Er du ambitiøs, knivskarp til at udarbejde rapporteringer og har interesse for finansiering, så kan du være vores nye kollega!
Aalborg Forsyning ønsker at styrke økonomiafdelingen med en ambitiøs kollega, som ved, at de bedste resultater skabes gennem samarbejde på tværs af afdelingen og resten af organisationen. Den nye kollega skal turde udfordre vores eksisterende forretningsgange igennem innovative processer og samtidig motiveres af at skabe de optimale rapporteringer for vores dygtige kollegaer.
Som analytiker i team Finans vil du blive en del af økonomistyringen i en af landets største multiforsyninger. Aalborg Forsyning består af 14 virksomheder, der i alt beskæftiger mere end 600 medarbejdere. Virksomhederne havde i 2019 en samlet omsætning på 2,2 mia. kr. og en samlet balancesum på 9,8 mia. kr.
Jobbet
Vi søger en ny kollega som motiveres af at skabe de bedste økonomirapporteringer, som understøtter dine kollegaer imod målet om flere grønne løsninger. Stillingen er nyoprettet, og en hybrid stilling, som skal varetage flere arbejdsfunktioner i økonomiafdelingen. Det er afgørende at du tænker tværorganisatorisk, har en god forretningsforståelse og vil arbejde med økonomistyring på både kommunalt - og selskabsniveau.
Arbejdsopgaverne omfatter følgende
Økonomiafdelingen består af 21 kompetente medarbejdere fordelt på to teams, som varetager økonomiske opgaver for selskaberne i Aalborg Forsyning samt de skattefinansierede områder og brugerfinansierede virksomheder i Aalborg Kommune, Miljø- og Energiforvaltningen.
Om digDu har en økonomisk uddannelse Cand. Merc. Aud, Cand. Merc. Økonomistyring eller anden relevant uddannelse. Du kan både have nogle års erfaring eller være nyuddannet med et relevant studiejob, og en stor lyst til at udvikle dig. Du er teoretisk og fagligt på et højt niveau, hvor du har overblik over komplicerede sammenhænge og formår at forklare disse sammenhænge på en simpel og forståelig måde. Med din gode forretningsforståelse bidrager du til den løbende udvikling i økonomiafdelingen, men også i den øvrige organisation.
Desuden lægger vi vægt på at:
- Du som person er frisk, åben og udadvendt
- Du tør at udfordre det eksisterende og nytænke måden hvorpå vi arbejder
- Du naturligt tager ansvar for dine opgaver og får afsluttet opgaverne
- Du har en stærk talforståelse og en forståelse for IT-systemer
- Du er god til at planlægge og prioritere opgaver
- Du har lyst til at være i en organisation i forandring og vækst
Herudover vil det være en fordel, hvis du har arbejdet med økonomirapporteringer inklusive regnskabsaflæggelse og/eller kendskab til bank- og finansieringsverdenen.
Vi tilbyderHos os er videndeling og teamsamarbejde en helt naturlig ting, hvor vi hellere end gerne understøtter medarbejdernes ambitioner og drømme.
Desuden kan du forvente:
- Et uhøjtideligt og tværfagligt miljø med gode kollegaer, der tror på, at det de laver, gør en forskel
- En stilling med stor selvstændighed og gode muligheder for faglig og personlig udvikling
- En varieret hverdag i en kompleks organisation med masser af forskelligartet opgaver og store muligheder for karriere
- Et tæt samarbejde med hele organisationen.
Løn og ansættelsesforholdLøn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Vi tilbyder fleksible arbejdstider, mulighed for efteruddannelse, fri telefon, fitness- og kantineordning.
Ansættelsessted er Aalborg Service A/S, Stigsborg Brygge 5, 9400 Nørresundby
Interesseret?Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte teamleder for team Finans Teis Bøssbak-Justesen på telefon 4126 3302 eller Økonomichef Dorthe K. Thidemann på telefon 2555 2025.
Ansøgningsfrist er den 23. april og ansættelsessamtaler afholdes d. 27. april. Jobstart er 1. juni 2021 eller før. Stillingen er fuld tid og aflønning sker efter gældende overenskomst.
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen ”Send ansøgning”. Her udfylder du den formular, som kommer frem samt vedhæfter ansøgning.
Fakta om Aalborg Forsyning
- 600 medarbejdere
- 65.000 kunder
- Mission: Vi skaber tryghed og bæredygtighed - også for kommende generationer
- 5 værdier: Tillid, respekt, faglighed, samarbejde og udvikling
Læs mere om vores arbejdsplads