Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ansvarsbevidst & empatisk revisor


………….. søges til et af Danmarks førende revisions- og rådgivningshuse





For vores kunde TimeGruppen i Slagelse søger vi en revisor, som har lyst til nye spændende faglige muligheder i et mindre dynamisk team, som er under opbygning. Har du minimum fire års erfaring, og brænder du for at sætte kunden i centrum, så er det dig TimeGruppen har brug for. Som revisor bliver du en del af vores dygtige og professionelle revisorteam, som hver dag udfører 1. klasses rådgivnings- og revisionsopgaver for det danske erhvervsliv.

Jobbet

I tæt samarbejde med afdelingslederen, bliver du en vigtig brik i forhold til at servicere TimeGruppens kunder på Vestsjælland. Herudover skal du arbejde målrettet med fremadrettet rådgivning, der er med til at give kunderne grundlag for sund virksomhedsdrift.

Du bliver en del af et professionelt miljø, hvor som betjener masser af spændende kunder.

TimeGruppen møder kunderne i øjenhøjde og skaber tillid i gennem et konstruktivt samarbejde, hvor ærlighed og dialog er omdrejningspunktet. De hjælper deres kunder med faglige og til tider komplekse udfordringer, og sørger altid for, at rådgive dem hen imod det, der skaber størst værdi for dem og deres virksomhed. De er blandt de dygtigste og dette stiller krav om, at du er i besiddelse af et drive og engagement, samt har lysten til at lære og udvikle dig.

Dine kvalifikationer

Du er en erfaren revisor med mindst fire års praktisk erfaring fra branchen, og du har lyst til at yde en forretningsorienteret indsats. Din uddannelsesmæssige baggrund er HD(R) eller CMA. Derudover forestiller de sig, at:

  • Du er faglig dygtig og leverer høj kvalitet - hver gang.
  • Du er muligheder og brænder for at gøre en forskel for vores kunder og for TimeGruppen, blandt andet ved at opbygge og vedligeholde egen kundeportefølje.
  • Du trives ved at møde nye mennesker, og evner at skabe grobund for forretnings-orienterede relationer.



  • De forventer, at du er
  • ansvarsfuld, målrettet på både dine egne, kollegers, kunders og TimeGruppens vegne.
  • social og nærværende i forholdet til både kunder og kolleger.
  • fleksibel og har et åbent og lyst mind-set.
  • i besiddelse af en sund skepsis og kan sige til og fra.
  • udadvendt, tillidsvækkende og god til at kommunikere med forskellige mennesker.



  • De tilbyder dig
  • ansættelse i en spændende revisionsvirksomhed i vækst
  • at indgå i et uformelt, sjovt og inspirerende samarbejde med gode kollegaer
  • attraktive forhold, herunder en god lønpakke samt talrige faglige og sociale aktiviteter



  • Deres afdeling i Slagelse består af i alt 5 dygtige og engagerede kollegaer, som alle lægger vægt på et godt arbejdsmiljø og god trivsel. Omgangstonen er uformel og frisk. Det er vigtigt, at der er en god stemning på arbejdspladsen, da dette betyder glade kunder og engagerede medarbejdere. Det vil sige en attraktiv arbejdsplads, som alle er stolte af, og hvor den enkelte medarbejder har mulighed for involvering og medindflydelse.



    Startdato: Hurtigst muligt

    Vi behandler ansøgningerne løbende og venter gerne på den rette kandidat. Vi glæder os til at høre fra dig.



    TimeGruppen blev etableret i 2007 og består i dag af flere selskaber, som tilsammen rådgiver mere end 3.000 virksomheder inden for både revision, skat, pension, forsikring, It, HR, investering og forretningsudvikling. Det første selskab i vores omfattende stamtræ blev etableret i 1952 og med mere end 60 år på bagen, kan vi med overbevisning kalde os erfarne rådgivere - Nogle af vores kunder benytter sig af hele rådgivningspaletten, mens andre prioriterer nogle få specialer - Vi har ’ydernumre’ i 4 byer, og betjener kunder i hele landet..


    Mere af samme slags?

    Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




    Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

    329766545Phoenix-baeacc1912018-02-23T19:03:11.293Ansvarsbevidst & empatisk revisor
    ………….. søges til et af Danmarks førende revisions- og rådgivningshuse





    For vores kunde TimeGruppen i Slagelse søger vi en revisor, som har lyst til nye spændende faglige muligheder i et mindre dynamisk team, som er under opbygning. Har du minimum fire års erfaring, og brænder du for at sætte kunden i centrum, så er det dig TimeGruppen har brug for. Som revisor bliver du en del af vores dygtige og professionelle revisorteam, som hver dag udfører 1. klasses rådgivnings- og revisionsopgaver for det danske erhvervsliv.

    Jobbet

    I tæt samarbejde med afdelingslederen, bliver du en vigtig brik i forhold til at servicere TimeGruppens kunder på Vestsjælland. Herudover skal du arbejde målrettet med fremadrettet rådgivning, der er med til at give kunderne grundlag for sund virksomhedsdrift.

    Du bliver en del af et professionelt miljø, hvor som betjener masser af spændende kunder.

    TimeGruppen møder kunderne i øjenhøjde og skaber tillid i gennem et konstruktivt samarbejde, hvor ærlighed og dialog er omdrejningspunktet. De hjælper deres kunder med faglige og til tider komplekse udfordringer, og sørger altid for, at rådgive dem hen imod det, der skaber størst værdi for dem og deres virksomhed. De er blandt de dygtigste og dette stiller krav om, at du er i besiddelse af et drive og engagement, samt har lysten til at lære og udvikle dig.

    Dine kvalifikationer

    Du er en erfaren revisor med mindst fire års praktisk erfaring fra branchen, og du har lyst til at yde en forretningsorienteret indsats. Din uddannelsesmæssige baggrund er HD(R) eller CMA. Derudover forestiller de sig, at:
  • Du er faglig dygtig og leverer høj kvalitet - hver gang.
  • Du er muligheder og brænder for at gøre en forskel for vores kunder og for TimeGruppen, blandt andet ved at opbygge og vedligeholde egen kundeportefølje.
  • Du trives ved at møde nye mennesker, og evner at skabe grobund for forretnings-orienterede relationer.



  • De forventer, at du er
  • ansvarsfuld, målrettet på både dine egne, kollegers, kunders og TimeGruppens vegne.
  • social og nærværende i forholdet til både kunder og kolleger.
  • fleksibel og har et åbent og lyst mind-set.
  • i besiddelse af en sund skepsis og kan sige til og fra.
  • udadvendt, tillidsvækkende og god til at kommunikere med forskellige mennesker.



  • De tilbyder dig
  • ansættelse i en spændende revisionsvirksomhed i vækst
  • at indgå i et uformelt, sjovt og inspirerende samarbejde med gode kollegaer
  • attraktive forhold, herunder en god lønpakke samt talrige faglige og sociale aktiviteter



  • Deres afdeling i Slagelse består af i alt 5 dygtige og engagerede kollegaer, som alle lægger vægt på et godt arbejdsmiljø og god trivsel. Omgangstonen er uformel og frisk. Det er vigtigt, at der er en god stemning på arbejdspladsen, da dette betyder glade kunder og engagerede medarbejdere. Det vil sige en attraktiv arbejdsplads, som alle er stolte af, og hvor den enkelte medarbejder har mulighed for involvering og medindflydelse.



    Startdato: Hurtigst muligt

    Vi behandler ansøgningerne løbende og venter gerne på den rette kandidat. Vi glæder os til at høre fra dig.



