Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ambitiøse konsulenter til direktionssekretariatet i den kommende Skattestyrelse

Kunne du tænke dig at arbejde helt tæt på beslutningsprocesserne i en politisk styret organisation? Trives du med mange forskelligartede og ofte kortfristede opgaver, hvor et skarpt overblik og evnen til at finde løsninger er afgørende? Så er du måske vores nye kollega i Direktionssekretariatet i den kommende Skattestyrelse.

Vi kan tilbyde et job, hvor du kommer til at være med i implementeringen af en af de største forandringsprocesser i staten lige nu, og hvor du vil blive en del af et kontor med dygtige og ambitiøse kollegaer. Sammen og hver for sig er vi dedikerede til at bistå direktøren og den øvrige direktions arbejde med at opbygge den nye Skattestyrelse.

En alsidig hverdag med et tværgående samarbejde
Du kommer til at arbejde med direktionsbetjening og ministerbetjening i tæt dialog med Skatteministeriets departement og den øverste ledelse i den kommende Skattestyrelse, som består af en direktør og seks fagdirektører med ansvar for ca. 3.800 medarbejdere.

Opgaverne i Direktionssekretariatet spænder fra forberedelse af direktørens møder til kvalitetssikring af materiale til eksterne parter og til opfølgning og eksekvering på direktionens strategiprogram mv.

Du vil samtidig få en nøglerolle i at få samspillet til at fungere optimalt mellem den kommende Skattestyrelse og departementet samt de øvrige styrelser i den samlede Skatteforvaltning.

Relationsskaber med stærke kommunikative evner
For at lykkes i stillingen skal du have departemental erfaring eller erfaring fra direktionsbetjening i større politisk ledede organisationer, hvor du har demonstreret evnen til at skære sager til og til at levere effektiv processtyring og selvstændig færdiggørelse af sager på et højt niveau.

Vi lægger vægt på, at du har en videregående uddannelse inden for det samfundsvidenskabelige eller juridiske område. Af personlige kvalifikationer lægger vi vægt på, at du er løsningsorienteret og kvalitetsbevidst, og at du evner at skabe relationer og bringe kollegaer og ledelse sammen om løsninger.

Derudover forventer vi, at:
• du har stærke skriftlige kompetencer og hurtigt kan sætte dig ind i problemstillinger.
• du er handlekraftig med blik for både at sætte opgaver i gang og at følge op på dem.
• du skaber overblik og kan prioritere med blik for centrale detaljer.
• du indgår i en konstruktiv dialog med kollegaer og direktion uanset opgavemængden.
• du er faglig ambitiøs på dine egne såvel som på organisationens vegne.

Om direktionssekretariatet
Du bliver en del af et stærkt kontor, hvor du får ca. 10 dygtige kolleger. Vi har en uformel omgangsform, og vi er nysgerrige på vores organisation og menneskene i den. Idéer er velkomne, vi er fleksible og meget ambitiøse med vores opgavehåndtering.

Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning, CV, dokumentation for uddannelse samt yderligere relevant materiale via linket ”Søg stillingen” senest 23. april kl. 12:00. Der vil blive afholdt samtaler i uge 17.

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Ane Sofie Hansen på tlf. 72 37 52 37.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er Østbanegade 123, 2100 København Ø.

Om Skattestyrelsen
Som led i regeringens plan ’Fra én til syv styrelser – skatteforvaltningen 2021’ vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser under Skatteministeriet, hvor Skattestyrelsen er den ene. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver. Koncernens vigtigste opgave er at sikre, at borgere og virksomheder nemt og korrekt betaler deres skatter, afgifter og gæld til det offentlige. Du kan læse mere herom på http://www.fra1til7.dk.

Skattestyrelsens kerneopgave vil være afregning, vejledning og kontrol af skatter og afgifter i den danske skatteforvaltning. Skatter og afgifter udgør langt størstedelen af indtægterne til det offentlige, og er dermed et afgørende grundlag for finansieringen af velfærdssamfundet. Skattestyrelsen vil blive ansvarlig for, at der implementeres arbejdsgange, processer og systemer, som giver en mere effektiv og korrekt betaling af skatter og afgifter, samt ansvarlig for at sikre at vejlednings- og kontrolarbejdet bliver tæt integreret.

