Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Allround servicepersonale til bowling- og minigolfcenter i Herlev

Fun City sport i Herlev søger allround servicepersonale til vores nuværende team, som dagligt skal sikre og opretholde en høj service og standard af vores mange ugentlige gæster og selskaber, som ligger vejen forbi vores 12 bowlingbaner, 18 hullers indendørs minigolf, Cafe og restaurant.

Vi søger dig der møder præsentabel på job og med et energisk smittende og motiverende humør imødekommer vores gæster og tør se dem i øjnene.  Dig der med cafe eller restaurations erfaring er selvstændig tænkende, en teamplayer, omstillingsparat og ikke bange for, at tage fat og træde i karakter hvor end det kræves. Du skal kunne arbejde i et højt gear med smil på læben og med øje for salg.

Dine daglige arbejdsopgaver vil være varierende og kan rumme alt fra selskabs /middags ansvarlig, bookninger, kundeekspeditioner, afrydning, oprydning, selskabs servering, opvask, rengøring, opdækning, forberedelse til selskaber, vareopfyldning, samt mad og køkken opgaver i mindre omfang.

Oplæring i vedligehold og servicering af bowlingbaner vil ligeledes finde sted.

Vi forventer:

  • Du har er et par års kundeserviceerfaring
  • Har let til smil selv i pressede situationer
  • At du kan have flere bolde i luften og holde overblikket
  • Har Cafe, restaurations eller bowlingcenter erfaring
  • Har et højt drive og er serviceminded
  • Har hygiejne bevis eller mod på at tage det
  • At du er ansvarsbevidst og selvtænkende
  • Udadvendt og kundevant
  • Har ordenssans og punktlighed
  • At du er en god og loyal kollega

Stillingen er deltidsarbejde og timelønnet til 135 kr. pr. time, og du skal kunne arbejde fredage, lørdage og søndag. Har du tidligere arbejdet i en cafe, er det en bonus vi tager med.

Vi opfordrer alle til at søge uanset baggrund. Dog bliver flydende dansk i skrift og tale, samt erhvervserfaring vægtet højt.

Send os din ansøgning på mail til info@funcitysport.dk

Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte centerleder Vinnie Jensen på tlf.: 55555050


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329775883Phoenix-38fdbbb112018-03-14T03:05:41.707Allround servicepersonale til bowling- og minigolfcenter i Herlev

Fun City sport i Herlev søger allround servicepersonale til vores nuværende team, som dagligt skal sikre og opretholde en høj service og standard af vores mange ugentlige gæster og selskaber, som ligger vejen forbi vores 12 bowlingbaner, 18 hullers indendørs minigolf, Cafe og restaurant.

Vi søger dig der møder præsentabel på job og med et energisk smittende og motiverende humør imødekommer vores gæster og tør se dem i øjnene.  Dig der med cafe eller restaurations erfaring er selvstændig tænkende, en teamplayer, omstillingsparat og ikke bange for, at tage fat og træde i karakter hvor end det kræves. Du skal kunne arbejde i et højt gear med smil på læben og med øje for salg.

Dine daglige arbejdsopgaver vil være varierende og kan rumme alt fra selskabs /middags ansvarlig, bookninger, kundeekspeditioner, afrydning, oprydning, selskabs servering, opvask, rengøring, opdækning, forberedelse til selskaber, vareopfyldning, samt mad og køkken opgaver i mindre omfang.

Oplæring i vedligehold og servicering af bowlingbaner vil ligeledes finde sted.

Vi forventer:

  • Du har er et par års kundeserviceerfaring
  • Har let til smil selv i pressede situationer
  • At du kan have flere bolde i luften og holde overblikket
  • Har Cafe, restaurations eller bowlingcenter erfaring
  • Har et højt drive og er serviceminded
  • Har hygiejne bevis eller mod på at tage det
  • At du er ansvarsbevidst og selvtænkende
  • Udadvendt og kundevant
  • Har ordenssans og punktlighed
  • At du er en god og loyal kollega

Stillingen er deltidsarbejde og timelønnet til 135 kr. pr. time, og du skal kunne arbejde fredage, lørdage og søndag. Har du tidligere arbejdet i en cafe, er det en bonus vi tager med.

Vi opfordrer alle til at søge uanset baggrund. Dog bliver flydende dansk i skrift og tale, samt erhvervserfaring vægtet højt.