    TimeGruppen blev etableret i 2007 og består i dag af flere selskaber, som tilsammen rådgiver mere end 3.000 virksomheder inden for både revision, skat, pension, forsikring, It, HR, investering og forretningsudvikling. Det første selskab i vores omfattende stamtræ blev etableret i 1952 og med mere end 60 år på bagen, kan vi med overbevisning kalde os erfarne rådgivere - Nogle af vores kunder benytter sig af hele rådgivningspaletten, mens andre prioriterer nogle få specialer - Vi har ’ydernumre’ i 4 byer, og betjener kunder i hele landet..
    2018-04-21T00:50:56.693 .. søges til et af Danmarks førende revisions- og rådgivningshuse For vores kunde TimeGruppen i Slagelse søger vi en revisor, som har lyst til nye spændende faglige muligheder i et mindre dynamisk team, som er under opbygning. Har du minimum fire års erfaring, og brænder du for at sætte kunden i centrum, så er det dig TimeGruppen har brug for. Som revisor bliver du en del af vores dygtige og professionelle revisorteam, som hver dag udfører 1. klasses rådgivnings- og revisionsopgaver for det danske erhvervsliv. Jobbet I tæt samarbejde med afdelingslederen, bliver du en vigtig brik i forhold til at servicere TimeGruppens kunder på Vestsjælland. Herudover skal du arbejde målrettet med fremadrettet rådgivning, der er med til at give kunderne grundlag for sund virksomhedsdrift. Du bliver en del af et professionelt miljø, hvor som betjener masser af spændende kunder. TimeGruppen møder kunderne i øjenhøjde og skaber tillid i gennem et konstruktivt samarbejde, hvor ærlighed og dialog er omdrejningspunktet. De hjælper deres kunder med faglige og til tider komplekse udfordringer, og sørger altid for, at rådgive dem hen imod det, der skaber størst værdi for dem og deres virksomhed. De er blandt de dygtigste og dette stiller krav om, at du er i besiddelse af et drive og engagement, samt har lysten til at lære og udvikle dig. Dine kvalifikationer Du er en erfaren revisor med mindst fire års praktisk erfaring fra branchen, og du har lyst til at yde en forretningsorienteret indsats. Din uddannelsesmæssige baggrund er HD(R) eller CMA. Derudover forestiller de sig, at: Du er faglig dygtig og leverer høj kvalitet - hver gang. Du er muligheder og brænder for at gøre en forskel for vores kunder og for TimeGruppen, blandt andet ved at opbygge og vedligeholde egen kundeportefølje. Du trives ved at møde nye mennesker, og evner at skabe grobund for forretnings-orienterede relationer. De forventer, at du er ansvarsfuld, målrettet på både dine egne, kollegers, kunders og TimeGruppens vegne. social og nærværende i forholdet til både kunder og kolleger. fleksibel og har et åbent og lyst mind-set. i besiddelse af en sund skepsis og kan sige til og fra. udadvendt, tillidsvækkende og god til at kommunikere med forskellige mennesker. De tilbyder dig ansættelse i en spændende revisionsvirksomhed i vækst at indgå i et uformelt, sjovt og inspirerende samarbejde med gode kollegaer attraktive forhold, herunder en god lønpakke samt talrige faglige og sociale aktiviteter Deres afdeling i Slagelse består af i alt 5 dygtige og engagerede kollegaer, som alle lægger vægt på et godt arbejdsmiljø og god trivsel. Omgangstonen er uformel og frisk. Det er vigtigt, at der er en god stemning på arbejdspladsen, da dette betyder glade kunder og engagerede medarbejdere. Det vil sige en attraktiv arbejdsplads, som alle er stolte af, og hvor den enkelte medarbejder har mulighed for involvering og medindflydelse. Startdato: Hurtigst muligt Vi behandler ansøgningerne løbende og venter gerne på den rette kandidat. Vi glæder os til at høre fra dig. TimeGruppen blev etableret i 2007 og består i dag af flere selskaber, som tilsammen rådgiver mere end 3.000 virksomheder inden for både revision, skat, pension, forsikring, It, HR, investering og forretningsudvikling. Det første selskab i vores omfattende stamtræ blev etableret i 1952 og med mere end 60 år på bagen, kan vi med overbevisning kalde os erfarne rådgivere - Nogle af vores kunder benytter sig af hele rådgivningspaletten, mens andre prioriterer nogle få specialer - Vi har ydernumre i 4 byer, og betjener kunder i hele landet..11Jobnetbaeacc19100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-20T00:00:000010https://houseoftalents.dk/jobs/?hr=show-job/266350EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3119575House of Talents11Park Allé 2952605BrøndbyDKDanmark0
    noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark
    8Fuldtid46Permanent530749JobNet47826861000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=baeacc19https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=baeacc19https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=baeacc19&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=baeacc19&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/5.jpgMed et job indenfor Økonomi bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Revisor lige noget for dig.12007991Dansk3Læse/ tale241104Revisor3Økonomi353235421Dorte Lensfeltnoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark329907120Servicemindet og kundeorienteret revisor søges til veletableret revisionshus beliggende i RoskildeBasic Beskrivelse Som revisor får du ansvaret for din egen kundeportefølje, der vil bestå af små og mellemstore virksomheder. Du vil indgå i en afdeling bestående af godt 10 revisorer. Du får opgaver, som passer til dit niveau, og du får en høj grad af ansvar for selvstændig opgaveløsning. Samtidigt indgår dine kolleger og din partner i et fantastisk samarbejde, hvor alle hjælper hinanden. Endvidere vil du få gode muligheder for at præge stillingen og processerne for, hvordan dine opgaver udføres. Arbejdsopgaver Ansvar for egen portefølje af kunder Revision af regnskaber Udarbejde og opstilling af års- og perioderegnskaber Skattemæssige opgørelser for selskaber og personlige virksomheder Rådgivning Lettere bogføring Ad hoc Om virksomheden Her er tale om en veletableret revisionsvirksomhed, som har eksisteret i godt 20 år. I virksomheden er der en meget uformel og humoristisk stemning med fokus på en professionel behandling af kunderne. Der er fokus på høj faglighed og godt samarbejde. Virksomheden, der beskæftiger 25 ansatte holder til i nyistandsatte lokaler i en historisk bygning med højt til loftet. Fra virksomhedens side tilbydes der gode personaleforhold i form af pensionsordning, sundhedsforsikring, frokostordning og medarbejderarrangementer. Personlige kompetencer Som person er du selvstændig, stabil og loyal. Du har en fleksibel tilgang til dine arbejdsopgaver og er god til at overskue mange kunder, som du også formår at rådgive og sparre med. Endvidere er du servicemindet og relationsskabende. Herudover er du kvalitetsbevidst og sætter en ære i at levere dit arbejde til tiden og i høj kvalitet. IT-kompetencer God til Excel og derudover er det er en fordel, men ikke et krav, at du har arbejdet i Caseware Uddannelse Cand.merc.aud. Sprog Dansk i skrift og tale samt lettere engelsk Kontaktpersoner Søren Billeschou Christiansen og Nikita Nielsen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

    Beskrivelse

    Som revisor får du ansvaret for din egen kundeportefølje, der vil bestå af små og mellemstore virksomheder. Du vil indgå i en afdeling bestående af godt 10 revisorer. Du får opgaver, som passer til dit niveau, og du får en høj grad af ansvar for selvstændig opgaveløsning. Samtidigt indgår dine kolleger og din partner i et fantastisk samarbejde, hvor alle hjælper hinanden. Endvidere vil du få gode muligheder for at præge stillingen og processerne for, hvordan dine opgaver udføres.

    Arbejdsopgaver

    • Ansvar for egen portefølje af kunder
    • Revision af regnskaber
    • Udarbejde og opstilling af års- og perioderegnskaber
    • Skattemæssige opgørelser for selskaber og personlige virksomheder
    • Rådgivning
    • Lettere bogføring
    • Ad hoc

    Om virksomheden

    Her er tale om en veletableret revisionsvirksomhed, som har eksisteret i godt 20 år. I virksomheden er der en meget uformel og humoristisk stemning med fokus på en professionel behandling af kunderne. Der er fokus på høj faglighed og godt samarbejde. Virksomheden, der beskæftiger 25 ansatte holder til i nyistandsatte lokaler i en historisk bygning med højt til loftet. Fra virksomhedens side tilbydes der gode personaleforhold i form af pensionsordning, sundhedsforsikring, frokostordning og medarbejderarrangementer.

    Personlige kompetencer

    Som person er du selvstændig, stabil og loyal. Du har en fleksibel tilgang til dine arbejdsopgaver og er god til at overskue mange kunder, som du også formår at rådgive og sparre med. Endvidere er du servicemindet og relationsskabende. Herudover er du kvalitetsbevidst og sætter en ære i at levere dit arbejde til tiden og i høj kvalitet.

    IT-kompetencer

    God til Excel og derudover er det er en fordel, men ikke et krav, at du har arbejdet i Caseware

    Uddannelse

    Cand.merc.aud.

    Sprog

    Dansk i skrift og tale samt lettere engelsk

    Kontaktpersoner

    Søren Billeschou Christiansen og Nikita Nielsen

    Ansøgningsproces

    Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

    ORS/Small/dcd5853a_logo.jpegProselectionKøbenhavn2018-11-06T11:06:11.9072019-01-05T00:00:00
    329898042Serviceminded og ansvarsfuld revisor til hastigt voksende revisionsvirksomhed i KøbenhavnBasic Er du interesseret i de nyeste udviklingstendenser indenfor branchen og kan du lide mange forskelligartede opgaver? Vil du arbejde i det centrale København? Så læs videre her: Til vores hastigt voksende revisionsafdeling i Dansk Revision København, beliggende i hjertet af København søger vi at forstærke medarbejderstaben med nye kolleger. Vi er i kraftig vækst og søger en humørfyldt og robust kollega, der kan bidrage til virksomhedens fortsatte positive udvikling. Vi forventer: Du har gerne minimum 3 års erfaring fra en revisionsvirksomhed At du har en HD(R) eller tilsvarende Du har arbejdet selvstændigt med eget kundeansvar for mindre kunder. Kunderne tilhører primært SMV-segmentet og du vil få hurtigt få ansvar for såvel udarbejdelse af regnskaber, skatteopgørelser og selvangivelser, udførelse af revisioner samt løbende økonomirapportering. Vi udfordrer gerne den gængse måde at gøre tingene på og vil gerne have kolleger med om bord, der udover at have styr på de basale færdigheder også gerne vil være med til at gennemtænke og implementere smarte og fremtidssikrede løsninger til vores kunder. Du går til opgaverne med højt humør og kan lide at være med til at udvikle arbejdspladsen, dine kunder og dine yngre kolleger Vi tilbyder: Ledelsesmæssigt er der højt til loftet og det er vigtigt for os Uformelt arbejdsmiljø Høj grad af medbestemmelse og frihed under ansvar Gode udviklingsperspektiver og mulighed for videreuddannelse Løn efter kvalifikation Processen: Vi har udarbejdet et virtuelt interview, som fortæller os, om du kunne være den kandidat vi ønsker os. Du tager dette interview ved at trykke på GO og så er du i gang. Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte os for nærmere information. Vi glæder os til at se din digitale ansøgning. Når du arbejder for Dansk Revision København bliver du en del af Danmarks største revisorkæde samt en del af Danmarks 6. største revisionshus. Læs mere på www.danskrevision.dk. På kontoret i København er vi 25 medarbejdere, der sætter en ære i at tænke proaktivt og være involveret i vores kunders forretning. Kontoret ejes af tre partnere der tilsammen har mere end 50 års erfaring fra nogle af verdens største revisionshuse, og omfattende praktisk kendskab til forretningsudvikling, opkøbsprocesser, due diligence mv.
    • Er du interesseret i de nyeste udviklingstendenser indenfor branchen og kan du lide mange forskelligartede opgaver?
    • Vil du arbejde i det centrale København?

    Så læs videre her:

    Til vores hastigt voksende revisionsafdeling i Dansk Revision København, beliggende i hjertet af København søger vi at forstærke medarbejderstaben med nye kolleger. Vi er i kraftig vækst og søger en humørfyldt og robust kollega, der kan bidrage til virksomhedens fortsatte positive udvikling.

    Vi forventer:

    • Du har gerne minimum 3 års erfaring fra en revisionsvirksomhed
    • At du har en HD(R) eller tilsvarende
    • Du har arbejdet selvstændigt med eget kundeansvar for mindre kunder. Kunderne tilhører primært SMV-segmentet og du vil få hurtigt få ansvar for såvel udarbejdelse af regnskaber, skatteopgørelser og selvangivelser, udførelse af revisioner samt løbende økonomirapportering. 
    • Vi udfordrer gerne den gængse måde at gøre tingene på og vil gerne have kolleger med om bord, der udover at have styr på de basale færdigheder også gerne vil være med til at gennemtænke og implementere smarte og fremtidssikrede løsninger til vores kunder.
    • Du går til opgaverne med højt humør og kan lide at være med til at udvikle arbejdspladsen, dine kunder og dine yngre kolleger

    Vi tilbyder:

    • Ledelsesmæssigt er der højt til loftet og det er vigtigt for os
    • Uformelt arbejdsmiljø 
    • Høj grad af medbestemmelse og frihed under ansvar
    • Gode udviklingsperspektiver og mulighed for videreuddannelse
    • Løn efter kvalifikation

    Processen:

    Vi har udarbejdet et virtuelt interview, som fortæller os, om du kunne være den kandidat vi ønsker os. Du tager dette interview ved at trykke på ”GO” og så er du i gang. Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte os for nærmere information. Vi glæder os til at se din digitale ansøgning.

    Når du arbejder for Dansk Revision København bliver du en del af Danmarks største revisorkæde samt en del af Danmarks 6. største revisionshus. Læs mere på www.danskrevision.dk. På kontoret i København er vi 25 medarbejdere, der sætter en ære i  at tænke proaktivt og være involveret i vores kunders forretning. Kontoret ejes af tre partnere der tilsammen har mere end 50 års erfaring fra nogle af verdens største revisionshuse, og omfattende praktisk kendskab til forretningsudvikling, opkøbsprocesser, due diligence mv. 

    ORS/Small/7c04090c_logo.pngDansk Revision København A/S2018-10-18T13:00:15.3602018-12-15T00:00:00
    329923799Samfundsvidenskabelig medarbejder søgesRobot Har du lyst til at undersøge, om forvaltningen af skattekronerne er effektiv, produktiv og sparsommelig? Er samarbejde, faglig fordybelse og et godt arbejdsmiljø vigtigt for dig? Så læs her om vores ledige stillinger. Hvem er vi? En af hjørnestenene i Rigsrevisionens arbejde er årsrevision, som består af finansiel revision, juridisk-kritisk revision og forvaltningsrevision. I praksis betyder det, at vi reviderer virksomhedernes regnskaber, forretningsgange og årlige rapportering af mål og resultater. Som en del af revisionen efterprøver vi desuden, om dispositionerne, der er omfattet af regnskabsaflæggelsen, er i overensstemmelse med bevillinger, love mv. Derudover undersøger vi, om der er taget skyldige økonomiske hensyn ved forvaltningen af de midler og driften af de virksomheder, der er omfattet af regnskabet. 6. kontor I Rigsrevisionens 6. kontor er vi 21 medarbejdere med forskellige uddannelses- og erhvervsmæssige baggrunde. Vi reviderer Transport-, Bygnings- og Boligministeriet og Energi-, Forsynings- og Klimaministeriet. Derudover reviderer vi selvstændige offentlige virksomheder (SOV er) som fx DSB, Energinet, By & Havn og Metroselskabet I S, der aflægger regnskaber efter årsregnskabsloven. I kontoret er vi organiseret i teams af 2-4 medarbejdere. Vi har et tæt samarbejde og daglig sparring, så vi er afhængige af, at alle byder til med deres erfaringer og viden. Derfor prioriterer vi et fællesskab, hvor alle tager medansvar og sikrer et fælles resultat i en høj kvalitet. Hvis du vil vide mere, kan du kontakte kontorchef Malene Leung på tlf. 33 92 83 41 eller souschef Jannek Jørgensen på tlf. 33 92 85 30. Hvem er du? Vi søger dig, som har en samfundsvidenskabelig uddannelse og brænder for at gøre en forskel i den offentlige sektor. Du er velkommen til at søge, uanset om du har erfaring eller er nyuddannet. Har du erfaring, er det en fordel (men ikke et krav), hvis du har arbejdet i centraladministrationen. Måske har du kendskab til statens regler og it-systemer inden for løn, regnskab eller budget, fx fra en controller-funktion. Vi lægger vægt på, at du: har en veludviklet analytisk sans har godt styr på din metodemæssige værktøjskasse er god til at samarbejde og søger løsninger i samarbejde med andre tager hånd om en opgave selvstændigt formidler komplicerede problemstillinger i et klart sprog både mundtligt og skriftligt er kompetent og troværdig i samspillet med kolleger og eksterne samarbejdspartnere er indstillet på at deltage aktivt i både kontorets og Rigsrevisionens udvikling bidrager til det sociale liv og har et godt humør. Rigsrevisionen Gennemsnitligt har vi en 37-timers arbejdsuge (inkl. frokost), men der vil være perioder med ekstra travlhed. Vi har flekstid, så du har gode muligheder for at skabe balance mellem karriere og fritid. Vi prioriterer kompetenceudvikling højt og tilbyder gode efteruddannelsesmuligheder. Du kommer bl.a. til at indgå i vores kompetenceudviklingsforløb, som strækker sig over de første 4 år af din ansættelse. Det giver dig et solidt kendskab til Rigsrevisionen og udbygger løbende dine kompetencer. Dine løn- og ansættelsesvilkår er efter overenskomst og kvalifikationer. Ved ansættelse skal du fremvise en straffeattest. Du kan læse mere om Rigsrevisionen på www.rigsrevisionen.dk. Ansøgning Send din ansøgning, så vi har den senest onsdag den 19. december 2018. Samtalerne afholdes i januar. Hvis du ikke modtager en bekræftelse på din ansøgning, er du velkommen til at kontakte os på tlf. 33 92 85 25. Rigsrevisionen opfordrer alle uanset alder, køn, religion og etnisk baggrund til at søge.Har du lyst til at undersøge, om forvaltningen af skattekronerne er effektiv, produktiv og sparsommelig? Er samarbejde, faglig fordybelse og et godt arbejdsmiljø vigtigt for dig? Så læs her om vores ledige stillinger.

    Hvem er vi?
    En af hjørnestenene i Rigsrevisionens arbejde er årsrevision, som består af finansiel revision, juridisk-kritisk revision og forvaltningsrevision. I praksis betyder det, at vi reviderer virksomhedernes regnskaber, forretningsgange og årlige rapportering af mål og resultater. Som en del af revisionen efterprøver vi desuden, om dispositionerne, der er omfattet af regnskabsaflæggelsen, er i overensstemmelse med bevillinger, love mv. Derudover undersøger vi, om der er taget skyldige økonomiske hensyn ved forvaltningen af de midler og driften af de virksomheder, der er omfattet af regnskabet.

    6. kontor
    I Rigsrevisionens 6. kontor er vi 21 medarbejdere med forskellige uddannelses- og erhvervsmæssige baggrunde. Vi reviderer Transport-, Bygnings- og Boligministeriet og Energi-, Forsynings- og Klimaministeriet. Derudover reviderer vi selvstændige offentlige virksomheder (SOV’er) som fx DSB, Energinet, By & Havn og Metroselskabet I/S, der aflægger regnskaber efter årsregnskabsloven.

