Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Analysemedarbejder til Center for Familiepleje (barselsvikar)

Center for Familiepleje søger en barselsvikar til analyseopgaver, understøttelse af projektstyring m.m.  
 
Børne- og ungeområdet i Socialforvaltningen har gennemgået en rivende faglig udvikling de seneste år. Parallelt med den socialfaglige udvikling arbejder forvaltningen systematisk med sikker drift, lovoverholdelse og opfølgning på resultatmål, hvilket er forudsætningen for, at vi løbende skaber den størst mulige, positive forandring for socialt udsatte børn, unge og deres familier i København. Da Center for Familieplejes analysemedarbejder skal på barselsorlov, søger vi en alsidig og skarp barselsvikar, der ønsker at bidrage til, at centeret i højere grad får en datastyret og integreret opfølgning på mål og økonomi. Ansættelsesstart er den 1. august 2019 eller snarest muligt.  
 
Om Center for Familiepleje
Center for Familiepleje er Københavns Kommunes familieplejeorganisation. Centeret har det faglige, administrative og økonomiske ansvar for ca. 700 pleje- og aflastningsfamilier. Centret driver også PsykologHuset for Børn og Unge, der er specialiseret i psykologisk rådgivning, behandling og undersøgelser, målrettet børn, unge og deres familier. Center for Familiepleje har et samlet årsbudget på ca. 250 mio.kr. og 77 medarbejdere fordelt på faglig afdeling, Videnscenter for Anbragte Børn og Unge (VABU), PsykologHuset for Børn og Unge og Sekretariatet. Vi er beliggende på Østerbro med gode forbindelser til offentligt transport.  
 
Om stillingen
Som barselsvikar er du med til at understøtte og udvikle centrets løbende drift. Herunder vil du kunne bidrage til følgende arbejdsopgaver:  
  • Understøttelse af økonomistyring af projekter  
  • Udvikling, produktion og formidling af analyse, statistik og ledelsesinformation indenfor anbringelsesområdet  
  • Videreudvikling af aktivitetsbaseret prognoseværktøj til foranstaltningsøkonomien  
  • Takstberegninger, omkostningskalkulationer og aktivitetsbaseret omkostningsanalyse  
  • Du kommer til at løse opgaver både selvstændigt og i samarbejde med andre. Derudover, vil du være med til metodisk at videreudvikle nuværende værktøjer.  
Du bliver en del af et tværfagligt sekretariat, hvor omgangsformen er uformel og med fokus på det gode samarbejde. Derudover kommer du til at arbejde tæt sammen med VABUs projektledere.   
 
Socialforvaltningen omlægger i 2019-2020 opgavevaretagelsen på økonomi- og HR-området, hvilket betyder, at opgaverne fremover skal håndteres og løses i administrative fællesskaber i hvert borgercenters stab og i de centrale enheder. Som en del af dine opgaver i barselsvikariatet, vil du også skulle bidrage til og indgå i denne proces.  
 
Om dig 
Vi forestiller os, at du har en kandidatgrad fra en samfundsvidenskabelig uddannelse med en overvejende kvantitativ profil. Du brænder for kvantitativ analyse og besidder følgende kompetencer:   
  • Du har sans for detaljer og sammenhæng, samtidig med at du kan bevare overblikket  
  • Du er vedholdende og har en struktureret tilgang til dine opgaver  
  • Du har gode formidlingsevner, både skriftligt og mundtligt  
  • Du har erfaring med kvantitative metoder, herunder omkostningsfordeling, deskriptiv statistik og prognosemodeller  
  • Du har gode Excel- og IT-kundskaber, og generelt set har du en god dataforståelse og kan arbejde med store mængder af data
  • Du er alsidig og kan håndtere forskellige samarbejdspartnere  
  • Du er initiativrig og trives med at arbejde selvstændigt og som en del af et team
  • Det er en fordel, hvis du har erfaring med projektøkonomi  
  • Du har måske nogle års erfaring, men du kan også være nyuddannet med relevant erfaring fra studiejobs. 
Ansættelsesudvalget lægger først og fremmest vægt på, at du i ansøgningen viser, hvordan du kan bringe dine kompetencer og kvalifikationer i spil i forhold til barselvikariatet.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Den ugentlige ansættelsestid er 37 timer om ugen, og ansættelsen sker efter gældende overenskomst med Københavns Kommune og efter principperne for Ny løn.  
Stillingen er tidsbegrænset fra den 1. august 2019 til den 31. marts 2020 med mulighed for forlængelse.  
 
Yderligere oplysninger  
Hvis du vil vide mere om stillingen, så er du velkommen til at ringe til sekretariatsleder Brian Andersen på 5357 5606 eller analysemedarbejder Camilla Bruun Jensen på 2497 0075.
 
Vi glæder os til at høre fra dig.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 4. juni 2019
Vi gennemfører ansættelsessamtaler i uge 25.   


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330024002Phoenix-650cbb6712019-05-14T14:03:40.760Analysemedarbejder til Center for Familiepleje (barselsvikar)
Center for Familiepleje søger en barselsvikar til analyseopgaver, understøttelse af projektstyring m.m.  
 
Børne- og ungeområdet i Socialforvaltningen har gennemgået en rivende faglig udvikling de seneste år. Parallelt med den socialfaglige udvikling arbejder forvaltningen systematisk med sikker drift, lovoverholdelse og opfølgning på resultatmål, hvilket er forudsætningen for, at vi løbende skaber den størst mulige, positive forandring for socialt udsatte børn, unge og deres familier i København. Da Center for Familieplejes analysemedarbejder skal på barselsorlov, søger vi en alsidig og skarp barselsvikar, der ønsker at bidrage til, at centeret i højere grad får en datastyret og integreret opfølgning på mål og økonomi. Ansættelsesstart er den 1. august 2019 eller snarest muligt.  
 
Om Center for Familiepleje
Center for Familiepleje er Københavns Kommunes familieplejeorganisation. Centeret har det faglige, administrative og økonomiske ansvar for ca. 700 pleje- og aflastningsfamilier. Centret driver også PsykologHuset for Børn og Unge, der er specialiseret i psykologisk rådgivning, behandling og undersøgelser, målrettet børn, unge og deres familier. Center for Familiepleje har et samlet årsbudget på ca. 250 mio.kr. og 77 medarbejdere fordelt på faglig afdeling, Videnscenter for Anbragte Børn og Unge (VABU), PsykologHuset for Børn og Unge og Sekretariatet. Vi er beliggende på Østerbro med gode forbindelser til offentligt transport.  
 
Om stillingen
Som barselsvikar er du med til at understøtte og udvikle centrets løbende drift. Herunder vil du kunne bidrage til følgende arbejdsopgaver:  
  • Understøttelse af økonomistyring af projekter  
  • Udvikling, produktion og formidling af analyse, statistik og ledelsesinformation indenfor anbringelsesområdet  
  • Videreudvikling af aktivitetsbaseret prognoseværktøj til foranstaltningsøkonomien  
  • Takstberegninger, omkostningskalkulationer og aktivitetsbaseret omkostningsanalyse  
  • Du kommer til at løse opgaver både selvstændigt og i samarbejde med andre. Derudover, vil du være med til metodisk at videreudvikle nuværende værktøjer.  
Du bliver en del af et tværfagligt sekretariat, hvor omgangsformen er uformel og med fokus på det gode samarbejde. Derudover kommer du til at arbejde tæt sammen med VABUs projektledere.   
 
Socialforvaltningen omlægger i 2019-2020 opgavevaretagelsen på økonomi- og HR-området, hvilket betyder, at opgaverne fremover skal håndteres og løses i administrative fællesskaber i hvert borgercenters stab og i de centrale enheder. Som en del af dine opgaver i barselsvikariatet, vil du også skulle bidrage til og indgå i denne proces.  
 
Om dig 
Vi forestiller os, at du har en kandidatgrad fra en samfundsvidenskabelig uddannelse med en overvejende kvantitativ profil. Du brænder for kvantitativ analyse og besidder følgende kompetencer:   
  • Du har sans for detaljer og sammenhæng, samtidig med at du kan bevare overblikket  
  • Du er vedholdende og har en struktureret tilgang til dine opgaver  
  • Du har gode formidlingsevner, både skriftligt og mundtligt  
  • Du har erfaring med kvantitative metoder, herunder omkostningsfordeling, deskriptiv statistik og prognosemodeller  
  • Du har gode Excel- og IT-kundskaber, og generelt set har du en god dataforståelse og kan arbejde med store mængder af data
  • Du er alsidig og kan håndtere forskellige samarbejdspartnere  
  • Du er initiativrig og trives med at arbejde selvstændigt og som en del af et team
  • Det er en fordel, hvis du har erfaring med projektøkonomi  
  • Du har måske nogle års erfaring, men du kan også være nyuddannet med relevant erfaring fra studiejobs. 
Ansættelsesudvalget lægger først og fremmest vægt på, at du i ansøgningen viser, hvordan du kan bringe dine kompetencer og kvalifikationer i spil i forhold til barselvikariatet.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Den ugentlige ansættelsestid er 37 timer om ugen, og ansættelsen sker efter gældende overenskomst med Københavns Kommune og efter principperne for Ny løn.  
Stillingen er tidsbegrænset fra den 1. august 2019 til den 31. marts 2020 med mulighed for forlængelse.  
 
Yderligere oplysninger  
Hvis du vil vide mere om stillingen, så er du velkommen til at ringe til sekretariatsleder Brian Andersen på 5357 5606 eller analysemedarbejder Camilla Bruun Jensen på 2497 0075.
 
Vi glæder os til at høre fra dig.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 4. juni 2019
Vi gennemfører ansættelsessamtaler i uge 25.   
2019-06-05T00:51:26.740 Center for Familiepleje søger en barselsvikar til analyseopgaver, understøttelse af projektstyring m.m. Børne- og ungeområdet i Socialforvaltningen har gennemgået en rivende faglig udvikling de seneste år. Parallelt med den socialfaglige udvikling arbejder forvaltningen systematisk med sikker drift, lovoverholdelse og opfølgning på resultatmål, hvilket er forudsætningen for, at vi løbende skaber den størst mulige, positive forandring for socialt udsatte børn, unge og deres familier i København. Da Center for Familieplejes analysemedarbejder skal på barselsorlov, søger vi en alsidig og skarp barselsvikar, der ønsker at bidrage til, at centeret i højere grad får en datastyret og integreret opfølgning på mål og økonomi. Ansættelsesstart er den 1. august 2019 eller snarest muligt. Om Center for Familiepleje Center for Familiepleje er Københavns Kommunes familieplejeorganisation. Centeret har det faglige, administrative og økonomiske ansvar for ca. 700 pleje- og aflastningsfamilier. Centret driver også PsykologHuset for Børn og Unge, der er specialiseret i psykologisk rådgivning, behandling og undersøgelser, målrettet børn, unge og deres familier. Center for Familiepleje har et samlet årsbudget på ca. 250 mio.kr. og 77 medarbejdere fordelt på faglig afdeling, Videnscenter for Anbragte Børn og Unge (VABU), PsykologHuset for Børn og Unge og Sekretariatet. Vi er beliggende på Østerbro med gode forbindelser til offentligt transport. Om stillingen Som barselsvikar er du med til at understøtte og udvikle centrets løbende drift. Herunder vil du kunne bidrage til følgende arbejdsopgaver: Understøttelse af økonomistyring af projekter Udvikling, produktion og formidling af analyse, statistik og ledelsesinformation indenfor anbringelsesområdet Videreudvikling af aktivitetsbaseret prognoseværktøj til foranstaltningsøkonomien Takstberegninger, omkostningskalkulationer og aktivitetsbaseret omkostningsanalyse Du kommer til at løse opgaver både selvstændigt og i samarbejde med andre. Derudover, vil du være med til metodisk at videreudvikle nuværende værktøjer. Du bliver en del af et tværfagligt sekretariat, hvor omgangsformen er uformel og med fokus på det gode samarbejde. Derudover kommer du til at arbejde tæt sammen med VABUs projektledere. Socialforvaltningen omlægger i 2019-2020 opgavevaretagelsen på økonomi- og HR-området, hvilket betyder, at opgaverne fremover skal håndteres og løses i administrative fællesskaber i hvert borgercenters stab og i de centrale enheder. Som en del af dine opgaver i barselsvikariatet, vil du også skulle bidrage til og indgå i denne proces. Om dig Vi forestiller os, at du har en kandidatgrad fra en samfundsvidenskabelig uddannelse med en overvejende kvantitativ profil. Du brænder for kvantitativ analyse og besidder følgende kompetencer: Du har sans for detaljer og sammenhæng, samtidig med at du kan bevare overblikket Du er vedholdende og har en struktureret tilgang til dine opgaver Du har gode formidlingsevner, både skriftligt og mundtligt Du har erfaring med kvantitative metoder, herunder omkostningsfordeling, deskriptiv statistik og prognosemodeller Du har gode Excel- og IT-kundskaber, og generelt set har du en god dataforståelse og kan arbejde med store mængder af data Du er alsidig og kan håndtere forskellige samarbejdspartnere Du er initiativrig og trives med at arbejde selvstændigt og som en del af et team Det er en fordel, hvis du har erfaring med projektøkonomi Du har måske nogle års erfaring, men du kan også være nyuddannet med relevant erfaring fra studiejobs. Ansættelsesudvalget lægger først og fremmest vægt på, at du i ansøgningen viser, hvordan du kan bringe dine kompetencer og kvalifikationer i spil i forhold til barselvikariatet. Løn- og ansættelsesvilkår Den ugentlige ansættelsestid er 37 timer om ugen, og ansættelsen sker efter gældende overenskomst med Københavns Kommune og efter principperne for Ny løn. Stillingen er tidsbegrænset fra den 1. august 2019 til den 31. marts 2020 med mulighed for forlængelse. Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere om stillingen, så er du velkommen til at ringe til sekretariatsleder Brian Andersen på 5357 5606 eller analysemedarbejder Camilla Bruun Jensen på 2497 0075. Vi glæder os til at høre fra dig. Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 4. juni 2019 Vi gennemfører ansættelsessamtaler i uge 25.10Phoenix650cbb67101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-04T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=158342&DepartmentId=20935&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3527213Center for Familiepleje - administration11Svendborggade 52100København ØDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset760697KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk15834200014-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=650cbb67https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=650cbb67https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=650cbb67&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=650cbb67&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/10.jpgEr du god til at planlægge? Som Medarbejder er dette en værdsat egenskab. Søg jobbet hos Center for Familiepleje - administration nu.12008971Dansk3Læse/ tale522039Medarbejder5Kontor og administration361811400mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330042750Projektmedarbejder med interesse for politik, integration og vækst til Beskæftigelses- og IntegrationsforvaltningenBasic Trives du i en omskiftelig hverdag med mange forskellige opgaver tæt på den administrative og politiske ledelse? Har du interesse for politik, integration og vækst og er du en dygtigt skriftlig formidler? Så er du måske vores nye projektmedarbejder i 3. kontor for Integration og Vækst. Om os I 3. kontor for Integration og Vækst løser vi en bred vifte af opgaver knyttet til indsatser under kommunens integrationspolitik samt kommunens erhvervs- og vækstpolitik. På integrationsområdet varetager vi udover styring af målrettede job- og uddannelsesindsatser på området en række forebyggende indsatser mod kriminalitet, diskrimination, social kontrol og ekstremisme. Derudover varetager vi en koordinerende funktion i modtagelsen af nyankomne flygtninge til kommunen. På vækstområdet arbejder vi på at skabe bedre rammebetingelserne for de københavnske virksomheder og at styrke kommunens service over for virksomhederne. Vi er omkring 20 medarbejdere i kontoret, der er ét af i alt syv kontorer i Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningens centralforvaltning. Vores arbejde er tæt knyttet til forvaltningens direktion, borgmester og politiske udvalg, og hverdagen er derfor også præget af høje krav til kvalitet, et stærkt fokus på resultater og et højt tempo. Vi tilbyder et dynamisk og spændende arbejdsmiljø tæt på de politiske beslutningsprocesser og forvaltningens øverste ledelse. Vi samarbejder med en bred vifte af aktører, blandt andet Jobcenter København, Københavns Erhvervshus, civilsamfundsorganisationer, frivillige foreninger og virksomheder. Som projektmedarbejder kommer du til at indgå i den daglige drift i kontoret og bidrage til at varetage en række opgaver inden for integration og vækst. Om arbejdsopgaverne Dine opgaver vil bl.a. være at: bidrage til direktions-, udvalgs- og borgmesterbetjening, herunder udarbejder indstillinger, beslutningsoplæg, mødeberedskaber, ledelsesinformation, budgetnotater mv. indgå i dialog med jobcentre og andre samarbejdspartere om implementeringen af integrationsindsatser og om resultatopfølgning af indsatserne bidrage til effektmåling, afrapportering og løbende opfølgning på forvaltningens kriminalpræventive indsatser i regi af sikker by Om dig Vi søger en dygtig medarbejder med kendskab til forvaltningens arbejde med beskæftigelse og integration. Du er er systematisk og kan lide en dynamisk hverdag, hvor der skal løses mange forskellige opgaver. Vi forventer derudover, at du: har en relevant kandidatuddannelse arbejder struktureret og kan navigere i en hverdag, hvor du skal håndtere forskellige typer af opgaver har erfaring med betjening af direktion og politisk niveau i en offentlig sektor Løn- og ansættelsesforhold En midlertidig fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt og ansættelsen varer frem til udgangen af december 2019. Ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og relevant faglige organisation. Lønnen afhænger af dine kvalifikationer og forhandles efter principperne om Ny Løn. Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte områdechef Karen-Lise Karman på 2165 2815. Søg via nedenstående link senest torsdag den 27. juni 2019 Vi forvente, at ansættelsessamtaler finder sted i uge 29.

Trives du i en omskiftelig hverdag med mange forskellige opgaver tæt på den administrative og politiske ledelse? Har du interesse for politik, integration og vækst og er du en dygtigt skriftlig formidler? Så er du måske vores nye projektmedarbejder i 3. kontor for Integration og Vækst.

Om os
I 3. kontor for Integration og Vækst løser vi en bred vifte af opgaver knyttet til indsatser under kommunens integrationspolitik samt kommunens erhvervs- og vækstpolitik.
På integrationsområdet varetager vi – udover styring af målrettede job- og uddannelsesindsatser på området – en række forebyggende indsatser mod kriminalitet, diskrimination, social kontrol og ekstremisme.

Derudover varetager vi en koordinerende funktion i modtagelsen af nyankomne flygtninge til kommunen. På vækstområdet arbejder vi på at skabe bedre rammebetingelserne for de københavnske virksomheder og at styrke kommunens service over for virksomhederne.

Vi er omkring 20 medarbejdere i kontoret, der er ét af i alt syv kontorer i Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningens centralforvaltning. Vores arbejde er tæt knyttet til forvaltningens direktion, borgmester og politiske udvalg, og hverdagen er derfor også præget af høje krav til kvalitet, et stærkt fokus på resultater og et højt tempo.

Vi tilbyder et dynamisk og spændende arbejdsmiljø tæt på de politiske beslutningsprocesser og forvaltningens øverste ledelse. Vi samarbejder med en bred vifte af aktører, blandt andet Jobcenter København, Københavns Erhvervshus, civilsamfundsorganisationer, frivillige foreninger og virksomheder.

Som projektmedarbejder kommer du til at indgå i den daglige drift i kontoret og bidrage til at varetage en række opgaver inden for integration og vækst.

Om arbejdsopgaverne
Dine opgaver vil bl.a. være at:

  • bidrage til direktions-, udvalgs- og borgmesterbetjening, herunder udarbejder indstillinger, beslutningsoplæg, mødeberedskaber, ledelsesinformation, budgetnotater mv.
  • indgå i dialog med jobcentre og andre samarbejdspartere om implementeringen af integrationsindsatser og om resultatopfølgning af indsatserne
  • bidrage til effektmåling, afrapportering og løbende opfølgning på forvaltningens kriminalpræventive indsatser i regi af sikker by

Om dig
Vi søger en dygtig medarbejder med kendskab til forvaltningens arbejde med beskæftigelse og integration. Du er er systematisk og kan lide en dynamisk hverdag, hvor der skal løses mange forskellige opgaver. Vi forventer derudover, at du:

  • har en relevant kandidatuddannelse
  • arbejder struktureret og kan navigere i en hverdag, hvor du skal håndtere forskellige typer af opgaver
  • har erfaring med betjening af direktion og politisk niveau i en offentlig sektor

Løn- og ansættelsesforhold
En midlertidig fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt og ansættelsen varer frem til udgangen af december 2019.
Ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og relevant faglige organisation. Lønnen afhænger af dine kvalifikationer og forhandles efter principperne om Ny Løn.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte områdechef Karen-Lise Karman på 2165 2815.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 27. juni 2019
Vi forvente, at ansættelsessamtaler finder sted i uge 29.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngCF 3. kontor - Integration og Vækst, område 1København V2019-06-13T13:00:34.1272019-06-27T00:00:00
330035692ACON GROUP søger vagtpersonale til High End kunde i København.Robot Grundet vokseværk har vi fået plads til yderligere 2 stabile medarbejdere i vores team. Det vil i starten være på ferieafløserplan, men med mulighed for fastansættelse. Vi lægger vægt på, at du har erfaring, da jobbet indeholder flere funktioner. Der er tale om en servicefunktion og der vil være meget kundekontakt. ACON GROUP er et sikkerhedsfirma, der blandt andet tilbyder vagtløsninger, alarm og overvågning. Vi tilbyder følgende: En plads i et velfungerende sikkerhedsfirma Gode kollegaer Frihed under ansvar Muligheder for afveksling i hverdagen Vagterne vil hovedsaglig være aften og weekend Overenskomstmæssig løn Vi forventer følgende: At du kan fremvise straffeattest At du har bestået Grundkursus for vagtfunktionærer At du behersker dansk i skrift og tale At du er serviceminded og præsentabel At du er pålidelig At du er fleksibel og mødestabil At du kan referere til tidligere relevant arbejde At du er parat til at yde en indsats for holdet Ansøgninger modtages KUN skriftligt pr. mail på: job@acon-group.dk Din mail skal indeholde følgende for at komme i betragtning til jobbet: CV Foto Ansøgning Anbefalinger fra lignende virksomheder Ansøgere som fremsender en ansøgning, der ikke opfylder ovenstående krav vil ikke komme i betragtning. Er du den medarbejder kollega vi søger, så lad os endelig høre fra dig. Med venlig hilsen ACON GROUP Bernstorffsvej 123 2900 Hellerup www.acon-group.dk

Grundet vokseværk har vi fået plads til yderligere 2 stabile medarbejdere i vores team.

Det vil i starten være på ferieafløserplan, men med mulighed for fastansættelse.

Vi lægger vægt på, at du har erfaring, da jobbet indeholder flere funktioner.

Der er tale om en servicefunktion og der vil være meget kundekontakt.

 

ACON GROUP er et sikkerhedsfirma, der blandt andet tilbyder vagtløsninger, alarm og overvågning.

 

Vi tilbyder følgende:

En plads i et velfungerende sikkerhedsfirma

Gode kollegaer

Frihed under ansvar

Muligheder for afveksling i hverdagen

Vagterne vil hovedsaglig være aften og weekend

Overenskomstmæssig løn

 

Vi forventer følgende:

At du kan fremvise straffeattest

At du har bestået Grundkursus for vagtfunktionærer

At du behersker dansk i skrift og tale

At du er serviceminded og præsentabel

At du er pålidelig

At du er fleksibel og mødestabil

At du kan referere til tidligere relevant arbejde

At du er parat til at yde en indsats for holdet

 

 

Ansøgninger modtages KUN skriftligt pr. mail på: job@acon-group.dk

 

Din mail skal indeholde følgende for at komme i betragtning til jobbet:

CV

Foto

Ansøgning

Anbefalinger fra lignende virksomheder

 

Ansøgere som fremsender en ansøgning, der ikke opfylder ovenstående krav vil ikke komme i betragtning.

 

Er du den medarbejder/kollega vi søger, så lad os endelig høre fra dig.

 

 

Med venlig hilsen

ACON GROUP

Bernstorffsvej 123

2900 Hellerup

 

www.acon-group.dk

ACON GROUPKøbenhavn K2019-06-04T00:00:002019-07-27T00:00:00
330044203VVS-Lærling søgesRobot Grundet travlhed søger MO VVS Kloak Teknik ApS en VVS-lærling. Virksomheden er godkendt til indgåelse af uddannelsesaftaler med lærlinge. Vi forventer: - Mødestabil og engageret medarbejder - Kørekort - Lysten til at lære og udvikle Vi tilbyder: - Løn efter gældende overenskomst på lærlingeområdet. - Variation af opgaver indenfor VVS Kloak faget. - Godt arbejdsmiljø. - Sociale arrangementer. - Mulighed for selvstændige opgaver og ansvar Alt timeregistrering og kvalitetssikring laves digitalt med Ordrestyring.

Grundet travlhed søger MO VVS & Kloak Teknik ApS en VVS-lærling.

Virksomheden er godkendt til indgåelse af uddannelsesaftaler med lærlinge.

 

Vi forventer:

- Mødestabil og engageret medarbejder

- Kørekort

- Lysten til at lære og udvikle 

 

Vi tilbyder:

- Løn efter gældende overenskomst på lærlingeområdet.

- Variation af opgaver indenfor VVS & Kloak faget.

- Godt arbejdsmiljø.

- Sociale arrangementer.

- Mulighed for selvstændige opgaver og ansvar

 

Alt timeregistrering og kvalitetssikring laves digitalt med Ordrestyring.

 

MO VVS og Kloak teknik ApSKastrup2019-06-19T00:00:002019-08-11T00:00:00
330044771Cleaning assistant / HousekeepingRobot BH HotelService ApS are looking for service minded, stabile and qualified cleaning assistants for hotels in Copenhagen. BH HotelService ApS is a relatively large company with more than 500 employees from all over the world we represent a good working environment, responsibility and the possibility for growth and promotions. The job is primarily during the daytime and all week days, including weekends. You have to speak and understand English and the salary is according to the collective bargaining agreement If you are interested in an interview, please send a cv with your photo

BH HotelService ApS are looking for service minded, stabile and qualified cleaning assistants for hotels in Copenhagen.

BH HotelService ApS is a relatively large company with more than 500 employees from all over the world – we represent a good working environment, responsibility and the possibility for growth and promotions.

The job is primarily during the daytime and all week days, including weekends.

You have to speak and understand English and the salary is according to the collective bargaining agreement

If you are interested in an interview, please send a cv with your photo

BH HotelService ApSKøbenhavn S2019-06-19T00:00:002019-08-12T00:00:00
330046397Lukkeansvarlig til Detailbutik i Hillerød ca 13 timer pr. ugeRobot Vi søger en serviceminded Lukkeansvarlig på deltid. ca 53 timer månedligt. Som lukkeansvarlig indgår du i et fast team med ansvar for at lager og varemodtagelsen bliver håndteret korrekt. Der vil oså være diverse opgaver i form af rundering i varehuset, hjælpe kunder med spørgsmål osv. Arbejdstiden vil være i tidsrummet kl. 21:00-00:30. Disse stillinger er oplagt til folk der har et fuldtidsarbejde i forvejen, eller studerende da alle vagterne er aftenvagter. Det kan forekomme at vores kunder efterspørger spændende og anderledes opgaver, hvor man også har mulighed for at deltage, og dermed få nogle flere timer. Vi har følgende minimumskrav til ansøgeren: - Behersker dansk i skrift og tale på højt niveau. - Straffeattest skal forelægges. - Har kørekort til kategori B og gerne egen bil (hvis ikke man er bosat i Hillerød eller omegn). - Ikke anser det som et problem, at arbejde alene og selvstændigt. - Har en god kommunikations - samt konflikthåndteringsevne. - Det vil klart være en fordel, såfremt du har baggrund i detailhandlen eller erfaring fra lager. Opfylder du ovenstående krav, tilbyder vi minimum: - Medindflydelse på vagtplanlægningen. - Alsidig arbejdsplads, med mulighed for at arbejde med en bred vifte af opgaver indenfor branchen. - God personaleforening. - Fleksible arbejdstider, fri minimum hver anden weekend. Bemærk: Vi anser ansøgningen som utilstrækkelig, såfremt CV og et billede ikke er medsendt vedhæftet ansøgningen, hvorfor ansøgningen ikke kan forventes behandlet.

Vi søger en serviceminded Lukkeansvarlig på deltid. ca 53 timer månedligt.

Som lukkeansvarlig indgår du i et fast team med ansvar for at lager og varemodtagelsen bliver håndteret korrekt.

Der vil oså være diverse opgaver i form af rundering i varehuset, hjælpe kunder med spørgsmål osv. 

Arbejdstiden vil være i tidsrummet kl. 21:00-00:30.

Disse stillinger er oplagt til folk der har et fuldtidsarbejde i forvejen, eller studerende da alle vagterne er aftenvagter.

Det kan forekomme at vores kunder efterspørger spændende og anderledes opgaver, hvor man også har mulighed for at deltage, og dermed få nogle flere timer.

Vi har følgende minimumskrav til ansøgeren:

- Behersker dansk i skrift og tale på højt niveau.

- Straffeattest skal forelægges.

- Har kørekort til kategori B og gerne egen bil (hvis ikke man er bosat i Hillerød eller omegn).

- Ikke anser det som et problem, at arbejde alene og selvstændigt.

- Har en god kommunikations - samt konflikthåndteringsevne.

- Det vil klart være en fordel, såfremt du har baggrund i detailhandlen eller erfaring fra lager.

Opfylder du ovenstående krav, tilbyder vi minimum:

- Medindflydelse på vagtplanlægningen.

- Alsidig arbejdsplads, med mulighed for at arbejde med en bred vifte af opgaver indenfor

branchen.

- God personaleforening.

- Fleksible arbejdstider, fri minimum hver anden weekend.

Bemærk: Vi anser ansøgningen som utilstrækkelig, såfremt CV og et billede ikke er medsendt/vedhæftet ansøgningen, hvorfor ansøgningen ikke kan forventes behandlet.

Vagtteam DK ApSHillerød2019-06-21T00:00:002019-08-14T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Projektmedarbejder med interesse for politik, integration og vækst til Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen

CF 3. kontor - Integration og Vækst, område 1

København V
Trives du i en omskiftelig hverdag med mange forskellige opgaver tæt på den administrative og politiske ledelse? Har du interesse for politik, integration og vækst og er du en dygtigt skriftlig formidler? Så er du måske vores nye projektmedarbejder ...
Indrykket:13. juni 2019
Udløbsdato:27. juni 2019

ACON GROUP søger vagtpersonale til High End kunde i København.

ACON GROUP

København K
Grundet vokseværk har vi fået plads til yderligere 2 stabile medarbejdere i vores team. Det vil i starten være på ferieafløserplan, men med mulighed for fastansættelse. Vi lægger vægt på, at du har erfaring, da jobbet indeholder flere funktioner. De...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:27. juli 2019

VVS-Lærling søges

MO VVS og Kloak teknik ApS

Kastrup
Grundet travlhed søger MO VVS Kloak Teknik ApS en VVS-lærling. Virksomheden er godkendt til indgåelse af uddannelsesaftaler med lærlinge. Vi forventer: - Mødestabil og engageret medarbejder - Kørekort - Lysten til at lære og udvikle Vi tilbyder: - L...
Indrykket:19. juni 2019
Udløbsdato:11. august 2019

Cleaning assistant / Housekeeping

BH HotelService ApS

København S
BH HotelService ApS are looking for service minded, stabile and qualified cleaning assistants for hotels in Copenhagen. BH HotelService ApS is a relatively large company with more than 500 employees from all over the world we represent a good workin...
Indrykket:19. juni 2019
Udløbsdato:12. august 2019

Lukkeansvarlig til Detailbutik i Hillerød ca 13 timer pr. uge

Vagtteam DK ApS

Hillerød
Vi søger en serviceminded Lukkeansvarlig på deltid. ca 53 timer månedligt. Som lukkeansvarlig indgår du i et fast team med ansvar for at lager og varemodtagelsen bliver håndteret korrekt. Der vil oså være diverse opgaver i form af rundering i varehu...
Indrykket:21. juni 2019
Udløbsdato:14. august 2019