Send os din ansøgning på mail til info@funcitysport.dk

Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte centerleder Vinnie Jensen på tlf.: 55555050

2018-05-02T00:50:46.433 Fun City sport i Herlev søger allround servicepersonale til vores nuværende team, som dagligt skal sikre og opretholde en høj service og standard af vores mange ugentlige gæster og selskaber, som ligger vejen forbi vores 12 bowlingbaner, 18 hullers indendørs minigolf, Cafe og restaurant. Vi søger dig der møder præsentabel på job og med et energisk smittende og motiverende humør imødekommer vores gæster og tør se dem i øjnene. Dig der med cafe eller restaurations erfaring er selvstændig tænkende, en teamplayer, omstillingsparat og ikke bange for, at tage fat og træde i karakter hvor end det kræves. Du skal kunne arbejde i et højt gear med smil på læben og med øje for salg. Dine daglige arbejdsopgaver vil være varierende og kan rumme alt fra selskabs middags ansvarlig, bookninger, kundeekspeditioner, afrydning, oprydning, selskabs servering, opvask, rengøring, opdækning, forberedelse til selskaber, vareopfyldning, samt mad og køkken opgaver i mindre omfang. Oplæring i vedligehold og servicering af bowlingbaner vil ligeledes finde sted. Vi forventer: Du har er et par års kundeserviceerfaring Har let til smil selv i pressede situationer At du kan have flere bolde i luften og holde overblikket Har Cafe, restaurations eller bowlingcenter erfaring Har et højt drive og er serviceminded Har hygiejne bevis eller mod på at tage det At du er ansvarsbevidst og selvtænkende Udadvendt og kundevant Har ordenssans og punktlighed At du er en god og loyal kollega Stillingen er deltidsarbejde og timelønnet til 135 kr. pr. time, og du skal kunne arbejde fredage, lørdage og søndag. Har du tidligere arbejdet i en cafe, er det en bonus vi tager med. Vi opfordrer alle til at søge uanset baggrund. Dog bliver flydende dansk i skrift og tale, samt erhvervserfaring vægtet højt. Send os din ansøgning på mail til info@funcitysport.dk Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte centerleder Vinnie Jensen på tlf.: 5555505011Jobnet38fdbbb1100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-05-01T00:00:0000110EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHerlev3135018FUN CITY SPORT ApS11Hørkær 12730HerlevDKDanmark0
info@funcitysport.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent537874JobNet47916481000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=38fdbbb1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=38fdbbb1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=38fdbbb1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=38fdbbb1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/2.jpgSom Kundeservicemedarbejder hos FUN CITY SPORT ApS bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg353668292Vinnie Jenseninfo@funcitysport.dkDKDanmarkDKDanmark329947628Legelandsvært - medarbejdere til HerlevRobot Er du vores nye superhelt, som sikrer, at både små og store gæster får en uforglemmelig oplevelse. Du tager hånd om vores gæster gennem hurtig og god service. Du arbejder også i køkkenet, med servering og holder legelandet fint og rent. Og som festvært sikrer du, at vores fester bliver i verdensklasse. Det her er med andre ord det perfekte ekstrajob som hen ad vejen kan føre til avancement mod stillinger med større ansvar. Du arbejder som ekstramedarbejder, oftest i weekenderne og på helligdage. Dine kvalifikationer For at matche denne stilling er det en fordel tidligere at have arbejdet inden for service- eller restaurationsbranchen, gerne med køkkenerfaring. Erhvervserfaring er ikke et krav, men vi søger en medarbejder med den rigtige attitude, som er positiv som person, og som trives med at arbejde i et højt tempo. Du skal være selvkørende, kunne håndtere stressede situationer og være struktureret og grundig i dit arbejde. Sammen med dine kolleger skal du arbejde med fokus på at yde den bedste service. Sidst, men ikke mindst elsker du kontakten med gæster og stræber altid efter at overgå gæstens forventninger! Hvad tilbyder Leos Dejlige kolleger Varierede arbejdsopgaver Intern uddannelse Karriemuligheder Om os Leos Legeland er Nordens største og mest besøgte legelandskæde. Selskabet er inde i en ekspanderende fase og forventer at åbne 6-8 nye legeland om året. Målet er 50 legeland i 2019. Da selskabet startede i 2006, ville grundlæggerne skabe et mødested for familier med fokus på leg og bevægelse. Det er mere aktuelt en nogensinde før, idet rapporter fra WHO viser, at børn rører sig for lidt i dag. Selskabets fremgang bygger på et stærkt koncept med leg, sjov og bevægelse for hele familien med sikkerhed, renlighed og service i centrum. Ansøg her vi glæder os til at høre fra dig. https: emp.jobylon.com applications jobs 26281 create

Er du vores nye superhelt, som sikrer, at både små og store gæster får en uforglemmelig oplevelse. Du tager hånd om vores gæster gennem hurtig og god service. Du arbejder også i køkkenet, med servering og holder legelandet fint og rent.

'Og som festvært sikrer du, at vores fester bliver i verdensklasse. Det her er med andre ord det perfekte ekstrajob – som hen ad vejen kan føre til avancement mod stillinger med større ansvar. Du arbejder som ekstramedarbejder, oftest i weekenderne og på helligdage.

Dine kvalifikationer

For at matche denne stilling er det en fordel tidligere at have arbejdet inden for service- eller restaurationsbranchen, gerne med køkkenerfaring. Erhvervserfaring er ikke et krav, men vi søger en medarbejder med den rigtige attitude, som er positiv som person, og som trives med at arbejde i et højt tempo.

Du skal være selvkørende, kunne håndtere stressede situationer og være struktureret og grundig i dit arbejde. Sammen med dine kolleger skal du arbejde med fokus på at yde den bedste service. Sidst, men ikke mindst elsker du kontakten med gæster og stræber altid efter at overgå gæstens forventninger!

Hvad tilbyder Leos

  • Dejlige kolleger
  • Varierede arbejdsopgaver
  • Intern uddannelse
  • Karriemuligheder

Om os

Leos Legeland er Nordens største og mest besøgte legelandskæde. Selskabet er inde i en ekspanderende fase og forventer at åbne 6-8 nye legeland om året. Målet er 50 legeland i 2019. Da selskabet startede i 2006, ville grundlæggerne skabe et mødested for familier med fokus på leg og bevægelse.

Det er mere aktuelt en nogensinde før, idet rapporter fra WHO viser, at børn rører sig for lidt i dag. Selskabets fremgang bygger på et stærkt koncept med leg, sjov og bevægelse for hele familien med sikkerhed, renlighed og service i centrum.

Ansøg her – vi glæder os til at høre fra dig.

https://emp.jobylon.com/applications/jobs/26281/create/

Leos Legeland HerlevHerlev2019-01-23T00:00:002019-03-20T00:00:00
329961037BEKEY søger engageret teknisk kundeservice medarbejderProfile Brænder du for IT-support? Kan du lide at have kontakt med mange forskellige mennesker samtidig med du har styr på detaljerne? Trives du med et alsidigt arbejdsmiljø i højt tempo uden at miste fokus, så er du måske vores nye kollega? BEKEY er en innovativ virksomhed i rivende udvikling, som gør det muligt at digitalisere den nøgle, man normalt skal låne af borgere, beboere eller ejendomsadministratorer, for at åbne opgangs- og eller privatdøre. BEKEY leverer en helstøbt løsning, som digitaliserer hele arbejdsgangen fra opsætning af de understøttende hardwareenheder til, at medarbejderne kan bruge de digitale nøgler til at åbne og løse døre fra deres smartphone. Læs mere om det banebrydende produkt på bekey.dk Du tilbydes En spændende stilling som teknisk kundeservicemedarbejder, hvor din primære opgave er first og second level support på BEKEYs digitale løsninger samt vedligeholde FAQ. Jobbet vil give dig stor mulighed for at arbejde med både tekniske udfordringer og opbygning af gode relationer med vores kunder. Du bliver en del af driftsteamet, hvor vi vægter kundetilfredshed og fastholdelse af vores kunder højt. Som teknisk kundeservicemedarbejder får du en bred vifte af forskellige spændende opgaver. Dine opgaver bliver bl.a. Undersøge og identificere løsninger for software og hardware Diagnosticere og troubleshoote tekniske problemer med konto konfiguration og løsnings setup Løse tekniske udfordringer i samarbejde med kunden, telefon, mail og video. Sikre kvaliteten af tickets, herunder dokumentere løste og ikke løste tickets Udtrække rapporter til drift og support Undervise brugere i mobilapp og NETKEY Om dig Du har et veludviklet servicegen og drives af kontakt med mange mennesker i løbet af en dag. Du bevarer roen og overblikket - også selvom dagen tager en anden drejning end først forventet. Det er naturligt for dig at tage ansvar og samarbejde med mange forskellige mennesker og faggrupper. Herudover lægger vi vægt på, at du: Er løsningsorienteret og empatisk Arbejder struktureret og er en Team player Har teknisk flair og stor interesse for mobile applikationer, smartphones, tablets og teknik generelt Har erfaring med ticket-systemer (sagshåndtering) Har evnen til at udføre step by step support både skriftligt og mundtligt Har erfaring med SQL (Postgres), REST API (e.g. Postman) Gode skriftlige og mundtlige egenskaber i engelsk og dansk Har kendskab eller erfaring med HTML scripting, ITIL Vi forestiller os, at du har 3 års erfaring med IT-support eller fra et call-center i en IT-virksomhed. Erfaring fra installations-og montørbranchen er en fordel, men ikke et must. Vi tilbyder Hos BEKEY bliver du en del af et dynamisk team, der har overhalet alle konkurrenter de sidste 2-3 år - en udvikling vi har tænkt os at fortsætte. Vi har det sjovt og drives af viljen til at vinde. Vi har en uformel tone, hvor der er højt til loftet og plads til masser af humor. Vi tilbyder en konkurrencedygtig løn med sundhedsforsikring og pensionsordning, som matcher dine kvalifikationer. Arbejdsstedet er i vores kontormiljø i Gladsaxe tæt ved trafikpladsen. Vi tilbyder forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, kaffe ad libitum, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. Har vi fanget din interesse? Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Jesper Madsen på jesper.madsen@bekey.dk. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, så alle ansøgninger vil blive behandlet løbende. BEKEY blev grundlagt i 2009 og åbner i dag døre for både offentlige og private virksomheder med et ærinde hos borgere og beboere, hvor en digital nøgle øger sikkerheden og trygheden, samt reducerer besværet med koordinering af fysiske nøgler. BEKEY A S er 100 ejet af det børsnoterede selskab North Media A S. North Media blev grundlagt i 1965 og er i dag en koncern med 600 ansatte og en omsætning på ca. 1,2 mia. kr.
Brænder du for IT-support? Kan du lide at have kontakt med mange forskellige mennesker samtidig med du har styr på detaljerne? Trives du med et alsidigt arbejdsmiljø i højt tempo uden at miste fokus, så er du måske vores nye kollega? 
 
BEKEY er en innovativ virksomhed i rivende udvikling, som gør det muligt at digitalisere den nøgle, man normalt skal låne af borgere, beboere eller ejendomsadministratorer, for at åbne opgangs- og/eller privatdøre. BEKEY leverer en helstøbt løsning, som digitaliserer hele arbejdsgangen fra opsætning af de understøttende hardwareenheder til, at medarbejderne kan bruge de digitale nøgler til at åbne og løse døre fra deres smartphone. Læs mere om det banebrydende produkt på bekey.dk  
 
Du tilbydes 
En spændende stilling som teknisk kundeservicemedarbejder, hvor din primære opgave er first og second level support på BEKEYs digitale løsninger samt vedligeholde FAQ. Jobbet vil give dig stor mulighed for at arbejde med både tekniske udfordringer og opbygning af gode relationer med vores kunder. Du bliver en del af driftsteamet, hvor vi vægter kundetilfredshed og fastholdelse af vores kunder højt.  
 
Som teknisk kundeservicemedarbejder får du en bred vifte af forskellige spændende opgaver. Dine opgaver bliver bl.a.;  
  • Undersøge og identificere løsninger for software og hardware  
  • Diagnosticere og troubleshoote tekniske problemer med konto konfiguration og løsnings setup 
  • Løse tekniske udfordringer i samarbejde med kunden, telefon, mail og video. 
  • Sikre kvaliteten af tickets, herunder dokumentere løste og ikke løste tickets 
  • Udtrække rapporter til drift og support  
  • Undervise brugere i mobilapp og NETKEY 
Om dig 
Du har et veludviklet servicegen og drives af kontakt med mange mennesker i løbet af en dag. Du bevarer roen og overblikket - også selvom dagen tager en anden drejning end først forventet. Det er naturligt for dig at tage ansvar og samarbejde med mange forskellige mennesker og faggrupper. Herudover lægger vi vægt på, at du: 
  • Er løsningsorienteret og empatisk 
  • Arbejder struktureret og er en Team player 
  • Har teknisk flair og stor interesse for mobile applikationer, smartphones, tablets og teknik generelt  
  • Har erfaring med ticket-systemer (sagshåndtering) 
  • Har evnen til at udføre step by step support både skriftligt og mundtligt 
  • Har erfaring med SQL (Postgres), REST API (e.g. Postman) 
  • Gode skriftlige og mundtlige egenskaber i engelsk og dansk 
  • Har kendskab eller erfaring med HTML; scripting, ITIL 
Vi forestiller os, at du har 3 års erfaring med IT-support eller fra et call-center i en IT-virksomhed. Erfaring fra installations-og montørbranchen er en fordel, men ikke et must.
 
Vi tilbyder  
Hos BEKEY bliver du en del af et dynamisk team, der har overhalet alle konkurrenter de sidste 2-3 år - en udvikling vi har tænkt os at fortsætte. Vi har det sjovt og drives af viljen til at vinde. Vi har en uformel tone, hvor der er højt til loftet og plads til masser af humor.  
Vi tilbyder en konkurrencedygtig løn med sundhedsforsikring og pensionsordning, som matcher dine kvalifikationer. Arbejdsstedet er i vores kontormiljø i Gladsaxe tæt ved trafikpladsen. Vi tilbyder forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, kaffe ad libitum, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer.  
 
Har vi fanget din interesse?  
Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Jesper Madsen på jesper.madsen@bekey.dk. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, så alle ansøgninger vil blive behandlet løbende.  
 
BEKEY blev grundlagt i 2009 og åbner i dag døre for både offentlige og private virksomheder med et ærinde hos borgere og beboere, hvor en digital nøgle øger sikkerheden og trygheden, samt reducerer besværet med koordinering af fysiske nøgler. BEKEY A/S er 100 % ejet af det børsnoterede selskab North Media A/S. North Media blev grundlagt i 1965 og er i dag en koncern med 600 ansatte og en omsætning på ca. 1,2 mia. kr.   
 
 
 
ORS/Small/406560e9_logo.pngBEKEYSøborg2019-02-14T18:00:07.8972019-03-25T00:00:00
329975207Kundesupporter DFD CleanroomRobot CLEANROOM HumanizeR søger for vores kunde en kundesupporter (barselsvikariat) V RDISKABENDE TOTALLEVERANDØR TI?L CLEANROOM? DFD Cleanroom ligger i Maribo. Det er et renrums vaskeri, hvis kunder sætter store kvalitets krav. Det henleder til, at den medarbejder vi søger, har en høj kvalitetssans. Læs mere om DFD Cleanroom ved at trykke på linket. DFD Cleanroom Vi vil værdsætte hvis du: Kan håndtere daglig kundekontakt, telefonisk såvel som mailkorrespondance. Sætter en ære i høj kundesupport og kvalitet i de daglig administrative opgaver. Er en udpræget team player. IT Stærk i Office pakken (interne systemer vil du blive lært op i) Trives i et ind i mellem hektisk arbejdsmiljø, når vores kunder har et ekstra behov for vores hjælp. Som kundesupport indgår du i et team, som modtager og sikrer sagsbehandling af kundehenvendelser og ordrer og fakturerer dagligt. Du skal være kontoruddannet og selvfølgelig erfaren i de gængse IT systemer. Du vil modtage en god forudgående træning i arbejdsopgaver og -metoder og selvfølgelig have god støtte undervejs i de IT-systemer vi anvender. Arbejdstiden er fra mandag til fredag 8-16 (fre.15.30) Det skal påregnes at sommerferie først kan holdes fra og med uge 33. Vikariatet er fra 1. maj 2019 og forventes afsluttet primo september 2020. Søg stillingen ved at trykke på linket, som fører dig til HR Skyen. Al henvendelse omkring stillingen skal ske til Kasper Valbjørn fra HumanizeR på tlf. 53795100 hverdage mellem kl. 10-13. Eller på mail kv@pshr.dk

CLEANROOM

HumanizeR søger for vores kunde en kundesupporter (barselsvikariat)

VÆRDISKABENDE TOTALLEVERANDØR TI?L CLEANROOM?

DFD Cleanroom ligger i Maribo. Det er et renrums vaskeri, hvis kunder sætter store kvalitets krav. Det henleder til, at den medarbejder vi søger, har en høj kvalitetssans. Læs mere om DFD Cleanroom ved at trykke på linket. DFD Cleanroom

Vi vil værdsætte hvis du:

Kan håndtere daglig kundekontakt, telefonisk såvel som mailkorrespondance.

Sætter en ære i høj kundesupport og kvalitet i de daglig administrative opgaver.

Er en udpræget team player.

IT Stærk i Office pakken (interne systemer vil du blive lært op i)

Trives i et ind i mellem hektisk arbejdsmiljø, når vores kunder har et ekstra behov for vores hjælp.

Som kundesupport indgår du i et team, som modtager og sikrer sagsbehandling af kundehenvendelser og ordrer og fakturerer dagligt.

Du skal være kontoruddannet og selvfølgelig erfaren i de gængse IT systemer. Du vil modtage en god forudgående træning i arbejdsopgaver og -metoder og selvfølgelig have god støtte undervejs i de IT-systemer vi anvender.

Arbejdstiden er fra mandag til fredag 8-16 (fre.15.30)

Det skal påregnes at sommerferie først kan holdes fra og med uge 33.

Vikariatet er fra 1. maj 2019 og forventes afsluttet primo september 2020.

Søg stillingen ved at trykke på linket, som fører dig til HR Skyen.

Al henvendelse omkring stillingen skal ske til Kasper Valbjørn fra HumanizeR på tlf. 53795100 hverdage mellem kl. 10-13. Eller på mail kv@pshr.dk

HumanizerMaribo2019-03-11T00:00:002019-04-10T00:00:00
329979114French speaking Technical Support SpecialistRobot Do you look for using your technical expertise, customer focus and communication skills in a fast growing and rewarding environment? Sennheiser Communications is looking for a dedicated IT professional with solid technical product expertise and strong communication and support skills. Level 2 Technical Support and R D under one roof At Sennheiser Communications, we develop, produce and sell premium quality headsets to a global market. We have a growing customer base who we are supporting with our 2. line support team from our headquarters in Ballerup (Copenhagen). Here you have the advantage of being located in the same place as our R D departments, so our communication and issue handling processes can be kept short. You will be part of a virtual global support team located in Denmark, USA, Netherlands, Germany and Australia. In the position as Technical Support Specialist, you will be the key contact to our level 1 customer support base and will also have direct contact to key accounts and sales representatives. For all escalated issues from their side, you will seek and document solutions. Specifically, your tasks comprise: Level 2 support for all escalated product issues from level 1 support line Direct customer contact for issues from key accounts and our sales teams Processing documenting actions on issues with help of the support ticketing system (ZenDesk), Swift and focused interaction with customers (tickets, phone, email) Focus on finding first time resolution based on your technical expertise Liaising with our Quality department and 3rd parties for issue detection, escalation, diagnosis, resolution and efficient handling towards the customer Documentation and reporting management Educate customers about available support information on website Create and maintain Support content (videos, articles, FAQs, Compatibility Guide) Use your IT skills in a hands-on tech environment Ideally, you have a technical background as IT Administrator or Technician or a related field. Work experience with setting up operative systems, testing them and do troubleshooting, as well as experience with TCP IP, network and telecom are indispensable for this position. If you are a recent graduate from an IT Computer Science Engineering program, we also encourage you to apply! To succeed in this position, you should be able to communicate in French on native level and excellent in English. Your structured mind and persistency will enable you to keep an overview over several simultaneous service tickets, to communicate efficiently with stakeholders and to go all the way until a given case is resolved. Joining Sennheiser Communications At Sennheiser Communications you meet all business departments under one roof. State-of the-art technologies in a modern work environment, an informal work culture, significant influence on your daily work and our steady growth make us a stable employer of choice. Since our customer tickets vary a lot in content, your work days will vary just as much! You will quickly increase both your technical and professional communications skills. Are you interested? We look forward to receiving your application, and will be interviewing ongoing, so send your CV and cover letter already today. The vacancy will be closed as soon as we have found our new colleague. Please note that we only accept applications that are submitted through our application system. If you have any questions regarding the job please contact Head of Service Support, Andrés Figueroa on 45 21170118. The company is a powerful joint venture between the German electro acoustics specialist Sennheiser electronic GmbH Co. KG and internationally renowned Danish hearing health care company William Demant Holding Group. The joint venture draws on the experience of the two parent companies that are both global technology leaders in their respective fields. Established in 2003, Sennheiser Communications A S has been developing award winning headsets for business professionals and the gaming community from the headquarters in Copenhagen, Denmark. The success builds on more than 150 years of combined sound heritage, on the latest technologies, and most of all, on our team of committed experts and professionals. Sennheiser Communications specializes in combining high-end audio and sound reproduction quality with leading hearing aid and advanced digital signal processing technologies for state-of-the-art communication products for call centers, office applications, as well as headsets for gaming and mobile devices. More information about Sennheiser Communications at http: www.senncom.com

Do you look for using your technical expertise, customer focus and communication skills in a fast growing and rewarding environment? Sennheiser Communications is looking for a dedicated IT professional with solid technical product expertise and strong communication and support skills.

