Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ambitiøs tegner

Er du uddannet som teknisk designer / tegner eller maskintekniker? Måske har du arbejdet inden for procesindustrien i nogle år og kan tage ejerskab af dine opgaver

Er du uddannet som teknisk designer / tegner eller maskintekniker?
Måske har du arbejdet inden for procesindustrien i nogle år og kan tage ejerskab af dine opgaver hvis ja vil vi gerne høre fra dig. Vi er pt 34 arbejdskolleger i Fredericia.   

Brænder du for, at arbejde med:
• Design i 3D af rørsystemer, anlæg, maskiner og udstyr
• Udarbejdelse af P&ID og PFD diagrammer
• AutoCAD, Plant 3D, Inventor og eventuelt Solid Works
• Office pakken
• At blive udfordret fagligt med forskellige opgaver

Faglig sparring og udvikling:
PE gør meget ud af, at medarbejderne har gode muligheder for faglig sparring med kompetente kollegaer hvor alle er aktive i teamet. I teamet byder man ind med sine egne kompetencer men er også åbne for input fra kollegerne.
Hos PE arbejder man tæt sammen med både den enkelte kunde, kundens leverandører og kollegaer (uanset hvilken afdeling man er tilknyttet). Vi gør meget ud af, at udvikle og efteruddanne medarbejderne og har fuld tillid til, at medarbejderen har de faglige og personlige kompetencer der matcher den enkelte opgaver.

IT software & certifikater:
• Autodesk programmer som Plant3D, Inventor, AutoCAD, Solid Works, Navisworks
• Office pakken
• ISO 9001 2015

Hvad siger medarbejderne om, at arbejde ved Process Engineering A/S:
Det jeg finder spændende ved at arbejde ved PE er variationen på opgaver og det faktum at man bliver udfordret fagligt. Samtidigt er der stort fokus på videndeling og sparring og man får følelsen af, at der altid er en der kan hjælpe eller komme med et konstruktivt indspark. Og slutteligt, så er der masser af faglig stolthed og folk er stolte over at være hos PE.
Ledelsen gør meget ud af, at skabe en god innovativ arbejdsplads hvor tillid og fællesskab er nøgleord. Vi medarbejdere bliver involveret i projekterne på en sådan måde, at vi får ejerskab af projekterne.
Som ansat hos PE får man en afvekslende hverdag, sammen med gode og hjælpsomme, kollegaer på tværs af landets 5 afdelinger. Opgaverne kan udføres hjemme på PE’s kontorer eller som konsulent ude hos de enkelte kunder. Lige gyldigt hvor ens placering ligger i det specifikke projekt er det altid muligt at have kontakt til ens kollegaer. Som ansat hos PE er der mulighed for, at udvikle sin erfaring med de mange forskellige opgaver man bliver stillet over for

Vær en del af Process Engineering A/S:
Har du lyst til at være en del af ONE TEAM hvor nøglen til succes er evnen til at tage ejerskab over egne opgaver og med til at skabe værdier i PE. En positiv og imødekommende attitude er kendetegnende for dig, og dine gode kommunikationsevner gør, at du yder den bedste service over for kunder og samarbejdspartner. Kan lide, at arbejde enten ude ved kunden eller hjemme på afdelingen. Sidst men ikke mindst så kan du begå dig flydende mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk.

Ønsker du yderligere informationer, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder: Martin Stubkjær, mobil 6011 2173

Process Engineering A/S

LinkedIn

Sådan ansøger du

Har du lyst til at blive vores nye kollega, så send din ansøgning vedlagt relevante data, mrk. tegner til Fredericia, til HR-afdelingen: Dorte Mohr Carstensen: dmc@proeng.dk.

Alle henvendelser behandles fortroligt og der afholdes løbende jobsamtaler.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330048611Phoenix-8de014e712019-06-25T00:00:00Ambitiøs tegner

Er du uddannet som teknisk designer / tegner eller maskintekniker? Måske har du arbejdet inden for procesindustrien i nogle år og kan tage ejerskab af dine opgaver

Er du uddannet som teknisk designer / tegner eller maskintekniker?
Måske har du arbejdet inden for procesindustrien i nogle år og kan tage ejerskab af dine opgaver hvis ja vil vi gerne høre fra dig. Vi er pt 34 arbejdskolleger i Fredericia.   

Brænder du for, at arbejde med:
• Design i 3D af rørsystemer, anlæg, maskiner og udstyr
• Udarbejdelse af P&ID og PFD diagrammer
• AutoCAD, Plant 3D, Inventor og eventuelt Solid Works
• Office pakken
• At blive udfordret fagligt med forskellige opgaver

Faglig sparring og udvikling:
PE gør meget ud af, at medarbejderne har gode muligheder for faglig sparring med kompetente kollegaer hvor alle er aktive i teamet. I teamet byder man ind med sine egne kompetencer men er også åbne for input fra kollegerne.
Hos PE arbejder man tæt sammen med både den enkelte kunde, kundens leverandører og kollegaer (uanset hvilken afdeling man er tilknyttet). Vi gør meget ud af, at udvikle og efteruddanne medarbejderne og har fuld tillid til, at medarbejderen har de faglige og personlige kompetencer der matcher den enkelte opgaver.

IT software & certifikater:
• Autodesk programmer som Plant3D, Inventor, AutoCAD, Solid Works, Navisworks
• Office pakken
• ISO 9001 2015

Hvad siger medarbejderne om, at arbejde ved Process Engineering A/S:
Det jeg finder spændende ved at arbejde ved PE er variationen på opgaver og det faktum at man bliver udfordret fagligt. Samtidigt er der stort fokus på videndeling og sparring og man får følelsen af, at der altid er en der kan hjælpe eller komme med et konstruktivt indspark. Og slutteligt, så er der masser af faglig stolthed og folk er stolte over at være hos PE.
Ledelsen gør meget ud af, at skabe en god innovativ arbejdsplads hvor tillid og fællesskab er nøgleord. Vi medarbejdere bliver involveret i projekterne på en sådan måde, at vi får ejerskab af projekterne.
Som ansat hos PE får man en afvekslende hverdag, sammen med gode og hjælpsomme, kollegaer på tværs af landets 5 afdelinger. Opgaverne kan udføres hjemme på PE’s kontorer eller som konsulent ude hos de enkelte kunder. Lige gyldigt hvor ens placering ligger i det specifikke projekt er det altid muligt at have kontakt til ens kollegaer. Som ansat hos PE er der mulighed for, at udvikle sin erfaring med de mange forskellige opgaver man bliver stillet over for

Vær en del af Process Engineering A/S:
Har du lyst til at være en del af ONE TEAM hvor nøglen til succes er evnen til at tage ejerskab over egne opgaver og med til at skabe værdier i PE. En positiv og imødekommende attitude er kendetegnende for dig, og dine gode kommunikationsevner gør, at du yder den bedste service over for kunder og samarbejdspartner. Kan lide, at arbejde enten ude ved kunden eller hjemme på afdelingen. Sidst men ikke mindst så kan du begå dig flydende mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk.

