Ambitiøs salgskonsulent søges!

Har du lyst til at udvikle dit salgstalent med Danmarks største brands og med kompetent sparring og coaching? Så er det DIG vi vil have på vores team.

Isa Advertising er en virksomhed i stor vækst, og vi glæder os over at vi nu kan udvide vores team med en ny kollega! 

Som sælger hos ISA Advertising får du en hverdag i vores flotte lokaler tæt på Valby Station, og du kommer til at repræsentere nogle af Danmarks største og mest anerkendte mediebrands i en salgskultur, der er uformel, ambitiøs, humoristisk og dynamisk.

Vi forventer at du har store ambitioner, en naturlig selvtillid, urokkelig selvdisciplin, drive, vedholdenhed og frem for alt kan lide at tjene penge.

Vi har de bedste markedsføringsløsninger og de mest anerkendende brands, så du skal komme til bords med en vilje og evne til at videreformidle vores budskaber til potentielle kunder, og konvertere dem til betalende kunder. Med andre ord; Du vil få ansvar for at sælge nogle af Danmarks bedste og mest anerkendte markedsføringsprodukter.

ISA Advertising er salgspartner for blandt andet Berlingske, BT og Egmont, og vi hjælper dagligt virksomheder til vækst og udvikling ved at finde det perfekte match mellem medier og mennesker.

Udnyt dit potentiale i et ungt team, hvor alle brænder for salg

Vi er topprofessionelle og superflinke på samme tid – og vores referencer samt langvarige kunderelationer vidner om, at kunderne er tilfredse med vores evner til at skabe resultater. Vi er stolte af at kunne tiltrække medarbejdere med talent og de helt rette evner, vilje og lyst til at forstå kundernes behov, så vi kan levere en indsats ud over det sædvanlige.

Du kommer til at arbejde sammen med Danmarks bedste kollegaer i et ungt, dynamisk og socialt mediehus med fredagsbar, en god frokostordning og fantastiske arbejdstider.

Er du blevet motiveret af det ovenstående, og sikker på, at du er af den rette støbning, og ønsker at være en del af et vinderteam, så glæder vi os til at høre fra dig.

 

Desuden lover vi dig en omfattende oplæring, inden du starter, og vi sørger løbende for udvikling, sparring og coaching, så du hele tiden er den bedste udgave af dig selv.

Vores forventning til dig:

  • Du har en seriøs og professionel tilgang til dit arbejde
  • Du er direkte og veltalende med gode sociale egenskaber
  • Du har et konkurrencegen og selvdisciplin
  • Hurtighed i implementering af nye ideer (ledelsens såvel som dine egne)
  • Du er vedholdende
  • Du viser respekt
  • Du er troværdig
  • Du er ansvarlig

De sidste nævnte 4 punkter er vore VÆRDIER og er i vores DNA. Du kan og skal forvente det samme af os.

Du får:

  • Mulighed for at udfolde dig som en fantastisk sælger
  • Professionel træning og coaching
  • Fast løn med attraktiv provision
  • Danmarks - og måske verdens bedste kollegaer
  • En social arbejdsplads med fredagsbar
  • God fast frokostordning (som er frivillig)
  • Gode arbejdstider (kl. 09.00-15.45)

Er du stadig interesseret?

Vil du høre mere om jobbet, skal du være mere end velkommen til at ringe til Tom Vaganian mandag til fredag mellem kl. 09.30-15.45 på 44 22 49 10.

Læs mere om ISA Advertising på vores hjemmeside http://www.isa-adv.dk

Send din ansøgning og CV på job@isa-adv.dk hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til samtaler.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329937939Phoenix-7d0d009312019-01-07T00:00:00Ambitiøs salgskonsulent søges!

Har du lyst til at udvikle dit salgstalent med Danmarks største brands og med kompetent sparring og coaching? Så er det DIG vi vil have på vores team.

Isa Advertising er en virksomhed i stor vækst, og vi glæder os over at vi nu kan udvide vores team med en ny kollega! 

Som sælger hos ISA Advertising får du en hverdag i vores flotte lokaler tæt på Valby Station, og du kommer til at repræsentere nogle af Danmarks største og mest anerkendte mediebrands i en salgskultur, der er uformel, ambitiøs, humoristisk og dynamisk.

Vi forventer at du har store ambitioner, en naturlig selvtillid, urokkelig selvdisciplin, drive, vedholdenhed og frem for alt kan lide at tjene penge.

Vi har de bedste markedsføringsløsninger og de mest anerkendende brands, så du skal komme til bords med en vilje og evne til at videreformidle vores budskaber til potentielle kunder, og konvertere dem til betalende kunder. Med andre ord; Du vil få ansvar for at sælge nogle af Danmarks bedste og mest anerkendte markedsføringsprodukter.

ISA Advertising er salgspartner for blandt andet Berlingske, BT og Egmont, og vi hjælper dagligt virksomheder til vækst og udvikling ved at finde det perfekte match mellem medier og mennesker.

Udnyt dit potentiale i et ungt team, hvor alle brænder for salg

Vi er topprofessionelle og superflinke på samme tid – og vores referencer samt langvarige kunderelationer vidner om, at kunderne er tilfredse med vores evner til at skabe resultater. Vi er stolte af at kunne tiltrække medarbejdere med talent og de helt rette evner, vilje og lyst til at forstå kundernes behov, så vi kan levere en indsats ud over det sædvanlige.

Du kommer til at arbejde sammen med Danmarks bedste kollegaer i et ungt, dynamisk og socialt mediehus med fredagsbar, en god frokostordning og fantastiske arbejdstider.

Er du blevet motiveret af det ovenstående, og sikker på, at du er af den rette støbning, og ønsker at være en del af et vinderteam, så glæder vi os til at høre fra dig.

 

Desuden lover vi dig en omfattende oplæring, inden du starter, og vi sørger løbende for udvikling, sparring og coaching, så du hele tiden er den bedste udgave af dig selv.

Vores forventning til dig:

  • Du har en seriøs og professionel tilgang til dit arbejde
  • Du er direkte og veltalende med gode sociale egenskaber
  • Du har et konkurrencegen og selvdisciplin
  • Hurtighed i implementering af nye ideer (ledelsens såvel som dine egne)
  • Du er vedholdende
  • Du viser respekt
  • Du er troværdig
  • Du er ansvarlig

De sidste nævnte 4 punkter er vore VÆRDIER og er i vores DNA. Du kan og skal forvente det samme af os.

Du får:

  • Mulighed for at udfolde dig som en fantastisk sælger
  • Professionel træning og coaching
  • Fast løn med attraktiv provision
  • Danmarks - og måske verdens bedste kollegaer
  • En social arbejdsplads med fredagsbar
  • God fast frokostordning (som er frivillig)
  • Gode arbejdstider (kl. 09.00-15.45)

Er du stadig interesseret?

Vil du høre mere om jobbet, skal du være mere end velkommen til at ringe til Tom Vaganian mandag til fredag mellem kl. 09.30-15.45 på 44 22 49 10.

Læs mere om ISA Advertising på vores hjemmeside http://www.isa-adv.dk

Send din ansøgning og CV på job@isa-adv.dk hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til samtaler.

Har du lyst til at udvikle dit salgstalent med Danmarks største brands og med kompetent sparring og coaching? Så er det DIG vi vil have på vores team. Isa Advertising er en virksomhed i stor vækst, og vi glæder os over at vi nu kan udvide vores team med en ny kollega! Som sælger hos ISA Advertising får du en hverdag i vores flotte lokaler tæt på Valby Station, og du kommer til at repræsentere nogle af Danmarks største og mest anerkendte mediebrands i en salgskultur, der er uformel, ambitiøs, humoristisk og dynamisk. Vi forventer at du har store ambitioner, en naturlig selvtillid, urokkelig selvdisciplin, drive, vedholdenhed og frem for alt kan lide at tjene penge. Vi har de bedste markedsføringsløsninger og de mest anerkendende brands, så du skal komme til bords med en vilje og evne til at videreformidle vores budskaber til potentielle kunder, og konvertere dem til betalende kunder. Med andre ord Du vil få ansvar for at sælge nogle af Danmarks bedste og mest anerkendte markedsføringsprodukter. ISA Advertising er salgspartner for blandt andet Berlingske, BT og Egmont, og vi hjælper dagligt virksomheder til vækst og udvikling ved at finde det perfekte match mellem medier og mennesker. Udnyt dit potentiale i et ungt team, hvor alle brænder for salg Vi er topprofessionelle og superflinke på samme tid og vores referencer samt langvarige kunderelationer vidner om, at kunderne er tilfredse med vores evner til at skabe resultater. Vi er stolte af at kunne tiltrække medarbejdere med talent og de helt rette evner, vilje og lyst til at forstå kundernes behov, så vi kan levere en indsats ud over det sædvanlige. Du kommer til at arbejde sammen med Danmarks bedste kollegaer i et ungt, dynamisk og socialt mediehus med fredagsbar, en god frokostordning og fantastiske arbejdstider. Er du blevet motiveret af det ovenstående, og sikker på, at du er af den rette støbning, og ønsker at være en del af et vinderteam, så glæder vi os til at høre fra dig. Desuden lover vi dig en omfattende oplæring, inden du starter, og vi sørger løbende for udvikling, sparring og coaching, så du hele tiden er den bedste udgave af dig selv. Vores forventning til dig: Du har en seriøs og professionel tilgang til dit arbejde Du er direkte og veltalende med gode sociale egenskaber Du har et konkurrencegen og selvdisciplin Hurtighed i implementering af nye ideer (ledelsens såvel som dine egne) Du er vedholdende Du viser respekt Du er troværdig Du er ansvarlig De sidste nævnte 4 punkter er vore VÆRDIER og er i vores DNA. Du kan og skal forvente det samme af os. Du får: Mulighed for at udfolde dig som en fantastisk sælger Professionel træning og coaching Fast løn med attraktiv provision Danmarks - og måske verdens bedste kollegaer En social arbejdsplads med fredagsbar God fast frokostordning (som er frivillig) Gode arbejdstider (kl. 09.00-15.45) Er du stadig interesseret? Vil du høre mere om jobbet, skal du være mere end velkommen til at ringe til Tom Vaganian mandag til fredag mellem kl. 09.30-15.45 på 44 22 49 10. Læs mere om ISA Advertising på vores hjemmeside http: www.isa-adv.dk Send din ansøgning og CV på job@isa-adv.dk hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til samtaler.11Jobnet7d0d0093100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-04T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3430007Isa Advertising Danmark ApS11Høffdingsvej 362500ValbyDKDanmark0
job@isa-adv.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent689753JobNet492661949266191000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7d0d0093https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7d0d0093https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7d0d0093&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7d0d0093&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/2.jpgMed et job indenfor Salg får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12008001Dansk3Læse/ tale241107Account Manager2Salg359988247Tom Vaganianjob@isa-adv.dkDKDanmarkDKDanmark329957460Medejer - erfaren Sales Manager med ambitioner til mere i en møbel-startupRobot Virksomheden by HARALD HERMANRUD vokser og der er behov for ekstra arbejdskraft. Derfor søger jeg en partner som kan anvende sin erfaring som Sales Manager til at sætte yderligere gang i virksomhedens vækstpotentiale. Du får ansvar for salg i et team på tre ambitiøse personer som skal bygge et internationalt varemærke op, som designer, producerer, markedsfører og sælger møbler. Det prisvindende reolsystem HOMER er det første produkt som i dag forhandles af flere high-end møbelhuse i Danmark. Om by HARALD HERMANRUD by HARALD HERMANRUD s mission er at forene godt håndværk med moderne design til en bæredygtig livsstil i møbler som pakkes, lagerføres og sendes fladt på en måde som belaster miljøet minimalt. Jeg stiler efter at skabe en ansvarlig virksomhed der værner om sine nordiske rødder og konstruktive værdier. Visionen er at skabe et nyklassisk produktsortiment til samtidens behov og et internationalt varemærke der frigør sig af skiftende trends. Stillingen Som partner vil din opgave efter den nødvendige oplæring og introduktion til vores møbler, værdier og forhandlere, være både selvstændigt og i tæt samarbejde med founder, at opsøge, servicere, udvikle og understøtte vores forhandlernet i nysalg og markedsføring. Du får ansvaret for salgsdelen og opbygning af gode, professionelle relationer til forhandlere. Du har samtidig en ambition og interesse for at drage nytte af din knowhow som leder i en mere administrativ rolle indenfor salg, kundekontakt og opbygning af teams. Du har endvidere et drive for, helt tæt på founder, at bygge en virksomhed op og aktivt tage fat på de alsidige og spændende opgaver der knytter sig til en startup og internationalisering af et nyt varemærke. Du vil indgå i et team hvor vi søger en synergi i vores forskelligekompetencer og personlige egenskaber. En af de første vækstopgaver er en udvidelse af det eksisterende hjemmemarked og forhandlernetværk fra Danmark til Sverige. Det vil indebære rejseaktivitet på 15-25 dage årligt. Inden for det første år vil du sammen med founder også være med til at udvikle teamet internt med bl.a. en ansvarlig for e-commerce. Must haves Du er imødekommende, energisk, empatisk og har gode samarbejdsevner. Du har erfaring med branding og salg til og gennem forhandlere. Du arbejder struktureret, præcist og effektivt ud fra en plan. Du får energi af at opnå opstillede mål. Du omstiller dig ubesværet fra forhandlinger i et mødelokale til en vellidt kammerat udenfor. Du taler og skriver flydende dansk og engelsk. Du har kørekort. Nice to have Erfaring fra møbelbranchen. Du har sans for økonomi og interesse for forretningsudvikling. Vi tilbyder Ansvar i en startup som er i en rivende udvikling. Du tilbydes medejerskab i et godt arbejdsmiljø hvor vi gør os fortjente til at fejre små og store milepæle. Vi har et godt netværk af eksterne rådgivere og en varebil til rådighed. Du kommer helt tæt på en founder som brænder for design, produktion, forsyningskæde og branding. En kreativ, struktureret og produktiv ildsjæl med store ambitioner. Start dato Hurtigst muligt. Jeg er ivrig efter at komme i gang, men venter gerne på den rette. Kontakt Et motiveret skriv og CV sendes til Harald Hermanrud på info@haraldhermanrud.dk. Se mere på http: www.haraldhermanrud.dk. Jeg glæder mig til at høre fra dig! Kandidater inviteres løbende til samtale så søg allerede i dag. Jeg glæder mig til at høre fra dig!

