Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ambitiøs salgskonsulent søges!

Har du lyst til at udvikle dit salgstalent med Danmarks største brands og med kompetent sparring og coaching? Så er det DIG vi vil have på vores team.

Isa Advertising er en virksomhed i stor vækst, og vi glæder os over at vi nu kan udvide vores team med en ny kollega! 

Som sælger hos ISA Advertising får du en hverdag i vores flotte lokaler tæt på Valby Station, og du kommer til at repræsentere nogle af Danmarks største og mest anerkendte mediebrands i en salgskultur, der er uformel, ambitiøs, humoristisk og dynamisk.

Vi forventer at du har store ambitioner, en naturlig selvtillid, urokkelig selvdisciplin, drive, vedholdenhed og frem for alt kan lide at tjene penge.

Vi har de bedste markedsføringsløsninger og de mest anerkendende brands, så du skal komme til bords med en vilje og evne til at videreformidle vores budskaber til potentielle kunder, og konvertere dem til betalende kunder. Med andre ord; Du vil få ansvar for at sælge nogle af Danmarks bedste og mest anerkendte markedsføringsprodukter.

ISA Advertising er salgspartner for blandt andet Berlingske, BT og Egmont, og vi hjælper dagligt virksomheder til vækst og udvikling ved at finde det perfekte match mellem medier og mennesker.

Udnyt dit potentiale i et ungt team, hvor alle brænder for salg

Vi er topprofessionelle og superflinke på samme tid – og vores referencer samt langvarige kunderelationer vidner om, at kunderne er tilfredse med vores evner til at skabe resultater. Vi er stolte af at kunne tiltrække medarbejdere med talent og de helt rette evner, vilje og lyst til at forstå kundernes behov, så vi kan levere en indsats ud over det sædvanlige.

Du kommer til at arbejde sammen med Danmarks bedste kollegaer i et ungt, dynamisk og socialt mediehus med fredagsbar, en god frokostordning og fantastiske arbejdstider.

Er du blevet motiveret af det ovenstående, og sikker på, at du er af den rette støbning, og ønsker at være en del af et vinderteam, så glæder vi os til at høre fra dig.

 

Desuden lover vi dig en omfattende oplæring, inden du starter, og vi sørger løbende for udvikling, sparring og coaching, så du hele tiden er den bedste udgave af dig selv.

Vores forventning til dig:

  • Du har en seriøs og professionel tilgang til dit arbejde
  • Du er direkte og veltalende med gode sociale egenskaber
  • Du har et konkurrencegen og selvdisciplin
  • Hurtighed i implementering af nye ideer (ledelsens såvel som dine egne)
  • Du er vedholdende
  • Du viser respekt
  • Du er troværdig
  • Du er ansvarlig

De sidste nævnte 4 punkter er vore VÆRDIER og er i vores DNA. Du kan og skal forvente det samme af os.

Du får:

  • Mulighed for at udfolde dig som en fantastisk sælger
  • Professionel træning og coaching
  • Fast løn med attraktiv provision
  • Danmarks - og måske verdens bedste kollegaer
  • En social arbejdsplads med fredagsbar
  • God fast frokostordning (som er frivillig)
  • Gode arbejdstider (kl. 09.00-15.45)

Er du stadig interesseret?

Vil du høre mere om jobbet, skal du være mere end velkommen til at ringe til Tom Vaganian mandag til fredag mellem kl. 09.30-15.45 på 44 22 49 10.

Læs mere om ISA Advertising på vores hjemmeside http://www.isa-adv.dk

Send din ansøgning og CV på job@isa-adv.dk hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til samtaler.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329937939Phoenix-7d0d009312019-01-07T00:00:00Ambitiøs salgskonsulent søges!

Har du lyst til at udvikle dit salgstalent med Danmarks største brands og med kompetent sparring og coaching? Så er det DIG vi vil have på vores team.

Isa Advertising er en virksomhed i stor vækst, og vi glæder os over at vi nu kan udvide vores team med en ny kollega! 

Som sælger hos ISA Advertising får du en hverdag i vores flotte lokaler tæt på Valby Station, og du kommer til at repræsentere nogle af Danmarks største og mest anerkendte mediebrands i en salgskultur, der er uformel, ambitiøs, humoristisk og dynamisk.

Vi forventer at du har store ambitioner, en naturlig selvtillid, urokkelig selvdisciplin, drive, vedholdenhed og frem for alt kan lide at tjene penge.

Vi har de bedste markedsføringsløsninger og de mest anerkendende brands, så du skal komme til bords med en vilje og evne til at videreformidle vores budskaber til potentielle kunder, og konvertere dem til betalende kunder. Med andre ord; Du vil få ansvar for at sælge nogle af Danmarks bedste og mest anerkendte markedsføringsprodukter.

ISA Advertising er salgspartner for blandt andet Berlingske, BT og Egmont, og vi hjælper dagligt virksomheder til vækst og udvikling ved at finde det perfekte match mellem medier og mennesker.

Udnyt dit potentiale i et ungt team, hvor alle brænder for salg

Vi er topprofessionelle og superflinke på samme tid – og vores referencer samt langvarige kunderelationer vidner om, at kunderne er tilfredse med vores evner til at skabe resultater. Vi er stolte af at kunne tiltrække medarbejdere med talent og de helt rette evner, vilje og lyst til at forstå kundernes behov, så vi kan levere en indsats ud over det sædvanlige.

Du kommer til at arbejde sammen med Danmarks bedste kollegaer i et ungt, dynamisk og socialt mediehus med fredagsbar, en god frokostordning og fantastiske arbejdstider.

Er du blevet motiveret af det ovenstående, og sikker på, at du er af den rette støbning, og ønsker at være en del af et vinderteam, så glæder vi os til at høre fra dig.

 

Desuden lover vi dig en omfattende oplæring, inden du starter, og vi sørger løbende for udvikling, sparring og coaching, så du hele tiden er den bedste udgave af dig selv.

Vores forventning til dig:

  • Du har en seriøs og professionel tilgang til dit arbejde
  • Du er direkte og veltalende med gode sociale egenskaber
  • Du har et konkurrencegen og selvdisciplin
  • Hurtighed i implementering af nye ideer (ledelsens såvel som dine egne)
  • Du er vedholdende
  • Du viser respekt
  • Du er troværdig
  • Du er ansvarlig

De sidste nævnte 4 punkter er vore VÆRDIER og er i vores DNA. Du kan og skal forvente det samme af os.

Du får:

  • Mulighed for at udfolde dig som en fantastisk sælger
  • Professionel træning og coaching
  • Fast løn med attraktiv provision
  • Danmarks - og måske verdens bedste kollegaer
  • En social arbejdsplads med fredagsbar
  • God fast frokostordning (som er frivillig)
  • Gode arbejdstider (kl. 09.00-15.45)

Er du stadig interesseret?

Vil du høre mere om jobbet, skal du være mere end velkommen til at ringe til Tom Vaganian mandag til fredag mellem kl. 09.30-15.45 på 44 22 49 10.

Læs mere om ISA Advertising på vores hjemmeside http://www.isa-adv.dk

Send din ansøgning og CV på job@isa-adv.dk hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til samtaler.

2019-03-05T00:50:33.850 Har du lyst til at udvikle dit salgstalent med Danmarks største brands og med kompetent sparring og coaching? Så er det DIG vi vil have på vores team. Isa Advertising er en virksomhed i stor vækst, og vi glæder os over at vi nu kan udvide vores team med en ny kollega! Som sælger hos ISA Advertising får du en hverdag i vores flotte lokaler tæt på Valby Station, og du kommer til at repræsentere nogle af Danmarks største og mest anerkendte mediebrands i en salgskultur, der er uformel, ambitiøs, humoristisk og dynamisk. Vi forventer at du har store ambitioner, en naturlig selvtillid, urokkelig selvdisciplin, drive, vedholdenhed og frem for alt kan lide at tjene penge. Vi har de bedste markedsføringsløsninger og de mest anerkendende brands, så du skal komme til bords med en vilje og evne til at videreformidle vores budskaber til potentielle kunder, og konvertere dem til betalende kunder. Med andre ord Du vil få ansvar for at sælge nogle af Danmarks bedste og mest anerkendte markedsføringsprodukter. ISA Advertising er salgspartner for blandt andet Berlingske, BT og Egmont, og vi hjælper dagligt virksomheder til vækst og udvikling ved at finde det perfekte match mellem medier og mennesker. Udnyt dit potentiale i et ungt team, hvor alle brænder for salg Vi er topprofessionelle og superflinke på samme tid og vores referencer samt langvarige kunderelationer vidner om, at kunderne er tilfredse med vores evner til at skabe resultater. Vi er stolte af at kunne tiltrække medarbejdere med talent og de helt rette evner, vilje og lyst til at forstå kundernes behov, så vi kan levere en indsats ud over det sædvanlige. Du kommer til at arbejde sammen med Danmarks bedste kollegaer i et ungt, dynamisk og socialt mediehus med fredagsbar, en god frokostordning og fantastiske arbejdstider. Er du blevet motiveret af det ovenstående, og sikker på, at du er af den rette støbning, og ønsker at være en del af et vinderteam, så glæder vi os til at høre fra dig. Desuden lover vi dig en omfattende oplæring, inden du starter, og vi sørger løbende for udvikling, sparring og coaching, så du hele tiden er den bedste udgave af dig selv. Vores forventning til dig: Du har en seriøs og professionel tilgang til dit arbejde Du er direkte og veltalende med gode sociale egenskaber Du har et konkurrencegen og selvdisciplin Hurtighed i implementering af nye ideer (ledelsens såvel som dine egne) Du er vedholdende Du viser respekt Du er troværdig Du er ansvarlig De sidste nævnte 4 punkter er vore VÆRDIER og er i vores DNA. Du kan og skal forvente det samme af os. Du får: Mulighed for at udfolde dig som en fantastisk sælger Professionel træning og coaching Fast løn med attraktiv provision Danmarks - og måske verdens bedste kollegaer En social arbejdsplads med fredagsbar God fast frokostordning (som er frivillig) Gode arbejdstider (kl. 09.00-15.45) Er du stadig interesseret? Vil du høre mere om jobbet, skal du være mere end velkommen til at ringe til Tom Vaganian mandag til fredag mellem kl. 09.30-15.45 på 44 22 49 10. Læs mere om ISA Advertising på vores hjemmeside http: www.isa-adv.dk Send din ansøgning og CV på job@isa-adv.dk hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til samtaler.11Jobnet7d0d0093100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-04T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3430007Isa Advertising Danmark ApS11Høffdingsvej 362500ValbyDKDanmark0
job@isa-adv.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent689753JobNet492661949266191000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7d0d0093https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7d0d0093https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7d0d0093&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7d0d0093&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/2.jpgMed et job indenfor Salg får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12008001Dansk3Læse/ tale241107Account Manager2Salg359988247Tom Vaganianjob@isa-adv.dkDKDanmarkDKDanmark330070983Ambitiøs salgskonsulent søges!Robot Har du lyst til at udvikle dit salgstalent med Danmarks største brands og med kompetent sparring og coaching? Så er det DIG vi vil have på vores team. Isa Advertising er en virksomhed i stor vækst, og vi glæder os over at vi nu kan udvide vores team med en ny kollega! Som sælger hos ISA Advertising får du en hverdag i vores flotte lokaler tæt på Valby Station, og du kommer til at repræsentere nogle af Danmarks største og mest anerkendte mediebrands i en salgskultur, der er uformel, ambitiøs, humoristisk og dynamisk. Vi forventer at du har store ambitioner, en naturlig selvtillid, urokkelig selvdisciplin, drive, vedholdenhed og frem for alt kan lide at tjene penge. Vi har de bedste markedsføringsløsninger og de mest anerkendende brands, så du skal komme til bords med en vilje og evne til at videreformidle vores budskaber til potentielle kunder, og konvertere dem til betalende kunder. Med andre ord Du vil få ansvar for at sælge nogle af Danmarks bedste og mest anerkendte markedsføringsprodukter. ISA Advertising er salgspartner for blandt andet Berlingske, BT og Egmont, og vi hjælper dagligt virksomheder til vækst og udvikling ved at finde det perfekte match mellem medier og mennesker. Udnyt dit potentiale i et ungt team, hvor alle brænder for salg Vi er topprofessionelle og superflinke på samme tid og vores referencer samt langvarige kunderelationer vidner om, at kunderne er tilfredse med vores evner til at skabe resultater. Vi er stolte af at kunne tiltrække medarbejdere med talent og de helt rette evner, vilje og lyst til at forstå kundernes behov, så vi kan levere en indsats ud over det sædvanlige. Du kommer til at arbejde sammen med Danmarks bedste kollegaer i et ungt, dynamisk og socialt mediehus med fredagsbar, en god frokostordning og fantastiske arbejdstider. Er du blevet motiveret af det ovenstående, og sikker på, at du er af den rette støbning, og ønsker at være en del af et vinderteam, så glæder vi os til at høre fra dig. Desuden lover vi dig en omfattende oplæring, inden du starter, og vi sørger løbende for udvikling, sparring og coaching, så du hele tiden er den bedste udgave af dig selv. Vores forventning til dig: Du har en seriøs og professionel tilgang til dit arbejde Du er direkte og veltalende med gode sociale egenskaber Du har et konkurrencegen og selvdisciplin Hurtighed i implementering af nye ideer (ledelsens såvel som dine egne) Du er vedholdende Du viser respekt Du er troværdig Du er ansvarlig De sidste nævnte 4 punkter er vore VÆRDIER og er i vores DNA. Du kan og skal forvente det samme af os. Du får: Mulighed for at udfolde dig som en fantastisk sælger Professionel træning og coaching Fast løn med attraktiv provision Danmarks - og måske verdens bedste kollegaer En social arbejdsplads med fredagsbar God fast frokostordning (som er frivillig) Gode arbejdstider (kl. 09.00-15.45) Er du stadig interesseret? Vil du høre mere om jobbet, skal du være mere end velkommen til at ringe til Tom Vaganian mandag til fredag mellem kl. 09.30-15.45 på 44 22 49 10. Læs mere om ISA Advertising på vores hjemmeside http: www.isa-adv.dk Send din ansøgning og CV på job@isa-adv.dk hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til samtaler.

Har du lyst til at udvikle dit salgstalent med Danmarks største brands og med kompetent sparring og coaching? Så er det DIG vi vil have på vores team.

Isa Advertising er en virksomhed i stor vækst, og vi glæder os over at vi nu kan udvide vores team med en ny kollega! 

Som sælger hos ISA Advertising får du en hverdag i vores flotte lokaler tæt på Valby Station, og du kommer til at repræsentere nogle af Danmarks største og mest anerkendte mediebrands i en salgskultur, der er uformel, ambitiøs, humoristisk og dynamisk.

Vi forventer at du har store ambitioner, en naturlig selvtillid, urokkelig selvdisciplin, drive, vedholdenhed og frem for alt kan lide at tjene penge.

Vi har de bedste markedsføringsløsninger og de mest anerkendende brands, så du skal komme til bords med en vilje og evne til at videreformidle vores budskaber til potentielle kunder, og konvertere dem til betalende kunder. Med andre ord; Du vil få ansvar for at sælge nogle af Danmarks bedste og mest anerkendte markedsføringsprodukter.

ISA Advertising er salgspartner for blandt andet Berlingske, BT og Egmont, og vi hjælper dagligt virksomheder til vækst og udvikling ved at finde det perfekte match mellem medier og mennesker.

Udnyt dit potentiale i et ungt team, hvor alle brænder for salg

Vi er topprofessionelle og superflinke på samme tid – og vores referencer samt langvarige kunderelationer vidner om, at kunderne er tilfredse med vores evner til at skabe resultater. Vi er stolte af at kunne tiltrække medarbejdere med talent og de helt rette evner, vilje og lyst til at forstå kundernes behov, så vi kan levere en indsats ud over det sædvanlige.

Du kommer til at arbejde sammen med Danmarks bedste kollegaer i et ungt, dynamisk og socialt mediehus med fredagsbar, en god frokostordning og fantastiske arbejdstider.

Er du blevet motiveret af det ovenstående, og sikker på, at du er af den rette støbning, og ønsker at være en del af et vinderteam, så glæder vi os til at høre fra dig.

 

Desuden lover vi dig en omfattende oplæring, inden du starter, og vi sørger løbende for udvikling, sparring og coaching, så du hele tiden er den bedste udgave af dig selv.

Vores forventning til dig:

  • Du har en seriøs og professionel tilgang til dit arbejde
  • Du er direkte og veltalende med gode sociale egenskaber
  • Du har et konkurrencegen og selvdisciplin
  • Hurtighed i implementering af nye ideer (ledelsens såvel som dine egne)
  • Du er vedholdende
  • Du viser respekt
  • Du er troværdig
  • Du er ansvarlig

De sidste nævnte 4 punkter er vore VÆRDIER og er i vores DNA. Du kan og skal forvente det samme af os.

Du får:

  • Mulighed for at udfolde dig som en fantastisk sælger
  • Professionel træning og coaching
  • Fast løn med attraktiv provision
  • Danmarks - og måske verdens bedste kollegaer
  • En social arbejdsplads med fredagsbar
  • God fast frokostordning (som er frivillig)
  • Gode arbejdstider (kl. 09.00-15.45)

Er du stadig interesseret?

Vil du høre mere om jobbet, skal du være mere end velkommen til at ringe til Tom Vaganian mandag til fredag mellem kl. 09.30-15.45 på 44 22 49 10.

Læs mere om ISA Advertising på vores hjemmeside http://www.isa-adv.dk

Send din ansøgning og CV på job@isa-adv.dk hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til samtaler.

Isa Advertising Danmark ApSValby2019-08-10T00:00:002019-10-03T00:00:00
330063374Sælgere SøgesRobot Som mediekonsulent hos Københavnske Medier Danske BoligMedier, kommer du gennem vores interne uddannelsesforløb, hvor du bliver klædt på i forhold til vores forskellige produkter. Vi producerer en lang række magasiner og tidsskrifter samt digitale markedsføringsprodukter i samarbejde med forskellige udgivere, og her skal vi bruge et par dygtige konsulenter til at forstå annoncesalget. Du vil i den forbindelse lære en masse om annoncesalg og kommunikation, men ikke mindst, fokuserer vi på at lære dig salgets faser, hvilket vi er ekstremt dygtige til. Vi ser meget gerne at du tidligere har arbejdet indenfor mediebranchen, men søger både erfarne samt uerfarne konsulenter. Din hverdag En typisk arbejdsdag for dig starter når du møder ind i vores nye lyse lokaler lige ved Fields, 100 meter fra metro og Ørestad station. Som den selvstarter du er, starter du selvfølgelig fra morgenstunden af, da du ved at dine dage starter bedst, når der er god aktivitet fra starten af. Vi ser meget gerne, at: Du trives med at være i kontakt med mange forskellige mennesker over telefonen hver dag. Du har stor interesse for markedsføring og kommunikation du forstår at skabe gode relationer til vores kunder. Du formår at arbejde i et højt tempo og have mange bolde i luften. Du trives i et konkurrencepræget miljø, hvor du tager ansvar for egne mål såvel som teamets mål. Du ser fordelen i en god fast løn og en attraktiv provisionsordning uden loft. Til gengæld kan vi tilbyde dig, at du udover at blive en del af et offensivt mediehus i vækst, også får plads i en afdeling med dygtige kollegaer, løbende individuel coaching og gode muligheder for at udvikle dine talegaver. Derudover er der masser af kaffe og god stemning ad libitum samt frokost i vores flotte kantine blandt imødekommende og sociale kollegaer. Send din ansøgning allerede idag til hr@hr-medier.dk. Vi indkalder løbende til samtale du er også velkommen til at kontakte os pr telefon 25943202 såfremt du har spørgsmål til stillingerne www.hr-medier.dk

Som mediekonsulent hos Københavnske Medier & Danske BoligMedier, kommer du gennem vores interne uddannelsesforløb, hvor du bliver klædt på i forhold til vores forskellige produkter. 

Vi producerer en lang række magasiner og tidsskrifter samt digitale markedsføringsprodukter i samarbejde med forskellige udgivere, og her skal vi bruge et par dygtige konsulenter til at forstå annoncesalget. 

Du vil i den forbindelse lære en masse om annoncesalg og kommunikation, men ikke mindst, fokuserer vi på at lære dig salgets faser, hvilket vi er ekstremt dygtige til. 

Vi ser meget gerne at du tidligere har arbejdet indenfor mediebranchen, men søger både erfarne samt uerfarne konsulenter. 

Din hverdag

En typisk arbejdsdag for dig starter når du møder ind i vores nye lyse lokaler lige ved Fields, 100 meter fra metro og Ørestad station. Som den selvstarter du er, starter du selvfølgelig fra morgenstunden af, da du ved at dine dage starter bedst, når der er god aktivitet fra starten af. 

Vi ser meget gerne, at:

  • Du trives med at være i kontakt med mange forskellige mennesker over telefonen hver dag.
  • Du har stor interesse for markedsføring og kommunikation –
    du forstår at skabe gode relationer til vores kunder.
  • Du formår at arbejde i et højt tempo og have mange bolde i luften.
  • Du trives i et konkurrencepræget miljø, hvor du tager ansvar for egne mål såvel som teamets mål.
  • Du ser fordelen i en god fast løn og en attraktiv provisionsordning uden loft.

Til gengæld kan vi tilbyde dig, at du udover at blive en del af et offensivt mediehus i vækst, også får plads i en afdeling med dygtige kollegaer, løbende individuel coaching og gode muligheder for at udvikle dine talegaver. 

Derudover er der masser af kaffe og god stemning ad libitum samt frokost i vores flotte kantine blandt imødekommende og sociale kollegaer. 

Send din ansøgning allerede idag til hr@hr-medier.dk. Vi indkalder løbende til samtale du er også velkommen til at kontakte os pr telefon 25943202 såfremt du har spørgsmål til stillingerne www.hr-medier.dk 

 

Københavnske Medier ApSKøbenhavn S2019-07-24T00:00:002019-09-16T00:00:00
330061331Account Manager EMEARobot Falcon.io is looking for an Account Manager with a specific focus of maintaining and developing our existing global accounts. You will join a team of Account Managers who are managing their own client portfolios (including renewal negotiation and upselling) with a strong emphasis on forging long-term relationships in close collaboration with our Customer Experience and Sales Teams. You will report to the manager of account management who has the overall responsibility of leading our Account Management team.What you ll do: Identify and drive potential growth areas with existing clients Retain your own portfolio of clients in coordination with the rest of the Sales and CX team Ensure a top notch customer experience for existing clients by understanding their business objectives and aligning them with platform functionality Advise existing clients on best practices that will drive ROI Maintain constant contact from initial onboarding process through negotiation of renewal What you have: Excellent negotiation skills Comfortable interacting with all levels of clients from C-Level to operational employees Demonstrated business acumen able to quickly understand structure and value drivers across diverse industries and markets Experience in SaaS Account Management Outstanding phone etiquette with ability to quickly forge professional relationships Knowledge and proficiency of Social Media and Web 2.0 Fluent in written and spoken English and fluency German or a Scandinavian language would be a plus. What we Offer: Open, informal and multinational working environment An opportunity to work with companies of all sizes including large international brands in a cross-border context High responsibility and excellent career possibilities Lunch, drinks and healthy snacks daily Working at a central location in Copenhagen, the startup hub of Northern Europe Game room with fussball, ping pong and VR About Falcon.io Falcon.io provides a unified SaaS platform for social media listening, advertising, engaging, publishing and managing customer data. We enable our clients to explore the full potential of digital marketing by managing multiple customer touch points from one platform. Our platform has already achieved great international traction in the market, with its technology endorsed by partnerships with Facebook, Twitter and Instagram.Founded as Falcon Social in Copenhagen in 2010, we now also have offices in New York City, Berlin, Budapest, Sofia and Melbourne. We re a highly diverse team, and we re always looking for passionate and curious people who want to be part of a fast-paced, high-energy environment. We joined the Cision family in January 2019, and together we help brands build better relationships with their customers. Contact: jobs@falcon.io

Falcon.io is looking for an Account Manager with a specific focus of maintaining and developing our existing global accounts. You will join a team of Account Managers who are managing their own client portfolios (including renewal negotiation and upselling) with a strong emphasis on forging long-term relationships in close collaboration with our Customer Experience and Sales Teams. You will report to the manager of account management who has the overall responsibility of leading our Account Management team.What you'll do:

    • Identify and drive potential growth areas with existing clients
    • Retain your own portfolio of clients in coordination with the rest of the Sales and CX team
    • Ensure a top notch customer experience for existing clients by understanding their business objectives and aligning them with platform functionality
    • Advise existing clients on best practices that will drive ROI
    • Maintain constant contact from initial onboarding process through negotiation of renewal

What you have:

    • Excellent negotiation skills
    • Comfortable interacting with all levels of clients from C-Level to operational employees
    • Demonstrated business acumen/ able to quickly understand structure and value drivers across diverse industries and markets
    • Experience in SaaS Account Management 
    • Outstanding phone etiquette with ability to quickly forge professional relationships
    • Knowledge and proficiency of Social Media and Web 2.0
    • Fluent in written and spoken English and fluency German or a Scandinavian language would be a plus.

What we Offer:

    • Open, informal and multinational working environment
    • An opportunity to work with companies of all sizes including large international brands in a cross-border context
    • High responsibility and excellent career possibilities
    • Lunch, drinks and healthy snacks daily
    • Working at a central location in Copenhagen, the startup hub of Northern Europe
    • Game room with fussball, ping pong and VR

About Falcon.io

Falcon.io provides a unified SaaS platform for social media listening, advertising, engaging, publishing and managing customer data. We enable our clients to explore the full potential of digital marketing by managing multiple customer touch points from one platform. Our platform has already achieved great international traction in the market, with its technology endorsed by partnerships with Facebook, Twitter and Instagram.Founded as Falcon Social in Copenhagen in 2010, we now also have offices in New York City, Berlin, Budapest, Sofia and Melbourne. We’re a highly diverse team, and we’re always looking for passionate and curious people who want to be part of a fast-paced, high-energy environment. We joined the Cision family in January 2019, and together we help brands build better relationships with their customers.

Contact: jobs@falcon.io

Falcon.io ApSKøbenhavn V2019-07-17T00:00:002019-09-03T00:00:00
330056900Account manager i KøbenhavnRobot Har du talegaverne i orden? Er du resultatorientret og energisk? Og tænker du i behov og værdier frem for produkter? Så er du måske vores nye salgskonsulent. HVEM ER VI? Safe er en softwarevirksomhed, der hjælper danskere med at forbedre deres digitale sikkerhed gennem en overskuelig og nem løsning baseret på abonnement. OPGAVER VIL TYPISK VÆRE: Direkte salg til potentielle kunder Newbizz Partneraftaler Opfølgning til kunder og partnere VI SØRGER FOR: Løbende salgstræning Produktuddannelse Fleksible arbejdstider Søde kollegaer VI FORVENTER, AT DU: Brænder for salg (erfaring ikke nødvendigt, men en fordel) Kan arbejde selvstændigt Er et godt menneske… JOBBET ER RELEVANT… For dig der brænder for salg. I praksis vil vi sammen med dig diskutere, hvilke konkrete opgaver du skal varetage, så det både bliver relevant for Safe og for dig i forhold til din uddannelsesbaggrund, erfaringer og ønsker. PRAKTISK INFO Jobbet foregår i Gothersgade 21, 2. sal, 1123 København K. Jobbet er med provision uden loft og med en garantiløn på 110 kr. i timen. Send ansøgning og CV til: kontakt@wearesafe.dk mærket Account manager , så vi har det senest den 15. august 2019 kl. 12.00. Samtaler finder sted i uge 33 og 34. WAIT, WAIT THERE´S MORE! Safe er et unikt og socialt sted at arbejde. Gennem hele året er der sociale arrangementer, designet til at inspirere og ryste sammen, så vi kan forblive en arbejdsplads, man nyder at være på.

Har du talegaverne i orden? Er du resultatorientret og energisk? Og tænker du i behov og værdier frem for produkter? Så er du måske vores nye salgskonsulent.

HVEM ER VI?
Safe er en softwarevirksomhed, der hjælper danskere med at forbedre deres digitale sikkerhed gennem en overskuelig og nem løsning baseret på abonnement.

OPGAVER VIL TYPISK VÆRE:

  • Direkte salg til potentielle kunder
  • Newbizz
  • Partneraftaler
  • Opfølgning til kunder og partnere

VI SØRGER FOR: 

  • Løbende salgstræning
  • Produktuddannelse
  • Fleksible arbejdstider
  • Søde kollegaer

VI FORVENTER, AT DU:                                                                                           

  • Brænder for salg (erfaring ikke nødvendigt, men en fordel)
  • Kan arbejde selvstændigt
  • Er et godt menneske…

JOBBET ER RELEVANT…
For dig der brænder for salg. I praksis vil vi sammen med dig diskutere, hvilke konkrete opgaver du skal varetage, så det både bliver relevant for Safe og for dig i forhold til din uddannelsesbaggrund, erfaringer og ønsker.

PRAKTISK INFO
Jobbet foregår i Gothersgade 21, 2. sal, 1123 København K. Jobbet er med provision uden loft og med en garantiløn på 110 kr. i timen. Send ansøgning og CV til: kontakt@wearesafe.dk mærket ”Account manager”, så vi har det senest den 15. august 2019 kl. 12.00. Samtaler finder sted i uge 33 og 34.

WAIT, WAIT THERE´S MORE!
Safe er et unikt og socialt sted at arbejde. Gennem hele året er der sociale arrangementer, designet til at inspirere og ryste sammen, så vi kan forblive en arbejdsplads, man nyder at være på.

 

We are safe ApSKøbenhavn K2019-07-09T00:00:002019-08-30T00:00:00
330054653Studerende med passion for salg søgesRobot Søger du et studiejob med stort ansvar og en stejl læringskurve? Ønsker du at kickstarte din karriere og få en unik indsigt i mediebranchen? Er du udadvendt og god til at skabe tætte kunderelationer? Så er det dig vi søger! Eovendo har brug for målrettede og dygtige Account Managers til deres stærke team i København K. Om stillingen På vegne af vores kunde Eovendo, leder Academic Work efter studerende, som har mod på stort ansvar i rollen som Account Manager 15-20 timer om ugen. Du får rig mulighed for at bringe din teoretiske baggrund i spil og skabe et stærkt netværk i mediebranchen. Denne rekrutterings-proces foretages af Academic Work på vegne af Eovendo. Alle spørgsmål skal derfor henvendes til Academic Work. Academic Work er ansvarlig for rekrutteringsprocessen til denne stilling, men du vil blive ansat direkte af Eovendo. Arbejdsopgaver Som Account Manger kommer du til at arbejde i et ungt og ambitiøst team. Du skal selvstændigt drive dine processer og vil være ansvarlig for din egen kundeportefølje. Dette giver dig stor frihed og mulighed for selv at sætte dagsordenen for dit arbejde. Nuværende Account Manager, Jannik, fortæller om stillingen Eovendo er en interessant og lærerig arbejdsplads at have ved siden af studiet. Det åbne og dynamiske arbejdsmiljø giver rig mulighed for at få egne idéer gennemført. Der er stor fokus på personlig udvikling, som skaber de bedste forudsætninger for en fremtidig karriere i mediebranchen. Derudover opbygger man hurtigt et bredt netværk igennem den varierede og tætte kundekontakt. Min læringskurve har været stejl og jeg føler mig bestemt klædt på til at få et fuldtidsjob indenfor samme område . Arbejdsopgaver inkluderer: Identificere og kontakte potentielle kunder Udarbejde kundepræsentationer Afholde møder Oprette samarbejdsaftaler Koordinere målrettede indsatser med marketingsafdelingen Denne stilling er for dig, som har en positiv indstilling og ønsker et job i en ung og spændende virksomhed. Der vil være mulighed for fastansættelse efter endt studie, givet begge parter er tilfredses med samarbejdet. Vi søger dig, som Læser på en uddannelse indenfor business, salg, marketing eller el.lign. Har mindst et år tilbage på dine studier Har gode tale-, læse- og skrivefærdigheder i dansk og engelsk Har tidligere erfaring med salg kundekontakt Arbejder godt i PowerPoint og Excel Som person er du ikke bange for at drive dine egne processer. Du vil få dine egne ansvarsområder, hvortil du selv har mulighed for at præge dine arbejdsopgaver. Du motiveres af at skabe værdi for dine kunder, hvilket vil blive afspejlet i din provision. Du har en positiv indstilling til nye arbejdsopgaver og tager imod udfordringer med oprejst pande. Du er udadvendt og god til at dyrke dit netværk. Du trives i et ungt og dynamisk arbejdsmiljø, hvor du kommer til at arbejde side om side med kollegaer, som brænder for deres arbejde. ANDEN INFORMATION START: Hurtigst muligt OMFANG: 15-20 timer ugentligt LØN: Fast løn provision STED: København K Du kan ansøge ved at klikke på dette link: Vi modtager kun ansøgninger via hjemmesiden. Har du spørgsmål kan disse henvendes til info@academicwork.dk. Spørgsmål besvares hurtigst muligt inden for vores åbningstider. Inkludér gerne opslagstitel eller ID i emnefeltet, eller inkludér link til opslaget i mailen. Vi kalder løbende ind til samtale, så send din ansøgning allerede i dag. Vi gør opmærksom på at opslag kan fjernes før eventuel ansøgningsfrist i det tilfælde at stillingen besættes. Hos Academic Work bestræber vi os på at skabe en ambitiøs og professionel hjemmebane for Young Professionals - studerende og færdiguddannede i starten af karrieren. Som rekrutterings- og bemandingsvirksomhed hjælper vi dermed Young Professionals med at kickstarte karrieren som konsulent på specifikke projekter, tidsbegrænsede stillinger eller fastansættelser hos attraktive virksomheder indenfor alle brancher. Som ansat gennem Academic Work stiller vi din egen dedikerede Consultant Manager til rådighed, som understøtter din karriereudvikling og sikrer dig gode arbejdsforhold på din arbejdsplads. PRIVATLIVSPOLITIK: Ved oprettelse af jobprofil samt indsendelse af jobansøgning og andre informationer, giver du automatisk samtykke til, at Academic Work behandler dine informationer i henhold til persondataloven. Anden information Eovendo er en gratis portal, hvor du får kontanter for at være aktiv medlem. Jo mere aktiv du er, jo mere kan du tjene. Du kan udnytte gode tilbud, få vareprøver og rabatkuponer, se reklamefilm, sige din mening, tilmelde dig nyhedsbreve, besvare spørgeskemaer og meget mere. Uanset hvad du gør, er der penge at hente. Man kan sige, at vi betaler dig for din værdi som forbruger. Annoncørerne betaler nemlig medierne for at få din opmærksomhed for eksempel, når du møder reklamebudskaber i din hverdag, og skal give din mening til kende. Hos Eovendo synes vi, det er rimeligt, at du får din del af betalingen. Eovendo er en del af Lars Larsen Group, som investerer i flere forskellige brancher.

Søger du et studiejob med stort ansvar og en stejl læringskurve? Ønsker du at kickstarte din karriere og få en unik indsigt i mediebranchen? Er du udadvendt og god til at skabe tætte kunderelationer? Så er det dig vi søger! Eovendo har brug for målrettede og dygtige Account Managers til deres stærke team i København K.

Om stillingen

På vegne af vores kunde Eovendo, leder Academic Work efter studerende, som har mod på stort ansvar i rollen som Account Manager 15-20 timer om ugen. Du får rig mulighed for at bringe din teoretiske baggrund i spil og skabe et stærkt netværk i mediebranchen.

Denne rekrutterings-proces foretages af Academic Work på vegne af Eovendo. Alle spørgsmål skal derfor henvendes til Academic Work.

Academic Work er ansvarlig for rekrutteringsprocessen til denne stilling, men du vil blive ansat direkte af Eovendo.

Arbejdsopgaver

Som Account Manger kommer du til at arbejde i et ungt og ambitiøst team. Du skal selvstændigt drive dine processer og vil være ansvarlig for din egen kundeportefølje. Dette giver dig stor frihed og mulighed for selv at sætte dagsordenen for dit arbejde.

Nuværende Account Manager, Jannik, fortæller om stillingen ”Eovendo er en interessant og lærerig arbejdsplads at have ved siden af studiet. Det åbne og dynamiske arbejdsmiljø giver rig mulighed for at få egne idéer gennemført. Der er stor fokus på personlig udvikling, som skaber de bedste forudsætninger for en fremtidig karriere i mediebranchen. Derudover opbygger man hurtigt et bredt netværk igennem den varierede og tætte kundekontakt. Min læringskurve har været stejl og jeg føler mig bestemt klædt på til at få et fuldtidsjob indenfor samme område”.

Arbejdsopgaver inkluderer:

  • Identificere og kontakte potentielle kunder
  • Udarbejde kundepræsentationer
  • Afholde møder
  • Oprette samarbejdsaftaler
  • Koordinere målrettede indsatser med marketingsafdelingen

Denne stilling er for dig, som har en positiv indstilling og ønsker et job i en ung og spændende virksomhed. Der vil være mulighed for fastansættelse efter endt studie, givet begge parter er tilfredses med samarbejdet.

