Ambitiøs Deployment konsulent til voksende softwarevirksomhed

Er du på jagt efter nye udfordringer som Deployment-konsulent? Vil du gerne arbejde i en mindre softwarevirksomhed, hvor du kan få masser af udfordringer, indflydelse og uddannelse? Læs mere om hvad vi kan tilbyde…


Grundet markant vækst inden for både offentlige og private kunder, er der behov for at udvide vores organisationen.


Vi søger derfor en dygtig IT Deployment-konsulent, som kan supportere vores kunder med EasyInstall, software pakker, Windows Images og Mobile Device Management. Du kommer også til at arbejde tæt sammen med vores udviklings afdeling. Du får en vekslende hverdag, hvor du er på kontoret ca. 50 % af tiden og ude hos kunder resten af tiden.


Du kan nikke genkendende til en eller flere af de følgende teknologier:

Microsoft Windows Server og Workstation, Android, Apple iOS / MacOS på administrator niveau.
Deployment og software distribution. Du har evt. erfaring med EasyInstall eller tilsvarende system.


Dine primære opgaver:
• Installation hos kunder
• Workshops hos kunder
• Online demo for nye kunder
• Presale hos kunder
• Udvikling af softwarepakker og images
• High-End support i vores helpdesk system
• Test og dokumentation af EasyInstall


Vi tilbyder:
• Et alsidigt job med spændende udfordringer og mulighed for personlig og faglig udvikling
• Dygtige og engagerede kolleger i et uformelt arbejdsmiljø, hvor der er højt til loftet
• Stor mulighed for at du selv kan være med til at præge dit jobindhold.

Du skal have kørekort til personbil og være villig til at anvende din egen bil. Som person er du mødestabil, engageret og struktureret. Du bevarer overblikket, selvom der er mange, der har brug for din hjælp i løbet af en dag. Du skal være præsentabel og god til at tale og skrive dansk / engelsk på teknisk niveau.


Interesseret?
Har du spørgsmål vedr. jobbet, kan du kontakte Jan F. Jakobsen på e-mail: jfj@ixpdata.dk
Send din ansøgning og dit CV allerede i dag til hr@ixpdata.dk


Vi gennemgår og behandler ansøgninger løbende.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330014481Phoenix-6e4cc67c12019-04-30T00:00:00Ambitiøs Deployment konsulent til voksende softwarevirksomhed

Er du på jagt efter nye udfordringer som Deployment-konsulent? Vil du gerne arbejde i en mindre softwarevirksomhed, hvor du kan få masser af udfordringer, indflydelse og uddannelse? Læs mere om hvad vi kan tilbyde…


Grundet markant vækst inden for både offentlige og private kunder, er der behov for at udvide vores organisationen.


Vi søger derfor en dygtig IT Deployment-konsulent, som kan supportere vores kunder med EasyInstall, software pakker, Windows Images og Mobile Device Management. Du kommer også til at arbejde tæt sammen med vores udviklings afdeling. Du får en vekslende hverdag, hvor du er på kontoret ca. 50 % af tiden og ude hos kunder resten af tiden.


Du kan nikke genkendende til en eller flere af de følgende teknologier:

Microsoft Windows Server og Workstation, Android, Apple iOS / MacOS på administrator niveau.
Deployment og software distribution. Du har evt. erfaring med EasyInstall eller tilsvarende system.


Dine primære opgaver:
• Installation hos kunder
• Workshops hos kunder
• Online demo for nye kunder
• Presale hos kunder
• Udvikling af softwarepakker og images
• High-End support i vores helpdesk system
• Test og dokumentation af EasyInstall


Vi tilbyder:
• Et alsidigt job med spændende udfordringer og mulighed for personlig og faglig udvikling
• Dygtige og engagerede kolleger i et uformelt arbejdsmiljø, hvor der er højt til loftet
• Stor mulighed for at du selv kan være med til at præge dit jobindhold.

Du skal have kørekort til personbil og være villig til at anvende din egen bil. Som person er du mødestabil, engageret og struktureret. Du bevarer overblikket, selvom der er mange, der har brug for din hjælp i løbet af en dag. Du skal være præsentabel og god til at tale og skrive dansk / engelsk på teknisk niveau.


Interesseret?
Har du spørgsmål vedr. jobbet, kan du kontakte Jan F. Jakobsen på e-mail: jfj@ixpdata.dk
Send din ansøgning og dit CV allerede i dag til hr@ixpdata.dk


Vi gennemgår og behandler ansøgninger løbende.

Er du på jagt efter nye udfordringer som Deployment-konsulent? Vil du gerne arbejde i en mindre softwarevirksomhed, hvor du kan få masser af udfordringer, indflydelse og uddannelse? Læs mere om hvad vi kan tilbyde Grundet markant vækst inden for både offentlige og private kunder, er der behov for at udvide vores organisationen. Vi søger derfor en dygtig IT Deployment-konsulent, som kan supportere vores kunder med EasyInstall, software pakker, Windows Images og Mobile Device Management. Du kommer også til at arbejde tæt sammen med vores udviklings afdeling. Du får en vekslende hverdag, hvor du er på kontoret ca. 50 af tiden og ude hos kunder resten af tiden. Du kan nikke genkendende til en eller flere af de følgende teknologier: Microsoft Windows Server og Workstation, Android, Apple iOS MacOS på administrator niveau.Deployment og software distribution. Du har evt. erfaring med EasyInstall eller tilsvarende system. Dine primære opgaver: Installation hos kunder Workshops hos kunder Online demo for nye kunder Presale hos kunder Udvikling af softwarepakker og images High-End support i vores helpdesk system Test og dokumentation af EasyInstall Vi tilbyder: Et alsidigt job med spændende udfordringer og mulighed for personlig og faglig udvikling Dygtige og engagerede kolleger i et uformelt arbejdsmiljø, hvor der er højt til loftet Stor mulighed for at du selv kan være med til at præge dit jobindhold. Du skal have kørekort til personbil og være villig til at anvende din egen bil. Som person er du mødestabil, engageret og struktureret. Du bevarer overblikket, selvom der er mange, der har brug for din hjælp i løbet af en dag. Du skal være præsentabel og god til at tale og skrive dansk engelsk på teknisk niveau. Interesseret?Har du spørgsmål vedr. jobbet, kan du kontakte Jan F. Jakobsen på e-mail: jfj@ixpdata.dk Send din ansøgning og dit CV allerede i dag til hr@ixpdata.dk Vi gennemgår og behandler ansøgninger løbende.11jobnet6e4cc67c100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-25T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandKøge3517040IXP DATA ApS11Brogade 19L4600KøgeDKDanmark0
hr@ixpdata.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent751947JobNet4981297498129710030-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6e4cc67chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6e4cc67chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6e4cc67c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6e4cc67c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/6.jpgØnsker du et spændende job som IT-konsulent? Hos IXP DATA ApS tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12008011Dansk3Læse/ tale213116IT-konsulent1IT361629528Jan Jakobsenhr@ixpdata.dkDKDanmarkDKDanmark330017960It-pædagogisk konsulent til ZealandRobot Zealand Sjællands Erhvervsakademi søger en erfaren it-pædagogisk konsulent til at understøtte erhvervsakademiets indsats på e-læringsområdet, drive konkrete projekter samt bygge bro mellem de faglige miljøer og læringsplatformen. Zealand har strategisk fokus på udvikling af vores digitale læringsudbud. Til at drive den proces søger vi en dygtig, engageret og erfaren it-pædagogisk konsulent. Dine arbejdsopgaver Projektledelse af implementering af nye tiltag på områdetDrift og support af Zealands digitale læringsplatform (Moodle) og understøttende platforme (primært Panopto og Zoom)Sparring og rådgivning til underviserteams ift. udvikling af læringsaktiviteter og forløb til online og blended learningFacilitering af netværk af superbrugereUdvikling af digitale og pædagogisk didaktiske værktøjer til understøttelse af læringsprocesserAfholdelse af interne kompetenceudviklingskurser og facilitering af workshopsAt følge udviklingen pa° området, gennem personlig kompetenceudvikling, deltagelse i faglige konferencer og eksterne netværk Din faglige profil Du er uddannet inden for it, læring og pædagogik pa° kandidatniveau eller lignendeDu har solid erfaring med e-læring, didaktisk design og undervisning (kendskab til ABC Learning Design og Five Stage Model en fordel)Du har erfaring med projektledelse og systemimplementeringErfaring med video er en fordel Din personlige profil Du trives i rollen som intern konsulent, med ansvar for at sikre fremdrift i projekter vedrørende e-læringDu kan arbejde selvstændigt i en agil videregående uddannelsesinstitutionDu kan kommunikere professionelt pa° dansk og engelskDu har kørekort Praktiske oplysninger Ansættelsen er på 37 timer og sker i henhold til gældende overenskomst med Finansministeriet. Stillingen er i første omgang tidsbegrænset for en periode på 3 år. Tiltrædelse snarest muligt, dog senest 1. august. Arbejdsstedet er Zealand Sjællands Erhvervsakademi, Campusbuen 23, 4600 Køge. Send din ansøgning med cv, kopi af uddannelsesbevis samt anden relevant dokumentation via linket nedenfor. Vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt og senest 1. august 2019. Vi inviterer til samtale løbende, så søg allerede i dag og senest den 3. juni 2019. Har du spørgsmål til stillingen, eller vil du høre flere gode grunde til, at du skal være vores nye it-pædagogiske konsulent? Så kan du kontakte it-leder Anders Granum Aagaard på 5076 2604 eller på anaa@zealand.dk Vi glæder os til at høre fra dig! Bliv en del af Zealand På Zealand uddanner vi til job i erhvervslivet, med fokus på at forene teori og praksis i tæt samarbejde med regionens virksomheder. Hos os er det passionen for samarbejde og faglighed, der driver værket. Vi uddanner og former ambitiøse og professionelle praktikere, som bidrager til vækst i erhvervslivet. Zealand har afdelinger i fem byer i Region Sjælland. Læs mere på zealand.dk Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset personlig baggrund til at søge vores ledige stillinger.

Zealand – Sjællands Erhvervsakademi søger en erfaren it-pædagogisk konsulent til at understøtte erhvervsakademiets indsats på e-læringsområdet, drive konkrete projekter samt bygge bro mellem de faglige miljøer og læringsplatformen.

