Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ambitiøs myndighedssagsbehandler til Ungegruppen i Borgercenter Børn og Unge City- Østerbro

Vil du være med til at gøre en forskel for udsatte unge, så læs videre her.

I Borgercenter Børn og Unge City-Østerbro (BBU City-Østerbro) søger vi en engageret og ambitiøs medarbejder, der har mod på myndighedsarbejdet i en udviklingsorienteret enhed. Vi har en ledig stilling i vores Ungegruppe. Ungegruppens arbejdsområde består primært i at udarbejde børnefaglige undersøgelser efter Servicelovens § 50, iværksætte foranstaltninger efter Servicelovens § 52 og følge op på igangværende foranstaltninger. Stillingen er med tiltrædelse den 1. september 2019 eller snarest muligt derefter.

Lidt om os
BBU City-Østerbro er en af i alt fem områdeenheder i Borgercenter Børn og Unge, som er en del af Københavns Kommunes socialforvaltning. I BBU City-Østerbro er vi ca. 90 engagerede medarbejdere med forskellig uddannelsesmæssig baggrund. Vores målgruppe er børn, unge og familier, som har behov for særlig støtte efter kap. 11 i Serviceloven.

BBU City-Østerbro består af flere forskellige grupper som samlet set leverer en rettidig, tæt og kvalificeret indsats. Vi er opdelt i to myndighedsgrupper: Børnegruppen for 0-13 årige og Ungegruppen for 14-23 årige, som består af både specialiserede undersøgelses- og handleplanssagsbehandlere. Derudover har vi en vagtgruppe, skole- og daginstitutionssocialrådgivere og en sikkerhedsplansgruppe. Vi har vores egne familiebehandlere og kontaktpersoner og vi prioriterer at have tæt samarbejde, såvel internt i grupperne som på tværs af grupperne.

Vi har fokus på familiens ressourcer og prioriterer at involvere den unge og familien og familiens netværk. Vi arbejder ud fra principperne i ”tæt på familien” – inspireret af sverigesmodellen. Vi ønsker at få en god forståelse for familiens og den unges vanskeligheder og ressourcer, så vi sammen kan finde ud af hvad den bedste og mulige hjælp er, så familierne og de unge igen, så vidt muligt, bliver i stand til at klare sig selv.

Vi ønsker at være kendt for at arbejdet tæt og insisterende med de unge og deres familier, en høj kvalitet i sagsbehandlingen og et godt og konstruktivt samarbejde med vores og familiernes samarbejdspartnere.

Vi har et godt kollegialt arbejdsklima med fokus på faglig udvikling.

Ungegruppen består af 13 engagerede og erfarne myndighedssagsbehandlere og en faglig koordinator. Sagsbehandlerne arbejder ofte i makkerskaber på tværs af afdelinger og opgaver, da dette er med til at sikre en indsats over for børnene, de unge og familierne som er præget af kontinuitet og høj kvalitet.

Vi lægger vægt på, at du

  • har relevant socialfaglig baggrund (fx socialrådgiver eller socialformidler) og gerne erfaring fra myndighedsarbejdet på børne- og ungeområdet
  • er skriftligt skarp og kan arbejde processtyret og kortfattet
  • god til at tale med de unge, forældrene og vores samarbejdspartnere
  • er interesseret i at tilrettelægge dit arbejde sammen med dine kolleger
  • har gode samarbejdsevner, tænker kreativt og løsningsfokuseret og kan se muligheder ved at træffe faglige beslutninger i fællesskab både med de unge, familierne, kollegaer og ledere.
  • kan strukturere dit arbejde, så du sikrer, at både lovgivningen og Københavns Kommunes mål og retningslinjer overholdes
  • kan arbejde både selvstændigt, systematisk og tværfagligt
  • besidder personlig gennemslagskraft og en god portion humor

Vi kan tilbyde dig

  • en spændende arbejdsplads i udvikling og med meningsfulde opgaver
  • introprogram og oplæring og gode muligheder for faglig udvikling
  • en ambitiøs arbejdsplads med høj faglighed med fokus på mål, metodeudvikling, etik og retssikkerhed
  • en høj grad af indflydelse og ansvar og med stor mulighed for at bringe din faglighed i spil
  • engagerede, kreative og dygtige kollegaer i en ambitiøs og erfaren gruppe, som prioriterer det gode samarbejde i en travl hverdag
  • en nærværende og tydelig ledelsesgruppe, der er opmærksom på den enkeltes trivsel og på at sætte retning, rammer og ambitioner for arbejdet
  • flekstid
  • kantine, højt humør og sociale arrangementer

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer ugentligt fra den 1. september 2019 eller snarest derefter. Ansættelse i henhold til gældende overenskomst og efter reglerne om Ny Løn. Ved ansættelse indhenter vi udvidet straffeattest og børneattest.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Karen Frost på 2911 4509 eller faglig koordinator Lea Lundbech på 2476 9295.

Søg via nedenstående link senest onsdag den 31. juli 2019.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330054168Phoenix-1d5f4f0212019-07-04T13:01:34.270Ambitiøs myndighedssagsbehandler til Ungegruppen i Borgercenter Børn og Unge City- Østerbro

Vil du være med til at gøre en forskel for udsatte unge, så læs videre her.

I Borgercenter Børn og Unge City-Østerbro (BBU City-Østerbro) søger vi en engageret og ambitiøs medarbejder, der har mod på myndighedsarbejdet i en udviklingsorienteret enhed. Vi har en ledig stilling i vores Ungegruppe. Ungegruppens arbejdsområde består primært i at udarbejde børnefaglige undersøgelser efter Servicelovens § 50, iværksætte foranstaltninger efter Servicelovens § 52 og følge op på igangværende foranstaltninger. Stillingen er med tiltrædelse den 1. september 2019 eller snarest muligt derefter.

Lidt om os
BBU City-Østerbro er en af i alt fem områdeenheder i Borgercenter Børn og Unge, som er en del af Københavns Kommunes socialforvaltning. I BBU City-Østerbro er vi ca. 90 engagerede medarbejdere med forskellig uddannelsesmæssig baggrund. Vores målgruppe er børn, unge og familier, som har behov for særlig støtte efter kap. 11 i Serviceloven.

BBU City-Østerbro består af flere forskellige grupper som samlet set leverer en rettidig, tæt og kvalificeret indsats. Vi er opdelt i to myndighedsgrupper: Børnegruppen for 0-13 årige og Ungegruppen for 14-23 årige, som består af både specialiserede undersøgelses- og handleplanssagsbehandlere. Derudover har vi en vagtgruppe, skole- og daginstitutionssocialrådgivere og en sikkerhedsplansgruppe. Vi har vores egne familiebehandlere og kontaktpersoner og vi prioriterer at have tæt samarbejde, såvel internt i grupperne som på tværs af grupperne.

Vi har fokus på familiens ressourcer og prioriterer at involvere den unge og familien og familiens netværk. Vi arbejder ud fra principperne i ”tæt på familien” – inspireret af sverigesmodellen. Vi ønsker at få en god forståelse for familiens og den unges vanskeligheder og ressourcer, så vi sammen kan finde ud af hvad den bedste og mulige hjælp er, så familierne og de unge igen, så vidt muligt, bliver i stand til at klare sig selv.

Vi ønsker at være kendt for at arbejdet tæt og insisterende med de unge og deres familier, en høj kvalitet i sagsbehandlingen og et godt og konstruktivt samarbejde med vores og familiernes samarbejdspartnere.

Vi har et godt kollegialt arbejdsklima med fokus på faglig udvikling.

Ungegruppen består af 13 engagerede og erfarne myndighedssagsbehandlere og en faglig koordinator. Sagsbehandlerne arbejder ofte i makkerskaber på tværs af afdelinger og opgaver, da dette er med til at sikre en indsats over for børnene, de unge og familierne som er præget af kontinuitet og høj kvalitet.

Vi lægger vægt på, at du

  • har relevant socialfaglig baggrund (fx socialrådgiver eller socialformidler) og gerne erfaring fra myndighedsarbejdet på børne- og ungeområdet
  • er skriftligt skarp og kan arbejde processtyret og kortfattet
  • god til at tale med de unge, forældrene og vores samarbejdspartnere
  • er interesseret i at tilrettelægge dit arbejde sammen med dine kolleger
  • har gode samarbejdsevner, tænker kreativt og løsningsfokuseret og kan se muligheder ved at træffe faglige beslutninger i fællesskab både med de unge, familierne, kollegaer og ledere.
  • kan strukturere dit arbejde, så du sikrer, at både lovgivningen og Københavns Kommunes mål og retningslinjer overholdes
  • kan arbejde både selvstændigt, systematisk og tværfagligt
  • besidder personlig gennemslagskraft og en god portion humor

Vi kan tilbyde dig

  • en spændende arbejdsplads i udvikling og med meningsfulde opgaver
  • introprogram og oplæring og gode muligheder for faglig udvikling
  • en ambitiøs arbejdsplads med høj faglighed med fokus på mål, metodeudvikling, etik og retssikkerhed
  • en høj grad af indflydelse og ansvar og med stor mulighed for at bringe din faglighed i spil
  • engagerede, kreative og dygtige kollegaer i en ambitiøs og erfaren gruppe, som prioriterer det gode samarbejde i en travl hverdag
  • en nærværende og tydelig ledelsesgruppe, der er opmærksom på den enkeltes trivsel og på at sætte retning, rammer og ambitioner for arbejdet
  • flekstid
  • kantine, højt humør og sociale arrangementer

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer ugentligt fra den 1. september 2019 eller snarest derefter. Ansættelse i henhold til gældende overenskomst og efter reglerne om Ny Løn. Ved ansættelse indhenter vi udvidet straffeattest og børneattest.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Karen Frost på 2911 4509 eller faglig koordinator Lea Lundbech på 2476 9295.

Søg via nedenstående link senest onsdag den 31. juli 2019.

2019-08-01T00:53:21.653 Vil du være med til at gøre en forskel for udsatte unge, så læs videre her. I Borgercenter Børn og Unge City-Østerbro (BBU City-Østerbro) søger vi en engageret og ambitiøs medarbejder, der har mod på myndighedsarbejdet i en udviklingsorienteret enhed. Vi har en ledig stilling i vores Ungegruppe. Ungegruppens arbejdsområde består primært i at udarbejde børnefaglige undersøgelser efter Servicelovens § 50, iværksætte foranstaltninger efter Servicelovens § 52 og følge op på igangværende foranstaltninger. Stillingen er med tiltrædelse den 1. september 2019 eller snarest muligt derefter. Lidt om os BBU City-Østerbro er en af i alt fem områdeenheder i Borgercenter Børn og Unge, som er en del af Københavns Kommunes socialforvaltning. I BBU City-Østerbro er vi ca. 90 engagerede medarbejdere med forskellig uddannelsesmæssig baggrund. Vores målgruppe er børn, unge og familier, som har behov for særlig støtte efter kap. 11 i Serviceloven. BBU City-Østerbro består af flere forskellige grupper som samlet set leverer en rettidig, tæt og kvalificeret indsats. Vi er opdelt i to myndighedsgrupper: Børnegruppen for 0-13 årige og Ungegruppen for 14-23 årige, som består af både specialiserede undersøgelses- og handleplanssagsbehandlere. Derudover har vi en vagtgruppe, skole- og daginstitutionssocialrådgivere og en sikkerhedsplansgruppe. Vi har vores egne familiebehandlere og kontaktpersoner og vi prioriterer at have tæt samarbejde, såvel internt i grupperne som på tværs af grupperne. Vi har fokus på familiens ressourcer og prioriterer at involvere den unge og familien og familiens netværk. Vi arbejder ud fra principperne i tæt på familien inspireret af sverigesmodellen. Vi ønsker at få en god forståelse for familiens og den unges vanskeligheder og ressourcer, så vi sammen kan finde ud af hvad den bedste og mulige hjælp er, så familierne og de unge igen, så vidt muligt, bliver i stand til at klare sig selv. Vi ønsker at være kendt for at arbejdet tæt og insisterende med de unge og deres familier, en høj kvalitet i sagsbehandlingen og et godt og konstruktivt samarbejde med vores og familiernes samarbejdspartnere. Vi har et godt kollegialt arbejdsklima med fokus på faglig udvikling. Ungegruppen består af 13 engagerede og erfarne myndighedssagsbehandlere og en faglig koordinator. Sagsbehandlerne arbejder ofte i makkerskaber på tværs af afdelinger og opgaver, da dette er med til at sikre en indsats over for børnene, de unge og familierne som er præget af kontinuitet og høj kvalitet. Vi lægger vægt på, at du har relevant socialfaglig baggrund (fx socialrådgiver eller socialformidler) og gerne erfaring fra myndighedsarbejdet på børne- og ungeområdet er skriftligt skarp og kan arbejde processtyret og kortfattet god til at tale med de unge, forældrene og vores samarbejdspartnere er interesseret i at tilrettelægge dit arbejde sammen med dine kolleger har gode samarbejdsevner, tænker kreativt og løsningsfokuseret og kan se muligheder ved at træffe faglige beslutninger i fællesskab både med de unge, familierne, kollegaer og ledere. kan strukturere dit arbejde, så du sikrer, at både lovgivningen og Københavns Kommunes mål og retningslinjer overholdes kan arbejde både selvstændigt, systematisk og tværfagligt besidder personlig gennemslagskraft og en god portion humor Vi kan tilbyde dig en spændende arbejdsplads i udvikling og med meningsfulde opgaver introprogram og oplæring og gode muligheder for faglig udvikling en ambitiøs arbejdsplads med høj faglighed med fokus på mål, metodeudvikling, etik og retssikkerhed en høj grad af indflydelse og ansvar og med stor mulighed for at bringe din faglighed i spil engagerede, kreative og dygtige kollegaer i en ambitiøs og erfaren gruppe, som prioriterer det gode samarbejde i en travl hverdag en nærværende og tydelig ledelsesgruppe, der er opmærksom på den enkeltes trivsel og på at sætte retning, rammer og ambitioner for arbejdet flekstid kantine, højt humør og sociale arrangementer Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er på 37 timer ugentligt fra den 1. september 2019 eller snarest derefter. Ansættelse i henhold til gældende overenskomst og efter reglerne om Ny Løn. Ved ansættelse indhenter vi udvidet straffeattest og børneattest. Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Karen Frost på 2911 4509 eller faglig koordinator Lea Lundbech på 2476 9295. Søg via nedenstående link senest onsdag den 31. juli 2019.10Phoenix1d5f4f02101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-31T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=159437&DepartmentId=20944&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3557534BBU City-Østerbro - MY Ungegruppen11Svendborggade 52100København ØDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent788583KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk15943700004-07-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1d5f4f02https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1d5f4f02https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1d5f4f02&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1d5f4f02&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale343112Sagsbehandler25Offentlig administration362173344mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330071178Myndighedssagsbehandlere til Borgercenter Børn og Unge Valby-Vesterbro-Kgs.EnghaveBasic Borgercenter Børn og unge Valby-Vesterbro- Kgs. Enghave, Socialforvaltningen, Københavns Kommune søger to myndighedssagsbehandlere til børnegruppen. Èn fast medarbejder og én barselsvikar. Stillingerne ønskes besat fra den 1. oktober 2019. Borgercenter Børn og Unge Valby-Vesterbro- Kgs. Enghave har ca. 145 medarbejdere med forskellig socialfaglig og pædagogisk baggrund. Enheden varetager myndighedssagsbehandling i børnefamiliesager og iværksætter foranstaltninger, som er målrettet børn og unges behov i henhold til servicelovens kapitel 11. Vi er organiseret i fem afdelinger: et sekretariat, en undersøgelsesgruppe, en børnehandleplansgruppe, en ungehandleplansgruppe samt en foranstaltningsgruppe (familiehus og ungehus). Om stillingen At være myndighedssagsbehandler er en socialfaglig rolle. Det indebærer, at du er indstillet på og har en uddannelsesmæssig baggrund, der gør dig i stand til, at påtage dig rollen som myndighedssagsbehandler dvs. tage ledelsen i samtalen og anvende din socialfaglige viden inden for jura, psykologi, samfundsfag og metode. Sagsbehandlingen foregår primært på arbejdspladsen, men også i hjemmet i form af hjemmebesøg og tilsynsbesøg i plejefamilier og ved afholdelse af møder, fx netværksmøder på skoler og daginstitutioner. Vores målgruppe er både familier med små børn, familier med skolebørn samt netværksanbragte og plejefamilieanbragte børn. Du tænker som udgangspunkt, at børn og unges problemer ofte vil kunne løses i samarbejde mellem forældre og barnet eller den unge (altså have et systemisk fokus frem for et individuelt). Dokumentation for arbejdet er en naturlighed, og du skal derfor være indstillet på, at der er en del skriftligt arbejde. Du er derfor kyndig i skriftlig dokumentation. Du skal være indstillet på at være en del af en stor afdeling, som igen er opdelt i mindre sparringsgrupper og funktionsgrupper, hvor man kigger hinanden over skulderen og hjælper og støtter hinanden. Der ydes regelmæssig supervision for hele teamet. Vi søger en kollega, der Har en relevant socialfaglig uddannelse Møder borgeren respektfuldt og professionelt Kan udarbejde dokumentation i forhold til arbejdet med de enkelte børn unge og være velformuleret i både skrift og tale Kan samarbejde tæt med familiebehandlere, kontaktpersoner, konsulenter og øvrige professionelle omkring barnet den unge Er omstillingsparat Kan holde hovedet koldt og bevare overblikket i en travl hverdag Kan udarbejde konkrete mål til handleplanen i samarbejde med barnet og familien Kan iværksætte foranstaltninger og følge op på dem efter lovgivningens forskrifter Har en anerkendende og løsningsfokuseret tilgang til arbejdet med børn, unge og deres familier Er god til at samarbejde og til at indgå i en gruppe Er systematisk og følger op på ansvarsområder Har et godt kendskab til IT på brugerniveau Er psykisk robust Er indstillet på at være teamplayer både i forhold til gruppen og til hele enheden Er indstillet på at arbejde i en politisk styret organisation Vi kan tilbyde dig En enestående mulighed for at gøre en forskel for udsatte børn og unge og deres familier Et arbejde med høj grad af indflydelse og ansvar En arbejdsplads i udvikling At indgå i en børnegruppe med høj faglighed Vi vægter medarbejdernes trivsel højt, og vi arbejder aktivt med at skabe gode rammer for medarbejdernes udvikling, såvel fagligt som personligt. Mere information Stillingen er en fuldtidsstilling altså på 37 timer ugentligt. Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst med relevant faglig organisation, herunder regler om Ny Løn. Vil du høre mere, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Stine Andersen på 2151 5835 eller socialfaglig koordinator Mette Suski på 2497 7596. Søg via nedenstående link senest mandag den 26. august 2019

Borgercenter Børn og unge Valby-Vesterbro- Kgs. Enghave, Socialforvaltningen, Københavns Kommune søger to myndighedssagsbehandlere til børnegruppen. Èn fast medarbejder og én barselsvikar.

Stillingerne ønskes besat fra den 1. oktober 2019.

Borgercenter Børn og Unge Valby-Vesterbro- Kgs. Enghave har ca. 145 medarbejdere med forskellig socialfaglig og pædagogisk baggrund. Enheden varetager myndighedssagsbehandling i børnefamiliesager og iværksætter foranstaltninger, som er målrettet børn og unges behov i henhold til servicelovens kapitel 11.

Vi er organiseret i fem afdelinger: et sekretariat, en undersøgelsesgruppe, en børnehandleplansgruppe, en ungehandleplansgruppe samt en foranstaltningsgruppe (familiehus og ungehus).

Om stillingen
At være myndighedssagsbehandler er en socialfaglig rolle. Det indebærer, at du er indstillet på og har en uddannelsesmæssig baggrund, der gør dig i stand til, at påtage dig rollen som myndighedssagsbehandler – dvs. tage ledelsen i samtalen og anvende din socialfaglige viden inden for jura, psykologi, samfundsfag og metode.

Sagsbehandlingen foregår primært på arbejdspladsen, men også i hjemmet i form af hjemmebesøg og tilsynsbesøg i plejefamilier og ved afholdelse af møder, fx netværksmøder på skoler og daginstitutioner.

Vores målgruppe er både familier med små børn, familier med skolebørn samt netværksanbragte og plejefamilieanbragte børn.

Du tænker som udgangspunkt, at børn og unges problemer ofte vil kunne løses i samarbejde mellem forældre og barnet eller den unge (altså have et systemisk fokus frem for et individuelt).

Dokumentation for arbejdet er en naturlighed, og du skal derfor være indstillet på, at der er en del skriftligt arbejde. Du er derfor kyndig i skriftlig dokumentation.

Du skal være indstillet på at være en del af en stor afdeling, som igen er opdelt i mindre sparringsgrupper og funktionsgrupper, hvor man kigger hinanden over skulderen og hjælper og støtter hinanden.

Der ydes regelmæssig supervision for hele teamet.

Vi søger en kollega, der

  • Har en relevant socialfaglig uddannelse
  • Møder borgeren respektfuldt og professionelt
  • Kan udarbejde dokumentation i forhold til arbejdet med de enkelte børn/unge og være velformuleret i både skrift og tale
  • Kan samarbejde tæt med familiebehandlere, kontaktpersoner, konsulenter og øvrige professionelle omkring barnet/den unge
  • Er omstillingsparat
  • Kan holde hovedet koldt og bevare overblikket i en travl hverdag
  • Kan udarbejde konkrete mål til handleplanen i samarbejde med barnet og familien
  • Kan iværksætte foranstaltninger og følge op på dem efter lovgivningens forskrifter
  • Har en anerkendende og løsningsfokuseret tilgang til arbejdet med børn, unge og deres familier
  • Er god til at samarbejde og til at indgå i en gruppe
  • Er systematisk og følger op på ansvarsområder
  • Har et godt kendskab til IT på brugerniveau
  • Er psykisk robust
  • Er indstillet på at være teamplayer både i forhold til gruppen og til hele enheden
  • Er indstillet på at arbejde i en politisk styret organisation

Vi kan tilbyde dig

  • En enestående mulighed for at gøre en forskel for udsatte børn og unge og deres familier
  • Et arbejde med høj grad af indflydelse og ansvar
  • En arbejdsplads i udvikling
  • At indgå i en børnegruppe med høj faglighed

Vi vægter medarbejdernes trivsel højt, og vi arbejder aktivt med at skabe gode rammer for medarbejdernes udvikling, såvel fagligt som personligt.

Mere information
Stillingen er en fuldtidsstilling – altså på 37 timer ugentligt.

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst med relevant faglig organisation, herunder regler om Ny Løn.

Vil du høre mere, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Stine Andersen på 2151 5835 eller socialfaglig koordinator Mette Suski på 2497 7596.

Søg via nedenstående link senest mandag den 26. august 2019

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngBBU Valby-Vesterbro-Kgs.Enghave - Handlegruppe BørnValby2019-08-12T11:00:08.9572019-08-26T00:00:00
330067348Myndighedssagsbehandler til Borgercenter Børn og Unge Nørrebro-BispebjergBasic Brænder du for at gøre en forskel for børn og unge på Indre Nørrebro, og har du lyst til at være med til at udvikle det socialfaglige arbejde på myndighedsområdet? Så er det dig vi søger! Borgercenter Børn og Unge Nørrebro-Bispebjerg er fra den 1. januar 2019 en ny sammenlagt enhed. I vores nye organisering er vi inddelt i fem distrikter. Vi søger en myndighedssagsbehandler til en fast stilling inden for målgruppen 15-23 år. Arbejdet indebærer blandt andet udarbejdelse og iværksættelse af og opfølgning på handleplaner. Stillingen er i Distrikt Blågård-Guldberg på Indre Nørrebro, København N. Lidt om os Vi er i vores nye enhed 217 medarbejdere, og sammen er vi fordelt i ni afdelinger, hvor de fem af afdelinger hver især tager sit geografiske udgangspunkt omkring to skoler og er tværfagligt sammensat. Derudover har vi afdelingerne: Styrket Modtagelse, Sekretariat & Rådgivning, Familiebehandling og Kontaktpersoner Gadeplan Skolefravær. Hver afdeling har en leder og en socialfagligkoordinator tilknyttet. Vi arbejder først og fremmest Tæt på Familien og ud fra den løsningsfokuserede tilgang. Desuden er vi optagede af at arbejde tæt på de lokale almenfællesskaber, hvilket vi tror på, at vores nye organisering fremmer. Vi ønsker at få et endnu tættere samarbejde med skolerne, klubberne, institutionerne, helhedsplanerne, de frivillige organisationer, borgerens netværk, naboer, butiksejere og alle andre, som kan og vil være med at skabe en forandring. Vi er en tværfaglig og ambitiøs gruppe med høj faglighed, som er optaget af, hvordan vi gør hinanden dygtigere, og hvordan vi sammen skaber de bedste og mest holdbare forandringer for og med vores borgere, samtidig med at vi vægter borgernes retssikkerhed højt. Vi har fokus på og prioriterer udvikling og samarbejde. Der er højt til vores faglige loft og plads til nytænkning og projekter. Vi søger dig, der er uddannet socialrådgiver eller lignende tænker innovativt og i muligheder, men også har blik for begrænsninger kan arbejde selvstændigt og fælles systematisk og tværfagligt og bruger dine kolleger til sparring har gode samarbejdsevner kan planlægge og strukturere dit arbejde, så både lovgivningen og Københavns Kommunes mål og retningslinjer overholdes kan bevare overblikket og handle konstruktivt i pressede situationer og kan håndtere, at planer må ændres, når dagen ender anderledes end forventet proaktivt søger mod at tilegne dig nye kompetencer og hjælper andre med at udvikle deres Vi tilbyder et arbejde med høj grad af indflydelse og medansvar et arbejdsmiljø, der er opmærksom på såvel den enkeltes trivsel som gruppens et arbejdsfællesskab, som bygger på sparring, indflydelse og udvikling gode muligheder for kompetenceudvikling en arbejdsplads præget af socialfagligt engagement og sociale arrangementer Danmarks bedste kantine motion i arbejdstiden Løn- og ansættelsesvilkår Tiltrædelse 1. september 2019 eller snarest derefter. Stillingen er på fuld tid med flextid. Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst og principperne om Ny Løn. Vi indhenter børne- og straffeattest samt udvidede referencer som led i ansættelsen. Mere information Vil du vide mere om stillingen, kan du rette henvendelse til afdelingsleder Anne-Katrine Lild på 2686 4018 eller socialfaglig koordinator Donna Beckerlee på 2612 4023. Du kan læse mere om Borgercenter Børn og Unge på www.kk.dk. Søg via nedenstående link senest torsdag den 22. august 2019 Samtaler forventes at blive afholdt i uge 35.

Brænder du for at gøre en forskel for børn og unge på Indre Nørrebro, og har du lyst til at være med til at udvikle det socialfaglige arbejde på myndighedsområdet? Så er det dig vi søger!

Borgercenter Børn og Unge Nørrebro-Bispebjerg er fra den 1. januar 2019 en ny sammenlagt enhed. I vores nye organisering er vi inddelt i fem distrikter.

Vi søger en myndighedssagsbehandler til en fast stilling inden for målgruppen 15-23 år. Arbejdet indebærer blandt andet udarbejdelse og iværksættelse af og opfølgning på handleplaner. Stillingen er i Distrikt Blågård-Guldberg på Indre Nørrebro, København N.

Lidt om os
Vi er i vores nye enhed 217 medarbejdere, og sammen er vi fordelt i ni afdelinger, hvor de fem af afdelinger hver især tager sit geografiske udgangspunkt omkring to skoler og er tværfagligt sammensat. Derudover har vi afdelingerne: Styrket Modtagelse, Sekretariat & Rådgivning, Familiebehandling og Kontaktpersoner/Gadeplan/Skolefravær. Hver afdeling har en leder og en socialfagligkoordinator tilknyttet.

Vi arbejder først og fremmest Tæt på Familien og ud fra den løsningsfokuserede tilgang. Desuden er vi optagede af at arbejde tæt på de lokale almenfællesskaber, hvilket vi tror på, at vores nye organisering fremmer. Vi ønsker at få et endnu tættere samarbejde med skolerne, klubberne, institutionerne, helhedsplanerne, de frivillige organisationer, borgerens netværk, naboer, butiksejere og alle andre, som kan og vil være med at skabe en forandring.

Vi er en tværfaglig og ambitiøs gruppe med høj faglighed, som er optaget af, hvordan vi gør hinanden dygtigere, og hvordan vi sammen skaber de bedste og mest holdbare forandringer for og med vores borgere, samtidig med at vi vægter borgernes retssikkerhed højt. Vi har fokus på og prioriterer udvikling og samarbejde. Der er højt til vores faglige loft og plads til nytænkning og projekter.

Vi søger dig, der

  • er uddannet socialrådgiver eller lignende
  • tænker innovativt og i muligheder, men også har blik for begrænsninger
  • kan arbejde selvstændigt og fælles – systematisk og tværfagligt – og bruger dine kolleger til sparring
  • har gode samarbejdsevner
  • kan planlægge og strukturere dit arbejde, så både lovgivningen og Københavns Kommunes mål og retningslinjer overholdes
  • kan bevare overblikket og handle konstruktivt i pressede situationer og kan håndtere, at planer må ændres, når dagen ender anderledes end forventet
  • proaktivt søger mod at tilegne dig nye kompetencer og hjælper andre med at udvikle deres

Vi tilbyder

  • et arbejde med høj grad af indflydelse og medansvar
  • et arbejdsmiljø, der er opmærksom på såvel den enkeltes trivsel som gruppens
  • et arbejdsfællesskab, som bygger på sparring, indflydelse og udvikling
  • gode muligheder for kompetenceudvikling
  • en arbejdsplads præget af socialfagligt engagement og sociale arrangementer
  • Danmarks bedste kantine
  • motion i arbejdstiden

Løn- og ansættelsesvilkår
Tiltrædelse 1. september 2019 eller snarest derefter. Stillingen er på fuld tid med flextid.

Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst og principperne om Ny Løn.

Vi indhenter børne- og straffeattest samt udvidede referencer som led i ansættelsen.

Mere information
Vil du vide mere om stillingen, kan du rette henvendelse til afdelingsleder Anne-Katrine Lild på 2686 4018 eller socialfaglig koordinator Donna Beckerlee på 2612 4023.

Du kan læse mere om Borgercenter Børn og Unge på www.kk.dk.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 22. august 2019
Samtaler forventes at blive afholdt i uge 35.

 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngBBU Nørrebro-Bispebjerg - Distrikt Guldberg-BlågårdKøbenhavn N2019-08-02T15:00:46.7332019-08-22T00:00:00
330054384Borger- og Ydelsescenteret i Albertslund søger en sagsbehandler til vores opkrævningsafdeling. Stillingen er en ekstra fast normering for, at optimere opkrævningsområdet.Basic Vi er organisatorisk placeret i Borger og Arbejdsmarked og arbejder dagligt blandt andet sammen med Jobcenter, Folkeregister, Den Kommunale Boliganvisning og kommunens Kontrol Team m.fl.Den ledige stilling er i teamet, der står for opkrævning af al kommunens tilgodehavender samt inddrivelse af ejendomsskat.Vi søger en opkrævningssagsbehandler, der ønsker, at indgå i en gruppe, hvor fokus er borgeren i centrum, korrekt og helhedsorienteret sagsbehandling af borgeren. Det indebærer, at du har kendskab til retssikkerhedsloven, forvaltningsloven og har godt indblik i god forvaltningsskik. Du har som minimum en kommunom og erfaring indenfor opkrævnings inddrivelsesområdet. Du skal have kendskab til lovreglerne om, hvordan man opkræver de forskellige krav en kommune skal opkræve. Hvad du ellers har kendskab til er kun et ekstra bonus for os og dig.En af de vigtigste forudsætninger er samtidig, at du er en hold spiller. Vi arbejder i et team, som løser opgaven som et hold. Vi arbejder med fælles ansvar og en fælles tilgang til løsning af opgaven. Du er derfor ikke alene, men er fælles med et team, om at nå de fælles mål.Samtidig arbejder vi sammen i hele Borger - Ydelsescenteret om løsning af borgerens behov som en helhed.Dine arbejdsopgaver består i: At yde helhedsorienteret vejledning af borgere Forefaldende administrative opgaver indenfor området opkrævning Opkrævning af al kommunens tilgodehavender hos borgere og virksomheder Inddrivelse af ejendomsskat, herunder udlægsforretninger og samarbejde med kommunens advokat om varsling af tvangsauktion. Af kvalifikationer lægger vi vægt på at du: Har en kontoruddannelse kommunom. Du har relevant baggrund fra arbejde i en anden kommune, eller fra Gældsstyrelsen med opkrævning af tilgodehavender. Gerne har kendskab til relevant lovgivning og kan omsætte denne til praksis. Kan arbejde selvstændigt og struktureret. Er udpræget hold spiller og arbejder mod et fælles mål Er dygtig til at kommunikere budskaber i både skrift og tale samt evner til, at skabe et værdigt møde med borgeren Har stærke kompetencer i anvendelse af interne og eksterne it- systemer og registre. Du skal være god til, at læse lovgivning og have lyst til, at være på forkant på ny lovgivning, som på dette område er en del af vores hverdag. Du skal arbejde systematisk, således at effekten af dit arbejde kan afrapporteres til det politiske niveau. Er ovenstående dig, så kan vi tilbyde: En arbejdsplads med en uformel omgangstone og engagerede og dygtige kolleger. Høj grad af indflydelse på tilrettelæggelse af eget arbejde i samarbejde med de øvrige i teamet Stærkt fagligt miljø, hvor vidensdeling prioriteres højt. Arbejdsopgaver fyldt med udfordringer og høj grad af selvstændighed i stillingen. Yderligere oplysninger:Stillingen er normeret til 37 timer. Ansættelse sker efter gældende overenskomst og Ny Løn. Stillingen er til besættelse hurtigst muligt. Ansøgningsfristen er torsdag den 22.8.2019 klokken 12.00. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 35.Yderligere oplysninger om stillingen eller om os kan indhentes hos leder af Borger og Ydelsescenteret, Jette Lau på 43-686322 eller på mail jette.lau@albertslund.dk eller hos den faglige koordinator på området, Randi Hartwich Petersen på telefon 43-686372 eller på mail Randi.hartwich.petersen@albertslund.dk .Vi er organisatorisk placeret i Borger – og Arbejdsmarked og arbejder dagligt blandt andet sammen med Jobcenter, Folkeregister, Den Kommunale Boliganvisning og kommunens Kontrol Team m.fl.

Den ledige stilling er i teamet, der står for opkrævning af al kommunens tilgodehavender samt inddrivelse af ejendomsskat.

Vi søger en opkrævningssagsbehandler, der ønsker, at indgå i en gruppe, hvor fokus er borgeren i centrum,  korrekt og helhedsorienteret sagsbehandling af borgeren. Det indebærer, at du har kendskab til retssikkerhedsloven,  forvaltningsloven og har godt indblik i god forvaltningsskik. 
Du har som minimum en kommunom og erfaring indenfor opkrævnings/inddrivelsesområdet. Du skal have kendskab til lovreglerne om, hvordan man opkræver de forskellige krav en kommune skal opkræve. Hvad du ellers har kendskab til er kun et ekstra bonus for os og dig.

En af de vigtigste forudsætninger er samtidig, at du er en hold spiller. Vi arbejder i et team, som løser opgaven som et hold. Vi arbejder med fælles ansvar og en fælles tilgang til løsning af  opgaven. Du er derfor ikke alene, men er fælles med et team, om at nå de fælles mål.
Samtidig arbejder vi sammen i hele Borger - & Ydelsescenteret om løsning af borgerens behov som en helhed.

Dine arbejdsopgaver består i:
  • At yde helhedsorienteret vejledning af borgere
  • Forefaldende administrative opgaver indenfor området opkrævning
  • Opkrævning af al kommunens tilgodehavender hos borgere og virksomheder
  • Inddrivelse af ejendomsskat, herunder udlægsforretninger og samarbejde med kommunens advokat om varsling af tvangsauktion.

Af kvalifikationer lægger vi vægt på at du:    
  • Har en kontoruddannelse/kommunom.
  • Du har relevant baggrund fra arbejde i en anden kommune, eller fra Gældsstyrelsen med opkrævning af tilgodehavender.
  • Gerne har kendskab til relevant lovgivning og kan omsætte denne til praksis.
  • Kan arbejde selvstændigt og struktureret.
  • Er udpræget hold spiller og arbejder mod et fælles mål 
  • Er dygtig til at kommunikere budskaber i både skrift og tale samt evner til, at skabe et værdigt møde med borgeren
  • Har stærke kompetencer i anvendelse af interne og eksterne it- systemer og registre.
  • Du skal være god til, at læse lovgivning og have lyst til, at være på forkant på ny lovgivning, som på dette område er en del af vores hverdag.
  • Du skal arbejde systematisk, således at effekten af dit arbejde kan afrapporteres til det politiske niveau.
Er ovenstående dig, så kan vi tilbyde:
  • En arbejdsplads med en uformel omgangstone og engagerede og dygtige kolleger.
  • Høj grad af indflydelse på tilrettelæggelse af eget arbejde i samarbejde med de øvrige i teamet
  • Stærkt fagligt miljø, hvor vidensdeling prioriteres højt.
  • Arbejdsopgaver fyldt med udfordringer og høj grad af selvstændighed i stillingen.
Yderligere oplysninger:
Stillingen er normeret til 37 timer. Ansættelse sker efter gældende overenskomst og Ny Løn. Stillingen er til besættelse hurtigst muligt. Ansøgningsfristen er torsdag den 22.8.2019 klokken 12.00. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 35.

Yderligere oplysninger om stillingen eller om os kan indhentes hos leder af Borger – og Ydelsescenteret, Jette Lau på 43-686322 eller på mail jette.lau@albertslund.dk eller hos den faglige koordinator på området, Randi Hartwich Petersen på telefon 43-686372 eller på mail  Randi.hartwich.petersen@albertslund.dk    .


 

ORS/Small/7298e0f9_logo.gifBorger- og YdelsescenterAlbertslund2019-07-04T16:03:06.1502019-08-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Myndighedssagsbehandlere til Borgercenter Børn og Unge Valby-Vesterbro-Kgs.Enghave

BBU Valby-Vesterbro-Kgs.Enghave - Handlegruppe Børn

Valby
Borgercenter Børn og unge Valby-Vesterbro- Kgs. Enghave, Socialforvaltningen, Københavns Kommune søger to myndighedssagsbehandlere til børnegruppen. Èn fast medarbejder og én barselsvikar. Stillingerne ønskes besat fra den 1. oktober 2019. Borgercen...
Indrykket:12. august 2019
Udløbsdato:26. august 2019

Myndighedssagsbehandler til Borgercenter Børn og Unge Nørrebro-Bispebjerg

BBU Nørrebro-Bispebjerg - Distrikt Guldberg-Blågård

København N
Brænder du for at gøre en forskel for børn og unge på Indre Nørrebro, og har du lyst til at være med til at udvikle det socialfaglige arbejde på myndighedsområdet? Så er det dig vi søger! Borgercenter Børn og Unge Nørrebro-Bispebjerg er fra den 1. j...
Indrykket:2. august 2019
Udløbsdato:22. august 2019

Borger- og Ydelsescenteret i Albertslund søger en sagsbehandler til vores opkrævningsafdeling. Stillingen er en ekstra fast normering for, at optimere opkrævningsområdet.

Borger- og Ydelsescenter

Albertslund
Vi er organisatorisk placeret i Borger og Arbejdsmarked og arbejder dagligt blandt andet sammen med Jobcenter, Folkeregister, Den Kommunale Boliganvisning og kommunens Kontrol Team m.fl.Den ledige stilling er i teamet, der står for opkrævning af al ...
Indrykket:4. juli 2019
Udløbsdato:22. august 2019