Vi søger dig, som

  • Læser på en uddannelse indenfor business, salg, marketing eller el.lign.
  • Har mindst et år tilbage på dine studier
  • Har gode tale-, læse- og skrivefærdigheder i dansk og engelsk
  • Har tidligere erfaring med salg/kundekontakt
  • Arbejder godt i PowerPoint og Excel

Som person er du ikke bange for at drive dine egne processer. Du vil få dine egne ansvarsområder, hvortil du selv har mulighed for at præge dine arbejdsopgaver. Du motiveres af at skabe værdi for dine kunder, hvilket vil blive afspejlet i din provision. Du har en positiv indstilling til nye arbejdsopgaver og tager imod udfordringer med oprejst pande. Du er udadvendt og god til at dyrke dit netværk. Du trives i et ungt og dynamisk arbejdsmiljø, hvor du kommer til at arbejde side om side med kollegaer, som brænder for deres arbejde.

ANDEN INFORMATION

  • START: Hurtigst muligt
  • OMFANG: 15-20 timer ugentligt
  • LØN: Fast løn + provision
  • STED: København K
  • Du kan ansøge ved at klikke på dette link: Vi modtager kun ansøgninger via hjemmesiden. Har du spørgsmål kan disse henvendes til info@academicwork.dk. Spørgsmål besvares hurtigst muligt inden for vores åbningstider. Inkludér gerne opslagstitel eller ID i emnefeltet, eller inkludér link til opslaget i mailen.

Vi kalder løbende ind til samtale, så send din ansøgning allerede i dag. Vi gør opmærksom på at opslag kan fjernes før eventuel ansøgningsfrist i det tilfælde at stillingen besættes.

Hos Academic Work bestræber vi os på at skabe en ambitiøs og professionel hjemmebane for Young Professionals - studerende og færdiguddannede i starten af karrieren. Som rekrutterings- og bemandingsvirksomhed hjælper vi dermed Young Professionals med at kickstarte karrieren som konsulent på specifikke projekter, tidsbegrænsede stillinger eller fastansættelser hos attraktive virksomheder indenfor alle brancher. Som ansat gennem Academic Work stiller vi din egen dedikerede Consultant Manager til rådighed, som understøtter din karriereudvikling og sikrer dig gode arbejdsforhold på din arbejdsplads.

PRIVATLIVSPOLITIK: Ved oprettelse af jobprofil samt indsendelse af jobansøgning og andre informationer, giver du automatisk samtykke til, at Academic Work behandler dine informationer i henhold til persondataloven.

Anden information

Eovendo er en gratis portal, hvor du får kontanter for at være aktiv medlem. Jo mere aktiv du er, jo mere kan du tjene. Du kan udnytte gode tilbud, få vareprøver og rabatkuponer, se reklamefilm, sige din mening, tilmelde dig nyhedsbreve, besvare spørgeskemaer og meget mere. Uanset hvad du gør, er der penge at hente. Man kan sige, at vi betaler dig for din værdi som forbruger. Annoncørerne betaler nemlig medierne for at få din opmærksomhed – for eksempel, når du møder reklamebudskaber i din hverdag, og skal give din mening til kende. Hos Eovendo synes vi, det er rimeligt, at du får din del af betalingen. Eovendo er en del af Lars Larsen Group, som investerer i flere forskellige brancher.

ACADEMIC WORK DENMARK A/SKøbenhavn V2019-07-04T00:00:002019-08-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ambitiøs salgskonsulent søges!

Isa Advertising Danmark ApS

Valby
Har du lyst til at udvikle dit salgstalent med Danmarks største brands og med kompetent sparring og coaching? Så er det DIG vi vil have på vores team. Isa Advertising er en virksomhed i stor vækst, og vi glæder os over at vi nu kan udvide vores team...
Indrykket:10. august 2019
Udløbsdato:3. oktober 2019

Sælgere Søges

Københavnske Medier ApS

København S
Som mediekonsulent hos Københavnske Medier Danske BoligMedier, kommer du gennem vores interne uddannelsesforløb, hvor du bliver klædt på i forhold til vores forskellige produkter. Vi producerer en lang række magasiner og tidsskrifter samt digitale m...
Indrykket:24. juli 2019
Udløbsdato:16. september 2019

Account Manager EMEA

Falcon.io ApS

København V
Falcon.io is looking for an Account Manager with a specific focus of maintaining and developing our existing global accounts. You will join a team of Account Managers who are managing their own client portfolios (including renewal negotiation and up...
Indrykket:17. juli 2019
Udløbsdato:3. september 2019

Account manager i København

We are safe ApS

København K
Har du talegaverne i orden? Er du resultatorientret og energisk? Og tænker du i behov og værdier frem for produkter? Så er du måske vores nye salgskonsulent. HVEM ER VI? Safe er en softwarevirksomhed, der hjælper danskere med at forbedre deres digit...
Indrykket:9. juli 2019
Udløbsdato:30. august 2019

Studerende med passion for salg søges

ACADEMIC WORK DENMARK A/S

København V
Søger du et studiejob med stort ansvar og en stejl læringskurve? Ønsker du at kickstarte din karriere og få en unik indsigt i mediebranchen? Er du udadvendt og god til at skabe tætte kunderelationer? Så er det dig vi søger! Eovendo har brug for målr...
Indrykket:4. juli 2019
Udløbsdato:28. august 2019