    I kontoret er vi organiseret i teams af 2-4 medarbejdere. Vi har et tæt samarbejde og daglig sparring, så vi er afhængige af, at alle byder til med deres erfaringer og viden. Derfor prioriterer vi et fællesskab, hvor alle tager medansvar og sikrer et fælles resultat i en høj kvalitet.

    Hvis du vil vide mere, kan du kontakte kontorchef Malene Leung på tlf. 33 92 83 41 eller souschef Jannek Jørgensen på tlf. 33 92 85 30.

    Hvem er du?
    Vi søger dig, som har en samfundsvidenskabelig uddannelse og brænder for at gøre en forskel i den offentlige sektor. Du er velkommen til at søge, uanset om du har erfaring eller er nyuddannet. Har du erfaring, er det en fordel (men ikke et krav), hvis du har arbejdet i centraladministrationen. Måske har du kendskab til statens regler og it-systemer inden for løn, regnskab eller budget, fx fra en controller-funktion.

    Vi lægger vægt på, at du:
    • har en veludviklet analytisk sans
    • har godt styr på din metodemæssige værktøjskasse
    • er god til at samarbejde og søger løsninger i samarbejde med andre
    • tager hånd om en opgave selvstændigt
    • formidler komplicerede problemstillinger i et klart sprog både mundtligt og skriftligt
    • er kompetent og troværdig i samspillet med kolleger og eksterne samarbejdspartnere
    • er indstillet på at deltage aktivt i både kontorets og Rigsrevisionens udvikling
    • bidrager til det sociale liv og har et godt humør.
    Rigsrevisionen
    Gennemsnitligt har vi en 37-timers arbejdsuge (inkl. frokost), men der vil være perioder med ekstra travlhed. Vi har flekstid, så du har gode muligheder for at skabe balance mellem karriere og fritid.

    Vi prioriterer kompetenceudvikling højt og tilbyder gode efteruddannelsesmuligheder. Du kommer bl.a. til at indgå i vores kompetenceudviklingsforløb, som strækker sig over de første 4 år af din ansættelse. Det giver dig et solidt kendskab til Rigsrevisionen og udbygger løbende dine kompetencer.

    Dine løn- og ansættelsesvilkår er efter overenskomst og kvalifikationer. Ved ansættelse skal du fremvise en straffeattest.

    Du kan læse mere om Rigsrevisionen på www.rigsrevisionen.dk.

    Ansøgning
    Send din ansøgning, så vi har den senest onsdag den 19. december 2018. Samtalerne afholdes i januar. Hvis du ikke modtager en bekræftelse på din ansøgning, er du velkommen til at kontakte os på tlf. 33 92 85 25.

    Rigsrevisionen opfordrer alle uanset alder, køn, religion og etnisk baggrund til at søge.


    RigsrevisionenKøbenhavn2018-12-06T00:00:002018-12-19T00:00:00
    329923760Cand.merc.aud søgesRobot Har du lyst til at revidere statslige selskaber og nogle af de største statslige virksomheder i Danmark? Har du samtidig lyst til at være på en arbejdsplads, som tilbyder gode efteruddannelsesmuligheder, og hvor der er mulighed for at skabe balance mellem karriere og fritid? Så læs her om vores ledige stilling. Hvem er vi? En af hjørnestenene i Rigsrevisionens arbejde er årsrevision, som består af finansiel revision, juridisk-kritisk revision og forvaltningsrevision. I praksis betyder det, at vi reviderer virksomhedernes regnskaber, forretningsgange og årlige rapportering af mål og resultater. Som en del af revisionen efterprøver vi desuden, om dispositionerne, der er omfattet af regnskabsaflæggelsen, er i overensstem-melse med bevillinger, love mv. Derudover undersøger vi, om der er taget skyldige økonomiske hensyn ved forvaltningen af de midler og driften af de virksomheder, der er omfattet af regnskabet. 6. kontor I Rigsrevisionens 6. kontor er vi 21 medarbejdere med forskellige uddannelses- og erhvervsmæssige baggrunde. Vi reviderer Transport-, Bygnings- og Boligministeriet og Energi-, Forsynings- og Klima-ministeriet. Derudover reviderer vi selvstændige offentlige virksomheder (SOV er) som fx DSB, Energinet, By & Havn og Metroselskabet I S, der aflægger regnskaber efter årsregnskabsloven. I kontoret er vi organiseret i teams af 2-4 medarbejdere. Vi har et tæt samarbejde og daglig sparring, så vi er afhængige af, at alle byder til med deres erfaringer og viden. Derfor prioriterer vi et fællesskab, hvor alle tager medansvar og sikrer et fælles resultat i en høj kvalitet. Hvis du vil vide mere, kan du kontakte kontorchef Malene Leung på tlf. 33 92 83 41 eller souschef Jannek Jørgensen på tlf. 33 92 85 30. Hvem er du? Vi søger dig, som er uddannet cand.merc.aud. Du er velkommen til at søge, uanset om du har erfa-ring eller er nyuddannet. Har du erfaring, er det en fordel (men ikke et krav), hvis du har arbejdet i fx en privat revisionsvirksomhed eller i centraladministrationen. Måske har du kendskab til statens regler og it-systemer inden for regnskab eller budget, fx fra en controllerfunktion. Det er en fordel, hvis du har et godt kendskab til årsregnskabsloven. Vi lægger vægt på, at du: har kendskab til eller mod på at lære at udføre revision efter standarderne for offentlig revisi-on har et højt fagligt niveau og gode analytiske evner formidler komplicerede problemstillinger i et klart sprog både mundtligt og skriftligt bidrager til et godt samarbejdsklima i relation til interne og eksterne samarbejdspartnere er indstillet på at deltage aktivt i både kontorets og Rigsrevisionens udvikling er fleksibel og har gode evner til at prioritere og bevare overblikket er selvstændig, engageret, har et godt humør og har lyst til at bidrage positivt til det sociale liv. Rigsrevisionen Gennemsnitligt har vi en 37-timers arbejdsuge (inkl. frokost), men der vil være perioder med ekstra travlhed. Vi har flekstid, så du har gode muligheder for at skabe balance mellem karriere og fritid. Vi prioriterer kompetenceudvikling højt og tilbyder gode efteruddannelsesmuligheder. Du kommer bl.a. til at indgå i vores kompetenceudviklingsforløb, som strækker sig over de første 4 år af din ansættelse. Det giver dig et solidt kendskab til Rigsrevisionen og udbygger løbende dine kompetencer. Dine løn- og ansættelsesvilkår er efter overenskomst og kvalifikationer. Ved ansættelse skal du fremvise en straffeattest. Du kan læse mere om Rigsrevisionen på www.rigsrevisionen.dk. Ansøgning Send din ansøgning, så vi har den senest onsdag den 19. december 2018. Samtalerne afholdes i januar. Hvis du ikke modtager en bekræftelse på din ansøgning, er du velkommen til at kontakte os på tlf. 33 92 85 25. Rigsrevisionen opfordrer alle uanset alder, køn, religion og etnisk baggrund til at søge.Har du lyst til at revidere statslige selskaber og nogle af de største statslige virksomheder i Danmark? Har du samtidig lyst til at være på en arbejdsplads, som tilbyder gode efteruddannelsesmuligheder, og hvor der er mulighed for at skabe balance mellem karriere og fritid? Så læs her om vores ledige stilling.

    Hvem er vi?
    En af hjørnestenene i Rigsrevisionens arbejde er årsrevision, som består af finansiel revision, juridisk-kritisk revision og forvaltningsrevision. I praksis betyder det, at vi reviderer virksomhedernes regnskaber, forretningsgange og årlige rapportering af mål og resultater. Som en del af revisionen efterprøver vi desuden, om dispositionerne, der er omfattet af regnskabsaflæggelsen, er i overensstem-melse med bevillinger, love mv. Derudover undersøger vi, om der er taget skyldige økonomiske hensyn ved forvaltningen af de midler og driften af de virksomheder, der er omfattet af regnskabet.

    6. kontor
    I Rigsrevisionens 6. kontor er vi 21 medarbejdere med forskellige uddannelses- og erhvervsmæssige baggrunde. Vi reviderer Transport-, Bygnings- og Boligministeriet og Energi-, Forsynings- og Klima-ministeriet. Derudover reviderer vi selvstændige offentlige virksomheder (SOV’er) som fx DSB, Energinet, By & Havn og Metroselskabet I/S, der aflægger regnskaber efter årsregnskabsloven.

    I kontoret er vi organiseret i teams af 2-4 medarbejdere. Vi har et tæt samarbejde og daglig sparring, så vi er afhængige af, at alle byder til med deres erfaringer og viden. Derfor prioriterer vi et fællesskab, hvor alle tager medansvar og sikrer et fælles resultat i en høj kvalitet.

    Hvis du vil vide mere, kan du kontakte kontorchef Malene Leung på tlf. 33 92 83 41 eller souschef Jannek Jørgensen på tlf. 33 92 85 30.

    Hvem er du?
    Vi søger dig, som er uddannet cand.merc.aud. Du er velkommen til at søge, uanset om du har erfa-ring eller er nyuddannet. Har du erfaring, er det en fordel (men ikke et krav), hvis du har arbejdet i fx en privat revisionsvirksomhed eller i centraladministrationen. Måske har du kendskab til statens regler og it-systemer inden for regnskab eller budget, fx fra en controllerfunktion. Det er en fordel, hvis du har et godt kendskab til årsregnskabsloven.

    Vi lægger vægt på, at du:
    • har kendskab til eller mod på at lære at udføre revision efter standarderne for offentlig revisi-on
    • har et højt fagligt niveau og gode analytiske evner
    • formidler komplicerede problemstillinger i et klart sprog både mundtligt og skriftligt
    • bidrager til et godt samarbejdsklima i relation til interne og eksterne samarbejdspartnere
    • er indstillet på at deltage aktivt i både kontorets og Rigsrevisionens udvikling
    • er fleksibel og har gode evner til at prioritere og bevare overblikket
    • er selvstændig, engageret, har et godt humør og har lyst til at bidrage positivt til det sociale liv.
    Rigsrevisionen
    Gennemsnitligt har vi en 37-timers arbejdsuge (inkl. frokost), men der vil være perioder med ekstra travlhed. Vi har flekstid, så du har gode muligheder for at skabe balance mellem karriere og fritid.

    Vi prioriterer kompetenceudvikling højt og tilbyder gode efteruddannelsesmuligheder. Du kommer bl.a. til at indgå i vores kompetenceudviklingsforløb, som strækker sig over de første 4 år af din ansættelse. Det giver dig et solidt kendskab til Rigsrevisionen og udbygger løbende dine kompetencer.

    Dine løn- og ansættelsesvilkår er efter overenskomst og kvalifikationer. Ved ansættelse skal du fremvise en straffeattest.

    Du kan læse mere om Rigsrevisionen på www.rigsrevisionen.dk.

    Ansøgning
    Send din ansøgning, så vi har den senest onsdag den 19. december 2018. Samtalerne afholdes i januar. Hvis du ikke modtager en bekræftelse på din ansøgning, er du velkommen til at kontakte os på tlf. 33 92 85 25.

    Rigsrevisionen opfordrer alle uanset alder, køn, religion og etnisk baggrund til at søge.


    RigsrevisionenKøbenhavn2018-12-06T00:00:002018-12-19T00:00:00
    329923289Student assistantRobot Student assistant needed on research project on Algorithmic Finance The ERC-funded research project Algorithmic Finance: Inquiring into the Reshaping of Financial Markets is looking for a bright student to help assist the research team s work. Job start: as soon as possible. Qualifications The student assistant will in particular assist the research team and its principal investigator on the work they conduct on algorithmic finance. The research is based on a number of interviews and ethnographic data that must be transcribed before being analyzed. The successful applicant should: be familiar with financial markets terminologypreferably be a native English speaker enjoy collaborative workTasks Core tasks include: correct and transcribe interviews (in English)miscellaneous tasks relating to project organizationWorking hours 10-15 hours per week. The contract will be limited to around 4 months. Deadline for applications: Friday 14 December 2018. Send applications to Professor Christian Borch: cbo.mpp@cbs.dk. Applications must include motivation, CV, grades, etc. Please include all documents in one file. Selected applicants may be invited for job interview. For further information, please contact: Christian Borch Professor Department of Management, Politics and Philosophy Porcelænshaven 18B 2000 Frederiksberg Denmark Tel: 45 3815 3627 45 3142 2148 Email: cbo.mpp@cbs.dk Web: http: info.cbs.dk borch or http: info.cbs.dk algofinance

    Student assistant needed on research project on ‘Algorithmic Finance

    The ERC-funded research project ‘Algorithmic Finance: Inquiring into the Reshaping of Financial Markets’ is looking for a bright student to help assist the research team’s work. Job start: as soon as possible.

    Qualifications

    The student assistant will in particular assist the research team and its principal investigator on the work they conduct on algorithmic finance. The research is based on a number of interviews and ethnographic data that must be transcribed before being analyzed.

    The successful applicant should:

    • be familiar with financial markets terminology
    • preferably be a native English speaker 
    • enjoy collaborative work
    Tasks

    Core tasks include:

    • correct and transcribe interviews (in English)
    • miscellaneous tasks relating to project organization
    Working hours

    10-15 hours per week. The contract will be limited to around 4 months.

    Deadline for applications: Friday 14 December 2018.

    Send applications to Professor Christian Borch: cbo.mpp@cbs.dk. Applications must include motivation, CV, grades, etc. Please include all documents in one file.

    Selected applicants may be invited for job interview.

    For further information, please contact:

    Christian Borch

    Professor

    Department of Management, Politics and Philosophy

    Porcelænshaven 18B

    2000 Frederiksberg

    Denmark

    Tel: +45 3815 3627/+45 3142 2148

    Email: cbo.mpp@cbs.dk

    Web: http://info.cbs.dk/borch or http://info.cbs.dk/algofinance

    Copenhagen Business SchoolFrederiksberg2018-12-05T00:00:002018-12-14T00:00:00
    da-DK

    Andre job der matcher din søgning

    Servicemindet og kundeorienteret revisor søges til veletableret revisionshus beliggende i Roskilde

    Proselection

    København
    Beskrivelse Som revisor får du ansvaret for din egen kundeportefølje, der vil bestå af små og mellemstore virksomheder. Du vil indgå i en afdeling bestående af godt 10 revisorer. Du får opgaver, som passer til dit niveau, og du får en høj grad af an...
    Indrykket:6. november 2018
    Udløbsdato:5. januar 2019

    Serviceminded og ansvarsfuld revisor til hastigt voksende revisionsvirksomhed i København

    Dansk Revision København A/S

    Er du interesseret i de nyeste udviklingstendenser indenfor branchen og kan du lide mange forskelligartede opgaver? Vil du arbejde i det centrale København? Så læs videre her: Til vores hastigt voksende revisionsafdeling i Dansk Revision København, ...
    Indrykket:18. oktober 2018
    Udløbsdato:15. december 2018

    Samfundsvidenskabelig medarbejder søges

    Rigsrevisionen

    København
    Har du lyst til at undersøge, om forvaltningen af skattekronerne er effektiv, produktiv og sparsommelig? Er samarbejde, faglig fordybelse og et godt arbejdsmiljø vigtigt for dig? Så læs her om vores ledige stillinger. Hvem er vi? En af hjørnestenene...
    Indrykket:6. december 2018
    Udløbsdato:19. december 2018

    Cand.merc.aud søges

    Rigsrevisionen

    København
    Har du lyst til at revidere statslige selskaber og nogle af de største statslige virksomheder i Danmark? Har du samtidig lyst til at være på en arbejdsplads, som tilbyder gode efteruddannelsesmuligheder, og hvor der er mulighed for at skabe balance ...
    Indrykket:6. december 2018
    Udløbsdato:19. december 2018

    Student assistant

    Copenhagen Business School

    Frederiksberg
    Student assistant needed on research project on Algorithmic Finance The ERC-funded research project Algorithmic Finance: Inquiring into the Reshaping of Financial Markets is looking for a bright student to help assist the research team s work. Job s...
    Indrykket:5. december 2018
    Udløbsdato:14. december 2018