Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Alsidig sekretær til Anæstesiafdeling Q på Gentofte Hospital

Vi søger en sekretær med udpræget sans for service og gode kommunikationsevner.   
 
Om os 
Gentofte Hospital er Regionen Hovedstadens udviklingshospital for elektiv kirurgi med hovedfokus på kvalitet, udvikling, uddannelse, forskning samt produktion. Vi har særligt fokus på det tværfaglige samarbejde i det samlede patientforløb. 
Anæstesiafdelingen består af anæstesi-, operations-, opvågnings- og intensivafsnit, samt Sterilforsyning. Vi er en tværgående klinisk afdeling med en række funktioner og opgaver, der knytter sig til behandlingen på de øvrige kliniske afdelinger. 
 
Sekretærstaben i afdelingen består af 1 ledende sekretær og 3 sekretærer allokeret til opgaver i afdelingens sekretariat, operationskoordinering for operationsgangene samt funktion på det intensive afsnit. 


 
Om jobbet 
Du ansættes som sekretær i afdelingen med primære opgaver i vores operationskoordination for operationsgangene samt med funktioner på vores intensive afsnit. Du vil indgå i et tæt samarbejde med afdelingens øvrige sekretærer. 
Vi kan tilbyde en spændende og selvstændig stilling med varierede arbejdsopgaver, hvor  IT er en naturlig del af hverdagen. 
 
Arbejdsopgaverne, som spænder vidt og er en blanding af planlagte samt her og nu opgaver, er bl.a.: 

  • Ad hoc opgaver for afdelingsledelsen, afsnitsledelserne, tværfaglige kollegaer i afdelingen samt for sekretariatet
  • Administrative og praktiske opgaver i operationskoordinering som får hverdagen til at fungere. Det drejer sig bl.a. om bestilling og modtagelse af vare, afsendelse af prøver, bestilling af håndværkerrevisioner, print af operationsprogrammer, IT support på oversigtsskærme, løbende ajourføring af diverse interne oversigter, modtagelse af samt vejledning af studerende, repræsentanter, patienter og pårørende
  • Telefon og mailbetjening
  • Funktioner på vores intensive afsnit som bl.a. er modtagelse af pårørende ved lugen samt telefonbetjening  
 
Vi søger 
Vores nye medarbejder er imødekommende, empatisk og med et udpræget servicegen. Herudover skal du have gode kommunikationsevner, da du dagligt vil være i kontakt med mange forskellige samarbejdspartnere.    
 
Vi forventer at du: 
  • er administrativt uddannet 
  • er rutineret i Microsoft Office-pakken – gerne på avanceret Excel niveau hvor behandling af dataudtræk og præsentationer ikke er fremmed 
  • er proaktiv, ansvarsbevidst, handlekraftig og kan se løsninger frem for begrænsninger  
  • er god til at planlægge og prioritere med sans for detaljen 
  • kan håndtere afbrydelser og bevare overblikket i en travl hverdag med godt humør 
  • kan arbejde selvstændigt, fleksibelt og på tværs af faggrænser 
  • er indstillet på løbende videreuddannelse og opdatering med henblik på opfyldelse af afdelingens behov 
 
Yderligere oplysninger 
Stillingen er på 37 timer med mødetid 08.00 – 15.30 (fredag 08.00 – 15.00) og ønskes besat pr. 01.04.2018 eller efter aftale.
 
Løn i henhold til overenskomst for administration og IT mf. for Regionen 
 
Ansøgningsfrist: Søndag d. 18.02.2018
Samtaler afholdes: Onsdag d. 21.02.2018 
 
Vil du høre mere om jobbet kan du kontakte ledende sekretær Christina Gran Larsen på tlf. 39 77 30 78. 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329755682Phoenix-f017aa5112018-02-06T15:07:29.187Alsidig sekretær til Anæstesiafdeling Q på Gentofte HospitalVi søger en sekretær med udpræget sans for service og gode kommunikationsevner.   
 
Om os 
Gentofte Hospital er Regionen Hovedstadens udviklingshospital for elektiv kirurgi med hovedfokus på kvalitet, udvikling, uddannelse, forskning samt produktion. Vi har særligt fokus på det tværfaglige samarbejde i det samlede patientforløb. 
Anæstesiafdelingen består af anæstesi-, operations-, opvågnings- og intensivafsnit, samt Sterilforsyning. Vi er en tværgående klinisk afdeling med en række funktioner og opgaver, der knytter sig til behandlingen på de øvrige kliniske afdelinger. 
 
Sekretærstaben i afdelingen består af 1 ledende sekretær og 3 sekretærer allokeret til opgaver i afdelingens sekretariat, operationskoordinering for operationsgangene samt funktion på det intensive afsnit. 


 
Om jobbet 
Du ansættes som sekretær i afdelingen med primære opgaver i vores operationskoordination for operationsgangene samt med funktioner på vores intensive afsnit. Du vil indgå i et tæt samarbejde med afdelingens øvrige sekretærer. 
Vi kan tilbyde en spændende og selvstændig stilling med varierede arbejdsopgaver, hvor  IT er en naturlig del af hverdagen. 
 
Arbejdsopgaverne, som spænder vidt og er en blanding af planlagte samt her og nu opgaver, er bl.a.: 
  • Ad hoc opgaver for afdelingsledelsen, afsnitsledelserne, tværfaglige kollegaer i afdelingen samt for sekretariatet
  • Administrative og praktiske opgaver i operationskoordinering som får hverdagen til at fungere. Det drejer sig bl.a. om bestilling og modtagelse af vare, afsendelse af prøver, bestilling af håndværkerrevisioner, print af operationsprogrammer, IT support på oversigtsskærme, løbende ajourføring af diverse interne oversigter, modtagelse af samt vejledning af studerende, repræsentanter, patienter og pårørende
  • Telefon og mailbetjening
  • Funktioner på vores intensive afsnit som bl.a. er modtagelse af pårørende ved lugen samt telefonbetjening  
 
Vi søger 
Vores nye medarbejder er imødekommende, empatisk og med et udpræget servicegen. Herudover skal du have gode kommunikationsevner, da du dagligt vil være i kontakt med mange forskellige samarbejdspartnere.    
 
Vi forventer at du: 
  • er administrativt uddannet 
  • er rutineret i Microsoft Office-pakken – gerne på avanceret Excel niveau hvor behandling af dataudtræk og præsentationer ikke er fremmed 
  • er proaktiv, ansvarsbevidst, handlekraftig og kan se løsninger frem for begrænsninger  
  • er god til at planlægge og prioritere med sans for detaljen 
  • kan håndtere afbrydelser og bevare overblikket i en travl hverdag med godt humør 
  • kan arbejde selvstændigt, fleksibelt og på tværs af faggrænser 
  • er indstillet på løbende videreuddannelse og opdatering med henblik på opfyldelse af afdelingens behov 
 
Yderligere oplysninger 
Stillingen er på 37 timer med mødetid 08.00 – 15.30 (fredag 08.00 – 15.00) og ønskes besat pr. 01.04.2018 eller efter aftale.
 
Løn i henhold til overenskomst for administration og IT mf. for Regionen 
 
Ansøgningsfrist: Søndag d. 18.02.2018
Samtaler afholdes: Onsdag d. 21.02.2018 
 
Vil du høre mere om jobbet kan du kontakte ledende sekretær Christina Gran Larsen på tlf. 39 77 30 78. 
 

2018-02-19T05:50:15.920 Vi søger en sekretær med udpræget sans for service og gode kommunikationsevner. Om os Gentofte Hospital er Regionen Hovedstadens udviklingshospital for elektiv kirurgi med hovedfokus på kvalitet, udvikling, uddannelse, forskning samt produktion. Vi har særligt fokus på det tværfaglige samarbejde i det samlede patientforløb. Anæstesiafdelingen består af anæstesi-, operations-, opvågnings- og intensivafsnit, samt Sterilforsyning. Vi er en tværgående klinisk afdeling med en række funktioner og opgaver, der knytter sig til behandlingen på de øvrige kliniske afdelinger. Sekretærstaben i afdelingen består af 1 ledende sekretær og 3 sekretærer allokeret til opgaver i afdelingens sekretariat, operationskoordinering for operationsgangene samt funktion på det intensive afsnit. Om jobbet Du ansættes som sekretær i afdelingen med primære opgaver i vores operationskoordination for operationsgangene samt med funktioner på vores intensive afsnit. Du vil indgå i et tæt samarbejde med afdelingens øvrige sekretærer. Vi kan tilbyde en spændende og selvstændig stilling med varierede arbejdsopgaver, hvor IT er en naturlig del af hverdagen. Arbejdsopgaverne, som spænder vidt og er en blanding af planlagte samt her og nu opgaver, er bl.a.: Ad hoc opgaver for afdelingsledelsen, afsnitsledelserne, tværfaglige kollegaer i afdelingen samt for sekretariatet Administrative og praktiske opgaver i operationskoordinering som får hverdagen til at fungere. Det drejer sig bl.a. om bestilling og modtagelse af vare, afsendelse af prøver, bestilling af håndværkerrevisioner, print af operationsprogrammer, IT support på oversigtsskærme, løbende ajourføring af diverse interne oversigter, modtagelse af samt vejledning af studerende, repræsentanter, patienter og pårørende Telefon og mailbetjening Funktioner på vores intensive afsnit som bl.a. er modtagelse af pårørende ved lugen samt telefonbetjening Vi søger Vores nye medarbejder er imødekommende, empatisk og med et udpræget servicegen. Herudover skal du have gode kommunikationsevner, da du dagligt vil være i kontakt med mange forskellige samarbejdspartnere. Vi forventer at du: er administrativt uddannet er rutineret i Microsoft Office-pakken gerne på avanceret Excel niveau hvor behandling af dataudtræk og præsentationer ikke er fremmed er proaktiv, ansvarsbevidst, handlekraftig og kan se løsninger frem for begrænsninger er god til at planlægge og prioritere med sans for detaljen kan håndtere afbrydelser og bevare overblikket i en travl hverdag med godt humør kan arbejde selvstændigt, fleksibelt og på tværs af faggrænser er indstillet på løbende videreuddannelse og opdatering med henblik på opfyldelse af afdelingens behov Yderligere oplysninger Stillingen er på 37 timer med mødetid 08.00 15.30 (fredag 08.00 15.00) og ønskes besat pr. 01.04.2018 eller efter aftale. Løn i henhold til overenskomst for administration og IT mf. for Regionen Ansøgningsfrist: Søndag d. 18.02.2018 Samtaler afholdes: Onsdag d. 21.02.2018 Vil du høre mere om jobbet kan du kontakte ledende sekretær Christina Gran Larsen på tlf. 39 77 30 78.11Jobnetf017aa51100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-18T00:00:000010https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=210117&DepartmentId=11981&MediaId=4718&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGentofte3102829Anæstesiafdelingen, Gentofte11Kildegårdsvej 282900HellerupDKDanmark155.7377378012.54731850
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent521464JobNet47637841000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f017aa51https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f017aa51https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f017aa51&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f017aa51&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/4.jpgBrænder du for at blive Kontorassistent?12007971Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration352859658importimport_f017aa51DKDanmarkDKDanmarkda-DK