Alsidig akademisk medarbejder til Sekretariat og Ledelsessupport i Ejendomsdrift og Service

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Har du en samfundsfaglig uddannelsesbaggrund, og har du lyst til at arbejde i en politisk ledet organisation? Har du gode analytiske evner, og kan du hurtigt sætte dig ind i et nyt område? Trives du i en alsidig hverdag med mange hurtige skift og deadlines, og har du gode samarbejdsevner i kombination med evnen til at arbejde selvstændigt? Så er du måske vores kommende kollega.

Ejendomsdrift og Service (E&S) er en del af Kultur- og Fritidsforvaltningen (KFF), hvor vi har ansvaret for at drive og vedligeholde de københavnske lokationer med kultur- og fritidstilbud til glæde for mere end 630.000 københavnere. Vores lokationer består af museer, biblioteker, kulturhuse, svømmehaller, idrætshaller og idrætsanlæg med boldbaner. Organisationen består af over 350 ansatte fordelt på tre serviceområder, der understøttes af en stab på ca. 40 medarbejdere fordelt på fire teams. Sekretariat og Ledelsessupport er et af disse fire teams.

Sekretariat og Ledelsessupport holder snor i alle processer på tværs af organisationen i Ejendomsdrift og Service som fx borgmestersvar, direktionsbetjening, bidrag til budgetforhandlingsprocessen, organisationsudvikling, MED- og arbejdsmiljøarbejdet. Derudover er den interne kommunikation i E&S også forankret her. Teamets primære fokus er at binde E&S sammen internt og med resten af forvaltningen og kommunen.

Sekretariat og Ledelsessupport består af 12 medarbejdere, hvoraf der både er en teamleder og en fagkoordinator.

Om jobbet
Vi søger en akademisk medarbejder, der skal indgå i sekretariatsgruppen med særligt fokus på betjeningen af vores MED- og arbejdsmiljøorganisation, hvor den strategiske retning, organisationsudvikling, medarbejdernes medindflydelse, personaleforhold og trivsel er på dagsordenen. Her drøfter ledelsen arbejdspladsens muligheder og udfordringer med de medarbejdervalgte tillids- og arbejdsmiljørepræsentanter.

Din opgave bliver først og fremmest at drive MED- og arbejdsmiljøorganisationens mange beslutningsprocesser. Du har snor i alt det praktiske fra udsendelse af dagsorden til udarbejdelse af referat. Men det kan i mange tilfælde også være dig, der står for udarbejdelsen af beslutningsoplæg, forslag til retningslinjer på et givent område, analyse og formidling af data, bidrager med kendskab til lovgivning, regler, rammer og overenskomstforhold, eller står for forberedelsen af omfangsrige inddragelsesprocesser.

Fælles for alle opgaverne er, at de alle bidrager til beslutninger af høj kvalitet, hvor ledelsen får et kvalificeret medspil, hvor medarbejderne får mest mulig medindflydelse, og hvor gennemsigtigheden bidrager til størst muligt medejerskab til retningen for arbejdspladsen. Det kræver både lyst og veludviklede evner til at navigere i et beslutningsrum med mange interesser, og det kræver sans for detaljen.

Derudover vil du naturligvis skulle bidrage med udarbejdelse af borgmestersvar, notater til direktionen, bidrag til budgetforhandlingsprocessen, mødeforberedelse, spørgeundersøgelser, kommunikationsmaterialer, artikelskrivning og meget mere. Meget få dage ligner hinanden, og næste deadline lurer altid lige om hjørnet.

Om dig
Det er en fordel, hvis du har dokumenteret erfaring med betjening af MED-udvalg, men det er ikke et krav. Derudover skal du:

  • Have en relevant samfundsfaglig kandidatuddannelse.
  • Brænde for at bidrage til gode, velforberedte og gennemsigtige beslutningsprocesser.
  • Have gode skriftlige formuleringsevner og beherske flere forskellige skrivemodeller.
  • Være hurtig til at sætte dig ind i nye sager og stofområder.
  • Trives med mange hurtige skift og deadlines.
  • Have flair for tal, Excel og data.
  • Have lyst til at arbejde selvstændigt og tage ansvar for opgaveløsningen.
  • Møde hver dag med gåpåmod og godt humør.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst. Der er tale om en fastansættelse i en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen.

Yderligere information
Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at henvende dig til teamleder Jannik Knudsen på 2029 2323.