Virksomheden by HARALD HERMANRUD vokser og der er behov for ekstra arbejdskraft. Derfor søger jeg en partner som kan anvende sin erfaring som Sales Manager til at sætte yderligere gang i virksomhedens vækstpotentiale. Du får ansvar for salg i et team på tre ambitiøse personer som skal bygge et internationalt varemærke op, som designer, producerer, markedsfører og sælger møbler. Det prisvindende reolsystem HOMER er det første produkt som i dag forhandles af flere high-end møbelhuse i Danmark.

 

Om by HARALD HERMANRUD

by HARALD HERMANRUD’s mission er at forene godt håndværk med moderne design til en bæredygtig livsstil i møbler som pakkes, lagerføres og sendes fladt – på en måde som belaster miljøet minimalt. Jeg stiler efter at skabe en ansvarlig virksomhed der værner om sine nordiske rødder og konstruktive værdier. Visionen er at skabe et nyklassisk produktsortiment til samtidens behov og et internationalt varemærke der frigør sig af skiftende trends.

 

Stillingen

Som partner vil din opgave efter den nødvendige oplæring og introduktion til vores møbler, værdier og forhandlere, være både selvstændigt og i tæt samarbejde med founder, at opsøge, servicere, udvikle og understøtte vores forhandlernet i nysalg og markedsføring.

Du får ansvaret for salgsdelen og opbygning af gode, professionelle relationer til forhandlere. Du har samtidig en ambition og interesse for at drage nytte af din knowhow som leder i en mere administrativ rolle indenfor salg, kundekontakt og opbygning af teams.

Du har endvidere et drive for, helt tæt på founder, at bygge en virksomhed op og aktivt tage fat på de alsidige og spændende opgaver der knytter sig til en startup og internationalisering af et nyt varemærke. Du vil indgå i et team hvor vi søger en synergi i vores forskelligekompetencer og personlige egenskaber.

En af de første vækstopgaver er en udvidelse af det eksisterende hjemmemarked og forhandlernetværk fra Danmark til Sverige. Det vil indebære rejseaktivitet på 15-25 dage årligt. Inden for det første år vil du sammen med founder også være med til at udvikle teamet internt med bl.a. en ansvarlig for e-commerce.

 

Must haves

  • Du er imødekommende, energisk, empatisk og har gode samarbejdsevner.
  • Du har erfaring med branding og salg til og gennem forhandlere.
  • Du arbejder struktureret, præcist og effektivt ud fra en plan.
  • Du får energi af at opnå opstillede mål.
  • Du omstiller dig ubesværet fra forhandlinger i et mødelokale til en vellidt kammerat udenfor.
  • Du taler og skriver flydende dansk og engelsk.
  • Du har kørekort.

 

Nice to have

  • Erfaring fra møbelbranchen.
  • Du har sans for økonomi og interesse for forretningsudvikling.

 

Vi tilbyder

Ansvar i en startup som er i en rivende udvikling. Du tilbydes medejerskab i et godt arbejdsmiljø hvor vi gør os fortjente til at fejre små og store milepæle. Vi har et godt netværk af eksterne rådgivere og en varebil til rådighed. Du kommer helt tæt på en founder som brænder for design, produktion, forsyningskæde og branding. En kreativ, struktureret og produktiv ildsjæl med store ambitioner.

 

Start dato

Hurtigst muligt. Jeg er ivrig efter at komme i gang, men venter gerne på den rette.

 

Kontakt

Et motiveret skriv og CV sendes til Harald Hermanrud på info@haraldhermanrud.dk. Se mere på http://www.haraldhermanrud.dk. Jeg glæder mig til at høre fra dig! Kandidater inviteres løbende til samtale så søg allerede i dag. Jeg glæder mig til at høre fra dig!

by HARALD HERMANRUDKøbenhavn N2019-02-08T00:00:002019-02-28T00:00:00
329940609Norsktalende Account ManagerBasic Vil du være med å gjøre en forskjell for noen av de tyngste og mest interessante profilene i det norske næringslivet og samtidig være en del av drivkraften i vår pågående vekst?Jobben Hos JUC vil du få ett stort innblikk i næringslivet og kjennskap til ledere innenfor alle bransjer. Du vil ta del i dybde- og relasjonsskapende dialoger med våre potensielle deltakere og drøfte mulighetene for å bli med i våre grupper. En oppgave som stiller krav til dine lytteevner, spørrelyst og refleksjon. Også din evne til å visualisere de atskillige mulighetene som er ved å delta i en profesjonell nettverksgruppe. Du vil i høy grad oppleve at ditt arbeid gjør en forskjell, da du er med til å styrke ledernes kompetanser og utvikle deres nettverk. Som Account Manager (vi kaller det Network Consultant) vil dine salgskompetanser bli satt i spill, og vi har en aktiv og støttende rolle hvor vi gir deg opplæring og vil sørge for at vi fyller ryggsekken din med de riktige verktøyene for å kunne lykkes hos oss. Du får en unik mulighet for å utvikle deg og skape din egen salgskarriere i ett tett samspill med kompetente kollegaer og vi lærer deg å mestre rådgivende salg hvis du altså ikke allerede mestrer dette. Din profil Vi forventer, at du har erfaring med oppsøkende salg, holder et høyt tempo og har analytiske evner, men det viktigste er at du alltid er villig til å lære noe nytt og utvikle deg. Dette vil oppgaven kreve av deg. Du skal kunne gjennomføre en levende dialog og en dybdegående behovsavdekking, samtidig som du presenterer våre produkter på en god, profesjonell og selgende måte. Her er det en forventing at du både i skrift og tale har norsk som ditt morsmål. Du kommer kanskje fra salg av ett mindre kvalitetstungt produkt, og ser dette som din mulighet for å ta ett skritt videre og prøve noe nytt. Det forventes at du kan norsk, og at du er velformulert både skriftlig og muntlig. Vi tilbyr For oss er det viktig å kunne arbeide målrettet, samtidig som vi har ett godt arbeidsmiljø. Et miljø hvor vi kjenner hverandre og hvor vi føler oss inspirerte. Du vil bli en del av en virksomhet i vekst, som er på en spennende reise. En målrettet reise, hvor vi har det gøy sammen. Det er en del av vårt DNA. Du vil inngå i et utviklingsprogram og være en del av et givende- og teamorientert miljø, hvor man gjerne kan dele erfaringer. Vi tilbyr naturligvis en konkurransedyktig grunnlønn, samt en attraktiv bonus og provisjonsordning uten loft. Vi holder til i flotte, lyse og åpne lokaler i sentrum av København og har en lekker kantineordning. Om JUC JUC er en spesialisert kursvirksomhet som ble etablert i Danmark i 2001. Vi er ledende på det danske markedet når det gjelder kurs, nettverk og konferanser hvor målgruppen er advokater, jurister, revisorer, eiendomsmeglere samt en lang rekke profesjonelle fagfolk. Vi avholder hvert år arrangementer for flere enn 5.000 deltakere, fordelt på 150 forskjellige kurs, 50 faglige nettverk samt 10 konferanser i Skandinavia innenfor flere enn 20 fagområder. Vi er representert i Danmark, Norge, Sverige og Tyskland. Les mer om oss på www.juc.no Stillingen skal besettes så hurtig som mulig, og vi holder samtaler løpende. DEDIKATION Hire for attitude, train for skills!Vil du være med å gjøre en forskjell for noen av de tyngste og mest interessante profilene i det norske næringslivet og samtidig være en del av drivkraften i vår pågående vekst?
Jobben 
Hos JUC vil du få ett stort innblikk i næringslivet og kjennskap til ledere innenfor alle bransjer. Du vil ta del i dybde- og relasjonsskapende dialoger med våre potensielle deltakere og drøfte mulighetene for å bli med i våre grupper. En oppgave som stiller krav til dine lytteevner, spørrelyst og refleksjon. Også din evne til å visualisere de atskillige mulighetene som er ved å delta i en profesjonell nettverksgruppe. Du vil i høy grad oppleve at ditt arbeid gjør en forskjell, da du er med til å styrke ledernes kompetanser og utvikle deres nettverk.  
 
Som Account Manager (vi kaller det Network Consultant) vil dine salgskompetanser bli satt i spill, og vi har en aktiv og støttende rolle hvor vi gir deg opplæring og vil sørge for at vi fyller ryggsekken din med de riktige verktøyene for å kunne lykkes hos oss.  
 
Du får en unik mulighet for å utvikle deg og skape din egen salgskarriere i ett tett samspill med kompetente kollegaer og vi lærer deg å mestre rådgivende salg – hvis du altså ikke allerede mestrer dette.  
 
 
Din profil 
Vi forventer, at du har erfaring med oppsøkende salg, holder et høyt tempo og har analytiske evner, men det viktigste er at du alltid er villig til å lære noe nytt og utvikle deg. Dette vil oppgaven kreve av deg.  
 
Du skal kunne gjennomføre en levende dialog og en dybdegående behovsavdekking,  samtidig som du presenterer våre produkter på en god, profesjonell og selgende måte. Her er det en forventing at du både i skrift og tale har norsk som ditt morsmål.  
 
Du kommer kanskje fra salg av ett mindre kvalitetstungt produkt, og ser dette som din mulighet for å ta ett skritt videre og prøve noe nytt.  
 
Det forventes at du kan norsk, og at du er velformulert både skriftlig og muntlig. 
 
Vi tilbyr 
For oss er det viktig å kunne arbeide målrettet, samtidig som vi har ett godt arbeidsmiljø. Et miljø hvor vi kjenner hverandre og hvor vi føler oss inspirerte. Du vil bli en del av en virksomhet i vekst, som er på en spennende reise. En målrettet reise, hvor vi har det gøy sammen. Det er en del av vårt DNA. 
 
Du vil inngå i et utviklingsprogram og være en del av et givende- og teamorientert miljø, hvor man gjerne kan dele erfaringer.  
 
Vi tilbyr naturligvis en konkurransedyktig grunnlønn, samt en attraktiv bonus og provisjonsordning uten loft.  
 
Vi holder til i flotte, lyse og åpne lokaler i sentrum av København og har en lekker kantineordning.  
 
Om JUC
JUC er en spesialisert kursvirksomhet som ble etablert i Danmark i 2001. Vi er ledende på det danske markedet når det gjelder kurs, nettverk og konferanser hvor målgruppen er advokater, jurister, revisorer, eiendomsmeglere samt en lang rekke profesjonelle fagfolk. Vi avholder hvert år arrangementer for flere enn 5.000 deltakere, fordelt på 150 forskjellige kurs, 50 faglige nettverk samt 10 konferanser i Skandinavia innenfor flere enn 20 fagområder. Vi er representert i Danmark, Norge, Sverige og Tyskland. Les mer om oss på www.juc.no  
 
Stillingen skal besettes så hurtig som mulig, og vi holder samtaler løpende.
 
DEDIKATION – Hire for attitude, train for skills!      
 
 
 
ORS/Small/a983cce2_logo.pngJUCKøbenhavn K2019-01-11T10:00:20.9402019-03-12T00:00:00
329943081New Bizz Account Managere til IT-sikkerhed på det europæiske marked (4 stillinger)Profile TRUSTZONE er en dansk IT-sikkerhedsvirksomhed, som i dag er en af Skandinaviens førende leverandører af digitale certifikater til brug for kryptering af online transaktioner, signering af software samt sikker e-mail kommunikation. Vi ekspanderer og søger derfor 4 Account Managere til primært at varetage nysalg samt mersalg til kunderne i Danmark, Norge, Sverige og Tyskland. Som Account Manager hos TRUSTZONE bliver du en del af et ungt og dynamisk team. Kontakten til kunderne foregår primært via telefon og e-mail, da vores produkter er hurtige og nemme at afsætte. Vores overordnede mål er at levere værdiskabende IT-løsninger, som er lette at distribuere til kunder og samarbejdspartnere. Vi hjælper således alle typer virksomheder med at sikre deres mest sårbare online services på en simpel, sikker og billig måde. Vi bestræber os altid på at være de bedste til det vi laver, hvilket betyder, at vi har stor fokus på den enkelte kundes behov. Kandidaten som person: Du har formentlig 1-3 års erfaring med salg gerne telemarketing. Er du nyuddannet men brænder for salg, kan du også komme i betragtning til stillingenDu har flair for ITDu skal kunne kommunikere godt med både kolleger og kunderDu har selvdisciplin og arbejder struktureretDu besidder et drive, der kan skabe succes for TRUSTZONE hos såvel nye som eksisterende kunderDu er vedholdende og målrettetDu besidder gode engelsk-kundskaber TRUSTZONE tilbyder: Grundig oplæring i TRUSTZONEs produkter, vores arbejdsprocesser samt kompetent coaching i salg over telefonenEt ungt og dynamisk miljø med en uformel omgangstone, hvor det skal være sjovt at gå på arbejdeGode udviklingsmuligheder i lækre kontorlokaler på Islands Brygge i KøbenhavnFri kaffe, vand og sodavand samt en lækker og billig frokostordningAttraktiv lønpakke, som består af en fast løn med provision uden loft. Fri mobil samt pensions- og sundhedsordning efter 6 måneders ansættelse Vi har nogle vilde vækstambitioner for de næste år. Hvis du gerne vil være med til det og være med, hvor det er sjovt og går stærkt så send din ansøgning via knappen Send ansøgning . Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at ringe til Sussie Lundberg på tlf. 88 33 10 20. Job hos os TRUSTZONE er en IT-sikkerhedsvirksomhed, som hjælper kunder med alt i forbindelse med SSL-certifikater og digital signatur. Vi er en all inclusive service, dvs. vi assisterer både med rådgivning i forhold til køb, installation, fornyelse og anden håndtering af certifikater. Vi har alle typer kunder i porteføljen, men typisk er kernekunden en lidt større virksomhed eller et firma, hvis forretningsmodel indebærer brugen af flere websites. Dagligdagen hos os bærer præg af en flad organisationsstruktur og en uhøjtidelig omgangstone. Hvis du spiller dig på holdet, får du ansvar og beføjelser, der matcher vi giver dig gode muligheder for professionel sparring og for at tage del i kurser og events, der kan være med til at udvikle dig professionelt. Læg dertil, at vi i disse år har en målsætning om en akkumuleret vækst på mindst 10 . Dén skal du være med til at nå. Du skal altså kunne lide at blive udfordret i din arbejdsdag. Og hov - vent lige! Vi gør også ret meget ud af firmaarrangementer for hyggen og sammenholdets skyld og så ligger TRUSTZONE smukt på Islands Brygge med 180° udsigt ud over vandet. Se mere på vores ansøgersite: https: trustzone.brandero.com

TRUSTZONE er en dansk IT-sikkerhedsvirksomhed, som i dag er en af Skandinaviens førende leverandører af digitale certifikater til brug for kryptering af online transaktioner, signering af software samt sikker e-mail kommunikation. Vi ekspanderer og søger derfor 4 Account Managere til primært at varetage nysalg samt mersalg til kunderne i Danmark, Norge, Sverige og Tyskland. Som Account Manager hos TRUSTZONE bliver du en del af et ungt og dynamisk team. Kontakten til kunderne foregår primært via telefon og e-mail, da vores produkter er hurtige og nemme at afsætte.

Vores overordnede mål er at levere værdiskabende IT-løsninger, som er lette at distribuere til kunder og samarbejdspartnere. Vi hjælper således alle typer virksomheder med at sikre deres mest sårbare online services på en simpel, sikker og billig måde. Vi bestræber os altid på at være de bedste til det vi laver, hvilket betyder, at vi har stor fokus på den enkelte kundes behov.

Kandidaten som person:

  • Du har formentlig 1-3 års erfaring med salg – gerne telemarketing. Er du nyuddannet men brænder for salg, kan du også komme i betragtning til stillingen
  • Du har flair for IT
  • Du skal kunne kommunikere godt med både kolleger og kunder
  • Du har selvdisciplin og arbejder struktureret
  • Du besidder et drive, der kan skabe succes for TRUSTZONE hos såvel nye som eksisterende kunder
  • Du er vedholdende og målrettet
  • Du besidder gode engelsk-kundskaber

TRUSTZONE tilbyder:

  • Grundig oplæring i TRUSTZONEs produkter, vores arbejdsprocesser samt kompetent coaching i salg over telefonen
  • Et ungt og dynamisk miljø med en uformel omgangstone, hvor det skal være sjovt at gå på arbejde
  • Gode udviklingsmuligheder i lækre kontorlokaler på Islands Brygge i København
  • Fri kaffe, vand og sodavand samt en lækker og billig frokostordning
  • Attraktiv lønpakke, som består af en fast løn med provision uden loft. Fri mobil samt pensions- og sundhedsordning efter 6 måneders ansættelse

Vi har nogle vilde vækstambitioner for de næste år. Hvis du gerne vil være med til det og være med, hvor det er sjovt og går stærkt – så send din ansøgning via knappen "Send ansøgning".

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at ringe til Sussie Lundberg på tlf. 88 33 10 20.

Job hos os

TRUSTZONE er en IT-sikkerhedsvirksomhed, som hjælper kunder med alt i forbindelse med SSL-certifikater og digital signatur. Vi er en all inclusive service, dvs. vi assisterer både med rådgivning i forhold til køb, installation, fornyelse og anden håndtering af certifikater. Vi har alle typer kunder i porteføljen, men typisk er kernekunden en lidt større virksomhed eller et firma, hvis forretningsmodel indebærer brugen af flere websites.

Dagligdagen hos os bærer præg af en flad organisationsstruktur og en uhøjtidelig omgangstone. Hvis du spiller dig på holdet, får du ansvar og beføjelser, der matcher – vi giver dig gode muligheder for professionel sparring og for at tage del i kurser og events, der kan være med til at udvikle dig professionelt. Læg dertil, at vi i disse år har en målsætning om en akkumuleret vækst på mindst 10 %. Dén skal du være med til at nå. Du skal altså kunne lide at blive udfordret i din arbejdsdag.

Og hov - vent lige!

Vi gør også ret meget ud af firmaarrangementer for hyggen og sammenholdets skyld og så ligger TRUSTZONE smukt på Islands Brygge med 180° udsigt ud over vandet.

Se mere på vores ansøgersite: https://trustzone.brandero.com

ORS/Small/88541282_logo.pngTRUSTZONE A/SKøbenhavn S2019-01-15T16:02:22.9572019-02-28T00:00:00
329950442Account Manager til Academic Work - find ud af om du er den vi søger!Robot Er du den, som altid ender med at overbevise dine venner, hvor I skal hen på ferie? Eller er du den, der altid kan charmere svigerforældrene når I mødes? Kan det mærkes på dig, når du er ved at tabe i Ludo, eller når du klarer parallelparkeringen i første forsøg? Så er vi interesserede i at høre fra dig! Vi mener nemlig, at du har talentet til at blive en dygtig Account Manager. Netop nu har vi travlt og udvider på vores kontor centralt i København skal du være med? Da vi tror på, at dine personlige egenskaber er mindst lige vigtige, som dit CV, er første skridt i din ansøgningsproces, at du tager tre tests - se link længere nede i teksten. Om stillingen Som Account Manager hos Academic Work, er du selv ansvarlig for at opstøve potentielle kunder, skabe kontakten med disse, og sælge vores ydelser gennem personlige møder. At arbejde som Account Manager ligner derfor på nogle punkter et typisk salgsjob hos os er forskellen bare, at du er med til at sælge noget, der gør en forskel. For hvert salg du får i hus, hjælper du virksomheder med at vokse og blive mere succesfulde og samtidigt er du med til at skabe karrierer for blandt andet studerende og nyuddannede akademikere. Det er en målgruppe, vi tror på, og en målgruppe som du kan være med til at gøre en forskel for. Som Account Manager hos Academic Work, bliver du desuden ansigtet udadtil for en virksomhed i vækst og tiltagende succes. Vi har Nordens største database af Young Professionals og har kontorer i Sverige, Norge, Finland, Tyskland og Schweiz, foruden Danmark. I Danmark samarbejder vi med nogle virkelig stærke brands og fantastiske arbejdspladser, som er særdeles attraktive for vores målgruppe. Hvis du kan genkende dig selv i ovenstående, tror vi virkelig på, at du kommer til at trives hos os. Vi lægger fokus på at skabe et miljø og en kultur, der skaber de rigtige rammer for, at vores medarbejdere kan vokse og udvikle sig både som mennesker og som professionelle. Vi vil endda vove halsen og påstå, at vi lykkes ret godt med det. Hos Academic Work er vi meget ambitiøse. Er du lige så ambitiøs? Her kan du finde mere information omkring stillingen som Account Manager, vores uddannelser og de udviklingsmuligheder vi tilbyder, hvordan det er at arbejde hos Academic Work og hvorfor vi tror på, at vi har en fantastisk arbejdsplads. Bemærk at siden er på svensk. Vil du læse mere om Academic Works danske afdeling kan du gøre det her. Arbejdsopgaver Som Account manager hos Academic Work fungerer du som din egen virksomhed inden for virksomheden. Du driver dine egne processer og kunderelationer, fra prospektering til tættere samarbejde og mersalg. Dine dage vil være præget af kontakt med nye virksomheder og relevante personer, møder med nye og eksisterende kunder samt udvikling af de interne relationer med dine kollegaer inden for både salgs- og rekrutteringsafdelingerne. Hvordan du planlægger dine arbejdsdage er op til dig vi forventer blot, at du planlægger, så der lægges op til succes! Vi søger dig, som Det er hverken dit CV eller dine tidligere erfaringer, der spiller den store rolle for at lykkes i rollen som Account Manager hos Academic Work. Det, vi leder efter, er potentiale, den rette personlighed og den rette indstilling til arbejdet. Vi leder efter dig som: Er selvdreven og tager initiativ Er måldreven og klar til at stræbe efter at nå højere og længere hver dag Har et talent for at forstå andre mennesker og har nemt ved at skabe relationer Har god forståelse for hvor dine styrker ligger og en ydmyg tilgang til dine svagheder og udviklingspotentiale Har B-kørekort Har gode kundskaber i Engelsk Vi lægger først og fremmest vægt på, at du som kandidat kan se dig selv arbejde hos os, at du er dreven for at lykkes i denne branche, og at du er med på kontinuerligt at udvikle dig sammen med os. ANDEN INFORMATION Start: April Maj 2019, alt afhængig af de ansøgninger vi får ind. Du gennemgår et grundigt introduktionsprogram, når du starter. Omfang: Fuldtid, inden for alm. kontorstider Løn: Fast månedsløn provision PC, fri telefon og tilskud til fitnessabonnement Placering: København Kontaktperson: Talent Acquisition Manager - Marlene Hansen, marlene.hansen@academicwork.dk. SÅDAN SØGER DU STILLINGENVi ved, at dygtige Account Managers kan komme fra alle former for baggrunde derfor fokuserer vi på den rette personlighed, potentiale og forståelse for faget. Derfor går vi væk fra den traditionelle CV-ansøgning og anvender i stedet tre tests som første skridt i vores rekrutteringsproces. Alle skal have muligheden, og testen kan derfor frit tilgås af alle interesserede. Tag det første skridt ved at klikke på Tag testen her: https: jobs.academicwork.dk annonce account-manager-til-academic-work--find-ud-af-om-du-er-den-vi-sger 15020788 PRIVATLIVSPOLITIKVed oprettelse af jobprofil samt indsendelse af jobansøgning og andre informationer, giver du automatisk samtykke til, at Academic Work behandler dine informationer i henhold til persondataloven.OM ACADEMIC WORKAcademic Work arbejder med bemanding af personale og rekruttering af Young Professionals studerende og unge akademikere i begyndelsen af deres karriere. Det er vores niche, vores ekspertområde og en målgruppe, vi tror på. Vil du vide mere om os? Find mere information her: https: jobs.academicwork.dk annonce account-manager-til-academic-work--find-ud-af-om-du-er-den-vi-sger 15020788

