ALLIANCE+ søger Tilsynsførende til Midtjylland

Bliv en del af et stærkt team, med de bedste og mest hjælpsomme kolleger og ledere i branchen.

Vores kunder er tilfredse, og vi er stolte af vores arbejde. Vi har fokus på kvalitet, sikkerhed og miljø. Vi arbejder med udgangspunkt i ALLIANCE+'s værdigrundlag og ledelsesprincipper. Det betyder velordnede arbejdsforhold, godt arbejdsmiljø og høj faglighed.

Vi leder efter en stabil og gerne erfaren tilsynsførende, hvor du bliver en del af et arbejdsomt team på 3 tilsynsførende, der dagligt udfører rengøring og kvalitetskontroller med stort engagement og god stemning.
Du vil få dine egne ansvarsområder, men I vil sammen som team være ansvarlige for vores kunder og medarbejder, Med reference til vores kundechef.

Vi forventer:

Den tilsynsførende bistår kundechefen i den daglige planlægning og opfølgning på opgaverne i Midtjylland. Opgaverne er meget varierende og er blandt andet, en kombination af ledelse og manuelt arbejde. Du har ledelsesansvaret for medarbejdere, fordelt på 12 lokationer og det er din fornemste opgave at lede og motivere medarbejderne, så de varetager opgaverne og kundernes interesse så effektivt og professionelt som muligt.

Du skal planlægge og koordinere den daglige drift af teamet, herunder udførsel af kvalitetskontroller, varebestilling og forskellige forefaldne opgaver. Derudover udfører du sammen med resten af teamet en række manuelle opgaver hos vores kunder.

Du får ansvaret for at tilsikre, at dine kollegaer er korrekt oplært og trygge i deres arbejdsfunktion og i arbejdets udførsel.

Med din ansvarsfulde og grundige tilgang til opgaverne vil du sammen med dit team sørge for, at kunden oplever service og kvalitet på et højt niveau. ”Facility solutions for and by people who care ” er kernestenen i vores forretning. Derfor er det vigtigt, at du kender din kundes behov, er god til at forudse disse, og at du arbejder målrettet med at gøre en forskel for kunden.

Arbejdstiden er 30 timer om ugen.

Vi tilbyder et job med:

  • Løn efter SBA-overenskomst inkl. pensionsordning med sundhedsordning
  • God oplæring
  • Velordnede arbejdsforhold
  • Gulplade bil stilles til rådighed til arbejdet
  • Gode udviklingsmuligheder
  • Telefon til arbejdsbrug
  • Et godt team af serviceassistenter

Vi stiller som et krav til denne stilling, at du har kørekort.

Vi forventer, at du:



  • Har erfaring fra rengørings- og/eller ejendomsservice branchen
  • Har erfaring i instruktion af medarbejdere
  • Er omstillingsparat og trives med en dynamisk og foranderlig hverdag
  • Har erfaring med brug af IT til opgavestyring
  • Har høj kvalitet- og detaljesans
  • Kan varetage både små og store forskelligartede opgaver
  • Er mødestabil, fleksibel, selvstændig, udadvendt og ansvarsbevidst
  • Kan arbejde på skiftende tider af dagen
  • Kan fremvise en straffeattest
  • Kan tale og skrive dansk og/eller engelsk

Er du interesseret i stillingen, så send os en ansøgning og CV.




Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.