Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Alsidig kommunikationskonsulent

Stortrives du i en dagligdag, hvor du den ene dag briefer meningsdannere til en paneldebat om danskernes madvaner på årets Folkemøde, den næste dag befinder dig i et kollegiekøkken i færd med at skyde en digital kampagnevideo målrettet mod at få flere unge i køkkenet, og den tredje dag sidder godt til rette ved et mødebord i et engageret samarbejde med dygtige vidensfolk omkring planlægning af den årlige undersøgelse af den danske madkultur? Så er jobbet som alsidig kommunikationskonsulent i Madkulturen helt sikkert noget for dig.



Der er godt gang i gryderne, og vi har derfor brug for at udvide Madkulturens kommunikationsteam. Som kommunikationskonsulent i Madkulturen spænder dine arbejdsopgaver rigtig bredt inden for såvel strategisk-taktiske til mere operationelle kommunikationsdiscipliner - fra formidling af vores mange, spændende forandringsprojekter til positionering af Madkulturen som en vigtig aktør inden for mad, måltids- og fødevareområdet.



Om dig og jobbet
Du arbejder ansvarsfuldt og professionelt og det falder dig naturligt at tage et selvstændigt ansvar for udviklingen af dine opgaver. Du følger med i, hvad der sker omkring dig og kan hurtigt omsætte viden til letforståelige budskaber og interessante, skarpe tekster.



Madkulturen samarbejder med mange forskellige interessenter, både fra det private erhvervsliv, den offentlige sektor, ministerier, interesseorganisationer mv. Derfor er det vigtigt, at du ubesværet kan kommunikere på tværs af disse interessenter. Som kommunikationskonsulent i Madkulturen samarbejder du også på kryds og tværs i organisationen, og du arbejder derfor tæt sammen med husets projektledere, udviklingskonsulenter og vidensfolk. Du refererer til Madkulturens presse- og kommunikationsansvarlige.



Opgaver
• Målrettet skriftlig formidling: Pressemeddelelser, nyhedsbreve, indhold til digitale platforme, blogindlæg, mm.
• Udarbejdelse og eksekvering af kommunikationsplaner for Madkulturens projekter.
• Konceptudvikling, koordinering og markedsføring i forbindelse med events, konferencer og debatoplæg.

Din profil



Professionelle kompetencer
• Du har en relevant uddannelse inden for kommunikation/marketing og 1-3 års erfaring med kommunikationsarbejdet fra bureau eller kommer fra en kommunikations- eller marketingafdeling i en privat eller offentlig virksomhed
• Du er velorienteret og strategisk tænkende og evner at se, hvor Madkulturens dagsordener kan styrkes i en bred samfundsmæssig kontekst.
• Du er en dygtig projektstyrer og en kreativ sparringspartner, når du drøfter kommunikationsløsninger med Madkulturens ledelse og projektledere.
• Du har erfaring med indholdsudvikling til SoMe, nyhedsbreve, web mv. og evner at bruge dem strategisk.
• Du har god forståelse for kommercielle markedsmekanismer, når du skal kommunikere budskaber.
• Du besidder en veludviklet æstetisk sans.
• Du arbejder ubesværet i Office-pakken (herunder PowerPoint, Word) og meget gerne InDesign og Photoshop.



Personlige kompetencer
• Du er en selvstændig, selvkørende og udadvendt person med god indlevelse.
• Du er omstillingsparat, trives med forandringer og stor alsidighed i opgaver
• Du har stærke samarbejdsevner, og du forstår at motivere både kollegaer og samarbejdspartnere samtidig med, at du selv eksekverer med sikker hånd og i højt tempo.
• Du er et madøre, som brænder for at arbejde med at styrke den danske madkultur



Vi tilbyder
• En dynamisk og visionær arbejdsplads med et team af entusiastiske mennesker, der brænder for at styrke madkulturen i Danmark.
• En bred samarbejdsflade, som vil udfordre og udvikle din faglighed.
• Løn og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst i staten.
• Ansættelse pr. 1. august 2019.



Ansættelsesstedet er Madkulturen, Maglegårdsvej 12, 4000 Roskilde.



Sådan søger du
• Du søger stillingen ved at sende din ansøgning online i Miljø- og Fødevareministeriets rekrutteringssystem, mfvm.dk/job, senest den 17. juni 2019 kl. 12.00.
• Der afholdes 1. samtaler torsdag 20. juni og fredag 21. juni 2019. Der vil være testforløb.
• Spørgsmål kan rettes til presse- og kommunikationsansvarlig Charlotte Kjeldbjerg Kristensen, charlotte@madkulturen.dk.





Om Madkulturen
Madkulturen er en selvejende videns- og forandringsorganisation under Miljø- og Fødevareministeriet.

Du kan læse mere om Madkulturen og projekterne på madkulturen.dk






Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330031501Phoenix-3574eb9712019-05-27T00:00:00Alsidig kommunikationskonsulentStortrives du i en dagligdag, hvor du den ene dag briefer meningsdannere til en paneldebat om danskernes madvaner på årets Folkemøde, den næste dag befinder dig i et kollegiekøkken i færd med at skyde en digital kampagnevideo målrettet mod at få flere unge i køkkenet, og den tredje dag sidder godt til rette ved et mødebord i et engageret samarbejde med dygtige vidensfolk omkring planlægning af den årlige undersøgelse af den danske madkultur? Så er jobbet som alsidig kommunikationskonsulent i Madkulturen helt sikkert noget for dig.



Der er godt gang i gryderne, og vi har derfor brug for at udvide Madkulturens kommunikationsteam. Som kommunikationskonsulent i Madkulturen spænder dine arbejdsopgaver rigtig bredt inden for såvel strategisk-taktiske til mere operationelle kommunikationsdiscipliner - fra formidling af vores mange, spændende forandringsprojekter til positionering af Madkulturen som en vigtig aktør inden for mad, måltids- og fødevareområdet.



Om dig og jobbet
Du arbejder ansvarsfuldt og professionelt og det falder dig naturligt at tage et selvstændigt ansvar for udviklingen af dine opgaver. Du følger med i, hvad der sker omkring dig og kan hurtigt omsætte viden til letforståelige budskaber og interessante, skarpe tekster.



Madkulturen samarbejder med mange forskellige interessenter, både fra det private erhvervsliv, den offentlige sektor, ministerier, interesseorganisationer mv. Derfor er det vigtigt, at du ubesværet kan kommunikere på tværs af disse interessenter. Som kommunikationskonsulent i Madkulturen samarbejder du også på kryds og tværs i organisationen, og du arbejder derfor tæt sammen med husets projektledere, udviklingskonsulenter og vidensfolk. Du refererer til Madkulturens presse- og kommunikationsansvarlige.



Opgaver
• Målrettet skriftlig formidling: Pressemeddelelser, nyhedsbreve, indhold til digitale platforme, blogindlæg, mm.
• Udarbejdelse og eksekvering af kommunikationsplaner for Madkulturens projekter.
• Konceptudvikling, koordinering og markedsføring i forbindelse med events, konferencer og debatoplæg.

Din profil



Professionelle kompetencer
• Du har en relevant uddannelse inden for kommunikation/marketing og 1-3 års erfaring med kommunikationsarbejdet fra bureau eller kommer fra en kommunikations- eller marketingafdeling i en privat eller offentlig virksomhed
• Du er velorienteret og strategisk tænkende og evner at se, hvor Madkulturens dagsordener kan styrkes i en bred samfundsmæssig kontekst.
• Du er en dygtig projektstyrer og en kreativ sparringspartner, når du drøfter kommunikationsløsninger med Madkulturens ledelse og projektledere.
• Du har erfaring med indholdsudvikling til SoMe, nyhedsbreve, web mv. og evner at bruge dem strategisk.
• Du har god forståelse for kommercielle markedsmekanismer, når du skal kommunikere budskaber.
• Du besidder en veludviklet æstetisk sans.
• Du arbejder ubesværet i Office-pakken (herunder PowerPoint, Word) og meget gerne InDesign og Photoshop.



Personlige kompetencer
• Du er en selvstændig, selvkørende og udadvendt person med god indlevelse.
• Du er omstillingsparat, trives med forandringer og stor alsidighed i opgaver
• Du har stærke samarbejdsevner, og du forstår at motivere både kollegaer og samarbejdspartnere samtidig med, at du selv eksekverer med sikker hånd og i højt tempo.
• Du er et madøre, som brænder for at arbejde med at styrke den danske madkultur



Vi tilbyder
• En dynamisk og visionær arbejdsplads med et team af entusiastiske mennesker, der brænder for at styrke madkulturen i Danmark.
• En bred samarbejdsflade, som vil udfordre og udvikle din faglighed.
• Løn og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst i staten.
• Ansættelse pr. 1. august 2019.



Ansættelsesstedet er Madkulturen, Maglegårdsvej 12, 4000 Roskilde.



Sådan søger du
• Du søger stillingen ved at sende din ansøgning online i Miljø- og Fødevareministeriets rekrutteringssystem, mfvm.dk/job, senest den 17. juni 2019 kl. 12.00.
• Der afholdes 1. samtaler torsdag 20. juni og fredag 21. juni 2019. Der vil være testforløb.
• Spørgsmål kan rettes til presse- og kommunikationsansvarlig Charlotte Kjeldbjerg Kristensen, charlotte@madkulturen.dk.





Om Madkulturen
Madkulturen er en selvejende videns- og forandringsorganisation under Miljø- og Fødevareministeriet.

Du kan læse mere om Madkulturen og projekterne på madkulturen.dk





2019-06-18T00:51:18.613 Stortrives du i en dagligdag, hvor du den ene dag briefer meningsdannere til en paneldebat om danskernes madvaner på årets Folkemøde, den næste dag befinder dig i et kollegiekøkken i færd med at skyde en digital kampagnevideo målrettet mod at få flere unge i køkkenet, og den tredje dag sidder godt til rette ved et mødebord i et engageret samarbejde med dygtige vidensfolk omkring planlægning af den årlige undersøgelse af den danske madkultur? Så er jobbet som alsidig kommunikationskonsulent i Madkulturen helt sikkert noget for dig. Der er godt gang i gryderne, og vi har derfor brug for at udvide Madkulturens kommunikationsteam. Som kommunikationskonsulent i Madkulturen spænder dine arbejdsopgaver rigtig bredt inden for såvel strategisk-taktiske til mere operationelle kommunikationsdiscipliner - fra formidling af vores mange, spændende forandringsprojekter til positionering af Madkulturen som en vigtig aktør inden for mad, måltids- og fødevareområdet. Om dig og jobbet Du arbejder ansvarsfuldt og professionelt og det falder dig naturligt at tage et selvstændigt ansvar for udviklingen af dine opgaver. Du følger med i, hvad der sker omkring dig og kan hurtigt omsætte viden til letforståelige budskaber og interessante, skarpe tekster. Madkulturen samarbejder med mange forskellige interessenter, både fra det private erhvervsliv, den offentlige sektor, ministerier, interesseorganisationer mv. Derfor er det vigtigt, at du ubesværet kan kommunikere på tværs af disse interessenter. Som kommunikationskonsulent i Madkulturen samarbejder du også på kryds og tværs i organisationen, og du arbejder derfor tæt sammen med husets projektledere, udviklingskonsulenter og vidensfolk. Du refererer til Madkulturens presse- og kommunikationsansvarlige. Opgaver • Målrettet skriftlig formidling: Pressemeddelelser, nyhedsbreve, indhold til digitale platforme, blogindlæg, mm. • Udarbejdelse og eksekvering af kommunikationsplaner for Madkulturens projekter. • Konceptudvikling, koordinering og markedsføring i forbindelse med events, konferencer og debatoplæg. Din profil Professionelle kompetencer • Du har en relevant uddannelse inden for kommunikation marketing og 1-3 års erfaring med kommunikationsarbejdet fra bureau eller kommer fra en kommunikations- eller marketingafdeling i en privat eller offentlig virksomhed • Du er velorienteret og strategisk tænkende og evner at se, hvor Madkulturens dagsordener kan styrkes i en bred samfundsmæssig kontekst. • Du er en dygtig projektstyrer og en kreativ sparringspartner, når du drøfter kommunikationsløsninger med Madkulturens ledelse og projektledere. • Du har erfaring med indholdsudvikling til SoMe, nyhedsbreve, web mv. og evner at bruge dem strategisk. • Du har god forståelse for kommercielle markedsmekanismer, når du skal kommunikere budskaber. • Du besidder en veludviklet æstetisk sans. • Du arbejder ubesværet i Office-pakken (herunder PowerPoint, Word) og meget gerne InDesign og Photoshop. Personlige kompetencer • Du er en selvstændig, selvkørende og udadvendt person med god indlevelse. • Du er omstillingsparat, trives med forandringer og stor alsidighed i opgaver • Du har stærke samarbejdsevner, og du forstår at motivere både kollegaer og samarbejdspartnere samtidig med, at du selv eksekverer med sikker hånd og i højt tempo. • Du er et madøre, som brænder for at arbejde med at styrke den danske madkultur Vi tilbyder • En dynamisk og visionær arbejdsplads med et team af entusiastiske mennesker, der brænder for at styrke madkulturen i Danmark. • En bred samarbejdsflade, som vil udfordre og udvikle din faglighed. • Løn og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst i staten. • Ansættelse pr. 1. august 2019. Ansættelsesstedet er Madkulturen, Maglegårdsvej 12, 4000 Roskilde. Sådan søger du • Du søger stillingen ved at sende din ansøgning online i Miljø- og Fødevareministeriets rekrutteringssystem, mfvm.dk job, senest den 17. juni 2019 kl. 12.00. • Der afholdes 1. samtaler torsdag 20. juni og fredag 21. juni 2019. Der vil være testforløb. • Spørgsmål kan rettes til presse- og kommunikationsansvarlig Charlotte Kjeldbjerg Kristensen, charlotte@madkulturen.dk. Om Madkulturen Madkulturen er en selvejende videns- og forandringsorganisation under Miljø- og Fødevareministeriet. Du kan læse mere om Madkulturen og projekterne på madkulturen.dk11jobnet3574eb97100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=123104&DepartmentId=7670&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHøje-TaastrupEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandLejreEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRoskilde3534696Madkulturen11Maglegårdsvej 124000RoskildeDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent767589JobNet4994927499492710024-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3574eb97https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3574eb97https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3574eb97&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3574eb97&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonAlsidig kommunikationskonsulent1Dansk3Læse/ tale241914Kommunikationskonsulent4Marketing361891325Charlotte Kjeldbjergcharlotte@madkulturen.dkDKDanmarkDKDanmark330133358KommunikationskonsulentRobot Kommunikationskonsulent til web Vil du være med til at sætte standarden på web for en af landets største patientforeninger? Skriver du let og levende om komplekse og omfattende emner? Og står indholdet står skarpt på nethinden hos besøgende og i en Google-søgning? Så er du måske Diabetesforeningens nye kommunikationskonsulent til web. Diabetesforeningens hjemmeside spiller en central rolle i kommunikationen til og med vores medlemmer, potentielle medlemmer, fagfolk og frivillige. Som interesseorganisation arbejder vi hver dag for at sætte diabetessagen på den politiske dagsorden, og vi taler vores medlemmers sag overfor politikere, myndigheder og meningsdannere. Jobbet Du skal være med til at gentænke diabetes.dk, som er hovedplatformen for foreningens samlede aktiviteter. Du får­ - i samspil med vores fagfolk - ansvar for at kvalificere og gennemskrive indholdet på hjemmesiden med solidt udgangspunkt i analyse, brugeradfærd og vores kommende strategi for digitale medier. Du forstår, hvordan vores medier bedst spiller sammen på hjemmesiden, hvad enten vi engagerer brugere fra Facebook eller sætter strøm til indhold fra vores trykte medier. Dine opgaver Du transformerer store tekstmængder til et mobile-first webformat og tilfører det ekstra værdiDu fintuner hjemmesiden til at spille maks på Google og på mobilenDu faciliterer brugerrejsen online, hvad enten slutmålet er viden, værktøjer, rådgivning eller medlemskabDu indgår med lethed i igangværende webprojekter og får dem det sidste stykke ud over rampen i samarbejde med dine kolleger i afdelingen for digitale medierDu byder ind og tager fra på afdelingens øvrige driftsopgaver, når der er behov Din profil Du har en relevant, længerevarende kandidatuddannelseDu skriver et fejlfrit dansk og ved præcis, hvor kommaet skal ståDu har erfaring med at skrive til web - og gør det godtDu har erfaring med at arbejde i CMS-systemerDu har styr på Google-værktøjskassen samt SEO og bruger det aktivtDu har erfaring med at udvikle og opbygge hjemmesiderDu arbejder struktureret og tager selv initiativetDu forstår, hvad det vil sige at arbejde i en interesseorganisation med mange fagligheder og funktioner samt en engageret skare af frivilligeHvor andre ser en sten på vejen, ser du potentielt byggemateriale Vi forestiller os, at du allerede har erfaring med at skrive tekster til hjemmesider og med hjemmesideudvikling samt at du navigerer ubesværet i samarbejdet med eksterne og interne leverandører. Det er en fordel, hvis du har indblik i Google Analytics og SEO-optimering og formår at omsætte statistikken til best practice. Vi tilbyder et job med masser af potentiale i et godt fagligt miljø, hvor dit arbejde gør en oplevet forskel for mennesker med diabetes. Vi er et relativt nystartet digitalt hold, der med stort engagement og højt humør leverer digitalt indhold i næsten enhver afskygning. Hos os kan du i høj grad være med til at præge både opgaver og form, og vi hjælper tit hinanden på tværs af opgaver. Du bliver ansat i en kommunikationsafdeling, der arbejder tæt sammen om de mange opgaver: web, sociale medier, nyhedsbreve, presse, blade, grafik m.m. Vi er en arbejdsplads kendetegnet ved åbne døre og højt til loftet samt et stort engagement. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er på 37 timer om ugen. Du bliver ansat i Diabetesforeningens hovedkontor, Stationsparken 24-26 i Glostrup (tæt på stationen). Forventet tiltrædelse 1. februar 2020 Vi fastsætter lønnen individuelt ud fra dine kvalifikationer og erfaring. Ansøgning og ansøgningsfrist Ansøgningsfrist er 11. december 2019. Vi forventer at afholde samtaler i uge 51. Sende din ansøgning til Diabetesforeningen via linket. Vil du vide mere Du kan høre mere om stillingen ved at kontakte leder af digitale medier, Anna Thyra Westenbæk på tlf. 30 65 49 09, eller kommunikationschef Helen Heidemann på tlf. 41 91 88 12 Læs mere om Diabetesforeningen på diabetes.dk