Zealand har strategisk fokus på udvikling af vores digitale læringsudbud. Til at drive den proces søger vi en dygtig, engageret og erfaren it-pædagogisk konsulent.

Dine arbejdsopgaver

  • Projektledelse af implementering af nye tiltag på området
  • Drift og support af Zealands digitale læringsplatform (Moodle) og understøttende platforme (primært Panopto og Zoom)
  • Sparring og rådgivning til underviserteams ift. udvikling af læringsaktiviteter og forløb til online og blended learning
  • Facilitering af netværk af superbrugere
  • Udvikling af digitale og pædagogisk/didaktiske værktøjer til understøttelse af læringsprocesser
  • Afholdelse af interne kompetenceudviklingskurser og facilitering af workshops
  • At følge udviklingen pa° området, gennem personlig kompetenceudvikling, deltagelse i faglige konferencer og eksterne netværk

Din faglige profil

  • Du er uddannet inden for it, læring og pædagogik pa° kandidatniveau eller lignende
  • Du har solid erfaring med e-læring, didaktisk design og undervisning (kendskab til ABC Learning Design og Five Stage Model en fordel)
  • Du har erfaring med projektledelse og systemimplementering
  • Erfaring med video er en fordel

Din personlige profil

  • Du trives i rollen som intern konsulent, med ansvar for at sikre fremdrift i projekter vedrørende e-læring
  • Du kan arbejde selvstændigt i en agil videregående uddannelsesinstitution
  • Du kan kommunikere professionelt pa° dansk og engelsk
  • Du har kørekort

Praktiske oplysninger

Ansættelsen er på 37 timer og sker i henhold til gældende overenskomst med Finansministeriet. Stillingen er i første omgang tidsbegrænset for en periode på 3 år. Tiltrædelse snarest muligt, dog senest 1. august.

Arbejdsstedet er Zealand – Sjællands Erhvervsakademi, Campusbuen 23, 4600 Køge.

Send din ansøgning med cv, kopi af uddannelsesbevis samt anden relevant dokumentation via linket nedenfor. Vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt og senest 1. august 2019. Vi inviterer til samtale løbende, så søg allerede i dag og senest den 3. juni 2019.

Har du spørgsmål til stillingen, eller vil du høre flere gode grunde til, at du skal være vores nye it-pædagogiske konsulent? Så kan du kontakte it-leder Anders Granum Aagaard på 5076 2604 eller på anaa@zealand.dk

Vi glæder os til at høre fra dig!

Bliv en del af Zealand

På Zealand uddanner vi til job i erhvervslivet, med fokus på at forene teori og praksis i tæt samarbejde med regionens virksomheder.

Hos os er det passionen for samarbejde og faglighed, der driver værket. Vi uddanner og former ambitiøse og professionelle praktikere, som bidrager til vækst i erhvervslivet.

Zealand har afdelinger i fem byer i Region Sjælland. Læs mere på zealand.dk 

Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset personlig baggrund til at søge vores ledige stillinger.

Zealand - Sjællands ErhvervsakademiKøge2019-05-06T00:00:002019-06-03T00:00:00
330025788Senior IT Analyst for Nordea Equities IT to Copenhagen or GdanskRobot We are looking for a Senior IT Analyst with expert knowledge in the Electronic Equity Execution domain combined with exceptional IT skills. You will be responsible for developing and further enhance our electronic trading systems and work close with our Electronic Execution business. This is a great opportunity to join at a unique time and take part in shaping the future of Equity Trading at Nordea. Equity IT s solutions manages very large transaction volumes and are truly business critical, which constantly challenges us to provide the best tools in the most efficient and reliable way. Working with skilled, international teams in a fast-paced, agile environment, you ll play a part in making us truly digital. We all have a role in building the best bank that serves our customers changing needs through innovative solutions, collaboration and partnering with fintechs. Are you ready to embark on a learning journey where we lead the way and push the limits in transforming the future of banking? Your future responsibilities By joining Equities IT you will become a valued and trusted team member in our Execution SCRUM development team. The Execution team works close with our Head of Execution Product Owner to ensure we develop the right solutions at the right time. As a team we take pride in developing high quality solutions by relying on continuous integration and automation tool suite. We want to do things the right way from the start. What you ll be doing: Be part of the SCRUM team to ensure the team meets the deadlines and delivers the solutions need by business. Work close with Trading desks to drive business needs into Development requirements and IT solutions. Collaborate with IT Infrastructure teams, IT Operations team to ensure the full application stack is continuously optimized and resilient. Take part in and drive the system life cycle management including incident resolution, root cause analysis and implementation of mitigating actions. The role is based in Copenhagen or Gdansk. Welcome to a warm and friendly team of highly skilled and dedicated professionals. In Equities IT we are passionate about the Systems and the Equity domain. We are located on the trading flow which allows us to work very close with our business partners. Who you are Collaboration. Ownership. Passion. Courage. These are the four key values that guide us in being at our best. We imagine that you enjoy learning and are excited about bringing your ideas to the table. You re dependable, willing to speak up even when it s difficult and committed to empowering others. Your profile and background: Engineering background, preferably a MSc. in Computer Science or Electronic Engineering or similar. Great team player and stakeholder management skills Strong verbal and written communication skills Able to independently and proactively plan and drive larger initiatives spanning several units and stakeholders Preferably 5 years of experience from a financial domain such as Equities, FX or similar, providing a good understanding of electronic order flows. Strong IT skills including understanding of Network, Virtualization, Windows Servers and SQL DB infrastructure. Hands on experience from working with DevOps tools such as Ansible, Bamboo, Puppet, Powershell and similar Good Java development skills Expert knowledge of financial protocols such as FIX, FMPL. If this sounds like you, get in touch! More information In the Digital Hub at nordea.com, you can read more about us and how we are changing. At Nordea, we recruit from the widest possible pool and hire the best person for the job. Because diversity makes us stronger. And once you are on board, you will find that we offer equal opportunities to everyone. Please submit your application no later than 31th of May 2019 For more information about the position, please contact Ola Millnert, Head of Equities IT ola.millnert@nordea.com To all recruitment agencies: Please note, we don t accept unsolicited resumes for any of our positions. All contact regarding agency resumes should be directed to Nordea Talent Acquisition which handles everything related to recruitment.

