Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ambitiøs medarbejder til internt salg

Drømmer du om en arbejdsplads i det vest-jyske, hvor der er plads til forskellighed og god mulighed for personlig og faglig udvikling? Scan-Plast er en international virksomhed, der udvikler, producerer og markedsfører en lang række forskellige produkter fremstillet helt og delvist i fiberarmerede kompositmaterialer.

I en fuldtidsstilling, i vores Holstebro afdeling, får du muligheden for at udfolde dig inden for salgsområdet, da vi henvender os til mange forskellige brancher og kundegrupper.

Vi søger en salgskonsulent der formår at kombinere teknisk forståelse og kundeservice. Du kommer til at indgå i en selvstændig stilling, hvor du efter oplæring og selvstudie skal servicere og rådgive nye og eksisterende kunder.

Du er skarp når det kommer til teknisk produktforståelse, og du er motiveret for løbende at tilegne dig ny viden. Da vi arbejder inden for mange brancher, er der god mulighed for at påvirke egne opgaver efter interesse/vidensområde.

Primære arbejdsopgaver:

  • Ordremodtagelse og ordrebehandling.
  • Tilbudsberegning og tilbudsgivning.
  • Servicering af kunder telefonisk eller pr. mail samt ved kundemøder og messer.
  • Optimering af markedsføringstiltag på eksisterende og nye markeder.
  • Optimering af produktviden.

Om dig:

Du har gerne flere års erfaring fra lignende stilling med B2B salg, f. eks. som salgsassistent, kundeservicemedarbejder e. lign, men dette er ikke et must. 

Hvis du kan sige ja til flere af de nedenstående, så er det måske dig vi leder efter.

  • Du er uddannet inden for handel eller marketing, eller har anden relevant uddannelse, f. eks. som håndværker.
  • Du er resultatorienteret og selvkørende.
  • Du er proaktiv, initiativrig og målrettet.
  • Du er en skarp kommunikatør på dansk og engelsk, både i skrift og tale.
  • Du har lysten og viljen til at sælge/lære at sælge
  • Du trives i en flad organisation med en uformel omgangstone

Vi tilbyder:

  • En kreativ, spændende og selvstændig stilling i en virksomhed med vokseværk.
  • Fleksible arbejdstider i et uformelt arbejdsmiljø med dygtige og engagerede kollegaer.
  • En alsidig hverdag og med gode muligheder for personlig og faglig udvikling.
  • Varierende arbejdsopgaver og en afvekslende hverdag
  • Løn efter kvalifikationer.

Yderligere informationer Kontakt Lonni Jensen hvis du har spørgsmål til stillingen på tlf. 60 29 13 30

Ansøgning Send din ansøgning samt CV med billede, referencer, anbefalinger og uddannelsesdokumentation senest mandag d. 14. maj 2019 kl. 12.00. Skriv "Ambitiøs medarbejder til internt salg" i emnefeltet og send ansøgningen til job@scan-plast.com. 

Vi afholder løbende ansættelsessamtaler. Vent derfor ikke med at sende din ansøgning. 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330008521Phoenix-d0d1226112019-05-08T00:00:00Ambitiøs medarbejder til internt salg

Drømmer du om en arbejdsplads i det vest-jyske, hvor der er plads til forskellighed og god mulighed for personlig og faglig udvikling? Scan-Plast er en international virksomhed, der udvikler, producerer og markedsfører en lang række forskellige produkter fremstillet helt og delvist i fiberarmerede kompositmaterialer.

I en fuldtidsstilling, i vores Holstebro afdeling, får du muligheden for at udfolde dig inden for salgsområdet, da vi henvender os til mange forskellige brancher og kundegrupper.

Vi søger en salgskonsulent der formår at kombinere teknisk forståelse og kundeservice. Du kommer til at indgå i en selvstændig stilling, hvor du efter oplæring og selvstudie skal servicere og rådgive nye og eksisterende kunder.

Du er skarp når det kommer til teknisk produktforståelse, og du er motiveret for løbende at tilegne dig ny viden. Da vi arbejder inden for mange brancher, er der god mulighed for at påvirke egne opgaver efter interesse/vidensområde.

Primære arbejdsopgaver:

  • Ordremodtagelse og ordrebehandling.
  • Tilbudsberegning og tilbudsgivning.
  • Servicering af kunder telefonisk eller pr. mail samt ved kundemøder og messer.
  • Optimering af markedsføringstiltag på eksisterende og nye markeder.
  • Optimering af produktviden.

Om dig:

Du har gerne flere års erfaring fra lignende stilling med B2B salg, f. eks. som salgsassistent, kundeservicemedarbejder e. lign, men dette er ikke et must. 

Hvis du kan sige ja til flere af de nedenstående, så er det måske dig vi leder efter.

  • Du er uddannet inden for handel eller marketing, eller har anden relevant uddannelse, f. eks. som håndværker.
  • Du er resultatorienteret og selvkørende.
  • Du er proaktiv, initiativrig og målrettet.
  • Du er en skarp kommunikatør på dansk og engelsk, både i skrift og tale.
  • Du har lysten og viljen til at sælge/lære at sælge
  • Du trives i en flad organisation med en uformel omgangstone

Vi tilbyder:

  • En kreativ, spændende og selvstændig stilling i en virksomhed med vokseværk.
  • Fleksible arbejdstider i et uformelt arbejdsmiljø med dygtige og engagerede kollegaer.
  • En alsidig hverdag og med gode muligheder for personlig og faglig udvikling.
  • Varierende arbejdsopgaver og en afvekslende hverdag
  • Løn efter kvalifikationer.

