Alsidig og rutineret bogholder søges til interim stilling i international orienteret virksomhed

Alsidig og rutineret bogholder søges til interim stilling i international orienteret virksomhed

EU Montage søger en alsidig og rutineret bogholder til interim stilling til at styrke vores bogholderi afdeling for de næste 6 - 8 måneder.

Stillingsbeskrivelse:
Du vil blive 50 % af bogholderi, som referer direkte til vores administrerende direktør.

Arbejdsopgaver:

  • Finansbogføring og afstemning.
  • Debitorbogholderi.
  • Kreditorbogholderi.
  • Månedsafslutning.
  • Årsafslutning.
  • Moms, momsrefusion m.m. 
    Udover disse opgaver vil du også, ved ferie, sygdom og spidsbelastning, assistere med fakturering og løn ligesom andre økonomi relaterede opgaver. 

Virksomheden har for nyligt implementeret Navision Dynamic 2018. Derfor forventes det, at du har et indgående kendskab til programmet.


Egenskaber:
Du er ambitiøs og stolt af din profession, samt evner selv at sætte et anstændigt arbejdstempo og evner at holde det.

Du er udadvendt og en god kommunikator med solid gennemslagskraft, samt har let til smil.

Du evner og sætter pris på at have flere opgaver i gang samtidigt, samt formår at afslutte dem.

Sprogkundskaber / IT:
Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale og forventes at have et indgående kendskab til Navision og Office pakken (365) især Excel.

Erhvervserfaring og uddannelse:
Du forventes at have min. 5 års erfaring fra lignende stilling i en SMV, samt har en regnskab- eller økonomisk uddannelse.

Virksomhedsbeskrivelse:
EU Montage Danmark er en dynamisk virksomheden i god vækst der siden 1994 har arbejdet med levering af Manpower løsninger til ind- og udland. Vi servicer håndværker- og industrivirksomheder med fleksible, kvalitetsbevidste og veluddannede håndværkere og supervisor til små og store installations- montage- og serviceopgaver i ind- og udland.

Hovedkontoret er i Fredericia hvor din arbejdsplads vil være, desuden har vi kontorer i Brasilien og Kina.


Du tilbydes:
En fuldtidsstilling, hvor arbejdstiden er 08 - 16 mandag til fredag, dog med mulighed for flextid. En selvstændig stilling med mangeartede faglige udfordringer samt mulighed for at blive en del af et meget engageret team. Tonen er uformel i en virksomhed med lavt hierarki og den enkelte medarbejder har god mulighed for at opnå faglig og personlig udfordring,

Løn:
Du får en løn, der modsvarer dine kvalifikationer samt pensionsordning.

Ansøgningsforløb og frist:

Hurtigst muligt, ansøgninger vil blive behandlet løbende ligesom der vil blive indkaldt til personlige samtaler løbende.

Hvordan søger du stillingen:

Stillingen skal søges via vores på vores hjemmeside og du er velkommen til at kontakte Global HR-Rekruttingsmanager Kaj Lund på kl@eumontage.dk eller +45 2829 6781 for yderligere info.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330019645Phoenix-7c918d2412019-05-09T00:00:00Alsidig og rutineret bogholder søges til interim stilling i international orienteret virksomhed

Alsidig og rutineret bogholder søges til interim stilling i international orienteret virksomhed

EU Montage søger en alsidig og rutineret bogholder til interim stilling til at styrke vores bogholderi afdeling for de næste 6 - 8 måneder.

Stillingsbeskrivelse:
Du vil blive 50 % af bogholderi, som referer direkte til vores administrerende direktør.

Arbejdsopgaver:

  • Finansbogføring og afstemning.
  • Debitorbogholderi.
  • Kreditorbogholderi.
  • Månedsafslutning.
  • Årsafslutning.
  • Moms, momsrefusion m.m. 
    Udover disse opgaver vil du også, ved ferie, sygdom og spidsbelastning, assistere med fakturering og løn ligesom andre økonomi relaterede opgaver. 

