Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Allerød Kommune søger udviklingskonsulent med systemadministratorfunktion

Allerød Kommune søger udviklingskonsulent med systemadministratorfunktion på borgerserviceområdet med start 1. september 2019.
 
Stillingen er på 30 timer ugentligt.
 
Om os
Allerød Kommune er en arbejdsplads med en høj social kapital. Vi vægter tværfagligt samarbejde, kompetence- og jobudvikling og ikke mindst medindflydelse på egen hverdag højt. Det vigtigste for os er vores kerneopgave - at skabe værdi for borgeren.  Herudover har vi plads til smil og hjælper hinanden - også når vi har travlt.
 
Allerød Kommune deltager i Frikommuneforsøg II og arbejder med Én borger – én plan. Vi tror på, at alle kan bidrage til fællesskabet, og det er vores målsætning, at alle, der kan, skal i beskæftigelse eller uddannelse, og dermed kunne forsørge sig selv. Det har stor menneskelig værdi, når flere oplever, at de kan forsørge sig selv og bidrage på arbejdsmarkedet, hvor deres indsats er værdsat og skaber værdi. Vi arbejder målrettet, resultatorienteret og tværfagligt i samarbejde mellem borgere, sagsbehandlere, mentorer m.v.
 
Den samlede Borgerservice på Allerød Rådhus beskæftiger ca. 70 medarbejdere. Derudover er der tilknyttet 2 udførende virksomheder med indsats over for borgere med handicap og psykiske udfordringer.
 
Brænder du for at arbejde med en bred vifte af opgaver inden for projekter, kommunikation, udvikling, og IT-systemer, så er du muligvis den vi søger!
 
Om stillingen
Som udviklingskonsulent med systemadministratorfunktion i Borgerservice vil du arbejde på tværs af afdelingens teams og være tilknyttet flere aktuelle projekter. Det er en central del af stillingen at kunne bevare overblikket over de forskellige typer af opgaver, der spænder lige fra administration og undervisning i brug af i IT-systemer, til indsamling af kvantitativ data til fremstilling af kommunikationsmateriale, deltagelse i og evaluering af tværgående projekter, understøttelse af ledelsen i forhold til afholdelse af møde, sagsfremstilling mm.
 
Om dig

  • Har en uddannelse inden for kommunikation, offentlig forvaltning eller tilsvarende relevant uddannelse
  • Har gode IT-kundskaber og let kan sætte dig ind i nye systemer
  • Kan holde overblik over mange forskellige, sideløbende opgaver
  • Er god til at samarbejde og koordinere på tværs af teams og afdelinger
  • Er stærk i administration og skriftlighed og forstår nødvendigheden af dette
  • Er engageret og synes, det er sjovt at gå på arbejde.   
     
Derfor skal du vælge os         
  • Stilling på 30 timer ugentligt 
  • Flekstidsordning
  • Afvekslende og udfordrende arbejde, hvor ikke 2 dage er ens
  • Engagerede, humoristiske, glade og kompetente kolleger, hvor du har mulighed for at være med til at præge jobbet og udviklingen i organisationen
  • En stilling med høj grad af selvstændighed og indflydelse samt gode samarbejdsrelationer
  • Storrumsarbejdsplads
  • Løn forhandles med relevant faglig organisation.

Du er velkommen til at kontakte jobcenterchef Jane Gottlieb på 48 100 238 eller socialchef Gitte Overgaard på 48 100 244 for at høre nærmere om stillingen.

Vi indhenter referencer og straffeoplysninger på alle kommende medarbejdere.

Du sender din ansøgning og uddannelsesbevis digitalt via linket i annoncen senest 15. juli 2019.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler 29. juli 2019.


Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har ca. 25.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.

Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hver 10. minut fra Allerød Station.

Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.

Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.

Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.



 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330047395Phoenix-f9f6731c12019-06-21T10:00:28.507Allerød Kommune søger udviklingskonsulent med systemadministratorfunktionAllerød Kommune søger udviklingskonsulent med systemadministratorfunktion på borgerserviceområdet med start 1. september 2019.
 
Stillingen er på 30 timer ugentligt.
 
Om os
Allerød Kommune er en arbejdsplads med en høj social kapital. Vi vægter tværfagligt samarbejde, kompetence- og jobudvikling og ikke mindst medindflydelse på egen hverdag højt. Det vigtigste for os er vores kerneopgave - at skabe værdi for borgeren.  Herudover har vi plads til smil og hjælper hinanden - også når vi har travlt.
 
Allerød Kommune deltager i Frikommuneforsøg II og arbejder med Én borger – én plan. Vi tror på, at alle kan bidrage til fællesskabet, og det er vores målsætning, at alle, der kan, skal i beskæftigelse eller uddannelse, og dermed kunne forsørge sig selv. Det har stor menneskelig værdi, når flere oplever, at de kan forsørge sig selv og bidrage på arbejdsmarkedet, hvor deres indsats er værdsat og skaber værdi. Vi arbejder målrettet, resultatorienteret og tværfagligt i samarbejde mellem borgere, sagsbehandlere, mentorer m.v.
 
Den samlede Borgerservice på Allerød Rådhus beskæftiger ca. 70 medarbejdere. Derudover er der tilknyttet 2 udførende virksomheder med indsats over for borgere med handicap og psykiske udfordringer.
 
Brænder du for at arbejde med en bred vifte af opgaver inden for projekter, kommunikation, udvikling, og IT-systemer, så er du muligvis den vi søger!
 
Om stillingen
Som udviklingskonsulent med systemadministratorfunktion i Borgerservice vil du arbejde på tværs af afdelingens teams og være tilknyttet flere aktuelle projekter. Det er en central del af stillingen at kunne bevare overblikket over de forskellige typer af opgaver, der spænder lige fra administration og undervisning i brug af i IT-systemer, til indsamling af kvantitativ data til fremstilling af kommunikationsmateriale, deltagelse i og evaluering af tværgående projekter, understøttelse af ledelsen i forhold til afholdelse af møde, sagsfremstilling mm.
 
Om dig
  • Har en uddannelse inden for kommunikation, offentlig forvaltning eller tilsvarende relevant uddannelse
  • Har gode IT-kundskaber og let kan sætte dig ind i nye systemer
  • Kan holde overblik over mange forskellige, sideløbende opgaver
  • Er god til at samarbejde og koordinere på tværs af teams og afdelinger
  • Er stærk i administration og skriftlighed og forstår nødvendigheden af dette
  • Er engageret og synes, det er sjovt at gå på arbejde.   
     
Derfor skal du vælge os         
  • Stilling på 30 timer ugentligt 
  • Flekstidsordning
  • Afvekslende og udfordrende arbejde, hvor ikke 2 dage er ens
  • Engagerede, humoristiske, glade og kompetente kolleger, hvor du har mulighed for at være med til at præge jobbet og udviklingen i organisationen
  • En stilling med høj grad af selvstændighed og indflydelse samt gode samarbejdsrelationer
  • Storrumsarbejdsplads
  • Løn forhandles med relevant faglig organisation.

Du er velkommen til at kontakte jobcenterchef Jane Gottlieb på 48 100 238 eller socialchef Gitte Overgaard på 48 100 244 for at høre nærmere om stillingen.

Vi indhenter referencer og straffeoplysninger på alle kommende medarbejdere.

Du sender din ansøgning og uddannelsesbevis digitalt via linket i annoncen senest 15. juli 2019.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler 29. juli 2019.


Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har ca. 25.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.

Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hver 10. minut fra Allerød Station.

Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.

Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.

Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.