Yderligere informationer Kontakt Lonni Jensen hvis du har spørgsmål til stillingen på tlf. 60 29 13 30

Ansøgning Send din ansøgning samt CV med billede, referencer, anbefalinger og uddannelsesdokumentation senest mandag d. 14. maj 2019 kl. 12.00. Skriv "Ambitiøs medarbejder til internt salg" i emnefeltet og send ansøgningen til job@scan-plast.com. 

Vi afholder løbende ansættelsessamtaler. Vent derfor ikke med at sende din ansøgning. 

2019-06-12T00:53:02.597 Drømmer du om en arbejdsplads i det vest-jyske, hvor der er plads til forskellighed og god mulighed for personlig og faglig udvikling? Scan-Plast er en international virksomhed, der udvikler, producerer og markedsfører en lang række forskellige produkter fremstillet helt og delvist i fiberarmerede kompositmaterialer. I en fuldtidsstilling, i vores Holstebro afdeling, får du muligheden for at udfolde dig inden for salgsområdet, da vi henvender os til mange forskellige brancher og kundegrupper. Vi søger en salgskonsulent der formår at kombinere teknisk forståelse og kundeservice. Du kommer til at indgå i en selvstændig stilling, hvor du efter oplæring og selvstudie skal servicere og rådgive nye og eksisterende kunder. Du er skarp når det kommer til teknisk produktforståelse, og du er motiveret for løbende at tilegne dig ny viden. Da vi arbejder inden for mange brancher, er der god mulighed for at påvirke egne opgaver efter interesse vidensområde. Primære arbejdsopgaver: Ordremodtagelse og ordrebehandling. Tilbudsberegning og tilbudsgivning. Servicering af kunder telefonisk eller pr. mail samt ved kundemøder og messer. Optimering af markedsføringstiltag på eksisterende og nye markeder. Optimering af produktviden. Om dig: Du har gerne flere års erfaring fra lignende stilling med B2B salg, f. eks. som salgsassistent, kundeservicemedarbejder e. lign, men dette er ikke et must. Hvis du kan sige ja til flere af de nedenstående, så er det måske dig vi leder efter. Du er uddannet inden for handel eller marketing, eller har anden relevant uddannelse, f. eks. som håndværker. Du er resultatorienteret og selvkørende. Du er proaktiv, initiativrig og målrettet. Du er en skarp kommunikatør på dansk og engelsk, både i skrift og tale. Du har lysten og viljen til at sælge lære at sælge Du trives i en flad organisation med en uformel omgangstone Vi tilbyder: En kreativ, spændende og selvstændig stilling i en virksomhed med vokseværk. Fleksible arbejdstider i et uformelt arbejdsmiljø med dygtige og engagerede kollegaer. En alsidig hverdag og med gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Varierende arbejdsopgaver og en afvekslende hverdag Løn efter kvalifikationer. Yderligere informationer Kontakt Lonni Jensen hvis du har spørgsmål til stillingen på tlf. 60 29 13 30 Ansøgning Send din ansøgning samt CV med billede, referencer, anbefalinger og uddannelsesdokumentation senest mandag d. 14. maj 2019 kl. 12.00. Skriv Ambitiøs medarbejder til internt salg i emnefeltet og send ansøgningen til job@scan-plast.com. Vi afholder løbende ansættelsessamtaler. Vent derfor ikke med at sende din ansøgning.11jobnetd0d12261100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-11T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandVestjyllandStruerEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHerningEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHolstebro3509811Scan-Plast11Elkjærvej 1007500HolstebroDKDanmark0job@scan-plast.comDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent746815JobNet4976232497623210016-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d0d12261https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d0d12261https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d0d12261&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d0d12261&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonAmbitiøs medarbejder til internt salg1Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361492891Lonni Denise Jensenjob@scan-plast.comDKDanmarkDKDanmark330077260Salgsansvarlig til PROLED og UNI-BRIGHTRobot - Er din passion lys, har du kontakten til de rette beslutningstagere og ønsker du at arbejde med markedets bedste LED kvalitetsprodukter. Så har vi jobbet til dig. Light Partner introducerer et nyt forretningsområde med salg af LED belysning fra PROLED og UNI-BRIGHT, som er high-end og high-perfomance LED produkter. Med speciel fokus på arkitekter, indretningsdesignere, lysdesignere og landskabsarkitekter bearbejder du beslutningstagerne og her skaber du brand awareness, udvikler kendskabet og sikrer succesfuldt salg af produkterne på det danske marked. Du har drivet og en stor fortrolighed med salgsprocessen i branchen og du brænder for at skabe branchens bedste løsninger i samarbejde med engagerede kolleger. Du har og kan etablere gode og langvarige relationer til de rette beslutningstagere indenfor projekter med LED belysning. Du sætter en ære i at rådgive med stor troværdighed og engagement og du forstår vigtigheden af at etablere og opretholde et gensidigt nært og tillidsfuldt samarbejde. Gennem din tætte kontakt og produkternes høje kvalitet bliver du kundens værdiskabende samarbejdspartner. Dine primære opgaver er: Ansvar for salg af PROLED og UNI-BRIGHT på det danske marked Præsentation af produktprogram til eksisterende kunder og beslutningstagere Opsøgende salg og fingeren på pulsen i forhold til interessante projekter Generel teknisk support på projekter i samarbejde med kolleger Markeds- og konkurrentsanalyser Rapportering og opdatering af CRM Løbende opfølgning hos kunderne med henblik på høj kundetilfredshed Du refererer til direktøren og vil derudover have en meget tæt dialog med PROLED GROUPs hovedkontor i Tyskland. Da du får ansvaret for hele Danmark, må der påregnes rejseaktivitet i forhold til dette. Du har minimum 5 års erfaring med BtB salg til de ovennævnte beslutningstagere og gerne med erfaring fra belysningsbranchen, alternativt med øvrige high-end kvalitetsprodukter med samme målgruppe. Som person er du karismatisk, imødekommende og du har gode kommunikationsevner. Du formår at strukturere og prioritere dine opgaver og trives i en selvstændig og udadvendt rolle med en bred kontaktflade. IT er for dig et naturligt arbejdsredskab, og du er vant til at arbejde med CRM i din dagligdag. Derudover kommunikerer du ubesværet på engelsk, såvel skriftlig som mundtligt. Virksomheden tilbyder en arbejdsplads med højt til loftet, og hvor de drager omsorg for hinanden. Vigtigst af alt, så skal du ligesom dine kolleger brænde for at gøre tingene ordentligt, og din energi og dit talent for god rådgivning og kundeservice er afgørende i jobbet. Løn forhandles efter kvalifikationer og der er rig mulighed for udvikling gennem ansættelsestiden. Light Partner leverer produkter og service til aktører i underholdningsbranchen. Virksomheden har leveret professionelle belysningsprodukter og tilbehør til teater, TV og eventbranchen i mere end 25 år. Light Partner bestræber sig på at levere kundeservice i verdensklasse, de hjælper deres kunder med at skabe succesfulde shows. Se mere: www.lightpartner.dk Send din ansøgning og CV til pro co via knappen Søg stillingen . Vi har ingen ansøgningsfrist og ansøgningerne behandles løbende- Er din passion lys, har du kontakten til de rette beslutningstagere og ønsker du at arbejde med markedets bedste LED kvalitetsprodukter. Så har vi jobbet til dig.

Light Partner introducerer et nyt forretningsområde med salg af LED belysning fra PROLED og UNI-BRIGHT, som er high-end og high-perfomance LED produkter. Med speciel fokus på arkitekter, indretningsdesignere, lysdesignere og landskabsarkitekter bearbejder du beslutningstagerne og her skaber du brand awareness, udvikler kendskabet og sikrer succesfuldt salg af produkterne på det danske marked.

Du har drivet og en stor fortrolighed med salgsprocessen i branchen og du brænder for at skabe branchens bedste løsninger i samarbejde med engagerede kolleger. Du har og kan etablere gode og langvarige relationer til de rette beslutningstagere indenfor projekter med LED belysning. Du sætter en ære i at rådgive med stor troværdighed og engagement og du forstår vigtigheden af at etablere og opretholde et gensidigt nært og tillidsfuldt samarbejde. Gennem din tætte kontakt og produkternes høje kvalitet bliver du kundens værdiskabende samarbejdspartner.

Dine primære opgaver er:

  • Ansvar for salg af PROLED og UNI-BRIGHT på det danske marked
  • Præsentation af produktprogram til eksisterende kunder og beslutningstagere
  • Opsøgende salg og fingeren på pulsen i forhold til interessante projekter
  • Generel teknisk support på projekter i samarbejde med kolleger
  • Markeds- og konkurrentsanalyser
  • Rapportering og opdatering af CRM
  • Løbende opfølgning hos kunderne med henblik på høj kundetilfredshed

Du refererer til direktøren og vil derudover have en meget tæt dialog med PROLED GROUPs hovedkontor i Tyskland. Da du får ansvaret for hele Danmark, må der påregnes rejseaktivitet i forhold til dette.

Du har minimum 5 års erfaring med BtB salg til de ovennævnte beslutningstagere og gerne med erfaring fra belysningsbranchen, alternativt med øvrige high-end kvalitetsprodukter med samme målgruppe. Som person er du karismatisk, imødekommende og du har gode kommunikationsevner. Du formår at strukturere og prioritere dine opgaver og trives i en selvstændig og udadvendt rolle med en bred kontaktflade. IT er for dig et naturligt arbejdsredskab, og du er vant til at arbejde med CRM i din dagligdag. Derudover kommunikerer du ubesværet på engelsk, såvel skriftlig som mundtligt.

Virksomheden tilbyder en arbejdsplads med højt til loftet, og hvor de drager omsorg for hinanden. Vigtigst af alt, så skal du ligesom dine kolleger brænde for at gøre tingene ordentligt, og din energi og dit talent for god rådgivning og kundeservice er afgørende i jobbet. Løn forhandles efter kvalifikationer og der er rig mulighed for udvikling gennem ansættelsestiden.

Light Partner leverer produkter og service til aktører i underholdningsbranchen. Virksomheden har leveret professionelle belysningsprodukter og tilbehør til teater, TV og eventbranchen i mere end 25 år. Light Partner bestræber sig på at levere kundeservice i verdensklasse, de hjælper deres kunder med at skabe succesfulde shows. Se mere: www.lightpartner.dk

Send din ansøgning og CV til pro&co via knappen "Søg stillingen".

Vi har ingen ansøgningsfrist og ansøgningerne behandles løbende

PRO&CO A/SHerning2019-08-22T00:00:002019-10-17T00:00:00
330102902Salgsansvarlig til modebranchenRobot Har du erfaring med salg til modebranchens kæder og key accounts i Danmark og Skandinavien? Er gedigent købmandskab og et højt drive en naturlig del af dit DNA? Så får du her muligheden for at blive en del af teamet hos Tex-Time, der er kendt for at levere de nyeste trends til sport og fashion branchen. Tex-Time er allerede veletableret på det danske marked og ønsker nu at skabe samme stærke fundament på særligt det svenske og finske marked. Derfor søger vi dig, der med stor brancheerfaring skaber både resultater og gode og langvarige relationer til skandinaviske kæder og key accounts i sport og fashion branchen. Du er kundens værdiskabende og foretrukne samarbejdspartner, i et samarbejde der er præget af troværdighed, formidabelt købmandsskab og engagement. Kunderne oplever fleksibilitet og et højt serviceniveau, og derudover har du et skarpt øje for, hvor moden bevæger sig hen, og kan omsætte dette til dine kunders individuelle ønsker og stil. Dine primære opgaver vil være: Salg og kontakt til kunder i Danmark og Skandinavien Opsøgende salg til nye kunder Servicere kunder både før og efter selve salget Bidrage med input til udvikling af kollektion og kundestrategi Deltagelse i kollektionsmøder Deltagelse på messer Du vil få en meget selvstændig rolle, og det er derfor vigtigt, at du trives med og mestrer selv at strukturere din hverdag. Det er en fordel, hvis du er bosat i Midtjylland, så du aktivt kan deltage i hverdagen på kontoret. Da du får ansvaret for kunderne i Skandinavien, må der påregnes 30-40 rejsedage om året. Du har en solid baggrund med salg til skandinaviske kæder og key accounts i modebranchen. Som person er du imødekommende og resultatorienteret, har gode kommunikationsevner og personlig gennemslagskraft. Din solide forståelse for branchens puls og erfaring med udvikling og etablering af kunderelationer, vil gøre dig til en succes i jobbet. Vigtigst af alt, så skal du brænde for at sælge, og din energi og vedholdenhed er afgørende i jobbet. Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale og har gode IT færdigheder. Virksomheden tilbyder en attraktiv og selvstændig rolle i en virksomhed, der er agil og tør gå nye veje i branchen. Omgangstonen er uformel og arbejdsmiljøet dynamisk . Du får mulighed for medindflydelse og der er gode udviklingsmuligheder. Løn efter kvalifikationer. Tex-Time er et handelsfirma, som har distributionen af spændende brands på det skandinaviske marked bl.a. Geographical Norway, Duke, Place du Jour med flere. Virksomheden er stiftet i 2010 og har på kort tid formået at etablere sig på det skandinaviske marked ved at fokusere på hårdt arbejde og godt købmandskab. Der sælges både fra express og på kollektion til herre-, dame- og børnesegmentet. Se mere: www.tex-time.dkHar du erfaring med salg til modebranchens kæder og key accounts i Danmark og Skandinavien? Er gedigent købmandskab og et højt drive en naturlig del af dit DNA? Så får du her muligheden for at blive en del af teamet hos Tex-Time, der er kendt for at levere de nyeste trends til sport og fashion branchen.

Tex-Time er allerede veletableret på det danske marked og ønsker nu at skabe samme stærke fundament på særligt det svenske og finske marked. Derfor søger vi dig, der med stor brancheerfaring skaber både resultater og gode og langvarige relationer til skandinaviske kæder og key accounts i sport og fashion branchen. Du er kundens værdiskabende og foretrukne samarbejdspartner, i et samarbejde der er præget af troværdighed, formidabelt købmandsskab og engagement. Kunderne oplever fleksibilitet og et højt serviceniveau, og derudover har du et skarpt øje for, hvor moden bevæger sig hen, og kan omsætte dette til dine kunders individuelle ønsker og stil.

Dine primære opgaver vil være:

  • Salg og kontakt til kunder i Danmark og Skandinavien
  • Opsøgende salg til nye kunder
  • Servicere kunder både før og efter selve salget
  • Bidrage med input til udvikling af kollektion og kundestrategi
  • Deltagelse i kollektionsmøder
  • Deltagelse på messer

Du vil få en meget selvstændig rolle, og det er derfor vigtigt, at du trives med og mestrer selv at strukturere din hverdag. Det er en fordel, hvis du er bosat i Midtjylland, så du aktivt kan deltage i hverdagen på kontoret. Da du får ansvaret for kunderne i Skandinavien, må der påregnes 30-40 rejsedage om året.

Du har en solid baggrund med salg til skandinaviske kæder og key accounts i modebranchen. Som person er du imødekommende og resultatorienteret, har gode kommunikationsevner og personlig gennemslagskraft. Din solide forståelse for branchens puls og erfaring med udvikling og etablering af kunderelationer, vil gøre dig til en succes i jobbet. Vigtigst af alt, så skal du brænde for at sælge, og din energi og vedholdenhed er afgørende i jobbet. Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale og har gode IT færdigheder.

Virksomheden tilbyder en attraktiv og selvstændig rolle i en virksomhed, der er agil og tør gå nye veje i branchen. Omgangstonen er uformel og arbejdsmiljøet dynamisk . Du får mulighed for medindflydelse og der er gode udviklingsmuligheder. Løn efter kvalifikationer.

Tex-Time er et handelsfirma, som har distributionen af spændende brands på det skandinaviske marked bl.a. Geographical Norway, Duke, Place du Jour med flere. Virksomheden er stiftet i 2010 og har på kort tid formået at etablere sig på det skandinaviske marked ved at fokusere på hårdt arbejde og godt købmandskab. Der sælges både fra express og på kollektion til herre-, dame- og børnesegmentet. Se mere: www.tex-time.dk

PRO&CO A/SHerning2019-10-08T00:00:002019-12-03T00:00:00
330106264Bojsen Biler søger trainee/sælger/salgschef til erhvervsbilerRobot Vi søger 1-2 sælgere til vores erhvervsafdeling med snarest mulig tiltrædelse. Afhængig af hvilke profiler og hvilke erfaringer ansøgerne har, vurderer vi, om vores nye erhvervssælger egner sig bedst som salgstrainee, erhvervssalgskonsulent eller sågar får ansvaret for vores erhvervsafdeling. Dermed er erfaring med salg af biler ikke nødvendigvis det vigtigste. I stedet er det for os vigtigt, at vedkommende har et højt drive og brænder for selv at være proaktiv og opsøgende i at finde de mange erhvervskunder. Du må gerne have en ambition om, at være, eller blive, områdets bedste erhvervssælger. Stillingen bliver med udgangspunkt i vores nye bilhus i Holstebro, hvor vi har autoriseret salg og service af bilmærkerne Peugeot, Citroën og DS Automobiles. I et tæt samarbejde med salgsafdelingerne, samt vores erhvervssælger i Hobro Viborg, bliver opgaven, at varetage salget af erhvervsbiler, i vores distrikter Holstebro, Skive og Lemvig. Et godt lokalt kendskab vil derfor være en fordel. Dine arbejdsopgaver: Salg af nye varebiler fra Peugeot og Citroën, hvor vi sammen vil nå de mål, der er sat for vores bilmærker. Kunderådgivning indenfor indretning opbygning, forsikring, finansiering og serviceaftaler. Vedholde vores høje kundetilfredshed Være en god købmand. Proaktiv salg, hvor du får nogle af branchens bedste IT-redskaber til din rådighed. Som nævnt, er det ikke et krav med erfaring fra bilbranchen. Du er måske i dag i en helt anden branche eller uddannelse, men har lyst til et spændende job i bilbranchen, hvor du selv kan præge din hverdag. Via vores importør, har vi mulighed for, at deltage i et spændende talentforløb Peugeot Citroën-Academy . Her uddannes branchens kommende top-erhvervssælgere, hvor der altid er jobsikkerhed og gode indtægtsmuligheder. Har du allerede erfaring fra bilbranchen, er du helt sikkert vidende om, hvad der skal til, for at være en dygtig salgskonsulent eller salgschef. Har du spørgsmål omkring stillingen, er du velkommen til at kontakte vores filialchef i Holstebro Allan Hagelskjær på telefon 25 96 78 36 eller på mail allan@bojsenbiler.dk Ansøgning Synes du stillingen lyder interessant, så send os din ansøgning til personale@bojsenbiler.dk, hvori du beskriver dig selv, vedlægger dit cv og et vellignende foto, samt lidt om, hvorfor du kunne tænke dig at arbejde hos os. Vi ansætter snarest muligt, så send meget gerne din ansøgning allerede i dag. Vi glæder os til at høre fra dig snarest. Om Bojsen Biler A S Bojsen Biler A S er autoriseret forhandler og serviceværksted for bilmærkerne Peugeot, Citroën og DS Automobiles. Vi har fem afdelinger, som ligger i byerne Holstebro, Viborg, Skive, Lemvig og Hobro. I alt er vi cirka 80 medarbejdere. Vi går en spændende fremtid i møde, med flere nye modeller på vej, blandt andet både el og hybridbiler. Vi vægter personale og kundepleje højt, og er eksempelvis to gange indenfor de seneste år, kåret som Årets Forhandler målt på kundetilfredshed.

Vi søger 1-2 sælgere til vores erhvervsafdeling med snarest mulig tiltrædelse.

Afhængig af hvilke profiler og hvilke erfaringer ansøgerne har, vurderer vi, om vores nye erhvervssælger egner sig bedst som salgstrainee, erhvervssalgskonsulent eller sågar får ansvaret for vores erhvervsafdeling.

Dermed er erfaring med salg af biler ikke nødvendigvis det vigtigste. I stedet er det for os vigtigt, at vedkommende har et højt drive og brænder for selv at være proaktiv og opsøgende i at finde de mange erhvervskunder. Du må gerne have en ambition om, at være, eller blive, områdets bedste erhvervssælger.

Stillingen bliver med udgangspunkt i vores nye bilhus i Holstebro, hvor vi har autoriseret salg og service af bilmærkerne Peugeot, Citroën og DS Automobiles. I et tæt samarbejde med salgsafdelingerne, samt vores erhvervssælger i Hobro/Viborg, bliver opgaven, at varetage salget af erhvervsbiler, i vores distrikter Holstebro, Skive og Lemvig. Et godt lokalt kendskab vil derfor være en fordel.

Dine arbejdsopgaver:

  • Salg af nye varebiler fra Peugeot og Citroën, hvor vi sammen vil nå de mål, der er sat for vores bilmærker.
  • Kunderådgivning indenfor indretning / opbygning, forsikring, finansiering og serviceaftaler.
  • Vedholde vores høje kundetilfredshed
  • Være en god købmand.
  • Proaktiv salg, hvor du får nogle af branchens bedste IT-redskaber til din rådighed.

