Ambitiøs og struktureret planlægger til Hjemmehjælpen i Domhusgade

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Hjemmehjælpen i Domhusgade søger en planlægger, der kan være centrum for den gode planlægning, der tager udgangspunkt i borgernes behov, og som formår at koble ressourcer og behov sammen i en ruteplanlægning af høj kvalitet.

Hjemmehjælpen i Domhusgade

Hjemmehjælpen i Domhusgade yder praktisk hjælp og personlig pleje til ca. 200 borgere i området omkring Kløvervej / Agtrupvej i dag-aften og weekenden. I nattetimerne dækker vi hele Kolding Kommune. Vi tilstræber altid velkoordinerede borgerforløb i tæt samarbejde med borger, pårørende og samarbejdspartnere ud fra strategien om Selvværd og Sammenhæng.

Vi er cirka 55 kolleger, som har en fælles leder og to planlæggere, der står for vores ruteplanlægning. Vi tager hensyn til både borgernes behov og medarbejdernes ønsker. For os er det vigtigt, at vi kender borgerne, og vi prioriterer struktur, kontinuitet og kvalitet i planlægning og arbejdstid.

I hjemmehjælpen Domhusgade har vi en synlig og nærværende leder. Der er tæt dialog mellem medarbejde og vores leder og planlæggere. Der er fokus på, at alle er klædt på til den opgave, der skal udføres. Derfor prioriterer vi også, at der er en god oplæring, hvor der er plads til, at vi er forskellige. Vi bidrager hver især med det, vi ved og kan, og er samtidig bevidste om, at vi lærer på forskellige måder.

Planlægger i Domhusgade

Som planlægger i Domhusgade forestiller vi os, du kommer med sundhedsfaglig baggrund som eksempelvis som social- og sundhedsassistent, da din baggrund er vigtig for, at du kan sikre en god borgerplanlægning. Derudover er der mange andre opgaver, som du løser i tæt samarbejde med resten af huset.

Sammen med ledelsen skaber du en god og stabil hverdag, hvor der er fokus på en god struktur, kontinuitet og høj kvalitet for alle vores borgere og medarbejdere. Det kræver, at du kommer med et indgående kendskab til omsorgs- og vagtplanssystemer, og du er analytisk og stærk administrativ. Du bliver i mange opgaver ledelsens højre hånd i både opgaveløsning og i forhold til forskellige igangværende projekter.

Vi ønsker os, at du er god til både at lytte og snakke med mange forskellige mennesker, som du møder med en naturlig imødekommenhed, med både konstruktiv feedback og tydelighed. Du skaber en god dialog med både borgere, pårørende, medarbejdere og andre samarbejdspartnere. Du har selvfølgelig et glimt i øjet og en god og omsorgsfuld humor, der smitter positivt af på dine omgivelser.

Vi er en del af hjemmehjælpen i Kolding Kommune, og du bliver ansat i Senior-, Sundheds- og Fritidsforvaltningen, som har en klar vision: Selvværd og Sammenhæng i alt, hvad du siger og gør. Det er en vision, vi kan opfylde ved altid at arbejde ud fra forvaltningens fem leveregler:

  • Tal et sprog alle mennesker forstår
  • Alt indenfor din radar er dit ansvar
  • Det er borgerens plan/aftale
  • Sæt fællesskabet i spil
  • Gå borgeren i møde

    Du kan læse mere om Selvværd og Sammenhæng her

Flere oplysninger

Du er velkommen til at kontakte leder af hjemmehjælpen i Domhusgade Ruben Skov på 24 75 71 72 for at høre mere om stillingen og hvem vi er.?

Løn og ansættelsesvilkår 

Som planlægger arbejder du i vagter der kan ligge i tidsrummet kl 6-16 med mulighed for flex efter aftale

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst efter principperne om lokal løndannelse, samt ansøgers kvalifikationer. 

Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Ansøg". 

Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Praktiske oplysninger om ansættelsesprocessen.

Send din ansøgning med relevante uddannelsesbeviser hurtigst muligt.

Vi afholder løbende samtaler, så tøv ikke med at sende din ansøgning.
Ansøgningsfristen er den 10. august 2022. Vi afholder 2. samtale den 23. august 2022

Vi forventer at vores nye kollegaer kan tiltræde senest den 1. oktober eller efter aftale.

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Ambitiøs og struktureret planlægger til Hjemmehjælpen i Domhusgade

Hjemmehjælpen i Domhusgade søger en planlægger, der kan være centrum for den gode planlægning, der tager udgangspunkt i borgernes behov, og som formår at koble ressourcer og behov sammen i en ruteplanlægning af høj kvalitet.

Hjemmehjælpen i Domhusgade

Hjemmehjælpen i Domhusgade yder praktisk hjælp og personlig pleje til ca. 200 borgere i området omkring Kløvervej / Agtrupvej i dag-aften og weekenden. I nattetimerne dækker vi hele Kolding Kommune. Vi tilstræber altid velkoordinerede borgerforløb i tæt samarbejde med borger, pårørende og samarbejdspartnere ud fra strategien om Selvværd og Sammenhæng.

Vi er cirka 55 kolleger, som har en fælles leder og to planlæggere, der står for vores ruteplanlægning. Vi tager hensyn til både borgernes behov og medarbejdernes ønsker. For os er det vigtigt, at vi kender borgerne, og vi prioriterer struktur, kontinuitet og kvalitet i planlægning og arbejdstid.

I hjemmehjælpen Domhusgade har vi en synlig og nærværende leder. Der er tæt dialog mellem medarbejde og vores leder og planlæggere. Der er fokus på, at alle er klædt på til den opgave, der skal udføres. Derfor prioriterer vi også, at der er en god oplæring, hvor der er plads til, at vi er forskellige. Vi bidrager hver især med det, vi ved og kan, og er samtidig bevidste om, at vi lærer på forskellige måder.

Planlægger i Domhusgade

Som planlægger i Domhusgade forestiller vi os, du kommer med sundhedsfaglig baggrund som eksempelvis som social- og sundhedsassistent, da din baggrund er vigtig for, at du kan sikre en god borgerplanlægning. Derudover er der mange andre opgaver, som du løser i tæt samarbejde med resten af huset.

Sammen med ledelsen skaber du en god og stabil hverdag, hvor der er fokus på en god struktur, kontinuitet og høj kvalitet for alle vores borgere og medarbejdere. Det kræver, at du kommer med et indgående kendskab til omsorgs- og vagtplanssystemer, og du er analytisk og stærk administrativ. Du bliver i mange opgaver ledelsens højre hånd i både opgaveløsning og i forhold til forskellige igangværende projekter.

Vi ønsker os, at du er god til både at lytte og snakke med mange forskellige mennesker, som du møder med en naturlig imødekommenhed, med både konstruktiv feedback og tydelighed. Du skaber en god dialog med både borgere, pårørende, medarbejdere og andre samarbejdspartnere. Du har selvfølgelig et glimt i øjet og en god og omsorgsfuld humor, der smitter positivt af på dine omgivelser.

Vi er en del af hjemmehjælpen i Kolding Kommune, og du bliver ansat i Senior-, Sundheds- og Fritidsforvaltningen, som har en klar vision: Selvværd og Sammenhæng i alt, hvad du siger og gør. Det er en vision, vi kan opfylde ved altid at arbejde ud fra forvaltningens fem leveregler:

  • Tal et sprog alle mennesker forstår
  • Alt indenfor din radar er dit ansvar
  • Det er borgerens plan/aftale
  • Sæt fællesskabet i spil
  • Gå borgeren i møde

    Du kan læse mere om Selvværd og Sammenhæng her

Flere oplysninger

Du er velkommen til at kontakte leder af hjemmehjælpen i Domhusgade Ruben Skov på 24 75 71 72 for at høre mere om stillingen og hvem vi er.?

Løn og ansættelsesvilkår 

Som planlægger arbejder du i vagter der kan ligge i tidsrummet kl 6-16 med mulighed for flex efter aftale

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst efter principperne om lokal løndannelse, samt ansøgers kvalifikationer. 

Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Ansøg". 

Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Praktiske oplysninger om ansættelsesprocessen.

Send din ansøgning med relevante uddannelsesbeviser hurtigst muligt.

Vi afholder løbende samtaler, så tøv ikke med at sende din ansøgning.
Ansøgningsfristen er den 10. august 2022. Vi afholder 2. samtale den 23. august 2022

Vi forventer at vores nye kollegaer kan tiltræde senest den 1. oktober eller efter aftale.

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.