 

2019-07-16T00:51:46.600 Allerød Kommune søger udviklingskonsulent med systemadministratorfunktion på borgerserviceområdet med start 1. september 2019. Stillingen er på 30 timer ugentligt. Om osAllerød Kommune er en arbejdsplads med en høj social kapital. Vi vægter tværfagligt samarbejde, kompetence- og jobudvikling og ikke mindst medindflydelse på egen hverdag højt. Det vigtigste for os er vores kerneopgave - at skabe værdi for borgeren. Herudover har vi plads til smil og hjælper hinanden - også når vi har travlt. Allerød Kommune deltager i Frikommuneforsøg II og arbejder med n borger n plan. Vi tror på, at alle kan bidrage til fællesskabet, og det er vores målsætning, at alle, der kan, skal i beskæftigelse eller uddannelse, og dermed kunne forsørge sig selv. Det har stor menneskelig værdi, når flere oplever, at de kan forsørge sig selv og bidrage på arbejdsmarkedet, hvor deres indsats er værdsat og skaber værdi. Vi arbejder målrettet, resultatorienteret og tværfagligt i samarbejde mellem borgere, sagsbehandlere, mentorer m.v. Den samlede Borgerservice på Allerød Rådhus beskæftiger ca. 70 medarbejdere. Derudover er der tilknyttet 2 udførende virksomheder med indsats over for borgere med handicap og psykiske udfordringer. Brænder du for at arbejde med en bred vifte af opgaver inden for projekter, kommunikation, udvikling, og IT-systemer, så er du muligvis den vi søger! Om stillingenSom udviklingskonsulent med systemadministratorfunktion i Borgerservice vil du arbejde på tværs af afdelingens teams og være tilknyttet flere aktuelle projekter. Det er en central del af stillingen at kunne bevare overblikket over de forskellige typer af opgaver, der spænder lige fra administration og undervisning i brug af i IT-systemer, til indsamling af kvantitativ data til fremstilling af kommunikationsmateriale, deltagelse i og evaluering af tværgående projekter, understøttelse af ledelsen i forhold til afholdelse af møde, sagsfremstilling mm. Om dig Har en uddannelse inden for kommunikation, offentlig forvaltning eller tilsvarende relevant uddannelse Har gode IT-kundskaber og let kan sætte dig ind i nye systemer Kan holde overblik over mange forskellige, sideløbende opgaver Er god til at samarbejde og koordinere på tværs af teams og afdelinger Er stærk i administration og skriftlighed og forstår nødvendigheden af dette Er engageret og synes, det er sjovt at gå på arbejde. Derfor skal du vælge os Stilling på 30 timer ugentligt Flekstidsordning Afvekslende og udfordrende arbejde, hvor ikke 2 dage er ens Engagerede, humoristiske, glade og kompetente kolleger, hvor du har mulighed for at være med til at præge jobbet og udviklingen i organisationen En stilling med høj grad af selvstændighed og indflydelse samt gode samarbejdsrelationer Storrumsarbejdsplads Løn forhandles med relevant faglig organisation. Du er velkommen til at kontakte jobcenterchef Jane Gottlieb på 48 100 238 eller socialchef Gitte Overgaard på 48 100 244 for at høre nærmere om stillingen.Vi indhenter referencer og straffeoplysninger på alle kommende medarbejdere.Du sender din ansøgning og uddannelsesbevis digitalt via linket i annoncen senest 15. juli 2019.Vi forventer at holde ansættelsessamtaler 29. juli 2019.Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har ca. 25.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hver 10. minut fra Allerød Station.Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.10Phoenixf9f6731c101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-15T00:00:000010https://alleroed.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=7bbfe3a3-784f-4e0c-91d0-e5c160430d120EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3550866Borgerservice11Bjarkesvej 23450AllerødDKDanmarkORS/f9f6731c_logo.jpegORS/Small/f9f6731c_logo.jpeg0
personale@alleroed.dkDKDanmarkDanmark
7Deltid46Permanent781920EmplyMinimum pakken - 35 dage1b5a4eef-8b0b-4759-b785-dc22a72c4dac_439300021-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f9f6731chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f9f6731chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f9f6731c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f9f6731c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Offentlig_administration/2.jpgAllerød Kommune søger udviklingskonsulent med systemadministratorfunktion12008001Dansk3Læse/ tale938331Udviklingskonsulent25Offentlig administration362116082Jane Gottlieb eller Gitte Overgaardpersonale@alleroed.dkDanmarkDanmarkda-DK