Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Alsidig kommunikationskonsulent

Stortrives du i en dagligdag, hvor du den ene dag briefer meningsdannere til en paneldebat om danskernes madvaner på årets Folkemøde, den næste dag befinder dig i et kollegiekøkken i færd med at skyde en digital kampagnevideo målrettet mod at få flere unge i køkkenet, og den tredje dag sidder godt til rette ved et mødebord i et engageret samarbejde med dygtige vidensfolk omkring planlægning af den årlige undersøgelse af den danske madkultur? Så er jobbet som alsidig kommunikationskonsulent i Madkulturen helt sikkert noget for dig.



Der er godt gang i gryderne, og vi har derfor brug for at udvide Madkulturens kommunikationsteam. Som kommunikationskonsulent i Madkulturen spænder dine arbejdsopgaver rigtig bredt inden for såvel strategisk-taktiske til mere operationelle kommunikationsdiscipliner - fra formidling af vores mange, spændende forandringsprojekter til positionering af Madkulturen som en vigtig aktør inden for mad, måltids- og fødevareområdet.



Om dig og jobbet
Du arbejder ansvarsfuldt og professionelt og det falder dig naturligt at tage et selvstændigt ansvar for udviklingen af dine opgaver. Du følger med i, hvad der sker omkring dig og kan hurtigt omsætte viden til letforståelige budskaber og interessante, skarpe tekster.



Madkulturen samarbejder med mange forskellige interessenter, både fra det private erhvervsliv, den offentlige sektor, ministerier, interesseorganisationer mv. Derfor er det vigtigt, at du ubesværet kan kommunikere på tværs af disse interessenter. Som kommunikationskonsulent i Madkulturen samarbejder du også på kryds og tværs i organisationen, og du arbejder derfor tæt sammen med husets projektledere, udviklingskonsulenter og vidensfolk. Du refererer til Madkulturens presse- og kommunikationsansvarlige.



Opgaver
• Målrettet skriftlig formidling: Pressemeddelelser, nyhedsbreve, indhold til digitale platforme, blogindlæg, mm.
• Udarbejdelse og eksekvering af kommunikationsplaner for Madkulturens projekter.
• Konceptudvikling, koordinering og markedsføring i forbindelse med events, konferencer og debatoplæg.

Din profil



Professionelle kompetencer
• Du har en relevant uddannelse inden for kommunikation/marketing og 1-3 års erfaring med kommunikationsarbejdet fra bureau eller kommer fra en kommunikations- eller marketingafdeling i en privat eller offentlig virksomhed
• Du er velorienteret og strategisk tænkende og evner at se, hvor Madkulturens dagsordener kan styrkes i en bred samfundsmæssig kontekst.
• Du er en dygtig projektstyrer og en kreativ sparringspartner, når du drøfter kommunikationsløsninger med Madkulturens ledelse og projektledere.
• Du har erfaring med indholdsudvikling til SoMe, nyhedsbreve, web mv. og evner at bruge dem strategisk.
• Du har god forståelse for kommercielle markedsmekanismer, når du skal kommunikere budskaber.
• Du besidder en veludviklet æstetisk sans.
• Du arbejder ubesværet i Office-pakken (herunder PowerPoint, Word) og meget gerne InDesign og Photoshop.



Personlige kompetencer
• Du er en selvstændig, selvkørende og udadvendt person med god indlevelse.
• Du er omstillingsparat, trives med forandringer og stor alsidighed i opgaver
• Du har stærke samarbejdsevner, og du forstår at motivere både kollegaer og samarbejdspartnere samtidig med, at du selv eksekverer med sikker hånd og i højt tempo.
• Du er et madøre, som brænder for at arbejde med at styrke den danske madkultur



Vi tilbyder
• En dynamisk og visionær arbejdsplads med et team af entusiastiske mennesker, der brænder for at styrke madkulturen i Danmark.
• En bred samarbejdsflade, som vil udfordre og udvikle din faglighed.
• Løn og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst i staten.
• Ansættelse pr. 1. august 2019.



