Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Analytisk projektcontroller søges til forsyningsvirksomhed i København

Beskrivelse

Som projektcontroller vil du få ansvaret for at kontrollere og styre projektøkonomien på virksomhedens forskelligartede projekter. Du vil indgå i en økonomiafdeling på i alt seks medarbejdere, hvor du vil referere til virksomhedens økonomichef. Din hverdag vil være præget af en varieret opgaveportefølje og du vil i din opgaveløsning have en bred kontaktflade med både interne og eksterne aktører. Dine opgaver omfatter:

Arbejdsopgaver

  • Controlling af bygge- og anlægsprojekter samt tilskudsprojekter
  • Styring af projektøkonomi
  • Rapportering, intern og ekstern
  • Sparring med projektleder og udbudskonsulent vedr. kontrakter og budgetter
  • Deltagelse ved årsafslutning
  • Optimering og opfølgning af forretningsgangsbeskrivelser vedr. anlægsprojekter
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Her er tale om en virksomhed, som arbejder med udnyttelse af ressourcer til klimavenlig energi, og som bidrager til renere bymiljøer i det meste af hovedstadsområdet. Virksomheden beskæftiger ca. 165 ansatte fordelt på tre lokationer i hovedstadsområdet, og er Danmarks største virksomhed indenfor deres forsyningsart. Der eksisterer en behagelig og uformel atmosfære i virksomheden, og der lægges vægt på godt samarbejde på tværs af organisationen. Fra virksomhedens side tilbydes gode personaleforhold såsom sundhedsforsikring, pensionsordning, frokostordning, massageordning, fitnessrum samt personale- og idrætsforening.

Personlige kompetencer

Du er nysgerrig af natur og arbejder analytisk og detaljeorienteret. Da du vil varetage en udadvendt funktion, er det vigtigt at du trives med at have kontakt med mange forskellige mennesker af forskellige baggrunde. Du forstår derfor at kommunikere og samarbejde med forskellige faggrupper. Derudover er du en kvalitetsbevidst person, der har et godt overblik og som godt kan lide at skabe gode resultater.

IT-kompetencer

    Du har flair for IT
      Uddannelse & Erfaring

HD-R eller cand.merc. Du har gerne nogle års erfaring, men nyuddannede med den rette profil vil også kunne komme i betragtning. Uddannelse eller erfaring som projektleder vil være en fordel, men ikke et krav.

Sprog

Dansk

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330033270Phoenix-bf69983712019-05-28T15:07:04.050Analytisk projektcontroller søges til forsyningsvirksomhed i København

Beskrivelse

Som projektcontroller vil du få ansvaret for at kontrollere og styre projektøkonomien på virksomhedens forskelligartede projekter. Du vil indgå i en økonomiafdeling på i alt seks medarbejdere, hvor du vil referere til virksomhedens økonomichef. Din hverdag vil være præget af en varieret opgaveportefølje og du vil i din opgaveløsning have en bred kontaktflade med både interne og eksterne aktører. Dine opgaver omfatter:

Arbejdsopgaver

  • Controlling af bygge- og anlægsprojekter samt tilskudsprojekter
  • Styring af projektøkonomi
  • Rapportering, intern og ekstern
  • Sparring med projektleder og udbudskonsulent vedr. kontrakter og budgetter
  • Deltagelse ved årsafslutning
  • Optimering og opfølgning af forretningsgangsbeskrivelser vedr. anlægsprojekter
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Her er tale om en virksomhed, som arbejder med udnyttelse af ressourcer til klimavenlig energi, og som bidrager til renere bymiljøer i det meste af hovedstadsområdet. Virksomheden beskæftiger ca. 165 ansatte fordelt på tre lokationer i hovedstadsområdet, og er Danmarks største virksomhed indenfor deres forsyningsart. Der eksisterer en behagelig og uformel atmosfære i virksomheden, og der lægges vægt på godt samarbejde på tværs af organisationen. Fra virksomhedens side tilbydes gode personaleforhold såsom sundhedsforsikring, pensionsordning, frokostordning, massageordning, fitnessrum samt personale- og idrætsforening.

Personlige kompetencer

Du er nysgerrig af natur og arbejder analytisk og detaljeorienteret. Da du vil varetage en udadvendt funktion, er det vigtigt at du trives med at have kontakt med mange forskellige mennesker af forskellige baggrunde. Du forstår derfor at kommunikere og samarbejde med forskellige faggrupper. Derudover er du en kvalitetsbevidst person, der har et godt overblik og som godt kan lide at skabe gode resultater.

IT-kompetencer

    Du har flair for IT
      Uddannelse & Erfaring

HD-R eller cand.merc. Du har gerne nogle års erfaring, men nyuddannede med den rette profil vil også kunne komme i betragtning. Uddannelse eller erfaring som projektleder vil være en fordel, men ikke et krav.

Sprog

Dansk

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

2019-07-03T00:50:56.233 Beskrivelse Som projektcontroller vil du få ansvaret for at kontrollere og styre projektøkonomien på virksomhedens forskelligartede projekter. Du vil indgå i en økonomiafdeling på i alt seks medarbejdere, hvor du vil referere til virksomhedens økonomichef. Din hverdag vil være præget af en varieret opgaveportefølje og du vil i din opgaveløsning have en bred kontaktflade med både interne og eksterne aktører. Dine opgaver omfatter: Arbejdsopgaver Controlling af bygge- og anlægsprojekter samt tilskudsprojekter Styring af projektøkonomi Rapportering, intern og ekstern Sparring med projektleder og udbudskonsulent vedr. kontrakter og budgetter Deltagelse ved årsafslutning Optimering og opfølgning af forretningsgangsbeskrivelser vedr. anlægsprojekter Ad-hoc Om virksomheden Her er tale om en virksomhed, som arbejder med udnyttelse af ressourcer til klimavenlig energi, og som bidrager til renere bymiljøer i det meste af hovedstadsområdet. Virksomheden beskæftiger ca. 165 ansatte fordelt på tre lokationer i hovedstadsområdet, og er Danmarks største virksomhed indenfor deres forsyningsart. Der eksisterer en behagelig og uformel atmosfære i virksomheden, og der lægges vægt på godt samarbejde på tværs af organisationen. Fra virksomhedens side tilbydes gode personaleforhold såsom sundhedsforsikring, pensionsordning, frokostordning, massageordning, fitnessrum samt personale- og idrætsforening. Personlige kompetencer Du er nysgerrig af natur og arbejder analytisk og detaljeorienteret. Da du vil varetage en udadvendt funktion, er det vigtigt at du trives med at have kontakt med mange forskellige mennesker af forskellige baggrunde. Du forstår derfor at kommunikere og samarbejde med forskellige faggrupper. Derudover er du en kvalitetsbevidst person, der har et godt overblik og som godt kan lide at skabe gode resultater. IT-kompetencer Du har flair for IT Uddannelse & Erfaring HD-R eller cand.merc. Du har gerne nogle års erfaring, men nyuddannede med den rette profil vil også kunne komme i betragtning. Uddannelse eller erfaring som projektleder vil være en fordel, men ikke et krav. Sprog Dansk Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.10Phoenixbf699837101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-02T00:00:000000http://proselection.dk/?option=com_neorecruit&view=offer&id=9080EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3536524Proselection11Hammerensgade 11267København KDKDanmarkORS/bf699837_logo.jpegORS/Small/bf699837_logo.jpeg0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent768930ProselectionMinimum90800128-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bf699837https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=bf699837https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bf699837&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bf699837&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/4.jpgAnalytisk projektcontroller søges til forsyningsvirksomhed i København12008001Dansk3Læse/ tale937348Controller3Økonomi361937386kontakt@proselection.dkDanmarkDanmark330081769Ambitiøs Group Controller Søges til velrenommeret produktionsvirksomhed på MidtsjællandBasic Beskrivelse I en alsidig rolle som Group Controller, bliver du operativt involveret i virksomhedens administrative kerneopgaver inden for produktions, finansiel og business controlling. Du bliver en af 10 medarbejdere i en faglig stærk organisation under CFO en, hvor du tager ansvar for dine helt egne opgaver. Du har mulighed for at sparre med dine nærmeste kolleger, hvor der også er en forventning om, at du træder til med kvalificerede input fra dine primære kompetenceområder Arbejdsopgaver Opfølgning og vedligeholdelse af stamdata og styklister Ansvar for opsætning og videreudvikling af Standard Cost Analyse af pris- og produktionsvarianser Analyse af produktmarginer og performance Lager opfølgning, værdiansættelse, omkostningsallokering Transfer Pricing Deltage i månedsafslutningen, finansiel controlling af regnskab, afvigelsesanalyser og kommentarer Optimering og effektivisering af systemmæssige processer og rapportering Sparringspartner på regnskab og koncernrapportering Udarbejde Budgetterings- og forecasting modeller Diverse ad hoc opgaver Om virksomheden Der er her tale om en anerkendt og respekteret international virksomhed, der siden midten af forrige århundrede har virket inden for sit felt. Virksomheden har hovedsæde i Danmark og datterselskaber i flere verdensdele. Man tilbyder en bred vifte af løsninger inden for sit specifikke område. Virksomheden producerer sine produkter i Danmark i et engageret miljø af specialister, og man har en afbalanceret fokuseret vækststrategi, der har sit udgangspunkt i effektivitet og kvalitet. Man har en fokuseret og kvalitetsbevidst profil hvor medarbejderne udgør en væsentlig ressource. Personlige kompetencer Du er proaktiv, struktureret, har regnskabsforståelse og analytisk sans. Du er robust og kommunikerende, og håndterer dine daglige opgaver med stor sikkerhed. Du trives i et ansvarligt miljø og er ikke bange for at tage initiativ til udvikling og forbedringer, og du trives med at have muligheden for at sætte dit aftryk på afdelingens processer uden at kompromittere din egen operative indsats. Du har en velafbalanceret tilgang til ansvar, og du kan arbejde selvstændigt såvel som i teams og har stor forståelse for at ingen kommer i mål alene. IT-kompetencer Generelt stærk på IT. God systemforståelse og indgående kendskab til ERP og BI systemer. Uddannelse HD-R, Cand.merc.aud merc. eller tilsvarende. Sprog Engelsk er er et krav Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Nikita Faber Nielsen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument..

Beskrivelse

I en alsidig rolle som Group Controller, bliver du operativt involveret i virksomhedens administrative kerneopgaver inden for produktions, finansiel og business controlling. Du bliver en af 10 medarbejdere i en faglig stærk organisation under CFO’en, hvor du tager ansvar for dine helt egne opgaver. Du har mulighed for at sparre med dine nærmeste kolleger, hvor der også er en forventning om, at du træder til med kvalificerede input fra dine primære kompetenceområder

Arbejdsopgaver

  • Opfølgning og vedligeholdelse af stamdata og styklister
  • Ansvar for opsætning og videreudvikling af Standard Cost
  • Analyse af pris- og produktionsvarianser
  • Analyse af produktmarginer og performance
  • Lager opfølgning, værdiansættelse, omkostningsallokering
  • Transfer Pricing
  • Deltage i månedsafslutningen, finansiel controlling af regnskab, afvigelsesanalyser og kommentarer
  • Optimering og effektivisering af systemmæssige processer og rapportering
  • Sparringspartner på regnskab og koncernrapportering
  • Udarbejde Budgetterings- og forecasting modeller
  • Diverse ad hoc opgaver

Om virksomheden

Der er her tale om en anerkendt og respekteret international virksomhed, der siden midten af forrige århundrede har virket inden for sit felt. Virksomheden har hovedsæde i Danmark og datterselskaber i flere verdensdele. Man tilbyder en bred vifte af løsninger inden for sit specifikke område. Virksomheden producerer sine produkter i Danmark i et engageret miljø af specialister, og man har en afbalanceret fokuseret vækststrategi, der har sit udgangspunkt i effektivitet og kvalitet. Man har en fokuseret og kvalitetsbevidst profil hvor medarbejderne udgør en væsentlig ressource.

Personlige kompetencer

Du er proaktiv, struktureret, har regnskabsforståelse og analytisk sans. Du er robust og kommunikerende, og håndterer dine daglige opgaver med stor sikkerhed. Du trives i et ansvarligt miljø og er ikke bange for at tage initiativ til udvikling og forbedringer, og du trives med at have muligheden for at sætte dit aftryk på afdelingens processer uden at kompromittere din egen operative indsats. Du har en velafbalanceret tilgang til ansvar, og du kan arbejde selvstændigt såvel som i teams og har stor forståelse for at ingen kommer i mål alene.

IT-kompetencer

Generelt stærk på IT. God systemforståelse og indgående kendskab til ERP og BI systemer.

Uddannelse

HD-R, Cand.merc.aud / merc. eller tilsvarende.

Sprog

Engelsk er er et krav

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Nikita Faber Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument..

ORS/Small/0955a378_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-09-01T15:00:02.6072019-10-05T00:00:00
330081312Kompetent Projektcontroller søges til IT-virksomhed med fokus på infratruktur til virksomhed i HerlevBasic Beskrivelse Som projektcontroller vil du få ansvaret for at kontrollere og styre et udsnit af virksomhedens projekter af forskellige størrelser og tidshorisonter. Du vil indgå i en afdeling på i alt seks controllere med forskellige fokusområder, og du vil referere til virksomhedens økonomichef. Din hverdag vil være præget af en varieret opgaveportefølje og du vil i din opgaveløsning have en bred kontaktflade med både interne og eksterne aktører. Dine opgaver omfatter: Arbejdsopgaver Porteføljestyring Risikostyring Projektgennemgang, herunder statuslister Projektbudgetter Analyser IFRS Kontrakter Optimering og effektivisering af processer Ad-hoc Om virksomheden Her er tale om en projektorienteret virksomhed, der beskæftiger ca. 670 medarbejdere i Danmark, fordelt på forskellige lokationer. På adressen vil du have ca. 100 kolleger i hverdagen. Virksomheden befinder sig i en spændende udviklingsfase, hvor der blandt andet arbejdes med at forbedre interne processer. Der eksisterer en behagelig og uformel atmosfære i virksomheden, og der lægges vægt på frihed under ansvar og godt samarbejde på tværs af organisationen. Fra virksomhedens side tilbydes gode personaleforhold såsom sundhedsforsikring, pensionsordning, frokostordning og sociale arrangementer. Personlige kompetencer Du er nysgerrig af natur og arbejder analytisk og detaljeorienteret. Da du vil varetage en udadvendt funktion, er det vigtigt at du trives med at have kontakt med mange forskellige mennesker af forskellige baggrunde. Du forstår derfor at kommunikere og samarbejde med forskellige faggrupper. Derudover er du en kvalitetsbevidst person, der har et godt overblik og som godt kan lide at skabe gode resultater. IT-kompetencer Du har flair for IT Uddannelse & Erfaring HD-R eller cand.merc. Du har minimum nogle års projekterfaring. Sprog Dansk og engelsk på højt niveau Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som projektcontroller vil du få ansvaret for at kontrollere og styre et udsnit af virksomhedens projekter af forskellige størrelser og tidshorisonter. Du vil indgå i en afdeling på i alt seks controllere med forskellige fokusområder, og du vil referere til virksomhedens økonomichef. Din hverdag vil være præget af en varieret opgaveportefølje og du vil i din opgaveløsning have en bred kontaktflade med både interne og eksterne aktører. Dine opgaver omfatter:

Arbejdsopgaver

  • Porteføljestyring
  • Risikostyring
  • Projektgennemgang, herunder statuslister
  • Projektbudgetter
  • Analyser
  • IFRS
  • Kontrakter
  • Optimering og effektivisering af processer
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Her er tale om en projektorienteret virksomhed, der beskæftiger ca. 670 medarbejdere i Danmark, fordelt på forskellige lokationer. På adressen vil du have ca. 100 kolleger i hverdagen. Virksomheden befinder sig i en spændende udviklingsfase, hvor der blandt andet arbejdes med at forbedre interne processer. Der eksisterer en behagelig og uformel atmosfære i virksomheden, og der lægges vægt på frihed under ansvar og godt samarbejde på tværs af organisationen. Fra virksomhedens side tilbydes gode personaleforhold såsom sundhedsforsikring, pensionsordning, frokostordning og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Du er nysgerrig af natur og arbejder analytisk og detaljeorienteret. Da du vil varetage en udadvendt funktion, er det vigtigt at du trives med at have kontakt med mange forskellige mennesker af forskellige baggrunde. Du forstår derfor at kommunikere og samarbejde med forskellige faggrupper.

Derudover er du en kvalitetsbevidst person, der har et godt overblik og som godt kan lide at skabe gode resultater.

IT-kompetencer

Du har flair for IT

Uddannelse & Erfaring

HD-R eller cand.merc. Du har minimum nogle års projekterfaring.

Sprog

Dansk og engelsk på højt niveau

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/3fac8c99_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-08-30T12:02:52.9802019-10-03T00:00:00
330087500Engageret controller søges til velkonsolideret Entreprenørvirksomhed i OdenseBasic Beskrivelse I en kvalitetsorienteret og fokuseret entreprenørvirksomhed, bliver du i en nyoprettet stilling som controller det operative bindeled mellem regnskabsafdelingen, der består af fire personer og økonomichefen. Du får ansvaret for følgende opgaver Arbejdsopgaver Likviditetsstyring Forecast Budgetter Månedsafslutninger Byggeregnskaber, månedligt KPI er Diverse ad-hoc opgaver Om virksomheden Der er her tale om veletableret og meget fokuseret entreprenørvirksomhed, der har eksisteret i mere end 50 år. Man forstår at tilpasse strategien til de herskende konjunkturer, og har derfor i dag en velfungerende og meget tilpasningsdygtig virksomhed, der håndterer omverdenen, medarbejderne og kunderne med stor succes. Personlige kompetencer Du er selvkørende, proaktiv, struktureret og holder et rigtigt godt humør. Du er en teknisk fagligt stærk ballast, og du forstår at træde til, der hvor dine kompetencer gør størst gavn. Du anerkender din operative rolle, og er forstående over for, at hele afdelingen skal fungere og i land med sine opgaver, før der er tale om en succes. IT-kompetencer Gerne Navision og Excel er et krav Uddannelse HD-R eller tilsvarende Sprog Dansk og engelsk Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Nikita Nielsen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument..

Beskrivelse

I en kvalitetsorienteret og fokuseret entreprenørvirksomhed, bliver du i en nyoprettet stilling som controller det operative bindeled mellem regnskabsafdelingen, der består af fire personer og økonomichefen. Du får ansvaret for følgende opgaver

Arbejdsopgaver

  • Likviditetsstyring
  • Forecast
  • Budgetter
  • Månedsafslutninger
  • Byggeregnskaber, månedligt
  • KPI’er
  • Diverse ad-hoc opgaver

Om virksomheden

Der er her tale om veletableret og meget fokuseret entreprenørvirksomhed, der har eksisteret i mere end 50 år. Man forstår at tilpasse strategien til de herskende konjunkturer, og har derfor i dag en velfungerende og meget tilpasningsdygtig virksomhed, der håndterer omverdenen, medarbejderne og kunderne med stor succes.

Personlige kompetencer

Du er selvkørende, proaktiv, struktureret og holder et rigtigt godt humør. Du er en teknisk fagligt stærk ballast, og du forstår at træde til, der hvor dine kompetencer gør størst gavn. Du anerkender din operative rolle, og er forstående over for, at hele afdelingen skal fungere og i land med sine opgaver, før der er tale om en succes.

IT-kompetencer

Gerne Navision og Excel er et krav

Uddannelse

HD-R eller tilsvarende

Sprog

Dansk og engelsk

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument..

ORS/Small/d2d984f2_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-09-10T16:04:14.5002019-10-14T00:00:00
330085959Controllere til BanedanmarkRobot Vil du arbejde med økonomiopfølgning og analyser i en kompleks organisation, der vedligeholder og udvikler jernbanen? Vi søger to nye kollegaer til at arbejde med Banedanmarks vedligeholdelsesbudget på ca. 1,4 mia. kr. årligt. Du kommer til at arbejde med en række komplekse økonomiske problemstillinger i en organisation med mange aktiviteter og store projekter de kommende år. Banedanmark er en organisation med ca. 2.000 kollegaer, hvor der for den rette kandidat vil være gode muligheder for at gøre karriere. Du bliver en del af sektionen Vedligeholdelsesøkonomi, hvor vi er 10 medarbejdere med forskellig økonomisk baggrund. Vedligeholdelsesøkonomi er en del af Banedanmarks samlede økonomifunktion på 80 medarbejdere, hvor du har mulighed for at udvikle dine kompetencer bredt indenfor de økonomiske discipliner. Vi har ansvaret for drifts- og vedligeholdelsesbudgettet for jernbanen, herunder budgettering, opfølgning og rapportering. Få ansvar for økonomistyring og rådgivning Som controller har du rollen som rådgiver og sparringspartner omkring økonomistyring, hvilket giver dig en stor kontaktflade og et tæt samarbejde med de budget- og resultatansvarlige i organisationen. Du får et tværgående overblik over de enkelte fagområder indenfor vedligehold, og du får ansvaret for at levere analyser og rapportering både til de budget- og resultatansvarlige samt til Banedanmarks direktion. I forhold til prioritering af fremtidige vedligeholdelsesaktiviteter bliver du involveret i udviklingen af vedligeholdelsesbudgettet. Her skal du udfordre områderne og forholde dig kritisk til de input, du modtager af både økonomisk og teknisk karakter. Dygtig akademiker med økonomisk fokus Du er samfundsvidenskabelig kandidat, for eksempel cand.polit., cand.merc., cand.oecon. eller anden lang videregående uddannelse med fokus på økonomi. Ideelt har du et par års erfaring som controller fra en lignende stilling, men også nyuddannede vil komme i betragtning. Vores økonomisystem er SAP og kendskab hertil er en fordel men ikke et krav. Erfaring med Microsoft Office pakken er nødvendig og stærke Excel kompetencer er et krav. Som person tilegner du dig hurtigt ny viden og har en god forståelse for tekniske problemstillinger. Du tager selvstændigt initiativ og beslutninger og kan styre dine opgaver i mål. Desuden er du opsøgende over for kolleger rundt i organisationen. Da jobbet inkluderer stor kontakt på alle niveauer i organisationen er det nødvendigt at din kommunikation både skriftligt og mundtligt er klar og imødekommende. Løn Du ansættes i forhold til AC-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer. Ansøgning og kontakt Vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler løbende så send din ansøgning og CV hurtigst muligt. For at søge stillingen klikker du på linket Søg stillingen og følger instruktionerne.Vil du arbejde med økonomiopfølgning og analyser i en kompleks organisation, der vedligeholder og udvikler jernbanen?



Vi søger to nye kollegaer til at arbejde med Banedanmarks vedligeholdelsesbudget på ca. 1,4 mia. kr. årligt.

Du kommer til at arbejde med en række komplekse økonomiske problemstillinger i en organisation med mange aktiviteter og store projekter de kommende år. Banedanmark er en organisation med ca. 2.000 kollegaer, hvor der for den rette kandidat vil være gode muligheder for at gøre karriere.

Du bliver en del af sektionen Vedligeholdelsesøkonomi, hvor vi er 10 medarbejdere med forskellig økonomisk baggrund. Vedligeholdelsesøkonomi er en del af Banedanmarks samlede økonomifunktion på 80 medarbejdere, hvor du har mulighed for at udvikle dine kompetencer bredt indenfor de økonomiske discipliner. Vi har ansvaret for drifts- og vedligeholdelsesbudgettet for jernbanen, herunder budgettering, opfølgning og rapportering.



Få ansvar for økonomistyring og rådgivning

Som controller har du rollen som rådgiver og sparringspartner omkring økonomistyring, hvilket giver dig en stor kontaktflade og et tæt samarbejde med de budget- og resultatansvarlige i organisationen. Du får et tværgående overblik over de enkelte fagområder indenfor vedligehold, og du får ansvaret for at levere analyser og rapportering både til de budget- og resultatansvarlige samt til Banedanmarks direktion.

I forhold til prioritering af fremtidige vedligeholdelsesaktiviteter bliver du involveret i udviklingen af vedligeholdelsesbudgettet. Her skal du udfordre områderne og forholde dig kritisk til de input, du modtager af både økonomisk og teknisk karakter.



Dygtig akademiker med økonomisk fokus

Du er samfundsvidenskabelig kandidat, for eksempel cand.polit., cand.merc., cand.oecon. eller anden lang videregående uddannelse med fokus på økonomi. Ideelt har du et par års erfaring som controller fra en lignende stilling, men også nyuddannede vil komme i betragtning. Vores økonomisystem er SAP og kendskab hertil er en fordel men ikke et krav. Erfaring med Microsoft Office pakken er nødvendig og stærke Excel kompetencer er et krav.

Som person tilegner du dig hurtigt ny viden og har en god forståelse for tekniske problemstillinger. Du tager selvstændigt initiativ og beslutninger og kan styre dine opgaver i mål. Desuden er du opsøgende over for kolleger rundt i organisationen. Da jobbet inkluderer stor kontakt på alle niveauer i organisationen er det nødvendigt at din kommunikation både skriftligt og mundtligt er klar og imødekommende.



Løn

Du ansættes i forhold til AC-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer.



Ansøgning og kontakt

Vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler løbende så send din ansøgning og CV hurtigst muligt. For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen” og følger instruktionerne.



Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43København Ø2019-09-06T00:00:002019-09-27T00:00:00
330085269STUDIEJOB SOM FINANCE ASSISTANTRobot Søger du et studiejob i en international virksomhed, hvor du får mulighed for blive en del af en økonomiafdeling, og lære mere om, hvordan en økonomiafdeling fungerer i praksis? Trives du samtidig med ansvar og tør du tage udfordringer op? Så er dette måske jobbet du leder efter! Om stillingen Academic Work søger lige nu en Student Finance Assistant for vor kunde, som er en verdensomspændende medicinalvirksomhed med knap 5.000 ansatte på globalt plan. Det nordiske hovedkontor er beliggende i Ørestaden i København, hvor et studiejob i økonomiafdelingen nu er ledigt. Denne rekrutterings-proces foretages af Academic Work på vegne af vor kunde. Alle spørgsmål skal derfor henvendes til Academic Work. Denne stilling er en bemanding, hvilket betyder at du vil blive ansat af Academic Work og arbejde som konsulent hos kunden. Nuværende Student Finance Assistant siger om stillingen At arbejde som Student Finance Assistant har givet mig en solid forståelse for, hvilke processer og opgaver man finder i en Finance afdeling. Min læringskurve har været stejl og jeg føler mig bestemt klædt på til at få et fuldtidsjob indenfor samme område. Der er altid fuld forståelse for at studiet kommer i første række, hvilket er vigtigt i eksamensperioder og andre presset tidspunkter af ens studie. Samarbejdet med Head of Finance og Senior Financial Controller er præget af en sjov og humoristisk tilgang til de ellers lidt tungere regneopgaver. Som Student Finance Assistant vil du arbejde tæt sammen med og rapportere til kontorets nordiske Finance og Controlling afdeling. Du vil arbejde med en række opgaver inden for regnskab, og vil få en bred ansvarsflade. Rollen er med andre ord en unik mulighed for at udvikle dine kompetencer yderligere i praksis, hvor du bl.a. skal kontrollere fakturaer og forbedre regnskabsmæssige processer løbende. Arbejdsopgaver Deltage i måneds-, kvartals-, halvårs - og årslukning Aktivt styre og koordinere processer vedrørende leverandør- og kundefakturaer Håndtere Travel Expenses Deltage i udarbejdelsen af budgetter, forecasts og estimater Have kontakt til eksterne regnskabstjenesteydere i Norden I denne stilling er det vigtigt, at du som person er i stand til at arbejde selvstændigt og tør opsøge nye arbejdsopgaver samt at du tør kaste dig ud i udfordringer, som kan opstå i løbet af en arbejdsdag, da der også vil være en del ad hoc opgaver indenfor det økonomisk felt. Det er vigtigt, at du tør byde ind med forslag til forbedringer, og selvstændigt kan strukturere dine arbejdsdage. Vi søger dig, som Er igang med din Bachelor i økonomi eller første år på f.eks. Cand.merc Har erfaring med regnskab og rapportering Har gode Excel færdigheder og solid viden inden for den resterende Microsoft Office-pakke Er flydende i engelsk og et nordisk sprog i både skrift og i tale Vi ser gerne, at du har 1-2 års erfaring inden for økonomi men dette er ikke et krav. Det vigtigste er, at du er fortrolig med fagbegreber og har en grundlæggende forståelse for økonomiske processer. Du vil have base på kontoret i København, som bærer præg af et professionelt og socialt miljø, hvor der er højt til loftet. ANDEN INFORMATION Start: Hurtigst muligt Omfang: studiejob Sted: Ørestad

Søger du et studiejob i en international virksomhed, hvor du får mulighed for blive en del af en økonomiafdeling, og lære mere om, hvordan en økonomiafdeling fungerer i praksis? Trives du samtidig med ansvar og tør du tage udfordringer op? Så er dette måske jobbet du leder efter!

Om stillingen

Academic Work søger lige nu en Student Finance Assistant for vor kunde, som er en verdensomspændende medicinalvirksomhed med knap 5.000 ansatte på globalt plan. Det nordiske hovedkontor er beliggende i Ørestaden i København, hvor et studiejob i økonomiafdelingen nu er ledigt.

Denne rekrutterings-proces foretages af Academic Work på vegne af vor kunde. Alle spørgsmål skal derfor henvendes til Academic Work. Denne stilling er en bemanding, hvilket betyder at du vil blive ansat af Academic Work og arbejde som konsulent hos kunden.

Nuværende Student Finance Assistant siger om stillingen ”At arbejde som Student Finance Assistant har givet mig en solid forståelse for, hvilke processer og opgaver man finder i en Finance afdeling. Min læringskurve har været stejl og jeg føler mig bestemt klædt på til at få et fuldtidsjob indenfor samme område. Der er altid fuld forståelse for at studiet kommer i første række, hvilket er vigtigt i eksamensperioder og andre presset tidspunkter af ens studie. Samarbejdet med Head of Finance og Senior Financial Controller er præget af en sjov og humoristisk tilgang til de ellers lidt tungere regneopgaver."

Som Student Finance Assistant vil du arbejde tæt sammen med og rapportere til kontorets nordiske Finance og Controlling afdeling. Du vil arbejde med en række opgaver inden for regnskab, og vil få en bred ansvarsflade. Rollen er med andre ord en unik mulighed for at udvikle dine kompetencer yderligere i praksis, hvor du bl.a. skal kontrollere fakturaer og forbedre regnskabsmæssige processer løbende.

Arbejdsopgaver

  • Deltage i måneds-, kvartals-, halvårs - og årslukning
  • Aktivt styre og koordinere processer vedrørende leverandør- og kundefakturaer
  • Håndtere Travel Expenses
  • Deltage i udarbejdelsen af budgetter, forecasts og estimater
  • Have kontakt til eksterne regnskabstjenesteydere i Norden

I denne stilling er det vigtigt, at du som person er i stand til at arbejde selvstændigt og tør opsøge nye arbejdsopgaver samt at du tør kaste dig ud i udfordringer, som kan opstå i løbet af en arbejdsdag, da der også vil være en del ad hoc opgaver indenfor det økonomisk felt. Det er vigtigt, at du tør byde ind med forslag til forbedringer, og selvstændigt kan strukturere dine arbejdsdage.

Vi søger dig, som

  • Er igang med din Bachelor i økonomi eller første år på f.eks. Cand.merc
  • Har erfaring med regnskab og rapportering
  • Har gode Excel færdigheder og solid viden inden for den resterende Microsoft Office-pakke
  • Er flydende i engelsk og et nordisk sprog i både skrift og i tale

Vi ser gerne, at du har 1-2 års erfaring inden for økonomi men dette er ikke et krav. Det vigtigste er, at du er fortrolig med fagbegreber og har en grundlæggende forståelse for økonomiske processer.

Du vil have base på kontoret i København, som bærer præg af et professionelt og socialt miljø, hvor der er højt til loftet.

ANDEN INFORMATION

  • Start: Hurtigst muligt
  • Omfang: studiejob
  • Sted: Ørestad
ACADEMIC WORK DENMARK A/SKøbenhavn V2019-09-05T00:00:002019-10-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ambitiøs Group Controller Søges til velrenommeret produktionsvirksomhed på Midtsjælland

Proselection

København K
Beskrivelse I en alsidig rolle som Group Controller, bliver du operativt involveret i virksomhedens administrative kerneopgaver inden for produktions, finansiel og business controlling. Du bliver en af 10 medarbejdere i en faglig stærk organisation ...
Indrykket:1. september 2019
Udløbsdato:5. oktober 2019

Kompetent Projektcontroller søges til IT-virksomhed med fokus på infratruktur til virksomhed i Herlev

Proselection

København K
Beskrivelse Som projektcontroller vil du få ansvaret for at kontrollere og styre et udsnit af virksomhedens projekter af forskellige størrelser og tidshorisonter. Du vil indgå i en afdeling på i alt seks controllere med forskellige fokusområder, og ...
Indrykket:30. august 2019
Udløbsdato:3. oktober 2019

Engageret controller søges til velkonsolideret Entreprenørvirksomhed i Odense

Proselection

København K
Beskrivelse I en kvalitetsorienteret og fokuseret entreprenørvirksomhed, bliver du i en nyoprettet stilling som controller det operative bindeled mellem regnskabsafdelingen, der består af fire personer og økonomichefen. Du får ansvaret for følgende ...
Indrykket:10. september 2019
Udløbsdato:14. oktober 2019

Controllere til Banedanmark

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

København Ø
Vil du arbejde med økonomiopfølgning og analyser i en kompleks organisation, der vedligeholder og udvikler jernbanen? Vi søger to nye kollegaer til at arbejde med Banedanmarks vedligeholdelsesbudget på ca. 1,4 mia. kr. årligt. Du kommer til at arbej...
Indrykket:6. september 2019
Udløbsdato:27. september 2019

STUDIEJOB SOM FINANCE ASSISTANT

ACADEMIC WORK DENMARK A/S

København V
Søger du et studiejob i en international virksomhed, hvor du får mulighed for blive en del af en økonomiafdeling, og lære mere om, hvordan en økonomiafdeling fungerer i praksis? Trives du samtidig med ansvar og tør du tage udfordringer op? Så er det...
Indrykket:5. september 2019
Udløbsdato:31. oktober 2019