We are looking for a Senior IT Analyst with expert knowledge in the Electronic Equity Execution domain combined with exceptional IT skills. 

You will be responsible for developing and further enhance our electronic trading systems and work close with our Electronic Execution business. 

This is a great opportunity to join at a unique time and take part in shaping the future of Equity Trading at Nordea. Equity IT’s solutions manages very large transaction volumes and are truly business critical, which constantly challenges us to provide the best tools in the most efficient and reliable way. 

Working with skilled, international teams in a fast-paced, agile environment, you’ll play a part in making us truly digital. We all have a role in building the best bank that serves our customers’ changing needs – through innovative solutions, collaboration and partnering with fintechs.

Are you ready to embark on a learning journey where we lead the way and push the limits in transforming the future of banking? 

Your future responsibilities

By joining Equities IT you will become a valued and trusted team member in our Execution SCRUM development team. The Execution team works close with our Head of Execution Product Owner to ensure we develop the right solutions at the right time. As a team we take pride in developing high quality solutions by relying on continuous integration and automation tool suite. We want to do things the right way from the start. 

What you’ll be doing: 

  • Be part of the SCRUM team to ensure the team meets the deadlines and delivers the solutions need by business. 
  • Work close with Trading desks to drive business needs into Development requirements and IT solutions. 
  • Collaborate with IT Infrastructure teams, IT Operations team to ensure the full application stack is continuously optimized and resilient. 
  • Take part in and drive the system life cycle management including incident resolution, root cause analysis and implementation of mitigating actions. 

The role is based in Copenhagen or Gdansk. Welcome to a warm and friendly team of highly skilled and dedicated professionals. In Equities IT we are passionate about the Systems and the Equity domain. We are located on the trading flow which allows us to work very close with our business partners.   

Who you are 

Collaboration. Ownership. Passion. Courage. These are the four key values that guide us in being at our best. We imagine that you enjoy learning and are excited about bringing your ideas to the table. You’re dependable, willing to speak up – even when it’s difficult – and committed to empowering others. 

Your profile and background:

  • Engineering background, preferably a MSc. in Computer Science or Electronic Engineering or similar. 
  • Great team player and stakeholder management skills 
  • Strong verbal and written communication skills 
  • Able to independently and proactively plan and drive larger initiatives spanning several units and stakeholders 
  • Preferably 5 years of experience from a financial domain such as Equities, FX or similar, providing a good understanding of electronic order flows. 
  • Strong IT skills including understanding of Network, Virtualization, Windows Servers and SQL DB infrastructure. 
  • Hands on experience from working with DevOps tools such as Ansible, Bamboo, Puppet, Powershell and similar 
  • Good Java development skills 
  • Expert knowledge of financial protocols such as FIX, FMPL. 

 If this sounds like you, get in touch! 

More information

In the Digital Hub at nordea.com, you can read more about us and how we are changing.  

At Nordea, we recruit from the widest possible pool and hire the best person for the job. Because diversity makes us stronger. And once you are on board, you will find that we offer equal opportunities to everyone.  

Please submit your application no later than 31th of May 2019   

For more information about the position, please contact Ola Millnert, Head of Equities IT ola.millnert@nordea.com  

To all recruitment agencies: Please note, we don’t accept unsolicited resumes for any of our positions. All contact regarding agency resumes should be directed to Nordea Talent Acquisition which handles everything related to recruitment.  

