Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Andelslandsbyen Nyvang søger ny leder af Teknisk Afdeling

Har du lyst til at være en del af et historisk oplevelsescenter i rivende udvikling?

Har du gode samarbejdsevner?

Er du en dygtig håndværker?

Har du stor ledelseserfaring?

Har du sans for kvalitet og omhyggelighed i detaljen?

 

Så er du måske vores nye leder af Teknisk Afdeling  

 

Arbejdsområde

Andelslandsbyen Nyvang er et historisk oplevelsescenter, som gennem levendegørelse, sanselig formidling og publikumsinddragelse har til formål at fortælle om Andelstiden i Danmark med hovedvægten på 1940´erne, og gøre historien om denne periode til en både underholdende og nutidsrelevant fortælling for et moderne publikum.

Som leder af Teknisk Afdeling har du bl.a. ansvaret for:

  • Pasning og vedligeholdelse af bygninger og arealer
  • Planlægning og udførelse af arbejdsopgaver i Teknisk Afdeling, herunder at bidrage til gennemførelsen af Nyvangs forskellige events
  • Udarbejdelse af budgetter og arbejdsplaner og af flerårige udviklingsplaner for Teknisk Afdeling
  • Ledelse og instruktion af medarbejdere og jobtræningspersoner og deltagelse i løsning af konkrete arbejdsopgaver sammen med dem
  • Koordinering af eksterne entreprenører/håndværkeres opgaveløsninger i Nyvang
  • Pasning og vedligeholdelse af maskiner, herunder sikre at de opfylder arbejdstilsynets krav og henvisninger

 

 

Den person vi søger skal kunne indgå i udviklingsarbejdet med at professionalisere alle sider af Andelslandsbyen Nyvangs virksomhed og medvirke til at realisere visionen om at gøre stedet til en national og international attraktion  

 

Kvalifikationer

Vi forventer:

  • at du har en baggrund som håndværker – tømrer, snedker, elektriker, smed eller lignende.
  • at du har solid ledelseserfaring indenfor det tekniske område
  • at du er en praktisk person, der ikke er bange for selv at tage fat
  • at du er udviklingsorienteret og idérig og vil medvirke til at effektivisere driften og styrke publikumsoplevelsen i Nyvang
  • At du er en udadvendt, positiv, serviceminded og samarbejdsorienteret person, der trives i en travl hverdag, med mange forskellige arbejdsopgaver, engagerede kolleger, unge og voksne i jobtræning og mange frivillige ildsjæle.

 

Vi tilbyder

Der er tale om en fuldtidsstilling. Da Andelslandsbyen Nyvang er en sæsonvirksomhed, hvor åbningsperioden går fra slutningen af april til slutningen af oktober, ligger der en stor arbejdsbyrde i sæsonen og der må påregnes en del weekendarbejde, bl.a. i forbindelse med afviklingen af de store eventweekender. Løn i henhold til kvalifikationer. Som leder af Teknisk Afdeling vil du i hverdagen have ansvaret for udførelsen af alle arbejdsopgaver i afdelingen. Du refererer direkte til direktøren.

 

Tiltrædelse 1. april 2018

Spørgsmål rettes til direktør Keld Grinder-Hansen, tlf.: 40284790 mail: kgh@andelslandsbyen.dk eller til konstitueret teknisk chef Henrik Truesen, tlf. 51202539 mail: ht@andelslandsbyen.dk

Ansøgningsfrist: tirsdag den 13. februar 2018 kl. 12. ansøgning sendes til mailen ht@andelslandsbyen.dk,

mærke: ”Teknisk Chef”.

 

Ansættelsessamtaler finder sted i uge 8.

Du kan læse mere om Andelslandsbyen Nyvang på vores hjemmeside: www.adlbn.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329747799Phoenix-e618b44012018-01-26T03:08:14.587Andelslandsbyen Nyvang søger ny leder af Teknisk Afdeling

Har du lyst til at være en del af et historisk oplevelsescenter i rivende udvikling?

Har du gode samarbejdsevner?

Er du en dygtig håndværker?

Har du stor ledelseserfaring?

Har du sans for kvalitet og omhyggelighed i detaljen?

 

Så er du måske vores nye leder af Teknisk Afdeling  

 

Arbejdsområde

Andelslandsbyen Nyvang er et historisk oplevelsescenter, som gennem levendegørelse, sanselig formidling og publikumsinddragelse har til formål at fortælle om Andelstiden i Danmark med hovedvægten på 1940´erne, og gøre historien om denne periode til en både underholdende og nutidsrelevant fortælling for et moderne publikum.

Som leder af Teknisk Afdeling har du bl.a. ansvaret for:

  • Pasning og vedligeholdelse af bygninger og arealer
  • Planlægning og udførelse af arbejdsopgaver i Teknisk Afdeling, herunder at bidrage til gennemførelsen af Nyvangs forskellige events
  • Udarbejdelse af budgetter og arbejdsplaner og af flerårige udviklingsplaner for Teknisk Afdeling
  • Ledelse og instruktion af medarbejdere og jobtræningspersoner og deltagelse i løsning af konkrete arbejdsopgaver sammen med dem
  • Koordinering af eksterne entreprenører/håndværkeres opgaveløsninger i Nyvang
  • Pasning og vedligeholdelse af maskiner, herunder sikre at de opfylder arbejdstilsynets krav og henvisninger

 

 

Den person vi søger skal kunne indgå i udviklingsarbejdet med at professionalisere alle sider af Andelslandsbyen Nyvangs virksomhed og medvirke til at realisere visionen om at gøre stedet til en national og international attraktion  

 

Kvalifikationer

Vi forventer:

  • at du har en baggrund som håndværker – tømrer, snedker, elektriker, smed eller lignende.
  • at du har solid ledelseserfaring indenfor det tekniske område
  • at du er en praktisk person, der ikke er bange for selv at tage fat
  • at du er udviklingsorienteret og idérig og vil medvirke til at effektivisere driften og styrke publikumsoplevelsen i Nyvang
  • At du er en udadvendt, positiv, serviceminded og samarbejdsorienteret person, der trives i en travl hverdag, med mange forskellige arbejdsopgaver, engagerede kolleger, unge og voksne i jobtræning og mange frivillige ildsjæle.

 

Vi tilbyder

Der er tale om en fuldtidsstilling. Da Andelslandsbyen Nyvang er en sæsonvirksomhed, hvor åbningsperioden går fra slutningen af april til slutningen af oktober, ligger der en stor arbejdsbyrde i sæsonen og der må påregnes en del weekendarbejde, bl.a. i forbindelse med afviklingen af de store eventweekender. Løn i henhold til kvalifikationer. Som leder af Teknisk Afdeling vil du i hverdagen have ansvaret for udførelsen af alle arbejdsopgaver i afdelingen. Du refererer direkte til direktøren.

 

Tiltrædelse 1. april 2018

Spørgsmål rettes til direktør Keld Grinder-Hansen, tlf.: 40284790 mail: kgh@andelslandsbyen.dk eller til konstitueret teknisk chef Henrik Truesen, tlf. 51202539 mail: ht@andelslandsbyen.dk

Ansøgningsfrist: tirsdag den 13. februar 2018 kl. 12. ansøgning sendes til mailen ht@andelslandsbyen.dk,

mærke: ”Teknisk Chef”.

 

Ansættelsessamtaler finder sted i uge 8.