 

Level 2 Technical Support and R&D under one roof

At Sennheiser Communications, we develop, produce and sell premium quality headsets to a global market. We have a growing customer base who we are supporting with our 2. line support team from our headquarters in Ballerup (Copenhagen). Here you have the advantage of being located in the same place as our R&D departments, so our communication and issue handling processes can be kept short. You will be part of a virtual global support team located in Denmark, USA, Netherlands, Germany and Australia. 

In the position as Technical Support Specialist, you will be the key contact to our level 1 customer support base and will also have direct contact to key accounts and sales representatives. For all escalated issues from their side, you will seek and document solutions. Specifically, your tasks comprise: 

  • Level 2 support for all escalated product issues from level 1 support line
  • Direct customer contact for issues from key accounts and our sales teams
  • Processing & documenting actions on issues with help of the support ticketing system (ZenDesk),
  • Swift and focused interaction with customers (tickets, phone, email)
  • Focus on finding first time resolution based on your technical expertise
  • Liaising with our Quality department and 3rd parties for issue detection, escalation, diagnosis, resolution and efficient handling towards the customer
  • Documentation and reporting management
  • Educate customers about available support information on website
  • Create and maintain Support content (videos, articles, FAQs, Compatibility Guide)

     

Use your IT skills in a hands-on tech environment

Ideally, you have a technical background as IT Administrator or Technician or a related field. Work experience with setting up operative systems, testing them and do troubleshooting, as well as experience with TCP/IP, network and telecom are indispensable for this position. 

If you are a recent graduate from an IT/Computer Science/Engineering program, we also encourage you to apply! 

To succeed in this position, you should be able to communicate in French on native level and excellent in English. Your structured mind and persistency will enable you to keep an overview over several simultaneous service tickets, to communicate efficiently with stakeholders and to go all the way until a given case is resolved.

 

Joining Sennheiser Communications

At Sennheiser Communications you meet all business departments under one roof. State-of the-art technologies in a modern work environment, an informal work culture, significant influence on your daily work and our steady growth make us a stable employer of choice. Since our customer tickets vary a lot in content, your work days will vary just as much! You will quickly increase both your technical and professional communications skills.

 

Are you interested?

We look forward to receiving your application, and will be interviewing ongoing, so send your CV and cover letter already today. The vacancy will be closed as soon as we have found our new colleague. 

Please note that we only accept applications that are submitted through our application system. 

If you have any questions regarding the job please contact Head of Service & Support, Andrés Figueroa on +45 21170118. 

 

The company is a powerful joint venture between the German electro acoustics specialist Sennheiser electronic GmbH & Co. KG and internationally renowned Danish hearing health care company William Demant Holding Group. The joint venture draws on the experience of the two parent companies that are both global technology leaders in their respective fields. 

Established in 2003, Sennheiser Communications A/S has been developing award winning headsets for business professionals and the gaming community from the headquarters in Copenhagen, Denmark. The success builds on more than 150 years of combined sound heritage, on the latest technologies, and most of all, on our team of committed experts and professionals. 

Sennheiser Communications specializes in combining high-end audio and sound reproduction quality with leading hearing aid and advanced digital signal processing technologies for state-of-the-art communication products for call centers, office applications, as well as headsets for gaming and mobile devices. 

More information about Sennheiser Communications at http://www.senncom.com

SENNHEISER COMMUNICATIONS A/SBallerup2019-03-15T00:00:002019-04-10T00:00:00
329960826Norwegian Customer Service Profiles for Travel/Leisure teamRobot ARE YOU A SERVICE PROFILE, WHO WANTS TO MAKE A DIFFERENCE BOTH IN DAILY PERFORMANCE AND IN ONE OF THE MOST EXPANDING SEGMENTS IN THE WORLD, TRAVEL THEN THIS IS A UNIQUE OPPORTUNITY MAIN TASKS The task is to provide a professional service by phone and email for people - before, during and after their travel holidays - ensuring the overall customer experience by: Queries related to travel planning Assist and guide with travel reservations Assistance and support if incidents at the destination occurs Adapt and execute market initiatives according to defined campaigns Ensure, on a continuous basis, the collaboration between the team members and other teams departments QUALIFICATIONS College degree, language or social studies is preferable but not a requirement Language skills: Norwegian fluently, written and spoken English, high level, written and spoken Additional Nordic languages skills are a plus not a requirement IT flair JOB EXPERIENCE 6-12 months experience in the service sector customer service, travel agency, restaurant, stores or the like However, most importantly, you want to make a difference ensuring the team exceed expectations WE OFFER A unique opportunity to be a part of a dynamic team in an exciting and fast developing business. Full time and or part time position, attrative salary package incl. language bonus, pension and health insurance. The salary is paid in DKK. Interested… Please send your application and CV to jobhr@moranti.com soonest possible.

ARE YOU A SERVICE PROFILE, WHO WANTS TO MAKE A DIFFERENCE – BOTH IN DAILY PERFORMANCE AND IN ONE OF THE MOST EXPANDING SEGMENTS IN THE WORLD, TRAVEL – THEN THIS IS A UNIQUE OPPORTUNITY

MAIN TASKS

The task is to provide a professional service by phone and email for people - before, during and after their travel/holidays - ensuring the overall customer experience by:

  • Queries related to travel planning
  • Assist and guide with travel reservations
  • Assistance and support if incidents at the destination occurs
  • Adapt and execute market initiatives according to defined campaigns
  • Ensure, on a continuous basis, the collaboration between the team members and other teams/departments

QUALIFICATIONS

  • College degree, language or social studies is preferable but not a requirement
  • Language skills:
  • Norwegian fluently, written and spoken
  • English, high level, written and spoken
  • Additional Nordic languages skills are a plus not a requirement
  • IT flair

JOB EXPERIENCE

  • 6-12 months’ experience in the service sector; customer service, travel agency, restaurant, stores or the like

However, most importantly, you want to make a difference ensuring the team exceed expectations

WE OFFER

A unique opportunity to be a part of a dynamic team in an exciting and fast developing business.

Full time and/or part time position, attrative salary package incl. language bonus, pension and health insurance. The salary is paid in DKK.

Interested…

Please send your application and CV to jobhr@moranti.com soonest possible.

Moranti Services A/SKøbenhavn SV2019-02-14T00:00:002019-04-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Legelandsvært - medarbejdere til Herlev

Leos Legeland Herlev

Herlev
Er du vores nye superhelt, som sikrer, at både små og store gæster får en uforglemmelig oplevelse. Du tager hånd om vores gæster gennem hurtig og god service. Du arbejder også i køkkenet, med servering og holder legelandet fint og rent. Og som festv...
Indrykket:23. januar 2019
Udløbsdato:20. marts 2019

BEKEY søger engageret teknisk kundeservice medarbejder

BEKEY

Søborg
Brænder du for IT-support? Kan du lide at have kontakt med mange forskellige mennesker samtidig med du har styr på detaljerne? Trives du med et alsidigt arbejdsmiljø i højt tempo uden at miste fokus, så er du måske vores nye kollega? BEKEY er en inn...
Indrykket:14. februar 2019
Udløbsdato:25. marts 2019

Kundesupporter DFD Cleanroom

Humanizer

Maribo
CLEANROOM HumanizeR søger for vores kunde en kundesupporter (barselsvikariat) V RDISKABENDE TOTALLEVERANDØR TI?L CLEANROOM? DFD Cleanroom ligger i Maribo. Det er et renrums vaskeri, hvis kunder sætter store kvalitets krav. Det henleder til, at den m...
Indrykket:11. marts 2019
Udløbsdato:10. april 2019

French speaking Technical Support Specialist

SENNHEISER COMMUNICATIONS A/S

Ballerup
Do you look for using your technical expertise, customer focus and communication skills in a fast growing and rewarding environment? Sennheiser Communications is looking for a dedicated IT professional with solid technical product expertise and stro...
Indrykket:15. marts 2019
Udløbsdato:10. april 2019

Norwegian Customer Service Profiles for Travel/Leisure team

Moranti Services A/S

København SV
ARE YOU A SERVICE PROFILE, WHO WANTS TO MAKE A DIFFERENCE BOTH IN DAILY PERFORMANCE AND IN ONE OF THE MOST EXPANDING SEGMENTS IN THE WORLD, TRAVEL THEN THIS IS A UNIQUE OPPORTUNITY MAIN TASKS The task is to provide a professional service by phone an...
Indrykket:14. februar 2019
Udløbsdato:11. april 2019