Er du den, som altid ender med at overbevise dine venner, hvor I skal hen på ferie? Eller er du den, der altid kan charmere svigerforældrene når I mødes? Kan det mærkes på dig, når du er ved at tabe i Ludo, eller når du klarer parallelparkeringen i første forsøg? Så er vi interesserede i at høre fra dig! Vi mener nemlig, at du har talentet til at blive en dygtig Account Manager. Netop nu har vi travlt og udvider på vores kontor centralt i København – skal du være med? Da vi tror på, at dine personlige egenskaber er mindst lige vigtige, som dit CV, er første skridt i din ansøgningsproces, at du tager tre tests - se link længere nede i teksten.

Om stillingen

Som Account Manager hos Academic Work, er du selv ansvarlig for at opstøve potentielle kunder, skabe kontakten med disse, og sælge vores ydelser gennem personlige møder. At arbejde som Account Manager ligner derfor på nogle punkter et typisk salgsjob – hos os er forskellen bare, at du er med til at sælge noget, der gør en forskel.

For hvert salg du får i hus, hjælper du virksomheder med at vokse og blive mere succesfulde – og samtidigt er du med til at skabe karrierer for blandt andet studerende og nyuddannede akademikere. Det er en målgruppe, vi tror på, og en målgruppe som du kan være med til at gøre en forskel for.

Som Account Manager hos Academic Work, bliver du desuden ansigtet udadtil for en virksomhed i vækst og tiltagende succes. Vi har Nordens største database af ”Young Professionals” og har kontorer i Sverige, Norge, Finland, Tyskland og Schweiz, foruden Danmark. I Danmark samarbejder vi med nogle virkelig stærke brands og fantastiske arbejdspladser, som er særdeles attraktive for vores målgruppe.

Hvis du kan genkende dig selv i ovenstående, tror vi virkelig på, at du kommer til at trives hos os. Vi lægger fokus på at skabe et miljø og en kultur, der skaber de rigtige rammer for, at vores medarbejdere kan vokse og udvikle sig både som mennesker og som professionelle. Vi vil endda vove halsen og påstå, at vi lykkes ret godt med det. Hos Academic Work er vi meget ambitiøse. Er du lige så ambitiøs?

Her kan du finde mere information omkring stillingen som Account Manager, vores uddannelser og de udviklingsmuligheder vi tilbyder, hvordan det er at arbejde hos Academic Work og hvorfor vi tror på, at vi har en fantastisk arbejdsplads. Bemærk at siden er på svensk. Vil du læse mere om Academic Works danske afdeling kan du gøre det her.

Arbejdsopgaver

Som Account manager hos Academic Work fungerer du som din egen virksomhed inden for virksomheden. Du driver dine egne processer og kunderelationer, fra prospektering til tættere samarbejde og mersalg.

Dine dage vil være præget af kontakt med nye virksomheder og relevante personer, møder med nye og eksisterende kunder samt udvikling af de interne relationer med dine kollegaer inden for både salgs- og rekrutteringsafdelingerne. Hvordan du planlægger dine arbejdsdage er op til dig – vi forventer blot, at du planlægger, så der lægges op til succes!

Vi søger dig, som

Det er hverken dit CV eller dine tidligere erfaringer, der spiller den store rolle for at lykkes i rollen som Account Manager hos Academic Work. Det, vi leder efter, er potentiale, den rette personlighed og den rette indstilling til arbejdet. Vi leder efter dig som:

  • Er selvdreven og tager initiativ

  • Er måldreven og klar til at stræbe efter at nå højere og længere hver dag

  • Har et talent for at forstå andre mennesker og har nemt ved at skabe relationer

  • Har god forståelse for hvor dine styrker ligger og en ydmyg tilgang til dine svagheder og udviklingspotentiale

  • Har B-kørekort

  • Har gode kundskaber i Engelsk

Vi lægger først og fremmest vægt på, at du som kandidat kan se dig selv arbejde hos os, at du er dreven for at lykkes i denne branche, og at du er med på kontinuerligt at udvikle dig sammen med os.

ANDEN INFORMATION

  • Start: April/Maj 2019, alt afhængig af de ansøgninger vi får ind. Du gennemgår et grundigt introduktionsprogram, når du starter.

  • Omfang: Fuldtid, inden for alm. kontorstider

  • Løn: Fast månedsløn + provision + PC, fri telefon og tilskud til fitnessabonnement

  • Placering: København

  • Kontaktperson: Talent Acquisition Manager - Marlene Hansen, marlene.hansen@academicwork.dk.

SÅDAN SØGER DU STILLINGENVi ved, at dygtige Account Managers kan komme fra alle former for baggrunde – derfor fokuserer vi på den rette personlighed, potentiale og forståelse for faget. Derfor går vi væk fra den traditionelle CV-ansøgning og anvender i stedet tre tests som første skridt i vores rekrutteringsproces. Alle skal have muligheden, og testen kan derfor frit tilgås af alle interesserede.

Tag det første skridt ved at klikke på Tag testen her: https://jobs.academicwork.dk/annonce/account-manager-til-academic-work--find-ud-af-om-du-er-den-vi-sger/15020788

PRIVATLIVSPOLITIKVed oprettelse af jobprofil samt indsendelse af jobansøgning og andre informationer, giver du automatisk samtykke til, at Academic Work behandler dine informationer i henhold til persondataloven.OM ACADEMIC WORKAcademic Work arbejder med bemanding af personale og rekruttering af Young Professionals – studerende og unge akademikere i begyndelsen af deres karriere. Det er vores niche, vores ekspertområde og en målgruppe, vi tror på.

Vil du vide mere om os? Find mere information her: https://jobs.academicwork.dk/annonce/account-manager-til-academic-work--find-ud-af-om-du-er-den-vi-sger/15020788

ACADEMIC WORK DENMARK A/SKøbenhavn V2019-01-29T00:00:002019-03-25T00:00:00
329939597Account ManagerRobot Falcon.io is looking for an Account Manager with a specific focus of maintaining and developing our existing global accounts. You will join a team of Account Managers who are managing their own client portfolios (including renewal negotiation and upselling) with a strong emphasis on forging long-term relationships in close collaboration with our Customer Experience and Sales Teams. You will report to the manager of account management who has the overall responsibility of leading our Account Management team.What you ll do: Identify and drive potential growth areas with existing clients Retain your own portfolio of clients in coordination with the rest of the Sales and CX team Ensure a top notch customer experience for existing clients by understanding their business objectives and aligning them with platform functionality Advise existing clients on best practices that will drive ROI Maintain constant contact from initial onboarding process through negotiation of renewal What you have: Excellent negotiation skills Comfortable interacting with all levels of clients from C-Level to operational employees Demonstrated business acumen able to quickly understand structure and value drivers across diverse industries and markets Experience in SaaS Account Management Outstanding phone etiquette with ability to quickly forge professional relationships Knowledge and proficiency of Social Media and Web 2.0 Fluent in written and spoken English and fluency German or a Scandinavian language would be a bonus, though not essential. A Scandinavian language is a plus What we Offer: Open, informal and multinational working environment An opportunity to work with companies of all sizes including large international brands in a cross-border context High responsibility and excellent career possibilities Lunch, drinks and healthy snacks daily Working at a central location in Copenhagen, the startup hub of Northern Europe Game room with fussball, ping pong and VR About Falcon.ioFalcon.io provides a unified SaaS platform for social media listening, engaging, publishing and managing customer data. We enable our clients to explore the full potential of digital marketing by managing multiple customer touch points from one platform. Our platform has already achieved great international traction in the market, with its technology endorsed by partnerships with Facebook, Twitter and Instagram.Founded as Falcon Social in Copenhagen in 2010, we now also have offices in New York City, Berlin, Budapest and Sofia. We re a highly diverse team, and we re always looking for passionate and curious people who want to be part of a fast-paced, high-energy environment.For any questions regarding this position, please write us on jobs@falcon.io.

Falcon.io is looking for an Account Manager with a specific focus of maintaining and developing our existing global accounts. You will join a team of Account Managers who are managing their own client portfolios (including renewal negotiation and upselling) with a strong emphasis on forging long-term relationships in close collaboration with our Customer Experience and Sales Teams. You will report to the manager of account management who has the overall responsibility of leading our Account Management team.What you'll do:

    • Identify and drive potential growth areas with existing clients
    • Retain your own portfolio of clients in coordination with the rest of the Sales and CX team
    • Ensure a top notch customer experience for existing clients by understanding their business objectives and aligning them with platform functionality
    • Advise existing clients on best practices that will drive ROI
    • Maintain constant contact from initial onboarding process through negotiation of renewal

What you have:

    • Excellent negotiation skills
    • Comfortable interacting with all levels of clients from C-Level to operational employees
    • Demonstrated business acumen/ able to quickly understand structure and value drivers across diverse industries and markets
    • Experience in SaaS Account Management 
    • Outstanding phone etiquette with ability to quickly forge professional relationships
    • Knowledge and proficiency of Social Media and Web 2.0
    • Fluent in written and spoken English and fluency German or a Scandinavian language would be a bonus, though not essential.
    • A Scandinavian language is a plus

What we Offer:

    • Open, informal and multinational working environment
    • An opportunity to work with companies of all sizes including large international brands in a cross-border context
    • High responsibility and excellent career possibilities
    • Lunch, drinks and healthy snacks daily
    • Working at a central location in Copenhagen, the startup hub of Northern Europe
    • Game room with fussball, ping pong and VR

About Falcon.ioFalcon.io provides a unified SaaS platform for social media listening, engaging, publishing and managing customer data. We enable our clients to explore the full potential of digital marketing by managing multiple customer touch points from one platform. Our platform has already achieved great international traction in the market, with its technology endorsed by partnerships with Facebook, Twitter and Instagram.Founded as Falcon Social in Copenhagen in 2010, we now also have offices in New York City, Berlin, Budapest and Sofia. We’re a highly diverse team, and we’re always looking for passionate and curious people who want to be part of a fast-paced, high-energy environment.For any questions regarding this position, please write us on jobs@falcon.io.

Falcon.io ApSKøbenhavn V2019-02-11T00:00:002019-02-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Medejer - erfaren Sales Manager med ambitioner til mere i en møbel-startup

by HARALD HERMANRUD

København N
Virksomheden by HARALD HERMANRUD vokser og der er behov for ekstra arbejdskraft. Derfor søger jeg en partner som kan anvende sin erfaring som Sales Manager til at sætte yderligere gang i virksomhedens vækstpotentiale. Du får ansvar for salg i et tea...
Indrykket:8. februar 2019
Udløbsdato:28. februar 2019

Norsktalende Account Manager

JUC

København K
Vil du være med å gjøre en forskjell for noen av de tyngste og mest interessante profilene i det norske næringslivet og samtidig være en del av drivkraften i vår pågående vekst?Jobben Hos JUC vil du få ett stort innblikk i næringslivet og kjennskap ...
Indrykket:11. januar 2019
Udløbsdato:12. marts 2019

New Bizz Account Managere til IT-sikkerhed på det europæiske marked (4 stillinger)

TRUSTZONE A/S

København S
TRUSTZONE er en dansk IT-sikkerhedsvirksomhed, som i dag er en af Skandinaviens førende leverandører af digitale certifikater til brug for kryptering af online transaktioner, signering af software samt sikker e-mail kommunikation. Vi ekspanderer og ...
Indrykket:15. januar 2019
Udløbsdato:28. februar 2019

Account Manager til Academic Work - find ud af om du er den vi søger!

ACADEMIC WORK DENMARK A/S

København V
Er du den, som altid ender med at overbevise dine venner, hvor I skal hen på ferie? Eller er du den, der altid kan charmere svigerforældrene når I mødes? Kan det mærkes på dig, når du er ved at tabe i Ludo, eller når du klarer parallelparkeringen i ...
Indrykket:29. januar 2019
Udløbsdato:25. marts 2019

Account Manager

Falcon.io ApS

København V
Falcon.io is looking for an Account Manager with a specific focus of maintaining and developing our existing global accounts. You will join a team of Account Managers who are managing their own client portfolios (including renewal negotiation and up...
Indrykket:11. februar 2019
Udløbsdato:19. februar 2019