Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ambitiøs fysioterapeut/personlig træner søges til Quick Cares afdeling i Tønder

VIRKSOMHEDEN

Quick Care er en konsulentvirksomhed under Falck Healthcare, der leverer beskæftigelsesrettede ydelser til halvdelen af landets jobcentre. Quick Care har specialiseret sig i afklaring, opkvali?cering og udplacering af borgere på o?entlig forsørgelse. Vores koncept har til formål at skabe de bedst mulige vilkår for at påbegynde, fastholde eller genplacere borgere på arbejdsmarkedet. Dette opnås gennem et beskæftigelsesrettet interventionsforløb, hvor borgeren er i centrum og indsatsen er individuel og ?eksibelt tilrettelagt. Vi ønsker at være jobcentrenes foretrukne samarbejdspartner inden for beskæftigelsessektoren og udvikler konstant tværfaglige og evidensbaserede indsatser i samspil med borgere og samarbejdskommuner. 

STILLINGEN

Til vores store afdeling i Tønder søger vi en relationsskabende og beskæftigelsesorienteret fysioterapeut/personlig træner til en stilling på 37 timer ugentligt med tiltrædelse snarest muligt. Der er tale om en fast stilling på 37 timer.

Du vil komme til at indgå i et tæt tværfagligt samarbejde med afdelingens øvrige medarbejdere bestående af fysioterapeuter, virksomhedskonsulenter, udplaceringskonsulenter og psykolog. Dine opgaver bliver at agere projektkonsulent i spændingsfeltet mellem borger, virksomhed og jobcenter. Derudover omfatter stillingen udarbejdelse af træningsprogrammer for borgere henvist til Quick Care fra Jobcentret med henblik på fysisk opkvalificering i forhold til arbejdsmarkedet. Quick Care har et trænings- og samtaleorienteret beskæftigelsesrettet fokus, og vi behandler derfor ikke vores borgere manuelt.

Vores kunde er jobcentret som henviser borgere på offentlig forsørgelse; sygedagpenge, ledighedsydelse, kontanthjælp, jobafklaringsforløb eller ressourceforløb for afklaring og/eller opkvalificering af borgerens fysiske og/eller psykiske funktionsniveau. Dette med henblik på en "individuel målstyret indsats" med tilbagevenden til arbejdsmarkedet/uddannelsessystemet. Målet er således altid job eller uddannelse.Du vil få et tæt samarbejde med sagsbehandlere fra jobcentret og skal arbejde inden for beskæftigelseslovgivningen med en sundhedsfaglig baggrund. Det skriftlige arbejde udgør ca. 33% af arbejdet, og du får ansvaret for din egen borgerstamme og borgerforløb. Udover træning og samtaler, vil du på sigt få mulighed for at følge borgerne fra træningen ud i en virksomhedspraktik mhp. jobskabelse.

I Quick Care ønsker vi en kultur, hvor vi er behjælpelige i vores naboafdelinger f.eks. ved sygdom, ferier og lignende. Derfor kan enkelte arbejdsdage i nærliggende afdelinger forekomme. Dette sker altid efter aftale.

MEDARBEJDERPROFIL

  • Du er uddannet fysioterapeut eller er personlig træner gerne med beskæftigelsesrettet erfaring eller forståelse
  • Du er indstillet på at din faglighed bringes i spil i en beskæftigelsesrettet kontekst. Hertil varetage opfølgninger på virksomhederne og gå i dialog med kommende virksomheder omkring ansættelse af borgere uden for arbejdsmarkedet.
  • Du er dygtig i din kliniske ræsonnering og er indstillet på at bruge denne i stedet for dine manuelle færdigheder
  • Du er en dygtig kommunikator både mundtligt og skriftligt
  • Du er udadvendt med empatiske evner og en god relationsskaber
  • Du er omstillingsparat
  • Du kan skabe motivation, har naturlig gennemslagskraft og er loyal
  • Du har en interesse i, og forståelse for, komplekse borgerforløb

VI TILBYDER

  • Et spændende, utraditionelt og afvekslende job; med nye perspektiver inden for sundhed & beskæftigelse
  • Et arbejde i en dynamisk virksomhed i vækst hvor tingene og udvikling går stærkt
  • Et uformelt, hyggeligt og engageret arbejdsmiljø
  • Et selvstændigt arbejde, hvor der er mulighed for at gøre en forskel
  • Fleksible rammer
  • Et arbejde hvor din faglige og personlige udvikling er vigtig for os
  • Grundig oplæring og indføring i beskæftigelsesområdet med understøttende kurser i "Quick Care Academy"
  • Ansættelse efter gældende overenskomst

VI FORVENTER

  • At du overholder deadlines
  • At du kan administrere skriftlige opgaver og leverer rettidigt
  • At du er fleksibel i forhold til arbejdsbelastning og arbejdstider
  • At du tør tage faglige beslutninger, der berører andre mennesker
  • At du kommunikerer ærligt og direkte
  • At du formår at tage teten og være handlekraftig
  • At du har lyst og mod på at anvende din faglighed i en ny beskæftigelsesrettet kontekst
  • At du har mod på at varetage virksomhedsrettede forløb i en kombination med træningsforløb på sigt.

ANSØGNING OG KONTAKT

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder Hella Bindzus Brodersen på tlf. 22 97 01 21 eller Områdeleder Johannes Berg Westergaard på tlf. 29 87 69 72.

Ansøgningsfrist d. 21.08.2019 kl. 12.00. Relevante kandidater vil blive indkaldt umiddelbart herefter.1. samtale vil blive afhold d. 23.08.2019. 2. samtale vil blive afholdt d. 28.08.2019.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330051202Phoenix-61d1fb6812019-06-30T00:00:00Ambitiøs fysioterapeut/personlig træner søges til Quick Cares afdeling i Tønder

VIRKSOMHEDEN

Quick Care er en konsulentvirksomhed under Falck Healthcare, der leverer beskæftigelsesrettede ydelser til halvdelen af landets jobcentre. Quick Care har specialiseret sig i afklaring, opkvali?cering og udplacering af borgere på o?entlig forsørgelse. Vores koncept har til formål at skabe de bedst mulige vilkår for at påbegynde, fastholde eller genplacere borgere på arbejdsmarkedet. Dette opnås gennem et beskæftigelsesrettet interventionsforløb, hvor borgeren er i centrum og indsatsen er individuel og ?eksibelt tilrettelagt. Vi ønsker at være jobcentrenes foretrukne samarbejdspartner inden for beskæftigelsessektoren og udvikler konstant tværfaglige og evidensbaserede indsatser i samspil med borgere og samarbejdskommuner. 

