Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Analytisk controller søges til internationalt konsulenthus i stor udvikling beliggende i København

Beskrivelse

Som controller vil du være med til at drive og udvikle økonomifunktionen i et spændende konsulenthus. I en nyoprettet stilling vil du selvstændigt og i samarbejde med en anden controller få alsidige opgaver indenfor især finansiel controlling samt blive ansvarlig for forskellige projekter og herigennem bidrage til at udvikle forretningen. Du får rig mulighed for at præge arbejdsgangene og samtidig udvikle dine egne kompetencer i et uformelt miljø, hvor der lægges vægt på engagement, gensidig respekt samt vidensdeling og sparring. Dine opgaver vil bestå af:

Arbejdsopgaver

  • Konsolidering

  • Månedsrapportering

  • Forecasts (resultatopgørelse og pengestrømsopgørelse)

  • Controlling af datterselskaber

  • KPI’er og dashboard

  • Intern revision og compliance

  • Vedligeholdelse og udvikling af interne processer

  • Optimering

  • Diverse projekter

  • Ad hoc

Om virksomheden

Her er tale om et innovativt konsulenthus, som er inde i en spændende vækstperiode med fokus på etablering af aktiviteter i udlandet. Konsulenthuset beskæftiger omkring 330 ansatte på verdensplan, heraf omkring 200 ansatte i Danmark. Der eksisterer en flad struktur i virksomheden og uformel atmosfære, hvor alle er i øjenhøjde. Desuden er der fokus på teamwork, trivsel, engagement og gode relationer. Der tilbydes gode personaleforhold i form af pension, forsikringer, fri avis, frokostordning, massageordning, sociale arrangementer, personaleforening samt personaleforpleje udover det sædvanlige.

Personlige kompetencer

Du er proaktiv og formår at levere korrekte tal til tiden. Du er ambitiøs og besidder en veludviklet forretningsforståelse. Desuden er du analytisk og har en veludviklet evne til at håndtere kompleksitet og holde fokus på detaljen. Det ligger naturligt for dig, at byde ind med optimeringsmuligheder. Som person er du imødekommende, udviklingsorienteret og omstillingsparat. Endvidere er du teamplayer, som også kan arbejde selvstændigt.

IT-kompetencer

Stærke Excel-kompetencer og gerne kendskab til Navision.

Uddannelse & erfaring

Du har gerne en HD eller Cand.merc.aud. Herudover har du et par års erfaring fra en lignende stilling.

Sprog

Engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Søren Christiansen og Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329783040Phoenix-d8f9c74b12018-03-23T22:00:04.217Analytisk controller søges til internationalt konsulenthus i stor udvikling beliggende i København

Beskrivelse

Som controller vil du være med til at drive og udvikle økonomifunktionen i et spændende konsulenthus. I en nyoprettet stilling vil du selvstændigt og i samarbejde med en anden controller få alsidige opgaver indenfor især finansiel controlling samt blive ansvarlig for forskellige projekter og herigennem bidrage til at udvikle forretningen. Du får rig mulighed for at præge arbejdsgangene og samtidig udvikle dine egne kompetencer i et uformelt miljø, hvor der lægges vægt på engagement, gensidig respekt samt vidensdeling og sparring. Dine opgaver vil bestå af:

Arbejdsopgaver

  • Konsolidering

  • Månedsrapportering

  • Forecasts (resultatopgørelse og pengestrømsopgørelse)

  • Controlling af datterselskaber

  • KPI’er og dashboard

  • Intern revision og compliance

  • Vedligeholdelse og udvikling af interne processer

  • Optimering

  • Diverse projekter

  • Ad hoc

Om virksomheden

Her er tale om et innovativt konsulenthus, som er inde i en spændende vækstperiode med fokus på etablering af aktiviteter i udlandet. Konsulenthuset beskæftiger omkring 330 ansatte på verdensplan, heraf omkring 200 ansatte i Danmark. Der eksisterer en flad struktur i virksomheden og uformel atmosfære, hvor alle er i øjenhøjde. Desuden er der fokus på teamwork, trivsel, engagement og gode relationer. Der tilbydes gode personaleforhold i form af pension, forsikringer, fri avis, frokostordning, massageordning, sociale arrangementer, personaleforening samt personaleforpleje udover det sædvanlige.

Personlige kompetencer

Du er proaktiv og formår at levere korrekte tal til tiden. Du er ambitiøs og besidder en veludviklet forretningsforståelse. Desuden er du analytisk og har en veludviklet evne til at håndtere kompleksitet og holde fokus på detaljen. Det ligger naturligt for dig, at byde ind med optimeringsmuligheder. Som person er du imødekommende, udviklingsorienteret og omstillingsparat. Endvidere er du teamplayer, som også kan arbejde selvstændigt.

IT-kompetencer

Stærke Excel-kompetencer og gerne kendskab til Navision.

Uddannelse & erfaring

Du har gerne en HD eller Cand.merc.aud. Herudover har du et par års erfaring fra en lignende stilling.

Sprog

Engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Søren Christiansen og Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

2018-04-23T11:50:43.903 Beskrivelse Som controller vil du være med til at drive og udvikle økonomifunktionen i et spændende konsulenthus. I en nyoprettet stilling vil du selvstændigt og i samarbejde med en anden controller få alsidige opgaver indenfor især finansiel controlling samt blive ansvarlig for forskellige projekter og herigennem bidrage til at udvikle forretningen. Du får rig mulighed for at præge arbejdsgangene og samtidig udvikle dine egne kompetencer i et uformelt miljø, hvor der lægges vægt på engagement, gensidig respekt samt vidensdeling og sparring. Dine opgaver vil bestå af: Arbejdsopgaver Konsolidering Månedsrapportering Forecasts (resultatopgørelse og pengestrømsopgørelse) Controlling af datterselskaber KPI er og dashboard Intern revision og compliance Vedligeholdelse og udvikling af interne processer Optimering Diverse projekter Ad hoc Om virksomheden Her er tale om et innovativt konsulenthus, som er inde i en spændende vækstperiode med fokus på etablering af aktiviteter i udlandet. Konsulenthuset beskæftiger omkring 330 ansatte på verdensplan, heraf omkring 200 ansatte i Danmark. Der eksisterer en flad struktur i virksomheden og uformel atmosfære, hvor alle er i øjenhøjde. Desuden er der fokus på teamwork, trivsel, engagement og gode relationer. Der tilbydes gode personaleforhold i form af pension, forsikringer, fri avis, frokostordning, massageordning, sociale arrangementer, personaleforening samt personaleforpleje udover det sædvanlige. Personlige kompetencer Du er proaktiv og formår at levere korrekte tal til tiden. Du er ambitiøs og besidder en veludviklet forretningsforståelse. Desuden er du analytisk og har en veludviklet evne til at håndtere kompleksitet og holde fokus på detaljen. Det ligger naturligt for dig, at byde ind med optimeringsmuligheder. Som person er du imødekommende, udviklingsorienteret og omstillingsparat. Endvidere er du teamplayer, som også kan arbejde selvstændigt. IT-kompetencer Stærke Excel-kompetencer og gerne kendskab til Navision. Uddannelse & erfaring Du har gerne en HD eller Cand.merc.aud. Herudover har du et par års erfaring fra en lignende stilling. Sprog Engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Søren Christiansen og Nikita Nielsen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.10Phoenixd8f9c74b101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-27T00:00:000000http://proselection.dk/?option=com_neorecruit&view=offer&id=7210EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3195011Proselection11Hammerensgade 11267København KDKDanmarkORS/prologo.jpgORS/prologo.jpg155.6883546012.59011530
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent545423ProselectionMinimum0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d8f9c74bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d8f9c74bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d8f9c74b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d8f9c74b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/5.jpgSom Controller hos Proselection bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12007991Dansk3Læse/ tale937348Controller3Økonomi353903725kontakt@proselection.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK