Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ambitiøs sælger søges!

Har du lyst til at udvikle dit salgstalent med Danmarks største brands og med kompetent sparring og coaching? Så er det DIG vi vil have på vores team.


Isa Advertising er en virksomhed i stor vækst, og vi glæder os over at vi nu kan udvide vores team med en ny kollega! 

Som sælger hos ISA Advertising får du en hverdag i vores flotte lokaler tæt på Valby Station, og du kommer til at repræsentere nogle af Danmarks største og mest anerkendte mediebrands i en salgskultur, der er uformel, ambitiøs, humoristisk og dynamisk.

Vi forventer at du har store ambitioner, en naturlig selvtillid, urokkelig selvdisciplin, drive, vedholdenhed og frem for alt kan lide at tjene penge.

Vi har de bedste markedsføringsløsninger og de mest anerkendende brands, så du skal komme til bords med en vilje og evne til at videreformidle vores budskaber til potentielle kunder, og konvertere dem til betalende kunder. Med andre ord; Du vil få ansvar for at sælge nogle af Danmarks bedste og mest anerkendte markedsføringsprodukter.

ISA Advertising er salgspartner for blandt andet Berlingske, BT og Egmont, og vi hjælper dagligt virksomheder til vækst og udvikling ved at finde det perfekte match mellem medier og mennesker.

Udnyt dit potentiale i et ungt team, hvor alle brænder for salg

Vi er topprofessionelle og superflinke på samme tid – og vores referencer samt langvarige kunderelationer vidner om, at kunderne er tilfredse med vores evner til at skabe resultater. Vi er stolte af at kunne tiltrække medarbejdere med talent og de helt rette evner, vilje og lyst til at forstå kundernes behov, så vi kan levere en indsats ud over det sædvanlige.

Du kommer til at arbejde sammen med Danmarks bedste kollegaer i et ungt, dynamisk og socialt mediehus med fredagsbar, en god frokostordning og fantastiske arbejdstider.

Er du blevet motiveret af det ovenstående, og sikker på, at du er af den rette støbning, og ønsker at være en del af et vinderteam, så glæder vi os til at høre fra dig.

 

Desuden lover vi dig en omfattende oplæring, inden du starter, og vi sørger løbende for udvikling, sparring og coaching, så du hele tiden er den bedste udgave af dig selv.

Vores forventning til dig:

  • Du har en seriøs og professionel tilgang til dit arbejde
  • Du er direkte og veltalende med gode sociale egenskaber
  • Du har et konkurrencegen og selvdisciplin
  • Hurtighed i implementering af nye ideer (ledelsens såvel som dine egne)
  • Du er vedholdende
  • Du viser respekt
  • Du er troværdig
  • Du er ansvarlig

De sidste nævnte 4 punkter er vore VÆRDIER og er i vores DNA. Du kan og skal forvente det samme af os.

Du får:

  • Mulighed for at udfolde dig som en fantastisk sælger
  • Professionel træning og coaching
  • Fast løn med attraktiv provision
  • Danmarks - og måske verdens bedste kollegaer
  • En social arbejdsplads med fredagsbar
  • God fast frokostordning (som er frivillig)
  • Gode arbejdstider (kl. 09.00-15.45)

Er du stadig interesseret?

Vil du høre mere om jobbet, skal du være mere end velkommen til at ringe til Tom Vaganian mandag til fredag mellem kl. 09.30-15.45 på 44 22 49 10.

Læs mere om ISA Advertising på vores hjemmeside http://www.isa-adv.dk

Send din ansøgning og CV på job@isa-adv.dk hurtigst muligt.
Vi indkalder løbende til samtaler.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329823169Phoenix-b502581f12018-05-31T00:00:00Ambitiøs sælger søges!

Har du lyst til at udvikle dit salgstalent med Danmarks største brands og med kompetent sparring og coaching? Så er det DIG vi vil have på vores team.


Isa Advertising er en virksomhed i stor vækst, og vi glæder os over at vi nu kan udvide vores team med en ny kollega! 

Som sælger hos ISA Advertising får du en hverdag i vores flotte lokaler tæt på Valby Station, og du kommer til at repræsentere nogle af Danmarks største og mest anerkendte mediebrands i en salgskultur, der er uformel, ambitiøs, humoristisk og dynamisk.

Vi forventer at du har store ambitioner, en naturlig selvtillid, urokkelig selvdisciplin, drive, vedholdenhed og frem for alt kan lide at tjene penge.

Vi har de bedste markedsføringsløsninger og de mest anerkendende brands, så du skal komme til bords med en vilje og evne til at videreformidle vores budskaber til potentielle kunder, og konvertere dem til betalende kunder. Med andre ord; Du vil få ansvar for at sælge nogle af Danmarks bedste og mest anerkendte markedsføringsprodukter.

ISA Advertising er salgspartner for blandt andet Berlingske, BT og Egmont, og vi hjælper dagligt virksomheder til vækst og udvikling ved at finde det perfekte match mellem medier og mennesker.

Udnyt dit potentiale i et ungt team, hvor alle brænder for salg

Vi er topprofessionelle og superflinke på samme tid – og vores referencer samt langvarige kunderelationer vidner om, at kunderne er tilfredse med vores evner til at skabe resultater. Vi er stolte af at kunne tiltrække medarbejdere med talent og de helt rette evner, vilje og lyst til at forstå kundernes behov, så vi kan levere en indsats ud over det sædvanlige.

Du kommer til at arbejde sammen med Danmarks bedste kollegaer i et ungt, dynamisk og socialt mediehus med fredagsbar, en god frokostordning og fantastiske arbejdstider.

Er du blevet motiveret af det ovenstående, og sikker på, at du er af den rette støbning, og ønsker at være en del af et vinderteam, så glæder vi os til at høre fra dig.

 

Desuden lover vi dig en omfattende oplæring, inden du starter, og vi sørger løbende for udvikling, sparring og coaching, så du hele tiden er den bedste udgave af dig selv.

Vores forventning til dig:

  • Du har en seriøs og professionel tilgang til dit arbejde
  • Du er direkte og veltalende med gode sociale egenskaber
  • Du har et konkurrencegen og selvdisciplin
  • Hurtighed i implementering af nye ideer (ledelsens såvel som dine egne)
  • Du er vedholdende
  • Du viser respekt
  • Du er troværdig
  • Du er ansvarlig

De sidste nævnte 4 punkter er vore VÆRDIER og er i vores DNA. Du kan og skal forvente det samme af os.

Du får:

  • Mulighed for at udfolde dig som en fantastisk sælger
  • Professionel træning og coaching
  • Fast løn med attraktiv provision
  • Danmarks - og måske verdens bedste kollegaer
  • En social arbejdsplads med fredagsbar
  • God fast frokostordning (som er frivillig)
  • Gode arbejdstider (kl. 09.00-15.45)

Er du stadig interesseret?

Vil du høre mere om jobbet, skal du være mere end velkommen til at ringe til Tom Vaganian mandag til fredag mellem kl. 09.30-15.45 på 44 22 49 10.

Læs mere om ISA Advertising på vores hjemmeside http://www.isa-adv.dk

Send din ansøgning og CV på job@isa-adv.dk hurtigst muligt.
Vi indkalder løbende til samtaler.

2018-07-27T00:50:29.437 Har du lyst til at udvikle dit salgstalent med Danmarks største brands og med kompetent sparring og coaching? Så er det DIG vi vil have på vores team. Isa Advertising er en virksomhed i stor vækst, og vi glæder os over at vi nu kan udvide vores team med en ny kollega! Som sælger hos ISA Advertising får du en hverdag i vores flotte lokaler tæt på Valby Station, og du kommer til at repræsentere nogle af Danmarks største og mest anerkendte mediebrands i en salgskultur, der er uformel, ambitiøs, humoristisk og dynamisk. Vi forventer at du har store ambitioner, en naturlig selvtillid, urokkelig selvdisciplin, drive, vedholdenhed og frem for alt kan lide at tjene penge. Vi har de bedste markedsføringsløsninger og de mest anerkendende brands, så du skal komme til bords med en vilje og evne til at videreformidle vores budskaber til potentielle kunder, og konvertere dem til betalende kunder. Med andre ord Du vil få ansvar for at sælge nogle af Danmarks bedste og mest anerkendte markedsføringsprodukter. ISA Advertising er salgspartner for blandt andet Berlingske, BT og Egmont, og vi hjælper dagligt virksomheder til vækst og udvikling ved at finde det perfekte match mellem medier og mennesker. Udnyt dit potentiale i et ungt team, hvor alle brænder for salg Vi er topprofessionelle og superflinke på samme tid og vores referencer samt langvarige kunderelationer vidner om, at kunderne er tilfredse med vores evner til at skabe resultater. Vi er stolte af at kunne tiltrække medarbejdere med talent og de helt rette evner, vilje og lyst til at forstå kundernes behov, så vi kan levere en indsats ud over det sædvanlige. Du kommer til at arbejde sammen med Danmarks bedste kollegaer i et ungt, dynamisk og socialt mediehus med fredagsbar, en god frokostordning og fantastiske arbejdstider. Er du blevet motiveret af det ovenstående, og sikker på, at du er af den rette støbning, og ønsker at være en del af et vinderteam, så glæder vi os til at høre fra dig. Desuden lover vi dig en omfattende oplæring, inden du starter, og vi sørger løbende for udvikling, sparring og coaching, så du hele tiden er den bedste udgave af dig selv. Vores forventning til dig: Du har en seriøs og professionel tilgang til dit arbejde Du er direkte og veltalende med gode sociale egenskaber Du har et konkurrencegen og selvdisciplin Hurtighed i implementering af nye ideer (ledelsens såvel som dine egne) Du er vedholdende Du viser respekt Du er troværdig Du er ansvarlig De sidste nævnte 4 punkter er vore VÆRDIER og er i vores DNA. Du kan og skal forvente det samme af os. Du får: Mulighed for at udfolde dig som en fantastisk sælger Professionel træning og coaching Fast løn med attraktiv provision Danmarks - og måske verdens bedste kollegaer En social arbejdsplads med fredagsbar God fast frokostordning (som er frivillig) Gode arbejdstider (kl. 09.00-15.45) Er du stadig interesseret? Vil du høre mere om jobbet, skal du være mere end velkommen til at ringe til Tom Vaganian mandag til fredag mellem kl. 09.30-15.45 på 44 22 49 10. Læs mere om ISA Advertising på vores hjemmeside http: www.isa-adv.dk Send din ansøgning og CV på job@isa-adv.dk hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til samtaler.11Jobnetb502581f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-26T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3274201Isa Advertising Danmark ApS11Høffdingsvej 362500ValbyDKDanmark0
job@isa-adv.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent581945JobNet48330431000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b502581fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b502581fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b502581f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b502581f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Salg?12007991Dansk3Læse/ tale241107Account Manager2Salg355325712Tom Vaganianjob@isa-adv.dkDKDanmarkDKDanmark329981312Account Manager til AirmagineBasic Har du erfaring med direkte salg, ikke bange for canvas, en klar forretningssans og interesse for den digitale reklameverden? Airmagine er drevet af at skabe stærke forbindelser mellem mærker og forbrugere. Vi skabte verdens første 100 digitaliserede medieplatform og varetager nu salg og distribution af al reklame i Københavns Lufthavn (CPH) indoor, outdoor og på Metrostationen, samt i Esbjerg Lufthavn og Nordic Seaplanes. Airmagine er en del af Dansk Reklame Film i Nordisk Film divisionen. Din rolle Som vores nye Account Manager bliver du ansvarlig for opsøgende og vedligeholdende salg til primært direkte kunder i Danmark, samt en række mindre mediebureauer. Du sikrer top-of-mind bevidsthed blandt dine kunder om primært CPH som interessant og relevant medie for eksponering af deres produkter og bidrager til optimering af kommercielle resultater for både annoncører og Airmagine. Du vil få en stor rolle i det opsøgende salg og fokus vil være eksisterende kunder såvel som new business. Du vil blive del af et fleksibelt, resultatsøgende og innovativt team, som alle er optaget af det samme mål: At styrke Airmagines position og sikre opnåelse af salgsbudgettet. Du får ansvar for dit eget budget (og til dels også afdelingens) samt en portefølje af markedets mest interessante mærker annoncører, og vores analyseafdeling står klar til at bidrage med dokumentation af mediets effekt. Du vil rapportere til direktøren for Airmagine. Om dig Du har et par års salgserfaring som Junior Account Manager eller Account Manager meget gerne inden for medieområdet, hvilket har givet dig en god ballast for opsøgende salg, og er nu klar til at tage næste skridt. Du har evt. allerede nu prøvet kræfter med salg og relationsopbygning til mediebureauer. Som person beskrives du med nøgleord som højt drive og ikke bange for at opsøgende salg. Du er engageret og energisk, vedholdende, løsnings- og målorienteret (hvilket du kan dokumentere), og analytisk både i forhold til mennesker, forretning og tal: Du formår at sætte dig i kundernes sted og afdække deres behov. Du er præstationsorienteret og drives af høje mål og udfordringer, ligesom du ikke går af vejen for at udfordre status quo. Vi tilbyder Et attraktivt og udviklende job i en dynamisk virksomhed, hvor dagligdagen er præget af god energi, en uformel omgangstone og højt til loftet. Vi er mange engagerede kolleger, som hver eneste dag arbejder på at gøre vores kunder glade og skabe succesfuld forretning. Endelig tilbyder vi gode medarbejdervilkår og behagelige omgivelser på vores kontor hos Nordisk Film i Valby. Interesseret? Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte: Direktør, Jesper Høyer Andersen, jh@airmagine.com. Vi afholder samtaler løbende. Du bedes venligst følge linket via knappen send ansøgning her på siden for at komme i betragtning til jobbet. Vi modtager ikke ansøgninger på e-mail. Se mere på vores ansøgersite: https: drf.brandero.com

