Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ambitiøs Account Manager med "huntergen" søges til Byggefakta A/S i Valby

Ambitiøs Account Manager med ”huntergen” søges til Byggefakta A/S

  • Brænder du for salget mod hændværkere og entreprenører indenfor Byggebranchen?
  • Kunne du tænke dig at få et stort selvstændigt salgsansvar?
  • Er du præsentabel og kan lide kundekontakt?
  • Trives du i et travlt, dynamisk salgsmiljø med højt humør?

Så vil jobbet her være noget for dig.

Byggefakta søger en engageret og dynamisk Account Manager. Dig, som har lyst og talent for at tage det fulde ansvar for at sælge Byggefakta’s produkter og ydelser overfor håndværkere og entreprenører i Byggebranchen.

Job og udfordring:

Du vil få ansvaret for at opsøge nye og målrettede kunder. Du skal via din personlighed, dit høje aktivitetsniveau samt din gennemslagskraft være i stand til at afdække og forstå kundernes behov, således at deres engagement med Byggefakta A/S bliver udbygget til fordel for begge parter. Du er god til at skabe relationer med nye kunder, både via telefon og ved kundemøder.

Som Account Manager er det vigtigt at du brænder for salget og produktet. Du kan lide at blive belønnet for din succesfulde indsats. Du ved på forhånd, at der skal mange Nej’er for at få et Ja, og når det lykkedes, forstår du at bruge denne oplevelse til at få det næste Ja. 

 Ansvar og jobfunktion:

  • Du vil have fokus på ny salg. Du vil være støttet af gode kolleger og supportere, som hjælper dig gennem processen.
  • Du skal afholde kundemøder primært over telefonen, men også hos Byggefakta.
  • Du skal sikre at potentielle virksomheder kontaktes, og via behovsafdækning samt rådgivning sikre at de bliver til kunder.
  • Du har ansvar for både at booke og afholde møder. Du vil have mulighed for intern support.
  • Personligt budgetansvar

Om dig og dine kvalifikationer:

  • Du er en selvstændig og struktureret person med stort overblik, højt energiniveau samt en positiv og udadvendt personlighed.
  • Du kommunikerer ubesværet med alle typer mennesker på alle niveauer, og forstår vigtigheden i at være opsøgende samt en god afslutter.
  • Det forventes at du har erfaring med salg via telefonen. Du er god til at kommunikere, og kan hurtigt kan sætte dig ind i kundens behov, og omsætte viden til salg.
  • Du arbejder målrettet og struktureret, og er velformuleret såvel på skrift som i tale, og du forstår vigtigheden af at have mange kontakter i spil hver dag.
  • Du er hunter, ærgerrig, ambitiøs og vedholdende, og vil kun spille på 1. holdet. 
  • Du behersker dansk i såvel skrift som i tale, og er naturligvis hjemme i Microsoft Office pakken.

Byggefaktor tilbyder:

  • Stærk lønpakke, bestående af en god garantiløn samt en meget attraktiv provisionsordning, pension, sundheds- og kantineordning.
  • En teamleder der er sat i verden for at støtte dig, og en coach der har ansvar for at du får den optimale opstart
  • Kompetente kolleger, højt salgsniveau og godt humør gør dagligdagen sjov og motiverende.
  • Et arbejdsmiljø i top på bedste adresse i Valby hvor lyse og venlige lokaler byder dig velkommen hver dag.

Arbejdstid og info om jobbet

Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer pr. uge og vil foregå på adressen i Valby. Hvis du ønsker nærmere oplysninger om stillingen kan vores ansvarlig for rekruttering og coaching Kenneth Mikkelsen kontaktes på 32 71 63 05.

Tiltrædelse snarest muligt og efter nærmere aftale.

Lyder det spændende?

Så klik på ”GO”! Så kommer du over til Speedrecruiters univers, hvor du bliver bedt om at besvare en række specifikke spørgsmål knyttet til dette job. Det tager max. 12 minutter – Vedhæft gerne din ansøgning og dit CV, og du er tættere på dit nye job. Nemt og enkelt.

 

Byggefakta A/S er Danmarks suverænt førende leverandør af information om offentlige og private bygge- og anlægsprojekter i Danmark. Vi ved, hvem der bygger, hvor der bygges, hvad der bygges og hvornår. Selskabet ligger i Valby og beskæftiger i dag ca. 70 medarbejdere. Se mere på www.byggefakta.dk

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330152689Phoenix-7b3e856c12020-01-09T10:00:26.813Ambitiøs Account Manager med "huntergen" søges til Byggefakta A/S i Valby

Ambitiøs Account Manager med ”huntergen” søges til Byggefakta A/S

  • Brænder du for salget mod hændværkere og entreprenører indenfor Byggebranchen?
  • Kunne du tænke dig at få et stort selvstændigt salgsansvar?
  • Er du præsentabel og kan lide kundekontakt?
  • Trives du i et travlt, dynamisk salgsmiljø med højt humør?

Så vil jobbet her være noget for dig.

Byggefakta søger en engageret og dynamisk Account Manager. Dig, som har lyst og talent for at tage det fulde ansvar for at sælge Byggefakta’s produkter og ydelser overfor håndværkere og entreprenører i Byggebranchen.

Job og udfordring:

Du vil få ansvaret for at opsøge nye og målrettede kunder. Du skal via din personlighed, dit høje aktivitetsniveau samt din gennemslagskraft være i stand til at afdække og forstå kundernes behov, således at deres engagement med Byggefakta A/S bliver udbygget til fordel for begge parter. Du er god til at skabe relationer med nye kunder, både via telefon og ved kundemøder.

Som Account Manager er det vigtigt at du brænder for salget og produktet. Du kan lide at blive belønnet for din succesfulde indsats. Du ved på forhånd, at der skal mange Nej’er for at få et Ja, og når det lykkedes, forstår du at bruge denne oplevelse til at få det næste Ja. 

 Ansvar og jobfunktion:

  • Du vil have fokus på ny salg. Du vil være støttet af gode kolleger og supportere, som hjælper dig gennem processen.
  • Du skal afholde kundemøder primært over telefonen, men også hos Byggefakta.
  • Du skal sikre at potentielle virksomheder kontaktes, og via behovsafdækning samt rådgivning sikre at de bliver til kunder.
  • Du har ansvar for både at booke og afholde møder. Du vil have mulighed for intern support.
  • Personligt budgetansvar

Om dig og dine kvalifikationer:

  • Du er en selvstændig og struktureret person med stort overblik, højt energiniveau samt en positiv og udadvendt personlighed.
  • Du kommunikerer ubesværet med alle typer mennesker på alle niveauer, og forstår vigtigheden i at være opsøgende samt en god afslutter.
  • Det forventes at du har erfaring med salg via telefonen. Du er god til at kommunikere, og kan hurtigt kan sætte dig ind i kundens behov, og omsætte viden til salg.
  • Du arbejder målrettet og struktureret, og er velformuleret såvel på skrift som i tale, og du forstår vigtigheden af at have mange kontakter i spil hver dag.
  • Du er hunter, ærgerrig, ambitiøs og vedholdende, og vil kun spille på 1. holdet. 
  • Du behersker dansk i såvel skrift som i tale, og er naturligvis hjemme i Microsoft Office pakken.

Byggefaktor tilbyder:

  • Stærk lønpakke, bestående af en god garantiløn samt en meget attraktiv provisionsordning, pension, sundheds- og kantineordning.
  • En teamleder der er sat i verden for at støtte dig, og en coach der har ansvar for at du får den optimale opstart
  • Kompetente kolleger, højt salgsniveau og godt humør gør dagligdagen sjov og motiverende.
  • Et arbejdsmiljø i top på bedste adresse i Valby hvor lyse og venlige lokaler byder dig velkommen hver dag.

Arbejdstid og info om jobbet

Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer pr. uge og vil foregå på adressen i Valby. Hvis du ønsker nærmere oplysninger om stillingen kan vores ansvarlig for rekruttering og coaching Kenneth Mikkelsen kontaktes på 32 71 63 05.

Tiltrædelse snarest muligt og efter nærmere aftale.

Lyder det spændende?

Så klik på ”GO”! Så kommer du over til Speedrecruiters univers, hvor du bliver bedt om at besvare en række specifikke spørgsmål knyttet til dette job. Det tager max. 12 minutter – Vedhæft gerne din ansøgning og dit CV, og du er tættere på dit nye job. Nemt og enkelt.

 

Byggefakta A/S er Danmarks suverænt førende leverandør af information om offentlige og private bygge- og anlægsprojekter i Danmark. Vi ved, hvem der bygger, hvor der bygges, hvad der bygges og hvornår. Selskabet ligger i Valby og beskæftiger i dag ca. 70 medarbejdere. Se mere på www.byggefakta.dk

 

2020-01-29T15:56:59.273 Ambitiøs Account Manager med huntergen søges til Byggefakta A S Brænder du for salget mod hændværkere og entreprenører indenfor Byggebranchen? Kunne du tænke dig at få et stort selvstændigt salgsansvar? Er du præsentabel og kan lide kundekontakt? Trives du i et travlt, dynamisk salgsmiljø med højt humør? Så vil jobbet her være noget for dig. Byggefakta søger en engageret og dynamisk Account Manager. Dig, som har lyst og talent for at tage det fulde ansvar for at sælge Byggefakta s produkter og ydelser overfor håndværkere og entreprenører i Byggebranchen. Job og udfordring: Du vil få ansvaret for at opsøge nye og målrettede kunder. Du skal via din personlighed, dit høje aktivitetsniveau samt din gennemslagskraft være i stand til at afdække og forstå kundernes behov, således at deres engagement med Byggefakta A S bliver udbygget til fordel for begge parter. Du er god til at skabe relationer med nye kunder, både via telefon og ved kundemøder. Som Account Manager er det vigtigt at du brænder for salget og produktet. Du kan lide at blive belønnet for din succesfulde indsats. Du ved på forhånd, at der skal mange Nej er for at få et Ja, og når det lykkedes, forstår du at bruge denne oplevelse til at få det næste Ja. Ansvar og jobfunktion: Du vil have fokus på ny salg. Du vil være støttet af gode kolleger og supportere, som hjælper dig gennem processen. Du skal afholde kundemøder primært over telefonen, men også hos Byggefakta. Du skal sikre at potentielle virksomheder kontaktes, og via behovsafdækning samt rådgivning sikre at de bliver til kunder. Du har ansvar for både at booke og afholde møder. Du vil have mulighed for intern support. Personligt budgetansvar Om dig og dine kvalifikationer: Du er en selvstændig og struktureret person med stort overblik, højt energiniveau samt en positiv og udadvendt personlighed. Du kommunikerer ubesværet med alle typer mennesker på alle niveauer, og forstår vigtigheden i at være opsøgende samt en god afslutter. Det forventes at du har erfaring med salg via telefonen. Du er god til at kommunikere, og kan hurtigt kan sætte dig ind i kundens behov, og omsætte viden til salg. Du arbejder målrettet og struktureret, og er velformuleret såvel på skrift som i tale, og du forstår vigtigheden af at have mange kontakter i spil hver dag. Du er hunter, ærgerrig, ambitiøs og vedholdende, og vil kun spille på 1. holdet. Du behersker dansk i såvel skrift som i tale, og er naturligvis hjemme i Microsoft Office pakken. Byggefaktor tilbyder: Stærk lønpakke, bestående af en god garantiløn samt en meget attraktiv provisionsordning, pension, sundheds- og kantineordning. En teamleder der er sat i verden for at støtte dig, og en coach der har ansvar for at du får den optimale opstart Kompetente kolleger, højt salgsniveau og godt humør gør dagligdagen sjov og motiverende. Et arbejdsmiljø i top på bedste adresse i Valby hvor lyse og venlige lokaler byder dig velkommen hver dag. Arbejdstid og info om jobbet Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer pr. uge og vil foregå på adressen i Valby. Hvis du ønsker nærmere oplysninger om stillingen kan vores ansvarlig for rekruttering og coaching Kenneth Mikkelsen kontaktes på 32 71 63 05. Tiltrædelse snarest muligt og efter nærmere aftale. Lyder det spændende? Så klik på GO ! Så kommer du over til Speedrecruiters univers, hvor du bliver bedt om at besvare en række specifikke spørgsmål knyttet til dette job. Det tager max. 12 minutter Vedhæft gerne din ansøgning og dit CV, og du er tættere på dit nye job. Nemt og enkelt. Byggefakta A S er Danmarks suverænt førende leverandør af information om offentlige og private bygge- og anlægsprojekter i Danmark. Vi ved, hvem der bygger, hvor der bygges, hvad der bygges og hvornår. Selskabet ligger i Valby og beskæftiger i dag ca. 70 medarbejdere. Se mere på www.byggefakta.dk10Phoenix7b3e856c100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-01-31T00:00:000000https://www.speedrecruiters.com/job-run/jobs/1461/start0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3688614Byggefakta11Carl Jacobsens Vej 16, 1., 12500ValbyDKDanmark0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent10011881792SpeedRecruitersSpecialpakke 1146101009-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7b3e856chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7b3e856chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7b3e856c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7b3e856c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/2.jpgAmbitiøs Account Manager med "huntergen" søges til Byggefakta A/S i Valby12008001Dansk3Læse/ tale241107Account Manager2Salg363893273faktura@byggefakta.dkDanmarkDanmark330176022Svensktalande säljande rådgivare till ett nyetablerat företagProfile Jobbet och företagetHar du ambitioner inom försäljning samt rådgivning och önskar att göra karriär inom det? Läs då vidare om denna spännande möjlighet. Eftersom vi är ett nystartat företag kan du inte hitta vår webbplats ännu eftersom den är under uppbyggnad. I mars 2019 grundade vi Din Familie Jurist ApS i Danmark. Företaget säljer familjejuridiska dokument och har haft stor framgång med att hjälpa tusentals danska familjer. Nu är vi redo för att starta upp samma koncept i Sverige och att hjälpa svenska familjer att känna sig säkra i familjerättsliga frågor. Som försäljningskonsulent rådgivare blir du en del av det svenska teamet och bidrar till Din Familj Jurists succé i Sverige. I takt med att verksamheten växer kommer det att finnas möjligheter för utveckling och för att skapa en spännande karriär. Du kommer att sitta i våra nya, moderna lokaler som ligger nära havet på Sluseholmen 1 i Köpenhamn. Kontoret ligger i nära anslutning till kollektivtrafik och det finns bra med parkeringsmöjligheter. Det är frågan om en heltidsanställning på 37 timmar i veckan, var av två dagar i veckan kommer att vara förlagda på kvällen. Din ProfilVi ser gärna att du redan har erfarenhet av telefonförsäljning och vet vad det innebär och kräver, men det är inte ett krav.Det är heller inte ett krav att du har erfarenhet eller kunskaper om familjejuridik, eftersom du kommer att få undervisning i relevant familjejuridik. Vi kommer att börja med en utbildning i grunderna av svensk arvsrätt och därefter vidareutbilda dig så att du kan rådgiva kunder avseende flera familjejuridiska frågor och dokument. Du vet att framgång kräver hårt arbete och du är villig att göra det lilla extra för att uppnå succé. Du anser att energi och företagets kultur är ett gemensamt ansvar och ger det lilla extra även på de tunga dagarna. Du är den ideala kandidaten om:Du är resultatorienteradDu är van att hantera förändringarDu har erfarenhet av B2C telefonförsäljning och kan identifiera och förstå kundens behov Du har erfarenhet med att sälja till olika målgrupperDu är villig att få undervisning i både arvsrätt och i försäljning samt kommunikationDu har en vinnarmentalitet och ger alltid det lilla extra, även i hårda tiderVi erbjuder dig: Heltidsanställning med en bra fast timlönProvision baserad på din egen försäljningsomsättningBonus baserat på målsättningarUndervisning i svensk arvsrättUndervisning i försäljning och kommunikationGoda karriärmöjligheterBetald parkeringsplatsBetald lunchVi går genom ansökningar löpande och kontaktar relevanta kandidater till tjänsten. Har du frågor eller vill du ha mer information om tjänsten var vänlig och kontakta Avdelningsdirektör Usman Javid på telefon 45 2844 3555 (engelska eller danska). För att söka tjänsten skicka ditt CV och ett personligt brev via knappen send ansøgning .
Jobbet och företaget
Har du ambitioner inom försäljning samt rådgivning och önskar att göra karriär inom det? Läs då vidare om denna spännande möjlighet. Eftersom vi är ett nystartat företag kan du inte hitta vår webbplats ännu eftersom den är under uppbyggnad.

I mars 2019 grundade vi Din Familie Jurist ApS i Danmark. Företaget säljer familjejuridiska dokument och har haft stor framgång med att hjälpa tusentals danska familjer. Nu är vi redo för att starta upp samma koncept i Sverige och att hjälpa svenska familjer att känna sig säkra i familjerättsliga frågor.

Som försäljningskonsulent/rådgivare blir du en del av det svenska teamet och bidrar till Din Familj Jurists succé i Sverige. I takt med att verksamheten växer kommer det att finnas möjligheter för utveckling och för att skapa en spännande karriär.

Du kommer att sitta i våra nya, moderna lokaler som ligger nära havet på Sluseholmen 1 i Köpenhamn. Kontoret ligger i nära anslutning till kollektivtrafik och det finns bra med parkeringsmöjligheter. Det är frågan om en heltidsanställning på 37 timmar i veckan, var av två dagar i veckan kommer att vara förlagda på kvällen.

Din Profil
Vi ser gärna att du redan har erfarenhet av telefonförsäljning och vet vad det innebär och kräver, men det är inte ett krav.
Det är heller inte ett krav att du har erfarenhet eller kunskaper om familjejuridik, eftersom du kommer att få undervisning i relevant familjejuridik. Vi kommer att börja med en utbildning i grunderna av svensk arvsrätt och därefter vidareutbilda dig så att du kan rådgiva kunder avseende flera familjejuridiska frågor och dokument.
Du vet att framgång kräver hårt arbete och du är villig att göra det lilla extra för att uppnå succé. Du anser att energi och företagets kultur är ett gemensamt ansvar och ger det lilla extra även på de tunga dagarna.

Du är den ideala kandidaten om:
  • Du är resultatorienterad
  • Du är van att hantera förändringar
  • Du har erfarenhet av B2C telefonförsäljning och kan identifiera och förstå kundens behov
  • Du har erfarenhet med att sälja till olika målgrupper
  • Du är villig att få undervisning i både arvsrätt och i försäljning samt kommunikation
  • Du har en vinnarmentalitet och ger alltid det lilla extra, även i hårda tider
Vi erbjuder dig:
  • Heltidsanställning med en bra fast timlön
  • Provision baserad på din egen försäljningsomsättning
  • Bonus baserat på målsättningar
  • Undervisning i svensk arvsrätt
  • Undervisning i försäljning och kommunikation
  • Goda karriärmöjligheter
  • Betald parkeringsplats
  • Betald lunch
Vi går genom ansökningar löpande och kontaktar relevanta kandidater till tjänsten. Har du frågor eller vill du ha mer information om tjänsten var vänlig och kontakta Avdelningsdirektör Usman Javid på telefon +45 2844 3555 (engelska eller danska).

För att söka tjänsten skicka ditt CV och ett personligt brev via knappen "send ansøgning".

ORS/Small/1e8a7350_logo.pngDinFamilieJuristKøbenhavn SV2020-02-11T16:14:07.7572020-03-16T00:00:00
330183074Account Development Representative - French MarketRobot Every monthmore than 1,5 million new reviews are posted on Trustpilot for one of the thousands of businesses on our review community. It s no exaggeration to say that we re growing at lightning speed. Every single day Trustpilot helps consumers choose with confidence while enabling companies to grow their businesses. Behind our global success is a passionate, international team working in a fast-paced, fun, vibrant environment. Does this sound like your kind of workplace? Are you eager to jump start a career in Sales? Interested in partnering with Senior Sales Executives to get insight into the eCommerce industry? Want to be part of a fast-paced international sales floor with great benefits, awesome team events, and colleagues who truly want to make a difference? If so, Trustpilot is looking for a motivated, energetic and eager individual to join our New Biz team. As an Account Development Representative you are a self-starter who primarily will focus on generating and qualifying new business opportunities for the sales team, and will be responsible for developing new business for the French markets. Partnering with the Senior Sales Executives of the French market will give you the opportunity to develop and enhance expertise in managing the full sales cycle through a mentee mentor relationship. We are looking for self-motivated individuals looking to build a solid foundation in software sales. Your role: Prospect and identify clients to contact via cold calling or email outreach Build relationships with prospects across multiple sectors, and identify new opportunities within the French market for the Senior Sales Executives Research prospects and identity key stakeholders in order to generate interest and develop good rapport Maintain an organised pipeline and activity records using Salesforce.com Reach, and exceed, key performance indicators including leads generated and qualified appointments set Develop skills necessary for promotion into a full, closing role with individual target Ideal fit: You have a relevant educational background, e.g. Graduate from CBS or similar Entry level to a few years of sales experience An interest in building a career in sales You are ambitious, self-driven and result oriented You speak and write French and English fluently Experience with Google SEO and SEM will be considered a clear advantage Positive and energetic attitude with exceptional communication skills Resilience, perseverance, and the ability to overcome objections Ability to work in a high-energy, sales-team environment team player Cold calling, sales training and Salesforce.com experience a plus We are all about team spirit, trust and integrity, engagement, winning and professional attitude it is important to us that these values resonate strongly with you! We offer you: Ongoing training and support for an exciting career in Trustpilot A key part of an international growth journey International culture and social working environment Great location in central Copenhagen Competitive salary with an uncapped commission structure Application Interested in learning more about Trustpilot? Check out our website www.trustpilot.com. If you are also interested in learning more about the Trustpilot culture, then check out our company page on The Muse. If you see yourself in this role, submit your application in English by clicking below, and make sure to upload a personalised cover letter, in which you describe why you would be our ideal Account Development Representative. Applications will be processed continually. Trustpilot is a global company and our data practices are designed to ensure that your personally identifiable information is appropriately protected. Please note that your personal information will be transferred, accessed and stored globally as necessary for the uses and disclosures stated in our Privacy Policy. About Trustpilot Trustpilot is a global, online review community that builds trust and increases transparency between consumers and businesses. Currently boasting more than 69 million consumer reviews of 310,000 businesses, Trustpilot produces a TrustScore for businesses based on recent reviews. Trustpilot s community is live in 25 countries and more than 10,000 consumers sign up to Trustpilot every day. The platform also helps businesses generate insights through customer review data analytics. This can be used to continuously improve business operations, increase customer satisfaction and drive innovation. By enabling businesses to engage directly with customers, Trustpilot aims to set new global standards in consumer to business dialogue. Trustpilot has customers in 65 countries and has developed strong positions in Denmark, Sweden, UK, France, Germany and the Netherlands, as well as the US. With offices in Copenhagen, London, New York, Denver, Berlin, Melbourne and Vilnius Trustpilot s 750 employees represent 40 different nationalities.

Every monthmore than 1,5 million new reviews are posted on Trustpilot for one of the thousands of businesses on our review community. It’s no exaggeration to say that we’re growing at lightning speed. Every single day Trustpilot helps consumers choose with confidence while enabling companies to grow their businesses. Behind our global success is a passionate, international team working in a fast-paced, fun, vibrant environment. Does this sound like your kind of workplace?

Are you eager to jump start a career in Sales? Interested in partnering with Senior Sales Executives to get insight into the eCommerce industry? Want to be part of a fast-paced international sales floor with great benefits, awesome team events, and colleagues who truly want to make a difference? If so, Trustpilot is looking for a motivated, energetic and eager individual to join our New Biz team.

As an Account Development Representative you are a self-starter who primarily will focus on generating and qualifying new business opportunities for the sales team, and will be responsible for developing new business for the French markets. Partnering with the Senior Sales Executives of the French market will give you the opportunity to develop and enhance expertise in managing the full sales cycle through a mentee/mentor relationship. We are looking for self-motivated individuals looking to build a solid foundation in software sales. 

Your role:

  • Prospect and identify clients to contact via cold calling or email outreach
  • Build relationships with prospects across multiple sectors, and identify new opportunities within the French market for the Senior Sales Executives
  • Research prospects and identity key stakeholders in order to generate interest and develop good rapport
  • Maintain an organised pipeline and activity records using Salesforce.com
  • Reach, and exceed, key performance indicators including leads generated and qualified appointments set
  • Develop skills necessary for promotion into a full, closing role with individual target

Ideal fit:

  • You have a relevant educational background, e.g. Graduate from CBS or similar
  • Entry level to a few years of sales experience
  • An interest in building a career in sales
  • You are ambitious, self-driven and result oriented
  • You speak and write French and English fluently 
  • Experience with Google SEO and SEM will be considered a clear advantage
  • Positive and energetic attitude with exceptional communication skills
  • Resilience, perseverance, and the ability to overcome objections
  • Ability to work in a high-energy, sales-team environment; team player
  • Cold calling, sales training and Salesforce.com experience a plus
  • We are all about team spirit, trust and integrity, engagement, winning and professional attitude – it is important to us that these values resonate strongly with you!

We offer you:

  • Ongoing training and support for an exciting career in Trustpilot
  • A key part of an international growth journey
  • International culture and social working environment
  • Great location in central Copenhagen
  • Competitive salary with an uncapped commission structure

Application
Interested in learning more about Trustpilot? Check out our website www.trustpilot.com. If you are also interested in learning more about the Trustpilot culture, then check out our company page on The Muse.

If you see yourself in this role, submit your application in English by clicking below, and make sure to upload a personalised cover letter, in which you describe why you would be our ideal Account Development Representative. Applications will be processed continually.

Trustpilot is a global company and our data practices are designed to ensure that your personally identifiable information is appropriately protected. Please note that your personal information will be transferred, accessed and stored globally as necessary for the uses and disclosures stated in our Privacy Policy.

About Trustpilot

Trustpilot is a global, online review community that builds trust and increases transparency between consumers and businesses. Currently boasting more than 69 million consumer reviews of 310,000 businesses, Trustpilot produces a TrustScore for businesses based on recent reviews. Trustpilot’s community is live in 25 countries and more than 10,000 consumers sign up to Trustpilot every day. The platform also helps businesses generate insights through customer review data analytics. This can be used to continuously improve business operations, increase customer satisfaction and drive innovation. By enabling businesses to engage directly with customers, Trustpilot aims to set new global standards in consumer to business dialogue. 

Trustpilot has customers in 65 countries and has developed strong positions in Denmark, Sweden, UK, France, Germany and the Netherlands, as well as the US. With offices in Copenhagen, London, New York, Denver, Berlin, Melbourne and Vilnius Trustpilot’s 750+ employees represent 40+ different nationalities.

TRUSTPILOT A/SKøbenhavn K2020-02-18T00:00:002020-02-28T00:00:00
330183025Studentassistent till Corporate Consulting och marknadsundersökning hos Aalund NordicRobot Skulle du kunna tänka dig att kickstarta din konsultkarriär och få möjlighet att använda din teoretiska verktygslåda i praktiken? Låter det som drömjobbet att få lov att hjälpa några av Sveriges största företag och organisationer att förbättra sin kommunikationsinsats, eller att styrka och utveckla relationen till deras viktigaste intressenter? Till vårt kontor i hjärtat av Köpenhamn söker vi just nu en studentassistent till B2B Consulting och marknadsundersökning, och om du kan svara ja på några av eller kanske alla nedanstående punkter så är det kanske dig vi söker. Lite om positionen Arbetstiden är 10-15 timmar per vecka med en arbetsplats på vårt kontor i Toldbodgade mitt i Köpenhamn. Arbetstiden planeras efter överenskommelse, och vi är flexibla i förhållande till undervisning och tentor etc. Du kommer att arbeta nära med och hjälpa våra konsulter i det dagliga arbetet, och får på det viset mäta krafterna med många olika uppgifter, som bl.a.: Rådgivning av företag och organisationer om bl.a. PR och B2B-försäljning. Överlämning och presentation av resultat hos kunder. Förberedelse och beredning av kundrapporter. Utarbetande av trendrapporter. Uppsökande försäljningsaktiviteter. Vad får du ut av att arbeta hos oss? Personlig och yrkesmässig utveckling. Bred affärsförståelse och -insikt inom flera branscher. Ett studentjobb där dina idéer och din input både hörs och uppskattas. Möjlighet till fast anställning efter avslutade studier. Vem är du? Du genomför för närvarande en relevant utbildning, som till exempel civilekonom eller motsvarande, med fokus på marknadsföring. Det är ett krav att du har minst 12 månader kvar av din utbildning Du har förmodligen förvärvat kompetens och erfarenhet av försäljning, kundhantering och eller marknadsföring genom tidigare jobb studiejobb. Du har solid teoretisk förståelse inom marknadsföring kommunikation. Du är proaktiv och ambitiös och har en professionell drivkraft som säkerställer kontinuerlig utveckling av både dig och de affärsområden du arbetar med. Du behärskar svenska och engelska i både skrift och tal, och har i allmänhet god formulerings- och kommunikationsförmåga. Om Aalund Hos Aalund Nordic är vi specialiserade på B2B Consulting och marknadsundersökningar, och baserat på data tillhandahåller vi ledningsverktyg och rådger våra kunder om bl.a. kundnöjdhet, optimering av kommunikationsinsatser och utveckling av B2B-kundrelationer och försäljningsoptimering. Är du redo för nya utmaningar hos Aalund? Skicka då din ansökan, CV, betygsutskrifter och andra relevanta dokument till ik@aalund.com. Vi räknar med att hålla löpande anställningsintervjuer, och om du har några frågor om positionen är du välkommen att kontakta Isabella Kjeldsen på 46 72-222 97 80 Vi ser fram emot att höra från dig.

 

Skulle du kunna tänka dig att kickstarta din konsultkarriär och få möjlighet att använda din teoretiska verktygslåda i praktiken? Låter det som drömjobbet att få lov att hjälpa några av Sveriges största företag och organisationer att förbättra sin kommunikationsinsats, eller att styrka och utveckla relationen till deras viktigaste intressenter? Till vårt kontor i hjärtat av Köpenhamn söker vi just nu en studentassistent till B2B Consulting och marknadsundersökning, och om du kan svara ja på några av – eller kanske alla – nedanstående punkter så är det kanske dig vi söker.

 

Lite om positionen

Arbetstiden är 10-15 timmar per vecka med en arbetsplats på vårt kontor i Toldbodgade mitt i Köpenhamn. Arbetstiden planeras efter överenskommelse, och vi är flexibla i förhållande till undervisning och tentor etc. Du kommer att arbeta nära med och hjälpa våra konsulter i det dagliga arbetet, och får på det viset mäta krafterna med många olika uppgifter, som bl.a.:

  • Rådgivning av företag och organisationer om bl.a. PR och B2B-försäljning.
  • Överlämning och presentation av resultat hos kunder.
  • Förberedelse och beredning av kundrapporter.
  • Utarbetande av trendrapporter.
  • Uppsökande försäljningsaktiviteter.

 

Vad får du ut av att arbeta hos oss?

  • Personlig och yrkesmässig utveckling.
  • Bred affärsförståelse och -insikt inom flera branscher.
  • Ett studentjobb där dina idéer och din input både hörs och uppskattas.
  • Möjlighet till fast anställning efter avslutade studier.

 

Vem är du?

  • Du genomför för närvarande en relevant utbildning, som till exempel civilekonom eller motsvarande, med fokus på marknadsföring. Det är ett krav att du har minst 12 månader kvar av din utbildning
  • Du har förmodligen förvärvat kompetens och erfarenhet av försäljning, kundhantering och/eller marknadsföring genom tidigare jobb/studiejobb.
  • Du har solid teoretisk förståelse inom marknadsföring/kommunikation.
  • Du är proaktiv och ambitiös och har en professionell drivkraft som säkerställer kontinuerlig utveckling av både dig och de affärsområden du arbetar med.
  • Du behärskar svenska och engelska i både skrift och tal, och har i allmänhet god formulerings- och kommunikationsförmåga.

 

Om Aalund

Hos Aalund Nordic är vi specialiserade på B2B Consulting och marknadsundersökningar, och baserat på data tillhandahåller vi ledningsverktyg och rådger våra kunder om bl.a. kundnöjdhet, optimering av kommunikationsinsatser och utveckling av B2B-kundrelationer och försäljningsoptimering.

 

Är du redo för nya utmaningar hos Aalund?

Skicka då din ansökan, CV, betygsutskrifter och andra relevanta dokument till ik@aalund.com. Vi räknar med att hålla löpande anställningsintervjuer, och om du har några frågor om positionen är du välkommen att kontakta Isabella Kjeldsen på
+46 72-222 97 80

Vi ser fram emot att höra från dig.

 

AALUND BUSENESS RESEARCH A/SKøbenhavn K2020-02-18T00:00:002020-02-24T00:00:00
330182909Intern energivejleder i Modstrøm Danmark A/SRobot Vi er en energivirksomhed i rivende udvikling, og søger nye kollegaer til Det Grønne Kvarter . Du vil som vores nye energivejleder indgå i et dynamisk og ungt team, hvor dagligdagen er præget af et højt tempo. Her får du muligheden for at sælge til eksisterende kunder, hvor din opgave bliver at sælge produkter, der bidrager til den grønne omstilling. Hvem er vi? Vi er en afdeling med en stor diversitet på 6 energivejledere med forskellige baggrunde. Vores ansvar ligger i at rådgive vores kunder i forhold til energioptimering. Vi har helt specifikt fokus på eksisterende kunders el, vand og varmeforbrug. Samtidig introducerer vi vores kunder for produkter som hjælper med at formindske deres samlede forbrug. Hvem er du? Du er proaktiv, opsøgende og udadvendt Du har gerne salgserfaring Du tager ansvar for dine arbejdsopgaver Du er fleksibel Du forstår at arbejde efter et budget Du trives i en afdeling med mange forskellige personligheder Dine arbejdsopgaver kommer til at bestå af: Rådgive og guide i forhold til energioptimering Skabe interesse for større langvarige investeringer Diverse service- og administrative opgaver Hvad kan vi tilbyde dig? Varieret hverdag med mange søde kolleger Fast løn med provision uden loft En udfordrende stilling i en af Danmarks førende energiselskaber Løbende uddannelse indenfor energioptimering samt salgsteknikker Sociale arrangementer Gode karrieremuligheder i en dynamisk virksomhed, der er i stærk vækst Der er tale om en fuldstilling på 37 timer, hvor vagter ligger fra mandag til torsdag kl. 8.30-16.30 og fredag 8.30 - 16.00. En dag om ugen møder vi 12.30 til 20.00

Vi er en energivirksomhed i rivende udvikling, og søger nye kollegaer til 'Det Grønne Kvarter'. Du vil som vores nye energivejleder indgå i et dynamisk og ungt team, hvor dagligdagen er præget af et højt tempo. Her får du muligheden for at sælge til eksisterende kunder, hvor din opgave bliver at sælge produkter, der bidrager til den grønne omstilling.

Hvem er vi?
Vi er en afdeling med en stor diversitet på 6 energivejledere med forskellige baggrunde. Vores ansvar ligger i at rådgive vores kunder i forhold til energioptimering. Vi har helt specifikt fokus på eksisterende kunders el, vand og varmeforbrug. Samtidig introducerer vi vores kunder for produkter som hjælper med at formindske deres samlede forbrug.

Hvem er du?

  • Du er proaktiv, opsøgende og udadvendt
  • Du har gerne salgserfaring
  • Du tager ansvar for dine arbejdsopgaver
  • Du er fleksibel
  • Du forstår at arbejde efter et budget
  • Du trives i en afdeling med mange forskellige personligheder

Dine arbejdsopgaver kommer til at bestå af:

  • Rådgive og guide i forhold til energioptimering
  • Skabe interesse for større langvarige investeringer
  • Diverse service- og administrative opgaver

Hvad kan vi tilbyde dig?

  • Varieret hverdag med mange søde kolleger
  • Fast løn med provision uden loft
  • En udfordrende stilling i en af Danmarks førende energiselskaber
  • Løbende uddannelse indenfor energioptimering samt salgsteknikker
  • Sociale arrangementer
  • Gode karrieremuligheder i en dynamisk virksomhed, der er i stærk vækst

Der er tale om en fuldstilling på 37 timer, hvor vagter ligger fra mandag til torsdag kl. 8.30-16.30 og fredag 8.30 - 16.00. En dag om ugen møder vi 12.30 til 20.00

Modstrøm DanmarkKøbenhavn S2020-02-18T00:00:002020-02-27T00:00:00
330182412Mødebookere søges til AmagerRobot Lange Stephansen ApS søger 1-2 B2B mødebookere. Vi beskæftiger os med mødebooking pr. telefon, og du vil komme til at beskæftige dig med flere forskellige produkter, kunder og kampagner. Vi er en mindre virksomhed, bestående af to indehavere, som er 50 50 i firmaet. Vi har store ambitioner, og sigter efter, at være danmarks bedst leverende mødebookingpartner. Vi er specialister i mødebooking til erhverv, hvorfor salgserfaring ER et krav. Som relativt nystartet virksomhed, er vi i gang med at udvide. Vi har fast domicil på Amager, hvortil vi søger 1-2 nye medarbejdere til at booke møder. Vi er ikke det typiske telemarketingsfirma, men lægger vægt på at være proaktive i vores arbejde og yde mødebooking og telemarketing med omhu. Vi rekrutterer udelukkende internt til kommende lederstillinger. Det er ikke så vigtigt, hvilken uddannelse du har, for det handler først og fremmest om din motivation og lyst til at dygtiggøre dig selv og opsøge ny viden om dit arbejdsområde. JOBBET Dagligdagen vil bestå af mødebooking for flere danske virksomheder, på tværs af kundesegmenter og kampagner. Du motiveres af, at formidle vore kunders produkter på bedst mulig vis, samtidigt med din løn stiger. Du ved, at din og teamets faglige viden er lige så vigtig som jeres høflighed og jeres evne til at lytte til kundernes ønsker og spørgsmål. Din dagligdag vil bestå af at kontakte virksomheder i Danmark telefonisk og lave målrettet mødebooking. Vi bruger markedets bedste software til formålet, så du ikke skal slås med de gængse problemer. Som medarbejder i Lange og Stephansen ApS, får du et tæt team af gode kollegaer, der forstår at have det sjovt, alt imens vi har fokus på din og firmaets vækst. Vi tilbyder: * Høj provision og bonus * Grundig oplæring og løbende coaching * Attraktive arbejdstider. Man- til torsdag 08:00 - 16:00. Fredag 08:00 - 14:00. * Frihed under ansvar * Jordnære ledere Vi forventer, at du: * Drives af at lukke salget og yde god service * Er mødestabil og energisk * Har salgserfaring * Taler og forstår dansk * Har mod på travle dage og trives i et tempofyldt miljø Opstart snarest muligt - ansættelsessamtaler afholdes løbende. Du skal være velkommen til at kontakte Peter Stephansen med spørgsmål på tlf.: 22 67 74 75. Ansøgning og CV kan sendes til job@langeogstephansen.dk - alternativt, ring - så tager vi en snak. Vi ser frem til, at høre fra dig.

Lange & Stephansen ApS søger 1-2 B2B mødebookere. Vi beskæftiger os med mødebooking pr. telefon, og du vil komme til at beskæftige dig med flere forskellige produkter, kunder og kampagner.

 

Vi er en mindre virksomhed, bestående af to indehavere, som er 50/50 i firmaet. Vi har store ambitioner, og sigter efter, at være danmarks bedst leverende mødebookingpartner. Vi er specialister i mødebooking til erhverv, hvorfor salgserfaring ER et krav. 

 

Som relativt nystartet virksomhed, er vi i gang med at udvide. Vi har fast domicil på Amager, hvortil vi søger 1-2 nye medarbejdere til at booke møder.

 

Vi er ikke det typiske telemarketingsfirma, men lægger vægt på at være proaktive i vores arbejde og yde mødebooking og telemarketing med omhu. Vi rekrutterer udelukkende internt til kommende lederstillinger.

 

Det er ikke så vigtigt, hvilken uddannelse du har, for det handler først og fremmest om din motivation og lyst til at dygtiggøre dig selv og opsøge ny viden om dit arbejdsområde.

 

JOBBET

Dagligdagen vil bestå af mødebooking for flere danske virksomheder, på tværs af kundesegmenter og kampagner.

 

Du motiveres af, at formidle vore kunders produkter på bedst mulig vis, samtidigt med din løn stiger. Du ved, at din og teamets faglige viden er lige så vigtig som jeres høflighed og jeres evne til at lytte til kundernes ønsker og spørgsmål.

 

Din dagligdag vil bestå af at kontakte virksomheder i Danmark telefonisk og lave målrettet mødebooking. Vi bruger markedets bedste software til formålet, så du ikke skal slås med de gængse problemer.

 

Som medarbejder i Lange og Stephansen ApS, får du et tæt team af gode kollegaer, der forstår at have det sjovt, alt imens vi har fokus på din og firmaets vækst.

 

Vi tilbyder:

* Høj provision og bonus

* Grundig oplæring og løbende coaching

* Attraktive arbejdstider. Man- til torsdag 08:00 - 16:00. Fredag 08:00 - 14:00. 

* Frihed under ansvar

* Jordnære ledere

Vi forventer, at du:

* Drives af at lukke salget og yde god service

* Er mødestabil og energisk

* Har salgserfaring

* Taler og forstår dansk

* Har mod på travle dage og trives i et tempofyldt miljø

 

Opstart snarest muligt - ansættelsessamtaler afholdes løbende. 

Du skal være velkommen til at kontakte Peter Stephansen med spørgsmål på tlf.: 22 67 74 75.

Ansøgning og CV kan sendes til job@langeogstephansen.dk - alternativt, ring - så tager vi en snak. 

Vi ser frem til, at høre fra dig.

Lange og Stephansen ApSKøbenhavn S2020-02-18T00:00:002020-03-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Svensktalande säljande rådgivare till ett nyetablerat företag

DinFamilieJurist

København SV
Jobbet och företagetHar du ambitioner inom försäljning samt rådgivning och önskar att göra karriär inom det? Läs då vidare om denna spännande möjlighet. Eftersom vi är ett nystartat företag kan du inte hitta vår webbplats ännu eftersom den är under ...
Indrykket:11. februar 2020

Account Development Representative - French Market

TRUSTPILOT A/S

København K
Every monthmore than 1,5 million new reviews are posted on Trustpilot for one of the thousands of businesses on our review community. It s no exaggeration to say that we re growing at lightning speed. Every single day Trustpilot helps consumers choo...
Indrykket:18. februar 2020

Studentassistent till Corporate Consulting och marknadsundersökning hos Aalund Nordic

AALUND BUSENESS RESEARCH A/S

København K
Skulle du kunna tänka dig att kickstarta din konsultkarriär och få möjlighet att använda din teoretiska verktygslåda i praktiken? Låter det som drömjobbet att få lov att hjälpa några av Sveriges största företag och organisationer att förbättra sin k...
Indrykket:18. februar 2020

Intern energivejleder i Modstrøm Danmark A/S

Modstrøm Danmark

København S
Vi er en energivirksomhed i rivende udvikling, og søger nye kollegaer til Det Grønne Kvarter . Du vil som vores nye energivejleder indgå i et dynamisk og ungt team, hvor dagligdagen er præget af et højt tempo. Her får du muligheden for at sælge til ...
Indrykket:18. februar 2020

Mødebookere søges til Amager

Lange og Stephansen ApS

København S
Lange Stephansen ApS søger 1-2 B2B mødebookere. Vi beskæftiger os med mødebooking pr. telefon, og du vil komme til at beskæftige dig med flere forskellige produkter, kunder og kampagner. Vi er en mindre virksomhed, bestående af to indehavere, som er...
Indrykket:18. februar 2020