Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Alsidig koordinator og ledelsesstøtte til Kundekommunikation i den kommende Skattestyrelse

Trives du med mange bolde i luften og hands on-opgaver? Er du skarp og hurtig til at eksekvere? Og har du flair for at skabe struktur og overblik? Så har vi måske jobbet til dig.

Spændende stilling med tværgående opgaver
Du kommer til at arbejde i en udfordrende stilling med en bred portefølje af opgaver. Først og fremmest skal du varetage administrative opgaver og løse aktuelle kommunikationsopgaver i kontoret Kundekommunikation. Du bliver involveret i den interne administration og får en central rolle i forhold til at understøtte koordinering, organisering og kvalitetssikring af kontorets mange aktiviteter.

Dine opgaver er blandt andet at:

  • yde ledelsesstøtte til kontorchefen for Kundekommunikation
  • udarbejde ledelsesinformation, herunder stå for den månedlige opfølgning på initiativerne i kontorets årlige aktivitetsplan
  • besvare henvendelser i kommunikationspostkassen
  • besvare høringer, skrive forelæggelser samt stå for besvarelser til departementet, Rigsrevisionen og andre i tæt samarbejde med kontorchefen for Kundekommunikation
  • udføre praktiske og administrative opgaver i kontoret som fx hjælp til journalisering, administration af udlæg og mødebookning
  • varetage HR-relaterede opgaver som fx afholdelse af interne arrangementer, gå-hjem-møder og gennemføre trivselsmålinger
  • læse korrektur på kommunikationsprodukter, notater med mere
  • gennemføre udbud på kommunikationsområdet

Kommunikationskoordinator med administrativ erfaring
Vi forventer, at du er meget struktureret og selvkørende, og at du har et højt tempo i din opgaveløsning. Du kan formulere dig klart og præcist, og du kender procedurer og sagsgangene i en offentlig myndighed. Det er også en fordel, hvis du har erfaring fra et ledelsessekretariat eller har arbejdet med administration, HR, kommunikation eller jura i en årrække, meget gerne i en styrelse eller et departement.

Derudover forventer vi at du:
  • er god til at samarbejde og skabe relationer
  • trives med at have mange bolde i luften, og at det kendetegner dig, at du er en ”afslutter”
  • motiveres af en alsidig opgaveportefølje med både administrativt komplekse og praktiske ad hoc opgaver
  • er god til at skabe struktur og overblik
  • er robust og befinder dig godt med en arbejdsdag, hvor opgaverne hurtigt kan skifte, og hvor deadlines ofte er meget korte
  • er kendetegnet ved, at du ”bider dig fast” og er god til at følge op

Om kontoret Kundekommunikation
Kundekommunikation har ansvaret for kommunikation, vejledning og kampagner til borgere og virksomheder. Brugerne skal opleve vores kommunikation som troværdig, målrettet og relevant, og derfor arbejder kontinuert med at forbedre og styrke den. Opgaverne er vi 20 engagerede og kompetente kolleger til at løse.

Vi arbejder tæt sammen med de skattefaglige kontorer i SKAT. Herudover er vi i tæt dialog med Digital kommunikation og design samt de udførende vejledningsenheder i hele landet. Vi har oveni en bred samarbejdsflade til andre dele af SKAT, blandt andet kontoret med ansvar for presse og intern kommunikation.

Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning og dit CV senest 25. april 2018 kl. 12:00 via linket ”Søg stillingen”. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte kontorchef Dorthe Espenhein på telefon 72 37 04 19. Vi afholder løbende samtaler.

Dit arbejdssted bliver indtil videre Havneholmen 25, 1561 København V.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til kvalifikationer og gældende overenskomst. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Skattestyrelsen
Som led i regeringens plan ’Fra én til syv styrelser – skatteforvaltningen 2021’ vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver.

Skattestyrelsens kerneopgave bliver at sikre nem og korrekt skattebetaling for borgere og virksomheder. Styrelsen forventes bemandet med ca. 3.300-3.500 medarbejdere og får kontorer i hele landet, herunder i København, Ribe, Høje Taastrup og Århus. Læs mere om Skattestyrelsen på http://www.fra1til7.dk.

Vi opfordrer alle kvalificerede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her