Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ambitiøs konsulent til implementering af forbedringer på den helt store klinge søges til Børne- og Ungdomsforvaltningen

Børne- og Ungeforvaltningen i Københavns Kommune ønsker at fortsætte lettelsen af de administrative opgaver for ledere på skoler og dagtilbud.

Vi tilbyder et job, hvor du får masser af ansvar for at udvikle vores organisation. Vi er 18.000 ansatte på mere end 660 driftsenheder, og vi er i gang med et langt, vigtigt og sejt træk for at arbejde smartere på alle niveauer. Vi har især fokus på, at vores ledere på skolerne og daginstitutionerne bruger tiden på de vigtigste ledelsesopgaver.

Vi tilbyder derfor et job, hvor du kan være driver af forbedringsprojekter, digitaliseringstiltag, automatiseringsløsninger, optimeringsanalyser og ikke mindst implementeringen af de gode ideer. Det er helt afgørende at vælge de rette initiativer, og at de bliver implementeret helt ud – er du glad for dét, så har vi det helt rigtige job.

Vi tilbyder også et job, hvor du kommer i berøring med både ledere i vores driftsenheder, kolleger andre steder i forvaltningen og dygtige folk på tværs af hele Københavns Kommune. Du får med andre ord mulighed for at bevæge dig rundt på hele Danmarks største arbejdsplads og skabe de nødvendige netværk til dygtige specialister og ledere.

Vi tilbyder ikke mindst en sjov, kreativ og engageret arbejdsplads, hvor vi også har en volumen, der gør, at de fleste projekter er store i udgangspunktet. Det betyder, at du også er på et tidspunkt i karrieren, hvor du har nok erfaring til at bide skeer med et stort projektlederansvar.

Vi er mange forskellige fagligheder samlet i Administrativt Ressourcecenter, der er en central del af Børne- og Ungeforvaltningen (BUF). Vi er også åbne for, at du kan komme med vidt forskellige kandidatuddannelser såsom sociologi, statskundskab, økonomi, antropologi, datalogi, erhvervsøkonomi eller lignende. Det afgørende er, at du kan skabe ændret adfærd.

Arbejdet med udvikling af processer sker i tæt samarbejde med kommunens koncernenheder. Det er derfor vigtigt, at du som person forstår at opbygge og vedligeholde et netværk i hele kommunen og samtidig holder fokus på brugernes behov.

Om dig 

  • Stort energiniveau og selvstændighed
  • God til at etablere netværk og facilitere andres samarbejde 
  • Nysgerrighed for ledelsesopgaverne ude i driftsenhederne
  • Erfaring med projektledelse og implementering af løsninger
  • Stor erfaring med dokumentation af processer og brugerrejser
  • Kandidatuddannelse og minimum 4-5 års arbejdserfaring med ovenstående opgaver

Mere information
Stillingen er til besættelse den 1. januar 2021 eller snarest derefter. Løn og arbejdsvilkår forhandles med den relevante faglige organisation på baggrund af gældende overenskomst. Der kan være mulighed for indplacering på chefkonsulentniveau afhængig af din joberfaring.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte konsulent ved Mercuri Urval, Jakob Westh på 6089 6436 eller centerchef Arne Bjerre Hårbo på 3112 1852.

Send os din ansøgning via nedenstående link senest mandag den 19. oktober 2020
 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.