Vi opfordrer alle kvalificerede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329790792Phoenix-0182a29e12018-04-10T14:12:22.993Ambitiøse konsulenter til direktionssekretariatet i den kommende SkattestyrelseKunne du tænke dig at arbejde helt tæt på beslutningsprocesserne i en politisk styret organisation? Trives du med mange forskelligartede og ofte kortfristede opgaver, hvor et skarpt overblik og evnen til at finde løsninger er afgørende? Så er du måske vores nye kollega i Direktionssekretariatet i den kommende Skattestyrelse.

Vi kan tilbyde et job, hvor du kommer til at være med i implementeringen af en af de største forandringsprocesser i staten lige nu, og hvor du vil blive en del af et kontor med dygtige og ambitiøse kollegaer. Sammen og hver for sig er vi dedikerede til at bistå direktøren og den øvrige direktions arbejde med at opbygge den nye Skattestyrelse.

En alsidig hverdag med et tværgående samarbejde
Du kommer til at arbejde med direktionsbetjening og ministerbetjening i tæt dialog med Skatteministeriets departement og den øverste ledelse i den kommende Skattestyrelse, som består af en direktør og seks fagdirektører med ansvar for ca. 3.800 medarbejdere.

Opgaverne i Direktionssekretariatet spænder fra forberedelse af direktørens møder til kvalitetssikring af materiale til eksterne parter og til opfølgning og eksekvering på direktionens strategiprogram mv.

Du vil samtidig få en nøglerolle i at få samspillet til at fungere optimalt mellem den kommende Skattestyrelse og departementet samt de øvrige styrelser i den samlede Skatteforvaltning.

Relationsskaber med stærke kommunikative evner
For at lykkes i stillingen skal du have departemental erfaring eller erfaring fra direktionsbetjening i større politisk ledede organisationer, hvor du har demonstreret evnen til at skære sager til og til at levere effektiv processtyring og selvstændig færdiggørelse af sager på et højt niveau.

Vi lægger vægt på, at du har en videregående uddannelse inden for det samfundsvidenskabelige eller juridiske område. Af personlige kvalifikationer lægger vi vægt på, at du er løsningsorienteret og kvalitetsbevidst, og at du evner at skabe relationer og bringe kollegaer og ledelse sammen om løsninger.

Derudover forventer vi, at:
• du har stærke skriftlige kompetencer og hurtigt kan sætte dig ind i problemstillinger.
• du er handlekraftig med blik for både at sætte opgaver i gang og at følge op på dem.
• du skaber overblik og kan prioritere med blik for centrale detaljer.
• du indgår i en konstruktiv dialog med kollegaer og direktion uanset opgavemængden.
• du er faglig ambitiøs på dine egne såvel som på organisationens vegne.

Om direktionssekretariatet
Du bliver en del af et stærkt kontor, hvor du får ca. 10 dygtige kolleger. Vi har en uformel omgangsform, og vi er nysgerrige på vores organisation og menneskene i den. Idéer er velkomne, vi er fleksible og meget ambitiøse med vores opgavehåndtering.

Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning, CV, dokumentation for uddannelse samt yderligere relevant materiale via linket ”Søg stillingen” senest 23. april kl. 12:00. Der vil blive afholdt samtaler i uge 17.

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Ane Sofie Hansen på tlf. 72 37 52 37.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er Østbanegade 123, 2100 København Ø.

Om Skattestyrelsen
Som led i regeringens plan ’Fra én til syv styrelser – skatteforvaltningen 2021’ vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser under Skatteministeriet, hvor Skattestyrelsen er den ene. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver. Koncernens vigtigste opgave er at sikre, at borgere og virksomheder nemt og korrekt betaler deres skatter, afgifter og gæld til det offentlige. Du kan læse mere herom på http://www.fra1til7.dk.

Skattestyrelsens kerneopgave vil være afregning, vejledning og kontrol af skatter og afgifter i den danske skatteforvaltning. Skatter og afgifter udgør langt størstedelen af indtægterne til det offentlige, og er dermed et afgørende grundlag for finansieringen af velfærdssamfundet. Skattestyrelsen vil blive ansvarlig for, at der implementeres arbejdsgange, processer og systemer, som giver en mere effektiv og korrekt betaling af skatter og afgifter, samt ansvarlig for at sikre at vejlednings- og kontrolarbejdet bliver tæt integreret.

Vi opfordrer alle kvalificerede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
2018-04-24T00:51:01.077 Kunne du tænke dig at arbejde helt tæt på beslutningsprocesserne i en politisk styret organisation? Trives du med mange forskelligartede og ofte kortfristede opgaver, hvor et skarpt overblik og evnen til at finde løsninger er afgørende? Så er du måske vores nye kollega i Direktionssekretariatet i den kommende Skattestyrelse. Vi kan tilbyde et job, hvor du kommer til at være med i implementeringen af en af de største forandringsprocesser i staten lige nu, og hvor du vil blive en del af et kontor med dygtige og ambitiøse kollegaer. Sammen og hver for sig er vi dedikerede til at bistå direktøren og den øvrige direktions arbejde med at opbygge den nye Skattestyrelse. En alsidig hverdag med et tværgående samarbejde Du kommer til at arbejde med direktionsbetjening og ministerbetjening i tæt dialog med Skatteministeriets departement og den øverste ledelse i den kommende Skattestyrelse, som består af en direktør og seks fagdirektører med ansvar for ca. 3.800 medarbejdere. Opgaverne i Direktionssekretariatet spænder fra forberedelse af direktørens møder til kvalitetssikring af materiale til eksterne parter og til opfølgning og eksekvering på direktionens strategiprogram mv. Du vil samtidig få en nøglerolle i at få samspillet til at fungere optimalt mellem den kommende Skattestyrelse og departementet samt de øvrige styrelser i den samlede Skatteforvaltning. Relationsskaber med stærke kommunikative evner For at lykkes i stillingen skal du have departemental erfaring eller erfaring fra direktionsbetjening i større politisk ledede organisationer, hvor du har demonstreret evnen til at skære sager til og til at levere effektiv processtyring og selvstændig færdiggørelse af sager på et højt niveau. Vi lægger vægt på, at du har en videregående uddannelse inden for det samfundsvidenskabelige eller juridiske område. Af personlige kvalifikationer lægger vi vægt på, at du er løsningsorienteret og kvalitetsbevidst, og at du evner at skabe relationer og bringe kollegaer og ledelse sammen om løsninger. Derudover forventer vi, at: • du har stærke skriftlige kompetencer og hurtigt kan sætte dig ind i problemstillinger. • du er handlekraftig med blik for både at sætte opgaver i gang og at følge op på dem. • du skaber overblik og kan prioritere med blik for centrale detaljer. • du indgår i en konstruktiv dialog med kollegaer og direktion uanset opgavemængden. • du er faglig ambitiøs på dine egne såvel som på organisationens vegne. Om direktionssekretariatet Du bliver en del af et stærkt kontor, hvor du får ca. 10 dygtige kolleger. Vi har en uformel omgangsform, og vi er nysgerrige på vores organisation og menneskene i den. Idéer er velkomne, vi er fleksible og meget ambitiøse med vores opgavehåndtering. Ansøgning og kontakt Send din ansøgning, CV, dokumentation for uddannelse samt yderligere relevant materiale via linket Søg stillingen senest 23. april kl. 12:00. Der vil blive afholdt samtaler i uge 17. Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Ane Sofie Hansen på tlf. 72 37 52 37. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er Østbanegade 123, 2100 København Ø. Om Skattestyrelsen Som led i regeringens plan Fra én til syv styrelser skatteforvaltningen 2021 vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser under Skatteministeriet, hvor Skattestyrelsen er den ene. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver. Koncernens vigtigste opgave er at sikre, at borgere og virksomheder nemt og korrekt betaler deres skatter, afgifter og gæld til det offentlige. Du kan læse mere herom på http: www.fra1til7.dk. Skattestyrelsens kerneopgave vil være afregning, vejledning og kontrol af skatter og afgifter i den danske skatteforvaltning. Skatter og afgifter udgør langt størstedelen af indtægterne til det offentlige, og er dermed et afgørende grundlag for finansieringen af velfærdssamfundet. Skattestyrelsen vil blive ansvarlig for, at der implementeres arbejdsgange, processer og systemer, som giver en mere effektiv og korrekt betaling af skatter og afgifter, samt ansvarlig for at sikre at vejlednings- og kontrolarbejdet bliver tæt integreret. Vi opfordrer alle kvalificerede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11Jobnet0182a29e100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-23T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=112303&DepartmentId=9408&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3211473Skatteområdet i SKAT11Østbanegade 1232100København Ø72375237DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent552494JobNet48066611000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0182a29ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0182a29ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0182a29e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0182a29e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/3.jpgMed et job indenfor Kontor og administration får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12008001Dansk3Læse/ tale241210Akademisk medarbejder5Kontor og administration354282592RasmusRasmus.Ottesen@skat.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK