Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

AltaPay søger en Teknisk Supporter til deres Customer Care Team

Hvis du interesserer dig for IT og drømmer om at blive en del af en multikulturel atmosfære, hvor du er omgivet af dedikerede medarbejdere, kan dette være din chance for at blive en del af vores team.

AltaPay er en dansk virksomhed, hvis primære produkt er en teknisk betalingsservice, som hovedsageligt bruges af større virksomheder med individuelle finansielle behov og ofte flere betalingsformer. AltaPay håndterer sine kunders behov for teknisk integration ved online betalinger og bankforbindelser, som eksempelvis POS, kreditkortbetalinger, iDEAL, PayPal etc.

 

Jobbet

Som Teknisk Supporter i vores Customer Care Team forventer vi, at du har en teknisk baggrund inden for IT, en god forståelse for eCommerce-platforme og teknisk implementering af onlinebetalinger og bankforbindelser. Jobbet indebærer at supportere AltaPays kunder med daglige tekniske problemer ved eksempelvis transaktioner, uoverensstemmelser mellem rapporter og integrationsproblemer med AltaPays platform. Det er essentielt, at du har en generel forståelse for teknisk dokumentation, og har du erfaring med programmering er det et stort plus. Derudover er erfaring med POS også en stor fordel.

Som en del af stillingen forventes det, at du også har lyst til at hjælpe med intern teknisk support. Du vil blive en del af et vagtskema, som lejlighedsvis inkluderer weekendarbejde.

 

Kompetencer

  • IT-erfaring, god teknisk forståelse og evne til at forstå teknisk dokumentation
  • Erfaring med kundeservice og support
  • Kendskab til eCommerce-platforme
  • Flydende i dansk
  • God til engelsk (både skriftligt og mundtligt)

 

Om dig

  • Du er servicemindet og en stærk kommunikator
  • Har talent for at være bindeled mellem forskellige afdelinger
  • Som person er du udadgående og har en imødekommende personlighed
  • Du har et personligt drive til at øge standarden for support og yder en høj kundeservice
  • Du har måske erfaring fra en lignende stilling som teknisk supporter/IT supporter
  • Kendskab til programmer som Linux, PHP og SQL er en fordel men ikke et krav

Vi tror på, at talenter kommer i alle aldre, så vi opfordrer også nyuddannede til at søge; det vigtigste er, at du har et personligt drive!

 

Hvad får du ud af det?

  • Du bliver en del af et dedikeret og open-minded team
  • Vi har et stærkt kammeratskab og en afslappet atmosfære
  • Du er omgivet af dygtige og humørfyldte kollegaer, som altid er klar til at hjælpe hinanden
  • Vi har en stærk kultur med en god ånd, som er et stort drive for alle vores medarbejde

 

Arbejdspladsen

Vi har en afslappet attitude. Et par gange om dagen ser du folk spille bordfodbold eller gå i lobbyen efter (gratis) kaffe, vi har månedlige brætspilsaftenener, og så holder vi sjove firmafester et par gange om året. Med hensyn til dresscoden, er der selvfølgelig nogle af os, som går i jakkesæt til hverdag, men mange af os har en mere afslappet tilgang til beklædningen. Der er plads til at være forskellig, så længe du er dedikeret.

 

Goder

Vi tilbyder en gratis månedlig massage, og derudover har vi et fitnesscenter og en god kantine.

Vores virksomhed vokser hurtigt, så vi har brug for dig! Kom med på rejsen, det bliver sjovt. I det mindste så lad os høre fra dig, og se hvad der sker.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329755102Phoenix-d10f7f1b12018-02-06T12:34:42.970AltaPay søger en Teknisk Supporter til deres Customer Care Team

Hvis du interesserer dig for IT og drømmer om at blive en del af en multikulturel atmosfære, hvor du er omgivet af dedikerede medarbejdere, kan dette være din chance for at blive en del af vores team.

AltaPay er en dansk virksomhed, hvis primære produkt er en teknisk betalingsservice, som hovedsageligt bruges af større virksomheder med individuelle finansielle behov og ofte flere betalingsformer. AltaPay håndterer sine kunders behov for teknisk integration ved online betalinger og bankforbindelser, som eksempelvis POS, kreditkortbetalinger, iDEAL, PayPal etc.

 

Jobbet

Som Teknisk Supporter i vores Customer Care Team forventer vi, at du har en teknisk baggrund inden for IT, en god forståelse for eCommerce-platforme og teknisk implementering af onlinebetalinger og bankforbindelser. Jobbet indebærer at supportere AltaPays kunder med daglige tekniske problemer ved eksempelvis transaktioner, uoverensstemmelser mellem rapporter og integrationsproblemer med AltaPays platform. Det er essentielt, at du har en generel forståelse for teknisk dokumentation, og har du erfaring med programmering er det et stort plus. Derudover er erfaring med POS også en stor fordel.

Som en del af stillingen forventes det, at du også har lyst til at hjælpe med intern teknisk support. Du vil blive en del af et vagtskema, som lejlighedsvis inkluderer weekendarbejde.

 

Kompetencer

  • IT-erfaring, god teknisk forståelse og evne til at forstå teknisk dokumentation
  • Erfaring med kundeservice og support
  • Kendskab til eCommerce-platforme
  • Flydende i dansk
  • God til engelsk (både skriftligt og mundtligt)

 

Om dig

  • Du er servicemindet og en stærk kommunikator
  • Har talent for at være bindeled mellem forskellige afdelinger
  • Som person er du udadgående og har en imødekommende personlighed
  • Du har et personligt drive til at øge standarden for support og yder en høj kundeservice
  • Du har måske erfaring fra en lignende stilling som teknisk supporter/IT supporter
  • Kendskab til programmer som Linux, PHP og SQL er en fordel men ikke et krav

Vi tror på, at talenter kommer i alle aldre, så vi opfordrer også nyuddannede til at søge; det vigtigste er, at du har et personligt drive!

 

Hvad får du ud af det?

  • Du bliver en del af et dedikeret og open-minded team
  • Vi har et stærkt kammeratskab og en afslappet atmosfære
  • Du er omgivet af dygtige og humørfyldte kollegaer, som altid er klar til at hjælpe hinanden
  • Vi har en stærk kultur med en god ånd, som er et stort drive for alle vores medarbejde

 

Arbejdspladsen

Vi har en afslappet attitude. Et par gange om dagen ser du folk spille bordfodbold eller gå i lobbyen efter (gratis) kaffe, vi har månedlige brætspilsaftenener, og så holder vi sjove firmafester et par gange om året. Med hensyn til dresscoden, er der selvfølgelig nogle af os, som går i jakkesæt til hverdag, men mange af os har en mere afslappet tilgang til beklædningen. Der er plads til at være forskellig, så længe du er dedikeret.

 

Goder

Vi tilbyder en gratis månedlig massage, og derudover har vi et fitnesscenter og en god kantine.

Vores virksomhed vokser hurtigt, så vi har brug for dig! Kom med på rejsen, det bliver sjovt. I det mindste så lad os høre fra dig, og se hvad der sker.

2018-03-02T01:03:30.497 Hvis du interesserer dig for IT og drømmer om at blive en del af en multikulturel atmosfære, hvor du er omgivet af dedikerede medarbejdere, kan dette være din chance for at blive en del af vores team. AltaPay er en dansk virksomhed, hvis primære produkt er en teknisk betalingsservice, som hovedsageligt bruges af større virksomheder med individuelle finansielle behov og ofte flere betalingsformer. AltaPay håndterer sine kunders behov for teknisk integration ved online betalinger og bankforbindelser, som eksempelvis POS, kreditkortbetalinger, iDEAL, PayPal etc. Jobbet Som Teknisk Supporter i vores Customer Care Team forventer vi, at du har en teknisk baggrund inden for IT, en god forståelse for eCommerce-platforme og teknisk implementering af onlinebetalinger og bankforbindelser. Jobbet indebærer at supportere AltaPays kunder med daglige tekniske problemer ved eksempelvis transaktioner, uoverensstemmelser mellem rapporter og integrationsproblemer med AltaPays platform. Det er essentielt, at du har en generel forståelse for teknisk dokumentation, og har du erfaring med programmering er det et stort plus. Derudover er erfaring med POS også en stor fordel. Som en del af stillingen forventes det, at du også har lyst til at hjælpe med intern teknisk support. Du vil blive en del af et vagtskema, som lejlighedsvis inkluderer weekendarbejde. Kompetencer IT-erfaring, god teknisk forståelse og evne til at forstå teknisk dokumentation Erfaring med kundeservice og support Kendskab til eCommerce-platforme Flydende i dansk God til engelsk (både skriftligt og mundtligt) Om dig Du er servicemindet og en stærk kommunikator Har talent for at være bindeled mellem forskellige afdelinger Som person er du udadgående og har en imødekommende personlighed Du har et personligt drive til at øge standarden for support og yder en høj kundeservice Du har måske erfaring fra en lignende stilling som teknisk supporter IT supporter Kendskab til programmer som Linux, PHP og SQL er en fordel men ikke et krav Vi tror på, at talenter kommer i alle aldre, så vi opfordrer også nyuddannede til at søge det vigtigste er, at du har et personligt drive! Hvad får du ud af det? Du bliver en del af et dedikeret og open-minded team Vi har et stærkt kammeratskab og en afslappet atmosfære Du er omgivet af dygtige og humørfyldte kollegaer, som altid er klar til at hjælpe hinanden Vi har en stærk kultur med en god ånd, som er et stort drive for alle vores medarbejde Arbejdspladsen Vi har en afslappet attitude. Et par gange om dagen ser du folk spille bordfodbold eller gå i lobbyen efter (gratis) kaffe, vi har månedlige brætspilsaftenener, og så holder vi sjove firmafester et par gange om året. Med hensyn til dresscoden, er der selvfølgelig nogle af os, som går i jakkesæt til hverdag, men mange af os har en mere afslappet tilgang til beklædningen. Der er plads til at være forskellig, så længe du er dedikeret. Goder Vi tilbyder en gratis månedlig massage, og derudover har vi et fitnesscenter og en god kantine. Vores virksomhed vokser hurtigt, så vi har brug for dig! Kom med på rejsen, det bliver sjovt. I det mindste så lad os høre fra dig, og se hvad der sker.11Jobnetd10f7f1b100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-01T00:00:000010https://app.jobmatchprofile.com/hhd3ru0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3102212EXECUTE.DK ApS11H.C. Ørsteds Vej 50C1879Frederiksberg CDKDanmark155.6823115012.55010920
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent520476JobNet47617761000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d10f7f1bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d10f7f1bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d10f7f1b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d10f7f1b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/7.jpgØnsker du et spændende job som IT-tekniker? Hos EXECUTE.DK ApS tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12008011Dansk3Læse/ tale933264IT-tekniker1IT352858840importimport_d10f7f1bDKDanmarkDKDanmarkda-DK