NORDEA FINANS DANMARK A/STaastrup2019-05-16T00:00:002019-06-13T00:00:00
330020542Erfaren Linux tekniker med indgående kendskab til Red Hat løsningerRobot Har du solid erfaring med Red Hat løsninger, og har du fokus på løbende optimering for at sikre stabil sikker drift for alle brugere? Så er det måske dig, vi søger til en spændende stilling som Linux tekniker i Server, Storage- og Backup teamet i Koncern ITs Infrastruktur i Ringsted. Dine opgaver Region Sjælland er inde i en rivende udvikling med Sundhedsplatformen og med opgraderinger af flere store it-systemer. I det arbejde ligger en vigtig opgave i at servicere og vedligeholde Linux løsninger på Sundhedsplatformen samt Region Sjællands andre Linux løsninger, der hovedsageligt bygger på Red Hat Linux. Som vores nye Linux tekniker kommer du til at få ansvaret for at sikre den stabile drift samt følge udviklingen. Vi arbejder konstant på at optimere vores løsninger, så vi sikrer en sikker drift mod vores forretning. Dine primære opgaver bliver at: Installere og konfigurere Linux servere Vedligeholde OS med patches og opdateringer Opsætte OS i fejltolerante opsætninger, hvor det er et krav Håndtere Incidents og Changes Sikre OS mod uautoriseret adgang og backup af data Sikre overvågning af OS i henhold til aftaler Levere input til kravsspecifikation til leverandører Udarbejde og vedligeholde dokumentation Trende systemet så det bliver udbygget efter behov og rettidigt Foretage eller assistere ved fejlfinding Gennemgå, validere og afrapportere licens forbrug Server, Storage- og Backup er en del af vores Infrastruktur funktion, som i det daglige varetager driften af regionens netværk, datacentre, serverpark, Storage løsninger, overvågning og backup. Alt fra hardware til og med OS lag, som består af medarbejdere med bred teknisk baggrund. Du skal sammen med teamet være parat til at løfte generelle drifts- og vedligeholdelsesopgaver, som at: Oprette servere Nedtage servere Opdatere servere Undersøge server status Finde og opdatere generel server dokumentation Fejlfinding på server Deltage i projektarbejde Om dig Du har gode analytiske evner og kan tænke stort, men stadig levere den stabile og rigtige løsning. Jobbet er meget alsidigt, og du vil få en grundig oplæring, men vi forudsætter, at du har indgående kendskab til Linux. Ord som ITIL, dokumentation, afdækning og design er ikke fremmede for dig. Du er ansvarlig, god til at samarbejde, faglig stærk og giver gerne din mening til kende. Derudover forestiller vi os, at du: Har erfaring med Red Linux i Enterprise setup og gerne med kendskab til Ansible og eller Satellite Har erfaring med drift af Camel og eller JBoss Har erfaring med KVM Har stor erfaring med overvågning af Linux og backup af Linux systemer Har kendskab til Server teknologier Har kendskab til Storage teknologier Har kendskab til Windows server OS Har kendskab til VMware Har kendskab til AD Kan arbejde selvstændigt og er i stand til at prioritere henvendelser Kan bevare overblikket og have en god dialog med både kolleger og eksterne samarbejdspartnere Om Koncern IT Du bliver en del af en aktiv og udviklingsorienteret it-afdeling. Dine arbejdsopgaver giver dig mulighed for personlig og faglig udvikling i et spændende og til tider hektisk job, hvor du skal servicere egne kollegaer, institutioner, sygehuse, forvaltninger og afdelinger i et kunde leverandør forhold, hvor der er en stor grad af decentralisering af såvel ansvar som kompetence. I Koncern IT understøtter vi Region Sjællands mål om t sammenhængende virke gennem optimal udnyttelse og styring af fremadrettet teknologi. Hos os samles driftsteknikere, projektledere og sygeplejersker m.fl. om samme vision - at levere optimal og effektiv sundheds-it til Region Sjællands brugere. Koncern IT ledes af it-direktøren og består af stabsfunktioner og tre afdelinger. Vores samlede medarbejderstab er på cirka 340 medarbejdere. Koncern IT arbejder efter værdisættet FLER Forandringsparat, Loyal, Engageret, Respektfuld og forventer, at vores nye kollega konstruktivt vil bidrage til, at vi får FLER gode arbejdsdage. Du kan læse mere om Koncern IT på regionens hjemmeside: www.regionsjaelland.dk koncern-it Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst efter principperne om ny løn. Arbejdstid er normal dagsarbejdstid med flextidsordning. Send en ansøgning Hvis det lyder som noget for dig, så send din ansøgning og cv senest 10. juni 2019. Forventet ansættelsesdato er 1. august 2019. Skulle du have spørgsmål til stillingen eller Koncern IT generelt, så er du velkommen til at kontakte teamleder for Server, Storage- og backup, Kasper Kegel og eller funktionschef for Infrastruktur, Kenneth Mogensen. Om Region Sjælland Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 18.000 medarbejdere og et budget på 19 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.

Har du solid erfaring med Red Hat løsninger, og har du fokus på løbende optimering for at sikre stabil sikker drift for alle brugere? Så er det måske dig, vi søger til en spændende stilling som Linux tekniker i Server, Storage- og Backup teamet i Koncern ITs Infrastruktur i Ringsted.

Dine opgaver

Region Sjælland er inde i en rivende udvikling med Sundhedsplatformen og med opgraderinger af flere store it-systemer. I det arbejde ligger en vigtig opgave i at servicere og vedligeholde Linux løsninger på Sundhedsplatformen samt Region Sjællands andre Linux løsninger, der hovedsageligt bygger på Red Hat Linux.

Som vores nye Linux tekniker kommer du til at få ansvaret for at sikre den stabile drift samt følge udviklingen. Vi arbejder konstant på at optimere vores løsninger, så vi sikrer en sikker drift mod vores forretning. Dine primære opgaver bliver at:

  • Installere og konfigurere Linux servere
  • Vedligeholde OS med patches og opdateringer
  • Opsætte OS i fejltolerante opsætninger, hvor det er et krav
  • Håndtere Incidents og Changes
  • Sikre OS mod uautoriseret adgang og backup af data
  • Sikre overvågning af OS i henhold til aftaler
  • Levere input til kravsspecifikation til leverandører
  • Udarbejde og vedligeholde dokumentation
  • Trende systemet så det bliver udbygget efter behov og rettidigt
  • Foretage eller assistere ved fejlfinding
  • Gennemgå, validere og afrapportere licens forbrug

Server, Storage- og Backup er en del af vores Infrastruktur funktion, som i det daglige varetager driften af regionens netværk, datacentre, serverpark, Storage løsninger, overvågning og backup. Alt fra hardware til og med OS lag, som består af medarbejdere med bred teknisk baggrund. Du skal sammen med teamet være parat til at løfte generelle drifts- og vedligeholdelsesopgaver, som at:

  • Oprette servere
  • Nedtage servere
  • Opdatere servere
  • Undersøge server status
  • Finde og opdatere generel server dokumentation
  • Fejlfinding på server
  • Deltage i projektarbejde

Om dig

Du har gode analytiske evner og kan tænke stort, men stadig levere den stabile og rigtige løsning. Jobbet er meget alsidigt, og du vil få en grundig oplæring, men vi forudsætter, at du har indgående kendskab til Linux. Ord som ITIL, dokumentation, afdækning og design er ikke fremmede for dig. Du er ansvarlig, god til at samarbejde, faglig stærk og giver gerne din mening til kende. Derudover forestiller vi os, at du:

  • Har erfaring med Red Linux i Enterprise setup og gerne med kendskab til Ansible og/eller Satellite
  • Har erfaring med drift af Camel og/eller JBoss
  • Har erfaring med KVM
  • Har stor erfaring med overvågning af Linux og backup af Linux systemer
  • Har kendskab til Server teknologier
  • Har kendskab til Storage teknologier
  • Har kendskab til Windows server OS
  • Har kendskab til VMware
  • Har kendskab til AD
  • Kan arbejde selvstændigt og er i stand til at prioritere henvendelser
  • Kan bevare overblikket og have en god dialog med både kolleger og eksterne samarbejdspartnere

Om Koncern IT
Du bliver en del af en aktiv og udviklingsorienteret it-afdeling. Dine arbejdsopgaver giver dig mulighed for personlig og faglig udvikling i et spændende og til tider hektisk job, hvor du skal servicere egne kollegaer, institutioner, sygehuse, forvaltninger og afdelinger i et kunde/leverandør forhold, hvor der er en stor grad af decentralisering af såvel ansvar som kompetence.
I Koncern IT understøtter vi Region Sjællands mål om ét sammenhængende virke gennem optimal udnyttelse og styring af fremadrettet teknologi. Hos os samles driftsteknikere, projektledere og sygeplejersker m.fl. om samme vision - at levere optimal og effektiv sundheds-it til Region Sjællands brugere. Koncern IT ledes af it-direktøren og består af stabsfunktioner og tre afdelinger. Vores samlede medarbejderstab er på cirka 340 medarbejdere.

Koncern IT arbejder efter værdisættet FLER – Forandringsparat, Loyal, Engageret, Respektfuld og forventer, at vores nye kollega konstruktivt vil bidrage til, at vi får FLER gode arbejdsdage.

Du kan læse mere om Koncern IT på regionens hjemmeside: www.regionsjaelland.dk/koncern-it


Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst efter principperne om ny løn. Arbejdstid er normal dagsarbejdstid med flextidsordning.

Send en ansøgning

Hvis det lyder som noget for dig, så send din ansøgning og cv senest 10. juni 2019. Forventet ansættelsesdato er 1. august 2019.


Skulle du have spørgsmål til stillingen eller Koncern IT generelt, så er du velkommen til at kontakte teamleder for Server, Storage- og backup, Kasper Kegel og/eller funktionschef for Infrastruktur, Kenneth Mogensen.

Om Region Sjælland
Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 18.000 medarbejdere og et budget på 19 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.

Region SjællandRingsted2019-05-10T00:00:002019-06-01T00:00:00
330016264Koncern IT søger erfarne application managersRobot Har du lyst til at være en del af IT Udvikling i Koncern IT? Vi søger kollegaer, der kan samarbejde i mange forskellige sammenhænge. Du kan prioritere opgaverne og bevare overblikket, drive løsninger frem, inspirere, motivere og sætte dagsordenen, når der er behov for det. Koncern IT arbejder struktureret og proaktivt med udvikling af vores mange it-systemer. Vi arbejder hele tiden på at forbedre driften af regionens it-systemer, og der er et stigende fokus på udvikling og optimering. Vi har derfor brug for flere application managers, der kan sikre overblikket over både drift og udvikling. Du vil få det faglige ansvar for en række systemer og applikationer, der bl.a. dækker administrative eller kliniske systemer samt udvalgte applikationer i Sundhedsplatformen (Sundhedsplatformen). Du skal løfte opgaver, der spænder lige fra styring af diverse ad hoc opgaver relateret til området samt opgaver, der har en mere projektorienteret tilgang. Derudover vil du stå for facilitering af møder, leverandørstyring samt sekretariatsbetjening. Dine opgaver vil i flere sammenhænge skulle løses i tæt samarbejde med applikations specialister og applikations koordinatorer på de respektive systemer og applikationer. Vi forventer, at du arbejder proaktivt og selvstændigt og tager ansvar for, at opgaverne bliver løst. Du vil få en stor samarbejdsflade med mange eksterne og interne samarbejdspartnere på tværs af Koncern IT, men også implementeringsansvarlige samt ledende klinikere fra regionens sygehuse. Du vil arbejde tæt sammen med kollegaer, som arbejder med udvikling og drift af administrative og kliniske systemer på andre områder i IT Udvikling. Du vil ligeledes få en tæt snitflade til bl.a. vores infrastruktur og helpdesk afdelinger. Eksternt vil du have et tæt samarbejde med Region Hovedstadens it-organisation samtidig med, at du også skal styre nogle af Region Sjællands systemleverandører. Som application manager vil nogle af dine vigtigste opgaver være interessenthåndtering og overblik, både internt og eksternt. Du påtager dig rollen med at involvere den relevante ledelse, sikre opbakning og beslutninger i rette tid samt at indgå i et tæt og loyalt samarbejde med interessenter fra f.eks. sygehusene, som har rollen som formand i de faglige ledelsesgrupper, der er på it-områderne. Det vil derfor være en fordel, hvis du har erfaring med projektledelse. Vi forventer, at du besidder flere af følgende faglige kompetencer: Erfaring med drift, vedligehold og udvikling af applikationer Erfaring med leverandørstyring Besidder viden om struktureret test Kendskab til ITIL principper eller er ITIL certificeret Har en relevant it-faglig uddannelse eller baggrund Har projektledererfaring Erfaring med koordinering eller faglig ledelse af mindre teams Derudover lægger vi stor vægt på følgende personlige kvalifikationer: Kan agere som facilitator, både internt og eksternt God formuleringsevne både mundtligt og skriftligt Kan agere professionelt, er selvledende og er god til at få andre med på opgaverne Forandringsparat, ser muligheder og undersøger proaktivt den information, der er til rådighed Kan se og foreslå løsninger, uden at alle detaljer er tilgængelige Er mobil ift. mødeaktivitet på sygehusene i Region Sjælland eller på lokationer i Region Hovedstaden Hvis du besidder flere af ovenstående kompetencer, så er det måske dig, vi leder efter. Vi søger application managers til følgende områder: Administrative it-systemer Kliniske systemer inklusiv applikationer i Sundhedsplatformen Systemer i relation til Sygehusapoteket, med særligt fokus på ApoVision, som nationalt forvaltes i Region Nord Du vil referere til teamlederen for det respektive team. Vi tilbyder dig Koncern IT arbejder efter værdisættet FLER Forandringsparat, Loyal, Engageret, Respektfuld og forventer derfor, at vores nye kollega konstruktivt vil bidrage til, at vi får FLER gode arbejdsdage. IT Udvikling har et uformelt og udviklende arbejdsmiljø. Vi holder os ajour med trends og fremtidsmuligheder på it-området og giver vores ansatte mulighed for løbende kompetenceudvikling. For at sikre en fornuftig balance mellem arbejds- og privatliv tilbyder vi flextidsordning. Send din ansøgning snarest muligt ansøgningerne behandles løbende. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte: Klinisk Teamleder: Anne Ebbensgaard på tlf: 24 98 28 92 Administrativ Teamleder: Ria Junge Hjorth på tlf: 20 48 59 85 Ansøgningsfrist: 01.06.2019 Ansættelse: 01.08.2019 Vi vil afholde 1. samtalerunde i uge 23 og 2. samtalerunde i uge 24. Om Region Sjælland Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 18.000 medarbejdere og et budget på 19 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.

Har du lyst til at være en del af IT Udvikling i Koncern IT?

Vi søger kollegaer, der kan samarbejde i mange forskellige sammenhænge. Du kan prioritere opgaverne og bevare overblikket, drive løsninger frem, inspirere, motivere og sætte dagsordenen, når der er behov for det.

Koncern IT arbejder struktureret og proaktivt med udvikling af vores mange it-systemer. Vi arbejder hele tiden på at forbedre driften af regionens it-systemer, og der er et stigende fokus på udvikling og optimering. Vi har derfor brug for flere application managers, der kan sikre overblikket over både drift og udvikling.

Du vil få det faglige ansvar for en række systemer og applikationer, der bl.a. dækker administrative eller kliniske systemer samt udvalgte applikationer i Sundhedsplatformen (Sundhedsplatformen). Du skal løfte opgaver, der spænder lige fra styring af diverse ad hoc opgaver relateret til området samt opgaver, der har en mere projektorienteret tilgang. Derudover vil du stå for facilitering af møder, leverandørstyring samt sekretariatsbetjening.

Dine opgaver vil i flere sammenhænge skulle løses i tæt samarbejde med applikations specialister og applikations koordinatorer på de respektive systemer og applikationer. Vi forventer, at du arbejder proaktivt og selvstændigt og tager ansvar for, at opgaverne bliver løst.

Du vil få en stor samarbejdsflade med mange eksterne og interne samarbejdspartnere på tværs af Koncern IT, men også implementeringsansvarlige samt ledende klinikere fra regionens sygehuse. Du vil arbejde tæt sammen med kollegaer, som arbejder med udvikling og drift af administrative og kliniske systemer på andre områder i IT Udvikling. Du vil ligeledes få en tæt snitflade til bl.a. vores infrastruktur og helpdesk afdelinger. Eksternt vil du have et tæt samarbejde med Region Hovedstadens it-organisation samtidig med, at du også skal styre nogle af Region Sjællands systemleverandører.

Som application manager vil nogle af dine vigtigste opgaver være interessenthåndtering og overblik, både internt og eksternt. Du påtager dig rollen med at involvere den relevante ledelse, sikre opbakning og beslutninger i rette tid samt at indgå i et tæt og loyalt samarbejde med interessenter fra f.eks. sygehusene, som har rollen som formand i de faglige ledelsesgrupper, der er på it-områderne. Det vil derfor være en fordel, hvis du har erfaring med projektledelse.

Vi forventer, at du besidder flere af følgende faglige kompetencer:

  • Erfaring med drift, vedligehold og udvikling af applikationer
  • Erfaring med leverandørstyring
  • Besidder viden om struktureret test
  • Kendskab til ITIL principper eller er ITIL certificeret
  • Har en relevant it-faglig uddannelse eller baggrund
  • Har projektledererfaring
  • Erfaring med koordinering eller faglig ledelse af mindre teams

Derudover lægger vi stor vægt på følgende personlige kvalifikationer:

  • Kan agere som facilitator, både internt og eksternt
  • God formuleringsevne både mundtligt og skriftligt
  • Kan agere professionelt, er selvledende og er god til at få andre med på opgaverne
  • Forandringsparat, ser muligheder og undersøger proaktivt den information, der er til rådighed
  • Kan se og foreslå løsninger, uden at alle detaljer er tilgængelige
  • Er mobil ift. mødeaktivitet på sygehusene i Region Sjælland eller på lokationer i Region Hovedstaden

Hvis du besidder flere af ovenstående kompetencer, så er det måske dig, vi leder efter.

Vi søger application managers til følgende områder:

  • Administrative it-systemer
  • Kliniske systemer inklusiv applikationer i Sundhedsplatformen
  • Systemer i relation til Sygehusapoteket, med særligt fokus på ApoVision, som nationalt forvaltes i Region Nord

Du vil referere til teamlederen for det respektive team.

Vi tilbyder dig

Koncern IT arbejder efter værdisættet FLER – Forandringsparat, Loyal, Engageret, Respektfuld og forventer derfor, at vores nye kollega konstruktivt vil bidrage til, at vi får FLER’ gode arbejdsdage.

IT Udvikling har et uformelt og udviklende arbejdsmiljø. Vi holder os ajour med trends og fremtidsmuligheder på it-området og giver vores ansatte mulighed for løbende kompetenceudvikling.

For at sikre en fornuftig balance mellem arbejds- og privatliv tilbyder vi flextidsordning.

Send din ansøgning snarest muligt – ansøgningerne behandles løbende.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte:

Klinisk Teamleder: Anne Ebbensgaard på tlf: 24 98 28 92

Administrativ Teamleder: Ria Junge Hjorth på tlf: 20 48 59 85

Ansøgningsfrist: 01.06.2019

Ansættelse: 01.08.2019

Vi vil afholde 1. samtalerunde i uge 23 og 2. samtalerunde i uge 24.

Om Region Sjælland
Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 18.000 medarbejdere og et budget på 19 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.

Region SjællandRingsted2019-05-10T00:00:002019-06-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

It-pædagogisk konsulent til Zealand

Zealand - Sjællands Erhvervsakademi

Køge
Zealand Sjællands Erhvervsakademi søger en erfaren it-pædagogisk konsulent til at understøtte erhvervsakademiets indsats på e-læringsområdet, drive konkrete projekter samt bygge bro mellem de faglige miljøer og læringsplatformen. Zealand har strateg...
Indrykket:6. maj 2019
Udløbsdato:3. juni 2019

Senior IT Analyst for Nordea Equities IT to Copenhagen or Gdansk

NORDEA FINANS DANMARK A/S

Taastrup
We are looking for a Senior IT Analyst with expert knowledge in the Electronic Equity Execution domain combined with exceptional IT skills. You will be responsible for developing and further enhance our electronic trading systems and work close with...
Indrykket:16. maj 2019
Udløbsdato:13. juni 2019

Erfaren Linux tekniker med indgående kendskab til Red Hat løsninger

Region Sjælland

Ringsted
Har du solid erfaring med Red Hat løsninger, og har du fokus på løbende optimering for at sikre stabil sikker drift for alle brugere? Så er det måske dig, vi søger til en spændende stilling som Linux tekniker i Server, Storage- og Backup teamet i Ko...
Indrykket:10. maj 2019
Udløbsdato:1. juni 2019

Koncern IT søger erfarne application managers

Region Sjælland

Ringsted
Har du lyst til at være en del af IT Udvikling i Koncern IT? Vi søger kollegaer, der kan samarbejde i mange forskellige sammenhænge. Du kan prioritere opgaverne og bevare overblikket, drive løsninger frem, inspirere, motivere og sætte dagsordenen, n...
Indrykket:10. maj 2019
Udløbsdato:1. juni 2019