Som nævnt, er det ikke et krav med erfaring fra bilbranchen. Du er måske i dag i en helt anden branche eller uddannelse, men har lyst til et spændende job i bilbranchen, hvor du selv kan præge din hverdag. Via vores importør, har vi mulighed for, at deltage i et spændende talentforløb "Peugeot / Citroën-Academy". Her uddannes branchens kommende top-erhvervssælgere, hvor der altid er jobsikkerhed og gode indtægtsmuligheder.

Har du allerede erfaring fra bilbranchen, er du helt sikkert vidende om, hvad der skal til, for at være en dygtig salgskonsulent eller salgschef.

Har du spørgsmål omkring stillingen, er du velkommen til at kontakte vores filialchef i Holstebro; Allan Hagelskjær på telefon 25 96 78 36 eller på mail allan@bojsenbiler.dk

Ansøgning
Synes du stillingen lyder interessant, så send os din ansøgning til personale@bojsenbiler.dk, hvori du beskriver dig selv, vedlægger dit cv og et vellignende foto, samt lidt om, hvorfor du kunne tænke dig at arbejde hos os. Vi ansætter snarest muligt, så send meget gerne din ansøgning allerede i dag.

Vi glæder os til at høre fra dig snarest.

Om Bojsen Biler A/S
Bojsen Biler A/S er autoriseret forhandler og serviceværksted for bilmærkerne Peugeot, Citroën og DS Automobiles. Vi har fem afdelinger, som ligger i byerne Holstebro, Viborg, Skive, Lemvig og Hobro. I alt er vi cirka 80 medarbejdere. Vi går en spændende fremtid i møde, med flere nye modeller på vej, blandt andet både el– og hybridbiler. Vi vægter personale– og kundepleje højt, og er eksempelvis to gange indenfor de seneste år, kåret som Årets Forhandler målt på kundetilfredshed.

BOJSEN BILER A/SHolstebro2019-10-14T00:00:002019-12-05T00:00:00
330101261Salgskonsulent til dynamisk handelsvirksomhed, JyllandBasic Brænder du for salg og tætte kunderelationer? Er du troværdig, og har du fokus på kvalitet og service? Har du lyst til at blive en del af en spændende hverdag i en dynamisk og velkonsolideret virksomhed? Så er det DIG, vi søger til et selvstændigt job hos S. Sørensen - Thisted, hvor du får hele Danmark som din legeplads , dog primært Jylland og Fyn. Du planlægger selv din hverdag, og du vil typisk køre ud til kunderne fra din bopæl, som ideelt set er placeret i det midt- østjyske, alternativt trekantsområdet. S. Sørensen Thisted har base i Thisted. Efter en god introduktion forventes det, at du er på kontoret 3-4 gange om måneden. Dit arbejde vil foregå i samarbejde med den øvrige organisation. Jobbet Du kan bl.a. se frem til at arbejde med følgende: Mersalgsaktiviteter til eksisterende kunder samt løbende kundepleje At bidrage til at styrke S. Sørensen Thisteds position på markedet gennem opstart af nye kunder Udarbejdelse af og opfølgning på tilbud Løbende deltagelse i udvikling af virksomheden i tæt samarbejde med ledergruppen S. Sørensen Thisteds produktsortiment er meget bredt og består af kemikalier til primært fødevareindustrien, men også andre industrivirksomheder og anlægsvirksomheder. Produkterne leveres sikkert og fleksibelt med egne lastbiler og chauffører. Faglige kvalifikationer Vi forventer, at du har erfaring med salg, og at du kan håndtere et bredt produktsortiment, hvor det dog ikke er nødvendigt, at du kender produkterne i dybden. Måske har du arbejdet med lignende produkter, og ideelt set har du et godt kendskab til og netværk i kundesegmentet. Du forstår at arbejde målrettet med samt videreudvikle din eksisterende kundeportefølje på en struktureret og organiseret måde, men du har også flair for at generere nysalg. Du behersker det gode købmandsskab til fingerspidserne, og det er en klar fordel, hvis du har erfaring som kørende sælger. Du har flair for IT, og du kan begå dig på engelsk og tysk. Personlige kompetencer Du er firmaets mand , og du brænder for salg og den gode kundeservice igennem en troværdig og empatisk tilgang til kunderne. Det er vigtigt, at du er god til at lytte og afdække kundernes behov. Du har positiv gennemslagskraft, og du tør udfordre dine kunder. Du er selvkørende, præstationsorienteret, engageret og vedholdende. Du formår at skabe og bevare overblik. Du trives i en uformel organisation med en uhøjtidelig atmosfære. Vi tilbyder En dynamisk arbejdsplads, hvor salg og service er hovedelementerne i hverdagen. En stilling, der giver muligheder for faglig som personlig udvikling i en vækstvirksomhed, hvor du bliver en vigtig del af den fremtidige udvikling. S. Sørensen Thisted er en dansk familieejet virksomhed med en særlig ånd og stolte traditioner igennem 77 år. Læs mere på: s-sorensen.dk Ansøgning og kontakt JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen for S. Sørensen, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Anika Gormsen på tlf. 45 3085 1295.Brænder du for salg og tætte kunderelationer? Er du troværdig, og har du fokus på kvalitet og service? Har du lyst til at blive en del af en spændende hverdag i en dynamisk og velkonsolideret virksomhed?

Så er det DIG, vi søger til et selvstændigt job hos S. Sørensen - Thisted, hvor du får hele Danmark som din ”legeplads”, dog primært Jylland og Fyn. 

Du planlægger selv din hverdag, og du vil typisk køre ud til kunderne fra din bopæl, som ideelt set er placeret i det midt-/østjyske, alternativt trekantsområdet.

S. Sørensen Thisted har base i Thisted. Efter en god introduktion forventes det, at du er på kontoret 3-4 gange om måneden. Dit arbejde vil foregå i samarbejde med den øvrige organisation. 

Jobbet
Du kan bl.a. se frem til at arbejde med følgende:

  • Mersalgsaktiviteter til eksisterende kunder samt løbende kundepleje
  • At bidrage til at styrke S. Sørensen Thisteds position på markedet gennem opstart af nye kunder
  • Udarbejdelse af og opfølgning på tilbud
  • Løbende deltagelse i udvikling af virksomheden i tæt samarbejde med ledergruppen

S. Sørensen Thisteds produktsortiment er meget bredt og består af kemikalier til primært fødevareindustrien, men også andre industrivirksomheder og anlægsvirksomheder. Produkterne leveres sikkert og fleksibelt med egne lastbiler og chauffører.

Faglige kvalifikationer
Vi forventer, at du har erfaring med salg, og at du kan håndtere et bredt produktsortiment, hvor det dog ikke er nødvendigt, at du kender produkterne i dybden. Måske har du arbejdet med lignende produkter, og ideelt set har du et godt kendskab til og netværk i kundesegmentet. Du forstår at arbejde målrettet med samt videreudvikle din eksisterende kundeportefølje på en struktureret og organiseret måde, men du har også flair for at generere nysalg. Du behersker det gode købmandsskab til fingerspidserne, og det er en klar fordel, hvis du har erfaring som kørende sælger. Du har flair for IT, og du kan begå dig på engelsk og tysk.

Personlige kompetencer
Du er ”firmaets mand”, og du brænder for salg og den gode kundeservice igennem en troværdig og empatisk tilgang til kunderne. Det er vigtigt, at du er god til at lytte og afdække kundernes behov. Du har positiv gennemslagskraft, og du tør udfordre dine kunder. Du er selvkørende, præstationsorienteret, engageret og vedholdende. Du formår at skabe og bevare overblik. Du trives i en uformel organisation med en uhøjtidelig atmosfære.

Vi tilbyder
En dynamisk arbejdsplads, hvor salg og service er hovedelementerne i hverdagen. En stilling, der giver muligheder for faglig som personlig udvikling i en vækstvirksomhed, hvor du bliver en vigtig del af den fremtidige udvikling. S. Sørensen Thisted er en dansk familieejet virksomhed med en særlig ånd og stolte traditioner igennem 77 år. 

Læs mere på: s-sorensen.dk/

Ansøgning og kontakt
JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen for S. Sørensen, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor.

Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Anika Gormsen på tlf. +45 3085 1295.

ORS/Small/b6063500_logo.pngJKS A/SThisted2019-10-04T18:00:01.1832019-11-01T00:00:00
330101586Kørende salgskonsulent til Sjælland, Lolland & Falster søgesRobot Whesco Trading er en dynamisk og prisvindende virksomhed med kontor og lager i Struer. Vi har i både 2015 2018 vundet titlen som den bedste distributør af dyreartikler i EU. Virksomheden leverer produkter indenfor dyreartikler til de nordiske lande. www.whesco.dk Vi har forrygende tralvt og vi søger derfor en konkurrenceorienteret og handlekraftig salgskonsulent på Sjælland, Lolland Falster. Du arbejder struktureret og formår at håndtere mange opgaver samtidigt uden at miste overblikket og give køb på kvaliteten i dit arbejde. Er du udadvendt og klar til at yde en ekstraordinær service over for vores kunder, så er du måske den nye medarbejder hos os SOM SALGSKONSULENT skal du efter en grundig oplæring, vedligeholde og udvikle salget til eksisterende kunder, samt opsøge nye kunder i distriktet. Stillingen er udfordrende og stiller derfor store krav til dine evner til at skabe gode langvarige kunderelationer, samt din evne til at planlægge og styre din dag. DU ER en dynamisk og professionel købmand med god økonomisk forståelse. Der er flere indgangsvinkler til stillingen, men der er afgørende, at du har erfaring med opsøgende salg, og du ved hvad som kræves for at have succes. Har du erfaring med dyreartikler eller foder generelt er det en fordel men ikke et krav. Bopæl : Centralt i distriktet. SOM PERSON ER DU resultatorienteret, robust og selvmotiverende, og ikke mindst ordenssans. Du kommunikere godt på alle niveauer og har udpræget sans for at få ting til at lykkes såvel som i forhold til kunderne som internt. Du har et godt humør, og du trives med at være den ensomme ulv . Vigtigst er dog, at du tror på dig selv, er sælgende og igangsættende samt besidder den vedholdenhed og gennemslagskraft, der er nødvendig for at nå dine egne og virksomhedens mål. VI TILBYDER et selvstændigt job i en spændende og dynamisk og voksende virksomhed. Du får hermed mulighed for at påvirke din egen struktureret arbejdsdag og præge den fremadrettede salgsindsats. Gage forhandles individuelt og efter kvalifikationer. Gul pladebil og firma mobil telefon, pc stilles til rådighed. DIN ANSØGNING Sendes på info@whesco.dk. mærket salgskonsulent. Eventuelle spørgsmål til stillingen besvares pr. tlf. 48 41 79 00 Winnie eller Henrik Siig. Alle henvendelser behandles fortroligt. Ansættelse efter aftale. Der vil løbende afholdes personlige samtaler.

Whesco Trading er en dynamisk og prisvindende virksomhed med kontor og lager i Struer. Vi har i både 2015 & 2018 vundet titlen som den bedste distributør af dyreartikler i EU.   Virksomheden leverer produkter indenfor dyreartikler til de nordiske lande. www.whesco.dk

 

Vi har forrygende tralvt og vi søger derfor en konkurrenceorienteret og handlekraftig salgskonsulent på Sjælland, Lolland & Falster.

Du arbejder struktureret og formår at håndtere mange opgaver samtidigt – uden at miste overblikket og give køb på kvaliteten i dit arbejde. Er du udadvendt og klar til at yde en ekstraordinær service over for vores kunder, så er du måske den nye medarbejder hos os

SOM SALGSKONSULENT

skal du efter en grundig oplæring, vedligeholde og udvikle salget til eksisterende kunder, samt opsøge nye kunder i distriktet. Stillingen er udfordrende og stiller derfor store krav til dine evner til at skabe gode langvarige kunderelationer, samt din evne til at planlægge og styre din dag.

DU ER

en dynamisk og professionel ”købmand” med god økonomisk forståelse. Der er flere indgangsvinkler til stillingen, men der er afgørende, at du har erfaring med opsøgende salg, og du ved hvad som kræves for at have succes.

Har du erfaring med dyreartikler eller foder generelt er det en fordel men ikke et krav.

Bopæl : Centralt i distriktet. 

SOM PERSON ER DU

resultatorienteret, robust og selvmotiverende, og ikke mindst ordenssans. Du kommunikere godt på alle niveauer og har udpræget sans for at få ting til at lykkes – såvel som i forhold til kunderne som internt. Du har et godt humør, og du trives med at være ”den ensomme ulv”. Vigtigst er dog, at du tror på dig selv, er sælgende og igangsættende samt besidder den vedholdenhed og gennemslagskraft, der er nødvendig for at nå dine egne og virksomhedens mål. 

VI TILBYDER

et selvstændigt job i en spændende og dynamisk og voksende virksomhed. Du får hermed mulighed for at påvirke din egen struktureret arbejdsdag og præge den fremadrettede salgsindsats.

Gage forhandles individuelt og efter kvalifikationer. Gul pladebil og firma mobil telefon, pc  stilles til rådighed.

DIN ANSØGNING

Sendes på info@whesco.dk. mærket salgskonsulent. Eventuelle spørgsmål til stillingen besvares pr.

 tlf. 48 41 79 00  Winnie eller Henrik Siig. Alle henvendelser behandles fortroligt.

Ansættelse efter aftale. Der vil løbende afholdes personlige samtaler.

Whesco Trading I/SStruer2019-10-07T00:00:002019-10-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Salgsansvarlig til PROLED og UNI-BRIGHT

PRO&CO A/S

Herning
- Er din passion lys, har du kontakten til de rette beslutningstagere og ønsker du at arbejde med markedets bedste LED kvalitetsprodukter. Så har vi jobbet til dig. Light Partner introducerer et nyt forretningsområde med salg af LED belysning fra PR...
Indrykket:22. august 2019
Udløbsdato:17. oktober 2019

Salgsansvarlig til modebranchen

PRO&CO A/S

Herning
Har du erfaring med salg til modebranchens kæder og key accounts i Danmark og Skandinavien? Er gedigent købmandskab og et højt drive en naturlig del af dit DNA? Så får du her muligheden for at blive en del af teamet hos Tex-Time, der er kendt for at...
Indrykket:8. oktober 2019
Udløbsdato:3. december 2019

Bojsen Biler søger trainee/sælger/salgschef til erhvervsbiler

BOJSEN BILER A/S

Holstebro
Vi søger 1-2 sælgere til vores erhvervsafdeling med snarest mulig tiltrædelse. Afhængig af hvilke profiler og hvilke erfaringer ansøgerne har, vurderer vi, om vores nye erhvervssælger egner sig bedst som salgstrainee, erhvervssalgskonsulent eller så...
Indrykket:14. oktober 2019
Udløbsdato:5. december 2019

Salgskonsulent til dynamisk handelsvirksomhed, Jylland

JKS A/S

Thisted
Brænder du for salg og tætte kunderelationer? Er du troværdig, og har du fokus på kvalitet og service? Har du lyst til at blive en del af en spændende hverdag i en dynamisk og velkonsolideret virksomhed? Så er det DIG, vi søger til et selvstændigt j...
Indrykket:4. oktober 2019
Udløbsdato:1. november 2019

Kørende salgskonsulent til Sjælland, Lolland & Falster søges

Whesco Trading I/S

Struer
Whesco Trading er en dynamisk og prisvindende virksomhed med kontor og lager i Struer. Vi har i både 2015 2018 vundet titlen som den bedste distributør af dyreartikler i EU. Virksomheden leverer produkter indenfor dyreartikler til de nordiske lande....
Indrykket:7. oktober 2019
Udløbsdato:20. oktober 2019