Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Analysemedarbejder til barselsvikariat i Enheden for Sociale Ydelser

Er du en ørn til data og statistikker? Kan du kvalitetssikre og formidle data og statistikker? Så skal du læse videre her!
 
Enheden for Sociale Ydelser er en del af Borgercenter Voksne, som hører under Københavns Kommunes Socialforvaltning. Borgercenter Voksne yder hjælp og støtte til udsatte voksne med sociale og psykiske problemstillinger.
 
Enheden for Sociale Ydelser har omkring 90 medarbejdere og varetager en række forskellige myndighedsopgaver, herunder sagsbehandling af enkeltydelsesansøgninger efter Aktivloven, ansøgninger om merudgifter og sygebehandling efter Serviceloven og ansøgninger om helbredstillæg, personlige tillæg og brøkpension fra førtidspensionister. Der sagsbehandles årligt ca. 12.000 ansøgninger i enheden.
 
Enheden for Sociale Ydelser yder derudover råd og vejledning til borgere og samarbejdspartnere, der henvender sig telefonisk, via mail eller ved personligt fremmøde i modtagelserne i enten Matthæusgade eller på Lærkevej.
 
En stor del af henvendelserne vedrører boligmæssige problemer, og der kan i nogle tilfælde være behov for at vurdere, om borgeren kan visiteres til en bolig eller skal placeres på krisecenter eller herberg. Enheden har også et tilbud om økonomisk rådgivning.
 
Om jobbet
Som analysemedarbejder i Enheden for Sociale Ydelser vil du få et alsidigt job med en afvekslende hverdag og gode muligheder for faglig udvikling.
 
Jobbet er desuden præget af en høj grad af tillid og selvstændighed samt ansvar for tilrettelæggelsen af egne opgaver.
 
Dine opgaver vil bl.a. være
  • Håndtering og formidling af enhedens data og statistikker  
  • Udvikle og vedligeholde standardiseret ledelses- og styringsinformation i form af grafer, skemaer, oversigter m.m.  
  • Udarbejde oversigter og værktøjer til brug for enhedens sagsbehandlere   
  • Kvalitetssikring af enhedens data  
  • Referent ved ledermøder  
  • Ad hoc opgaver  
  • Tovholder på forskellige opgaver, eksempelvis IT projekter  
Om dig
  • Du har en akademisk baggrund og gerne relevant erhvervserfaring   
  • Du er i besiddelse af gode samarbejdsevner  
  • Du trives med at udfylde rollen som generalist eller specialist alt efter behov  
  • Du har gode kommunikative evner både skriftligt og mundtligt
  • Du besidder gode IT-kompetencer og kan overskue store datamængder  
  • Du har et godt kendskab til Excel  
  • Du har organisatorisk forståelse og kan udarbejde notater til ledelsesmæssig understøttelse  
  • Du besidder evnen til at tilegne dig ny viden  
  • Du er interesseret i at indgå som ressourceperson i IT-projekter i enheden
Du vil komme til at indgå i en enhed med meget dygtige, engagerede og erfarne sagsbehandlere, som varetager mange specialiserede opgaver. Du vil blive del af en lille stab med reference til områdechefen. Staben samarbejder med enhedens ledere og medarbejdere om at understøtte drift og kvalitet i Enheden for Sociale Ydelser.
 
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn efter overenskomst efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.
Ansættelsesperioden er fra den 1. april 2018 til den 31. december 2018 med mulighed for forlængelse.
 
Yderligere oplysninger
Har du brug for yderligere oplysninger om stillingen, kan du kontakte områdechef Jesper Sommer på 2637 1290. 

Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 16. februar 2018  
Vi afholder ansættelsessamtaler mandag den 26. februar 2018.
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329753368Phoenix-3115942912018-02-01T21:32:08.333Analysemedarbejder til barselsvikariat i Enheden for Sociale Ydelser
Er du en ørn til data og statistikker? Kan du kvalitetssikre og formidle data og statistikker? Så skal du læse videre her!
 
Enheden for Sociale Ydelser er en del af Borgercenter Voksne, som hører under Københavns Kommunes Socialforvaltning. Borgercenter Voksne yder hjælp og støtte til udsatte voksne med sociale og psykiske problemstillinger.
 
Enheden for Sociale Ydelser har omkring 90 medarbejdere og varetager en række forskellige myndighedsopgaver, herunder sagsbehandling af enkeltydelsesansøgninger efter Aktivloven, ansøgninger om merudgifter og sygebehandling efter Serviceloven og ansøgninger om helbredstillæg, personlige tillæg og brøkpension fra førtidspensionister. Der sagsbehandles årligt ca. 12.000 ansøgninger i enheden.
 
Enheden for Sociale Ydelser yder derudover råd og vejledning til borgere og samarbejdspartnere, der henvender sig telefonisk, via mail eller ved personligt fremmøde i modtagelserne i enten Matthæusgade eller på Lærkevej.
 
En stor del af henvendelserne vedrører boligmæssige problemer, og der kan i nogle tilfælde være behov for at vurdere, om borgeren kan visiteres til en bolig eller skal placeres på krisecenter eller herberg. Enheden har også et tilbud om økonomisk rådgivning.
 
Om jobbet
Som analysemedarbejder i Enheden for Sociale Ydelser vil du få et alsidigt job med en afvekslende hverdag og gode muligheder for faglig udvikling.
 
Jobbet er desuden præget af en høj grad af tillid og selvstændighed samt ansvar for tilrettelæggelsen af egne opgaver.
 
Dine opgaver vil bl.a. være
  • Håndtering og formidling af enhedens data og statistikker  
  • Udvikle og vedligeholde standardiseret ledelses- og styringsinformation i form af grafer, skemaer, oversigter m.m.  
  • Udarbejde oversigter og værktøjer til brug for enhedens sagsbehandlere   
  • Kvalitetssikring af enhedens data  
  • Referent ved ledermøder  
  • Ad hoc opgaver  
  • Tovholder på forskellige opgaver, eksempelvis IT projekter  
Om dig
  • Du har en akademisk baggrund og gerne relevant erhvervserfaring   
  • Du er i besiddelse af gode samarbejdsevner  
  • Du trives med at udfylde rollen som generalist eller specialist alt efter behov  
  • Du har gode kommunikative evner både skriftligt og mundtligt
  • Du besidder gode IT-kompetencer og kan overskue store datamængder  
  • Du har et godt kendskab til Excel  
  • Du har organisatorisk forståelse og kan udarbejde notater til ledelsesmæssig understøttelse  
  • Du besidder evnen til at tilegne dig ny viden  
  • Du er interesseret i at indgå som ressourceperson i IT-projekter i enheden
Du vil komme til at indgå i en enhed med meget dygtige, engagerede og erfarne sagsbehandlere, som varetager mange specialiserede opgaver. Du vil blive del af en lille stab med reference til områdechefen. Staben samarbejder med enhedens ledere og medarbejdere om at understøtte drift og kvalitet i Enheden for Sociale Ydelser.
 
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn efter overenskomst efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.
Ansættelsesperioden er fra den 1. april 2018 til den 31. december 2018 med mulighed for forlængelse.
 
Yderligere oplysninger
Har du brug for yderligere oplysninger om stillingen, kan du kontakte områdechef Jesper Sommer på 2637 1290. 

Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 16. februar 2018  
Vi afholder ansættelsessamtaler mandag den 26. februar 2018.
 
2018-02-17T00:02:37.150 Er du en ørn til data og statistikker? Kan du kvalitetssikre og formidle data og statistikker? Så skal du læse videre her! Enheden for Sociale Ydelser er en del af Borgercenter Voksne, som hører under Københavns Kommunes Socialforvaltning. Borgercenter Voksne yder hjælp og støtte til udsatte voksne med sociale og psykiske problemstillinger. Enheden for Sociale Ydelser har omkring 90 medarbejdere og varetager en række forskellige myndighedsopgaver, herunder sagsbehandling af enkeltydelsesansøgninger efter Aktivloven, ansøgninger om merudgifter og sygebehandling efter Serviceloven og ansøgninger om helbredstillæg, personlige tillæg og brøkpension fra førtidspensionister. Der sagsbehandles årligt ca. 12.000 ansøgninger i enheden. Enheden for Sociale Ydelser yder derudover råd og vejledning til borgere og samarbejdspartnere, der henvender sig telefonisk, via mail eller ved personligt fremmøde i modtagelserne i enten Matthæusgade eller på Lærkevej. En stor del af henvendelserne vedrører boligmæssige problemer, og der kan i nogle tilfælde være behov for at vurdere, om borgeren kan visiteres til en bolig eller skal placeres på krisecenter eller herberg. Enheden har også et tilbud om økonomisk rådgivning. Om jobbet Som analysemedarbejder i Enheden for Sociale Ydelser vil du få et alsidigt job med en afvekslende hverdag og gode muligheder for faglig udvikling. Jobbet er desuden præget af en høj grad af tillid og selvstændighed samt ansvar for tilrettelæggelsen af egne opgaver. Dine opgaver vil bl.a. være Håndtering og formidling af enhedens data og statistikker Udvikle og vedligeholde standardiseret ledelses- og styringsinformation i form af grafer, skemaer, oversigter m.m. Udarbejde oversigter og værktøjer til brug for enhedens sagsbehandlere Kvalitetssikring af enhedens data Referent ved ledermøder Ad hoc opgaver Tovholder på forskellige opgaver, eksempelvis IT projekter Om dig Du har en akademisk baggrund og gerne relevant erhvervserfaring Du er i besiddelse af gode samarbejdsevner Du trives med at udfylde rollen som generalist eller specialist alt efter behov Du har gode kommunikative evner både skriftligt og mundtligt Du besidder gode IT-kompetencer og kan overskue store datamængder Du har et godt kendskab til Excel Du har organisatorisk forståelse og kan udarbejde notater til ledelsesmæssig understøttelse Du besidder evnen til at tilegne dig ny viden Du er interesseret i at indgå som ressourceperson i IT-projekter i enheden Du vil komme til at indgå i en enhed med meget dygtige, engagerede og erfarne sagsbehandlere, som varetager mange specialiserede opgaver. Du vil blive del af en lille stab med reference til områdechefen. Staben samarbejder med enhedens ledere og medarbejdere om at understøtte drift og kvalitet i Enheden for Sociale Ydelser. Løn- og ansættelsesvilkår Løn efter overenskomst efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Ansættelsesperioden er fra den 1. april 2018 til den 31. december 2018 med mulighed for forlængelse. Yderligere oplysninger Har du brug for yderligere oplysninger om stillingen, kan du kontakte områdechef Jesper Sommer på 2637 1290. Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 16. februar 2018 Vi afholder ansættelsessamtaler mandag den 26. februar 2018.10Phoenix31159429101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-16T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=148880&DepartmentId=20084&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3097120Enheden for Sociale ydelser11Matthæusgade 11666København VDKDanmarkORS/31159429_logo.pngORS/Small/31159429_logo.png0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset519147KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=31159429https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=31159429https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=31159429&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=31159429&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/5.jpgEr du en fagligt stærk Vikar?12007991Dansk3Læse/ tale938376Vikar3Økonomi352696343importimport_31159429DKDanmarkDKDanmarkda-DK