Ambitiøs controller til international succesfuld softwarevirksomhed, Aarhus

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Har du en bred erfaring inden for økonomi og regnskab? Søger du en større økonomisk stærk virksomhed, der kan tilbyde faglige udfordringer både nu og på den længere bane? Kan du se dig selv arbejde i et internationalt miljø med dygtige og engagerede kollegaer? Måske er du den vi leder efter til denne nyoprettede stilling? Læs videre og bliv klogere på, hvad du tilbydes…

Virksomheden er en international dansk fondsejet softwarevirksomhed med en historie, der går mere end 200 år tilbage i tiden. Virksomheden har en omsætning tæt på DKK 1 milliard om året og globalt 800 medarbejdere med 200 medarbejdere på hovedkontoret i Aarhus. Virksomheden er inde i en kraftig vækst og kunderne tæller de største internatonale brands i forskellige brancher. Virksomheden har en bundsolid økonomi og investerer kontinuerligt i innovativ produktudvikling og organisk vækst.

Om stillingen

Stillingen er nyoprettet og efter en grundig introduktion vil du indgå fuld tid i finansteamet, der på nuværende tidspunkt består af 20 medarbejdere. Der er en god fordeling af både mænd og kvinder i teamet samt både mindre og mere erfarne medarbejdere.

Sammen med en håndfuld kollegaer indgår du i teamet, som håndterer alt, hvad der vedrører fakturering og controlling af omsætningsaktiviteter.

Af konkrete opgaver kan nævnes:

  • Oprettelse af potentielle og eksisterende kunder
  • Kontraktudarbejdelse
  • Fakturering vedr. it-konsulentarbejde, eksterne kundetrænings-aktiviteter samt software abonnementsløsninger
  • Godkendelsesprocedurer
  • Controlling af både nuværende og fremtidige omsætningsaktiviteter
  • Rapportering
  • Indeksregulering
  • Håndtering af eventuelle betalingsudfordringer
Jobbet indebærer et selvstændigt geografisk område og du får både sparring og opbakning fra dine kollegaer, så du lykkes i jobbet.

Din profil

Stillingen henvender sig til den erfarne økonomimedarbejder/controller, som efterspørger mere ansvar og udfordringer i en større virksomhed, hvor der er mulighed for at vokse endnu mere fremadrettet. Måske savner du faglig sparring, flere karrieremuligheder, flere kollegaer eller måske lidt mere puls i hverdagen?

Du har formentlig en videregående uddannelse inden for økonomi og taler og skriver både dansk og engelsk på højt niveau.

Personligt trives du med ansvar og i et internationalt miljø med en bred berøringsflade. Selvom stillingen indebærer et selvstændigt ansvarsområde, så trives du også med samarbejde, da man bakker op omkring hinanden i afdelingen i travle perioder.

Du tilbydes

Virksomheden tilbyder et godt arbejdsmiljø, hvor der er lang anciennitet blandt medarbejdere og gode muligheder for karriereudvikling og dygtiggørelse.

Der vil være mulighed for hjemmearbejde i mindre omfang, men hovedsagligt ønsker vi en kollega, som har lyst til at komme på kontoret. Til gengæld tilbyder virksomheden nogle fantastiske fysiske rammer, hvor der daglig serveres frokost tilberedt at egen kok.

Løn tilbydes på en konkurrencedygtigt niveau bestående af fast løn, firmabetalt pension, sundhedsforsikring, fælles bonusordning, fitnesscenter, sociale arrangementer m.m.

Stillingen er 37 timer.

Ansøgning

Hvis du er interesseret i at høre mere, inden du sender en ansøgning, er du velkommen til at kontakte ekstern konsulent Nicholai Johannsen fra rekrutteringsfirmaet WolterJohannsen på +4530364951 eller nj@wolterjohannsen.dk

Du kan søge stillingen ved at uploade en kort motivation, cv og eksamensbeviser (til højre).

Hvis du er usikker på, om du er den rette, så kontakt os alligevel. Måske har vi en anden stilling, der matcher.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Ambitiøs controller til international succesfuld softwarevirksomhed, Aarhus

Har du en bred erfaring inden for økonomi og regnskab? Søger du en større økonomisk stærk virksomhed, der kan tilbyde faglige udfordringer både nu og på den længere bane? Kan du se dig selv arbejde i et internationalt miljø med dygtige og engagerede kollegaer? Måske er du den vi leder efter til denne nyoprettede stilling? Læs videre og bliv klogere på, hvad du tilbydes…

Virksomheden er en international dansk fondsejet softwarevirksomhed med en historie, der går mere end 200 år tilbage i tiden. Virksomheden har en omsætning tæt på DKK 1 milliard om året og globalt 800 medarbejdere med 200 medarbejdere på hovedkontoret i Aarhus. Virksomheden er inde i en kraftig vækst og kunderne tæller de største internatonale brands i forskellige brancher. Virksomheden har en bundsolid økonomi og investerer kontinuerligt i innovativ produktudvikling og organisk vækst.

Om stillingen

Stillingen er nyoprettet og efter en grundig introduktion vil du indgå fuld tid i finansteamet, der på nuværende tidspunkt består af 20 medarbejdere. Der er en god fordeling af både mænd og kvinder i teamet samt både mindre og mere erfarne medarbejdere.

Sammen med en håndfuld kollegaer indgår du i teamet, som håndterer alt, hvad der vedrører fakturering og controlling af omsætningsaktiviteter.

Af konkrete opgaver kan nævnes:

  • Oprettelse af potentielle og eksisterende kunder
  • Kontraktudarbejdelse
  • Fakturering vedr. it-konsulentarbejde, eksterne kundetrænings-aktiviteter samt software abonnementsløsninger
  • Godkendelsesprocedurer
  • Controlling af både nuværende og fremtidige omsætningsaktiviteter
  • Rapportering
  • Indeksregulering
  • Håndtering af eventuelle betalingsudfordringer
Jobbet indebærer et selvstændigt geografisk område og du får både sparring og opbakning fra dine kollegaer, så du lykkes i jobbet.

Din profil

Stillingen henvender sig til den erfarne økonomimedarbejder/controller, som efterspørger mere ansvar og udfordringer i en større virksomhed, hvor der er mulighed for at vokse endnu mere fremadrettet. Måske savner du faglig sparring, flere karrieremuligheder, flere kollegaer eller måske lidt mere puls i hverdagen?

Du har formentlig en videregående uddannelse inden for økonomi og taler og skriver både dansk og engelsk på højt niveau.

Personligt trives du med ansvar og i et internationalt miljø med en bred berøringsflade. Selvom stillingen indebærer et selvstændigt ansvarsområde, så trives du også med samarbejde, da man bakker op omkring hinanden i afdelingen i travle perioder.

Du tilbydes

Virksomheden tilbyder et godt arbejdsmiljø, hvor der er lang anciennitet blandt medarbejdere og gode muligheder for karriereudvikling og dygtiggørelse.

Der vil være mulighed for hjemmearbejde i mindre omfang, men hovedsagligt ønsker vi en kollega, som har lyst til at komme på kontoret. Til gengæld tilbyder virksomheden nogle fantastiske fysiske rammer, hvor der daglig serveres frokost tilberedt at egen kok.

Løn tilbydes på en konkurrencedygtigt niveau bestående af fast løn, firmabetalt pension, sundhedsforsikring, fælles bonusordning, fitnesscenter, sociale arrangementer m.m.

Stillingen er 37 timer.

Ansøgning

Hvis du er interesseret i at høre mere, inden du sender en ansøgning, er du velkommen til at kontakte ekstern konsulent Nicholai Johannsen fra rekrutteringsfirmaet WolterJohannsen på +4530364951 eller nj@wolterjohannsen.dk

Du kan søge stillingen ved at uploade en kort motivation, cv og eksamensbeviser (til højre).

Hvis du er usikker på, om du er den rette, så kontakt os alligevel. Måske har vi en anden stilling, der matcher.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.