Virksomheden har for nyligt implementeret Navision Dynamic 2018. Derfor forventes det, at du har et indgående kendskab til programmet.


Egenskaber:
Du er ambitiøs og stolt af din profession, samt evner selv at sætte et anstændigt arbejdstempo og evner at holde det.

Du er udadvendt og en god kommunikator med solid gennemslagskraft, samt har let til smil.

Du evner og sætter pris på at have flere opgaver i gang samtidigt, samt formår at afslutte dem.

Sprogkundskaber / IT:
Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale og forventes at have et indgående kendskab til Navision og Office pakken (365) især Excel.

Erhvervserfaring og uddannelse:
Du forventes at have min. 5 års erfaring fra lignende stilling i en SMV, samt har en regnskab- eller økonomisk uddannelse.

Virksomhedsbeskrivelse:
EU Montage Danmark er en dynamisk virksomheden i god vækst der siden 1994 har arbejdet med levering af Manpower løsninger til ind- og udland. Vi servicer håndværker- og industrivirksomheder med fleksible, kvalitetsbevidste og veluddannede håndværkere og supervisor til små og store installations- montage- og serviceopgaver i ind- og udland.

Hovedkontoret er i Fredericia hvor din arbejdsplads vil være, desuden har vi kontorer i Brasilien og Kina.


Du tilbydes:
En fuldtidsstilling, hvor arbejdstiden er 08 - 16 mandag til fredag, dog med mulighed for flextid. En selvstændig stilling med mangeartede faglige udfordringer samt mulighed for at blive en del af et meget engageret team. Tonen er uformel i en virksomhed med lavt hierarki og den enkelte medarbejder har god mulighed for at opnå faglig og personlig udfordring,

Løn:
Du får en løn, der modsvarer dine kvalifikationer samt pensionsordning.

Ansøgningsforløb og frist:

Hurtigst muligt, ansøgninger vil blive behandlet løbende ligesom der vil blive indkaldt til personlige samtaler løbende.

Hvordan søger du stillingen:

Stillingen skal søges via vores på vores hjemmeside og du er velkommen til at kontakte Global HR-Rekruttingsmanager Kaj Lund på kl@eumontage.dk eller +45 2829 6781 for yderligere info.

Alsidig og rutineret bogholder søges til interim stilling i international orienteret virksomhed EU Montage søger en alsidig og rutineret bogholder til interim stilling til at styrke vores bogholderi afdeling for de næste 6 - 8 måneder. Stillingsbeskrivelse:Du vil blive 50 af bogholderi, som referer direkte til vores administrerende direktør. Arbejdsopgaver: Finansbogføring og afstemning. Debitorbogholderi. Kreditorbogholderi. Månedsafslutning. Årsafslutning. Moms, momsrefusion m.m. Udover disse opgaver vil du også, ved ferie, sygdom og spidsbelastning, assistere med fakturering og løn ligesom andre økonomi relaterede opgaver. Virksomheden har for nyligt implementeret Navision Dynamic 2018. Derfor forventes det, at du har et indgående kendskab til programmet.Egenskaber:Du er ambitiøs og stolt af din profession, samt evner selv at sætte et anstændigt arbejdstempo og evner at holde det. Du er udadvendt og en god kommunikator med solid gennemslagskraft, samt har let til smil. Du evner og sætter pris på at have flere opgaver i gang samtidigt, samt formår at afslutte dem.Sprogkundskaber IT:Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale og forventes at have et indgående kendskab til Navision og Office pakken (365) især Excel. Erhvervserfaring og uddannelse:Du forventes at have min. 5 års erfaring fra lignende stilling i en SMV, samt har en regnskab- eller økonomisk uddannelse. Virksomhedsbeskrivelse:EU Montage Danmark er en dynamisk virksomheden i god vækst der siden 1994 har arbejdet med levering af Manpower løsninger til ind- og udland. Vi servicer håndværker- og industrivirksomheder med fleksible, kvalitetsbevidste og veluddannede håndværkere og supervisor til små og store installations- montage- og serviceopgaver i ind- og udland. Hovedkontoret er i Fredericia hvor din arbejdsplads vil være, desuden har vi kontorer i Brasilien og Kina. Du tilbydes:En fuldtidsstilling, hvor arbejdstiden er 08 - 16 mandag til fredag, dog med mulighed for flextid. En selvstændig stilling med mangeartede faglige udfordringer samt mulighed for at blive en del af et meget engageret team. Tonen er uformel i en virksomhed med lavt hierarki og den enkelte medarbejder har god mulighed for at opnå faglig og personlig udfordring, Løn:Du får en løn, der modsvarer dine kvalifikationer samt pensionsordning. Ansøgningsforløb og frist: Hurtigst muligt, ansøgninger vil blive behandlet løbende ligesom der vil blive indkaldt til personlige samtaler løbende. Hvordan søger du stillingen: Stillingen skal søges via vores på vores hjemmeside og du er velkommen til at kontakte Global HR-Rekruttingsmanager Kaj Lund på kl@eumontage.dk eller 45 2829 6781 for yderligere info.11jobnet7c918d24100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-03T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandFredericia3522876EU MONTAGE DANMARK ApS11Snaremosevej 217000FredericiaDKDanmark0kl@eumontage.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid47Tidsbegrænset756675JobNet4985392498539210008-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7c918d24https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7c918d24https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7c918d24&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7c918d24&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi361740155Kaj Lundkl@eumontage.dkDKDanmarkDKDanmark330044184Udviklingsorienteret bogholder til Speedline & Cykelshoppen - deltidRobot Vi søger en dygtig og erfaren bogholder til vores økonomiafdeling, ved vores kontor i smukke Skanderborg. Besøg vores webshops: www.cykelshoppen.dk www.speedline.dk Som økonomiarbejder hos os får du fra start et stort ansvar, hvor du selvstændigt kommer til at drive vores økonomifunktion. Vi er en lokalforankret virksomhed som opererer i både ind og udland med store ambitioner om vækst i både ind og udland, og vi søger derfor en stærk profil, der vil med på rejsen. Du vil blive en central sparringspartner til virksomhedens ledelse, som du vil have et tæt samarbejde med. Der vil desuden være gode udviklingsmuligheder og medindflydelse, hvor du vil komme til at præge funktionen i forhold til processer og systemer. En arbejdsdag hos Speedline Cykelshoppen byder på: Daglig drift af bogholderiet Måneds- og kvartal regnskaber Moms og told Årsregnskab i samarbejde med ledelsen og revisor Ad hoc-opgaver som f.eks. bestilling af kontorartikler, mad, kaffe m.m. Cykelshoppen og Speedline beskæftiger 20 dygtige kollegaer, der brænder for cykler, scootere og tilbehør. Vi har siden 2003 arbejdet med e-handel og vores fokus er verdens bedste kundeservice og kundeoplevelse. Vi er en virksomhed med store ambitioner og gennemgår en spændende udvikling. Dagligt har vi ligeledes mange glade besøgende i vores fysiske butik, samt stor aktivitet på vores værksted. Dig og dine kvalifikationer: Du har formentlig en del års praktisk erfaring med de fleste opgaver i en bogholderifunktion, og kan selvstændigt varetage disse, da dette er en meget bred rolle. Din teoretiske baggrund er ikke det primære da det er selvstændighed, og praktisk erfaring der vægter mest. Du kunne have en baggrund fra f.eks. revisionsbranchen eller en lignende økonomistilling. Det vil klart være en fordel, hvis du har erfaring fra en international handelsvirksomhed, som arbejder med import eksport. Men det vigtigste er at du er skarp og dygtig til bogholderi økonomistyring, og har er bred og alsidig erfaring. Som person er du selvstændig, udadvendt og positiv. Du trives i et, til tider, travlt miljø hvor der er højt til loftet. Du besidder solide IT-kompetencer og behersker gerne Microsoft C5, samt kendskab til Danløn. Hvorfor arbejde hos Cykelshoppen og Speedline? Du får: En arbejdsplads hvor der er plads til nye ideer og med højt til loftet En flad ledelsesstruktur i et ungt og passioneret miljø Muligheden for at blive en del af vores voksende organisation, hvor der er god udsigt til at udvikle sig Fordelagtige priser på hele vores spændende sortiment, så du altid er godt kørende Arbejdsgiver betalt frokost fra slagteren en dag om ugen, samt spontan kage i løbet af ugen : ) Alt hvad hjertet begærer af fri kaffe, te og kakao Send din ansøgning snarest muligt til job@speedline.dk. Mærk din ansøgning Bogholder til Speedline og Cykelshoppen . Bemærk: der er tale om 25 arbejdstimer pr. uge. Har du spørgsmål til stillingen, kontakt venligst Jacob Bach (HR og rekrutteringsansvarlig) på 45 8140 4109. Samtaler holdes løbende.

Vi søger en dygtig og erfaren bogholder til vores økonomiafdeling, ved vores kontor i smukke Skanderborg.

Besøg vores webshops: www.cykelshoppen.dk / www.speedline.dk

Som økonomiarbejder hos os får du fra start et stort ansvar, hvor du selvstændigt kommer til at drive vores økonomifunktion. Vi er en  lokalforankret virksomhed som opererer i både ind og udland – med store ambitioner om vækst i både ind og udland, og vi søger derfor en stærk profil, der vil med på rejsen. Du vil blive en central sparringspartner til virksomhedens ledelse, som du vil have et tæt samarbejde med. Der vil desuden være gode udviklingsmuligheder og medindflydelse, hvor du vil komme til at præge funktionen i forhold til processer og systemer.

En arbejdsdag hos Speedline & Cykelshoppen byder på:

  • Daglig drift af bogholderiet
  • Måneds- og kvartal regnskaber
  • Moms og told
  • Årsregnskab i samarbejde med ledelsen og revisor
  • Ad hoc-opgaver som f.eks. bestilling af kontorartikler, mad, kaffe m.m.

Cykelshoppen og Speedline beskæftiger 20 dygtige kollegaer, der brænder for cykler, scootere og tilbehør. Vi har siden 2003 arbejdet med e-handel og vores fokus er verdens bedste kundeservice og kundeoplevelse. Vi er en virksomhed med store ambitioner og gennemgår en spændende udvikling. Dagligt har vi ligeledes mange glade besøgende i vores fysiske butik, samt stor aktivitet på vores værksted.

Dig og dine kvalifikationer:

Du har formentlig en del års praktisk erfaring med de fleste opgaver i en bogholderifunktion, og kan selvstændigt varetage disse, da dette er en meget bred rolle. Din teoretiske baggrund er ikke det primære da det er selvstændighed, og praktisk erfaring der vægter mest. Du kunne have en baggrund fra f.eks.  revisionsbranchen eller en lignende økonomistilling. Det vil klart være en fordel, hvis du har erfaring fra en international handelsvirksomhed, som arbejder med import/eksport. Men det vigtigste er at du er skarp og dygtig til bogholderi/økonomistyring, og har er bred og alsidig erfaring.

Som person er du selvstændig, udadvendt og positiv. Du trives i et, til tider, travlt miljø hvor der er højt til loftet. Du besidder solide IT-kompetencer og behersker gerne Microsoft C5, samt kendskab til Danløn.

Hvorfor arbejde hos Cykelshoppen og Speedline? Du får:

  • En arbejdsplads hvor der er plads til nye ideer og med højt til loftet
  • En flad ledelsesstruktur i et ungt og passioneret miljø
  • Muligheden for at blive en del af vores voksende organisation, hvor der er god udsigt til at udvikle sig
  • Fordelagtige priser på hele vores spændende sortiment, så du altid er godt kørende
  • Arbejdsgiver betalt frokost fra slagteren en dag om ugen, samt spontan kage i løbet af ugen : )
  • Alt hvad hjertet begærer af fri kaffe, te og kakao

Send din ansøgning snarest muligt til job@speedline.dk. Mærk din ansøgning ”Bogholder til Speedline og Cykelshoppen”.

Bemærk: der er tale om 25 arbejdstimer pr. uge.

Har du spørgsmål til stillingen, kontakt venligst Jacob Bach (HR og rekrutteringsansvarlig) på + 45 8140 4109. Samtaler holdes løbende.

SPEEDLINE A/SSkanderborg2019-06-19T00:00:002019-08-10T00:00:00
330029829Spørring A/S søger regnskabsmedarbejderRobot Du skal varetage de gængse opgaver relateret til bogholderi og lønadministration i tæt samarbejde med den øvrige administration. Følgende hovedopgaver kan nævnes: Ansvar for regnskab finans, debitor- og kreditorbogholderi C5. Dit fokus skal være det løbende bogholderi med alt, hvad det indebærer. Samtidig skal du se dine opgaver i en større kontekst af hvad der i øvrigt foregår i virksomheden. Lønadministration lønkørsler, månedslønnede og 14-dages-lønnede, ferieregnskab m.v. Controlling validering af løn- og bogholderidata, afstemninger og opfølgning. Løbende optimering af bogholderiet og forretningsgange generelt Vi tilbyder Deltid ca. 20 timer ugl. Fordelt på 3 - 4 dage. Du får mulighed for selv at præge hverdagen i et uformelt miljø med højt til loftet baseret på gensidig tillid og respekt. Løn efter kvalifikationer og tiltrædelse efter aftale. Ansøgningsfrist: 12. juni 2019 Spørring A S dækker ethvert indretningsbehov, og sjældent er to opgaver ens. Alt konstrueres til den konkrete opgave, og det er ensbetydende med godt gedigent snedkerhåndværk. Samtidig er Spørring A S en moderne snedkervirksomhed med moderne IT og CNC teknologi. Vi producerer skræddersyet specialinventar som fuldstændigt tilpasses kundens behov. Spørring A S producerer og virkeliggør vores samarbejdspartneres tanker og ideer.

Du skal varetage de gængse opgaver relateret til bogholderi og lønadministration i tæt samarbejde med den øvrige administration. Følgende hovedopgaver kan nævnes:

  • Ansvar for regnskab – finans, debitor- og kreditorbogholderi – C5. Dit fokus skal være det løbende bogholderi med alt, hvad det indebærer. Samtidig skal du se dine opgaver i en større kontekst af hvad der i øvrigt foregår i virksomheden.
  • Lønadministration – lønkørsler, månedslønnede og 14-dages-lønnede, ferieregnskab m.v.
  • Controlling – validering af løn- og bogholderidata, afstemninger og opfølgning.
  • Løbende optimering af bogholderiet og forretningsgange generelt

      Vi tilbyder

  • Deltid ca. 20 timer ugl. Fordelt på 3 - 4 dage.
  • Du får mulighed for selv at præge hverdagen i et uformelt miljø med højt til loftet baseret på gensidig tillid og respekt.
  • Løn efter kvalifikationer og tiltrædelse efter aftale.

Ansøgningsfrist:                   12. juni 2019

Spørring A/S dækker ethvert indretningsbehov, og sjældent er to opgaver ens. Alt konstrueres til den konkrete opgave, og det er ensbetydende med godt gedigent snedkerhåndværk. Samtidig er Spørring A/S en moderne snedkervirksomhed med moderne IT og CNC teknologi. Vi producerer skræddersyet specialinventar som fuldstændigt tilpasses kundens behov.

Spørring A/S producerer og virkeliggør vores samarbejdspartneres tanker og ideer.

SPØRRING A/SGedved2019-06-04T00:00:002019-07-18T00:00:00
330046480BogholderRobot Kokkens kantine og kagehus søger Ny bogholder ca 10 timer i ugen. Du skal mestre følgende. fakturering. kredit debit afstemning. indberetning til moms og revision. erfaring med e-conomic . dette er fastansættelse og ingen hindring hvis du skulle være flex jobber.

Kokkens kantine og kagehus søger Ny bogholder ca 10 timer i ugen.

Du skal mestre følgende.

fakturering.

kredit/debit

afstemning.

indberetning til moms og revision.

erfaring med e-conomic .

dette er fastansættelse og ingen hindring hvis du skulle være flex jobber.

Kokkens Kantine v/Jørn KorsgaardVejle2019-06-19T00:00:002019-08-14T00:00:00
330044049Controller til Herningsholm Erhvervsskole & GymnasierRobot Herningsholm Erhvervsskole Gymnasier søgeren dygtig og engageret controller med en positiv indstilling til en travl hverdag, som kan være sparringspartner for skolens administrations- og økonomichef. Vi forestiller os, at du har en relevant teoretisk uddannelse inden for økonomi har erfaring inden for udarbejdelse og budget og budgetopfølgning er superbruger i Navision og MS office-pakken tør tage ansvar og kan tænke selvstændigt er analytisk stærk og besidder en bred økonomisk forståelse er serviceminded og har godt humør. Dine opgaver vil være varierende og udfordrende og du får en hverdag, hvor der er bredde i dine opgaver. Der er rig mulighed for både faglig og personlig udvikling. Jobbeskrivelse Medansvarlig for udarbejdelse af skolens budget og budgetopfølgning Medansvarlig for udarbejdelse af periode- og årsregnskaber Foretage aktivitetsopgørelser og dataudtræk fra det elevadministrative system Udarbejdelse af ledelsesrapportering, herunder relevante KPI er Kontakt til en bred vifte af interessenter, herunder de budgetansvarlige Udarbejdelse af diverse analyser og beregninger inden for økonomi, løn og elevaktiviteter. Herningsholm Erhvervsskole Gymnasier er:en uddannelsesinstitution med 430 ansatte med adresser i Herning, Ikast og Hammerum. Vi udbyder en bred vifte af forskellige erhvervsuddannelser, HHX, HTX, kursusvirksomhed og 10. klasse. Vil du vide mereer du velkommen til at kontakte skolens administrations- og økonomichef, Klaus Brøcker, tlf. 2542 4503. Tiltrædelse, løn ansættelsesvilkårHurtigst muligt, dog senest 1. august 2019.Ansættelsen sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og den forhandlingsberettigede organisation. Der er attraktiv pensionsordning. Elektronisk ansøgningSend din ansøgning samt relevant dokumentation for dine kompetencer og tidligere ansættelser via knappen søg jobbet nederst på siden. Opstår der problemer, kan Heidi Bentzen kontaktes på tlf. 2330 3579. AnsøgningsfristFredag den 28. juni 2019 kl. 9.00.Ansøgerne vurderes og indkaldes løbende.Alle interesserede, uanset personlig baggrund, opfordres til at søge stillingen.

Herningsholm Erhvervsskole & Gymnasier søger
en dygtig og engageret controller med en positiv indstilling til en travl hverdag, som kan være sparringspartner for skolens administrations- og økonomichef.

Vi forestiller os, at du
•    har en relevant teoretisk uddannelse inden for økonomi
•    har erfaring inden for udarbejdelse og budget og budgetopfølgning
•    er superbruger i Navision og MS office-pakken
•    tør tage ansvar og kan tænke selvstændigt
•    er analytisk stærk og besidder en bred økonomisk forståelse
•    er serviceminded og har godt humør.

Dine opgaver vil være varierende og udfordrende og du får en hverdag, hvor der er bredde i dine opgaver. Der er rig mulighed for både faglig og personlig udvikling.

Jobbeskrivelse
•    Medansvarlig for udarbejdelse af skolens budget og budgetopfølgning
•    Medansvarlig for udarbejdelse af periode- og årsregnskaber
•    Foretage aktivitetsopgørelser og dataudtræk fra det elevadministrative system
•    Udarbejdelse af ledelsesrapportering, herunder relevante KPI’er
•    Kontakt til en bred vifte af interessenter, herunder de budgetansvarlige
•    Udarbejdelse af diverse analyser og beregninger inden for økonomi, løn og elevaktiviteter.

Herningsholm Erhvervsskole & Gymnasier er:
en uddannelsesinstitution med 430 ansatte med adresser i Herning, Ikast og Hammerum. Vi udbyder en bred vifte af forskellige erhvervsuddannelser, HHX, HTX, kursusvirksomhed og 10. klasse.
 
Vil du vide mere
er du velkommen til at kontakte skolens administrations- og økonomichef, Klaus Brøcker, tlf. 2542 4503.

Tiltrædelse, løn & ansættelsesvilkår
Hurtigst muligt, dog senest 1. august 2019.
Ansættelsen sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og den forhandlingsberettigede organisation. Der er attraktiv pensionsordning.

Elektronisk ansøgning
Send din ansøgning samt relevant dokumentation for dine kompetencer og tidligere ansættelser via knappen "søg jobbet" nederst på siden. Opstår der problemer, kan Heidi Bentzen kontaktes på tlf. 2330 3579.

Ansøgningsfrist
Fredag den 28. juni 2019 kl. 9.00.
Ansøgerne vurderes og indkaldes løbende.
Alle interesserede, uanset personlig baggrund, opfordres til at søge stillingen.

Herningsholm Erhvervsskole & GymnasierHerning2019-06-18T00:00:002019-06-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Udviklingsorienteret bogholder til Speedline & Cykelshoppen - deltid

SPEEDLINE A/S

Skanderborg
Vi søger en dygtig og erfaren bogholder til vores økonomiafdeling, ved vores kontor i smukke Skanderborg. Besøg vores webshops: www.cykelshoppen.dk www.speedline.dk Som økonomiarbejder hos os får du fra start et stort ansvar, hvor du selvstændigt ko...
Indrykket:19. juni 2019
Udløbsdato:10. august 2019

Spørring A/S søger regnskabsmedarbejder

SPØRRING A/S

Gedved
Du skal varetage de gængse opgaver relateret til bogholderi og lønadministration i tæt samarbejde med den øvrige administration. Følgende hovedopgaver kan nævnes: Ansvar for regnskab finans, debitor- og kreditorbogholderi C5. Dit fokus skal være det...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:18. juli 2019

Bogholder

Kokkens Kantine v/Jørn Korsgaard

Vejle
Kokkens kantine og kagehus søger Ny bogholder ca 10 timer i ugen. Du skal mestre følgende. fakturering. kredit debit afstemning. indberetning til moms og revision. erfaring med e-conomic . dette er fastansættelse og ingen hindring hvis du skulle vær...
Indrykket:19. juni 2019
Udløbsdato:14. august 2019

Controller til Herningsholm Erhvervsskole & Gymnasier

Herningsholm Erhvervsskole & Gymnasier

Herning
Herningsholm Erhvervsskole Gymnasier søgeren dygtig og engageret controller med en positiv indstilling til en travl hverdag, som kan være sparringspartner for skolens administrations- og økonomichef. Vi forestiller os, at du har en relevant teoretis...
Indrykket:18. juni 2019
Udløbsdato:28. juni 2019