Ønsker du yderligere informationer, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder: Martin Stubkjær, mobil 6011 2173

Process Engineering A/S

LinkedIn

Sådan ansøger du

Har du lyst til at blive vores nye kollega, så send din ansøgning vedlagt relevante data, mrk. tegner til Fredericia, til HR-afdelingen: Dorte Mohr Carstensen: dmc@proeng.dk.

Alle henvendelser behandles fortroligt og der afholdes løbende jobsamtaler.

2019-07-25T00:56:20.513 Er du uddannet som teknisk designer tegner eller maskintekniker? Måske har du arbejdet inden for procesindustrien i nogle år og kan tage ejerskab af dine opgaver Er du uddannet som teknisk designer tegner eller maskintekniker? Måske har du arbejdet inden for procesindustrien i nogle år og kan tage ejerskab af dine opgaver hvis ja vil vi gerne høre fra dig. Vi er pt 34 arbejdskolleger i Fredericia. Brænder du for, at arbejde med: • Design i 3D af rørsystemer, anlæg, maskiner og udstyr • Udarbejdelse af P ID og PFD diagrammer • AutoCAD, Plant 3D, Inventor og eventuelt Solid Works • Office pakken • At blive udfordret fagligt med forskellige opgaver Faglig sparring og udvikling: PE gør meget ud af, at medarbejderne har gode muligheder for faglig sparring med kompetente kollegaer hvor alle er aktive i teamet. I teamet byder man ind med sine egne kompetencer men er også åbne for input fra kollegerne. Hos PE arbejder man tæt sammen med både den enkelte kunde, kundens leverandører og kollegaer (uanset hvilken afdeling man er tilknyttet). Vi gør meget ud af, at udvikle og efteruddanne medarbejderne og har fuld tillid til, at medarbejderen har de faglige og personlige kompetencer der matcher den enkelte opgaver. IT software certifikater: • Autodesk programmer som Plant3D, Inventor, AutoCAD, Solid Works, Navisworks • Office pakken • ISO 9001 2015 Hvad siger medarbejderne om, at arbejde ved Process Engineering A S: Det jeg finder spændende ved at arbejde ved PE er variationen på opgaver og det faktum at man bliver udfordret fagligt. Samtidigt er der stort fokus på videndeling og sparring og man får følelsen af, at der altid er en der kan hjælpe eller komme med et konstruktivt indspark. Og slutteligt, så er der masser af faglig stolthed og folk er stolte over at være hos PE. Ledelsen gør meget ud af, at skabe en god innovativ arbejdsplads hvor tillid og fællesskab er nøgleord. Vi medarbejdere bliver involveret i projekterne på en sådan måde, at vi får ejerskab af projekterne. Som ansat hos PE får man en afvekslende hverdag, sammen med gode og hjælpsomme, kollegaer på tværs af landets 5 afdelinger. Opgaverne kan udføres hjemme på PE s kontorer eller som konsulent ude hos de enkelte kunder. Lige gyldigt hvor ens placering ligger i det specifikke projekt er det altid muligt at have kontakt til ens kollegaer. Som ansat hos PE er der mulighed for, at udvikle sin erfaring med de mange forskellige opgaver man bliver stillet over for Vær en del af Process Engineering A S: Har du lyst til at være en del af ONE TEAM hvor nøglen til succes er evnen til at tage ejerskab over egne opgaver og med til at skabe værdier i PE. En positiv og imødekommende attitude er kendetegnende for dig, og dine gode kommunikationsevner gør, at du yder den bedste service over for kunder og samarbejdspartner. Kan lide, at arbejde enten ude ved kunden eller hjemme på afdelingen. Sidst men ikke mindst så kan du begå dig flydende mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk. Ønsker du yderligere informationer, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder: Martin Stubkjær, mobil 6011 2173 Process Engineering A S LinkedIn Sådan ansøger du Har du lyst til at blive vores nye kollega, så send din ansøgning vedlagt relevante data, mrk. tegner til Fredericia, til HR-afdelingen: Dorte Mohr Carstensen: dmc@proeng.dk. Alle henvendelser behandles fortroligt og der afholdes løbende jobsamtaler.11jobnet8de014e7100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-24T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandFredericia3551959Process Engineering A/S11Strevelinsvej 367000FredericiaDKDanmark0dmc@proeng.dkDKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent782915JobNet5009120500912010024-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8de014e7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=8de014e7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8de014e7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8de014e7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/Ingenioer_og_naturvidenskab/1.jpgAmbitiøs tegner12008001Dansk3Læse/ tale214501Maskiningeniør20Ingeniør og naturvidenskab362122706dmc@proeng.dkdmc@proeng.dkDanmarkDanmark330115976Maskiningeniør til SorøRobot Brænder du for selvstændighed i jobbet samt vidensdeling og sparring med dine arbejdskollegaer? . Brænder du for selvstændighed i jobbet samt vidensdeling og sparring med dine arbejdskollegaer? Så skal du søge denne stilling i vores Sorø afdeling. Afdelingen har 10 faglig dygtige medarbejdere og flere spændende projekter som venter på dig. Af arbejds- og ansvarsopgaver kan nævnes: Udarbejdelse af massebalancer, PFD, PID og 3D Layout Konstruktionsberegning af procesanlæg, maskiner og udstyr Udvælge egnet procesteknologi og udarbejdelse af detaljeret procesdesign Dimensionering af procesanlæg -udstyr Deltagelse og planlægning af møder med kunder og respektive leverandører Deltagelse i idriftsættelse af procesanlæg hos kunden Rådgivende ingeniørarbejde udført for og hos kunder Udarbejdelse af udbudsmateriale Indsamle udarbejde og validere anlægs- udstyrsdokumentation Kendskab til CE-mærkning og ATEX vil være en fordel, men ikke et krav Om jobbet: Opgaverne er meget varierende og kan strække sig fra opgaver af få timers varighed, til længerevarende projekterings- og konsulentopgaver. Arbejdsstedet vil derfor afhænge af den enkelte opgave og ofte være en kombination af arbejde på kontoret og hos kunderne. Der er tale om en meget selvstændig og spændende stilling, hvor der bliver rig mulighed for at arbejde med mange forskellige problemstillinger som udvælges og tilpasses efter dine kvalifikationer. Hvem er du: Som person er du udadvendt, en grundig og systematisk analytisk indfaldsvinkel til opgaver og udstyret med et højt drive. Du er hold spiller og bidrager aktivt til produktivitet og trivsel i teams. Du arbejder struktureret og har styr på detaljerne også i pressede situationer, hvilket er nødvendige forudsætninger i dit arbejde. Som kollega er du fleksibel og hjælpsom, og du bidrager med energi og et godt humør. Du tager ansvar og formår at engagere folk omkring dig. Kan begå dig både på dansk og engelsk i skrift og tale. Kvalifikation: Du er uddannet som maskiningeniør maskinmester og gerne med erfaring inden for procesindustrien Kendskab til tekniske branchestandarder vil være en fordel Behersker IT som dit arbejdsredskab (MS Office, MS Project, AutoCAD 2D 3D, Inventor og SolidWorks evt. Plant 3 D) Som person er du selvkørende og trives med at arbejde med mange forskelligartede opgaver Du er en imødekommende type og har nemt ved at omgås andre mennesker Fleksibilitet og solidt drive med en resultatorienteret og innovativ arbejdsform Evnen og lysten til at blive udstationeret ved kunder i kortere eller længere perioder Systematisk og med gode evner til at skabe og bevare overblik, også i pressede situationer Vi tilbyder: En spændende stilling med mange kontakter og tæt samarbejde med en del mennesker på alle niveauer. Vores kunder spænder fra små og mellemstore virksomheder til store internationale selskaber med produktionsenheder i ind- og udlandet. Et aktivt, nærværende og uformelt miljø, med reel mulighed for at være med til at præge udviklingen fremover. Imødekommende og smilende arbejdskollegaer, der kan sparre på et højt fagligt niveau. For alle vores medarbejdere er der stor mulighed for at se resultatet af egne initiativer og indsatser, samt gode personlige og faglige udviklingsmuligheder. Vi har en ambitiøs vækststrategi, som du bliver en del af. Det betyder, at du med den høje kvalitet i dit arbejde er med til at sikre, at vi har tilfredse kunder, der vender tilbage. Du kombinerer derfor din egen ekspertise med dine kollegaers gennem sparring og videndeling over telefon, Skype, mail og på kontoret. Vi prioriterer løbende kontakt med dine kollegaer højt også for at sikre, at du trives. Samtidig vil vi være en attraktiv arbejdsplads, hvor der er balance mellem arbejde og privatliv. Møder på tværs af afdelinger og årlig teambuilding, sommerfest med familien m.m. er faste ting i kalenderen Ønsker du yderligere informationer, er du velkommen til at kontakte: Afdelingsleder, Peter Lindblom: mobil 2611 9887. Mail: pl@proeng.dk Hjemmeside LinkedIn Sådan ansøger du Har du lyst til at blive vores nye kollega, så send din ansøgning vedlagt relevante data og gerne med et portrætfoto mrk. maskiningeniør Sorø, til HR-afdelingen: Dorte Mohr Carstensen: dmc@proeng.dk. Alle henvendelser behandles fortroligt og der afholdes løbende jobsamtaler

Brænder du for selvstændighed i jobbet samt vidensdeling og sparring med dine arbejdskollegaer? .

Brænder du for selvstændighed i jobbet samt vidensdeling og sparring med dine arbejdskollegaer?
Så skal du søge denne stilling i vores Sorø afdeling. Afdelingen har 10 faglig dygtige medarbejdere og flere spændende projekter som venter på dig.

Af arbejds- og ansvarsopgaver kan nævnes:

  • Udarbejdelse af massebalancer, PFD, PID og 3D Layout
  • Konstruktionsberegning af procesanlæg, maskiner og udstyr
  • Udvælge egnet procesteknologi og udarbejdelse af detaljeret procesdesign
  • Dimensionering af procesanlæg & -udstyr
  • Deltagelse og planlægning af møder med kunder og respektive leverandører
  • Deltagelse i idriftsættelse af procesanlæg hos kunden
  • Rådgivende ingeniørarbejde udført for / og hos kunder
  • Udarbejdelse af udbudsmateriale
  • Indsamle / udarbejde og validere anlægs- / udstyrsdokumentation
  • Kendskab til CE-mærkning og ATEX vil være en fordel, men ikke et krav

Om jobbet:
Opgaverne er meget varierende og kan strække sig fra opgaver af få timers varighed, til længerevarende projekterings- og konsulentopgaver. Arbejdsstedet vil derfor afhænge af den enkelte opgave og ofte være en kombination af arbejde på kontoret og hos kunderne. Der er tale om en meget selvstændig og spændende stilling, hvor der bliver rig mulighed for at arbejde med mange forskellige problemstillinger som udvælges og tilpasses efter dine kvalifikationer.

Hvem er du:
Som person er du udadvendt, en grundig og systematisk analytisk indfaldsvinkel til opgaver og udstyret med et højt drive. Du er hold spiller og bidrager aktivt til produktivitet og trivsel i teams. Du arbejder struktureret og har styr på detaljerne også i pressede situationer, hvilket er nødvendige forudsætninger i dit arbejde. Som kollega er du fleksibel og hjælpsom, og du bidrager med energi og et godt humør. Du tager ansvar og formår at engagere folk omkring dig. Kan begå dig både på dansk og engelsk i skrift og tale.

Kvalifikation: 

  • Du er uddannet som maskiningeniør/maskinmester og gerne med erfaring inden for procesindustrien
  • Kendskab til tekniske branchestandarder vil være en fordel
  • Behersker IT som dit arbejdsredskab (MS Office, MS Project, AutoCAD 2D/3D, Inventor og SolidWorks evt. Plant 3 D)
  • Som person er du selvkørende og trives med at arbejde med mange forskelligartede opgaver
  • Du er en imødekommende type og har nemt ved at omgås andre mennesker
  • Fleksibilitet og solidt drive med en resultatorienteret og innovativ arbejdsform
  • Evnen og lysten til at blive udstationeret ved kunder i kortere eller længere perioder
  • Systematisk og med gode evner til at skabe og bevare overblik, også i pressede situationer

Vi tilbyder:
En spændende stilling med mange kontakter og tæt samarbejde med en del mennesker på alle niveauer. Vores kunder spænder fra små og mellemstore virksomheder til store internationale selskaber med produktionsenheder i ind- og udlandet. Et aktivt, nærværende og uformelt miljø, med reel mulighed for at være med til at præge udviklingen fremover. Imødekommende og smilende arbejdskollegaer, der kan sparre på et højt fagligt niveau. For alle vores medarbejdere er der stor mulighed for at se resultatet af egne initiativer og indsatser, samt gode personlige og faglige udviklingsmuligheder.
Vi har en ambitiøs vækststrategi, som du bliver en del af. Det betyder, at du med den høje kvalitet i dit arbejde er med til at sikre, at vi har tilfredse kunder, der vender tilbage. Du kombinerer derfor din egen ekspertise med dine kollegaers gennem sparring og videndeling over telefon, Skype, mail og på kontoret. Vi prioriterer løbende kontakt med dine kollegaer højt – også for at sikre, at du trives. Samtidig vil vi være en attraktiv arbejdsplads, hvor der er balance mellem arbejde og privatliv. Møder på tværs af afdelinger og årlig teambuilding, sommerfest med familien m.m. er faste ting i kalenderen

Ønsker du yderligere informationer, er du velkommen til at kontakte:
Afdelingsleder, Peter Lindblom: mobil 2611 9887. Mail: pl@proeng.dk

Hjemmeside

LinkedIn

Sådan ansøger du

Har du lyst til at blive vores nye kollega, så send din ansøgning vedlagt relevante data og gerne med et portrætfoto  mrk. maskiningeniør Sorø, til HR-afdelingen: Dorte Mohr Carstensen: dmc@proeng.dk.

Alle henvendelser behandles fortroligt og der afholdes løbende jobsamtaler

Process Engineering A/SFredericia2019-11-01T00:00:002019-11-30T00:00:00
330112204Projektleder fra procesindustrien søges til Sjælland!Robot Som projektleder får du et stort ansvar hvor det såvel kan være kommerciel- som tekniskledelse under projektafvikling af større projekter. Har du passionen, evnerne og kompetencerne til at lede projekter inden for procesindustrien? Så er her en spændende karrieremulighed for dig hvor du hele tiden vil blive udfordret på dine faglige kvalifikationer med tilknytning til vores Sorø afdeling Dine arbejds- og ansvarsopgaver som projektleder: Du får et stort ansvar som projektleder hvor det såvel kan være kommerciel- som tekniskledelse under projektafvikling af større projekter. Projektledelsesansvar for såvel kommerciel- tekniskledelse under projektafvikling af større projekter og assisterende funktion omkring salg af ydelser Udarbejdelse af massebalance. PFD, PID og maskinplan Udvælge egnet procesteknologi og udarbejdelse af procesdesign i samarbejde med kunder og leverandører Planlægning af og deltagelse i møder med kunder og respektive leverandører Dimensionering af procesanlæg -komponenter Deltagelse i installation og idriftsættelse af procesanlæg hos kunden Inspektion (FAT og SAT) hos leverandører kunder Indsamle og validere anlægs- og udstyrsdokumentation for, at sikre de lever op til gældende regler Udarbejdelse af tilbudsmateriale Rådgivende ingeniørarbejde udført for kunder Om jobbet: Den primær fokus vil være inden for Process Engineerings Food og Biotech segment, men ikke kun begrænset til dette. Opgaverne er meget varierende og kan strække sig fra opgaver af få timers varighed, til længerevarende projekterings- og konsulentopgaver. Arbejdsstedet vil derfor afhænge af den enkelte opgave og ofte være en kombination af arbejde på kontoret og hos kunderne. Der er tale om en meget selvstændig og spændende stilling, hvor der bliver rig mulighed for at arbejde med mange forskellige problemstillinger som udvælges og tilpasses efter dine kvalifikationer. Hvem er du Som person er du udadvendt, en grundig og systematisk analytisk indfaldsvinkel til opgaver og udstyret med et højt drive. Du er holdspiller og bidrager aktivt til produktivitet og trivsel i teams. Du arbejder struktureret og har styr på detaljerne også i pressede situationer, hvilket er nødvendige forudsætninger i dit arbejde. Som kollega er du fleksibel og hjælpsom, og du bidrager med energi og et godt humør. Du tager ansvar og formår at engagere folk omkring dig. Behersker det danske og engelsk sprog i skrift og tale. Kvalifikationer og erfaring: Du er uddannet som ingeniør (gerne maskiningeniør), maskinmester med nogle års erfaring som projektleder, gerne IPMA certifikation D,C En del års erfaring inden for procesdesign til særligt Food og Biotek industri. Har du yderligere kendskab til f.eks. forbrændingsanlæg og olie gas branchen vil det være en fordel En grundig og systematisk analytisk indfaldsvinkel til opgaver Kendskab til hygiejniskdesign og tekniske branchestandarder vil være en fordel Du har erfaring med opbygning af PFD og P ID samt fabriks layout Behersker IT som dit arbejdsredskab (MS Project, MS Office, AutoCAD 2D 3D, Inventor og SolidWorks) Som person er du selvkørende og trives med at arbejde med mange forskelligartede opgaver Evnen og lysten til at blive udstationeret ved kunder i kortere eller længere perioder Vi tilbyder: En spændende stilling med mange kontakter og tæt samarbejde med en del mennesker på alle niveauer. Vores kunder spænder fra små og mellemstore virksomheder til store internationale selskaber med produktionsenheder i ind- og udlandet. Et aktivt, nærværende og uformelt miljø, med reel mulighed for at være med til at præge udviklingen fremover. Imødekommende og smilende arbejdskollegaer der kan sparre på et højt fagligt niveau. For alle vores medarbejdere er der stor mulighed for at se resultatet af egne initiativer og indsatser, samt gode personlige og faglige udviklingsmuligheder. Vi har en ambitiøs vækststrategi, som du bliver en del af. Det betyder, at du med den høje kvalitet i dit arbejde er med til at sikre, at vi har tilfredse kunder, der vender tilbage. Du kombinerer derfor din egen ekspertise med dine kollegaers gennem sparring og videndeling over telefon, mail og på kontoret. Vi prioriterer løbende kontakt med dine kollegaer højt også for at sikre, at du trives. Samtidig vil vi være en attraktiv arbejdsplads, hvor der er balance mellem arbejde og privatliv. Møder på tværs af afdelinger og årlig teambuilding, sommerfest med familien m.m. er faste ting i kalenderen. Ønsker du yderligere informationer, er du velkommen til at kontakte: Afdelingsleder, Peter Lindblom mobil 45 2986 8051 Sådan ansøger du Har du lyst til at blive vores nye kollega, så send din ansøgning vedlagt relevante data til HR-afdelingen: Dorte Mohr Carstensen: dmc@proeng.dk. mrk. Projektleder til Sorø afdeling Alle henvendelser behandles fortroligt og der afholdes løbende jobsamtaler

Som projektleder får du et stort ansvar hvor det såvel kan være kommerciel- som tekniskledelse under projektafvikling af større projekter.

Har du passionen, evnerne og kompetencerne til at lede projekter inden for procesindustrien?
Så er her en spændende karrieremulighed for dig hvor du hele tiden vil blive udfordret på dine faglige kvalifikationer med tilknytning til vores Sorø afdeling

Dine arbejds- og ansvarsopgaver som projektleder:
Du får et stort ansvar som projektleder hvor det såvel kan være kommerciel- som tekniskledelse under projektafvikling af større projekter.

  • Projektledelsesansvar for såvel kommerciel- & tekniskledelse under projektafvikling af større projekter og assisterende funktion omkring salg af ydelser
  • Udarbejdelse af massebalance. PFD, PID og maskinplan
  • Udvælge egnet procesteknologi og udarbejdelse af procesdesign i samarbejde med kunder og leverandører
  • Planlægning af og deltagelse i møder med kunder og respektive leverandører
  • Dimensionering af procesanlæg & -komponenter
  • Deltagelse i installation og idriftsættelse af procesanlæg hos kunden
  • Inspektion (FAT og SAT) hos leverandører / kunder
  • Indsamle og validere anlægs- og udstyrsdokumentation for, at sikre de lever op til gældende regler
  • Udarbejdelse af tilbudsmateriale
  • Rådgivende ingeniørarbejde udført for kunder

Om jobbet:
Den primær fokus vil være inden for Process Engineerings Food og Biotech segment, men ikke kun begrænset til dette. Opgaverne er meget varierende og kan strække sig fra opgaver af få timers varighed, til længerevarende projekterings- og konsulentopgaver. Arbejdsstedet vil derfor afhænge af den enkelte opgave og ofte være en kombination af arbejde på kontoret og hos kunderne. Der er tale om en meget selvstændig og spændende stilling, hvor der bliver rig mulighed for at arbejde med mange forskellige problemstillinger som udvælges og tilpasses efter dine kvalifikationer.

Hvem er du
Som person er du udadvendt, en grundig og systematisk analytisk indfaldsvinkel til opgaver og udstyret med et højt drive. Du er holdspiller og bidrager aktivt til produktivitet og trivsel i teams. Du arbejder struktureret og har styr på detaljerne også i pressede situationer, hvilket er nødvendige forudsætninger i dit arbejde. Som kollega er du fleksibel og hjælpsom, og du bidrager med energi og et godt humør. Du tager ansvar og formår at engagere folk omkring dig. Behersker det danske og engelsk sprog i skrift og tale.

Kvalifikationer og erfaring: 

  • Du er uddannet som ingeniør (gerne maskiningeniør), maskinmester med nogle års erfaring som projektleder, gerne IPMA certifikation D,C
  • En del års erfaring inden for procesdesign til særligt Food og Biotek industri. Har du yderligere kendskab til f.eks. forbrændingsanlæg og olie & gas branchen vil det være en fordel
  • En grundig og systematisk analytisk indfaldsvinkel til opgaver
  • Kendskab til hygiejniskdesign og tekniske branchestandarder vil være en fordel
  • Du har erfaring med opbygning af PFD og P&ID samt fabriks layout
  • Behersker IT som dit arbejdsredskab (MS Project, MS Office, AutoCAD 2D/3D, Inventor og SolidWorks)
  • Som person er du selvkørende og trives med at arbejde med mange forskelligartede opgaver
  • Evnen og lysten til at blive udstationeret ved kunder i kortere eller længere perioder

Vi tilbyder:
En spændende stilling med mange kontakter og tæt samarbejde med en del mennesker på alle niveauer. Vores kunder spænder fra små og mellemstore virksomheder til store internationale selskaber med produktionsenheder i ind- og udlandet. Et aktivt, nærværende og uformelt miljø, med reel mulighed for at være med til at præge udviklingen fremover. Imødekommende og smilende arbejdskollegaer der kan sparre på et højt fagligt niveau. For alle vores medarbejdere er der stor mulighed for at se resultatet af egne initiativer og indsatser, samt gode personlige og faglige udviklingsmuligheder.
Vi har en ambitiøs vækststrategi, som du bliver en del af. Det betyder, at du med den høje kvalitet i dit arbejde er med til at sikre, at vi har tilfredse kunder, der vender tilbage. Du kombinerer derfor din egen ekspertise med dine kollegaers gennem sparring og videndeling over telefon, mail og på kontoret. Vi prioriterer løbende kontakt med dine kollegaer højt – også for at sikre, at du trives. Samtidig vil vi være en attraktiv arbejdsplads, hvor der er balance mellem arbejde og privatliv. Møder på tværs af afdelinger og årlig teambuilding, sommerfest med familien m.m. er faste ting i kalenderen.

Ønsker du yderligere informationer, er du velkommen til at kontakte:
Afdelingsleder, Peter Lindblom mobil +45 2986 8051

 

Sådan ansøger du

Har du lyst til at blive vores nye kollega, så send din ansøgning vedlagt relevante data til HR-afdelingen: Dorte Mohr Carstensen: dmc@proeng.dk. – mrk. Projektleder til Sorø afdeling

Alle henvendelser behandles fortroligt og der afholdes løbende jobsamtaler

Process Engineering A/SFredericia2019-10-25T00:00:002019-11-23T00:00:00
330111128Erfaren FEM beregner til længere projektRobot Til et projekt for en undelerverandør til vindmøllebrancen, i det midt jyske, søges en erfaren maskiningeniør med lyst til udviklingsopgaver. Opgave: Analytiske styrkeberegninger iht. standarder, konvertering af laster til strukturberegning, automatisering af beregninger samt udvikling af beregningsværktøjer. Udmattelsesverifikation vha. enhedslaster, overføringsfunktioner og critical plane analyse. Følsomhedsanalyse af struktur overfor diverse laster, submodellering af samlinger,. Herunder også rapportereing samt forberedelse af dokumentation Konsulent: Du er uddannet maskiningeniør og har lyst til at arbejde med konstruktion og udvikling. Du drives af nysgerrighed for at lære nyt, er som person openminded og har gode samarbejdsevner. Du har god erfaring med stålkontruktion og udmattelsesberegninger. Du har stor erfaring med at bruge programmerne, Ansys, Matlab eller Python Virksomhed: Underleverendør til vindmøllebranchen Start: ASAP Længde: 3 mdr. med mulighed for forlængelse Vi arbejder med korte præcise beskrivelser af vores projekter. Kontakt os for mere information eller upload dit CV, så vender vi tilbage til dig. Hos Uni Consulting er samarbejde og dialog mellem os - og dig som konsulent i fokus. Vi ønsker, at skabe et tæt samarbejde, for at sikre en god forståelse af, hvor du er i processen samt hvilke fremtidige muligheder der måtte opstå for dig. Uanset om man er fast-, projektansat eller arbejder som freelancer bliver man koblet på et stort netværk af virksomheder, der alle har udfordringer, hvor det giver mening at hyre ekstern arbejdskraft. Herigennem har du mulighed for, at arbejde med projekter, der passer til netop dine kompetencer og interesse. Tidsmæssigt spænder projekterne typisk fra 3 til 30 måneder. Pga. GDPR modtages CV og ansøgning ikke pr. mail. Brug linket nedenfor.

Til et projekt for en undelerverandør til vindmøllebrancen, i det midt jyske, søges en erfaren maskiningeniør med lyst til udviklingsopgaver.

Opgave: Analytiske styrkeberegninger iht. standarder, konvertering af laster til strukturberegning, automatisering af beregninger samt udvikling af beregningsværktøjer. Udmattelsesverifikation vha. enhedslaster, overføringsfunktioner og critical plane analyse. Følsomhedsanalyse af struktur overfor diverse laster, submodellering af samlinger,. Herunder også rapportereing samt forberedelse af dokumentation

Konsulent: Du er uddannet maskiningeniør og har lyst til at arbejde med konstruktion og udvikling. Du drives af nysgerrighed for at lære nyt, er som person openminded og har gode samarbejdsevner. Du har god erfaring med stålkontruktion og udmattelsesberegninger. Du har stor erfaring med at bruge programmerne, Ansys, Matlab eller Python

Virksomhed: Underleverendør til vindmøllebranchen

Start: ASAP

Længde: 3 mdr. med mulighed for forlængelse

Vi arbejder med korte præcise beskrivelser af vores projekter. Kontakt os for mere information eller upload dit CV, så vender vi tilbage til dig.

Hos Uni Consulting er samarbejde og dialog mellem os - og dig som konsulent i fokus. Vi ønsker, at skabe et tæt samarbejde, for at sikre en god forståelse af, hvor du er i processen samt hvilke fremtidige muligheder der måtte opstå for dig.

Uanset om man er fast-, projektansat eller arbejder som freelancer bliver man koblet på et stort netværk af virksomheder, der alle har udfordringer, hvor det giver mening at hyre ekstern arbejdskraft. Herigennem har du mulighed for, at arbejde med projekter, der passer til netop dine kompetencer og interesse. Tidsmæssigt spænder projekterne typisk fra 3 til 30 måneder.

Pga. GDPR modtages CV og ansøgning ikke pr. mail. Brug linket nedenfor.

Uni ConsultingJelling2019-10-23T00:00:002019-12-18T00:00:00
330124980Senior Engineer - Post Processing Additive ManufacturingRobot Are you ready to take on the role of Post Processing Additive Manufacturing (AM) expert? Take this opportunity to play a vital role in the incorporation of new AM technologies for large scale production. Core Responsibilities As a Senior Engineer - Post Processing Additive Manufacturing (PP AM) your role is to help driving the industrialization of our chosen technologies. You will be responsible for identifying and testing chosen PP AM technologies, and drive the implementation of those in a production environment. Moreover, your main responsibilities will be: • Drive our focus on process integration and automation, particularly within Post Processing. • Analyze and implement an efficient work processes and procedure in connection with other AM technologies and LEGO processes. • Identify and develop standard methodologies for ensure quality in the AM production area. • Collaborate closely with Process and Material engineers, as well as Designers and Technicians to ensure the best processes are implemented. • Collaborate and drive suppliers to develop chosen technologies towards LEGO s requirements. Play your part in our team succeeding Based from our office in Billund, you will join our Additive Design Manufacturing team. We are a diverse team focusing on the research and development of design methodologies and technologies, production technologies, materials, and applications. We are mainly focusing on polymer AM production for different applications and with different stakeholders. The team s aim is to push and drive the AM industry and its technologies towards true large scale production. Do you have what it takes? You are analytical, scientific and goal-oriented, with a natural ability to gain a deep understanding of the machines and the AM processes. You are a great teammate with good communication skills that enable you to build positive relationships, and you know how to convey a clear message to those around you. Likewise, you are innovative and imaginative as you will need to think out of the box to develop new processes and approaches to technology. Lastly, we expect you to have: • A master s degree in mechanical engineering or similar • 3-5 years of experience in Mechanical Engineering and machine development, or similar. • Experience with additive manufacturing and post processing automation is a strong advantage • Shown experience in working with external suppliers and driving development and implementation of technologies in a production environment. • Speak and write English at a high level Join the global LEGO family Children are our role models. Their curiosity, creativity and imagination inspire everything we do. We strive to create a diverse, dynamic and inclusive culture of play at the LEGO Group, where everyone feels safe, valued and they belong. The LEGO Group is proud to be an equal opportunity and an affirmative action employer. We are committed to equal employment opportunity regardless of race, colour, ancestry, religion, sex, national origin, sexual orientation, age, citizenship, marital status, disability, gender identity or Veteran status. We support our employees in being there for the moments that matter in life and celebrate families of all kinds, the loved ones that make us who we are. Being part of the LEGO Group also means taking part in our annual Play Day, playing a part in building a sustainable future and continuing our mission to inspire and develop the builders of tomorrow. Build your career brick by brick at the LEGO Group: This is the absolute best place for you to innovate, challenge and develop new knowledge. You get to work with and have impact on the newest AM technologies, giving you the chance to influence the future of the entire industry, says Ronen Hadar, Director, Additive Design Manufacturing.

Are you ready to take on the role of Post Processing Additive Manufacturing (AM) expert?

Take this opportunity to play a vital role in the incorporation of new AM technologies for large scale production.

Core Responsibilities

As a Senior Engineer - Post Processing Additive Manufacturing (PP AM) your role is to help driving the industrialization of our chosen technologies. You will be responsible for identifying and testing chosen PP AM technologies, and drive the implementation of those in a production environment. Moreover, your main responsibilities will be:

• Drive our focus on process integration and automation, particularly within Post Processing.

• Analyze and implement an efficient work processes and procedure in connection with other AM technologies and LEGO processes.

• Identify and develop standard methodologies for ensure quality in the AM production area.

• Collaborate closely with Process and Material engineers, as well as Designers and Technicians to ensure the best processes are implemented.

• Collaborate and drive suppliers to develop chosen technologies towards LEGO’s requirements.

Play your part in our team succeeding

Based from our office in Billund, you will join our Additive Design & Manufacturing team. We are a diverse team focusing on the research and development of design methodologies and technologies, production technologies, materials, and applications.

We are mainly focusing on polymer AM production for different applications and with different stakeholders.

The team’s aim is to push and drive the AM industry and its technologies towards true large scale production.

Do you have what it takes?

You are analytical, scientific and goal-oriented, with a natural ability to gain a deep understanding of the machines and the AM processes. You are a great teammate with good communication skills that enable you to build positive relationships, and you know how to convey a clear message to those around you. Likewise, you are innovative and imaginative as you will need to think out of the box to develop new processes and approaches to technology. Lastly, we expect you to have:

• A master’s degree in mechanical engineering or similar

• 3-5 years of experience in Mechanical Engineering and machine development, or similar.

• Experience with additive manufacturing and post processing automation is a strong advantage

• Shown experience in working with external suppliers and driving development and implementation of technologies in a production environment.

• Speak and write English at a high level

Join the global LEGO family

Children are our role models. Their curiosity, creativity and imagination inspire everything we do. We strive to create a diverse, dynamic and inclusive culture of play at the LEGO Group, where everyone feels safe, valued and they belong.

The LEGO Group is proud to be an equal opportunity and an affirmative action employer. We are committed to equal employment opportunity regardless of race, colour, ancestry, religion, sex, national origin, sexual orientation, age, citizenship, marital status, disability, gender identity or Veteran status.

We support our employees in being there for the moments that matter in life and celebrate families of all kinds, the loved ones that make us who we are. Being part of the LEGO Group also means taking part in our annual Play Day, playing a part in building a sustainable future and continuing our mission to “inspire and develop the builders of tomorrow.”

Build your career brick by brick at the LEGO Group:

“This is the absolute best place for you to innovate, challenge and develop new knowledge. You get to work with and have impact on the newest AM technologies, giving you the chance to influence the future of the entire industry,” says Ronen Hadar, Director, Additive Design & Manufacturing.


LEGO SYSTEM A/SBillund2019-11-14T00:00:002019-11-28T00:00:00
330122717ATS Project ManagerRobot Do you want to join our growth journey? Are you ready to walk the extra mile to create results? Dinex is looking for an ATS Project Manager, who will lead our exhaust After-Treatment System (ATS) customer projects globally. Manage 2-3 key ATS customer project(s) from business case to serial start. Collaborate and coordinate with customers and partners and cross-functionally. Roles Responsibilities Lead 2-3 key ATS customer projects from business case to serial start following the Dinex APQP process Support Sales with technical and costing inputs for acquiring new ATS projects Serve as key contact in Dinex towards Customer PM and Partner PM throughout the project lifecycle Collaborate and manage internal project activities by Technology, Engineering, Testing, NPI, SCM Purchasing and Production Responsible for project management deliverables product demand, project plans, action lists, status reports, investments, cost resource overviews Accountable for timely readiness of deliverables from other workstreams in the project Lead project team and drive team s performance towards achieving project objectives Manage project-level risks and opportunities pertaining to time delays, quality issues, cost overruns and warranty claims Manage work completion and handover certificates with customers and suppliers during the project Keep stakeholders informed and engaged Work on various improvement and standardization initiatives within your department Promote project management knowledge and best practice sharing in Dinex Group Travel approx. 30 days per year for work purposes Qualifications 3-5 years experience managing customer projects in new product development area within automotive, wind or similar industry Technical know-how of structural design, simulations, performance and durability testing Bachelors or Masters degree in Mechanical Engineering or equivalent Formal training or certification in Project Management Possess sound commercial and risk judgement Self-driven, result-oriented and flexible in working approach, team leader as well as team player Applies proactive and frontloading approach in project management with customer-first mindset Good at leading multi-cultural teams to identify and solve issues and able to go in details where needed Structured, fact-based and analytical in working approach Good at documenting and reporting on project meetings and program project portfolio progress Work well in stressful situations and able to juggle between multiple projects and topics at a time Intermediate user of Microsoft Project, Excel, PowerPoint, Outlook, Word and Solidworks Fluency in written and spoken English Has valid car driving license In case you have any questions, feel free to contact Head of Program Management ATS, Mahipat B. Ranawat at 45-22862461. We encourage you to apply as soon as possible, as we review applications as we receive them and closes the job when we have the right candidate. The actual start date will be set upon further agreement. About us: The Dinex Group is a leading global manufacturer and distributor of innovative engineered exhaust and emission control products and solutions for the heavy-duty diesel and gas engine industry. Today, the Dinex Group, headquartered in Denmark, operates through 16 companies and employs over 1,500 dedicated people worldwide. The Dinex Group is present in 14 different countries with production and sales facilities in Denmark, U.K., Finland, Germany, Latvia, U.S.A., Turkey, Russia and China. Additionally, the Dinex Group has sales companies located in Spain, Italy, France, Germany, U.K., Poland, and Serbia.

Do you want to join our growth journey? Are you ready to walk the extra mile to create results? Dinex is looking for an ATS Project Manager, who will lead our exhaust After-Treatment System (ATS) customer projects globally. Manage 2-3 key ATS customer project(s) from business case to serial start. Collaborate and coordinate with customers and partners and cross-functionally.

Roles & Responsibilities

  • Lead 2-3 key ATS customer projects from business case to serial start following the Dinex APQP process
  • Support Sales with technical and costing inputs for acquiring new ATS projects
  • Serve as key contact in Dinex towards Customer PM and Partner PM throughout the project lifecycle
  • Collaborate and manage internal project activities by Technology, Engineering, Testing, NPI, SCM / Purchasing and Production
  • Responsible for project management deliverables – product demand, project plans, action lists, status reports,  investments, cost & resource overviews
  • Accountable for timely readiness of deliverables from other workstreams in the project
  • Lead project team and drive team’s performance towards achieving project objectives
  • Manage project-level risks and opportunities pertaining to time delays, quality issues, cost overruns and warranty claims
  • Manage work completion and handover certificates with customers and suppliers during the project
  • Keep stakeholders informed and engaged
  • Work on various improvement and standardization initiatives within your department
  • Promote project management knowledge and best practice sharing in Dinex Group
  • Travel approx. 30 days per year for work purposes

Qualifications

  • 3-5 years experience managing customer projects in new product development area within automotive, wind or similar industry
  • Technical know-how of structural design, simulations, performance and durability testing
  • Bachelors or Masters degree in Mechanical Engineering or equivalent
  • Formal training or certification in Project Management
  • Possess sound commercial and risk judgement
  • Self-driven, result-oriented and flexible in working approach, team leader as well as team player
  • Applies proactive and frontloading approach in project management with ‘customer-first’ mindset
  • Good at leading multi-cultural teams to identify and solve issues and able to go in details where needed
  • Structured, fact-based and analytical in working approach
  • Good at documenting and reporting on project meetings and program/project portfolio progress
  • Work well in stressful situations and able to juggle between multiple projects and topics at a time
  • Intermediate user of Microsoft Project, Excel, PowerPoint, Outlook, Word and Solidworks
  • Fluency in written and spoken English
  • Has valid car driving license

In case you have any questions, feel free to contact Head of Program Management ATS, Mahipat B. Ranawat  at  +45-22862461.

We encourage you to apply as soon as possible, as we review applications as we receive them and closes the job when we have the right candidate. The actual start date will be set upon further agreement.
 
About us:
The Dinex Group is a leading global manufacturer and distributor of innovative engineered exhaust and emission control products and solutions for the heavy-duty diesel and gas engine industry. Today, the Dinex Group, headquartered in Denmark, operates through 16 companies and employs over 1,500 dedicated people worldwide. The Dinex Group is present in 14 different countries with production and sales facilities in Denmark, U.K., Finland, Germany, Latvia, U.S.A., Turkey, Russia and China. Additionally, the Dinex Group has sales companies located in Spain, Italy, France, Germany, U.K., Poland, and Serbia.

DINEX A/SMiddelfart2019-11-12T00:00:002019-12-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Maskiningeniør til Sorø

Process Engineering A/S

Fredericia
Brænder du for selvstændighed i jobbet samt vidensdeling og sparring med dine arbejdskollegaer? . Brænder du for selvstændighed i jobbet samt vidensdeling og sparring med dine arbejdskollegaer? Så skal du søge denne stilling i vores Sorø afdeling. A...
Indrykket:1. november 2019
Udløbsdato:30. november 2019

Projektleder fra procesindustrien søges til Sjælland!

Process Engineering A/S

Fredericia
Som projektleder får du et stort ansvar hvor det såvel kan være kommerciel- som tekniskledelse under projektafvikling af større projekter. Har du passionen, evnerne og kompetencerne til at lede projekter inden for procesindustrien? Så er her en spæn...
Indrykket:25. oktober 2019
Udløbsdato:23. november 2019

Erfaren FEM beregner til længere projekt

Uni Consulting

Jelling
Til et projekt for en undelerverandør til vindmøllebrancen, i det midt jyske, søges en erfaren maskiningeniør med lyst til udviklingsopgaver. Opgave: Analytiske styrkeberegninger iht. standarder, konvertering af laster til strukturberegning, automat...
Indrykket:23. oktober 2019
Udløbsdato:18. december 2019

Senior Engineer - Post Processing Additive Manufacturing

LEGO SYSTEM A/S

Billund
Are you ready to take on the role of Post Processing Additive Manufacturing (AM) expert? Take this opportunity to play a vital role in the incorporation of new AM technologies for large scale production. Core Responsibilities As a Senior Engineer - ...
Indrykket:14. november 2019
Udløbsdato:28. november 2019

ATS Project Manager

DINEX A/S

Middelfart
Do you want to join our growth journey? Are you ready to walk the extra mile to create results? Dinex is looking for an ATS Project Manager, who will lead our exhaust After-Treatment System (ATS) customer projects globally. Manage 2-3 key ATS custom...
Indrykket:12. november 2019
Udløbsdato:15. december 2019