Tiltrædelse snarest muligt.

Søg via nedenstående link senest søndag den 31. oktober 2021

Om Kultur- og Fritidsforvaltningen
I Kultur- og Fritidsforvaltningen tror vi på, at tillid og samarbejde både øger medarbejdernes trivsel og højner kvaliteten, produktiviteten og vores evne til at gå nye veje.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Andre job der minder om dette

Operations Coordinators - Spanish Market

VOS ApS

København Ø
We are looking for more people to join our Spanish team. YOUR ROLE The main functions of this role will be achieving successful operations of groups. RESPONSIBILITIES Book and operate groups, in close cooperation with our suppliers. Create relevant,...
Indrykket:16. oktober 2021

Operations Coordinators - Italian Market

VOS ApS

København Ø
We are looking for more people to join our Italian team. YOUR ROLEThe main functions of this role will be achieving successful operations of groups. RESPONSIBILITIES Book and operate groups, in close cooperation with our suppliers. Create relevant, ...
Indrykket:16. oktober 2021

Kundeservicemedarbejder

ipnordic A/S

København S
Kundeservicemedarbejder til vores kontor i København Vil du være med til at give vores kunder fremragende kundeservice og markedets bedste telefoniløsning? Så er du lige den, vi søger! Hos ipnordic vil vi være førende inden for kundeservice i vores ...
Indrykket:16. oktober 2021

Norsktalende sagsbehandler med stærke kommunikative evner

ParkZone A/S

Rødovre
Norsktalende sagsbehandler med stærke kommunikative evner Kan du flydende norsk, har erfaring med sagsbehandling og brænder du for at sikre en god kundekommunikation? Så er det måske dig, vi søger. Om ParkZone ParkZone er en danskejet servicevirksom...
Indrykket:15. oktober 2021

Serviceminded studerende til kundeservice

ParkZone A/S

Rødovre
Studentermedhjælper til kundeservice Er du serviceminded og kunne du tænke dig et job, hvor du får mulighed for at arbejde selvstændigt? Om ParkZone ParkZone er en danskejet servicevirksomhed med speciale i digitale parkeringsløsninger. Vi tilbyder ...
Indrykket:15. oktober 2021

Alsidig akademisk medarbejder til Sekretariat og Ledelsessupport i Ejendomsdrift og Service

Har du en samfundsfaglig uddannelsesbaggrund, og har du lyst til at arbejde i en politisk ledet organisation? Har du gode analytiske evner, og kan du hurtigt sætte dig ind i et nyt område? Trives du i en alsidig hverdag med mange hurtige skift og deadlines, og har du gode samarbejdsevner i kombination med evnen til at arbejde selvstændigt? Så er du måske vores kommende kollega.

Ejendomsdrift og Service (E&S) er en del af Kultur- og Fritidsforvaltningen (KFF), hvor vi har ansvaret for at drive og vedligeholde de københavnske lokationer med kultur- og fritidstilbud til glæde for mere end 630.000 københavnere. Vores lokationer består af museer, biblioteker, kulturhuse, svømmehaller, idrætshaller og idrætsanlæg med boldbaner. Organisationen består af over 350 ansatte fordelt på tre serviceområder, der understøttes af en stab på ca. 40 medarbejdere fordelt på fire teams. Sekretariat og Ledelsessupport er et af disse fire teams.

Sekretariat og Ledelsessupport holder snor i alle processer på tværs af organisationen i Ejendomsdrift og Service som fx borgmestersvar, direktionsbetjening, bidrag til budgetforhandlingsprocessen, organisationsudvikling, MED- og arbejdsmiljøarbejdet. Derudover er den interne kommunikation i E&S også forankret her. Teamets primære fokus er at binde E&S sammen internt og med resten af forvaltningen og kommunen.

Sekretariat og Ledelsessupport består af 12 medarbejdere, hvoraf der både er en teamleder og en fagkoordinator.

Om jobbet
Vi søger en akademisk medarbejder, der skal indgå i sekretariatsgruppen med særligt fokus på betjeningen af vores MED- og arbejdsmiljøorganisation, hvor den strategiske retning, organisationsudvikling, medarbejdernes medindflydelse, personaleforhold og trivsel er på dagsordenen. Her drøfter ledelsen arbejdspladsens muligheder og udfordringer med de medarbejdervalgte tillids- og arbejdsmiljørepræsentanter.

Din opgave bliver først og fremmest at drive MED- og arbejdsmiljøorganisationens mange beslutningsprocesser. Du har snor i alt det praktiske fra udsendelse af dagsorden til udarbejdelse af referat. Men det kan i mange tilfælde også være dig, der står for udarbejdelsen af beslutningsoplæg, forslag til retningslinjer på et givent område, analyse og formidling af data, bidrager med kendskab til lovgivning, regler, rammer og overenskomstforhold, eller står for forberedelsen af omfangsrige inddragelsesprocesser.

Fælles for alle opgaverne er, at de alle bidrager til beslutninger af høj kvalitet, hvor ledelsen får et kvalificeret medspil, hvor medarbejderne får mest mulig medindflydelse, og hvor gennemsigtigheden bidrager til størst muligt medejerskab til retningen for arbejdspladsen. Det kræver både lyst og veludviklede evner til at navigere i et beslutningsrum med mange interesser, og det kræver sans for detaljen.

Derudover vil du naturligvis skulle bidrage med udarbejdelse af borgmestersvar, notater til direktionen, bidrag til budgetforhandlingsprocessen, mødeforberedelse, spørgeundersøgelser, kommunikationsmaterialer, artikelskrivning og meget mere. Meget få dage ligner hinanden, og næste deadline lurer altid lige om hjørnet.

Om dig
Det er en fordel, hvis du har dokumenteret erfaring med betjening af MED-udvalg, men det er ikke et krav. Derudover skal du:

  • Have en relevant samfundsfaglig kandidatuddannelse.
  • Brænde for at bidrage til gode, velforberedte og gennemsigtige beslutningsprocesser.
  • Have gode skriftlige formuleringsevner og beherske flere forskellige skrivemodeller.
  • Være hurtig til at sætte dig ind i nye sager og stofområder.
  • Trives med mange hurtige skift og deadlines.
  • Have flair for tal, Excel og data.
  • Have lyst til at arbejde selvstændigt og tage ansvar for opgaveløsningen.
  • Møde hver dag med gåpåmod og godt humør.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst. Der er tale om en fastansættelse i en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen.

Yderligere information
Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at henvende dig til teamleder Jannik Knudsen på 2029 2323.

Tiltrædelse snarest muligt.

Søg via nedenstående link senest søndag den 31. oktober 2021

Om Kultur- og Fritidsforvaltningen
I Kultur- og Fritidsforvaltningen tror vi på, at tillid og samarbejde både øger medarbejdernes trivsel og højner kvaliteten, produktiviteten og vores evne til at gå nye veje.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Operations Coordinators - Spanish Market

VOS ApS

København Ø
We are looking for more people to join our Spanish team. YOUR ROLE The main functions of this role will be achieving successful operations of groups. RESPONSIBILITIES Book and operate groups, in close cooperation with our suppliers. Create relevant,...
Indrykket:16. oktober 2021

Operations Coordinators - Italian Market

VOS ApS

København Ø
We are looking for more people to join our Italian team. YOUR ROLEThe main functions of this role will be achieving successful operations of groups. RESPONSIBILITIES Book and operate groups, in close cooperation with our suppliers. Create relevant, ...
Indrykket:16. oktober 2021

Kundeservicemedarbejder

ipnordic A/S

København S
Kundeservicemedarbejder til vores kontor i København Vil du være med til at give vores kunder fremragende kundeservice og markedets bedste telefoniløsning? Så er du lige den, vi søger! Hos ipnordic vil vi være førende inden for kundeservice i vores ...
Indrykket:16. oktober 2021

Norsktalende sagsbehandler med stærke kommunikative evner

ParkZone A/S

Rødovre
Norsktalende sagsbehandler med stærke kommunikative evner Kan du flydende norsk, har erfaring med sagsbehandling og brænder du for at sikre en god kundekommunikation? Så er det måske dig, vi søger. Om ParkZone ParkZone er en danskejet servicevirksom...
Indrykket:15. oktober 2021

Serviceminded studerende til kundeservice

ParkZone A/S

Rødovre
Studentermedhjælper til kundeservice Er du serviceminded og kunne du tænke dig et job, hvor du får mulighed for at arbejde selvstændigt? Om ParkZone ParkZone er en danskejet servicevirksomhed med speciale i digitale parkeringsløsninger. Vi tilbyder ...
Indrykket:15. oktober 2021