Allround regnskabs- og lønbogholder

Jobbet
Til Link Logistics i Brøndby søger vi en medarbejder, der udover opgaver i forbindelse med løn og regnskab, skal assistere den nuværende Head of Finance med opgaver af ledelsesmæssig karakter i Finance-Teamet. Link Logistics er en danskejet transport- og logistikvirksomhed med aktiviteter i hele verden. Ydelserne inkluderer komplette fragtløsninger, herunder både import og eksport, til fuldt integrerede logistikløsninger inden for en lang række forskellige brancher.

Du vil i jobbet skulle hjælpe Head of Finance, hvor der er behov. Du vil blandt andet skulle hjælpe til med følgende:

  • Prioriteringen af opgaver
  • Sørger for at alle når de ønskede deadlines. 

Du får yderligere brug for din faglige ekspertise indenfor lønbogholderi, da det bliver dit ansvar at stå for lønbogholderiet for virksomhedens timelønnede og månedslønnede medarbejdere, herunder besvare spørgsmål vedrørende løn og øvrige opgaver i den forbindelse.


Foruden ovenstående vil dine arbejdsopgaver bestå af:

  • Bidrage ved månedsafslutning og årsafslutning – herunder forestå en del af dialogen med revisor
  • Diverse Ad-hoc opgaver og optimering af processer
  • Ansvarlig for lønkørslen for både danske og svenske medarbejdere
  • Gennemgå balanceposter 

Du bliver en del af et team og en virksomhed med et helt særligt DNA, som er gennemsyret af passion og højt engagement. Kendetegnet er, at alle brænder for at levere professionel og personlig service. Det gode kollegaskab, holdånd og høj faglighed er centralt i hverdagen.

Din profil
For at opnå succes i denne rolle er vi på udkig efter dig, der trives med at gå forrest og tage styringen. Du er empatisk, udadvendt og imødekommende, og du ved hvad der skal til, for at drive et dedikeret og professionelt team. Du har stærke kommunikative egenskaber, og formår at målrette din kommunikation til den enkelte og er en dygtig formidler på dansk og engelsk både på skrift og i tale.
Vi søger dig, der har en relevant regnskabsmæssig baggrund som f.eks. allround bogholder eller lønbogholder. Du besidder et solidt overblik, og går samtidig til de enkelte arbejdsopgaver med grundighed og præcision.
Du er velfunderet i Microsoft Office, herunder superbruger af Excel og derudover betragtes det som en fordel, hvis du tidligere har arbejdet med It-systemet Visma (tidligere Bluegarden).

Praktisk information
Der er tale om en fastansættelse på fuldtid med opstart hurtigst muligt.
Link Logistics er beliggende i Brøndby.
Arbejdstiderne ligger mandag-fredag i tidsrummet fra kl. 08:00-17:00.
Du vil modtage en fast månedsløn efter kvalifikationer.

Interesseret?
Moment varetager rekrutteringsprocessen, hvorfor du bedes ansøge jobbet via Moment.
Er du interesseret i stillingen, og kan du se dig selv som en del af det dynamiske team, glæder vi os meget til at høre fra dig. Vi gennemgår løbende ansøgninger og afholder også samtaler løbende.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.