Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ambitiøs økonomichef søges til velkonsolideret, historisk godt funderet, vækstende virksomhed på Sjælland

Beskrivelse

Som virksomhedens overordnede regnskabsmæssige og økonomiske kompetence bliver du et naturligt omdrejningspunkt i virksomhedens regnskabsmæssige og økonomiske dagligdag. Som ansvarlig for et team, der for indeværende består af 2½ kvalificerede bogholdere, bliver det din opgaver at optimere holdet i forhold til en integration af yderligere enheder i virksomheden. I et tæt samarbejde med virksomhedens CEO bliver du katalysatoren for den ledelsesinformation, der skal tilgå virksomhedens bestyrelse. Du bliver ansvarlig for at de opgaver, der løses i virksomheden rapporteres til tiden og i en kvalitet, der honorer en professionel bestyrelses forventninger. Dine opgaver er som følger.

Arbejdsopgaver

  • Ledelse
  • Ansvarlig for den daglige drift
  • Rapportering
  • Budgetter
  • Årsafslutning
  • Controlling
  • Likviditetsstyring
  • Lønsomhedsanalyser
  • Forsikringer
  • Optimering af arbejdsprocesser
  • Optimering af afdelingen
  • Ad-hoc.

Om virksomheden

Der er her tale om en succesfuld og vækstende ejerledet virksomhed med en lang og glorværdig historie, som med en kompetent professionel bestyrelse gør sig klar til at lade virksomhedens selvkørende enheder fremstå som én effektiv, kvalitetsfokuseret enhed, der er på forkant med branchens næste skridt. Man er en afgørende spiller i sit marked, og virksomheden har en adfærd, der afspejler, at medarbejderne er en væsentlig ressource.

Personlige kompetencer

Du er god i dialogen med tallene, hvor du præcist og punktligt og med et glimt i øjet ridser scenen op.. Du trives i den ansvarlige rolle, og du forstår rollen som kernekompetencen, der anskuer problemstillingerne ud fra et økonomisk perspektiv og træder til, når opgaven skal præciseres i forhold til gældende regler. Du er den faste støtte for dine nærmeste kolleger, som du også kan give ledelsen den sparring på tallene, som de forventer. Du er ambitiøs på opgaven og processerne inden for de rammer, som du opererer under. Du har et godt humør, der afspejler din tilgang til dine opgaver og dine medarbejdere.

IT-kompetencer

Excel er et krav, generelt stærk på IT

Uddannelse

HD-R

Sprog

Engelsk

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument..


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329793758Phoenix-5b1d4c7312018-04-16T01:00:04.283Ambitiøs økonomichef søges til velkonsolideret, historisk godt funderet, vækstende virksomhed på Sjælland

Beskrivelse

Som virksomhedens overordnede regnskabsmæssige og økonomiske kompetence bliver du et naturligt omdrejningspunkt i virksomhedens regnskabsmæssige og økonomiske dagligdag. Som ansvarlig for et team, der for indeværende består af 2½ kvalificerede bogholdere, bliver det din opgaver at optimere holdet i forhold til en integration af yderligere enheder i virksomheden. I et tæt samarbejde med virksomhedens CEO bliver du katalysatoren for den ledelsesinformation, der skal tilgå virksomhedens bestyrelse. Du bliver ansvarlig for at de opgaver, der løses i virksomheden rapporteres til tiden og i en kvalitet, der honorer en professionel bestyrelses forventninger. Dine opgaver er som følger.

Arbejdsopgaver

  • Ledelse
  • Ansvarlig for den daglige drift
  • Rapportering
  • Budgetter
  • Årsafslutning
  • Controlling
  • Likviditetsstyring
  • Lønsomhedsanalyser
  • Forsikringer
  • Optimering af arbejdsprocesser
  • Optimering af afdelingen
  • Ad-hoc.

Om virksomheden

Der er her tale om en succesfuld og vækstende ejerledet virksomhed med en lang og glorværdig historie, som med en kompetent professionel bestyrelse gør sig klar til at lade virksomhedens selvkørende enheder fremstå som én effektiv, kvalitetsfokuseret enhed, der er på forkant med branchens næste skridt. Man er en afgørende spiller i sit marked, og virksomheden har en adfærd, der afspejler, at medarbejderne er en væsentlig ressource.

Personlige kompetencer

Du er god i dialogen med tallene, hvor du præcist og punktligt og med et glimt i øjet ridser scenen op.. Du trives i den ansvarlige rolle, og du forstår rollen som kernekompetencen, der anskuer problemstillingerne ud fra et økonomisk perspektiv og træder til, når opgaven skal præciseres i forhold til gældende regler. Du er den faste støtte for dine nærmeste kolleger, som du også kan give ledelsen den sparring på tallene, som de forventer. Du er ambitiøs på opgaven og processerne inden for de rammer, som du opererer under. Du har et godt humør, der afspejler din tilgang til dine opgaver og dine medarbejdere.

IT-kompetencer

Excel er et krav, generelt stærk på IT

Uddannelse

HD-R

Sprog

Engelsk

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument..

2018-05-20T23:50:11.293 Beskrivelse Som virksomhedens overordnede regnskabsmæssige og økonomiske kompetence bliver du et naturligt omdrejningspunkt i virksomhedens regnskabsmæssige og økonomiske dagligdag. Som ansvarlig for et team, der for indeværende består af 2½ kvalificerede bogholdere, bliver det din opgaver at optimere holdet i forhold til en integration af yderligere enheder i virksomheden. I et tæt samarbejde med virksomhedens CEO bliver du katalysatoren for den ledelsesinformation, der skal tilgå virksomhedens bestyrelse. Du bliver ansvarlig for at de opgaver, der løses i virksomheden rapporteres til tiden og i en kvalitet, der honorer en professionel bestyrelses forventninger. Dine opgaver er som følger. Arbejdsopgaver Ledelse Ansvarlig for den daglige drift Rapportering Budgetter Årsafslutning Controlling Likviditetsstyring Lønsomhedsanalyser Forsikringer Optimering af arbejdsprocesser Optimering af afdelingen Ad-hoc. Om virksomheden Der er her tale om en succesfuld og vækstende ejerledet virksomhed med en lang og glorværdig historie, som med en kompetent professionel bestyrelse gør sig klar til at lade virksomhedens selvkørende enheder fremstå som én effektiv, kvalitetsfokuseret enhed, der er på forkant med branchens næste skridt. Man er en afgørende spiller i sit marked, og virksomheden har en adfærd, der afspejler, at medarbejderne er en væsentlig ressource. Personlige kompetencer Du er god i dialogen med tallene, hvor du præcist og punktligt og med et glimt i øjet ridser scenen op.. Du trives i den ansvarlige rolle, og du forstår rollen som kernekompetencen, der anskuer problemstillingerne ud fra et økonomisk perspektiv og træder til, når opgaven skal præciseres i forhold til gældende regler. Du er den faste støtte for dine nærmeste kolleger, som du også kan give ledelsen den sparring på tallene, som de forventer. Du er ambitiøs på opgaven og processerne inden for de rammer, som du opererer under. Du har et godt humør, der afspejler din tilgang til dine opgaver og dine medarbejdere. IT-kompetencer Excel er et krav, generelt stærk på IT Uddannelse HD-R Sprog Engelsk Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Nikita Nielsen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument..10Phoenix5b1d4c73101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-05-20T00:00:000000http://proselection.dk/?option=com_neorecruit&view=offer&id=7280EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3216984Proselection11Hammerensgade 11267København KDKDanmarkORS/prologo.jpgORS/prologo.jpg0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent555123ProselectionMinimum0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5b1d4c73https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5b1d4c73https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5b1d4c73&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5b1d4c73&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/6.jpgMed et job indenfor Ledelse får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12007991Dansk3Læse/ tale123208Chef6Ledelse354418541kontakt@proselection.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK