Anklagemyndighedens Sommerskole 2019

I dagene 19. - 22. august 2019 åbner Rigsadvokaten igen dørene til Anklagemyndighedens Sommerskole, og vi inviterer 20 udvalgte jurastuderende til at deltage.

Går du med tanker om at blive anklager, er sommerskolen helt sikkert noget for dig. På sommerskolen 2019 vil du sammen med nogle af vores mest erfarne folk få et spændende indblik i anklagerens kerneopgaver og i, hvad det vil sige at forberede sig til og virke i retten som anklager i en straffesag.

Hvad lærer jeg på sommerskolen?
På sommerskolen bliver du en del af et anklagerhold, hvor du sammen med 4 andre studerende skal forberede en straffesag til retten, som I skal gennemføre, når ”retten” sættes med en rigtig dommer på den sidste dag i forløbet. I får en erfaren anklager som mentor, som kan hjælpe jer med processen undervejs.

På sommerskolen vil du lære at procedere, afhøre vidner og prøve kræfter med afhøringsteknikker, vidnepsykologi, retorik mv. Du får indblik i de beslutninger, der skal træffes, før anklageren kan sende en straffesag i retten, og vi sætter fokus på retsarbejdet, på bevisførelsen, på proceduren og på processen. Arbejdsformen på sommerskolen veksler mellem teori og praksis, opgaver og øvelser.

Sommerskolen giver dig gode råd og redskaber, som du vil kunne bruge i mange andre sammenhænge end rent strafferetlige. Undervejs vil der også være tid til drøftelser, faglig sparring og vejledning om dine overvejelser om karriere- og studievalg.

Hvem underviser?
Du vil blive undervist af nogle af vores dygtigste anklagere, samt en retoriker og en psykolog. Du vil høre om bl.a. straffesagens gang, anklagerens objektivitet, legalitetskontrol, formulering af anklageskrifter, vidneafhøringer og vidnepsykologi, den gode procedure og retorik mv.

På sommerskolen vil du også møde en dommer og en forsvarsadvokat, som vil give deres syn på arbejdet med straffesager og på, hvad der efter deres opfattelse kendetegner en god straffeproces.

Hvordan kommer jeg med?
Hvis du vil deltage på vores sommerskole, skal du sende en kort motiveret ansøgning med cv og karakterudskrift til os. Der er plads til 20 jurastuderende på sommerskolen. For at deltage skal du have bestået 2. årsprøve. For at give flest mulige mulighed for at opleve anklagemyndigheden indefra for første gang, er sommerskolen også forbeholdt studerende, som ikke har eller har haft ansættelse som student i politi eller anklagemyndighed. Det bemærkes, at der forud for deltagelse på sommerskolen skal gives skriftligt samtykke til undersøgelse i politiets registre for at sikre, at der ikke er noget til hinder for deltagelse i sommerskolen.

Der er ansøgningsfrist torsdag den 23. maj 2019, og du kan ansøge om en plads via nedenstående link.

Vil du vide mere?
Hvis du vil høre mere sommerskolen, er du velkommen til at kontakte Rigsadvokatens Personalesektion på karriere@ankl.dk.

Du kan også læse mere og se videoer fra sidste års sommerskole på www.anklagemyndigheden.dk


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330010604Phoenix-cd2228fc12019-04-24T00:00:00Anklagemyndighedens Sommerskole 2019I dagene 19. - 22. august 2019 åbner Rigsadvokaten igen dørene til Anklagemyndighedens Sommerskole, og vi inviterer 20 udvalgte jurastuderende til at deltage.

Går du med tanker om at blive anklager, er sommerskolen helt sikkert noget for dig. På sommerskolen 2019 vil du sammen med nogle af vores mest erfarne folk få et spændende indblik i anklagerens kerneopgaver og i, hvad det vil sige at forberede sig til og virke i retten som anklager i en straffesag.

Hvad lærer jeg på sommerskolen?
På sommerskolen bliver du en del af et anklagerhold, hvor du sammen med 4 andre studerende skal forberede en straffesag til retten, som I skal gennemføre, når ”retten” sættes med en rigtig dommer på den sidste dag i forløbet. I får en erfaren anklager som mentor, som kan hjælpe jer med processen undervejs.

På sommerskolen vil du lære at procedere, afhøre vidner og prøve kræfter med afhøringsteknikker, vidnepsykologi, retorik mv. Du får indblik i de beslutninger, der skal træffes, før anklageren kan sende en straffesag i retten, og vi sætter fokus på retsarbejdet, på bevisførelsen, på proceduren og på processen. Arbejdsformen på sommerskolen veksler mellem teori og praksis, opgaver og øvelser.

Sommerskolen giver dig gode råd og redskaber, som du vil kunne bruge i mange andre sammenhænge end rent strafferetlige. Undervejs vil der også være tid til drøftelser, faglig sparring og vejledning om dine overvejelser om karriere- og studievalg.

Hvem underviser?
Du vil blive undervist af nogle af vores dygtigste anklagere, samt en retoriker og en psykolog. Du vil høre om bl.a. straffesagens gang, anklagerens objektivitet, legalitetskontrol, formulering af anklageskrifter, vidneafhøringer og vidnepsykologi, den gode procedure og retorik mv.

På sommerskolen vil du også møde en dommer og en forsvarsadvokat, som vil give deres syn på arbejdet med straffesager og på, hvad der efter deres opfattelse kendetegner en god straffeproces.

Hvordan kommer jeg med?
Hvis du vil deltage på vores sommerskole, skal du sende en kort motiveret ansøgning med cv og karakterudskrift til os. Der er plads til 20 jurastuderende på sommerskolen. For at deltage skal du have bestået 2. årsprøve. For at give flest mulige mulighed for at opleve anklagemyndigheden indefra for første gang, er sommerskolen også forbeholdt studerende, som ikke har eller har haft ansættelse som student i politi eller anklagemyndighed. Det bemærkes, at der forud for deltagelse på sommerskolen skal gives skriftligt samtykke til undersøgelse i politiets registre for at sikre, at der ikke er noget til hinder for deltagelse i sommerskolen.

Der er ansøgningsfrist torsdag den 23. maj 2019, og du kan ansøge om en plads via nedenstående link.

Vil du vide mere?
Hvis du vil høre mere sommerskolen, er du velkommen til at kontakte Rigsadvokatens Personalesektion på karriere@ankl.dk.

Du kan også læse mere og se videoer fra sidste års sommerskole på www.anklagemyndigheden.dk
I dagene 19. - 22. august 2019 åbner Rigsadvokaten igen dørene til Anklagemyndighedens Sommerskole, og vi inviterer 20 udvalgte jurastuderende til at deltage. Går du med tanker om at blive anklager, er sommerskolen helt sikkert noget for dig. På sommerskolen 2019 vil du sammen med nogle af vores mest erfarne folk få et spændende indblik i anklagerens kerneopgaver og i, hvad det vil sige at forberede sig til og virke i retten som anklager i en straffesag. Hvad lærer jeg på sommerskolen? På sommerskolen bliver du en del af et anklagerhold, hvor du sammen med 4 andre studerende skal forberede en straffesag til retten, som I skal gennemføre, når retten sættes med en rigtig dommer på den sidste dag i forløbet. I får en erfaren anklager som mentor, som kan hjælpe jer med processen undervejs. På sommerskolen vil du lære at procedere, afhøre vidner og prøve kræfter med afhøringsteknikker, vidnepsykologi, retorik mv. Du får indblik i de beslutninger, der skal træffes, før anklageren kan sende en straffesag i retten, og vi sætter fokus på retsarbejdet, på bevisførelsen, på proceduren og på processen. Arbejdsformen på sommerskolen veksler mellem teori og praksis, opgaver og øvelser. Sommerskolen giver dig gode råd og redskaber, som du vil kunne bruge i mange andre sammenhænge end rent strafferetlige. Undervejs vil der også være tid til drøftelser, faglig sparring og vejledning om dine overvejelser om karriere- og studievalg. Hvem underviser? Du vil blive undervist af nogle af vores dygtigste anklagere, samt en retoriker og en psykolog. Du vil høre om bl.a. straffesagens gang, anklagerens objektivitet, legalitetskontrol, formulering af anklageskrifter, vidneafhøringer og vidnepsykologi, den gode procedure og retorik mv. På sommerskolen vil du også møde en dommer og en forsvarsadvokat, som vil give deres syn på arbejdet med straffesager og på, hvad der efter deres opfattelse kendetegner en god straffeproces. Hvordan kommer jeg med? Hvis du vil deltage på vores sommerskole, skal du sende en kort motiveret ansøgning med cv og karakterudskrift til os. Der er plads til 20 jurastuderende på sommerskolen. For at deltage skal du have bestået 2. årsprøve. For at give flest mulige mulighed for at opleve anklagemyndigheden indefra for første gang, er sommerskolen også forbeholdt studerende, som ikke har eller har haft ansættelse som student i politi eller anklagemyndighed. Det bemærkes, at der forud for deltagelse på sommerskolen skal gives skriftligt samtykke til undersøgelse i politiets registre for at sikre, at der ikke er noget til hinder for deltagelse i sommerskolen. Der er ansøgningsfrist torsdag den 23. maj 2019, og du kan ansøge om en plads via nedenstående link. Vil du vide mere? Hvis du vil høre mere sommerskolen, er du velkommen til at kontakte Rigsadvokatens Personalesektion på karriere@ankl.dk. Du kan også læse mere og se videoer fra sidste års sommerskole på www.anklagemyndigheden.dk11starcd2228fc100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-23T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=122217&DepartmentId=6139&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3512794Rigsadvokaten11Frederiksholms Kanal 161220København KDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset748352JobNet4977800497780010024-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cd2228fchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=cd2228fchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cd2228fc&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cd2228fc&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/13.jpgMed et job indenfor Undervisning og pædagogik får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12008001Dansk3Læse/ tale334011Underviser9Undervisning og pædagogik361563598Majanoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330020440Musikmedarbejder søgesBasic VESTERBRO UNGDOMSGÅRD søger musikmedarbejder med fokus på sang- og korundervisning 32 timer ugen pr. 1.august Vesterbro Ungdomsgård er et stort dynamisk fritidstilbud med høj faglighed, høj kvalitet, masser af aktiviteter og events og med fokus på læring, trivsel og demokratisk dannelse. Musikafdelingen på Vesterbro Ungdomsgård oplever en stor efterspørgsel på musikundervisning og musikalske aktiviteter. Vi søger derfor en ny faglig kompetent musikmedarbejder, der primært skal udvikle kor-aktiviteten og undervise i sang, rotation og sammenspil. Dertil vil du én aften om ugen skulle fungere som banddoktor for de forskellige bands i Ungehuset, samt være med til de musikalske events i løbet af året. Vesterbro Ungdomsgård tilbyder: Mange musikinteresserede børn og unge, som gerne vil musikken og musikundervisningen Gode musikfaciliteter med øvelokaler, lydstudier, Dj-rum og koncertsal Et imødekommende musikteam bestående af faglig kompetente musikmedarbejdere En klub som satser på musik og har store traditioner Teamorganisering med fælles ansvarsområde og uddelegeret kompetence og økonomi Et højt aktivitetsniveau med fokus på musik, idræt og leg, dans, kreativitet og rollespil. Velfungerende humoristisk personalegruppe i et fagligt miljø med forberedelsestid og personalemøde hver uge. Et fritidstilbud som er proaktiv og har en anerkendende kultur Et fritidstilbud med fokus på trivsel, læring, børne- og ungeinvolvering og inklusion og som understøtter at børn og unge bliver så dygtige som de kan og er livsduelige En arbejdsplads med høj trivsel og fokus på faglig og personlig udvikling, gennem udfordringer og stor handlefrihed. Vi forventer: Du har en relevant musikalsk pæd. uddannelse eller solid praktisk erfaring Du har gode sangkundskaber og har undervisningserfaring inden for kor og sang Du kan varetage rotations- og sammenspilsundervisning. Du har undervisningserfaring med børn i aldersgruppen 10-18 år. Du har et fornuftigt niveau på klaver Du har lyst til at lave opsøgende arbejde i forbindelse med musikvirksomheden på klubben Du har en anerkendende tilgang og kan skabe positive relationer til børn og unge aldersgruppen 10-18 år. Du besidder en musikteoretisk forståelse og har erfaring med at lave korarrangementer Du er aktiv, iderig, kreativ, engageret deltagende igangsætter med overblik Du har lyst til at indgå i et team Du kan levere på et meget højt niveau og oser af overskud og godt humør. Praktisk information: Arbejdstiden ligger i tidsrummet kl.13.50-18.00 med én fast aften til kl. 22.00. Derudover er der et ugeligt personalemøde, forberedelsestid samt musik- og weekendarrangementer og kolonier i løbet af året, som du også bliver en del af. Ring 3355 0080: og hør evt. nærmere om det nye fritidstilbud og stillingen. Spørg efter Per Dahlstrøm eller Rasmus Lucht. Se evt. www.vesterbro-ungdomsgaard.dk og www.ungehus.dk Ansøgningsfrist: Fredag d. 30. maj 2019 kl.10.00. Ansøgningen sendes via funktionen Send ansøgning Ansættelsessamtaler finder sted 17. juni og 18. juni mellem kl. 9.00-15.00 Løn efter gældende overenskomst. Vi gør opmærksom på at der indhentes straffeattest på den person som ønskes ansat. Se mere på vores ansøgersite: https: vesterbro-ungdomsgaard.brandero.com
VESTERBRO UNGDOMSGÅRD
søger musikmedarbejder med fokus på sang- og korundervisning  
32 timer/ugen pr. 1.august

Vesterbro Ungdomsgård er et stort dynamisk fritidstilbud med høj faglighed, høj kvalitet, masser af aktiviteter og events og med fokus på læring, trivsel og demokratisk dannelse.

Musikafdelingen på Vesterbro Ungdomsgård oplever en stor efterspørgsel på musikundervisning og musikalske aktiviteter. Vi søger derfor en ny faglig kompetent musikmedarbejder, der primært skal udvikle kor-aktiviteten og undervise i sang, rotation og sammenspil. Dertil vil du én aften om ugen skulle fungere som banddoktor for de forskellige bands i Ungehuset, samt være med til de musikalske events i løbet af året.

Vesterbro Ungdomsgård tilbyder:
  • Mange musikinteresserede børn og unge, som gerne vil musikken og musikundervisningen
  • Gode musikfaciliteter med øvelokaler, lydstudier, Dj-rum og koncertsal
  • Et imødekommende musikteam bestående af faglig kompetente musikmedarbejdere
  • En klub som satser på musik og har store traditioner
  • Teamorganisering med fælles ansvarsområde og uddelegeret kompetence og økonomi
  • Et højt aktivitetsniveau med fokus på musik, idræt og leg, dans, kreativitet og rollespil.
  • Velfungerende humoristisk personalegruppe i et fagligt miljø med forberedelsestid og personalemøde hver uge.
  • Et fritidstilbud som er proaktiv og har en anerkendende kultur
  • Et fritidstilbud med fokus på trivsel, læring, børne- og ungeinvolvering og inklusion og som understøtter at børn og unge bliver så dygtige som de kan og er livsduelige
  • En arbejdsplads med høj trivsel og fokus på faglig og personlig udvikling, gennem udfordringer og stor handlefrihed.
Vi forventer:
  • Du har en relevant musikalsk pæd. uddannelse eller solid praktisk erfaring
  • Du har gode sangkundskaber og har undervisningserfaring inden for kor og sang
  • Du kan varetage rotations- og sammenspilsundervisning.
  • Du har undervisningserfaring med børn i aldersgruppen 10-18 år.
  • Du har et fornuftigt niveau på klaver
  • Du har lyst til at lave opsøgende arbejde i forbindelse med musikvirksomheden på klubben
  • Du har en anerkendende tilgang og kan skabe positive relationer til børn og unge
    aldersgruppen 10-18 år.  
  • Du besidder en musikteoretisk forståelse og har erfaring med at lave korarrangementer
  • Du er aktiv, iderig, kreativ, engageret deltagende igangsætter med overblik
  • Du har lyst til at indgå i et team
  • Du kan levere på et meget højt niveau og oser af overskud og godt humør.
Praktisk information:
Arbejdstiden ligger i tidsrummet kl.13.50-18.00 med én fast aften til kl. 22.00. Derudover er der et ugeligt personalemøde, forberedelsestid samt musik- og weekendarrangementer og kolonier i løbet af året, som du også bliver en del af.

Ring 3355 0080: og hør evt. nærmere om det nye fritidstilbud og stillingen. Spørg efter Per Dahlstrøm eller Rasmus Lucht. Se evt. www.vesterbro-ungdomsgaard.dk og www.ungehus.dk

Ansøgningsfrist: Fredag d. 30. maj 2019 kl.10.00. 
Ansøgningen sendes via funktionen "Send ansøgning"

Ansættelsessamtaler finder sted 17. juni og 18. juni mellem kl. 9.00-15.00
Løn efter gældende overenskomst. Vi gør opmærksom på at der indhentes straffeattest på den person som ønskes ansat.


Se mere på vores ansøgersite: https://vesterbro-ungdomsgaard.brandero.com

ORS/Small/7da19607_logo.pngVesterbro UngdomsgaardKøbenhavn V2019-05-09T11:01:49.1502019-05-30T00:00:00
330029455Underviser på fuld tid til specialundervisning på Center for Specialundervisning for VoksneBasic Center for Specialundervisning for Voksne (CSV) i København søger en underviser på fuld tid til specialundervisning af borgere med udviklingshæmning, psykiske vanskeligheder m.v. På CSV tilbyder vi undervisning til bl.a. borgere med udviklingshæmning, sen udvikling, ADHD og psykiske vanskeligheder. Vores undervisning tager sigte på at afhjælpe eller begrænse virkningerne af disse handicap og fremme mulighederne for aktiv deltagelse i samfundslivet. Vi underviser fagligt i bl.a. dansk, engelsk, matematik og samfundsfag. Derudover tilbyder vi undervisningsforløb, der udvikler sociale og personlige kompetencer, livsstrategier m.m. Alle undervisningsforløb er individuelt tilrettelagt. Vi tilbyder både ene- og holdundervisning med 6-8 deltagere. Den opslåede stilling indeholder særligt undervisning i matematik på 9. klassesniveau og løbende forsamtaler med borgere, der ønsker undervisning i denne afdeling. Derudover skal man være indstillet på at tage en efteruddannelse i dyskalkuli, så man kan udrede og undervise borgere med denne særlige udfordring. Jobindhold Undervise i matematik, dansk og engelsk Udrede og undervise borgere, som har dyskalkuli Forsamtaler med borgere med henblik på at iværksætte relevante undervisningsforløb Deltage i udviklingen af undervisningstilbuddet for målgruppen Deltage i personalemøder m.m. Vi forventer, at du som underviser kan tilrettelægge undervisning, som inspirerer og udvikler vores borgere er god til relationsarbejde og har en anerkendende tilgang har nemt ved at tage initiativ og skifte kurs, når det er nødvendigt er en robust person, der trives med at arbejde både selvstændigt og i et team På CSV tilbyder vi En dynamisk organisation med fagligt stærke, kreative og samarbejdsorienterede kolleger En arbejdsplads, hvor du har mulighed for at præge indholdet af din arbejdsdag Om CSV CSV har en normering på ca. 65 undervisere, heraf ca. 20 på vores STU, der i samarbejde med ledelse og faggruppelærere udgør det pædagogiske tilbud i Københavns Kommune til voksne med hørevanskeligheder, sprog- og talevanskeligheder, erhvervet hjerneskade, synsvanskeligheder, psykiske vanskeligheder og psykisk udviklingshæmning. CSV tilbyder desuden Særligt Tilrettelagt Ungdomsuddannelse (STU). Løn- og ansættelsesforhold Læreruddannelsen er en forudsætning for ansættelse. Ansættelse sker efter gældende overenskomst. Tiltrædelse 1. september 2019. Arbejdet foregår på CSVs afdeling i Bystævneparken i Brønshøj. Københavns Kommune har en ligestillingspolitik, der skal sikre, at arbejdspladserne afspejler befolkningssammensætningen i kommunen samt, at ligestilling mellem mænd og kvinder fremmes. Mere information Du kan finde flere informationer på www.csv.kk.dk. Du kan kontakte faggruppelærer Henrik Mathorne på 2330 5714 for supplerende oplysninger. Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 16. juni 2019 Ansættelsessamtalerne vil foregå i uge 26.

Center for Specialundervisning for Voksne (CSV) i København søger en underviser på fuld tid til specialundervisning af borgere med udviklingshæmning, psykiske vanskeligheder m.v.

På CSV tilbyder vi undervisning til bl.a. borgere med udviklingshæmning, sen udvikling, ADHD og psykiske vanskeligheder. Vores undervisning tager sigte på at afhjælpe eller begrænse virkningerne af disse handicap og fremme mulighederne for aktiv deltagelse i samfundslivet.

Vi underviser fagligt i bl.a. dansk, engelsk, matematik og samfundsfag. Derudover tilbyder vi undervisningsforløb, der udvikler sociale og personlige kompetencer, livsstrategier m.m. Alle undervisningsforløb er individuelt tilrettelagt. Vi tilbyder både ene- og holdundervisning med 6-8 deltagere.

Den opslåede stilling indeholder særligt undervisning i matematik på 9. klassesniveau og løbende forsamtaler med borgere, der ønsker undervisning i denne afdeling. Derudover skal man være indstillet på at tage en efteruddannelse i dyskalkuli, så man kan udrede og undervise borgere med denne særlige udfordring.

Jobindhold

  • Undervise i matematik, dansk og engelsk
  • Udrede og undervise borgere, som har dyskalkuli
  • Forsamtaler med borgere med henblik på at iværksætte relevante undervisningsforløb
  • Deltage i udviklingen af undervisningstilbuddet for målgruppen
  • Deltage i personalemøder m.m.

Vi forventer, at du

  • som underviser kan tilrettelægge undervisning, som inspirerer og udvikler vores borgere
  • er god til relationsarbejde og har en anerkendende tilgang
  • har nemt ved at tage initiativ og skifte kurs, når det er nødvendigt
  • er en robust person, der trives med at arbejde både selvstændigt og i et team

På CSV tilbyder vi

  • En dynamisk organisation med fagligt stærke, kreative og samarbejdsorienterede kolleger
  • En arbejdsplads, hvor du har mulighed for at præge indholdet af din arbejdsdag

Om CSV
CSV har en normering på ca. 65 undervisere, heraf ca. 20 på vores STU, der i samarbejde med ledelse og faggruppelærere udgør det pædagogiske tilbud i Københavns Kommune til voksne med hørevanskeligheder, sprog- og talevanskeligheder, erhvervet hjerneskade, synsvanskeligheder, psykiske vanskeligheder og psykisk udviklingshæmning.
CSV tilbyder desuden Særligt Tilrettelagt Ungdomsuddannelse (STU).

Løn- og ansættelsesforhold
Læreruddannelsen er en forudsætning for ansættelse. Ansættelse sker efter gældende overenskomst.

Tiltrædelse 1. september 2019.

Arbejdet foregår på CSVs afdeling i Bystævneparken i Brønshøj.

Københavns Kommune har en ligestillingspolitik, der skal sikre, at arbejdspladserne afspejler befolkningssammensætningen i kommunen samt, at ligestilling mellem mænd og kvinder fremmes.

Mere information
Du kan finde flere informationer på www.csv.kk.dk. Du kan kontakte faggruppelærer Henrik Mathorne på 2330 5714 for supplerende oplysninger.

Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 16. juni 2019
Ansættelsessamtalerne vil foregå i uge 26.

 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngSTU og Psykiske VanskelighederBrønshøj2019-05-22T17:05:51.8802019-06-16T00:00:00
330025760Erhvervsakademiet Copenhagen Business Academy (Cphbusiness) søger en underviser til miljøteknologuddannelsen.Robot Om jobbet Du vil blive en del af et spændende, professionelt og udviklende læringsmiljø, som bygger på, at de studerende motiveres af at arbejde med konkrete problemstillinger. Vi har stor respekt for de ressourcer, de studerende kan bidrage med. Vi ser læringsmiljøet som et miljø, der skabes af underviserne og de studerende i fællesskab. Undervisningen er organiseret i selvstyrende teams, og som adjunkt på Cphbusiness bliver du en del af et arbejdsfællesskab, hvor vi støtter og hjælper hinanden. Al undervisning er tematiseret og afvikles i samarbejde med 1-2 undervisere fra teamet. Området Laboratorie og Miljø hører til på Cphbusiness Hillerød og har cirka 20 medarbejdere og et godt, kollegialt arbejdsmiljø. På laborantuddannelsen er der cirka 100 studerende, og på miljøteknologuddannelsen er der cirka 50 studerende. Om dig Det vigtigste for os er, at du brænder for at undervise og formår at give din undervisning en praktisk vinkel og kan inddrage virksomhedscases i din undervisning, så den bliver mest mulig praksisnær. Vi ser gerne, at du er fortrolig med undervisning på både dansk og engelsk. Du skal være en teamplayer, der kan planlægge og udvikle læringsforløb i samarbejde med andre undervisere. Derudover vil det være en fordel, hvis du vil engagerer dig i vores interne miljøarbejde som for eksempel miljøkoordinator. Vi forventer, at du har en relevant kandidatuddannelse inden for miljøområdet, og at du har praktisk erfaring inden for: Miljøarbejde i virksomheder Arbejdsmiljø, herunder fysisk arbejdsmiljø Miljøgodkendelser Vi forventer desuden, at du: Har flere års relevant erhvervserfaring Er indstillet på, at undervisningen også kan ligge om aftenen Er fleksibel og kan indgå i konstruktivt samarbejde i undervisningsteams og med eksterne partnere Vi ser også gerne at du har undervisningserfaring, men det er ikke et krav. Adjunkt på Cphbusiness Du vil blive tilknyttet programområdet Laboratorie og Miljø, der er ét af vores seks programområder. Her vil du blive en del af et team, som i fællesskab planlægger og gennemfører undervisning, vejledning og udviklingsprojekter for og i samarbejde med erhvervslivet. Som nyansat adjunkt indtræder du i vores lektorprogram. Lektorprogrammet skal sikre, at du med udgangspunkt i din kompetenceprofil og adjunktplan udvikler dig, så du inden for fire år kan kvalificere dig til at blive lektor. Dine opgaver som adjunkt omfatter: • Pædagogiske opgaver i dit eget og andre teams • Deltagelse i være projektleder på forsknings- og udviklingsaktiviteter • Deltagelse i interne og eksterne faglige vidensnetværk. • Tilrettelæggelse og afvikling af undervisning med reference til teamnormer og aftaler og , samt krav til det faglige indhold Løn- og ansættelsesvilkår Som fastansat adjunkt lektor bliver du ansat og aflønnet efter den gældende overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation. Cphbusiness er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk oprindelse til at søge stillingen. Vil du vide mere? Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte områdechef Annette Thromsholdt på telefon: 24 29 33 60 eller e-mail: ath@cphbusiness.dk. Sådan søger du Vi vil bede dig søge jobbet via nedenstående link. Ansøgningsfristen er den 1. juni 2019 kl 12.00. Ansættelsessamtaler afholdes umiddelbart efter ansøgningsfristen. Tiltrædelse den 1. august 2019 Cphbusiness er landets største erhvervsakademi med en bred vifte af danske og internationale videregående uddannelser op til bachelor- og diplomniveau. Vi er både en uddannelsesvirksomhed og en ny innovationskraft for ikke mindst små og mellemstore virksomheder. Vi er en statslig, selvejende institution under Uddannelses- og Forskningsministeriet. Aktuelt har vi ca. 7.200 studerende og godt 430 medarbejdere og er i fortsat vækst. Vi har afdelinger i København, Lyngby og Hillerød og aktiviteter på Bornholm. Copenhagen Business Academy, Landemærket 11, 1119 København K. Telefon: 36 15 45 00.Om jobbet
Du vil blive en del af et spændende, professionelt og udviklende læringsmiljø, som bygger på, at de studerende motiveres af at arbejde med konkrete problemstillinger. Vi har stor respekt for de ressourcer, de studerende kan bidrage med. Vi ser læringsmiljøet som et miljø, der skabes af underviserne og de studerende i fællesskab.

Undervisningen er organiseret i selvstyrende teams, og som adjunkt på Cphbusiness bliver du en del af et arbejdsfællesskab, hvor vi støtter og hjælper hinanden.
Al undervisning er tematiseret og afvikles i samarbejde med 1-2 undervisere fra teamet. Området Laboratorie og Miljø hører til på Cphbusiness Hillerød og har cirka 20 medarbejdere og et godt, kollegialt arbejdsmiljø. På laborantuddannelsen er der cirka 100 studerende, og på miljøteknologuddannelsen er der cirka 50 studerende.

Om dig
Det vigtigste for os er, at du brænder for at undervise og formår at give din undervisning en praktisk vinkel og kan inddrage virksomhedscases i din undervisning, så den bliver mest mulig praksisnær.

Vi ser gerne, at du er fortrolig med undervisning på både dansk og engelsk. Du skal være en teamplayer, der kan planlægge og udvikle læringsforløb i samarbejde med andre undervisere. Derudover vil det være en fordel, hvis du vil engagerer dig i vores interne miljøarbejde som for eksempel miljøkoordinator.

Vi forventer, at du har en relevant kandidatuddannelse inden for miljøområdet, og at du har praktisk erfaring inden for:
  • Miljøarbejde i virksomheder
  • Arbejdsmiljø, herunder fysisk arbejdsmiljø
  • Miljøgodkendelser
Vi forventer desuden, at du:
  • Har flere års relevant erhvervserfaring
  • Er indstillet på, at undervisningen også kan ligge om aftenen
  • Er fleksibel og kan indgå i konstruktivt samarbejde i undervisningsteams og med eksterne partnere
Vi ser også gerne at du har undervisningserfaring, men det er ikke et krav.

Adjunkt på Cphbusiness
Du vil blive tilknyttet programområdet Laboratorie og Miljø, der er ét af vores seks programområder. Her vil du blive en del af et team, som i fællesskab planlægger og gennemfører undervisning, vejledning og udviklingsprojekter for og i samarbejde med erhvervslivet.

Som nyansat adjunkt indtræder du i vores lektorprogram. Lektorprogrammet skal sikre, at du med udgangspunkt i din kompetenceprofil og adjunktplan udvikler dig, så du inden for fire år kan kvalificere dig til at blive lektor.

Dine opgaver som adjunkt omfatter:
• Pædagogiske opgaver i dit eget og andre teams
• Deltagelse i/være projektleder på forsknings- og udviklingsaktiviteter
• Deltagelse i interne og eksterne faglige vidensnetværk.
• Tilrettelæggelse og afvikling af undervisning med reference til teamnormer og aftaler og , samt krav til det faglige indhold

Løn- og ansættelsesvilkår
Som fastansat adjunkt/lektor bliver du ansat og aflønnet efter den gældende overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation.

Cphbusiness er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk oprindelse til at søge stillingen.

Vil du vide mere?
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte områdechef Annette Thromsholdt på telefon: 24 29 33 60 eller e-mail: ath@cphbusiness.dk.

Sådan søger du
Vi vil bede dig søge jobbet via nedenstående link.

Ansøgningsfristen er den 1. juni 2019 kl 12.00.

Ansættelsessamtaler afholdes umiddelbart efter ansøgningsfristen.

Tiltrædelse den 1. august 2019


Cphbusiness er landets største erhvervsakademi med en bred vifte af danske og internationale videregående uddannelser op til bachelor- og diplomniveau. Vi er både en uddannelsesvirksomhed og en ny innovationskraft for ikke mindst små og mellemstore virksomheder. Vi er en statslig, selvejende institution under Uddannelses- og Forskningsministeriet. Aktuelt har vi ca. 7.200 studerende og godt 430 medarbejdere og er i fortsat vækst. Vi har afdelinger i København, Lyngby og Hillerød og aktiviteter på Bornholm.

Copenhagen Business Academy, Landemærket 11, 1119 København K. Telefon: 36 15 45 00.

