet socialrådgiver socialformidler eller tilsvarende relevant uddannelse. Du har god erfaring med rådgivning og sagsbehandling på handicapområdet herunder bevilling af støtteforanstaltninger, behandling, botilbud, STU og BPA-ordninger m.m. Du har erfaring med både den sociale og beskæftigelsesrettede indsats og kendskab til relevant lovgivning på området. Du er særlig god til at koordinere på tværs af afdelinger, andre myndigheder, eksterne samarbejdspartnere mm., og samtidig lede et dynamisk teamarbejde omkring den enkelte borger. Du kan bevare overblikket, så der skabes sammenhængende og koordinerede forløb med optimal timing mellem tilbuddene. Du vægter dialogen med borgerne og de pårørende højt og kan håndtere pressede situationer og konflikter. Du er engageret, struktureret og synes, at det er sjovt at gå på arbejde. Du har en god skriftlighed. Du har kendskab til IT på brugerniveau (vi anvender Fasit og Acadre). Derfor skal du vælge osAllerød Kommune er en arbejdsplads med en høj social kapital. Vi vægter tværfagligt samarbejde, kompetence- og jobudvikling og ikke mindst medindflydelse på egen hverdag højt. Det vigtigste for os er vores kerneopgave - at skabe værdi for borgeren.Vi kan tilbyde: Barselsvikariat på 30 timer ugentligt. Flekstidsordning. Afvekslende og udfordrende arbejde, hvor ikke 2 dage er ens. En stilling med høj grad af selvstændighed og indflydelse samt gode samarbejdsrelationer. Storrumsarbejdsplads på et nyere rådhus. Engagerede og kompetente kollegaer. Fast supervision. Løn- og ansættelsesvilkår vil blive fastsat efter gældende overenskomst.Du er velkommen til at kontakte gruppeleder Lise Sørensen på 4812 6192 for at høre nærmere om stillingen.Vi indhenter referencer og straffeoplysninger på alle kommende medarbejdere.Du sender din ansøgning digitalt via linket i annoncen senest den 17. februar 2019. Uddannelsesbevis, dokumentation for tidligere erfaring og andre relevante bilag uploader du separat med din ansøgning.Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 19. og 22. februar 2019.Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har ca. 25.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hver 10. minut fra Allerød Station.Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.10Phoenix1d62a25e101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-17T00:00:000010https://alleroed.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=ac8e60bd-e0c6-42a7-b49f-f56b2cc857160EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3439773Borgerservice11Bjarkesvej 23450AllerødDKDanmarkORS/1d62a25e_logo.jpegORS/Small/1d62a25e_logo.jpeg0
personale@alleroed.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid47Tidsbegrænset696376EmplyMinimum pakken - 35 dage0a6d4383-1b00-4edd-a03e-decb12e8bc73_39970001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1d62a25ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1d62a25ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1d62a25e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1d62a25e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Offentlig_administration/1.jpgMed et job indenfor Offentlig administration får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12008011Dansk3Læse/ tale241927Koordinator25Offentlig administration360259058Lise Sørensenpersonale@alleroed.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK