Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Allround person til Roskilde Badet

Allround person til alt forfalden arbejde på byggepladsen Roskilde Badet.

Vi søger i øjeblikket en medarbejder til alt forfaldent arbejde på vores byggeplads Roskilde badet. Afspærring, oprydning og kan træde til med en hjælpende hånd.

Vi forventer at du:

  • Har erfaring med branchen.
  • er fra lokalområdet
  • kan hjælpe med alt forefaldent, og har lyst.
  • er ansvarsbevidst, omhyggelig og pligtopfyldende.

Vi tilbyder den rigtige:

  • Fast arbejde
  • Ordnede arbejdsforhold.
  • Alsidigt job med mange udfordringer
  • Et godt arbejdsmiljø, hvor du bliver værdsat.
  • Dygtige kolleger med et højt fagligt niveau.

Kontakt:

Har ovenstående din interesse, eller har du spørgsmål til jobbet kontakt da venligst nedenstående:

Projekchef: Lars Brandt evt. mail: lb@saac.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329714838Phoenix-96bad2d012017-11-24T17:07:31.077Allround person til Roskilde Badet

Allround person til alt forfalden arbejde på byggepladsen Roskilde Badet.

Vi søger i øjeblikket en medarbejder til alt forfaldent arbejde på vores byggeplads Roskilde badet. Afspærring, oprydning og kan træde til med en hjælpende hånd.

Vi forventer at du:

  • Har erfaring med branchen.
  • er fra lokalområdet
  • kan hjælpe med alt forefaldent, og har lyst.
  • er ansvarsbevidst, omhyggelig og pligtopfyldende.

Vi tilbyder den rigtige:

  • Fast arbejde
  • Ordnede arbejdsforhold.
  • Alsidigt job med mange udfordringer
  • Et godt arbejdsmiljø, hvor du bliver værdsat.
  • Dygtige kolleger med et højt fagligt niveau.

Kontakt:

Har ovenstående din interesse, eller har du spørgsmål til jobbet kontakt da venligst nedenstående:

Projekchef: Lars Brandt evt. mail: lb@saac.dk

2018-01-24T02:00:31.653 Allround person til alt forfalden arbejde på byggepladsen Roskilde Badet. Vi søger i øjeblikket en medarbejder til alt forfaldent arbejde på vores byggeplads Roskilde badet. Afspærring, oprydning og kan træde til med en hjælpende hånd. Vi forventer at du: Har erfaring med branchen. er fra lokalområdet kan hjælpe med alt forefaldent, og har lyst. er ansvarsbevidst, omhyggelig og pligtopfyldende. Vi tilbyder den rigtige: Fast arbejde Ordnede arbejdsforhold. Alsidigt job med mange udfordringer Et godt arbejdsmiljø, hvor du bliver værdsat. Dygtige kolleger med et højt fagligt niveau. Kontakt: Har ovenstående din interesse, eller har du spørgsmål til jobbet kontakt da venligst nedenstående: Projekchef: Lars Brandt evt. mail: lb@saac.dk11Jobnet96bad2d0100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-01-23T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHøje-TaastrupEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandLejreEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRoskilde3022342SVEND AAGE CHRISTIANSEN A/S11Bymarken 374000RoskildeDKDanmarkORS/blank.png155.6388670012.10466100
LB@saac.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent493932JobNet46945111000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=96bad2d0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=96bad2d0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=96bad2d0&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=96bad2d0&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/2.jpgHar du ansvar og selvstændighed? Hos SVEND AAGE CHRISTIANSEN A/S søger vi en dygtig medarbejder.12008001Dansk3Læse/ tale522039Medarbejder5Kontor og administration351308081LB@saac.dkLB@saac.dkDKDanmarkDKDanmark329919687Medarbejder med bopæl i Tåstrup søges til kørsel for FlextrafikRobot Går du og drømmer om at blive Flexchauffør, så grib chancen NU. Hogne Aps er en lille vognmandsforretning med 7 biler og base i Hørsholm. Jeg søger en medarbejder som bor i Tåstrup, da den bil jeg ønsker besat har hjemzone i Tåstrup. Det betyder at du kan være hjemme når ikke at der er ture. Du får således ingen transporttid og udgifter til og fra arbejde. Du kommer til at have bilen for dig selv, så du selv kan disponere din arbejdstid, vel at mærke hvis du viser at du vil yde. Jeg har kun type 1 biler, dvs biler alla Golf stc. Du SKAL have følgende: B kørekort Chaufførkort Jf. Movias udbudsbetingelser er en børneattest et krav. BAB 1 BAB 2 Løn ifølge aftale. Såfremt at du ikke opfylder alle krav, så skal du ikke ulejlige dig med at søge jobbet. Skulle dette have fanget din interesse, så send en ansøgning til: job@hogne.dk

Går du og drømmer om at blive Flexchauffør, så grib chancen NU.

Hogne Aps er en lille vognmandsforretning med 7 biler og base i Hørsholm.

Jeg søger en medarbejder som bor i Tåstrup, da den bil jeg ønsker besat har hjemzone i Tåstrup.

Det betyder at du kan være hjemme når ikke at der er ture. Du får således ingen transporttid og udgifter til og fra arbejde. Du kommer til at have bilen for dig selv, så du selv kan disponere din arbejdstid, vel at mærke hvis du viser at du vil yde. 

Jeg har kun type 1 biler, dvs biler alla Golf stc.

Du SKAL have følgende:

B kørekort

Chaufførkort

Jf. Movias udbudsbetingelser er en børneattest et krav.

BAB 1 & BAB 2

Løn ifølge aftale.

Såfremt at du ikke opfylder alle krav, så skal du ikke ulejlige dig med at søge jobbet.

Skulle dette have fanget din interesse, så send en ansøgning til: job@hogne.dk

HOGNE ApSHøje-Taastrup2018-11-28T00:00:002019-01-23T00:00:00
329927414Den Kriminalpræventive Enhed (DKE) i Albertslund Kommune søger en kriminalpræventiv analyse- og CPTED medarbejder til det proaktive områdeBasic Stillingsbetegnelse:Kriminalpræventiv analyse- og CPTED medarbejderAnsøgningsfrist:2. januar, 2019Afdeling:Den Kriminalpræventive Enhed under direktøren for Børn, Sundhed Velfærd Albertslund Kommune har samlet den kriminalpræventive indsats (SSP, PSP og KSP) i en stabsenhed med direkte reference til direktøren for Børn, Sundhed og Velfærd. Arbejdet med det kriminalpræventive område har stor politisk bevågenhed og strategien på området sætter høje ambitioner for den forebyggende indsats. Foruden stabslederen består enheden af 1 kriminalpræventiv koordinator for det proaktive, strategiske område (social kapital, tillid og tryghed, kompetenceudvikling, forskning, kommunikation, outreach og lokalmiljø) 1 kriminalpræventiv koordinator for det reaktive, taktiske område (socialretlig og faglig kvalitetssikring og enkeltsager, herunder løsladelse udslusning, bande-exit, radikalisering, mv.) 1 kriminalpræventiv koordinator for det borgervendte, operative område (tillid, tryghed, risikoadfærd, outreach og mentorarbejde) 3 pædagogiske medarbejdere (mentor og opsøgende pædagogisk indsats) Stillingen som analyse- og CPTED medarbejderSom analyse- og CPTED medarbejder i DKE bliver du en del af det proaktive koordinatorområde, som varetager opbygningen af robusthed (resiliens) i Albertslund. Her er fokus på trivsel for den enkelte, social kapital for fællesskaberne, samt tillid og tryghed i byrum og nærmiljø. Læreplaner i skolerne, kapacitetsopbygning af fagfolk, kriminalpræventiv indretning af byens rum og kontakt til civile samfundsaktører (outreach) er væsentlige redskaber i den proaktive værktøjskasse. Dine arbejdsopgaver vil bestå af: Analysearbejde og afrapportering i forbindelse med DKEs analytiske produkter Projektledelse af vores koncept for områdevandringer (tryghedsvandringer) Rådgivning om kriminalpræventiv byudvikling Samfundsrettede kriminalpræventive løsninger Afrapportering i forbindelse med ungeprofilundersøgelsen Repræsentation af kommunen i tværfaglige og tværkommunale samarbejder, f.eks. politiet, afdelingsbestyrelser og boligsocialt sekretariat Opdatering af DKEs hjemmeside Vi forventer derfor, at du Besidder stærke analytiske kompetencer - kvantitative såvel som kvalitative Har viden og kompetencer i forhold til vidensbaserede og effektfulde kriminalpræventive indsatser Har viden og kompetencer i forhold til det tidligt forebyggende område Som person kan trives i opgavevaretagelse af både kortvarig, afvekslende og længerevarende karakter Har flair for formidling og kommunikation Kan navigere sikkert i det tværfaglige samarbejde både internt i kommunen og med eksterne samarbejdspartnere indenfor f.eks. politiet, afdelingsbestyrelser og Albertslunds boligsociale center Forstår at arbejde i en politisk styret organisation, herunder besidder fornøden organisationsforståelse Vi tilbyder Loyale, dygtige og engagerede kollegaer Et tæt sammentømret hold bestående af flere faggrupper, som evner at supplere hinanden indbyrdes Et uformelt, trygt og tillidsfuldt arbejdsmiljø præget af høj faglighed Prioriteret og løbende kompetenceudvikling af alle medarbejdere Fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstid med fokus på opgaverne Mulighed for sparring med fagfæller på tværs af forvaltningsenheder Ansættelsessted og vilkårStillingen er placeret under lederen af staben Den Kriminalpræventive Enhed i direktørområdet Børn, Sundhed Velfærd.Stillingen er en 37-timers fastansættelse og ansættelse sker efter gældende overenskomst. Tiltrædelse pr. 1 februar. Ansøgningsfrist: 2. januar, 2018Samtaler forventes afholdt i uge 2Ansættelsesudvalget består af Kasper Fisker (stabsleder) og Katrine Barnekow Rasmussen (proaktiv koordinator).Det er en del af Albertslund Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling, hvorfor vi opfordrer alle kompetente kandidater til at søge stillingen. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte lederen af Den Kriminalpræventive Enhed, Kasper Fisker, på tlf.: 21593512 eller e-mail: kasper.fisker@albertslund.dk.Stillingsbetegnelse:
Kriminalpræventiv analyse- og CPTED medarbejder

Ansøgningsfrist:
2. januar, 2019

Afdeling:
Den Kriminalpræventive Enhed under direktøren for Børn, Sundhed & Velfærd
 
Albertslund Kommune har samlet den kriminalpræventive indsats (SSP, PSP og KSP) i en stabsenhed med direkte reference til direktøren for Børn, Sundhed og Velfærd. Arbejdet med det kriminalpræventive område har stor politisk bevågenhed og strategien på området sætter høje ambitioner for den forebyggende indsats. 

Foruden stabslederen består enheden af
  • 1 kriminalpræventiv koordinator for det proaktive, strategiske område (social kapital, tillid og tryghed, kompetenceudvikling, forskning, kommunikation, outreach og lokalmiljø)
  • 1 kriminalpræventiv koordinator for det reaktive, taktiske område (socialretlig og –faglig kvalitetssikring og enkeltsager, herunder løsladelse/udslusning, bande-exit, radikalisering, mv.)
  • 1 kriminalpræventiv koordinator for det borgervendte, operative område (tillid, tryghed, risikoadfærd, outreach og mentorarbejde)
  • 3 pædagogiske medarbejdere (mentor og opsøgende pædagogisk indsats)
 
Stillingen som analyse- og CPTED medarbejder
Som analyse- og CPTED medarbejder i DKE bliver du en del af det proaktive koordinatorområde, som varetager opbygningen af robusthed (resiliens) i Albertslund. Her er fokus på trivsel for den enkelte, social kapital for fællesskaberne, samt tillid og tryghed i byrum og nærmiljø. Læreplaner i skolerne, kapacitetsopbygning af fagfolk, kriminalpræventiv indretning af byens rum og kontakt til civile samfundsaktører (outreach) er væsentlige redskaber i den proaktive værktøjskasse.  
 
Dine arbejdsopgaver vil bestå af:  
  • Analysearbejde og afrapportering i forbindelse med DKEs analytiske produkter
  • Projektledelse af vores koncept for områdevandringer (tryghedsvandringer)
  • Rådgivning om kriminalpræventiv byudvikling
  • Samfundsrettede kriminalpræventive løsninger
  • Afrapportering i forbindelse med ungeprofilundersøgelsen
  • Repræsentation af kommunen i tværfaglige og tværkommunale samarbejder, f.eks. politiet, afdelingsbestyrelser og boligsocialt sekretariat
  • Opdatering af DKEs hjemmeside
Vi forventer derfor, at du
 
  • Besidder stærke analytiske kompetencer -  kvantitative såvel som kvalitative
  • Har viden og kompetencer i forhold til vidensbaserede og effektfulde kriminalpræventive indsatser
  • Har viden og kompetencer i forhold til det tidligt forebyggende område
  • Som person kan trives i opgavevaretagelse af både kortvarig, afvekslende og længerevarende karakter
  • Har flair for formidling og kommunikation
  • Kan navigere sikkert i det tværfaglige samarbejde både internt i kommunen og med eksterne samarbejdspartnere indenfor f.eks. politiet, afdelingsbestyrelser og Albertslunds boligsociale center
  • Forstår at arbejde i en politisk styret organisation, herunder besidder fornøden organisationsforståelse
Vi tilbyder
  • Loyale, dygtige og engagerede kollegaer
  • Et tæt sammentømret hold bestående af flere faggrupper, som evner at supplere hinanden indbyrdes
  • Et uformelt, trygt og tillidsfuldt arbejdsmiljø præget af høj faglighed
  • Prioriteret og løbende kompetenceudvikling af alle medarbejdere
  • Fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstid med fokus på opgaverne
  • Mulighed for sparring med fagfæller på tværs af forvaltningsenheder
 
Ansættelsessted og vilkår
Stillingen er placeret under lederen af staben Den Kriminalpræventive Enhed i direktørområdet Børn, Sundhed & Velfærd.
Stillingen er en 37-timers fastansættelse og ansættelse sker efter gældende overenskomst. Tiltrædelse pr. 1 februar.
 
Ansøgningsfrist: 2. januar, 2018
Samtaler forventes afholdt i uge 2

Ansættelsesudvalget består af Kasper Fisker (stabsleder) og Katrine Barnekow Rasmussen (proaktiv koordinator).

Det er en del af Albertslund Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling, hvorfor vi opfordrer alle kompetente kandidater til at søge stillingen. 

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte lederen af Den Kriminalpræventive Enhed, Kasper Fisker, på tlf.: 21593512 eller e-mail: kasper.fisker@albertslund.dk.
 

Den kriminalpræventive enhedAlbertslund2018-12-13T16:00:27.3902019-01-02T00:00:00
3299040623 tilkalder VagterRobot vi søger 3 tilkalder Vagter, vi får mange akut opgaver ind, hvor vi skal bruge nogle folk til at dække de opgaver, der er ikke noget fast time antal. så må du gerne ha et andet job. bemærk du skal ha bestået grundlæggende vagt for at søge jobbet Dine kompetencer:- Bestået grundlæggende vagt.- Skal kunne godkendes som vagt.- Kørekort til kategori B.- Tale og skrive dansk.- Mødepligtig, serviceminded og tålmodig Har det din interesse er du velkommen til at sende os en ansøgning på mail til tr@vagtdivisionen.dkVi ser frem til at høre fra dig. Venlig hilsenThomas RohrbergVagtdivisionen

vi søger 

 

 

3 tilkalder Vagter, vi får mange akut opgaver ind, hvor vi skal bruge nogle folk til at dække de opgaver, der er ikke noget fast  time antal.

så må du gerne ha et andet job.

 

bemærk du skal ha bestået grundlæggende vagt for at søge jobbet

Dine kompetencer:
- Bestået grundlæggende vagt.
- Skal kunne godkendes som vagt.
- Kørekort til kategori B.
- Tale og skrive dansk.
- Mødepligtig, serviceminded og tålmodig


Har det din interesse er du velkommen til at sende os en ansøgning på mail til tr@vagtdivisionen.dk
Vi ser frem til at høre fra dig.

Venlig hilsen
Thomas Rohrberg
Vagtdivisionen

VagtDivisionen v/Thomas RohrbergBallerup2018-10-31T00:00:002018-12-26T00:00:00
329926148Medarbejder til køb, salg og leje af ejendomme i Furesø Kommune - vi skaber løsninger sammenBasic Vi søger en dynamisk og helhedstænkende kollega til vores team for køb og salg af fast ejendom samt ejendoms- og arealadministration i Center for Kommunale Ejendomme og Anlæg. I stillingen får du mange berøringsflader med alt fra borgere, kunder og virksomheder til lejere og professionelle rådgivere med videre. Din hverdag bliver præget af variation og samarbejder på kryds og tværs i organisationen. Derfor er det en forudsætning, at du sætter pris på en afvekslende arbejdsdag, hvor du møder mange forskellige mennesker. I Furesø Kommune har vi stort fokus på salg og leje af vores ejendomme for at fremme god byudvikling og for at sikre en bæredygtig kommunal økonomi. Og vi har rigtig mange ting i gang. De primære arbejdsopgaverDu skal primært sikre en rød tråd i arbejdet med køb og salg af ejendomme fra start til slut. Det kan både være mindre ejendomme og større arealer, der indgår i større byudviklingsområder. Der vil ofte være tale om længere forløb, såvel i de indledende faser som i de afsluttende, ligesom du sammen med andre vil skulle arbejde med at skabe gode rammer for en hensigtsmæssig kommunikation med de relevante interessenter. Dine arbejdsopgaver vil spænde vidt inden for køb, salg og leje. Herunder udarbejdelse af dokumenter, deltagelse i forhandlinger, udarbejdelse af politiske dagsordner, dialog med investorer, lejere og udlejere, mæglere og rådgivere med videre. Du får Furesø Rådhus i Værløse som fast base. Et hurtigt overblik over konkrete arbejdsopgaver udarbejdelse af udbudsmaterialer og beslutningsoplæg salgsarbejde, rådgivning og vejledning sagsbehandling af aftaler og dokumenter deltagelse i og evt. projektledelse af tværgående projektgrupper forberedelse af sager til politisk behandling. Vi forventer, at du har en relevant faglig videregående uddannelse og en vis erfaring fra mæglervirksomhed, advokatkontor eller lignede job i anden kommune gerne med særlig viden om offentlig ejendomshandel har dokumenterede erfaringer med køb, salg og leje af offentlige ejendomme og gerne viden om byudviklingsøkonomi har godt kendskab til relevant lovgivning, offentlig forvaltning, kommunale beslutningsprocesser og økonomisk forståelse er god til at samarbejde og forhandle kan kommunikere komplicerede sager på en letforståelig måde både i skrift og tale kan arbejde i en politisk styret organisation er selvstændig og udadvendt med godt overblik og kan håndtere flere opgaver samtidigt er god til at tilrettelægge, følge op på og afslutte processer indgår naturligt i samarbejde med kolleger med andre fagligheder end din egen og med politikere og eksterne aktører i skabelsen af løsninger er struktureret og omhyggelig med det drive og mod, der skal til i opgaveløsningen. Et uformelt miljø med stor indflydelse på egen hverdagKøb og salgsteamet er en del af Center for Kommunale Ejendomme og Anlæg. Vi er i alt ca. 80 medarbejdere, hvoraf vi er 2, der varetager kommunens køb, salgs- og lejeopgaver. I vores center sætter vi pris på de gode muligheder for personlig og faglig kompetenceudvikling. Vi har et tæt tværfagligt samarbejdsmiljø på tværs af afdelinger i en udviklings- og projektorienteret forvaltning, og du vil især opleve et tæt samarbejde med blandt andet jurister og kommunikationskonsulenter i Center for Økonomi og Ressourcer samt Center for By og Miljø. Vi har en åben og humoristisk omgangsform, og det åbne kontorlandskab giver os en tæt sammenhørighed. Vil du vide mere om stillingen eller Furesø KommuneSå er du velkommen til at kontakte Gitte Elefsen, centerchef i Center for Kommunale Ejendomme og Anlæg, på tlf. 7216 5250. Der er tale om en fuldtidsstilling med fleksibel arbejdstid. Løn og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst og ud fra Principperne i Ny Løn. Ansøgningsfrist 7. januar 2019Send din ansøgning, så vi har den senest 7. januar 2019 kl. 12.00. Vi regner med at holde ansættelsessamtaler i uge 2 og 3.Vi søger en dynamisk og helhedstænkende kollega til vores team for køb og salg af fast ejendom samt ejendoms- og arealadministration i Center for Kommunale Ejendomme og Anlæg. I stillingen får du mange berøringsflader med alt fra borgere, kunder og virksomheder til lejere og professionelle rådgivere med videre. Din hverdag bliver præget af variation og samarbejder på kryds og tværs i organisationen. Derfor er det en forudsætning, at du sætter pris på en afvekslende arbejdsdag, hvor du møder mange forskellige mennesker.
 
I Furesø Kommune har vi stort fokus på salg og leje af vores ejendomme for at fremme god byudvikling og for at sikre en bæredygtig kommunal økonomi. Og vi har rigtig mange ting i gang.
 
De primære arbejdsopgaver
Du skal primært sikre en rød tråd i arbejdet med køb og salg af ejendomme fra start til slut. Det kan både være mindre ejendomme og større arealer, der indgår i større byudviklingsområder. Der vil ofte være tale om længere forløb, såvel i de indledende faser som i de afsluttende, ligesom du sammen med andre vil skulle arbejde med at skabe gode rammer for en hensigtsmæssig kommunikation med de relevante interessenter.
 
Dine arbejdsopgaver vil spænde vidt inden for køb, salg og leje. Herunder udarbejdelse af dokumenter, deltagelse i forhandlinger, udarbejdelse af politiske dagsordner, dialog med investorer, lejere og udlejere, mæglere og rådgivere med videre. Du får Furesø Rådhus i Værløse som fast base.
 
Et hurtigt overblik over konkrete arbejdsopgaver
  • udarbejdelse af udbudsmaterialer og beslutningsoplæg
  • salgsarbejde, rådgivning og vejledning
  • sagsbehandling af aftaler og dokumenter
  • deltagelse i og evt. projektledelse af tværgående projektgrupper
  • forberedelse af sager til politisk behandling.
 
Vi forventer, at du
  • har en relevant faglig videregående uddannelse og en vis erfaring fra mæglervirksomhed, advokatkontor eller lignede job i anden kommune gerne med særlig viden om offentlig ejendomshandel
  • har dokumenterede erfaringer med køb, salg og leje af offentlige ejendomme og gerne viden om byudviklingsøkonomi
  • har godt kendskab til relevant lovgivning, offentlig forvaltning, kommunale beslutningsprocesser og økonomisk forståelse
  • er god til at samarbejde og forhandle
  • kan kommunikere komplicerede sager på en letforståelig måde – både i skrift og tale
  • kan arbejde i en politisk styret organisation
  • er selvstændig og udadvendt med godt overblik og kan håndtere flere opgaver samtidigt
  • er god til at tilrettelægge, følge op på og afslutte processer
  • indgår naturligt i samarbejde med kolleger med andre fagligheder end din egen og med politikere og eksterne aktører i skabelsen af løsninger
  • er struktureret og omhyggelig med det drive og mod, der skal til i opgaveløsningen.
  
Et uformelt miljø med stor indflydelse på egen hverdag
Køb og salgsteamet er en del af Center for Kommunale Ejendomme og Anlæg. Vi er i alt ca. 80 medarbejdere, hvoraf vi er 2, der varetager kommunens køb, salgs- og lejeopgaver.
 
I vores center sætter vi pris på de gode muligheder for personlig og faglig kompetenceudvikling. Vi har et tæt tværfagligt samarbejdsmiljø på tværs af afdelinger i en udviklings- og projektorienteret forvaltning, og du vil især opleve et tæt samarbejde med blandt andet jurister og kommunikationskonsulenter i Center for Økonomi og Ressourcer samt Center for By og Miljø.
 
Vi har en åben og humoristisk omgangsform, og det åbne kontorlandskab giver os en tæt sammenhørighed.
 
Vil du vide mere om stillingen eller Furesø Kommune
Så er du velkommen til at kontakte Gitte Elefsen, centerchef i Center for Kommunale Ejendomme og Anlæg, på tlf. 7216 5250. Der er tale om en fuldtidsstilling med fleksibel arbejdstid.
 
Løn og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst og ud fra Principperne i Ny Løn.
 
Ansøgningsfrist 7. januar 2019
Send din ansøgning, så vi har den senest 7. januar 2019 kl. 12.00. Vi regner med at holde ansættelsessamtaler i uge 2 og 3.

ORS/Small/b5ccfd68_logo.jpegCenter for Kommunale Ejendomme og AnlægGladsaxe2018-12-11T17:04:08.2332019-01-07T00:00:00
329926685KontorassistentBasic Er du fleksibel og gerne vil arbejde 32 timer, er det dig vi søger til et længerevarende vikariat med mulighed for fastansættelse. Vi søger en person der er serviceminded, engageret og har en positiv indstilling. Arbejdsopgaver: Administrative opgaver Bogholderi opgaver - debet kredit Kundeservice Oprettelse af kontrakter Løbende fakturering for sælgerne Faglige kompetencer: • Du er uddannet indenfor kontor og har gerne erfaring forståelse med leasing kontrakter • Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver • Du er rutineret IT-bruger • Du har erfaring med SAP • Har du kendskab til engelsk, er det en fordel Ansøgning: Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.
Er du fleksibel og gerne vil arbejde 32 timer, er det dig vi søger til et længerevarende vikariat med mulighed for fastansættelse.
 
Vi søger en person der er serviceminded, engageret og har en positiv indstilling.

Arbejdsopgaver:
  • Administrative opgaver
  • Bogholderi opgaver - debet/kredit 
  • Kundeservice
  • Oprettelse af kontrakter
  • Løbende fakturering for sælgerne
  • Faglige kompetencer:
    • Du er uddannet indenfor kontor og har gerne erfaring/forståelse med leasing kontrakter
    • Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver
    • Du er rutineret IT-bruger
    • Du har erfaring med SAP
    • Har du kendskab til engelsk, er det en fordel

    Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

    JKS A/SRoskilde2018-12-12T16:00:14.5502018-12-31T00:00:00
    da-DK

    Andre job der matcher din søgning

    Medarbejder med bopæl i Tåstrup søges til kørsel for Flextrafik

    HOGNE ApS

    Høje-Taastrup
    Går du og drømmer om at blive Flexchauffør, så grib chancen NU. Hogne Aps er en lille vognmandsforretning med 7 biler og base i Hørsholm. Jeg søger en medarbejder som bor i Tåstrup, da den bil jeg ønsker besat har hjemzone i Tåstrup. Det betyder at ...
    Indrykket:28. november 2018
    Udløbsdato:23. januar 2019

    Den Kriminalpræventive Enhed (DKE) i Albertslund Kommune søger en kriminalpræventiv analyse- og CPTED medarbejder til det proaktive område

    Den kriminalpræventive enhed

    Albertslund
    Stillingsbetegnelse:Kriminalpræventiv analyse- og CPTED medarbejderAnsøgningsfrist:2. januar, 2019Afdeling:Den Kriminalpræventive Enhed under direktøren for Børn, Sundhed Velfærd Albertslund Kommune har samlet den kriminalpræventive indsats (SSP, PS...
    Indrykket:13. december 2018
    Udløbsdato:2. januar 2019

    3 tilkalder Vagter

    VagtDivisionen v/Thomas Rohrberg

    Ballerup
    vi søger 3 tilkalder Vagter, vi får mange akut opgaver ind, hvor vi skal bruge nogle folk til at dække de opgaver, der er ikke noget fast time antal. så må du gerne ha et andet job. bemærk du skal ha bestået grundlæggende vagt for at søge jobbet Din...
    Indrykket:31. oktober 2018
    Udløbsdato:26. december 2018

    Medarbejder til køb, salg og leje af ejendomme i Furesø Kommune - vi skaber løsninger sammen

    Center for Kommunale Ejendomme og Anlæg

    Gladsaxe
    Vi søger en dynamisk og helhedstænkende kollega til vores team for køb og salg af fast ejendom samt ejendoms- og arealadministration i Center for Kommunale Ejendomme og Anlæg. I stillingen får du mange berøringsflader med alt fra borgere, kunder og ...
    Indrykket:11. december 2018
    Udløbsdato:7. januar 2019

    Kontorassistent

    JKS A/S

    Roskilde
    Er du fleksibel og gerne vil arbejde 32 timer, er det dig vi søger til et længerevarende vikariat med mulighed for fastansættelse. Vi søger en person der er serviceminded, engageret og har en positiv indstilling. Arbejdsopgaver: Administrative opgav...
    Indrykket:12. december 2018
    Udløbsdato:31. december 2018