Har du erfaring med direkte salg, ikke bange for canvas, en klar forretningssans og interesse for den digitale reklameverden?

Airmagine er drevet af at skabe stærke forbindelser mellem mærker og forbrugere. Vi skabte verdens første 100% digitaliserede medieplatform og varetager nu salg og distribution af al reklame i Københavns Lufthavn (CPH) – indoor, outdoor og på Metrostationen, samt i Esbjerg Lufthavn og Nordic Seaplanes. Airmagine er en del af Dansk Reklame Film i Nordisk Film divisionen. 

Din rolle

Som vores nye Account Manager bliver du ansvarlig for opsøgende og vedligeholdende salg til primært direkte kunder i Danmark, samt en række mindre mediebureauer. Du sikrer top-of-mind bevidsthed blandt dine kunder om primært CPH som interessant og relevant medie for eksponering af deres produkter og bidrager til optimering af kommercielle resultater for både annoncører og Airmagine. Du vil få en stor rolle i det opsøgende salg og fokus vil være eksisterende kunder såvel som new business.

Du vil blive del af et fleksibelt, resultatsøgende og innovativt team, som alle er optaget af det samme mål: At styrke Airmagines position og sikre opnåelse af salgsbudgettet. Du får ansvar for dit eget budget (og til dels også afdelingens) samt en portefølje af markedets mest interessante mærker/annoncører, og vores analyseafdeling står klar til at bidrage med dokumentation af mediets effekt.

Du vil rapportere til direktøren for Airmagine. 

Om dig

Du har et par års salgserfaring som Junior Account Manager eller Account Manager meget gerne inden for medieområdet, hvilket har givet dig en god ballast for opsøgende salg, og er nu klar til at tage næste skridt. Du har evt. allerede nu prøvet kræfter med salg og relationsopbygning til mediebureauer.

Som person beskrives du med nøgleord som højt drive og ikke bange for at opsøgende salg. Du er engageret og energisk, vedholdende, løsnings- og målorienteret (hvilket du kan dokumentere), og analytisk både i forhold til mennesker, forretning og tal: Du formår at sætte dig i kundernes sted og afdække deres behov. Du er præstationsorienteret og drives af høje mål og udfordringer, ligesom du ikke går af vejen for at udfordre status quo. 

Vi tilbyder

Et attraktivt og udviklende job i en dynamisk virksomhed, hvor dagligdagen er præget af god energi, en uformel omgangstone og højt til loftet. Vi er mange engagerede kolleger, som hver eneste dag arbejder på at gøre vores kunder glade og skabe succesfuld forretning. 

Endelig tilbyder vi gode medarbejdervilkår og behagelige omgivelser på vores kontor hos Nordisk Film i Valby.

Interesseret?


Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte: Direktør, Jesper Høyer Andersen, jh@airmagine.com.


Vi afholder samtaler løbende. Du bedes venligst følge linket via knappen" send ansøgning" her på siden for at komme i betragtning til jobbet. Vi modtager ikke ansøgninger på e-mail.

Se mere på vores ansøgersite: https://drf.brandero.com

ORS/Small/78ed477a_logo.pngDansk Reklame Film A/SValby2019-03-20T14:03:22.1532019-04-23T00:00:00
329961790Account ManagerBasic Er du viljestærk og skarp når det kommer til opsøgende salg? Stræber du altid efter at gøre det bedre og efter konstant udvikling? Motiveres du af et arbejdsmiljø med høj energi og stærk konkurrence mentalitet? Så læs trygt videre. Hos håndværker.dk og Prisberegning.dk er der 30 ansatte, og du kommer til at indgå i et ungt team med 10 kollegaer, der tager salg af medlemsabonnementer såvel som fredagsbaren yderst seriøst. Prisberegning.dk holder til i lækre og lyse lokaler på Bryggen, i gåafstand fra metroen. Udover at være dygtige og motiverede i teamet, så har vi det også virkelig sjovt sammen. Og der går selvfølgelig en del konkurrence i den både når det kommer til salg, og hvad angår konkurrencer til teamarrangementer og andre aktiviteter. Det er et godt sted at være sælger! fortæller salgsdirektør hos prisberegning.dk Thomas Fodor, med et smil om din nye arbejdsplads. Til dagligt vil dine arbejdsopgaver være at: ? Foretage B2B-salg af medlemsabonnementer, der øger kunde- og ordretilgangen for firmaer. ? Tale med kunder fra hele håndværksbranchen. ? Bruge din telemarketingserfaring til at udføre succesfuld koldt kanvas-salg. ? Benytte vores CRM-system til at ringe, så den næste kunde altid er lige ved hånden. Håndværker.dk belønner den gode indsats! Du vil opleve, at Håndværker.dk er nytænkende og ambitiøse både når det kommer til deres produkt og deres medarbejdere. For hos Håndværker.dk får du nemlig rammerne til at du løbende kan udvikle dig. Du vil få en grundig oplæring og mulighed for løbende kursusdeltagelse, så du altid er klædt på til at kunne varetage dine opgaver på den bedst tænkelig måde. For den rette medarbejder, er der tilmed mulighed for at varetage andre opgaver og på sigt få mere ansvar. Derudover er du sikret, at det kan betale sig at være dygtig. Du får en høj grundløn, efter dine kompetencer, samt en meget attraktiv provisionsordning! Med andre ord leder vi efter én: … med det store New Bizz-gen, der kan gøre en forskel og opnå solide salgsresultater både for os og dig selv. For hos os belønner vi den gode indsats, og giver vores sælgere de bedste forudsætninger for at få succes. (Thomas Fodor, salgsdirektør hos Prisberegning.dk). Salgsprofil med solid erfaring og talegaverne i orden! Det vigtigste for at få succes i stillingen er, at du besidder et stort New Bizz-gen og har den vilje, der skal til for at arbejde med opsøgende salg. Hvis du får et nej, arbejder du målrettet videre med et smil og med fokus på at få lukke salget. Derudover har du: ? Salgserfaring, gerne fra telemarketing ? Erfaring med at sælge non-brands ? Et stort driv og motiveres af økonomiske resultater og udvikling ? Lysten til at kommunikere med alle typer mennesker, du er overbevisende og professionel i dit arbejde! Skal du med på holdet? Det eneste du nu mangler er at tage kontakt til os i DEDIKATION, sende en ansøgning eller et CV (måske endda begge dele). Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt - vi afholder samtaler løbende. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte DEDIKATION på 71747478 eller kontakt@dedikation.dk DEDIKATION Hire for attitude, train for skills!Er du viljestærk og skarp når det kommer til opsøgende salg? Stræber du altid efter at gøre det bedre og efter konstant udvikling? Motiveres du af et arbejdsmiljø med høj energi og stærk konkurrence mentalitet? Så læs trygt videre.
Hos håndværker.dk og Prisberegning.dk er der 30 ansatte, og du kommer til at indgå i et ungt team med 10 kollegaer, der tager salg af medlemsabonnementer såvel som fredagsbaren yderst seriøst. Prisberegning.dk holder til i lækre og lyse lokaler på Bryggen, i gåafstand fra metroen.  
 
”Udover at være dygtige og motiverede i teamet, så har vi det også virkelig sjovt sammen. Og der går selvfølgelig en del konkurrence i den – både når det kommer til salg, og hvad angår konkurrencer til teamarrangementer og andre aktiviteter. Det er et godt sted at være sælger!” fortæller salgsdirektør hos prisberegning.dk Thomas Fodor, med et smil om din nye arbejdsplads.  
 
Til dagligt vil dine arbejdsopgaver være at:  
 
? Foretage B2B-salg af medlemsabonnementer, der øger kunde- og ordretilgangen for firmaer.  
? Tale med kunder fra hele håndværksbranchen.  
? Bruge din telemarketingserfaring til at udføre succesfuld koldt kanvas-salg.  
? Benytte vores CRM-system til at ringe, så den næste kunde altid er lige ved hånden.  
 
Håndværker.dk belønner den gode indsats!  
 
Du vil opleve, at Håndværker.dk er nytænkende og ambitiøse – både når det kommer til deres produkt og deres medarbejdere. For hos Håndværker.dk får du nemlig rammerne til at du løbende kan udvikle dig. Du vil få en grundig oplæring og mulighed for løbende kursusdeltagelse, så du altid er klædt på til at kunne varetage dine opgaver på den bedst tænkelig måde. 
 
For den rette medarbejder, er der tilmed mulighed for at varetage andre opgaver og på sigt få mere ansvar. Derudover er du sikret, at det kan betale sig at være dygtig. Du får en høj grundløn, efter dine kompetencer, samt en meget attraktiv provisionsordning!  
 
Med andre ord leder vi efter én: ”… med det store New Bizz-gen, der kan gøre en forskel og opnå solide salgsresultater – både for os og dig selv. For hos os belønner vi den gode indsats, og giver vores sælgere de bedste forudsætninger for at få succes.” (Thomas Fodor, salgsdirektør hos Prisberegning.dk).  
 
Salgsprofil med solid erfaring og talegaverne i orden!  
 
Det vigtigste for at få succes i stillingen er, at du besidder et stort New Bizz-gen og har den vilje, der skal til for at arbejde med opsøgende salg. Hvis du får et nej, arbejder du målrettet videre med et smil og med fokus på at få lukke salget.  
 
Derudover har du:  
 
? Salgserfaring, gerne fra telemarketing  
? Erfaring med at sælge non-brands  
? Et stort driv og motiveres af økonomiske resultater og udvikling  
? Lysten til at kommunikere med alle typer mennesker, du er overbevisende og professionel i dit arbejde!  
 
Skal du med på holdet? 
 
Det eneste du nu mangler er at tage kontakt til os i DEDIKATION, sende en ansøgning eller et CV (måske endda begge dele).  
 
Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt - vi afholder samtaler løbende. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte DEDIKATION på 71747478 eller kontakt@dedikation.dk  
 
DEDIKATION – Hire for attitude, train for skills!  
 
ORS/Small/712f876e_logo.pngHåndværker.dkKøbenhavn S2019-02-16T18:00:33.6502019-03-23T00:00:00
329961463Account ManagerBasic Vil du være med til at gøre en forskel for nogle af de tungeste og mest interessante profiler i dansk erhvervsliv og samtidig være en af drivkræfterne i vores fortsatte vækst? Vi har de seneste år oplevet en stor interesse for vores professionelle netværksgrupper, og søger derfor en målrettet salgsprofil som ser en spændende opgave i via telefonen at kommunikere direkte med dett segment af kunder og som ønsker at arbejde med et stærkt kvalitetsprodukt. Jobbet Hos JUC vil du få et stort indblik i erhvervslivet og kendskab til ledere inden for alle brancher. Du vil indgå i dybe og relations skabende dialoger med vores potentielle deltagere og drøfte mulighederne for indtræden i vores grupper. En opgave der stiller krav til din lytte evne, spørgelyst og refleksion. Ligeledes til din evne til at visualisere de mange muligheder der er i at deltage i en professionel netværksgruppe. Du vil i høj grad opleve, at dit arbejde gør en forskel, da du er med til at styrke ledernes kompetencer og udvikle deres netværk. Som Account Manager (vi kalder det Network Consultant) vil dine salgskompetencer blive sat i spil, og vi tager en aktiv og supporterende rolle, hvor vi oplærer dig og sørger for at fylde rygsækken med de rigtige værktøjer for at kunne lykkes hos os. Du får en unik mulighed for at udvikle dig og skabe din egen salgskarriere i tæt samspil med kompetente kollegaer og vi lærer dig at mestre det rådgivende salg hvis altså du ikke mestrer det i forvejen. Din profil Vi forventer, at du har erfaring med opsøgende salg, besidder et højt drive og har analytiske evner, men vigtigst, at du stadig er villig til at lære nyt og udvikle dig. Det kræver opgaven. Du kan gennemføre en levende dialog og en dybdegående behovsafdækning samt præsentere vores produkter på en god, professionel og sælgende måde. Heri er det en forventning, at du både i skrift og tale har dansk som dit modersmål. Du kommer måske fra salg af et mindre kvalitetstungt produkt, og ser dette som din mulighed for at træde et skridt op og prøve kræfter med noget nyt. Du har lyst til at udvikle dig, er ambitiøs, og du kan se fordelene ved at sælge et kvalitetsprodukt baseret på høj relevans for kunden. Vi tilbyder For os er det vigtigt, at kunne arbejde målrettet, samtidig med at vi har et godt arbejdsmiljø. Et miljø hvor vi kender hinanden og føler os inspirerede. Du vil blive en del af en vækstvirksomhed, som er på en spændende rejse. En målrettet rejse, hvor vi har det sjovt sammen. Det er en del af vores DNA. Du vil indgå i et fastlagt udviklingsprogram og være en del af et givende og team orienteret miljø, hvor man gerne deler ud af erfaring. Vi tilbyder naturligvis en konkurrencedygtig grundløn samt en attraktiv bonus og provisionsordning uden loft. Nå ja og så ligger vi i smukke, lyse og højloftede lokaler lige ved Marmorkirken i København K og har en lækker kantineordning. Om JUC JUC er en specialiseret kursus- og netværksvirksomhed, der blev etableret i 2001. Vi er førende på det danske marked, når det kommer til kurser, netværk samt konferencer målrettet til advokater, jurister, revisorer, ejendomsmæglere samt en lang række af professionelle fagfolk. Vi er over de sidste tre år vokset med 50 årligt og er nu repræsenteret i Danmark, Norge, Sverige og Tyskland. Læs mere om os på www.juc.dk. Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt - vi afholder samtaler løbende. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte DEDIKATION på 71747478 eller kontakt@dedikation.dk. DEDIKATION Hire for attitude, train for skills!Vil du være med til at gøre en forskel for nogle af de tungeste og mest interessante profiler i dansk erhvervsliv og samtidig være en af drivkræfterne i vores fortsatte vækst? Vi har de seneste år oplevet en stor interesse for vores professionelle netværksgrupper, og søger derfor en målrettet salgsprofil som ser en spændende opgave i via telefonen at kommunikere direkte med dett segment af kunder og som ønsker at arbejde med et stærkt kvalitetsprodukt.
Jobbet
Hos JUC vil du få et stort indblik i erhvervslivet og kendskab til ledere inden for alle brancher. Du vil indgå i dybe og relations skabende dialoger med vores potentielle deltagere og drøfte mulighederne for indtræden i vores grupper. En opgave der stiller krav til din lytte evne, spørgelyst og refleksion. Ligeledes til din evne til at visualisere de mange muligheder der er i at deltage i en professionel netværksgruppe. Du vil i høj grad opleve, at dit arbejde gør en forskel, da du er med til at styrke ledernes kompetencer og udvikle deres netværk. 
  
Som Account Manager (vi kalder det Network Consultant) vil dine salgskompetencer blive sat i spil, og vi tager en aktiv og supporterende rolle, hvor vi oplærer dig og sørger for at fylde rygsækken med de rigtige værktøjer for at kunne lykkes hos os.
 
 Du får en unik mulighed for at udvikle dig og skabe din  
egen salgskarriere i tæt samspil med kompetente kollegaer og vi lærer dig at mestre det rådgivende salg – hvis altså du ikke mestrer det i forvejen.  
  
Din profil
Vi forventer, at du har erfaring med opsøgende salg, besidder et højt drive og har analytiske evner, men  
vigtigst, at du stadig er villig til at lære nyt og udvikle dig. Det kræver opgaven.  
 
Du kan gennemføre en levende dialog og en dybdegående behovsafdækning samt præsentere vores produkter på en god, professionel og sælgende måde. Heri er det en forventning, at du både i skrift og tale har dansk som dit modersmål. 
  
Du kommer måske fra salg af et mindre kvalitetstungt produkt, og ser dette som din mulighed for at træde et skridt op og prøve kræfter med noget nyt.  
  
Du har lyst til at udvikle dig, er ambitiøs, og du kan se fordelene ved at sælge et kvalitetsprodukt baseret 
på høj relevans for kunden.  
  
Vi tilbyder
For os er det vigtigt, at kunne arbejde målrettet, samtidig med at vi har et godt arbejdsmiljø. Et miljø hvor vi kender hinanden og føler os inspirerede. Du vil blive en del af en vækstvirksomhed, som er på en 
spændende rejse. En målrettet rejse, hvor vi har det sjovt sammen. Det er en del af vores DNA. 
  
Du vil indgå i et fastlagt udviklingsprogram og være en del af et givende og team orienteret miljø, hvor man gerne deler ud af erfaring. Vi tilbyder naturligvis en konkurrencedygtig grundløn samt en attraktiv bonus og provisionsordning uden loft.  
  
Nå ja og så ligger vi i smukke, lyse og højloftede lokaler lige ved Marmorkirken i København K og har en  
lækker kantineordning.  
  
Om JUC  
JUC er en specialiseret kursus- og netværksvirksomhed, der blev etableret i 2001. Vi er førende på det danske marked, når det kommer til kurser, netværk samt konferencer målrettet til advokater, jurister,  
revisorer, ejendomsmæglere samt en lang række af professionelle fagfolk. Vi er over de sidste tre år vokset med 50% årligt og er nu repræsenteret i Danmark, Norge, Sverige og Tyskland. Læs mere om os på www.juc.dk.  
  
Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt - vi afholder samtaler løbende. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte DEDIKATION på 71747478 eller kontakt@dedikation.dk.          
  
DEDIKATION – Hire for attitude, train for skills!   
  
 
ORS/Small/062bcf7f_logo.pngJUCKøbenhavn K2019-02-15T15:01:52.5772019-03-22T00:00:00
329981511God mulighed for at skyde en salgskarriere i gang, med motiverende personligheder omkring dig!Basic Vi i salgsbranchen bliver tit skudt i skoene, at enten behandler vi vores mandskab dårligt og presser dem så meget, at de går psykisk ned og har mange sygedage, eller at vi smider dem på porten, hvis de blot har én skidt måned. I AM prøver vi altid, at gøre tingene anderledes. Vi stiller stadigvæk høje krav til performance og kvalitet, måske de højeste i branchen faktisk. Det gør vi, fordi at de fleste rummer mere potentiale end de selv umiddelbart tror, det skal bare udvikles og trænes. Vi ved også, at ikke alle mennesker er ens, men at vi alle har noget at bidrage med. Det er der her 2 eksempler på. Kasper Kasper er Senior account manager på vores kontor i Aarhus. Kasper er ikke en af vores højeste leverende sælgere, hvis vi kigger på performance. Men kigger vi lidt bedre efter, så bidrager Kasper med så meget andet. Kasper har f.eks. opnået at blive Månedens kvalitetsmedarbejder 8 ud af 12 mulige måneder ret flot hvis du spørger mig. Vi har også en del pins i AM, som man kan opnå, alt efter antal salg, kvalitet og tid. Dem jeg har størst respekt for er vores ingen-sygedage-pins (som iøvrigt også giver en bonus). Dem har vi 3 af alt i alt og Kasper har modtaget dem alle sammen! 0 sygedage i 4 måneder0 sygedage i 8 måneder0 sygedage i 12 måneder En sjov lille twist på det hele er faktisk, at Kasper blev fyret fra sit seneste job, fordi han ikke kunne sælge…. Det var ikke noget der skræmte os, fordi vi ikke kiggede på Kasper s fortid men derimod hans personlighed og potentiale. Oscar Oscar var en ung energisk fyr, som blev teamleder på vores kontor i Aalborg. Oscar var en medarbejder som var kendt i hele landet, både for sine resultater, mandskabspleje og ikke mindst hans positiv smittende personlighed. På de første 3 måneder hos AM opnåede Oscar også en del anerkendelse for sine resultater og opnåede følgende ting: WOF day (bedste individuelle salgsresultat på dagsplan)WOF week (bedste individuelle salgsresultat på ugeplan)WOF month (bedste individuelle salgsresultat på månedsplan)Han gjorde sig fortjent til en plads i den regionale ledergruppe. Oscars ambition med at komme ind i AM, var at komme frem i rækkerne hurtigst muligt og få så meget læring som muligt, inden han skulle læse videre eller videre ud i erhvervslivet. Det tog vi som virksomhed seriøst og lå en karriereplan for ham ved hans første samtale efter nogen uger! I dag er Oscar igang med sit drømmestudie og bruger sin erfaring til at forstå hans nye viden på universitetet endnu bedre. Hans tid hos AM samt hans nye uddannelse skal gøre at han kan tage et større og hurtigere spring karrieremæssigt lige efter hans studietid. Hvilken udvikling søger du? Så hvis du kunne tænke dig en lignende udvikling, som enten Kasper eller Oscar, så er det bare at få sendt en ansøgning til os. Vi kan garantere dig at du får den støtte og udvikling, som lige præcis du har brug for! Det eneste du skal gøre at sende os et par linjer om dig selv samt cv via knappen Send ansøgning . Vi kigger nye kandidater efter flere gange dagligt og afholder løbende samtaler de næste uger. Hvad laver en Account Manager hos os: Repræsenterer vores klient med henblik på salg af teleløsninger.Sælge produkter direkte til slutbruger på et bredt udvalg af lokationer, eksempelvis i et storcenter eller supermarked.Har en frisk og innovativ tilgang til de kunder, som de finder værdifulde for vores klienter.Arbejdet vil foregå mandag - fredag den sidste lørdag i hver måned. Man har altid fri kl. 14 om fredagen og dermed mulighed for at gå tidligt på weekend.Skal leve op til daglige, ugentlig og månedlige salgsbudgetterVære en aktiv del angående opsætning af personlige salgs udviklingsmål.Vil kunne opnå en intern salgsuddannelse med certificeret diplom.Deltagelse i 1-2 sociale arrangementer månedligt. Se mere på vores ansøgersite: https: amsales.brandero.com

Vi i salgsbranchen bliver tit skudt i skoene, at enten behandler vi vores mandskab dårligt og presser dem så meget, at de går psykisk ned og har mange sygedage, eller at vi smider dem på porten, hvis de blot har én skidt måned.

I AM prøver vi altid, at gøre tingene anderledes. Vi stiller stadigvæk høje krav til performance og kvalitet, måske de højeste i branchen faktisk. Det gør vi, fordi at de fleste rummer mere potentiale end de selv umiddelbart tror, det skal bare udvikles og trænes.

Vi ved også, at ikke alle mennesker er ens, men at vi alle har noget at bidrage med. Det er der her 2 eksempler på.

Kasper

Kasper er Senior account manager på vores kontor i Aarhus. Kasper er ikke en af vores højeste leverende sælgere, hvis vi kigger på performance. Men kigger vi lidt bedre efter, så bidrager Kasper med så meget andet.

Kasper har f.eks. opnået at blive Månedens kvalitetsmedarbejder 8 ud af 12 mulige måneder – ret flot hvis du spørger mig.

Vi har også en del pins i AM, som man kan opnå, alt efter antal salg, kvalitet og tid. Dem jeg har størst respekt for er vores ingen-sygedage-pins (som iøvrigt også giver en bonus). Dem har vi 3 af alt i alt og Kasper har modtaget dem alle sammen! 

  1. 0 sygedage i 4 måneder
  2. 0 sygedage i 8 måneder
  3. 0 sygedage i 12 måneder

En sjov lille twist på det hele er faktisk, at Kasper blev fyret fra sit seneste job, fordi han ikke kunne sælge…. Det var ikke noget der skræmte os, fordi vi ikke kiggede på Kasper’s fortid – men derimod hans personlighed og potentiale.

Oscar

Oscar var en ung energisk fyr, som blev teamleder på vores kontor i Aalborg. Oscar var en medarbejder som var kendt i hele landet, både for sine resultater, mandskabspleje og ikke mindst hans positiv smittende personlighed.

På de første 3 måneder hos AM opnåede Oscar også en del anerkendelse for sine resultater og opnåede følgende ting:

  1. WOF day (bedste individuelle salgsresultat på dagsplan)
  2. WOF week (bedste individuelle salgsresultat på ugeplan)
  3. WOF month (bedste individuelle salgsresultat på månedsplan)
  4. Han gjorde sig fortjent til en plads i den regionale ledergruppe.

Oscars ambition med at komme ind i AM, var at komme frem i rækkerne hurtigst muligt og få så meget læring som muligt, inden han skulle læse videre eller videre ud i erhvervslivet. Det tog vi som virksomhed seriøst og lå en karriereplan for ham ved hans første samtale efter nogen uger!

I dag er Oscar igang med sit drømmestudie og bruger sin erfaring til at forstå hans nye viden på universitetet endnu bedre. Hans tid hos AM samt hans nye uddannelse skal gøre at han kan tage et større og hurtigere spring karrieremæssigt lige efter hans studietid.

Hvilken udvikling søger du?

Så hvis du kunne tænke dig en lignende udvikling, som enten Kasper eller Oscar, så er det bare at få sendt en ansøgning til os. Vi kan garantere dig at du får den støtte og udvikling, som lige præcis du har brug for!

Det eneste du skal gøre at sende os et par linjer om dig selv samt cv via knappen "Send ansøgning". Vi kigger nye kandidater efter flere gange dagligt og afholder løbende samtaler de næste uger.

Hvad laver en Account Manager hos os:

  • Repræsenterer vores klient med henblik på salg af teleløsninger.
  • Sælge produkter direkte til slutbruger på et bredt udvalg af lokationer, eksempelvis i et storcenter eller supermarked.
  • Har en frisk og innovativ tilgang til de kunder, som de finder værdifulde for vores klienter.
  • Arbejdet vil foregå mandag - fredag + den sidste lørdag i hver måned. 
  • Man har altid fri kl. 14 om fredagen og dermed mulighed for at gå tidligt på weekend.
  • Skal leve op til daglige, ugentlig og månedlige salgsbudgetter
  • Være en aktiv del angående opsætning af personlige salgs & udviklingsmål.
  • Vil kunne opnå en intern salgsuddannelse med certificeret diplom.
  • Deltagelse i 1-2 sociale arrangementer månedligt.

Se mere på vores ansøgersite: https://amsales.brandero.com

ORS/Small/17341f2c_logo.jpegAM SALES & MARKETING ApSKøbenhavn K2019-03-20T16:00:17.8702019-04-23T00:00:00
329962561Account Manager - German speakerRobot Do you thrive in a young, ambitious and fast-paced work environment? Are you a natural sales talent and are eager to grow our German market? Then this might be the right position for you. We are looking for an Account Manager to create long-term, trusting relationships with our partners (accounting firms) and further expand our presence in the German market. As our new Account Manager, your role is to build your own partner portfolio, oversee and manage your portfolio, nurture relationships with partners, develop new business and actively seek new sales opportunities. You ll be responsible for the entire sales cycle from generating leads through cold calling to build your account portfolio, executing online product demonstrations, to closing sales, as well as enhancing and strengthening partner relationships. The role requires personal drive, a passion for sales, a willingness to grow with our company and you should be able to grow our business in Germany by building and maintaining strategic partnerships. You can expect to travel to Germany on a monthly basis, to have personal meetings with existing partners and prospects. Specifically, you ll: Build trust relationships with partners Sell Ageras services and approach new partners Follow and achieve individual sales goals Act as point of contact for your partner portfolio and manage your portfolio of accounts to achieve long-term success Follow up regularly after closing a sale to ensure partner satisfaction Respond promptly to partner queries and complaints to find solutions and defuse tension Suggest actions to improve sales performance and identify opportunities for growth Requirements As our Account Manager, you should have excellent communication and negotiation skills and be highly customer service oriented. You go the extra mile to drive sales and you know how to meet ambitious individual sales quotas. We offer an uncapped commission scheme - so going the extra mile will be rewarded. As a person, you are self-confident, empathize easily with partners and are good in building trustful, long-term partnerships. You also have: Near-native German and conversational English language skills Strong communication, interpersonal and negotiation skills A trustworthy and energetic personality with customer service focus Proven experiences in a sales role (phone or field sales) experiences as an account manager is considered a plus Assertiveness and confidence A goal-driven mentality with an ability to work under pressure Hands on experience in sales and an ability to deliver excellent customer experience Business acumen with a problem-solving attitude Benefits At Ageras, we take fun seriously, because motivated Agerians equal happy clients and partners. We go the extra mile to ensure that our employees come motivated and happy to work and thrive in our dynamic, international work environment. Our modern, open office space, in the heart of Copenhagen, creates an inspiring work atmosphere we serve breakfast and lunch every day, drink very decent coffee and have fun Friday bars. Together we believe we can achieve great success and we are on a mission to conquer the world. Interested? Now that we have caught your attention, it is time for you to catch ours. Please send us your English resume and a simple 1-page cover letter where you tell us why you are the right fit for us. All applications are continuously evaluated, but you can expect to hear from us within 4 weeks.If you have any questions regarding the position, please contact HR Consultant, Imke Wieboldt at 45 31 79 17 15. About Ageras At Ageras, we are all about making complex things simple, and that is because we believe it to be more fair, transparent, and empowering. We are building a simple ecosystem connecting clients to lawyers, accountants, and bookkeepers. We are an ambitious, young and fast-paced technology company in Copenhagen. After 6 years we are financially backed by one of the largest Private Equity funds, Investcorp, and have a footprint in Denmark, Sweden, Norway, the Netherlands, Germany, and the UK.

Do you thrive in a young, ambitious and fast-paced work environment? Are you a natural sales talent and are eager to grow our German market? Then this might be the right position for you.

We are looking for an Account Manager to create long-term, trusting relationships with our partners (accounting firms) and further expand our presence in the German market. As our new Account Manager, your role is to build your own partner portfolio, oversee and manage your portfolio, nurture relationships with partners, develop new business and actively seek new sales opportunities.

You’ll be responsible for the entire sales cycle – from generating leads through cold calling to build your account portfolio, executing online product demonstrations, to closing sales, as well as enhancing and strengthening partner relationships. The role requires personal drive, a passion for sales, a willingness to grow with our company and you should be able to grow our business in Germany by building and maintaining strategic partnerships.

You can expect to travel to Germany on a monthly basis, to have personal meetings with existing partners and prospects.

Specifically, you’ll:

  • Build trust relationships with partners
  • Sell Ageras’ services and approach new partners
  • Follow and achieve individual sales goals
  • Act as point of contact for your partner portfolio and manage your portfolio of accounts to achieve long-term success
  • Follow up regularly after closing a sale to ensure partner satisfaction
  • Respond promptly to partner queries and complaints to find solutions and defuse tension
  • Suggest actions to improve sales performance and identify opportunities for growth

Requirements

As our Account Manager, you should have excellent communication and negotiation skills and be highly customer service oriented. You go the extra mile to drive sales and you know how to meet ambitious individual sales quotas. We offer an uncapped commission scheme - so going the extra mile will be rewarded.

As a person, you are self-confident, empathize easily with partners and are good in building trustful, long-term partnerships.

You also have:

  • Near-native German and conversational English language skills
  • Strong communication, interpersonal and negotiation skills
  • A trustworthy and energetic personality with customer service focus
  • Proven experiences in a sales role (phone or field sales) – experiences as an account manager is considered a plus
  • Assertiveness and confidence
  • A goal-driven mentality with an ability to work under pressure
  • Hands on experience in sales and an ability to deliver excellent customer experience
  • Business acumen with a problem-solving attitude

Benefits

At Ageras, we take fun seriously, because motivated Agerians equal happy clients and partners. We go the extra mile to ensure that our employees come motivated and happy to work and thrive in our dynamic, international work environment. Our modern, open office space, in the heart of Copenhagen, creates an inspiring work atmosphere; we serve breakfast and lunch every day, drink very decent coffee and have fun Friday bars. Together we believe we can achieve great success and we are on a mission to conquer the world.

Interested?

Now that we have caught your attention, it is time for you to catch ours. Please send us your English resume and a simple 1-page cover letter where you tell us why you are the right fit for us. All applications are continuously evaluated, but you can expect to hear from us within 4 weeks.If you have any questions regarding the position, please contact HR Consultant, Imke Wieboldt at +45 31 79 17 15.

 

About Ageras

At Ageras, we are all about making complex things simple, and that is because we believe it to be more fair, transparent, and empowering. We are building a simple ecosystem connecting clients to lawyers, accountants, and bookkeepers. We are an ambitious, young and fast-paced technology company in Copenhagen. After 6 years we are financially backed by one of the largest Private Equity funds, Investcorp, and have a footprint in Denmark, Sweden, Norway, the Netherlands, Germany, and the UK.

AGERAS A/SKøbenhavn V2019-02-18T00:00:002019-04-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Account Manager til Airmagine

Dansk Reklame Film A/S

Valby
Har du erfaring med direkte salg, ikke bange for canvas, en klar forretningssans og interesse for den digitale reklameverden? Airmagine er drevet af at skabe stærke forbindelser mellem mærker og forbrugere. Vi skabte verdens første 100 digitalisered...
Indrykket:20. marts 2019
Udløbsdato:23. april 2019

Account Manager

Håndværker.dk

København S
Er du viljestærk og skarp når det kommer til opsøgende salg? Stræber du altid efter at gøre det bedre og efter konstant udvikling? Motiveres du af et arbejdsmiljø med høj energi og stærk konkurrence mentalitet? Så læs trygt videre. Hos håndværker.dk...
Indrykket:16. februar 2019
Udløbsdato:23. marts 2019

Account Manager

JUC

København K
Vil du være med til at gøre en forskel for nogle af de tungeste og mest interessante profiler i dansk erhvervsliv og samtidig være en af drivkræfterne i vores fortsatte vækst? Vi har de seneste år oplevet en stor interesse for vores professionelle n...
Indrykket:15. februar 2019
Udløbsdato:22. marts 2019

God mulighed for at skyde en salgskarriere i gang, med motiverende personligheder omkring dig!

AM SALES & MARKETING ApS

København K
Vi i salgsbranchen bliver tit skudt i skoene, at enten behandler vi vores mandskab dårligt og presser dem så meget, at de går psykisk ned og har mange sygedage, eller at vi smider dem på porten, hvis de blot har én skidt måned. I AM prøver vi altid,...
Indrykket:20. marts 2019
Udløbsdato:23. april 2019

Account Manager - German speaker

AGERAS A/S

København V
Do you thrive in a young, ambitious and fast-paced work environment? Are you a natural sales talent and are eager to grow our German market? Then this might be the right position for you. We are looking for an Account Manager to create long-term, tr...
Indrykket:18. februar 2019
Udløbsdato:15. april 2019