Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Anlægsgartner med maskinflair

Arbejdssted: By- og Udviklingsforvaltningen, Entreprenørafdelingen, Smedegade 10, 6000 Kolding

Arbejdstid: 37 timer pr. uge
Arbejdstid sommer: mandag til torsdag kl. 6.30-15.00, fredag kl. 6.30-11.30
Arbejdstid vinter: mandag til torsdag kl. 7.00-15.30, fredag kl. 7.00-12.00



Ansættelsestidspunkt: Snarest muligt

Hvad kan vi tilbyde:

Først og fremmest kan vi tilbyde dig et særdeles alsidigt job i en moderne entreprenørvirksomhed. Jobbet vil med garanti udfordre dig fagligt såvel som personligt.

Hos os får du en arbejdsplads med højt til loftet og med plads til den enkelte. Vi har et godt arbejdsklima, hvor fællesskab og humor vægtes rigtig højt.
Din dagligdag hos Entreprenørafdelingen vil være kendetegnet ved udpræget frihed under ansvar og en stadig søgen efter ”best practice”.

Løbende optimering af arbejdsgangene er en vigtig og fast del af din hverdag. Vi forventer, at du bidrager proaktivt til dette. Dine observationer og ideer til ændringer af arbejdsgange såvel som til materiellet og processer vil blive hørt og afprøvet.

Sidst men ikke mindst bliver du en del af en ambitiøs virksomhed, der de sidste år har været igennem en stor omlægning. Én ting vi dog ikke har glemt i omlægningen, er vores faglighed! Denne vægter vi utrolig højt. Du vil derfor fra dag ét være omgivet fagligt dygtige kolleger, som du kan sparre med.


Funktioner:
Som ad hoc medarbejder løser du primært mindre opgaver af kortere varighed, men du bliver også en del af et team ved større opgaver. I tæt samarbejde med teamkoordinatoren springer du til, hvor der er behov for hjælp i alle teams. Opgaverne er ofte mindre etableringer, beskæringer og du vil også blive afløser på mindre maskiner.  

Kvalifikationer:

  • Faglært anlægsgartner eller lignende
  • Førerbevis til B og gerne trailerkørekort
  • Sprøjtecertifikat, motorsavscertifikat og gerne vejen som arbejdsplads
  • Ansøgeren skal have erfaring med og kendskab til følgende arbejdsområder:
  • Erfaring med brug af entreprenørmaskiner
  • Pleje og vedligehold af grønne anlæg
  • Planlægning og udførelse af plantningsopgaver
  • Oplæring af kollegaer
  • Gerne erfaring med at arbejde ud fra en kvalitetsbeskrivelse
  • Kunne videreformidle budskaber klart og tydeligt
  • Kan uden oplæring bruge iPad og anden it og software (Excel, Word og Outlook)
  • Teknisk indsigt

Personlige egenskaber:

  • Du er født med ”ja-hatten” på!
  • Du har en robust personlighed med et åbent sind
  • Du kan arbejde selvstændigt, og du tør tage vanskelige faglige beslutninger
  • Du har gode samarbejdsevner
  • Du har en fleksibel og positiv indstilling til løsning af alle typer af opgaver
  • Du kan bevare overblikket, når ting går hurtigt

Andet:

  • Du skal være indstillet på at deltage i nødvendig efteruddannelse
  • Du skal være indstillet på at deltage i alle typer forefaldende arbejde
  • Ansøger skal påregne at indgå i vintertjenesten (oktober til april)
  • Erfaring fra lignende stilling i det private erhvervsliv betragtes som en stor fordel


Hvem er vi?

I Entreprenørafdelingen er vi ansat 98 personer fordelt over hele året. Derudover har vi et aktiveringsprojekt med op til 70 borgere tilknyttet.
Vi arbejder med drift, vedligeholdelse og anlæg af grønne områder, idrætsanlæg og vandløb. Derudover arbejder vi med drift, vedligeholdelse og anlæg af belægningsarbejder i beton og granit og asfaltarbejde såsom slaghuller og ramper.
Vi laver vejvedligeholdelse såsom afvandingsarbejde, vejsidevedligehold, renhold og affaldsopsamling i by såvel som i det åbne land.

 

Om By og Udviklingsforvaltningen
I By- og Udviklingsforvaltningen arbejder vi for at styrke og udvikle hele kommunen som en attraktiv bosætnings-, oplevelses- og vækstkommune. Vi vil være et skridt foran og skabe positive forandringer og et ambitiøst fællesskab. Her er højt til loftet, frie rammer og dermed rig lejlighed og plads til din faglige og personlige udvikling.

 

Om Kolding Kommune
By- og Udviklingsforvaltningen er én af fem forvaltninger i Kolding Kommune, som i alt beskæftiger omkring 8000 medarbejdere. I Kolding Kommune arbejder vi med afsæt i visionen ”Sammen designer vi livet” og et mindset vi kalder Borgerens Centrum. Vi finder på tværs af forvaltninger og faggrænser de bedste løsninger sammen med- og for borgere, virksomheder og andre samarbejdspartnere.


Løn: I henhold til gældende overenskomst og efter reglerne om Ny Løn.


Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til:
Entrepriseleder Knud Høeg Rasmussen tlf. 21245610


Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Ansøg".

Til ansøgningen skal vedlægges relevante uddannelsesbeviser

Ansøgningsfrist: 5. juli 2020

Ansættelsessamtaler: Forventes afholdt i uge 29

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune børneattest,


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.