Copenhagen Business AcademyKøbenhavn K2019-05-16T00:00:002019-06-01T00:00:00
330017986Underviser med kompetencer inden for ledelse, økonomi og organisation til Ernærings- og SundhedsuddannelsenRobot Er du en stærk formidler med kompetencer inden for ledelse, økonomi og organisation, og brænder du for professionsfeltet ernæring og sundhed? Så er dette underviserjob måske lige noget for dig. På Københavns Professionshøjskole (KP) arbejder vi ud fra et strategisk pejlemærke, der handler om, at vi skal tilbyde vores studerende fremragende undervisning. På Ernærings- og Sundhedsuddannelsen har vi, som led heri, blandt andet fokus på en øget inddragelse af professionernes praksis i undervisningen samt på digital didaktik og læring. Vi står samtidig over for at skulle udarbejde og implementere en ny studieordning. Her skal vi blandt andet udvikle et spændende og relevant undervisningsforløb med kobling af teori og praksis inden for organisation og ledelse til ernærings- og sundhedsprofessionen. Som vores nye kollega kommer du, sammen med resten af undervisergruppen på uddannelsen, til at spille en aktiv rolle i disse udviklingsprocesser. Om jobbet Som adjunkt eller lektor kommer du til at undervise, vejlede og eksaminere på den etårige basisdel og på specialelinjen Fødevarer og Ledelse inden for emner som teamwork, organisationskultur, forandringsledelse, tværprofessionelt samarbejde, budgetlægning og regnskab. Dine typiske opgaver bliver at: undervise i såvel praktiske som i teoretiske emner inden for ledelse, økonomi og organisationsteori vejlede de studerende i forbindelse med deres bachelorarbejde og andre projekter give løbende feedback på opgaver, præsentationer mv. både individuelt og til grupper følge de studerende til eksamen, herunder vejlede og rådgive dem i at kunne håndtere situationen deltage i forsknings- og udviklingsprojekter på instituttet afholde enkelte undervisningsforløb på efter- og videreuddannelsesområdet med mulighed for at spille en rolle i udviklings- og designfasen. Du kommer til at indgå i et kollegialt samarbejde internt på uddannelsen og på tværs af instituttet og KP omkring planlægning, udvikling og evaluering af undervisning og herunder også af et tværprofessionelt undervisningsforløb for alle grunduddannelsesstuderende på KP. Om dig Vi forestiller os, at du har en uddannelse som professionsbachelor i Ernæring og Sundhed, som du har suppleret med en relevant kandidatoverbygning inden for fx Læring og forandringsprocesser, Folkesundhedsvidenskab el.lign. I tillæg hertil har du måske efteruddannelse inden for budget og regnskab. Herudover forventer vi, at du har: stærke formidlingskompetencer - og meget gerne undervisningserfaring herunder evnen til at inddrage de studerende aktivt i undervisningen modet til at eksperimentere med forskellige former for undervisning og vejledning gode digitale didaktiske færdigheder og evnen til at gøre teknologien til en integreret del af dit arbejde interesse i at udfordre og udvikle professionen. Det vil være en stor fordel, hvis du har: ledelseserfaring og meget gerne fra køkkendrift herunder økonomistyring i offentlig og privat regi erfaring med tværprofessionelt samarbejde. Vi kan tilbyde: Et grundigt uddannelsesforløb med henblik på lektorkvalificering, såfremt du ansættes som adjunkt samt gode kompetenceudviklingsmuligheder generelt Et spændende og udfordrende uddannelsesmiljø i en stor, dynamisk organisation med mange muligheder og visioner og et stærkt arbejdsfælleskab Et godt og sundt arbejdsklima Nye fysiske faciliteter, både faglokaler, undervisnings- og kontorfaciliteter Et travlt, men sjovt og engageret kollegateam. Din arbejdsplads På Ernærings- og Sundhedsuddannelsen ser vi hinanden i øjnene, og siger tingene som de er. Vi løser gerne opgaverne i fællesskab, og tror på, at kollektivet er stærkest, når vi taler sammen, og byder ind med, hvad vi hver især kan. Vi behøver ikke at være enige om alt, og tror på at styrke også ligger i forskellighed. Vi er 42 medarbejdere fordelt på to uddannelsesledere, der refererer til institutchefen. Uddannelsen er forankret på Institut for Sygeplejerske og Ernæring, som hører til på det Sundhedsfaglige fakultet. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er til besættelse pr. 1. august 2019. Ansættelse sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og relevant faglig organisation samt med udgangspunkt i Bekendtgørelse nr. 1065 af 4. juli 2016 om stillingsstruktur for undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Ansættes du som adjunkt, vil du indgå i et lektorkvalificeringsforløb, samt deltage i vores ambitiøse adjunktuddannelse. Ansættelse som lektor forudsætter positiv lektorbedømmelse ved en professionshøjskole. jf. Bekendtgørelse nr. 1227 af 23. oktober 2018 om lektorkvalificering, lektorbedømmelse og docentbedømmelse af undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler, Danmarks Medie og Journalisthøjskole og visse maritime uddannelsesinstitutioner. Arbejdspladsen er beliggende på Sigurdsgade 26, 2200 Nørrebro. Vil du vide mere? Hovedstadsregionen har brug for stærke professionelle, der er uddannet til at møde og besvare fremtidens udfordringer. Som en samlet professionshøjskole har vi med vores bredde og volumen en ambition om at blive toneangivende på uddannelsesområdet. Læs mere om visionen og ambitionen for Københavns Professionshøjskole på www.kp.dk og om vores strategi. Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte uddannelsesleder Kirstine Hartvig Mahler på telefon 5138 0576. Interesseret? Send din ansøgning, CV og eksamensbeviser via ansøgerknappen senest søndag den 26. maj 2019. Vi forventer at afholde 1. samtaler den 3. juni 2019 og 2. samtaler den 12. juni 2019. Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.Er du en stærk formidler med kompetencer inden for ledelse, økonomi og organisation, og brænder du for professionsfeltet ernæring og sundhed? Så er dette underviserjob måske lige noget for dig.

På Københavns Professionshøjskole (KP) arbejder vi ud fra et strategisk pejlemærke, der handler om, at vi skal tilbyde vores studerende fremragende undervisning. På Ernærings- og Sundhedsuddannelsen har vi, som led heri, blandt andet fokus på en øget inddragelse af professionernes praksis i undervisningen samt på digital didaktik og læring. Vi står samtidig over for at skulle udarbejde og implementere en ny studieordning. Her skal vi blandt andet udvikle et spændende og relevant undervisningsforløb med kobling af teori og praksis inden for organisation og ledelse til ernærings- og sundhedsprofessionen.

Som vores nye kollega kommer du, sammen med resten af undervisergruppen på uddannelsen, til at spille en aktiv rolle i disse udviklingsprocesser.

Om jobbet
Som adjunkt eller lektor kommer du til at undervise, vejlede og eksaminere på den etårige basisdel og på specialelinjen Fødevarer og Ledelse inden for emner som teamwork, organisationskultur, forandringsledelse, tværprofessionelt samarbejde, budgetlægning og regnskab.