Du kan læse mere om Andelslandsbyen Nyvang på vores hjemmeside: www.adlbn.dk

2018-02-14T00:58:40.070 Har du lyst til at være en del af et historisk oplevelsescenter i rivende udvikling? Har du gode samarbejdsevner? Er du en dygtig håndværker? Har du stor ledelseserfaring? Har du sans for kvalitet og omhyggelighed i detaljen? Så er du måske vores nye leder af Teknisk Afdeling Arbejdsområde Andelslandsbyen Nyvang er et historisk oplevelsescenter, som gennem levendegørelse, sanselig formidling og publikumsinddragelse har til formål at fortælle om Andelstiden i Danmark med hovedvægten på 1940 erne, og gøre historien om denne periode til en både underholdende og nutidsrelevant fortælling for et moderne publikum. Som leder af Teknisk Afdeling har du bl.a. ansvaret for: Pasning og vedligeholdelse af bygninger og arealer Planlægning og udførelse af arbejdsopgaver i Teknisk Afdeling, herunder at bidrage til gennemførelsen af Nyvangs forskellige events Udarbejdelse af budgetter og arbejdsplaner og af flerårige udviklingsplaner for Teknisk Afdeling Ledelse og instruktion af medarbejdere og jobtræningspersoner og deltagelse i løsning af konkrete arbejdsopgaver sammen med dem Koordinering af eksterne entreprenører håndværkeres opgaveløsninger i Nyvang Pasning og vedligeholdelse af maskiner, herunder sikre at de opfylder arbejdstilsynets krav og henvisninger Den person vi søger skal kunne indgå i udviklingsarbejdet med at professionalisere alle sider af Andelslandsbyen Nyvangs virksomhed og medvirke til at realisere visionen om at gøre stedet til en national og international attraktion Kvalifikationer Vi forventer: at du har en baggrund som håndværker tømrer, snedker, elektriker, smed eller lignende. at du har solid ledelseserfaring indenfor det tekniske område at du er en praktisk person, der ikke er bange for selv at tage fat at du er udviklingsorienteret og id rig og vil medvirke til at effektivisere driften og styrke publikumsoplevelsen i Nyvang At du er en udadvendt, positiv, serviceminded og samarbejdsorienteret person, der trives i en travl hverdag, med mange forskellige arbejdsopgaver, engagerede kolleger, unge og voksne i jobtræning og mange frivillige ildsjæle. Vi tilbyder Der er tale om en fuldtidsstilling. Da Andelslandsbyen Nyvang er en sæsonvirksomhed, hvor åbningsperioden går fra slutningen af april til slutningen af oktober, ligger der en stor arbejdsbyrde i sæsonen og der må påregnes en del weekendarbejde, bl.a. i forbindelse med afviklingen af de store eventweekender. Løn i henhold til kvalifikationer. Som leder af Teknisk Afdeling vil du i hverdagen have ansvaret for udførelsen af alle arbejdsopgaver i afdelingen. Du refererer direkte til direktøren. Tiltrædelse 1. april 2018 Spørgsmål rettes til direktør Keld Grinder-Hansen, tlf.: 40284790 mail: kgh@andelslandsbyen.dk eller til konstitueret teknisk chef Henrik Truesen, tlf. 51202539 mail: ht@andelslandsbyen.dk Ansøgningsfrist: tirsdag den 13. februar 2018 kl. 12. ansøgning sendes til mailen ht@andelslandsbyen.dk, mærke: Teknisk Chef . Ansættelsessamtaler finder sted i uge 8. Du kan læse mere om Andelslandsbyen Nyvang på vores hjemmeside: www.adlbn.dk11Jobnete618b440100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-13T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandHolbæk3088331ANDELSLANDSBYEN NYVANG11Nyvangs Allé 44300HolbækDKDanmark0
ht@andelslandsbyen.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent513479JobNet47474601000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e618b440https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e618b440https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e618b440&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e618b440&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse352531289Keld Grinder-Hansenht@andelslandsbyen.dkDKDanmarkDKDanmark329944176Erfaren og dynamisk leder søges til Mariehusene, Center for Handicap RoskildeBasic Mariehusene er et døgntilbud til 30 voksne borgere med varigt nedsat psykisk funktionsevne. Borgerne, der er i alderen 21-72 år, bor for de flestes vedkommende i små fællesskaber på tilbuddet og nogle få i egen bolig. Medarbejderne har pædagogisk eller sundhedsfaglig baggrund og er organiseret i teams, hvor begge fagligheder tilstræbes repræsenteret for at kunne levere en tværfaglig og rehabiliterende indsats til tilbuddets borgere. Om stillingen: Du skal kunne lede og udvikle den pædagogiske og sundhedsfaglige indsats med et særligt fokus på rehabilitering Vi forventer at de bærende værdier i din ledelse er åbenhed, synlighed, medinddragelse og fokus på resultater Dine væsentligste opgaver: At organisere og tilrettelægge rammerne for den daglige drift med skarpt øje for optimal udnyttelse af de tilgængelige ressourcer At indgå i et synligt og aktivt samspil med borgere, medarbejdere, pårørende og øvrige samarbejdspartnere At understøtte borgernes trivsel og udvikling med respekt for deres ret til indflydelse og selvbestemmelse At understøtte medarbejdernes trivsel og udvikling ved at have fokus på et godt fysisk og psykisk arbejdsmiljø i et tæt samarbejde med AMR og TR Dine kompetencer: Pædagogisk eller sundhedsfaglig baggrund og helst med relevant lederuddannelse Solid erfaring med ledelse af tilbud for voksne og kendskab til gældende lovgivning på området Administrativ erfaring og rigtig god til økonomi - og ressource-styring God erfaring med at uddelegere opgaver og forstår at drage nytte af medarbejdere, der er initiativrige og handlekraftige Dine egenskaber og ressourcer: Visionær i ledelsen af dit tilbud og meget bevidst om din fagprofessionelle rolle Fagligt kompetent i en grad, der gør dig i stand til at tilbyde dine medarbejdere vejledning, støtte og sparring ved komplekse problemstillinger Kendt med at lede medarbejdere, der udfordres fysisk og psykisk og ved, hvordan du håndterer dette Handlekraftig og resultatorienteret. Du kan arbejde struktureret og formår at bryde overordnede mål ned til konkrete opgaver og indsatser Du er i stand til at skabe konstruktive samarbejdsrelationer både i, på tværs af og udenfor tilbuddet Du er god til at lytte og i stand til at udtrykke dig præcist, såvel mundtligt som skriftligt Skarp på, at de bedste resultater opnås ved at lede på et fundament af tillid og gennem dialog God til at udtrykke anerkendelse og skabe motivation og begejstring blandt medarbejderne Bevidst om dit menneskesyn og kendt for at være en positiv, empatisk og gerne humoristisk leder, der finder det naturligt at kvalificere dine beslutninger ved at spørge ind og lytte til, hvad andre mener Organisatorisk placering: Stillingen er organisatorisk placeret i Center for Handicap Roskilde med centerlederen som nærmeste leder Du bliver en del af Center for Handicaps ledergruppe, som består af lederne af Roskilde Kommunes mangfoldige vifte af tilbud til borgere med varigt nedsat psykisk og eller fysisk funktionsevne Ansættelsesvilkår: Aflønning forhandles ud fra kvalifikationer med udgangspunkt i gældende overenskomst og principperne i Ny Løn. Vi opfordrer til, at du anfører dine forventninger til løn i din ansøgning. Yderligere oplysninger: Kan fås ved henvendelse til Centerleder Tina Boel på tlf. 2122 3866 eller på mail til: Tinabr@roskilde.dk Links: Læs her om Center for Handicap og Roskilde Kommunes politik for sociale indsatser på voksenområdet http: www.handicap.roskilde.dk kontakt.asp Ansøgningsfrist og samtaler: Vi skal have modtaget din elektroniske ansøgning inklusiv dokumentation for uddannelse samt andre relevante bilag og CV senest søndag d. 3. februar Samtalerunde 1: forventes afholdt tirsdag d. 12. februar Samtalerunde 2: forventes afholdt tirsdag d. 26. februar OBS venligst: Ansøgere, der indkaldes til samtalerunde 2, forinden skal have udarbejdet DiSC-profil ved konsulent i HR i Roskilde Kommune. Der indhentes udvidet straffeattest ved påtænkt ansættelse.
Mariehusene er et døgntilbud til 30 voksne borgere med varigt nedsat psykisk funktionsevne. Borgerne, der er i alderen 21-72 år, bor for de flestes vedkommende i små fællesskaber på tilbuddet og nogle få i egen bolig.  
 
Medarbejderne har pædagogisk eller sundhedsfaglig baggrund og er organiseret i teams, hvor begge fagligheder tilstræbes repræsenteret for at kunne levere en tværfaglig og rehabiliterende indsats til tilbuddets borgere.  
 
Om stillingen:  
 
Du skal kunne lede og udvikle den pædagogiske og sundhedsfaglige indsats med et særligt fokus på rehabilitering 
 
Vi forventer at de bærende værdier i din ledelse er åbenhed, synlighed, medinddragelse og fokus på resultater  
 
Dine væsentligste opgaver:   
  • At organisere og tilrettelægge rammerne for den daglige drift med skarpt øje for optimal udnyttelse af de tilgængelige ressourcer  
  • At indgå i et synligt og aktivt samspil med borgere, medarbejdere, pårørende og øvrige samarbejdspartnere  
  • At understøtte borgernes trivsel og udvikling med respekt for deres ret til indflydelse og selvbestemmelse  
  • At understøtte medarbejdernes trivsel og udvikling ved at have fokus på et godt fysisk og psykisk arbejdsmiljø i et tæt samarbejde med AMR og TR 
Dine kompetencer:   
  • Pædagogisk eller sundhedsfaglig baggrund og helst med relevant lederuddannelse  
  • Solid erfaring med ledelse af tilbud for voksne og kendskab til gældende lovgivning på området  
  • Administrativ erfaring og rigtig god til økonomi - og ressource-styring  
  • God erfaring med at uddelegere opgaver og forstår at drage nytte af medarbejdere, der er initiativrige og handlekraftige    
Dine egenskaber og ressourcer:  
  • Visionær i ledelsen af dit tilbud og meget bevidst om din fagprofessionelle rolle  
  • Fagligt kompetent i en grad, der gør dig i stand til at tilbyde dine medarbejdere vejledning, støtte og sparring ved komplekse problemstillinger  
  • Kendt med at lede medarbejdere, der udfordres fysisk og psykisk og ved, hvordan du håndterer dette  
  • Handlekraftig og resultatorienteret. Du kan arbejde struktureret og formår at bryde overordnede mål ned til konkrete opgaver og indsatser  
  • Du er i stand til at skabe konstruktive samarbejdsrelationer både i, på tværs af og udenfor tilbuddet  
  • Du er god til at lytte og i stand til at udtrykke dig præcist, såvel mundtligt som skriftligt  
  • Skarp på, at de bedste resultater opnås ved at lede på et fundament af tillid og gennem dialog  
  • God til at udtrykke anerkendelse og skabe motivation og begejstring blandt medarbejderne  
  • Bevidst om dit menneskesyn og kendt for at være en positiv, empatisk og gerne humoristisk leder, der finder det naturligt at kvalificere dine beslutninger ved at spørge ind og lytte til, hvad andre mener 
Organisatorisk placering: 
 
Stillingen er organisatorisk placeret i Center for Handicap Roskilde med centerlederen som nærmeste leder    
 
Du bliver en del af Center for Handicaps ledergruppe, som består af lederne af Roskilde Kommunes mangfoldige vifte af tilbud til borgere med varigt nedsat psykisk og/eller fysisk funktionsevne  
 
Ansættelsesvilkår: 
 
Aflønning forhandles ud fra kvalifikationer med udgangspunkt i gældende overenskomst og principperne i Ny Løn.   
 
Vi opfordrer til, at du anfører dine forventninger til løn i din ansøgning.  
 
Yderligere oplysninger: 
 
Kan fås ved henvendelse til Centerleder Tina Boel på tlf. 2122 3866 eller på mail til: Tinabr@roskilde.dk  
 
Links: 
 
Læs her om Center for Handicap og Roskilde Kommunes politik for sociale indsatser på voksenområdet http://www.handicap.roskilde.dk/kontakt.asp  
 
Ansøgningsfrist og samtaler: 
 
Vi skal have modtaget din elektroniske ansøgning inklusiv dokumentation for uddannelse samt andre relevante bilag og CV senest søndag d. 3. februar    
 
Samtalerunde 1: forventes afholdt tirsdag d. 12. februar  
 
Samtalerunde 2: forventes afholdt tirsdag d. 26. februar  
 
OBS venligst:  
 
Ansøgere, der indkaldes til samtalerunde 2, forinden skal have udarbejdet DiSC-profil ved konsulent i HR i Roskilde Kommune.  
 
Der indhentes udvidet straffeattest ved påtænkt ansættelse.  
 
 
ORS/Small/1af53d07_logo.pngRoskilde Kommune - Botilbuddet MariehuseneRoskilde2019-01-17T14:00:04.5372019-02-03T00:00:00
329943376Stedfortræder leder søges Fonden Det Private BotilbudProfile Stedfortrædende leder søges. Fonden søger en stedfortrædende leder, som sammen med daglige leder vil drive denne fond yderligere fremad i den følgende årrække. Fonden sætter store krav til sine ansatte omkring den anerkendende tilgang og den enkeltes unges med bestemmelsesret. Vi er en organisation der hedder Fonden Det Private Botilbud opstart i 2004 med direkte tilhørsforhold til 4270 Høng. En fond betyder, at den er drevet af en bestyrelse, hvor fokus er de unge beboere skal trives og udvikles. Fonden er organiseret helt uden person økonomiske interesser. En Fond der henvender sig til unge over 18 år til 45 år, som er psykisk udviklingshæmmede, med let til moderat autisme eller lignende. Den unge kan komme fra eget hjem eller fra et andet døgntilbud, og endnu ikke i stand til at klare et liv i egen bolig. Vi modtager ikke beboere jf. vores vedtægter: der har svært ADHD, blinde, døve, kørestolbrugere, gangbesværede hvor hjælpemidler er påkrævet, karakterafvigere, kriminelle, voldelige eller misbrugere. Der er pt. 26 dedikeret pædagogiske ansatte omkring de unge dag aften på deres bosteder og i dagtilbud. De unge bor de bor på 3 bosteder jf. § 107 §108, ydermere har fonden 2 dagtilbud § 103 og STU afdeling, hvor de unge skal udvikles og lære alt det de kan, om at være et selvstændigt menneske med livsglæde og trivsel som den primære motivations faktor. Fonden har 100 belægning med venteliste på 1 år. Fonden har et højt aktivitet niveau, da fonden bruger som kerneværdi at via aktiviteter skabes udvikles den selvstændige personlighed med humor og glæde. Fondens meget synlige kerne værdier er Tryghed, Tillid og Trivsel. Fonden har de sidste 4 år gennemgået en gribende udvikling omkring pædagogik, indkøb af egne matrikler, udvikling af IT systemer og efteruddannelse af personale til et højt fagligt niveau. Kvalifikationer: Uddannelses niveau: Social faglig uddannelse på minimum bachelor niveau.Erfaring: minimum 3 år på pågældende uddannelsesniveau.Ønskelig efter uddannelse: relevant ledelses uddannelse, medicin kompetencer, Nordicpas.Ledelses erfaring: dokumenteret ledelses erfaring på næst højest niveau.Stærkt kendskab til fagområdet.Løsnings orienteret tilgang til problemstillinger.Dialogbaseret synlig ledelse.Fleksibilitet.Kørekort kat. B.Bopæl max 30 minutters kørsel fra 4270 Høng. Faglige hovedopgaver, ikke fyldestgørende: Stedfortræder har ansvaret for den daglige indsats i fonden, samt at sikre et højt niveau faglighed og kvalitet i det daglige arbejde i fonden.Stedfortræders primære funktion er daglig drift og ledelse i samarbejde med leder.Arbejde med udviklings orienteret fokus med afsæt i fondens værdigrundlag.Ansvarlig for den faglige indsats, herunder at der sker en udvikling af Fondens kerneopgaver omkring og med den unge.Ansvarlig for bistå afdelingerne i at vurdere, tilpasse og udvikle den faglige pædagogiske indsats overfor den specifikke unge.Ansvarlig for udførelsen af dokumentation af indsatsen omkring de unge.Villig til at dele ledelse pædagogisk bagvagt 7 7 med leder udenfor kontor tid.Ad hoc opgaver. Yderligere info: Komplet kompetenceprofil kan til sendes ved forespørgsel til Leder Allan Jensen på mail. Spørgsmål kan stilles til leder Allan Jensen mail: finlandsvej@pc.dk Telefonisk kontakt: Leder Allan Jensen 23448696 i tidsrummet mellem 1530 og 1730. 1 runde samtaler den 1. februar fra kl. 0900. yderligere info til går ved indkaldelse til samtale. Ansøgningsfrist: Tirsdag den 29. januar 2019 kl. 1200. Lønramme: kr. 456.000-504.000 pension efter kvalifikationer, resultatløn kan forhandles. Se venligst www.detprivatebotilbud.dk inden henvendelse. Ansøgning Send din ansøgning via knappen Send ansøgning . Se mere på vores ansøgersite: https: detprivatebotilbud.brandero.com

Stedfortrædende leder søges.

Fonden søger en stedfortrædende leder, som sammen med daglige leder vil drive denne fond yderligere fremad i den følgende årrække.

Fonden sætter store krav til sine ansatte omkring den anerkendende tilgang og den enkeltes unges med bestemmelsesret.

Vi er en organisation der hedder Fonden Det Private Botilbud opstart i 2004 med direkte tilhørsforhold til 4270 Høng.

En fond betyder, at den er drevet af en bestyrelse, hvor fokus er de unge beboere skal trives og udvikles. Fonden er organiseret helt uden person økonomiske interesser.

En Fond der henvender sig til unge over 18 år til 45 år, som er psykisk udviklingshæmmede, med let til moderat autisme eller lignende. Den unge kan komme fra eget hjem eller fra et andet døgntilbud, og endnu ikke i stand til at klare et liv i egen bolig.

Vi modtager ikke beboere jf. vores vedtægter: der har svært ADHD, blinde, døve, kørestolbrugere, gangbesværede hvor hjælpemidler er påkrævet, karakterafvigere, kriminelle, voldelige eller misbrugere.

Der er pt. 26 dedikeret pædagogiske ansatte omkring de unge dag/aften på deres bosteder og i dagtilbud.

De unge bor de bor på 3 bosteder jf. § 107/§108, ydermere har fonden 2 dagtilbud § 103 og STU afdeling, hvor de unge skal udvikles og lære alt det de kan, om at være et selvstændigt menneske med livsglæde og trivsel som den primære motivations faktor.

Fonden har 100% belægning med venteliste på + 1 år.

Fonden har et højt aktivitet niveau, da fonden bruger som kerneværdi at via aktiviteter skabes/udvikles den selvstændige personlighed med humor og glæde.

Fondens meget synlige kerne værdier er Tryghed, Tillid og Trivsel.

Fonden har de sidste 4 år gennemgået en gribende udvikling omkring pædagogik, indkøb af egne matrikler, udvikling af IT systemer og efteruddannelse af personale til et højt fagligt niveau.

Kvalifikationer:

  • Uddannelses niveau: Social faglig uddannelse på minimum bachelor niveau.
  • Erfaring: minimum 3 år på pågældende uddannelsesniveau.
  • Ønskelig efter uddannelse: relevant ledelses uddannelse, medicin kompetencer, Nordicpas.
  • Ledelses erfaring: dokumenteret ledelses erfaring på næst højest niveau.
  • Stærkt kendskab til fagområdet.
  • Løsnings orienteret tilgang til problemstillinger.
  • Dialogbaseret synlig ledelse.
  • Fleksibilitet.
  • Kørekort kat. B.
  • Bopæl max 30 minutters kørsel fra 4270 Høng.

Faglige hovedopgaver, ikke fyldestgørende:

  • Stedfortræder har ansvaret for den daglige indsats i fonden, samt at sikre et højt niveau faglighed og kvalitet i det daglige arbejde i fonden.
  • Stedfortræders primære funktion er daglig drift og ledelse i samarbejde med leder.
  • Arbejde med udviklings orienteret fokus med afsæt i fondens værdigrundlag.
  • Ansvarlig for den faglige indsats, herunder at der sker en udvikling af Fondens kerneopgaver omkring og med den unge.
  • Ansvarlig for bistå afdelingerne i at vurdere, tilpasse og udvikle den faglige pædagogiske indsats overfor den specifikke unge.
  • Ansvarlig for udførelsen af dokumentation af indsatsen omkring de unge.
  • Villig til at dele ledelse/pædagogisk bagvagt 7/7 med leder udenfor kontor tid.
  • Ad hoc opgaver.

Yderligere info:

Komplet kompetenceprofil kan til sendes ved forespørgsel til Leder Allan Jensen på mail.

Spørgsmål kan stilles til leder Allan Jensen mail: finlandsvej@pc.dk

Telefonisk kontakt: Leder Allan Jensen 23448696 i tidsrummet mellem 1530 og 1730.

1 runde samtaler den 1. februar fra kl. 0900. yderligere info til går ved indkaldelse til samtale.

Ansøgningsfrist: Tirsdag den 29. januar 2019 kl. 1200.

Lønramme: kr. 456.000-504.000 + pension efter kvalifikationer, resultatløn kan forhandles.

Se venligst www.detprivatebotilbud.dk inden henvendelse.

Ansøgning

Send din ansøgning via knappen "Send ansøgning".

Se mere på vores ansøgersite: https://detprivatebotilbud.brandero.com

ORS/Small/321ef9e4_logo.pngFonden Det Private BotilbudHøng2019-01-16T11:00:39.7932019-01-29T00:00:00
329926915Leder til bo- og aflastningstilbuddet Heimdal SPSRobot Daglig leder til Specialcenter Slagelse, Heimdal, bo- og aflastningstilbud til børn og unge med svære handicaps og senhjerneskader Specialcenter Slagelse er en virksomhed inden for Handicap, socialpsykiatri og misbrug i Slagelse kommune. SPS består af aflastning og botilbud til børn og unge med handicap og senhjerneskader, bofællesskaber og botilbud til voksne borgere med handicap, beskæftigelsestilbud og ledsageordning til mennesker med handicap. Heimdal leder efter en daglig leder, der i samarbejde med børn, forældre og personale vil være med til at skabe rammerne for et godt børneliv på Heimdal. Vi forventer af dig, at du forpligter dig på faglig og personlig udvikling, og at du tydeligt arbejder med ambitioner for tilbuddet på Heimdal. Vi forventer ligeledes, at du repræsenterer Heimdal udadtil, og at du kan inspirere og videreudvikle på tilbuddet, samt at du er bevidst om, at du arbejder i en politisk styret organisation. Vi tilbyder, at du kan blive en del af et større ledelsesteam, hvor vi tilstræber os, at spille hinanden gode. I løbet af 2019 vil det forventes, at du deltager i et diplommodul om Strategisk Ledelse, der er tilrettelagt af Handicap, psykiatri og misbrug i Slagelse kommune. Heimdal tilbyder en engageret og udviklingsorienteret medarbejdergruppe, der har høje forventninger til en kommende leder. Det er en fordel, at du har erfaring med ledelse eventuelt suppleret med lederuddannelse. På Heimdal vægtes det overordnet, at skabe et godt, trygt og udviklende børneliv i samarbejde med forældrene. Flere oplysninger Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte:områdeleder Janne Lambert Müller på tlf. 20 36 06 61 eller http: jlmul@slagelse.dkvirksomhedsleder Linda Landersø på tlf. 22 23 21 70 Ansøgningsfrist 23. januar 2019 kl. 12.00 Samtaler vil finde sted i uge 5.Daglig leder til Specialcenter Slagelse, Heimdal, bo- og aflastningstilbud til børn og unge med svære handicaps og senhjerneskader

Specialcenter Slagelse er en virksomhed inden for "Handicap, socialpsykiatri og misbrug" i Slagelse kommune.

SPS består af aflastning og botilbud til børn og unge med handicap og senhjerneskader, bofællesskaber og botilbud til voksne borgere med handicap, beskæftigelsestilbud og ledsageordning til mennesker med handicap.

Heimdal leder efter en daglig leder, der i samarbejde med børn, forældre og personale vil være med til at skabe rammerne for et godt børneliv på Heimdal.

Vi forventer af dig, at du forpligter dig på faglig og personlig udvikling, og at du tydeligt arbejder med ambitioner for tilbuddet på Heimdal.
Vi forventer ligeledes, at du repræsenterer Heimdal udadtil, og at du kan inspirere og videreudvikle på tilbuddet, samt at du er bevidst om, at du arbejder i en politisk styret organisation.

Vi tilbyder, at du kan blive en del af et større ledelsesteam, hvor vi tilstræber os, at spille hinanden gode. I løbet af 2019 vil det forventes, at du deltager i et diplommodul om Strategisk Ledelse, der er tilrettelagt af Handicap, psykiatri og misbrug i Slagelse kommune.

Heimdal tilbyder en engageret og udviklingsorienteret medarbejdergruppe, der har høje forventninger til en kommende leder.
Det er en fordel, at du har erfaring med ledelse eventuelt suppleret med lederuddannelse.

På Heimdal vægtes det overordnet, at skabe et godt, trygt og udviklende børneliv i samarbejde med forældrene.

Flere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte:
  • områdeleder Janne Lambert Müller på tlf. 20 36 06 61 eller http://jlmul@slagelse.dk
  • virksomhedsleder Linda Landersø på tlf. 22 23 21 70

Ansøgningsfrist
  • 23. januar 2019 kl. 12.00

Samtaler vil finde sted i uge 5.

 

Slagelse KommuneSlagelse2018-12-13T00:00:002019-01-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren og dynamisk leder søges til Mariehusene, Center for Handicap Roskilde

Roskilde Kommune - Botilbuddet Mariehusene

Roskilde
Mariehusene er et døgntilbud til 30 voksne borgere med varigt nedsat psykisk funktionsevne. Borgerne, der er i alderen 21-72 år, bor for de flestes vedkommende i små fællesskaber på tilbuddet og nogle få i egen bolig. Medarbejderne har pædagogisk el...
Indrykket:17. januar 2019
Udløbsdato:3. februar 2019

Stedfortræder leder søges Fonden Det Private Botilbud

Fonden Det Private Botilbud

Høng
Stedfortrædende leder søges. Fonden søger en stedfortrædende leder, som sammen med daglige leder vil drive denne fond yderligere fremad i den følgende årrække. Fonden sætter store krav til sine ansatte omkring den anerkendende tilgang og den enkelte...
Indrykket:16. januar 2019
Udløbsdato:29. januar 2019

Leder til bo- og aflastningstilbuddet Heimdal SPS

Slagelse Kommune

Slagelse
Daglig leder til Specialcenter Slagelse, Heimdal, bo- og aflastningstilbud til børn og unge med svære handicaps og senhjerneskader Specialcenter Slagelse er en virksomhed inden for Handicap, socialpsykiatri og misbrug i Slagelse kommune. SPS består ...
Indrykket:13. december 2018
Udløbsdato:23. januar 2019