STILLINGEN

Til vores store afdeling i Tønder søger vi en relationsskabende og beskæftigelsesorienteret fysioterapeut/personlig træner til en stilling på 37 timer ugentligt med tiltrædelse snarest muligt. Der er tale om en fast stilling på 37 timer.

Du vil komme til at indgå i et tæt tværfagligt samarbejde med afdelingens øvrige medarbejdere bestående af fysioterapeuter, virksomhedskonsulenter, udplaceringskonsulenter og psykolog. Dine opgaver bliver at agere projektkonsulent i spændingsfeltet mellem borger, virksomhed og jobcenter. Derudover omfatter stillingen udarbejdelse af træningsprogrammer for borgere henvist til Quick Care fra Jobcentret med henblik på fysisk opkvalificering i forhold til arbejdsmarkedet. Quick Care har et trænings- og samtaleorienteret beskæftigelsesrettet fokus, og vi behandler derfor ikke vores borgere manuelt.

Vores kunde er jobcentret som henviser borgere på offentlig forsørgelse; sygedagpenge, ledighedsydelse, kontanthjælp, jobafklaringsforløb eller ressourceforløb for afklaring og/eller opkvalificering af borgerens fysiske og/eller psykiske funktionsniveau. Dette med henblik på en "individuel målstyret indsats" med tilbagevenden til arbejdsmarkedet/uddannelsessystemet. Målet er således altid job eller uddannelse.Du vil få et tæt samarbejde med sagsbehandlere fra jobcentret og skal arbejde inden for beskæftigelseslovgivningen med en sundhedsfaglig baggrund. Det skriftlige arbejde udgør ca. 33% af arbejdet, og du får ansvaret for din egen borgerstamme og borgerforløb. Udover træning og samtaler, vil du på sigt få mulighed for at følge borgerne fra træningen ud i en virksomhedspraktik mhp. jobskabelse.

I Quick Care ønsker vi en kultur, hvor vi er behjælpelige i vores naboafdelinger f.eks. ved sygdom, ferier og lignende. Derfor kan enkelte arbejdsdage i nærliggende afdelinger forekomme. Dette sker altid efter aftale.

MEDARBEJDERPROFIL

  • Du er uddannet fysioterapeut eller er personlig træner gerne med beskæftigelsesrettet erfaring eller forståelse
  • Du er indstillet på at din faglighed bringes i spil i en beskæftigelsesrettet kontekst. Hertil varetage opfølgninger på virksomhederne og gå i dialog med kommende virksomheder omkring ansættelse af borgere uden for arbejdsmarkedet.
  • Du er dygtig i din kliniske ræsonnering og er indstillet på at bruge denne i stedet for dine manuelle færdigheder
  • Du er en dygtig kommunikator både mundtligt og skriftligt
  • Du er udadvendt med empatiske evner og en god relationsskaber
  • Du er omstillingsparat
  • Du kan skabe motivation, har naturlig gennemslagskraft og er loyal
  • Du har en interesse i, og forståelse for, komplekse borgerforløb

VI TILBYDER

  • Et spændende, utraditionelt og afvekslende job; med nye perspektiver inden for sundhed & beskæftigelse
  • Et arbejde i en dynamisk virksomhed i vækst hvor tingene og udvikling går stærkt
  • Et uformelt, hyggeligt og engageret arbejdsmiljø
  • Et selvstændigt arbejde, hvor der er mulighed for at gøre en forskel
  • Fleksible rammer
  • Et arbejde hvor din faglige og personlige udvikling er vigtig for os
  • Grundig oplæring og indføring i beskæftigelsesområdet med understøttende kurser i "Quick Care Academy"
  • Ansættelse efter gældende overenskomst

VI FORVENTER

  • At du overholder deadlines
  • At du kan administrere skriftlige opgaver og leverer rettidigt
  • At du er fleksibel i forhold til arbejdsbelastning og arbejdstider
  • At du tør tage faglige beslutninger, der berører andre mennesker
  • At du kommunikerer ærligt og direkte
  • At du formår at tage teten og være handlekraftig
  • At du har lyst og mod på at anvende din faglighed i en ny beskæftigelsesrettet kontekst
  • At du har mod på at varetage virksomhedsrettede forløb i en kombination med træningsforløb på sigt.

ANSØGNING OG KONTAKT

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder Hella Bindzus Brodersen på tlf. 22 97 01 21 eller Områdeleder Johannes Berg Westergaard på tlf. 29 87 69 72.

Ansøgningsfrist d. 21.08.2019 kl. 12.00. Relevante kandidater vil blive indkaldt umiddelbart herefter.1. samtale vil blive afhold d. 23.08.2019. 2. samtale vil blive afholdt d. 28.08.2019.

 

2019-08-22T00:51:29.710 VIRKSOMHEDEN Quick Care er en konsulentvirksomhed under Falck Healthcare, der leverer beskæftigelsesrettede ydelser til halvdelen af landets jobcentre. Quick Care har specialiseret sig i afklaring, opkvali?cering og udplacering af borgere på o?entlig forsørgelse. Vores koncept har til formål at skabe de bedst mulige vilkår for at påbegynde, fastholde eller genplacere borgere på arbejdsmarkedet. Dette opnås gennem et beskæftigelsesrettet interventionsforløb, hvor borgeren er i centrum og indsatsen er individuel og ?eksibelt tilrettelagt. Vi ønsker at være jobcentrenes foretrukne samarbejdspartner inden for beskæftigelsessektoren og udvikler konstant tværfaglige og evidensbaserede indsatser i samspil med borgere og samarbejdskommuner. STILLINGEN Til vores store afdeling i Tønder søger vi en relationsskabende og beskæftigelsesorienteret fysioterapeut personlig træner til en stilling på 37 timer ugentligt med tiltrædelse snarest muligt. Der er tale om en fast stilling på 37 timer. Du vil komme til at indgå i et tæt tværfagligt samarbejde med afdelingens øvrige medarbejdere bestående af fysioterapeuter, virksomhedskonsulenter, udplaceringskonsulenter og psykolog. Dine opgaver bliver at agere projektkonsulent i spændingsfeltet mellem borger, virksomhed og jobcenter. Derudover omfatter stillingen udarbejdelse af træningsprogrammer for borgere henvist til Quick Care fra Jobcentret med henblik på fysisk opkvalificering i forhold til arbejdsmarkedet. Quick Care har et trænings- og samtaleorienteret beskæftigelsesrettet fokus, og vi behandler derfor ikke vores borgere manuelt. Vores kunde er jobcentret som henviser borgere på offentlig forsørgelse sygedagpenge, ledighedsydelse, kontanthjælp, jobafklaringsforløb eller ressourceforløb for afklaring og eller opkvalificering af borgerens fysiske og eller psykiske funktionsniveau. Dette med henblik på en individuel målstyret indsats med tilbagevenden til arbejdsmarkedet uddannelsessystemet. Målet er således altid job eller uddannelse.Du vil få et tæt samarbejde med sagsbehandlere fra jobcentret og skal arbejde inden for beskæftigelseslovgivningen med en sundhedsfaglig baggrund. Det skriftlige arbejde udgør ca. 33 af arbejdet, og du får ansvaret for din egen borgerstamme og borgerforløb. Udover træning og samtaler, vil du på sigt få mulighed for at følge borgerne fra træningen ud i en virksomhedspraktik mhp. jobskabelse. I Quick Care ønsker vi en kultur, hvor vi er behjælpelige i vores naboafdelinger f.eks. ved sygdom, ferier og lignende. Derfor kan enkelte arbejdsdage i nærliggende afdelinger forekomme. Dette sker altid efter aftale. MEDARBEJDERPROFIL Du er uddannet fysioterapeut eller er personlig træner gerne med beskæftigelsesrettet erfaring eller forståelseDu er indstillet på at din faglighed bringes i spil i en beskæftigelsesrettet kontekst. Hertil varetage opfølgninger på virksomhederne og gå i dialog med kommende virksomheder omkring ansættelse af borgere uden for arbejdsmarkedet.Du er dygtig i din kliniske ræsonnering og er indstillet på at bruge denne i stedet for dine manuelle færdighederDu er en dygtig kommunikator både mundtligt og skriftligtDu er udadvendt med empatiske evner og en god relationsskaberDu er omstillingsparatDu kan skabe motivation, har naturlig gennemslagskraft og er loyalDu har en interesse i, og forståelse for, komplekse borgerforløb VI TILBYDER Et spændende, utraditionelt og afvekslende job med nye perspektiver inden for sundhed beskæftigelseEt arbejde i en dynamisk virksomhed i vækst hvor tingene og udvikling går stærktEt uformelt, hyggeligt og engageret arbejdsmiljøEt selvstændigt arbejde, hvor der er mulighed for at gøre en forskelFleksible rammerEt arbejde hvor din faglige og personlige udvikling er vigtig for osGrundig oplæring og indføring i beskæftigelsesområdet med understøttende kurser i Quick Care Academy Ansættelse efter gældende overenskomst VI FORVENTER At du overholder deadlinesAt du kan administrere skriftlige opgaver og leverer rettidigtAt du er fleksibel i forhold til arbejdsbelastning og arbejdstiderAt du tør tage faglige beslutninger, der berører andre menneskerAt du kommunikerer ærligt og direkteAt du formår at tage teten og være handlekraftigAt du har lyst og mod på at anvende din faglighed i en ny beskæftigelsesrettet kontekstAt du har mod på at varetage virksomhedsrettede forløb i en kombination med træningsforløb på sigt. ANSØGNING OG KONTAKT Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder Hella Bindzus Brodersen på tlf. 22 97 01 21 eller Områdeleder Johannes Berg Westergaard på tlf. 29 87 69 72. Ansøgningsfrist d. 21.08.2019 kl. 12.00. Relevante kandidater vil blive indkaldt umiddelbart herefter.1. samtale vil blive afhold d. 23.08.2019. 2. samtale vil blive afholdt d. 28.08.2019.11jobnet61d1fb68100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-21T00:00:000000https://app.jobmatchprofile.com/fya3hs/quick-carefalck-healthcare/qmks5p/ambitios-fysioterapeutpersonlig-traner-soges0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandTønder3554548Quick Care - Tønder11Ribe Landevej 506270TønderDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent784912JobNet5010739501073910027-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=61d1fb68https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=61d1fb68https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=61d1fb68&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=61d1fb68&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/5.jpgAmbitiøs fysioterapeut/personlig træner søges til Quick Cares afdeling i Tønder12008001Dansk3Læse/ tale322603Fysioterapeut10Sundhed362154412noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330103778Fysioterapeut med særlig interesse for geriatri og rehabiliteringBasic Træning & Forebyggelse i Aabenraa Kommune søger en fysioterapeut til rehabilitering og genoptræning. Tiltrædelse i stillingen ønskes pr. 15. november 2019 eller snarest derefter. Træning & Forebyggelse er et udførerområde i Aabenraa Kommune med ca. 60 ansatte i forhold til træning, forebyggelse og virksomhedsrettede tilbud. Vi har særlig fokus på aktiv borgerdeltagelse og samarbejde på tværs og med evt. pårørende i løsning af kerneopgaven. Om stillingen Vi efterspørger en fysioterapeut, 35-37 timer ugentlig til seniorenheden i Træning & Forebyggelse. Arbejdssteder er vores træningscentre i Aabenraa, Rødekro og Padborg. Træning kan også foregå i borgers hjem eller nærmiljø. Arbejdsopgaver Den fælles kerneopgave i Social og Sundhed er sundhed, mestring og fællesskabelse, som er fundamentet for opgaverne i stillingen: Genoptræning efter Sundhedslovens § 140 og Servicelovens § 86.1 Rehabilitering efter Servicelovens §83a Målgruppe Hovedparten af de borgere, der tilknyttes seniorenheden er over 65 år og har udfordringer, der har baggrund i medicinske eller neurologiske tilstande, hofteproblematikker, cancer, KOL eller og demens. Vi har et særligt ønske om, at du er fagligt godt rustet med erfaring fra lignende stillinger som fysioterapeut. har gode evner til at skabe relationer i det tværfaglige samarbejde. har fokus på at støtte borgeren til at tage ansvar for eget forløb, igennem den motiverende samtale, SMART-mål, og dokumentation sammen med borgeren. trives i en travl hverdag, og kan agere i en uforudsigelig og omskiftelig hverdag. er god til at bevare overblikket, og ansvarligt strukturere, planlægge og koordinere egen arbejdsdag. er fleksibel i varetagelsen af de terapeutiske opgaver og arbejdstidens placering. bidrager til et godt og inspirerende arbejdsmiljø, ved din anerkendende tilgang i sparringen med dine kollegaer. byder ind med konstruktive input til den fælles udvikling. udviser loyalitet i arbejdet med de fælles mål indenfor Træning & Forebyggelses rammer. anvender ubesværet digitale værktøjer, og er motiveret for at anvende velfærdsteknologi i løsningen af kerneopgaven. har kørekort kategori B. Hvad kan du forvente: En spændende arbejdsplads med mange muligheder i samarbejdet med borgerne og med andre aktører En central rolle i det fælles udviklingsarbejde på trænings- og rehabiliteringsområdet Et dynamisk og levende arbejdsmiljø Indflydelse på, og ansvar for, eget arbejds- og fagområde med afsæt i kerneopgaven Mulighed for faglig sparring i et stort fagligt miljø Løn- og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst og principperne om lokal løn. Ansøgning Send ansøgning, CV og relevante bilag som Word eller PDF via linket. Ansøgningsfristen er onsdag d. 23. oktober 2019. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler mandag eftermiddag d. 28. oktober eller tirsdag d. 29. oktober. Yderligere informationer om stillingen Interesserede ansøgere er velkomne til at kontakte driftsleder Heidi Kristensen med spørgsmål om stillingen på hjkr@aabenraa.dk eller Træning & Forebyggelse kan kontaktes på tlf. 73 76 75 19.

Træning & Forebyggelse i Aabenraa Kommune søger en fysioterapeut til rehabilitering og genoptræning.

Tiltrædelse i stillingen ønskes pr. 15. november 2019 eller snarest derefter.

Træning & Forebyggelse er et udførerområde i Aabenraa Kommune med ca. 60 ansatte i forhold til træning, forebyggelse og virksomhedsrettede tilbud. Vi har særlig fokus på aktiv borgerdeltagelse og samarbejde på tværs og med evt. pårørende i løsning af kerneopgaven.

Om stillingen
Vi efterspørger en fysioterapeut, 35-37 timer ugentlig til seniorenheden i Træning & Forebyggelse.
Arbejdssteder er vores træningscentre i Aabenraa, Rødekro og Padborg. Træning kan også foregå i borgers hjem eller nærmiljø.  

Arbejdsopgaver
Den fælles kerneopgave i Social og Sundhed er sundhed, mestring og fællesskabelse, som er fundamentet for opgaverne i stillingen:

  • Genoptræning efter Sundhedslovens § 140 og Servicelovens § 86.1
  • Rehabilitering efter Servicelovens §83a

Målgruppe
Hovedparten af de borgere, der tilknyttes seniorenheden er over 65 år og har udfordringer, der har baggrund i medicinske eller neurologiske tilstande, hofteproblematikker, cancer, KOL eller/og demens.

Vi har et særligt ønske om, at du

  • er fagligt godt rustet med erfaring fra lignende stillinger som fysioterapeut.
  • har gode evner til at skabe relationer i det tværfaglige samarbejde.
  • har fokus på at støtte borgeren til at tage ansvar for eget forløb, igennem den motiverende samtale, SMART-mål, og dokumentation sammen med borgeren.
  • trives i en travl hverdag, og kan agere i en uforudsigelig og omskiftelig hverdag.
  • er god til at bevare overblikket, og ansvarligt strukturere, planlægge og koordinere egen arbejdsdag.
  • er fleksibel i varetagelsen af de terapeutiske opgaver og arbejdstidens placering.
  • bidrager til et godt og inspirerende arbejdsmiljø, ved din anerkendende tilgang i sparringen med dine kollegaer.
  • byder ind med konstruktive input til den fælles udvikling. 
  • udviser loyalitet i arbejdet med de fælles mål indenfor Træning & Forebyggelses rammer.
  • anvender ubesværet digitale værktøjer, og er motiveret for at anvende velfærdsteknologi i løsningen af kerneopgaven.
  • har kørekort kategori B.

Hvad kan du forvente:

  • En spændende arbejdsplads med mange muligheder i samarbejdet med borgerne og med andre aktører
  • En central rolle i det fælles udviklingsarbejde på trænings- og rehabiliteringsområdet
  • Et dynamisk og levende arbejdsmiljø
  • Indflydelse på, og ansvar for, eget arbejds- og fagområde med afsæt i kerneopgaven
  • Mulighed for faglig sparring i et stort fagligt miljø  

Løn- og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst og principperne om lokal løn.

Ansøgning
Send ansøgning, CV og relevante bilag som Word eller PDF via linket.

Ansøgningsfristen er onsdag d. 23. oktober 2019.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler mandag eftermiddag d. 28. oktober eller tirsdag d. 29. oktober.

Yderligere informationer om stillingen
Interesserede ansøgere er velkomne til at kontakte driftsleder Heidi Kristensen med spørgsmål om stillingen på hjkr@aabenraa.dk eller Træning & Forebyggelse kan kontaktes på tlf. 73 76 75 19.

ORS/Small/e499cd38_logo.pngTræning & ForebyggelseAabenraa2019-10-09T12:02:23.3272019-10-23T00:00:00
330098507Ergo- eller fysioterapeut til HjælpemiddelHusetBasic Ergo- eller fysioterapeut med interesse for hjælpemiddelområdet Vil du være vores nye kollega? Brænder du for at arbejde med hjælpemiddelformidling og medvirke til, at muliggøre aktivitet og deltagelse for borgere med nedsat funktionsevne - så er det nu, du skal sende en ansøgning. HjælpemiddelHuset i Aabenraa Kommune søger ergo- eller fysioterapeut til fast stilling, 37 timer pr. 1. december 2019, evt. før. Der kan også blive tale om vikarstilling. Arbejdspladsen er Brunde Øst i Rødekro. Om HjælpemiddelHuset HjælpemiddelHuset rummer hjælpemiddelterapeuter, team kropsbårne og kommunens lager for genbrugshjælpemidler, hvilket giver terapeuterne let adgang til hjælpemidlerne og et tæt dagligt samarbejde med lagerets og husets øvrige personale. Vi er i alt 30 personer, heraf en driftsleder for lageret og en teamleder for hjælpemiddelsagsbehandlere. Kerneopgaven i HjælpemiddelHuset er hjælpemiddelformidling med udredning, sagsbehandling og myndighedsopgave. HjælpemiddelHuset varetager opgaver indenfor genbrugshjælpemidler, boligindretning, kropsbårne- og inkontinens hjælpemidler og hjælpemidler til kompressionsområdet. I HjælpemiddelHuset er der gode faciliteter til at tage borgerne ind til fx afprøvning af hjælpemidler, velfærdsteknologi, siddestillingsanalyse mm. Om stillingen Du bliver en del af et team på 11 ergo- og fysioterapeuter. Opgaver omfatter hjælpemiddelformidling med funktionsvurdering, opsætning af mål sammen med borger, afprøvning, tilpasning og instruktion i brug af genbrugshjælpemidler, forbrugsgode, APV-hjælpemidler og arm benproteser. Der er opgaver med boligindretning for at gøre boligen bedre egnet som opholdssted. Vi forventer, at du er uddannet ergo- eller fysioterapeut og gerne med kendskab til hjælpemidler og sagsbehandling i forhold til servicelovens §§112, 113 og 116. har erfaring med, kendskab til eller stor motivation for at arbejde med arm benproteser. er en habil IT-bruger evt. med kendskab til Nexus og Nexus Sundhedslogistik. i din kontakt med borgere og samarbejdspartnere har gode kommunikative evner, både mundtligt og skriftligt. Som medarbejder er du reflekterende i forhold til din egen og arbejdspladsens praksis, og kan rumme at lande i en forandringsproces, hvor alle skal lære nye arbejdsgange, og hvor der vil være ting, der skal afklares henad vejen. som kollega er en aktiv medskaber af både kollegialt og fagligt fælleskab på arbejdspladsen. Du evner at forholde dig bevidst til organisationens kerneopgave og vision, og bidrager aktivt til sammenhængskraften mellem hverdagspraksis og organisationens strategi og sigte. Vi tilbyder Mulighed for en varieret arbejdsdag der veksler imellem sagsbehandling og praktiske hjælpemiddelopgaver hos borgerne. Høj grad af fleksibilitet i forhold til planlægning af eget arbejde. Mulighed for at arbejde med et bredt spekter af hjælpemidler og fordybe dig i vurdering og sagsbehandling. Et hold af kompetente kollegaer, og en arbejdsplads der prioriterer mulighed for faglig sparring og løbende udvikling af opgaveløsningen. Introduktionsprogram med mentor. Yderligere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til teamleder Lotte Bro, tlf. 40 15 31 42 Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst og principperne i Ny Løn. Ansøgning Send din ansøgning via linket. Ansøgningsfristen er fredag den 18. oktober 2019. Ansættelsessamtaler afholdes d. 29. oktober 2019

Ergo- eller fysioterapeut med interesse for hjælpemiddelområdet

Vil du være vores nye kollega? Brænder du for at arbejde med hjælpemiddelformidling og medvirke til, at muliggøre aktivitet og deltagelse for borgere med nedsat funktionsevne - så er det nu, du skal sende en ansøgning.  

HjælpemiddelHuset i Aabenraa Kommune søger ergo- eller fysioterapeut til fast stilling, 37 timer pr. 1. december 2019, evt. før. Der kan også blive tale om vikarstilling. Arbejdspladsen er Brunde Øst i Rødekro.

Om HjælpemiddelHuset
HjælpemiddelHuset rummer hjælpemiddelterapeuter, team kropsbårne og kommunens lager for genbrugshjælpemidler, hvilket giver terapeuterne let adgang til hjælpemidlerne og et tæt dagligt samarbejde med lagerets og husets øvrige personale. Vi er i alt 30 personer, heraf en driftsleder for lageret og en teamleder for hjælpemiddelsagsbehandlere.

Kerneopgaven i HjælpemiddelHuset er hjælpemiddelformidling med udredning, sagsbehandling og myndighedsopgave.

HjælpemiddelHuset varetager opgaver indenfor genbrugshjælpemidler, boligindretning, kropsbårne- og inkontinens hjælpemidler og hjælpemidler til kompressionsområdet.

I HjælpemiddelHuset er der gode faciliteter til at tage borgerne ind til fx afprøvning af hjælpemidler, velfærdsteknologi, siddestillingsanalyse mm. 

Om stillingen
Du bliver en del af et team på 11 ergo- og fysioterapeuter. Opgaver omfatter hjælpemiddelformidling med funktionsvurdering, opsætning af mål sammen med borger, afprøvning, tilpasning og instruktion i brug af genbrugshjælpemidler, forbrugsgode, APV-hjælpemidler og arm/benproteser. Der er opgaver med boligindretning for at gøre boligen bedre egnet som opholdssted.

Vi forventer, at du

  • er uddannet ergo- eller fysioterapeut og gerne med kendskab til hjælpemidler og sagsbehandling i forhold til servicelovens §§112, 113 og 116.  
  • har erfaring med, kendskab til eller stor motivation for at arbejde med arm/benproteser.  
  • er en habil IT-bruger – evt. med kendskab til Nexus og Nexus Sundhedslogistik.
  • i din kontakt med borgere og samarbejdspartnere har gode kommunikative evner, både mundtligt og skriftligt.  Som medarbejder er du reflekterende i forhold til din egen og arbejdspladsens praksis, og kan rumme at lande i en forandringsproces, hvor alle skal lære nye arbejdsgange, og hvor der vil være ting, der skal afklares henad vejen.
  • som kollega er en aktiv medskaber af både kollegialt og fagligt fælleskab på arbejdspladsen. Du evner at forholde dig bevidst til organisationens kerneopgave og vision, og bidrager aktivt til sammenhængskraften mellem hverdagspraksis og organisationens strategi og sigte.

 Vi tilbyder

  • Mulighed for en varieret arbejdsdag der veksler imellem sagsbehandling og praktiske hjælpemiddelopgaver hos borgerne.
  • Høj grad af fleksibilitet i forhold til planlægning af eget arbejde.
  • Mulighed for at arbejde med et bredt spekter af hjælpemidler og fordybe dig i vurdering og sagsbehandling.
  • Et hold af kompetente kollegaer, og en arbejdsplads der prioriterer mulighed for faglig sparring og løbende udvikling af opgaveløsningen.
  • Introduktionsprogram med mentor.

Yderligere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til teamleder Lotte Bro, tlf. 40 15 31 42

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst og principperne i Ny Løn.

Ansøgning 
Send din ansøgning via linket. Ansøgningsfristen er fredag den 18. oktober 2019.

Ansættelsessamtaler afholdes d. 29. oktober 2019

ORS/Small/ee812fd3_logo.pngHjælpemiddelHusetRødekro2019-10-01T15:03:19.6402019-10-18T00:00:00
330096874Dygtig medicinsk fysioterapeut søgesBasic Fast stilling på 34 timer til medicinsk gruppe, Kolding Sygehus, til besættelse 1. januar, 2020. Grib chancen bliv en del af vores medicinske gruppe. Har du lyst til at være på en travl arbejdsplads med et rigtig godt arbejdsmiljø i medicinsk gruppe af fysio- og ergoterapeuter, så er denne stilling attraktiv for dig. Vi arbejder på et akutsygehus med højt tempo. Vi har mange faglige ambitioner, som skal gå hånd i hånd med trivsel og stolthed over at arbejde her. Vores værdi patienten først gennemsyrer vores dagligdag. Fysio- og Ergoterapi satser på stadig faglig udvikling og har derfor afsat ugentlig tid til fordybelse, udvikling og forbedringstavle . I medicinsk gruppe er vi fast 8 fysioterapeuter og 3 ergoterapeuter. Vi dækker i gruppen Geriatrisk Afdeling, Lungemedicinsk Afdeling, Infektionsmedicinsk Afdeling, Nyremedicinsk Afdeling, Hjertemedicinsk Afdeling, FAM (Fælles Akut Modtagelse), og Gynækologisk Afdeling . Vi har i gruppen organiseret os på en måde, så vi tilgodeser kontinuitet af fysioterapi for patienten samtidig med, at alle fysioterapeuterne kan gå på samtlige afdelinger, men alligevel har en stamafdeling . Det har medført, at vi på den måde har en meget tæt koordinering om morgenen, masser af mulighed for faglig sparring og varierede arbejdsopgaver. Fysio- og Ergoterapi har ca. 60 medarbejdere herunder 2 sekretærer og 3 hjælpemiddeldepot-medarbejdere, og vi modtager op til 12 ergo - og fysioterapeutstuderende i praktik ad gangen. Terapeuterne er organiseret i 3 grupper: Medicinsk gruppe, Kirurgisk gruppe og Neurologisk gruppe. Vi søger en kollega, der: - er fagligt engageret, har overblik og kan prioritere og strukturere sin hverdag - har et godt humør og bidrager til trivsel og et godt arbejdsmiljø - er god til kommunikation og møder mennesker åbent - er fleksibel i sin måde at tænke og arbejde på - matcher vores værdier og ambitioner også på patienternes vegne - er energisk og forandringsparat - meget gerne har erfaring med arbejdsområdet. Vi tilbyder dig: - rig mulighed for at arbejde på højt fagligt niveau i tæt tværfagligt samarbejde - godt introduktionsforløb ved såvel en faglig mentor som en trivselsmentor - dygtige kolleger - varieret arbejdsdag - en afdeling med konstant fokus på arbejdsmiljøet Dine arbejdsopgaver er: Undersøgelse og vurdering af patientens funktionsniveau, udfærdigelse af genoptræningsplaner, lungefysioterapi, anden træning behandling. Du skal have vagt cirka hver ottende lørdag plus enkelte helligdage Praktiske oplysninger: Du kan få yderligere information om Kolding Sygehus på www.sygehuslillebælt.dk og stillingen ved at kontakte afdelingsterapeut Rikke Qvist Rossen på tlf.7636 2795 eller på mail Fysio.og.Ergoterapi.Kolding@rsyd.dk. Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Ansøgningsfristen er torsdag d. 31. oktober. Der vil være ansættelsessamtaler tirsdag d. 19.november. Er vi din kommende arbejdsplads? Så overvejer du måske også at flytte til dit nye job. Læs her hvad Sygehus Lillebælt og Trekantområdets kommuner kan tilbyde dig og din familie.

Fast stilling på 34 timer til medicinsk gruppe, Kolding Sygehus, til besættelse 1. januar, 2020.

Grib chancen – bliv en del af vores medicinske gruppe. Har du lyst til at være på en travl arbejdsplads med et rigtig godt arbejdsmiljø i medicinsk gruppe af fysio- og ergoterapeuter, så er denne stilling attraktiv for dig.

Vi arbejder på et akutsygehus med højt tempo. Vi har mange faglige ambitioner, som skal gå hånd i hånd med trivsel og stolthed over at arbejde her. Vores værdi ”patienten først” gennemsyrer vores dagligdag. Fysio- og Ergoterapi satser på stadig faglig udvikling og har derfor afsat ugentlig tid til fordybelse, udvikling og ”forbedringstavle”.

I medicinsk gruppe er vi fast 8 fysioterapeuter og 3 ergoterapeuter. Vi dækker i gruppen Geriatrisk Afdeling, Lungemedicinsk Afdeling, Infektionsmedicinsk Afdeling, Nyremedicinsk Afdeling, Hjertemedicinsk Afdeling, FAM (Fælles Akut Modtagelse), og Gynækologisk Afdeling .

Vi har i gruppen organiseret os på en måde, så vi tilgodeser kontinuitet af fysioterapi for patienten samtidig med, at alle fysioterapeuterne kan gå på samtlige afdelinger, men alligevel har en ’stamafdeling’. Det har medført, at vi på den måde har en meget tæt koordinering om morgenen, masser af mulighed for faglig sparring og varierede arbejdsopgaver.

Fysio- og Ergoterapi har ca. 60 medarbejdere herunder 2 sekretærer og 3 hjælpemiddeldepot-medarbejdere, og vi modtager op til 12 ergo - og fysioterapeutstuderende i praktik ad gangen. Terapeuterne er organiseret i 3 grupper: Medicinsk gruppe, Kirurgisk gruppe og Neurologisk gruppe.

Vi søger en kollega, der:

- er fagligt engageret, har overblik og kan prioritere og strukturere sin hverdag

- har et godt humør og bidrager til trivsel og et godt arbejdsmiljø

- er god til kommunikation og møder mennesker åbent

- er fleksibel i sin måde at tænke og arbejde på 

- matcher vores værdier og ambitioner – også på patienternes vegne

- er energisk og forandringsparat

- meget gerne har erfaring med arbejdsområdet.

 

Vi tilbyder dig:

- rig mulighed for at arbejde på højt fagligt niveau i tæt tværfagligt samarbejde

- godt introduktionsforløb ved såvel en faglig mentor som en trivselsmentor

- dygtige kolleger

- varieret arbejdsdag

- en afdeling med konstant fokus på arbejdsmiljøet

 

Dine arbejdsopgaver er:

Undersøgelse og vurdering af patientens funktionsniveau, udfærdigelse af genoptræningsplaner, lungefysioterapi, anden træning/behandling.

Du skal have vagt cirka hver ottende lørdag plus enkelte helligdage

 

Praktiske oplysninger: 

Du kan få yderligere information om Kolding Sygehus på www.sygehuslillebælt.dk og stillingen ved at kontakte afdelingsterapeut Rikke Qvist Rossen på tlf.7636 2795 eller på mail Fysio.og.Ergoterapi.Kolding@rsyd.dk. 

 

Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.  

Ansøgningsfristen er torsdag d. 31. oktober.

Der vil være ansættelsessamtaler tirsdag d. 19.november.

 

Er vi din kommende arbejdsplads? Så overvejer du måske også at flytte til dit nye job. Læs her hvad Sygehus Lillebælt og Trekantområdets kommuner kan tilbyde dig og din familie.

ORS/Small/a422591c_logo.pngFysio- og Ergoterapi, Kolding SygehusKolding2019-09-27T13:02:19.0072019-10-31T00:00:00
330088856Vikar for fysioterapeut - begivenhedsbestemt ansættelseBasic Vejen Frem er en indsats for borgere over 18 år, der er forankret i afdelingen Livsstil på Vejen Kommunes sundhedscenter i Brørup, hvor vi nu søger en vikar i begivenhedsbestemt ansættelse for fysioterapeut, der skal på barsel. For at løfte opgaven som fysioterapeut, skal du have lyst og erfaring med at arbejde med borgere, der er udfordrede på livsstilen og dette både individuelt og i grupper på tværs af afdelingens øvrige sundhedstilbud. SMART-træning bruges i indsatsen, hvorfor ansøgere, der er uddannet i denne træningsform, vil blive foretrukket. Som fysioterapeut skal du være parat til at arbejde i et tværfagligt team, ud fra en anerkendende tilgang til borgerne og ud fra en grundholdning om, at mennesker er kompetente i eget liv. Dette betyder, at det enkelte menneske bedst ved, hvad der giver mening og hvad der er vigtigt for ham eller hende. Det er også vigtigt, at du er parat til at byde ind med idéer til, hvordan borgerne kan tilbydes mere end bare praktisk viden, men inspirere til konkrete handlinger, når de står overfor at skulle lave en livsstilsændring. I indsatsen er der fokus på at tilrettelægge forløb, der er fleksible og tilgodeser de udfordringer, der er for den enkelte borger. Der vil være arbejdsopgaver som holdtræning og undervisning samt test og programlægning. I Vejen Kommune er mange borgere udfordrede på sundheden og der er brug for stor grad af deltagerinvolvering samt fokus på fastholdelse og egen vejlederrolle for at komme i mål. I Livsstil er der fokus på hvordan borgeren fortsætter med de nye vaner efter endt forløb på sundhedscenteret dette ønsker vi, at du forholder dig konkret til i din ansøgning. For at kunne trives i jobbet skal du kunne håndtere forskellige typer af borgere, herunder psykisk sårbare. Du skal kunne tilbyde livstilsrelateret træning og være rummelig, omstillingsparat, udadvendt og generelt have en positiv indstilling til borgere og opgaveløsningen i det hele taget. Stillingen er på 30 timer pr. uge med tiltrædelse pr. 1. december 2019 og frem til ca. 1. juli 2020 med mulighed for forlængelse. Der vil forekomme aftenarbejde i begrænset omfang. Sundhedsafdelingen er for nuværende en del af afdelingen Sundhed og Familie, der har forebyggelse og mestring som vores kerneopgave. Vejen Kommunes sundhedsafdeling er beliggende på Brørup Sundhedscenter, Fredensvej 3b, 6650 Brørup. Visionen for afdelingen er at arbejde forebyggende med tidlige indsatser og høj grad af borgerinddragelse i indsatserne. Fra 1. oktober i år sker der en organisationsændring i kommunen som helhed, men de beskrevne vilkår vil være de samme. Ønskes yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte leder af Livsstil Lene Schramm Petersen på mail lsp@vejen.dk eller tlf. 24757819. Løn i henhold til gældende overenskomst. Ansøgningsfrist er fredag den 18. oktober kl. 8.00 og samtaler forventes afholdt den 22. oktober. Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe for uønsket post. Overvejer du at flytte til Vejen? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på https: boivejen.inst.vejen.dk

Vejen Frem er en indsats for borgere over 18 år, der er forankret i afdelingen Livsstil på Vejen Kommunes sundhedscenter i Brørup, hvor vi nu søger en vikar i begivenhedsbestemt ansættelse for fysioterapeut, der skal på barsel.

For at løfte opgaven som fysioterapeut, skal du have lyst og erfaring med at arbejde med borgere, der er udfordrede på livsstilen og dette både individuelt og i grupper på tværs af afdelingens øvrige sundhedstilbud. SMART-træning bruges i indsatsen, hvorfor ansøgere, der er uddannet i denne træningsform, vil blive foretrukket.

Som fysioterapeut skal du være parat til at arbejde i et tværfagligt team, ud fra en anerkendende tilgang til borgerne og ud fra en grundholdning om, at mennesker er kompetente i eget liv. Dette betyder, at det enkelte menneske bedst ved, hvad der giver mening og hvad der er vigtigt for ham eller hende. Det er også vigtigt, at du er parat til at byde ind med idéer til, hvordan borgerne kan tilbydes mere end bare praktisk viden, men inspirere til konkrete handlinger, når de står overfor at skulle lave en livsstilsændring.

I indsatsen er der fokus på at tilrettelægge forløb, der er fleksible og tilgodeser de udfordringer, der er for den enkelte borger. Der vil være arbejdsopgaver som holdtræning og undervisning samt test og programlægning. I Vejen Kommune er mange borgere udfordrede på sundheden og der er brug for stor grad af deltagerinvolvering samt fokus på fastholdelse og egen vejlederrolle for at komme i mål.

I Livsstil er der fokus på hvordan borgeren fortsætter med de nye vaner efter endt forløb på sundhedscenteret – dette ønsker vi, at du forholder dig konkret til i din ansøgning.

For at kunne trives i jobbet skal du kunne håndtere forskellige typer af borgere, herunder psykisk sårbare. Du skal kunne tilbyde livstilsrelateret træning og være rummelig, omstillingsparat, udadvendt og generelt have en positiv indstilling til borgere og opgaveløsningen i det hele taget.

Stillingen er på 30 timer pr. uge med tiltrædelse pr. 1. december 2019 og frem til ca. 1. juli 2020 med mulighed for forlængelse. Der vil forekomme aftenarbejde i begrænset omfang.

Sundhedsafdelingen er for nuværende en del af afdelingen Sundhed og Familie, der har forebyggelse og mestring som vores kerneopgave. Vejen Kommunes sundhedsafdeling er beliggende på Brørup Sundhedscenter, Fredensvej 3b, 6650 Brørup. Visionen for afdelingen er at arbejde forebyggende med tidlige indsatser og høj grad af borgerinddragelse i indsatserne. Fra 1. oktober i år sker der en organisationsændring i kommunen som helhed, men de beskrevne vilkår vil være de samme.

Ønskes yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte leder af Livsstil Lene Schramm Petersen på mail lsp@vejen.dk eller tlf. 24757819.

Løn i henhold til gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist er fredag den 18. oktober kl. 8.00 og samtaler forventes afholdt den 22. oktober.

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe for uønsket post.

Overvejer du at flytte til Vejen? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på https://boivejen.inst.vejen.dk/


ORS/Small/67e08cf8_logo.pngSundhed og Familie - SundhedBrørup2019-09-12T12:03:16.8102019-10-17T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Fysioterapeut med særlig interesse for geriatri og rehabilitering

Træning & Forebyggelse

Aabenraa
Træning & Forebyggelse i Aabenraa Kommune søger en fysioterapeut til rehabilitering og genoptræning. Tiltrædelse i stillingen ønskes pr. 15. november 2019 eller snarest derefter. Træning & Forebyggelse er et udførerområde i Aabenraa Kommune med ca. ...
Indrykket:9. oktober 2019
Udløbsdato:23. oktober 2019

Ergo- eller fysioterapeut til HjælpemiddelHuset

HjælpemiddelHuset

Rødekro
Ergo- eller fysioterapeut med interesse for hjælpemiddelområdet Vil du være vores nye kollega? Brænder du for at arbejde med hjælpemiddelformidling og medvirke til, at muliggøre aktivitet og deltagelse for borgere med nedsat funktionsevne - så er de...
Indrykket:1. oktober 2019
Udløbsdato:18. oktober 2019

Dygtig medicinsk fysioterapeut søges

Fysio- og Ergoterapi, Kolding Sygehus

Kolding
Fast stilling på 34 timer til medicinsk gruppe, Kolding Sygehus, til besættelse 1. januar, 2020. Grib chancen bliv en del af vores medicinske gruppe. Har du lyst til at være på en travl arbejdsplads med et rigtig godt arbejdsmiljø i medicinsk gruppe...
Indrykket:27. september 2019
Udløbsdato:31. oktober 2019

Vikar for fysioterapeut - begivenhedsbestemt ansættelse

Sundhed og Familie - Sundhed

Brørup
Vejen Frem er en indsats for borgere over 18 år, der er forankret i afdelingen Livsstil på Vejen Kommunes sundhedscenter i Brørup, hvor vi nu søger en vikar i begivenhedsbestemt ansættelse for fysioterapeut, der skal på barsel. For at løfte opgaven ...
Indrykket:12. september 2019
Udløbsdato:17. oktober 2019