Dine typiske opgaver bliver at:
  • undervise i såvel praktiske som i teoretiske emner inden for ledelse, økonomi og organisationsteori
  • vejlede de studerende i forbindelse med deres bachelorarbejde og andre projekter
  • give løbende feedback på opgaver, præsentationer mv. både individuelt og til grupper
  • følge de studerende til eksamen, herunder vejlede og rådgive dem i at kunne håndtere situationen
  • deltage i forsknings- og udviklingsprojekter på instituttet
  • afholde enkelte undervisningsforløb på efter- og videreuddannelsesområdet med mulighed for at spille en rolle i udviklings- og designfasen.
Du kommer til at indgå i et kollegialt samarbejde internt på uddannelsen og på tværs af instituttet og KP omkring planlægning, udvikling og evaluering af undervisning og herunder også af et tværprofessionelt undervisningsforløb for alle grunduddannelsesstuderende på KP.

Om dig
Vi forestiller os, at du har en uddannelse som professionsbachelor i Ernæring og Sundhed, som du har suppleret med en relevant kandidatoverbygning inden for fx Læring og forandringsprocesser, Folkesundhedsvidenskab el.lign. I tillæg hertil har du måske efteruddannelse inden for budget og regnskab.

Herudover forventer vi, at du har:
  • stærke formidlingskompetencer - og meget gerne undervisningserfaring – herunder evnen til at inddrage de studerende aktivt i undervisningen
  • modet til at eksperimentere med forskellige former for undervisning og vejledning
  • gode digitale didaktiske færdigheder og evnen til at gøre teknologien til en integreret del af dit arbejde
  • interesse i at udfordre og udvikle professionen.
Det vil være en stor fordel, hvis du har:
  • ledelseserfaring og meget gerne fra køkkendrift herunder økonomistyring i offentlig og privat regi
  • erfaring med tværprofessionelt samarbejde.
Vi kan tilbyde:
  • Et grundigt uddannelsesforløb med henblik på lektorkvalificering, såfremt du ansættes som adjunkt – samt gode kompetenceudviklingsmuligheder generelt
  • Et spændende og udfordrende uddannelsesmiljø i en stor, dynamisk organisation med mange muligheder og visioner og et stærkt arbejdsfælleskab
  • Et godt og sundt arbejdsklima
  • Nye fysiske faciliteter, både faglokaler, undervisnings- og kontorfaciliteter
  • Et travlt, men sjovt og engageret kollegateam.
Din arbejdsplads
På Ernærings- og Sundhedsuddannelsen ser vi hinanden i øjnene, og siger tingene som de er. Vi løser gerne opgaverne i fællesskab, og tror på, at kollektivet er stærkest, når vi taler sammen, og byder ind med, hvad vi hver især kan. Vi behøver ikke at være enige om alt, og tror på at styrke også ligger i forskellighed.

Vi er 42 medarbejdere fordelt på to uddannelsesledere, der refererer til institutchefen. Uddannelsen er forankret på Institut for Sygeplejerske og Ernæring, som hører til på det Sundhedsfaglige fakultet.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er til besættelse pr. 1. august 2019.

Ansættelse sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og relevant faglig organisation samt med udgangspunkt i Bekendtgørelse nr. 1065 af 4. juli 2016 om stillingsstruktur for undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler og Danmarks Medie- og Journalisthøjskole.

Ansættes du som adjunkt, vil du indgå i et lektorkvalificeringsforløb, samt deltage i vores ambitiøse adjunktuddannelse. Ansættelse som lektor forudsætter positiv lektorbedømmelse ved en professionshøjskole. jf. Bekendtgørelse nr. 1227 af 23. oktober 2018 om lektorkvalificering, lektorbedømmelse og docentbedømmelse af undervisere ved erhvervsakademier, professionshøjskoler, Danmarks Medie og Journalisthøjskole og visse maritime uddannelsesinstitutioner.

Arbejdspladsen er beliggende på Sigurdsgade 26, 2200 Nørrebro.

Vil du vide mere?
Hovedstadsregionen har brug for stærke professionelle, der er uddannet til at møde og besvare fremtidens udfordringer. Som en samlet professionshøjskole har vi med vores bredde og volumen en ambition om at blive toneangivende på uddannelsesområdet.

Læs mere om visionen og ambitionen for Københavns Professionshøjskole på www.kp.dk og om vores strategi.

Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte uddannelsesleder Kirstine Hartvig Mahler på telefon 5138 0576.

Interesseret?
Send din ansøgning, CV og eksamensbeviser via ansøgerknappen senest søndag den 26. maj 2019.

Vi forventer at afholde 1. samtaler den 3. juni 2019 og 2. samtaler den 12. juni 2019.

Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.
Administration + Efter- og videreuddannelserKøbenhavn N2019-05-06T00:00:002019-05-26T00:00:00
330023572Undervisere til NEXT Albertslund GymnasiumRobot På NEXT - Uddannelse København har vi en vision om at være det bedste sted at være og lære. Vi ønsker at skabe en fremtid for vores skole og for vores uddannelser, der gør en forskel for mange. Derfor søger vi nu 8 undervisere, som kan hjælpe os videre med den ambition. Profil Vi søger undervisere med kompetence til at undervise i matematik, fysik, kommunikation & it, informatik, international økonomi, samfundsfag, virksomhedsøkonomi, naturgeografi, psykologi, musik, dansk og spansk. Stillingerne er på fuldtid eller deltid afhængigt af din fagkombination. I spansk, psykologi, musik og samfundsfag vil der være tale om årsvikariater pga. pædagogikum og barsel. NEXT Albertslund Gymnasium er i rivende udvikling og vokser hastigt. Vi har nu mere end 700 elever og vokser yderligere i næste skoleår. Vi er en stærk lokalt forankret og omverdensorienteret gymnasieskole, som udbyder stx, htx, hhx og hf. Vores elever er i centrum, og vi ønsker, at alle skal udfordres og tilskyndes til at udnytte deres fulde potentiale. Vi arbejder målrettet med gennemførelse for alle elever og med høj kvalitet i undervisningen. Undervisningen foregår i et åbent læringsmiljø, hvor man samarbejder og hjælper hinanden. I 2020 flytter vi ind i vores nybyggede gymnasium tæt på Albertslund station, hvor rammerne vil give helt nye muligheder for elevernes læring. Om dig, du har en relevant kandidatuddannelse og kompetence i et eller flere af ovenstående fag, gerne suppleret med erhvervserfaring kan levere undervisning af høj faglig og pædagogisk kvalitet har kompetence til at kunne undervise tværfagligt, projektorganiseret og it-baseret har interesse for og glæde ved at undervise unge har et positivt syn på dit arbejde, dine kolleger og eleverne og har lyst til at blive en del af en engageret og udviklingsorienteret lærergruppe Gode udviklingsmuligheder Du får en arbejdsplads, som er i rivende udvikling. Vi har fokus på uddannelse - også af dig. NEXT s mål er at sikre, at dine kompetencer til enhver tid matcher de krav, arbejdsopgaverne stiller, samt at der er fokus på de mål og visioner, som NEXT arbejder hen imod. Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte rektor Trine Ladekarl Nellemann på mobil tlf. 4097 9147, mail tln@nextkbh.dk. Ansættelsesvilkår Stillingerne er på fuldtid og deltid. Løn, pension og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst. Har du ikke pædagogikum, skal du påbegynde et pædagogisk uddannelsesforløb. Vi ønsker, du begynder den 1. august 2019 eller snarest muligt. Vi opfordrer alle kvalificerede uanset personlig baggrund til at søge stillingerne. Ansøgning Send ansøgning, cv, uddannelsesbeviser og anden relevant dokumentation via ansøgningslinket. Vi modtager ikke ansøgninger via mail eller brev. Der afholdes løbende ansættelsessamtaler.På NEXT - Uddannelse København har vi en vision om at være det bedste sted at være og lære.
Vi ønsker at skabe en fremtid for vores skole og for vores uddannelser, der gør en forskel for mange.

Derfor søger vi nu 8 undervisere, som kan hjælpe os videre med den ambition.

Profil
Vi søger undervisere med kompetence til at undervise i matematik, fysik, kommunikation & it, informatik, international økonomi, samfundsfag, virksomhedsøkonomi, naturgeografi, psykologi, musik, dansk og spansk. Stillingerne er på fuldtid eller deltid afhængigt af din fagkombination. I spansk, psykologi, musik og samfundsfag vil der være tale om årsvikariater pga. pædagogikum og barsel.

NEXT Albertslund Gymnasium er i rivende udvikling og vokser hastigt. Vi har nu mere end 700 elever og vokser yderligere i næste skoleår. Vi er en stærk lokalt forankret og omverdensorienteret gymnasieskole, som udbyder stx, htx, hhx og hf. Vores elever er i centrum, og vi ønsker, at alle skal udfordres og tilskyndes til at udnytte deres fulde potentiale. Vi arbejder målrettet med gennemførelse for alle elever og med høj kvalitet i undervisningen. Undervisningen foregår i et åbent læringsmiljø, hvor man samarbejder og hjælper hinanden. I 2020 flytter vi ind i vores nybyggede gymnasium tæt på Albertslund station, hvor rammerne vil give helt nye muligheder for elevernes læring.

Om dig, du
  • har en relevant kandidatuddannelse og kompetence i et eller flere af ovenstående fag, gerne suppleret med erhvervserfaring
  • kan levere undervisning af høj faglig og pædagogisk kvalitet
  • har kompetence til at kunne undervise tværfagligt, projektorganiseret og it-baseret
  • har interesse for og glæde ved at undervise unge
  • har et positivt syn på dit arbejde, dine kolleger og eleverne og har lyst til at blive en del af en engageret og udviklingsorienteret lærergruppe

Gode udviklingsmuligheder
Du får en arbejdsplads, som er i rivende udvikling. Vi har fokus på uddannelse - også af dig. NEXT’s mål er at sikre, at dine kompetencer til enhver tid matcher de krav, arbejdsopgaverne stiller, samt at der er fokus på de mål og visioner, som NEXT arbejder hen imod.

Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte rektor Trine Ladekarl Nellemann på mobil tlf. 4097 9147, mail tln@nextkbh.dk.

Ansættelsesvilkår
Stillingerne er på fuldtid og deltid. Løn, pension og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst. Har du ikke pædagogikum, skal du påbegynde et pædagogisk uddannelsesforløb. Vi ønsker, du begynder den 1. august 2019 eller snarest muligt.

Vi opfordrer alle kvalificerede uanset personlig baggrund til at søge stillingerne.

Ansøgning
Send ansøgning, cv, uddannelsesbeviser og anden relevant dokumentation via ansøgningslinket. Vi modtager ikke ansøgninger via mail eller brev. Der afholdes løbende ansættelsessamtaler.


NEXT – Uddannelse KøbenhavnValby2019-05-13T00:00:002019-05-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Musikmedarbejder søges

Vesterbro Ungdomsgaard

København V
VESTERBRO UNGDOMSGÅRD søger musikmedarbejder med fokus på sang- og korundervisning 32 timer ugen pr. 1.august Vesterbro Ungdomsgård er et stort dynamisk fritidstilbud med høj faglighed, høj kvalitet, masser af aktiviteter og events og med fokus på l...
Indrykket:9. maj 2019
Udløbsdato:30. maj 2019

Underviser på fuld tid til specialundervisning på Center for Specialundervisning for Voksne

STU og Psykiske Vanskeligheder

Brønshøj
Center for Specialundervisning for Voksne (CSV) i København søger en underviser på fuld tid til specialundervisning af borgere med udviklingshæmning, psykiske vanskeligheder m.v. På CSV tilbyder vi undervisning til bl.a. borgere med udviklingshæmnin...
Indrykket:22. maj 2019
Udløbsdato:16. juni 2019

Erhvervsakademiet Copenhagen Business Academy (Cphbusiness) søger en underviser til miljøteknologuddannelsen.

Copenhagen Business Academy

København K
Om jobbet Du vil blive en del af et spændende, professionelt og udviklende læringsmiljø, som bygger på, at de studerende motiveres af at arbejde med konkrete problemstillinger. Vi har stor respekt for de ressourcer, de studerende kan bidrage med. Vi...
Indrykket:16. maj 2019
Udløbsdato:1. juni 2019

Underviser med kompetencer inden for ledelse, økonomi og organisation til Ernærings- og Sundhedsuddannelsen

Administration + Efter- og videreuddannelser

København N
Er du en stærk formidler med kompetencer inden for ledelse, økonomi og organisation, og brænder du for professionsfeltet ernæring og sundhed? Så er dette underviserjob måske lige noget for dig. På Københavns Professionshøjskole (KP) arbejder vi ud f...
Indrykket:6. maj 2019
Udløbsdato:26. maj 2019

Undervisere til NEXT Albertslund Gymnasium

NEXT – Uddannelse København

Valby
På NEXT - Uddannelse København har vi en vision om at være det bedste sted at være og lære. Vi ønsker at skabe en fremtid for vores skole og for vores uddannelser, der gør en forskel for mange. Derfor søger vi nu 8 undervisere, som kan hjælpe os vid...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:26. maj 2019