Ansættelsesstedet er Madkulturen, Maglegårdsvej 12, 4000 Roskilde.



Sådan søger du
• Du søger stillingen ved at sende din ansøgning online i Miljø- og Fødevareministeriets rekrutteringssystem, mfvm.dk/job, senest den 17. juni 2019 kl. 12.00.
• Der afholdes 1. samtaler torsdag 20. juni og fredag 21. juni 2019. Der vil være testforløb.
• Spørgsmål kan rettes til presse- og kommunikationsansvarlig Charlotte Kjeldbjerg Kristensen, charlotte@madkulturen.dk.





Om Madkulturen
Madkulturen er en selvejende videns- og forandringsorganisation under Miljø- og Fødevareministeriet.

Du kan læse mere om Madkulturen og projekterne på madkulturen.dk






Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330031501Phoenix-3574eb9712019-05-27T00:00:00Alsidig kommunikationskonsulentStortrives du i en dagligdag, hvor du den ene dag briefer meningsdannere til en paneldebat om danskernes madvaner på årets Folkemøde, den næste dag befinder dig i et kollegiekøkken i færd med at skyde en digital kampagnevideo målrettet mod at få flere unge i køkkenet, og den tredje dag sidder godt til rette ved et mødebord i et engageret samarbejde med dygtige vidensfolk omkring planlægning af den årlige undersøgelse af den danske madkultur? Så er jobbet som alsidig kommunikationskonsulent i Madkulturen helt sikkert noget for dig.



Der er godt gang i gryderne, og vi har derfor brug for at udvide Madkulturens kommunikationsteam. Som kommunikationskonsulent i Madkulturen spænder dine arbejdsopgaver rigtig bredt inden for såvel strategisk-taktiske til mere operationelle kommunikationsdiscipliner - fra formidling af vores mange, spændende forandringsprojekter til positionering af Madkulturen som en vigtig aktør inden for mad, måltids- og fødevareområdet.



Om dig og jobbet
Du arbejder ansvarsfuldt og professionelt og det falder dig naturligt at tage et selvstændigt ansvar for udviklingen af dine opgaver. Du følger med i, hvad der sker omkring dig og kan hurtigt omsætte viden til letforståelige budskaber og interessante, skarpe tekster.



Madkulturen samarbejder med mange forskellige interessenter, både fra det private erhvervsliv, den offentlige sektor, ministerier, interesseorganisationer mv. Derfor er det vigtigt, at du ubesværet kan kommunikere på tværs af disse interessenter. Som kommunikationskonsulent i Madkulturen samarbejder du også på kryds og tværs i organisationen, og du arbejder derfor tæt sammen med husets projektledere, udviklingskonsulenter og vidensfolk. Du refererer til Madkulturens presse- og kommunikationsansvarlige.



Opgaver
• Målrettet skriftlig formidling: Pressemeddelelser, nyhedsbreve, indhold til digitale platforme, blogindlæg, mm.
• Udarbejdelse og eksekvering af kommunikationsplaner for Madkulturens projekter.
• Konceptudvikling, koordinering og markedsføring i forbindelse med events, konferencer og debatoplæg.

Din profil



Professionelle kompetencer
• Du har en relevant uddannelse inden for kommunikation/marketing og 1-3 års erfaring med kommunikationsarbejdet fra bureau eller kommer fra en kommunikations- eller marketingafdeling i en privat eller offentlig virksomhed
• Du er velorienteret og strategisk tænkende og evner at se, hvor Madkulturens dagsordener kan styrkes i en bred samfundsmæssig kontekst.
• Du er en dygtig projektstyrer og en kreativ sparringspartner, når du drøfter kommunikationsløsninger med Madkulturens ledelse og projektledere.
• Du har erfaring med indholdsudvikling til SoMe, nyhedsbreve, web mv. og evner at bruge dem strategisk.
• Du har god forståelse for kommercielle markedsmekanismer, når du skal kommunikere budskaber.
• Du besidder en veludviklet æstetisk sans.
• Du arbejder ubesværet i Office-pakken (herunder PowerPoint, Word) og meget gerne InDesign og Photoshop.



Personlige kompetencer
• Du er en selvstændig, selvkørende og udadvendt person med god indlevelse.
• Du er omstillingsparat, trives med forandringer og stor alsidighed i opgaver
• Du har stærke samarbejdsevner, og du forstår at motivere både kollegaer og samarbejdspartnere samtidig med, at du selv eksekverer med sikker hånd og i højt tempo.
• Du er et madøre, som brænder for at arbejde med at styrke den danske madkultur



Vi tilbyder
• En dynamisk og visionær arbejdsplads med et team af entusiastiske mennesker, der brænder for at styrke madkulturen i Danmark.
• En bred samarbejdsflade, som vil udfordre og udvikle din faglighed.
• Løn og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst i staten.
• Ansættelse pr. 1. august 2019.



Ansættelsesstedet er Madkulturen, Maglegårdsvej 12, 4000 Roskilde.



Sådan søger du
• Du søger stillingen ved at sende din ansøgning online i Miljø- og Fødevareministeriets rekrutteringssystem, mfvm.dk/job, senest den 17. juni 2019 kl. 12.00.
• Der afholdes 1. samtaler torsdag 20. juni og fredag 21. juni 2019. Der vil være testforløb.
• Spørgsmål kan rettes til presse- og kommunikationsansvarlig Charlotte Kjeldbjerg Kristensen, charlotte@madkulturen.dk.





Om Madkulturen
Madkulturen er en selvejende videns- og forandringsorganisation under Miljø- og Fødevareministeriet.

Du kan læse mere om Madkulturen og projekterne på madkulturen.dk





2019-06-18T00:51:18.613 Stortrives du i en dagligdag, hvor du den ene dag briefer meningsdannere til en paneldebat om danskernes madvaner på årets Folkemøde, den næste dag befinder dig i et kollegiekøkken i færd med at skyde en digital kampagnevideo målrettet mod at få flere unge i køkkenet, og den tredje dag sidder godt til rette ved et mødebord i et engageret samarbejde med dygtige vidensfolk omkring planlægning af den årlige undersøgelse af den danske madkultur? Så er jobbet som alsidig kommunikationskonsulent i Madkulturen helt sikkert noget for dig. Der er godt gang i gryderne, og vi har derfor brug for at udvide Madkulturens kommunikationsteam. Som kommunikationskonsulent i Madkulturen spænder dine arbejdsopgaver rigtig bredt inden for såvel strategisk-taktiske til mere operationelle kommunikationsdiscipliner - fra formidling af vores mange, spændende forandringsprojekter til positionering af Madkulturen som en vigtig aktør inden for mad, måltids- og fødevareområdet. Om dig og jobbet Du arbejder ansvarsfuldt og professionelt og det falder dig naturligt at tage et selvstændigt ansvar for udviklingen af dine opgaver. Du følger med i, hvad der sker omkring dig og kan hurtigt omsætte viden til letforståelige budskaber og interessante, skarpe tekster. Madkulturen samarbejder med mange forskellige interessenter, både fra det private erhvervsliv, den offentlige sektor, ministerier, interesseorganisationer mv. Derfor er det vigtigt, at du ubesværet kan kommunikere på tværs af disse interessenter. Som kommunikationskonsulent i Madkulturen samarbejder du også på kryds og tværs i organisationen, og du arbejder derfor tæt sammen med husets projektledere, udviklingskonsulenter og vidensfolk. Du refererer til Madkulturens presse- og kommunikationsansvarlige. Opgaver • Målrettet skriftlig formidling: Pressemeddelelser, nyhedsbreve, indhold til digitale platforme, blogindlæg, mm. • Udarbejdelse og eksekvering af kommunikationsplaner for Madkulturens projekter. • Konceptudvikling, koordinering og markedsføring i forbindelse med events, konferencer og debatoplæg. Din profil Professionelle kompetencer • Du har en relevant uddannelse inden for kommunikation marketing og 1-3 års erfaring med kommunikationsarbejdet fra bureau eller kommer fra en kommunikations- eller marketingafdeling i en privat eller offentlig virksomhed • Du er velorienteret og strategisk tænkende og evner at se, hvor Madkulturens dagsordener kan styrkes i en bred samfundsmæssig kontekst. • Du er en dygtig projektstyrer og en kreativ sparringspartner, når du drøfter kommunikationsløsninger med Madkulturens ledelse og projektledere. • Du har erfaring med indholdsudvikling til SoMe, nyhedsbreve, web mv. og evner at bruge dem strategisk. • Du har god forståelse for kommercielle markedsmekanismer, når du skal kommunikere budskaber. • Du besidder en veludviklet æstetisk sans. • Du arbejder ubesværet i Office-pakken (herunder PowerPoint, Word) og meget gerne InDesign og Photoshop. Personlige kompetencer • Du er en selvstændig, selvkørende og udadvendt person med god indlevelse. • Du er omstillingsparat, trives med forandringer og stor alsidighed i opgaver • Du har stærke samarbejdsevner, og du forstår at motivere både kollegaer og samarbejdspartnere samtidig med, at du selv eksekverer med sikker hånd og i højt tempo. • Du er et madøre, som brænder for at arbejde med at styrke den danske madkultur Vi tilbyder • En dynamisk og visionær arbejdsplads med et team af entusiastiske mennesker, der brænder for at styrke madkulturen i Danmark. • En bred samarbejdsflade, som vil udfordre og udvikle din faglighed. • Løn og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst i staten. • Ansættelse pr. 1. august 2019. Ansættelsesstedet er Madkulturen, Maglegårdsvej 12, 4000 Roskilde. Sådan søger du • Du søger stillingen ved at sende din ansøgning online i Miljø- og Fødevareministeriets rekrutteringssystem, mfvm.dk job, senest den 17. juni 2019 kl. 12.00. • Der afholdes 1. samtaler torsdag 20. juni og fredag 21. juni 2019. Der vil være testforløb. • Spørgsmål kan rettes til presse- og kommunikationsansvarlig Charlotte Kjeldbjerg Kristensen, charlotte@madkulturen.dk. Om Madkulturen Madkulturen er en selvejende videns- og forandringsorganisation under Miljø- og Fødevareministeriet. Du kan læse mere om Madkulturen og projekterne på madkulturen.dk11jobnet3574eb97100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=123104&DepartmentId=7670&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHøje-TaastrupEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandLejreEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRoskilde3534696Madkulturen11Maglegårdsvej 124000RoskildeDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent767589JobNet4994927499492710024-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3574eb97https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3574eb97https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3574eb97&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3574eb97&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale241914Kommunikationskonsulent4Marketing361891325Charlotte Kjeldbjergcharlotte@madkulturen.dkDKDanmarkDKDanmark330043991Er du én man husker efter det første møde? Og kan du inspirere unge til at tage en uddannelse?Robot Er du nysgerrig på andre mennesker? Tør du stille dig op og kommunikere med og til en folkeskoleklasse, et fyldt lærerværelse eller 70 forældre og tale om alt det, der også er på spil, når unge mennesker skal vælge ungdomsuddannelse? Så er du måske den rette til en stilling som Event- og Kommunikationskonsulent med fokus på at få flere elever til ZBC s mange erhvervsrettede uddannelser. Du bliver en del af teamet Kommunikation og Event , der skaber synlighed om ZBC s mange uddannelsestilbud. Teamet er del af kommunikationsafdelingen. Både i afdelingen og i teamet prioriterer vi et godt arbejdsmiljø både socialt og fagligt. Vi trives i en dynamisk atmosfære, hvor gode idéer altid er velkomne, og vi er fagligt ambitiøse. Vi sætter pris på en god debat med plads til alles meninger og sætter en ære i at give hinanden en larmende klapsalve, når vi sammen fejrer dagligdagens små og store succeser. Arbejdsopgaver Udfordre holdninger og fordomme, der i står i vejen for, at unge vælger en erhvervsrettet uddannelse.Synliggøre mulighederne med en erhvervsrettet uddannelse over for primært grundskoleelever og deres forældre.Skabe en rød tråd og et godt flow i kommunikationen til grundskolerne.Bidrage til at udarbejde koncepter og professionelt materiale til vores primære målgrupper.Koordinere initiativer henvendt til grundskoleelever og deres forældre.Informere og inspirere grundskolens udskolingslærere.Skabe et stærkt netværk og samarbejde blandt kommunernes UU-vejledere omkring ZBC s mange tilbud og initiativer.Forefaldende kommunikationsarbejde, der understøtter principperne om før, under og efter kontakt ved events. Faglige kvalifikationer Du har erfaring med formidling samt storytelling.Du kan målrette budskaber til forskellige målgrupper.Du er struktureret og god til at prioritere opgaver i forhold til strategiske beslutninger.Du kan kommunikere klart og overbevisende med og til din omverden både skriftligt og mundt­ligt.Kendskab til erhvervsuddannelserne er en fordel men ikke et krav.Kendskab til folkeskolen og udskolingen er en fordel men ikke et krav. Personlige kvalifikationer Du har energi og personlig gennemslagskraft.Det giver dig et kick at stå foran en stor forsamling, hvor du skal brænde igennem med dit budskab.Du kan se dig selv i Pippis filosofi Det har jeg ikke prøvet før, så det klarer jeg sikkert .Du er omgængelig og har et godt humør.Du er ekstrovert og kan lide at skabe og pleje netværk.Du kan kommunikere på alle niveauer i en organisation og du har mod på at samarbejde med mange forskel­lige faggrupper.Du har lyst til at arbejde med og udvikle den gode oplevelse for unge igennem uddannelsesvalget.Du gør en dyd ud af at holde en aftale og levere dine opgaver til tiden.Du trives med at arbejde i team.Du befinder dig godt i rollen, som igangsætter og afslutter på dagligdagens forskellige opgaver.Du kan grine af kommunikationschefens far-jokes og er tilhænger af kage i alle afskygninger. Ansættelse Vi glæder os til at byde dig velkommen medio september 2019 og senest den 1. oktober 2019. Ansættelse sker på fuldtid (gennemsnitligt 37 timer pr. uge). Du skal være indstillet på, at der i perioder kan forekomme aftenarbejde. Ansættelsesområdet er ZBC, og du vil som udgangspunkt have tjenestested i Ringsted. Jobbet kræver, at du er mobil på det meste af Sjælland. Det er derfor nødvendigt, at du har kørekort B og har egen bil. Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst. Som uddannelsesinstitution indhenter vi børneattest i forbindelse med en eventuel ansættelse. Ansøgning Er ovenstående job noget for dig? Så klik på knappen Søg jobbet nederst i stillingsopslaget og upload ansøgning, CV samt relevante uddannelsesbeviser. Vi skal have din ansøgning senest den 4. juli 2019. Ansøgninger modtages ikke efter ansøgningsfristens udløb. Samtaler afholdes den 5. august. 2019. Eventuel anden samtale afholdes den 7. august 2019. På grund af sommerferie indkaldes kandidater først til samtale i uge 31. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Ved ansættelse lægger vi alene vægt på kvalifikationer og kompetencer. Har du spørgsmål eller ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte: Marianne Marie Andersen, Souschef i Kommunikation og Event på tlf.: 4133 4810 eller e-mail: mman@zbc.dk eller Michael Winther-Rasmussen, Kommunikationschef på tlf.: 2535 5287 eller e-mail: mwra@zbc.dk. Hvem er vi? ZBC har over 6.000 årselever, cirka 1.000 ansatte, en omsætning på 700 millioner og adresser i 7 byer på Sjælland. Vi udbyder mere en 40 forskellige erhvervsuddannelser og har teknisk gymnasium og handelsgymnasium, ligesom vi tilbyder efter- og videreuddannelse inden for mange brancher. Derudover har vi mange faglige og sociale miljøer. Hos os er der fokus på den enkelte elev, men vi lægger også vægt på, at vores elever er en del af et stærkt fællesskab. Selv om vi er en stor skole, er vores primære mission at bevare bredden i uddannelsestilbuddet og have en høj kvalitet i uddannelserne. Vores skole er også internationalt orienteret, så elever på alle uddannelser har mulighed for at komme i praktik i udlandet. Vi har samtidig fokus på, hvad ZBC s arbejde betyder for vores samfund og ikke mindst for vores mange elever, kursister, samarbejdspartnere og virksomheder. Fælles for os på ZBC er, at vi på forskellig vis og med høj faglighed, arbejder med mennesker, uddannelse og efteruddannelse. ZBC Vær med. Verden er til at forandre.

Er du nysgerrig på andre mennesker? Tør du stille dig op og kommunikere med og til en folkeskoleklasse, et fyldt lærerværelse eller 70 forældre og tale om alt det, der også er på spil, når unge mennesker skal vælge ungdomsuddannelse? Så er du måske den rette til en stilling som Event- og Kommunikationskonsulent med fokus på at få flere elever til ZBC’s mange erhvervsrettede uddannelser.

Du bliver en del af teamet ”Kommunikation og Event”, der skaber synlighed om ZBC’s mange uddannelsestilbud. Teamet er del af kommunikationsafdelingen.

Både i afdelingen og i teamet prioriterer vi et godt arbejdsmiljø både socialt og fagligt. Vi trives i en dynamisk atmosfære, hvor gode idéer altid er velkomne, og vi er fagligt ambitiøse. Vi sætter pris på en god debat med plads til alles meninger og sætter en ære i at give hinanden en larmende klapsalve, når vi sammen fejrer dagligdagens små og store succeser.

 

Arbejdsopgaver

  • Udfordre holdninger og fordomme, der i står i vejen for, at unge vælger en erhvervsrettet uddannelse.
  • Synliggøre mulighederne med en erhvervsrettet uddannelse over for primært grundskoleelever og deres forældre.
  • Skabe en rød tråd og et godt flow i kommunikationen til grundskolerne.
  • Bidrage til at udarbejde koncepter og professionelt materiale til vores primære målgrupper.
  • Koordinere initiativer henvendt til grundskoleelever og deres forældre.
  • Informere og inspirere grundskolens udskolingslærere.
  • Skabe et stærkt netværk og samarbejde blandt kommunernes UU-vejledere omkring ZBC’s mange tilbud og initiativer.
  • Forefaldende kommunikationsarbejde, der understøtter principperne om før, under og efter kontakt ved events.  

 

Faglige kvalifikationer

  • Du har erfaring med formidling samt storytelling.
  • Du kan målrette budskaber til forskellige målgrupper.
  • Du er struktureret og god til at prioritere opgaver i forhold til strategiske beslutninger.
  • Du kan kommunikere klart og overbevisende med og til din omverden – både skriftligt og mundt­ligt.
  • Kendskab til erhvervsuddannelserne er en fordel men ikke et krav.
  • Kendskab til folkeskolen og udskolingen er en fordel men ikke et krav.

 

Personlige kvalifikationer

  • Du har energi og personlig gennemslagskraft.
  • Det giver dig et kick at stå foran en stor forsamling, hvor du skal brænde igennem med dit budskab.
  • Du kan se dig selv i Pippis filosofi ”Det har jeg ikke prøvet før, så det klarer jeg sikkert”.
  • Du er omgængelig og har et godt humør.
  • Du er ekstrovert og kan lide at skabe og pleje netværk.
  • Du kan kommunikere på alle niveauer i en organisation – og du har mod på at samarbejde med mange forskel­lige faggrupper.
  • Du har lyst til at arbejde med og udvikle den gode oplevelse for unge igennem uddannelsesvalget.
  • Du gør en dyd ud af at holde en aftale og levere dine opgaver til tiden.
  • Du trives med at arbejde i team.
  • Du befinder dig godt i rollen, som igangsætter og afslutter på dagligdagens forskellige opgaver.
  • Du kan grine af kommunikationschefens far-jokes og er tilhænger af kage i alle afskygninger.
     

Ansættelse
Vi glæder os til at byde dig velkommen medio september 2019 og senest den 1. oktober 2019.

Ansættelse sker på fuldtid (gennemsnitligt 37 timer pr. uge). Du skal være indstillet på, at der i perioder kan forekomme aftenarbejde.

Ansættelsesområdet er ZBC, og du vil som udgangspunkt have tjenestested i Ringsted. Jobbet kræver, at du er mobil på det meste af Sjælland. Det er derfor nødvendigt, at du har kørekort B og har egen bil.

Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst.

Som uddannelsesinstitution indhenter vi børneattest i forbindelse med en eventuel ansættelse.

 

Ansøgning
Er ovenstående job noget for dig? Så klik på knappen "Søg jobbet" nederst i stillingsopslaget og upload ansøgning, CV samt relevante uddannelsesbeviser.

Vi skal have din ansøgning senest den 4. juli 2019. Ansøgninger modtages ikke efter ansøgningsfristens udløb.

Samtaler afholdes den 5. august. 2019. Eventuel anden samtale afholdes den 7. august 2019. På grund af sommerferie indkaldes kandidater først til samtale i uge 31.

Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Ved ansættelse lægger vi alene vægt på kvalifikationer og kompetencer.

 

Har du spørgsmål eller ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte:

Marianne Marie Andersen, Souschef i Kommunikation og Event på tlf.: 4133 4810 eller e-mail: mman@zbc.dk eller

Michael Winther-Rasmussen, Kommunikationschef på tlf.: 2535 5287 eller e-mail: mwra@zbc.dk.


 

Hvem er vi?
ZBC har over 6.000 årselever, cirka 1.000 ansatte, en omsætning på 700 millioner og adresser i 7 byer på Sjælland. Vi udbyder mere en 40 forskellige erhvervsuddannelser og har teknisk gymnasium og handelsgymnasium, ligesom vi tilbyder efter- og videreuddannelse inden for mange brancher. Derudover har vi mange faglige og sociale miljøer. Hos os er der fokus på den enkelte elev, men vi lægger også vægt på, at vores elever er en del af et stærkt fællesskab. 

Selv om vi er en stor skole, er vores primære mission at bevare bredden i uddannelsestilbuddet og have en høj kvalitet i uddannelserne. Vores skole er også internationalt orienteret, så elever på alle uddannelser har mulighed for at komme i praktik i udlandet. Vi har samtidig fokus på, hvad ZBC’s arbejde betyder for vores samfund og ikke mindst for vores mange elever, kursister, samarbejdspartnere og virksomheder.

Fælles for os på ZBC er, at vi på forskellig vis og med høj faglighed, arbejder med mennesker, uddannelse og efteruddannelse.

ZBC
Vær med. Verden er til at forandre.

ZBCRingsted2019-06-18T00:00:002019-07-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Er du én man husker efter det første møde? Og kan du inspirere unge til at tage en uddannelse?

ZBC

Ringsted
Er du nysgerrig på andre mennesker? Tør du stille dig op og kommunikere med og til en folkeskoleklasse, et fyldt lærerværelse eller 70 forældre og tale om alt det, der også er på spil, når unge mennesker skal vælge ungdomsuddannelse? Så er du måske ...
Indrykket:18. juni 2019
Udløbsdato:4. juli 2019