Kommunikationskonsulent til web

Vil du være med til at sætte standarden på web for en af landets største patientforeninger? Skriver du let og levende om komplekse og omfattende emner? Og står indholdet står skarpt på nethinden hos besøgende og i en Google-søgning? Så er du måske Diabetesforeningens nye kommunikationskonsulent til web.

Diabetesforeningens hjemmeside spiller en central rolle i kommunikationen til og med vores medlemmer, potentielle medlemmer, fagfolk og frivillige. Som interesseorganisation arbejder vi hver dag for at sætte diabetessagen på den politiske dagsorden, og vi taler vores medlemmers sag overfor politikere, myndigheder og meningsdannere.

Jobbet

Du skal være med til at gentænke diabetes.dk, som er hovedplatformen for foreningens samlede aktiviteter. Du får­ - i samspil med vores fagfolk - ansvar for at kvalificere og gennemskrive indholdet på hjemmesiden med solidt udgangspunkt i analyse, brugeradfærd og vores kommende strategi for digitale medier. Du forstår, hvordan vores medier bedst spiller sammen på hjemmesiden, hvad enten vi engagerer brugere fra Facebook eller sætter strøm til indhold fra vores trykte medier.

Dine opgaver

  • Du transformerer store tekstmængder til et mobile-first webformat og tilfører det ekstra værdi
  • Du fintuner hjemmesiden til at spille maks på Google og på mobilen
  • Du faciliterer brugerrejsen online, hvad enten slutmålet er viden, værktøjer, rådgivning eller medlemskab
  • Du indgår med lethed i igangværende webprojekter og får dem det sidste stykke ud over rampen i samarbejde med dine kolleger i afdelingen for digitale medier
  • Du byder ind og tager fra på afdelingens øvrige driftsopgaver, når der er behov

Din profil

  • Du har en relevant, længerevarende kandidatuddannelse
  • Du skriver et fejlfrit dansk og ved præcis, hvor kommaet skal stå
  • Du har erfaring med at skrive til web - og gør det godt
  • Du har erfaring med at arbejde i CMS-systemer
  • Du har styr på Google-værktøjskassen samt SEO og bruger det aktivt
  • Du har erfaring med at udvikle og opbygge hjemmesider
  • Du arbejder struktureret og tager selv initiativet
  • Du forstår, hvad det vil sige at arbejde i en interesseorganisation med mange fagligheder og funktioner samt en engageret skare af frivillige
  • Hvor andre ser en sten på vejen, ser du potentielt byggemateriale

Vi forestiller os, at du allerede har erfaring med at skrive tekster til hjemmesider og med hjemmesideudvikling samt at du navigerer ubesværet i samarbejdet med eksterne og interne leverandører.

Det er en fordel, hvis du har indblik i Google Analytics og SEO-optimering og formår at omsætte statistikken til best practice.

Vi tilbyder et job med masser af potentiale i et godt fagligt miljø, hvor dit arbejde gør en oplevet forskel for mennesker med diabetes. Vi er et relativt nystartet digitalt hold, der med stort engagement og højt humør leverer digitalt indhold i næsten enhver afskygning. Hos os kan du i høj grad være med til at præge både opgaver og form, og vi hjælper tit hinanden på tværs af opgaver.

Du bliver ansat i en kommunikationsafdeling, der arbejder tæt sammen om de mange opgaver: web, sociale medier, nyhedsbreve, presse, blade, grafik m.m. Vi er en arbejdsplads kendetegnet ved åbne døre og højt til loftet samt et stort engagement.

Løn- og ansættelsesvilkår

Stillingen er på 37 timer om ugen. Du bliver ansat i Diabetesforeningens hovedkontor, Stationsparken 24-26 i Glostrup (tæt på stationen).

Forventet tiltrædelse 1. februar 2020

Vi fastsætter lønnen individuelt ud fra dine kvalifikationer og erfaring.

Ansøgning og ansøgningsfrist

Ansøgningsfrist er 11. december 2019. Vi forventer at afholde samtaler i uge 51.

Sende din ansøgning til Diabetesforeningen via linket.

Vil du vide mere

Du kan høre mere om stillingen ved at kontakte leder af digitale medier, Anna Thyra Westenbæk på tlf. 30 65 49 09, eller kommunikationschef Helen Heidemann på tlf. 41 91 88 12

Læs mere om Diabetesforeningen på diabetes.dk

DiabetesforeningenGlostrup2019-12-02T00:00:002019-12-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kommunikationskonsulent

Diabetesforeningen

Glostrup
Kommunikationskonsulent til web Vil du være med til at sætte standarden på web for en af landets største patientforeninger? Skriver du let og levende om komplekse og omfattende emner? Og står indholdet står skarpt på nethinden hos besøgende og i en ...
Indrykket:2. december 2019
Udløbsdato:11. december 2019